BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 13:06   quote  deeplink  
whahahahah. het spijt me:$
Ik zal het netjes maken:P
Kan natuurlijk ook gewoon na de wedstrijd jou ff schouderklopje komen geven :lol:
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:10   quote  deeplink  
owww.. alsof ik de enige vrouw ben in VV?!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
IK bedoel met jullie jaaa, die mongoleee die met al die achterlijke acties aankomen.
Denk is logisch na jo gast!
Kijk, en die gasten die jij nou opnoemt met die kist, en die verstoring op die training die bedoel ik dus allemaal.
En als er nog maals zowiets achterlijks gebeurd.
Dan gaan hun zkr rennen in eigen stad!
En ik denk er niet alleen zo over.
ik denk dat als er nog zoiets komt, dat heel vak S & T los gaan.
oprotte met die zieke lui
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:10 schreef jacqueline het volgende:
owww.. alsof ik de enige vrouw ben in VV?!
whahahah, nee maar jij moe ook ff spandoek bouwe, ken ik je vinden hahaha
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:14   quote  deeplink  
ik zal je dinsdag belonen met een spandoek als je een mooie maakt zaterdag
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Wat het ermee te maken heeft is dat er altijd ma negatieve shit komt dit dat.
Altijd ma zijken, tis ook nooit goed.
En dan allemaal van die kansloze acties gaan lopen verzinnen, die helemaal niks maar dan ook niks opleveren.
Sterker nog, het gaat alleen ma tegen werken.
Comotie maken om niets.
En die mensen zouden eens een baan moeten gaan zoeken, plaatsvan 24/7 de internet hooligan uit te hangen.
Vind het maar kinderachtig.
Egt kinderachtig!
Als jij het prototype bent van, de "zwijgende meerderheid" dan denk ik dat ik mij toch liever identificeer met de door jou benoemde "internethooligans" ik probeer hier gewoon, op een normale manier dacht ik toch, kenbaar te maken waarom ik mij zorgen maak om mijn club en waarom ik geen vertrouwen heb in dit bestuur. Inhoudelijk kom je met niks om dat wantrouwen weg te nemen dan een colijneske opmerking, dat het wel goed komt en dat we vooral maar rustig moeten blijven. Lever mij alstjeblieft het bewijs dat ik er volkomen naast zit, zodat ik weer me weer alleen om het voetbal druk hoef te maken.

Zolang je dat niet op een normale manier kan, voel ik mij er stuk beter onder dat ik nu werkeloos ben....
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:15 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als jij het prototype bent van, de "zwijgende meerderheid" dan denk ik dat ik mij toch liever identificeer met de door jou benoemde "internethooligans" ik probeer hier gewoon, op een normale manier dacht ik toch, kenbaar te maken waarom ik mij zorgen maak om mijn club en waarom ik geen vertrouwen heb in dit bestuur. Inhoudelijk kom je met niks om dat wantrouwen weg te nemen dan een colijneske opmerking, dat het wel goed komt en dat we vooral maar rustig moeten blijven. Lever mij alstjeblieft het bewijs dat ik er volkomen naast zit, zodat ik weer me weer alleen om het voetbal druk hoef te maken.

Zolang je dat niet op een normale manier kan, voel ik mij er stuk beter onder dat ik nu werkeloos ben....
Hotjumper, met alle respect. Ik denk dat je zorgen om je cluppie de afgelopen maanden stukken minder zouden moeten zijn geworden. Ik denk dat het allemaal zo slecht nog niet is hoor. Het kan echter niet zo snel gaan als de meeste zouden willen, maar als ik zie hoe men bovenin bezig is, hulde! Weinig uitgaven (huur bakkal, guidetti, etc etc), goede inkomsten geboekt (wijnaldem (HAHA), fer, castagnos, en nu weer die sponsor). Komt goed, laat het maar even partijen, zoals we het hier zouden zeggen. Soms is het beter om je niet meteen te laten horen. (mijn mening).
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:20 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Hotjumper, met alle respect. Ik denk dat je zorgen om je cluppie de afgelopen maanden stukken minder zouden moeten zijn geworden. Ik denk dat het allemaal zo slecht nog niet is hoor. Het kan echter niet zo snel gaan als de meeste zouden willen, maar als ik zie hoe men bovenin bezig is, hulde! Weinig uitgaven (huur bakkal, guidetti, etc etc), goede inkomsten geboekt (wijnaldem (HAHA), fer, castagnos, en nu weer die sponsor). Komt goed, laat het maar even partijen, zoals we het hier zouden zeggen. Soms is het beter om je niet meteen te laten horen. (mijn mening).
jij snapt me meis
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:14 schreef jacqueline het volgende:
ik zal je dinsdag belonen met een spandoek als je een mooie maakt zaterdag
Deal whahaaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 14:13   quote  deeplink  
Nog steeds snap ik dan niet waar die 80% van komt. Waarheid? Geef eens een bron.

