BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dreamteam
 dreamteam - dinsdag 13 september 2011 - 06:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het bestuur zegt al sinds ze er zitten dat ze met geldschieters bezig zijn, buiten Pim is er niks gebeurt...
De vorige shirtsponsor deal viel in het niet bij de sponsordeals van andere bvo's....

Sta je daar wel eens bij stil? Is maar een idee hoor...
Soms kijken mensen niet verder dan hun neus lang is...
Ja en hoe zou dat komen, dat de sponsor deal in het niet viel te vergeleken bij de andere bvo's? Heb jij er wel eens aan gedacht wat voor roemruchte verleden wij als Feyenoord supporters hebben! Jaren waren we niet uit het nieuws weg te denken en dat geeft volgens mij mij bij de sponsors ook te denken. Het is maar een idee..... daar kunnen we over blijven discussiëren. Ik vind gewoon dat er eens rust moet komen in plaats van steeds weer het nieuws op te zoeken. Wacht eens een keer af! Er zal best wel eens openheid van zaken worden gegeven en dan kunnen we als supporters een conclusie trekken. Nu is het elke keer weer roeien in het potje en dan maar hopen dat er wat nieuws uit komt!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 06:46   quote  deeplink  
Er staat veel geschreven maar er word slechts om wat meer openheid gevraagt.
Zou een hoop onrust weghalen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 06:12 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja en hoe zou dat komen, dat de sponsor deal in het niet viel te vergeleken bij de andere bvo's? Heb jij er wel eens aan gedacht wat voor roemruchte verleden wij als Feyenoord supporters hebben! Jaren waren we niet uit het nieuws weg te denken en dat geeft volgens mij mij bij de sponsors ook te denken. Het is maar een idee..... daar kunnen we over blijven discussiëren. Ik vind gewoon dat er eens rust moet komen in plaats van steeds weer het nieuws op te zoeken. Wacht eens een keer af! Er zal best wel eens openheid van zaken worden gegeven en dan kunnen we als supporters een conclusie trekken. Nu is het elke keer weer roeien in het potje en dan maar hopen dat er wat nieuws uit komt!
Als je maar wel in de gate houd dat het een cruciaal jaar word.
Ga je daarne nog janken schop ik je nog extra voor je ballen .
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 06:12 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja en hoe zou dat komen, dat de sponsor deal in het niet viel te vergeleken bij de andere bvo's? Heb jij er wel eens aan gedacht wat voor roemruchte verleden wij als Feyenoord supporters hebben! Jaren waren we niet uit het nieuws weg te denken en dat geeft volgens mij mij bij de sponsors ook te denken. Het is maar een idee..... daar kunnen we over blijven discussiëren. Ik vind gewoon dat er eens rust moet komen in plaats van steeds weer het nieuws op te zoeken. Wacht eens een keer af! Er zal best wel eens openheid van zaken worden gegeven en dan kunnen we als supporters een conclusie trekken. Nu is het elke keer weer roeien in het potje en dan maar hopen dat er wat nieuws uit komt!
Denk je echt dat sponsoren een club zoeken die nooit in het nieuws komt? Heb je je wel eens afgevraagd waarom bedrijven sponseren? Waarom bv het geweld van hooligans in Engeland geen invloed heeft op een sponsordeal? Denk je echt dat alleen Feyenoord vanwege hooligans in het nieuws komt? Ooit gehoord dat ook de Ajax hooligans niet zulke lieverdjes zijn? En ook de krant wel eens halen?
Buuls10
 Buuls10 - dinsdag 13 september 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