Je noemt de 'niet-supporters' de gasten met die lijkenkist; die paar honderd man, is dat 80%?

Ik snap, denk ik, dat je het allemaal.goed bedoelt, maar je posts slaan kant noch wal.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:20 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Hotjumper, met alle respect. Ik denk dat je zorgen om je cluppie de afgelopen maanden stukken minder zouden moeten zijn geworden. Ik denk dat het allemaal zo slecht nog niet is hoor. Het kan echter niet zo snel gaan als de meeste zouden willen, maar als ik zie hoe men bovenin bezig is, hulde! Weinig uitgaven (huur bakkal, guidetti, etc etc), goede inkomsten geboekt (wijnaldem (HAHA), fer, castagnos, en nu weer die sponsor). Komt goed, laat het maar even partijen, zoals we het hier zouden zeggen. Soms is het beter om je niet meteen te laten horen. (mijn mening).
We zijn al een paar jaar stil geweest, als we drie jaar de tijd hadden gehad dan hadden ze van mij rustig aan mogen doen. Ik zie ook dat er op sportief gebied veel verbeterd, ook op het gebied van transfers zie je dat ze met Van Geel (die ook hoog op het lijstje van de VG stond) een goeie hebben binnen gehaald. De manier van handelen komt echter niet voort uit een gezond inzicht maar is opgelegt door de slechte financiele situatie. Normaal gesproken had Feyenoord de transfer opbrengsten kunnen gebruiken voor versterkingen van het elftal nu moeten ze het aanwenden om het tekort op de exploitatie op te vangen. Normaal gesproken zou tien miljoen genoeg moeten zijn om je rechtstreeks naar een gezonde categorie te katapuleren maar zelfs dat blijkt niet genoeg. Boven alles hoop ik dat ik er volkomen naast zit maar tot nu toe heb ik uit het maasgebouw nog geen signalen ontvangen dat dat zo is.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 14:13 schreef Bosifyable het volgende:
Nog steeds snap ik dan niet waar die 80% van komt. Waarheid? Geef eens een bron.

Je noemt de 'niet-supporters' de gasten met die lijkenkist; die paar honderd man, is dat 80%?

Ik snap, denk ik, dat je het allemaal.goed bedoelt, maar je posts slaan kant noch wal.
Doe nou eens nie zo bijdehand gast met je bron:S
Ik bedoel het idd goed, en soms ik uit ik het verkeerd vanwegen mijn frustatie.
Maar waar het mij omgaat is dat er etters zijn die het voor mij en nog 1000den mensen allemaal verpeste';)
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 14:59 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Doe nou eens nie zo bijdehand gast met je bron:S
Ik bedoel het idd goed, en soms ik uit ik het verkeerd vanwegen mijn frustatie.
Maar waar het mij omgaat is dat er etters zijn die het voor mij en nog 1000den mensen allemaal verpeste';)
Bedankt dat je me gelijk bijdehand noemt. Ik vroeg al eerder waar je het op baseerde, toen gaf je aan dat het 'waarheid' was. Vandaar de vraag om een bron. Die 80% is nogal wat.

En je weet het, beter bijdehand dan bijdevoet, hoef je niet te bukken.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 15:10   quote  deeplink  
Je snapt me wel zeg ik al een aantal keer;)
craven
 craven - dinsdag 13 september 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Ik snap dat mensen zich zorgen maken, de onduidelijkheid wordt groeter en groter door het niet toelichten van de situatie(financieel gezien).
Alleen zo'n mars, wat wil je er nu mee bereiken...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 15:18   quote  deeplink  
Ik denk onrust bij de spelers.
Kan er niks anders van maken, mischien is dat dan niet zijn bedoeling.
Maar door deze onzinnige nuttelose acties ga je helemaal niks maar dan ook niks bereiken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:14 schreef craven het volgende:
Ik snap dat mensen zich zorgen maken, de onduidelijkheid wordt groeter en groter door het niet toelichten van de situatie(financieel gezien).
Alleen zo'n mars, wat wil je er nu mee bereiken...
Omdat je in het stadion geen spandoeken meer mag ophangen moet je je zorgen toch op een andere manier uiten.
craven
 craven - dinsdag 13 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:28 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Omdat je in het stadion geen spandoeken meer mag ophangen moet je je zorgen toch op een andere manier uiten.
Denk je dat het zin heeft? volgens mij is het bestuur blind voor dit soort acties...
De Spot
 De Spot - dinsdag 13 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
Iedereen mag zich uiten hoe dan ook als dit verhaal waar is is het ronduit gek,dat verhaal van Biseswar vind ik overdreven..hij is niet verantwoordelijk voor iemand anders zijn daden...hoe dan ook ik loop zeker niet mee...ik vind dat er rust moet komen en ik drink liever een biertje voor de wedstrijd!!!
King - 010
 King - 010 - dinsdag 13 september 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:32 schreef craven het volgende:

[..]

Denk je dat het zin heeft? volgens mij is het bestuur blind voor dit soort acties...
+1

Het bestuur en directie doet toch waar ze zin in hebben.
Als ze geen openheid geven en het loopt uiteindelijk toch niet goed wat dan als we het wel wisten?

* Hadden we dan met z'n allen Eur. 100,- per supporter neergelegd?
* Hadden we meer actie gevoerd?
* Hadden we het Maasgebouw bestormd?
* Hadden we ipv 1 doodskist een compleet begraafplaats op het trainingscomplex aangelegd?
* En wat zouden deze acties uiteindelijk opgeleverd hebben?

Ik denk dat we gewoon even moeten afwachten. Genieten van de sportieve verbeteringen en straks komen de jaarcijfers er ook aan. Dan horen we vanzelf wel hoe we ervoor staan.
Hoe ze het geld intern van de ene post naar de andere schuiven interesseert me niet eens. Zolang er maar onderaan de streep een positief saldo is.

Ik lees in meerdere topics Feyenoorders schreeuwen om dit soort zaken voorloopig even te laten rusten. Er wordt heus wel ingegrepen voordat het uit de hand loopt. Laten we nu voor eens en altijd ophouden met onzinnige acties voordat er uberhaupt stront aan de knikker is.

Let's enjoy the football; positively!!!!
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:51 schreef King - 010 het volgende:

[..]

+1

Ik lees in meerdere topics Feyenoorders schreeuwen om dit soort zaken voorloopig even te laten rusten. Er wordt heus wel ingegrepen voordat het uit de hand loopt. Laten we nu voor eens en altijd ophouden met onzinnige acties voordat er uberhaupt stront aan de knikker is.

Let's enjoy the football; positively!!!!
Helemaal mee eens. Stoppen met die acties, concentreer je wat er dat goede wat er momenteel op ons veld gebeurd
dreamteam
 dreamteam - dinsdag 13 september 2011 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 07:11 schreef Els het volgende:

[..]

Denk je echt dat sponsoren een club zoeken die nooit in het nieuws komt? Heb je je wel eens afgevraagd waarom bedrijven sponseren? Waarom bv het geweld van hooligans in Engeland geen invloed heeft op een sponsordeal? Denk je echt dat alleen Feyenoord vanwege hooligans in het nieuws komt? Ooit gehoord dat ook de Ajax hooligans niet zulke lieverdjes zijn? En ook de krant wel eens halen?
Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:42 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
En wanneer is er voor het laatst wat gebeurt, echt rel technisch dan?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 september 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:42 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
Die rust is er dan, klaarblijkelijk. Nieuwe sponsor heeft contract getekend (zie feyenoord-site).
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 13 september 2011 - 18:42   quote  deeplink  
"Recente ontwikkelingen en uitvloeisels hiervan hebben we gisteren gezien toen Diego Biseswar met zijn vriendjes nota bene de eigen supporters ernstig aan het beledigen en het uitdagen was op de tribune. Dit is wederom een teken van een zéér zwakke organisatie waarbij iedereen mag doen én kan doen wat hij wil."

Diego kende die mongool helemaal niet man !
Dit is nu denk ik wel de allermooiste illustratie van de kul argumenten die jullie elke keer weer naar voren halen om het bestuur aan te vallen. Jullie maken jezelf totaal belachelijk.
Hou toch op man ! Ga lekker je club steunen of rot op.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:42 schreef de kromme2 het volgende:
"Recente ontwikkelingen en uitvloeisels hiervan hebben we gisteren gezien toen Diego Biseswar met zijn vriendjes nota bene de eigen supporters ernstig aan het beledigen en het uitdagen was op de tribune. Dit is wederom een teken van een zéér zwakke organisatie waarbij iedereen mag doen én kan doen wat hij wil."