wat jij hier verkondigt is nog een grotere onzin..
Met "grotere" geef je een hoop aan. Leuk dat je het zelf toegeeft dat deze stadswandeling nergens op slaat. Maar onderbouw jouw loze kreet eens dan, er wordt zo vaak wat geroepen. Jacobs heeft zelf toegegeven dat deze aankopen een gok waren. Hij vertrekt en de verantwoordelijke TD (Bosz) is ook vertrokken. In de tijd van van den Herik mocht de ene naar de ander trainer en TD met geld smijten. (Gullit en Wotte hebben een heel elftal kneuzen binnengehaald) en hij leende zijn cluppie tegen ruim 10% rente, dat is nou leiderschap en clubliefde. Nu er een TD is aangesteld die het gewoon geweldig doet, blijven een paar mensen maar door etteren. Ik zeg echt niet dat Gudde nou zo geweldig is en een charismatisch man is, maar hij doet wat hij moet doen en dat is de club weer gezond maken.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 13 september 2011 - 08:32   quote  deeplink  
ze vinden zichzelf ook al zo belangrijk
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:22 schreef dreamteam het volgende:
Komt er nu weer zo'n lulverhaal om de aandacht te trekken?
Rust moet er komen en het moet eens afgelopen zijn met dit gezeik!
Hier zullen potentiële geldschieters blij mee , met dit soort acties.
Ook nu feyenoord op zoek moet naar een nieuwe shirt sponsor.
Staan ze daar wel eens bij stil? Het is maar een idee hoor.
Ik heb het idee dat hier personen achter zitten die niet verder kijken dan hun neus lang is!
Eens de vereniging wordt steeds gezonder en dab moet je zeker dit jaar de tijd geven. Kijk wat een elftal we nu hebben. Volgens jaar staan er weer diverse jonge spelers(Achabar oa) klaar. Veel geld ontvangen door goed zakendoen nbij transfers. Met al dat gezeik steds rond de vereniging daar gaan we stuk door. Kappen nou.
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 13 september 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Dit gezeik loopt al zo lang dan ik gewoon zeg met zoveel mogelijk mensen voor het dwaasgebouw staan zoals dat ook gebeurde vorig jaar de graafschap
(in samenspraak met de politie)...

toen mochten er toch ook mensen naar binnen om hun zegje te doen.. nu moet Gudde maar eens zelf naar buiten komen met z'n vrienden en het verhaal uitleggen aan pers en supporter..

is de hele zooi gelijk klaar.. en is er niets aan de hand kan hij rustig naar boven..

Supporters willen de sportieve prestatie niet schaden en dat blijkt.. want de trainingen zijn drukbezocht en de wedstrijden ook.. en je merkt het in heel Rotterdam.. we geloven weer in een sportieve wederopstand.. alleen willen de supporters gewoon weten hoe het er nou echt voor staat op financieel gebied... Wat de vork in de steel is bij de VvF en de Ssf..

hoop dat dit dan ook nog gerealiseerd gaat worden..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Zw' 28 --
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 08:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:15 schreef rocutus het volgende:
weer zo'n onzin actie. Ze hebben al 2 weken geen aandacht gehad dus hop maar weer eens een nutteloze actie verzinnen.
open je ogen!
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:20 schreef qwerto het volgende:
pff weet niet of ik wel de energie heb voor zo'n afstand !

nee ff kap nou gewoon eens ! er word goed beleid gevoerd (eindelijk) ht spel is ook prima DUS HOU HET EENS LEKKER RUSTIG !
net zoals velen kan jij ook geen onderscheid maken tussen SPORTIEF en FINANCIEEL/BESTUURLIJK functioneren!

Word eens wakker en open je ogen voordat het te laat is!
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:27 schreef Ronnie9000 het volgende:
Altijd maar lopen zeiken, hou eens op met die lulverhalen!!! Alsof een nieuwe directie alles beter maakt, pfff puur gelul kan hier echt pissig om worden. Duurt minstens een jaar als het niet langer is voordat alles een beetje op de rit staat. Ik ben tegen die lullige slotjes maar jij verdient er echt een.
Stop je kop maar in het zand!
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:47 schreef Ronnie9000 het volgende:

[..]

Precies Douwe het duveltje uit een doosje :D

Ok misschien reageer ik wat emotioneel, dat de club naar buiten moet komen met de stand van zaken prima. Kan ik me helemaal in vinden, maar het zal geen nut hebben om hier een actie voor te voeren. Dit zullen ze binnenkort hoe dan ook moeten doen als ze de nieuwe cijfers presenteren. Heb gewoon even geduld er is al licht en deze te lange tunnel.
Geduld prima...hoelang nog?

Een signaal afgeven....keer op keer?

Ja.

Feyenoord moet blijven bestaan.....lees je mee?
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:13 schreef Buuls10 het volgende:
Ronduit belachelijk zo'n wandeling en een paar jaar te laat. Iedereen stond te klappen toen Makaay, Gio, De Cler en Hofland werden binnengehaald. Dit heeft ons gewoon tientallen miljoenen gekost, maar nee het gaat om allerlei drogredenen om het huidige bestuur (die de achtergelaten lijken van vdH uit de kast mocht halen) zwart te maken.
Wist jij toen wat het allemaal ging kosten?

Wist jij hoe de vork in de steel zat betreffend de financiele boekhouding?
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 22:52 schreef Quiroz het volgende:
Vind het onzin deze actie. We moeten deze directie nu niet wegesturen, laat ze eerst saneren en daarna optyfen, gemaakte fouten uit het verleden kunnen niet meer goed worden gemaakt met een nieuwe directie, met een nieuwe directie vraag je om nog meer problemen.
Fouten...kan ik meeeleven...die maakt iedereen.