Diego kende die mongool helemaal niet man !
Dit is nu denk ik wel de allermooiste illustratie van de kul argumenten die jullie elke keer weer naar voren halen om het bestuur aan te vallen. Jullie maken jezelf totaal belachelijk.
Hou toch op man ! Ga lekker je club steunen of rot op.
Krijg de pleuris aan je grote teen of krijg lekker een zeepoog..
craven
 craven - dinsdag 13 september 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Krijg de pleuris aan je grote teen of krijg lekker een zeepoog..
cisse teen man.....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:54 schreef craven het volgende:

[..]

cisse teen man.....
alleen als tie in z`n oog zit oke...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:42 schreef de kromme2 het volgende:
"Recente ontwikkelingen en uitvloeisels hiervan hebben we gisteren gezien toen Diego Biseswar met zijn vriendjes nota bene de eigen supporters ernstig aan het beledigen en het uitdagen was op de tribune. Dit is wederom een teken van een zéér zwakke organisatie waarbij iedereen mag doen én kan doen wat hij wil."

Diego kende die mongool helemaal niet man !
Dit is nu denk ik wel de allermooiste illustratie van de kul argumenten die jullie elke keer weer naar voren halen om het bestuur aan te vallen. Jullie maken jezelf totaal belachelijk.
Hou toch op man ! Ga lekker je club steunen of rot op.
Hee, ik heb die link nooit gelegd! Is wel tekenend voor de wondere wereld van het internet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hee, ik heb die link nooit gelegd! Is wel tekenend voor de wondere wereld van het internet!
precies,selectieve paardelullen hier op het forum...
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:20 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

precies,selectieve paardelullen hier op het forum...
Horse_with_erection.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
is wel een kleintje douwe hahaha
craven
 craven - dinsdag 13 september 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:04 schreef jacqueline het volgende:
spel je mijn naam goed dan, grapjas.
hoewel, laat maar, dan weet ik meteen dat JIJ het bent .. haha.
hehehe
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 19:48   quote  deeplink  
wel grappig trouwens dat de topic naam is verandert..... heb ik nie gedaan.

Grappige en vermoeiende discussie hier vol met aannames. Ben de 3 pagina's doorgeploegd en zie tot mn verbazing de verwijten over en weer vliegen. Iedereen maakt zich zorgen al is het dat de een zich meer of minder zorgen maakt. Achteraf zal blijken wie gelijk had maar in de tussentijd maak ik geen bezwaar tegen zo'n mars, wanneer dit zonder rellen blijft helemaal.

De enige die zich achter het oortje moet krabben is degene die deze discussie mijn inziens veroorzaakt. Dat is het huidige bestuur bij Feyenoord, geef gewoon openheid. Mooie boel als er zelfs in de achterban een scheuring ontstaat.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

is wel een kleintje douwe hahaha
vond het anders zo zielig voor jou... iedereen zn eigen referentiekader.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door FR-Elmo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:48 schreef FR-Douwe het volgende:
wel grappig trouwens dat de topic naam is verandert..... heb ik nie gedaan.

Grappige en vermoeiende discussie hier vol met aannames. Ben de 3 pagina's doorgeploegd en zie tot mn verbazing de verwijten over en weer vliegen. Iedereen maakt zich zorgen al is het dat de een zich meer of minder zorgen maakt. Achteraf zal blijken wie gelijk had maar in de tussentijd maak ik geen bezwaar tegen zo'n mars, wanneer dit zonder rellen blijft helemaal.

De enige die zich achter het oortje moet krabben is degene die deze discussie mijn inziens veroorzaakt. Dat is het huidige bestuur bij Feyenoord, geef gewoon openheid. Mooie boel als er zelfs in de achterban een scheuring ontstaat.
Amen DOUWE !!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:48 schreef FR-Douwe het volgende:
.... Mooie boel als er zelfs in de achterban een scheuring ontstaat.
verdeel en heers
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 13 september 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik denk dat ik nu wel naar Varkenoord moet komen want ik ben het hier wel mee eens.
KKL hotjumper FTID flh F.L.E en ook Rovert zullen een zekerheidje zijn volgens mij?
Ik doe hier niet aan mee!
Ik vind het innitiatief goed maar ik wil niet meer in verband gebracht worden met gasten die als debielen met een doodskist lopen te zeulen! (en die komen)
Ben zelf geen lievertje en heb zelfs begrip voor het oude hooliganisme!
Die mongolen die nu denken dat ze de club goed doen moeten ze jaren weg stoppen!
De oude SCF denkt er hetzelfde over!
Die debielen met e doodskist gaan ook komen (weet ik zeker) en daar wil ik niet bij horen!
Als ik dan opgepakt word, moet het minimaal zijn omdat ik een neus in mekaar gebeukt heb!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:09 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik doe hier niet aan mee!
Ik vind het innitiatief goed maar ik wil niet meer in verband gebracht worden met gasten die als debielen met een doodskist lopen te zeulen! (en die komen)
Ben zelf geen lievertje en heb zelfs begrip voor het oude hooliganisme!
Die mongolen die nu denken dat ze de club goed doen moeten ze jaren weg stoppen!
De oude SCF denkt er hetzelfde over!
Die debielen met e doodskist gaan ook komen (weet ik zeker) en daar wil ik niet bij horen!
Als ik dan opgepakt word, moet het minimaal zijn omdat ik een neus in mekaar gebeukt heb!
oh maar die doodskisten dragers dat gaat nergens over..
smerig luguber en simpel,maar voor een normaal iemand met z`n normale gedachtes
heb ik wel begrip..en ik moet van varkenoord toch die richting op hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oh maar die doodskisten dragers dat gaat nergens over..
smerig luguber en simpel,maar voor een normaal iemand met z`n normale gedachtes
heb ik wel begrip..en ik moet van varkenoord toch die richting op hahaha
vind het wel een pokke end lopen hoor.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 13 september 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

oh maar die doodskisten dragers dat gaat nergens over..
smerig luguber en simpel,maar voor een normaal iemand met z`n normale gedachtes
heb ik wel begrip..en ik moet van varkenoord toch die richting op hahaha
Tuurlijk loop ik wel mee.
Een klein korreltje zout moet je soms nemen bij mijn posten.
Als de echte supporters en hooligans komen, (niet de sukkels die alleen voor de rotzooi komen) moeten we alleen die gasten eens met zijn allen terecht wijzen.
Doorgesnoven mongolen met geen enkel Feyenoordgevoel maar alleen gevoel voor rotzooi trappen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:14 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

vind het wel een pokke end lopen hoor.
dat wel idd hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 13 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 21:13 schreef FR-Douwe het volgende:
Toch maar even een topic over geopend, wat vind iedereen hiervan?
of nog concreter: wie gaat er meelopen?

[ afbeelding ]
wordt er moe van, dus nee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Tuurlijk loop ik wel mee.
Een klein korreltje zout moet je soms nemen bij mijn posten.
Als de echte supporters en hooligans komen, (niet de sukkels die alleen voor de rotzooi komen) moeten we alleen die gasten eens met zijn allen terecht wijzen.
Doorgesnoven mongolen met geen enkel Feyenoordgevoel maar alleen gevoel voor rotzooi trappen!
je moet het daar gewoon bekijken hoe en wie er gaan man..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

je moet het daar gewoon bekijken hoe en wie er gaan man..
dat is precies wat ik ook van plan ben, gaan er allemaal petjes mee met capuchons e.d. of met gekke attributen zoals een doodskist dan kies ik de korte route...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is precies wat ik ook van plan ben, gaan er allemaal petjes mee met capuchons e.d. of met gekke attributen zoals een doodskist dan kies ik de korte route...
precies Douwe,daar heb ik ook geen zin in alhoewel ik zaterdag ook waarschijnlijk een petje en capuchonnetje draagt hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:29 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is precies wat ik ook van plan ben, gaan er allemaal petjes mee met capuchons e.d. of met gekke attributen zoals een doodskist dan kies ik de korte route...
Daar kan ik inderdaad ook mee leven, maar zoals eerder aangegeven; m'n broer die er geen pindakaas van heeft gegeten, hoeft m.i. niet meteen met zoiets 'geconfronteerd' te worden. Dus ik pak lekker de korte route deze keer, zie ik je op het vak wel ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:34 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Daar kan ik inderdaad ook mee leven, maar zoals eerder aangegeven; m'n broer die er geen pindakaas van heeft gegeten, hoeft m.i. niet meteen met zoiets 'geconfronteerd' te worden. Dus ik pak lekker de korte route deze keer, zie ik je op het vak wel ;)
beter idd,gaat boven z`n petje straks hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Die denkt straks dat het elke week zo is ;) Zal het er wel eens met hem over hebben.

Wel weer ff omlopen als we op de plaats van bestemming zijn! Jij moet ook weer terug naar het plein toch Leon?
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:56 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jawel Jaquline. Vakkiej T
Waar zit je op vak T?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0069479