Maar liegen en bedriegen en minachting voor je eigen supporters....NEE!
nibali
 nibali - dinsdag 13 september 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Zouden de heren bestuursleden al zenuwachtig worden?Nee. Zouden potentiele investeerders afhaken? Ik denk het wel. Lekker genieten van de prestaties op dit moment, de rest ligt niet binnen onze invloedssfeer.
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 09:41 schreef nibali het volgende:
Zouden de heren bestuursleden al zenuwachtig worden?Nee. Zouden potentiele investeerders afhaken? Ik denk het wel. Lekker genieten van de prestaties op dit moment, de rest ligt niet binnen onze invloedssfeer.
geniet dan maar extra.

kan zomaar zijn dat Feyenoord volgend seizoen haar licentie kwijt raakt.

welterusten...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 09:41 schreef nibali het volgende:
........ Zouden potentiele investeerders afhaken? Ik denk het wel. Lekker genieten van de prestaties op dit moment, de rest ligt niet binnen onze invloedssfeer.
Ik denk het niet, er zijn genoeg investeerders die afhaken om dit bestuur...

"Nu genieten van mijn patat, met kip en dr pepper" sprak tony walker een paar uur voor hij zijn dodelijke injectie kreeg in Texas
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 13 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Tja. We moeten de cijfers uit het rood krijgen maar op het moment dat geldschieters/aandeelhouders en een nieuwe shirtsponsor nodig zijn wordt er stampij gemaakt over dingen die in de statuten zelf alweer ontkracht worden(zoals ook in het ander topic). Vind de actie niet echt op een handig moment gepland. Verder zoals ik ook in het andere topic zei: opmerkzaamheid is goed maar ageren om het ageren gaat ten koste van je eigen geloofwaardigheid.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 13 september 2011 - 11:16   quote  deeplink  
Kritiek mag, maar dan wel opbouwend, hoor wederom geen oplossingen. Jammer.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 13 september 2011 - 11:24   quote  deeplink  
"De recente ontwikkelingen rond het SsF, waaruit blijkt dat Feyenoord onrechtmatig heeft gehandeld, vervolgens hierover heeft gelogen en als laatste ook nog de beloofde structuur heeft veranderd is ongehoord. "

Kan iemand mij gewoon even feitelijk vertellen wat hier nu weer aan de hand is. Heb ik iets gemist of zo ? Geen idee waar dit over gaat.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
De onverantwoorde financiele risico's zijn genomen door Peter Bosz metgoedkeuring van Onno Jacobs. Die hebben voor veel te veel geld spelers gehaald zonder restwaarde om op korte termijn succes te halen. als dat gebeurd was, was er neits aan de hand geweest, maar het is verre van gebeurd. Nu zittne we met grote financiele tekorten. Maar.... Bosz is weg en Jacobs is over ene maand of twee weg. Dan zijn de boosdoeners dus de deur uit. Wat heeft zo'n actie dan nog voor zin vraag ik me af?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Het zou alleen mooi zijn als een ieder die meeloopt dat gewoon met "open vizier" doet, volgens mij is het zaterdag nog niet al te koud dus capuchonnetjes en gezichtsbedekking lijken me niet nodig.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 11:34   quote  deeplink  
Of gewoon een baan zoeken?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:34 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Of gewoon een baan zoeken?
De wedstrijd is zaterdag, dan zijn de meeste mensen vrij, dus wat heeft dat er mee te maken?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Wat het ermee te maken heeft is dat er altijd ma negatieve shit komt dit dat.
Altijd ma zijken, tis ook nooit goed.
En dan allemaal van die kansloze acties gaan lopen verzinnen, die helemaal niks maar dan ook niks opleveren.
Sterker nog, het gaat alleen ma tegen werken.
Comotie maken om niets.
En die mensen zouden eens een baan moeten gaan zoeken, plaatsvan 24/7 de internet hooligan uit te hangen.
Vind het maar kinderachtig.
Egt kinderachtig!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Wat het ermee te maken heeft is dat er altijd ma negatieve shit komt dit dat.
Altijd ma zijken, tis ook nooit goed.
En dan allemaal van die kansloze acties gaan lopen verzinnen, die helemaal niks maar dan ook niks opleveren.
Sterker nog, het gaat alleen ma tegen werken.
Comotie maken om niets.
En die mensen zouden eens een baan moeten gaan zoeken, plaatsvan 24/7 de internet hooligan uit te hangen.
Vind het maar kinderachtig.
Egt kinderachtig!
Ik heb een baan, sterker nog ik heb er twee. Toch heb ik tijd om de internet hooligen uit te hangen door hier te posten... Je mist je punt een beetje ben ik bang. Zeker omdat je zelf ook post....
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Waarom zou ik een punt missen?
Mijn punt is dat ik een hekel heb aan kansloze manntjes, die alleen maar vanalles roepen en niet eens uit belang van de club.
80% van die lui voeren geen kut uit !
En ik post zelf omdat ik vakantie heb pikkie!
En omdat ik een afweer heb voor nepFeyenoorder die alleen ma gaan lopen zijke en mauwe over hete bestuur, terwijl ze zelf ubberhaupt niet eens weten wat het hele bestuur in godsnaam inhoud! Dat is mijn punt!
En ma zwetse, en ma zwetse.
Denk dat als da zo door ga we nog eens een keer lkkr gaan relle ondermekaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Beempjerotterdam --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Waarom zou ik een punt missen?
Mijn punt is dat ik een hekel heb aan kansloze manntjes, die alleen maar vanalles roepen en niet eens uit belang van de club.
80% van die lui voeren geen kut uit !
En ik post zelf omdat ik vakantie heb pikkie!
En omdat ik een afweer heb voor nepFeyenoorder die alleen ma gaan lopen zijke en mauwe over hete bestuur, terwijl ze zelf ubberhaupt niet eens weten wat het hele bestuur in godsnaam inhoud! Dat is mijn punt!
En ma zwetse, en ma zwetse.
Denk dat als da zo door ga we nog eens een keer lkkr gaan relle ondermekaar.
De 'mannetjes' die schreeuwen, zijn doorgaans goed ingelicht, dus zullen vast weten wat er speelt. Alle documenten van de afgelopen maanden gemist?

En waar baseer jij je 80% op?

Of om deze 'mannetjes' überhaupt nep-Feyenoorders te noemen?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Waarom zou ik een punt missen?
Mijn punt is dat ik een hekel heb aan kansloze manntjes, die alleen maar vanalles roepen en niet eens uit belang van de club.
80% van die lui voeren geen kut uit !
En ik post zelf omdat ik vakantie heb pikkie!
En omdat ik een afweer heb voor nepFeyenoorder die alleen ma gaan lopen zijke en mauwe over hete bestuur, terwijl ze zelf ubberhaupt niet eens weten wat het hele bestuur in godsnaam inhoud! Dat is mijn punt!
En ma zwetse, en ma zwetse.
Denk dat als da zo door ga we nog eens een keer lkkr gaan relle ondermekaar.
een beetje jammer om meteen met pikkie te komen... Je kent me niet, ik weet zeker dat wij nooit een knikkerpot gedeelt hebben dus wellicht wat minder denigrerend volgende keer.

Je miste je punt omdat jij over internet hooligans begint terwijl je zelf op internet je verhaal doet. Niets meer niets minder. Daarbij is niet iedereen die er voor kiest om zijn stem te laten horen een imbiciel zonder werk en zonder verstand. Als het op een normale manier verloopt, zoals Hotjumper al aangeeft, zonder capuchons en gezichtsbedekking dan komt het ook normaal over en niet agressief. Daar zijn we ook zelf bij, de organisators van een dergelijke actie kan er dan voor kiezen om die gasten niet toe te laten.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:42   quote  deeplink  
Kan de route niet de andere kant op, kan ik nog netjes parkeren rond die tijd ;-)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Heb niets gemist, maar dan nog gaat helemaal nergens over.
Dan derbij is een mening voor iedereen verschillend.
Die 80 % baseer ik op de waarheid! Der zijn meer mensen tegen deze onzin. Dan Mee eens!
Ik bedoel waar komen jullie nu weer mee aan? lijkenwagens? dierenambulances? zeg het maar.
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 13 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
Nieuw sponsorcontract, wederom goed nieuws
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:47   quote  deeplink  
inderdaad, kon alleen niet zien over hoevel $$ het gaat.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:46 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Heb niets gemist, maar dan nog gaat helemaal nergens over.
Dan derbij is een mening voor iedereen verschillend.
Die 80 % baseer ik op de waarheid! Der zijn meer mensen tegen deze onzin. Dan Mee eens!
Ik bedoel waar komen jullie nu weer mee aan? lijkenwagens? dierenambulances? zeg het maar.
zegt genoeg over jouw intenties om zo'n woord te gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Pietje1 --
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 13 september 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:47 schreef jacqueline het volgende:
inderdaad, kon alleen niet zien over hoevel $$ het gaat.
Behoort tot de top 5 van sponsoren zal dus substantieel bedrag zijn denk ik.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:51   quote  deeplink  
tja, dat 'substantieel' is een relatief begrip.
hoop dat we het over tonnen hebben in ieder geval.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:49 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Behoort tot de top 5 van sponsoren zal dus substantieel bedrag zijn denk ik.
in ieder geval niet onder de miljoen per jaar dan.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:52   quote  deeplink  
dan zijn we er toch zo goed als?! of zie ik dat anders?
die 40 of 43 mljn.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:35 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

een beetje jammer om meteen met pikkie te komen... Je kent me niet, ik weet zeker dat wij nooit een knikkerpot gedeelt hebben dus wellicht wat minder denigrerend volgende keer.

Je miste je punt omdat jij over internet hooligans begint terwijl je zelf op internet je verhaal doet. Niets meer niets minder. Daarbij is niet iedereen die er voor kiest om zijn stem te laten horen een imbiciel zonder werk en zonder verstand. Als het op een normale manier verloopt, zoals Hotjumper al aangeeft, zonder capuchons en gezichtsbedekking dan komt het ook normaal over en niet agressief. Daar zijn we ook zelf bij, de organisators van een dergelijke actie kan er dan voor kiezen om die gasten niet toe te laten.
Pikkie is helemaal niks mis mee;) hoor het dagelijks! niets negatiefs aan.
En nee idd, wij hebben zkr nooit een knikkerpotje gedeelt, want daarme zou ik je alter ego strelen. zo zijn wij nie getrouwd he!

Mijn beste punt is omdat ik overinternet hooligans begon ja.
Dat ik mijn verhaal hier kwijt doe heeft daar niks mee te maken.
Maar meer met het feit dat er van die eigenaardige kwalletjes zitten, en niet alleen hier hoor. Maar zoveeel sites , Dat weet jij, en ik. Die overal cool gaan lopen doen. Maar nog nooit een stadion van de binnekant hebben bekeken.
HIer ook zitten zoveel meelopers. lach me de piel uit de box. Dag in, dag uit!
Verder heb ik ook niet gezegt dat iedereen zown inbeciel zonder werk is!
Maar wel heeeel veel, en dat weet ook jij dondersgoed!
En ik zal voor jullie duimen dat het dit keer wel eens goed gaat, zonder allemaal onzin, en grote bekke. En zonder hatelijke bedoelingen!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Ooow, eindelijk goed nieuws:P nieuwe sponser jaa?
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:55   quote  deeplink  
waarom zeg je jullie, beempje?
hoor jij daar niet bij dan? geen vaste Kuip bezoekert?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:48 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

zegt genoeg over jouw intenties om zo'n woord te gebruiken.
Het zegt meer over jou dan over mij, want ik was er niet bij dat ze met een lijkenkist aankwamen!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:55 schreef jacqueline het volgende:
waarom zeg je jullie, beempje?
hoor jij daar niet bij dan? geen vaste Kuip bezoekert?
Jawel Jaquline. Vakkiej T
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
En met jullie, bedoel ik de achterlijke luijte onder ons, die met lijkenkisten enzo gaan lopen
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:56 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jawel Jaquline. Vakkiej T
ik vakkie VV
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:58 schreef jacqueline het volgende:

[..]

ik vakkie VV
Okeeee :P Niceee hahaha.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:01   quote  deeplink  
zorg dat je opvalt zaterdag! Dan zie ik je van bovenaf
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 13:01   quote  deeplink  
IS goed hahaha, ik zal een spandoek maken, met daarop. Jacqulineee hier ben ikk haha
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:04   quote  deeplink  
spel je mijn naam goed dan, grapjas.
hoewel, laat maar, dan weet ik meteen dat JIJ het bent .. haha.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Het zegt meer over jou dan over mij, want ik was er niet bij dat ze met een lijkenkist aankwamen!
ik ook niet, maar jullie is ....volk. Vul het zelf maar in... Beetje jammer om met jullie te beginnen als je het tegen Feyenoord supporters hebt. Hier zit niemand die die lijkenkist gemaakt heeft, of die met bivakmutsen op de trainingen komen verstoren. Die gasten zijn inderdaad geen knip voor de neus waard, maar dat zijn ook geen supporters. Die zitten in het stadion, maar zien geen voetbal. die kijken rond of er iemand toevallig iemand in bereik zit die in hun ogen verkeerd is of verkeerd handelt zodat hij/zij aangepakt kan worden. Dat noem ik geen supporters, die maken zich geen zorgen over Feyenoord alleen over hun eigen hachje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0081291