BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
als je iets niets weet ga je speculeren(een soort speculaas)
Ik geloof weinig van al die verhalen,maar zoals eerder gezegd feyenoord kom met cijfers.Dan is het afgelopen met al deze teksten.Je kan over het afgelopen boekjaar rode cijfers halen (Els dit is toch zo) het gaat om het boekjaar 2011/2012.
Je kn mij veel vertellen maar de VVF kunnen hun schulden hebben omgezet in aandelen.
Volgens mij is dat dan geen schuld ? elk groot bedrijf wat aandelen of obligaties uitgeeft is dan in financiële problemen ? Het wordt alleen een probleem als een ieder zijn aandelen wil laten uitbetalen.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:11 schreef Beempjerotterdam het volgende:
IK bedoel met jullie jaaa, die mongoleee die met al die achterlijke acties aankomen.
Denk is logisch na jo gast!
Kijk, en die gasten die jij nou opnoemt met die kist, en die verstoring op die training die bedoel ik dus allemaal.
En als er nog maals zowiets achterlijks gebeurd.
Dan gaan hun zkr rennen in eigen stad!
En ik denk er niet alleen zo over.
ik denk dat als er nog zoiets komt, dat heel vak S & T los gaan.
oprotte met die zieke lui
Ik denk niet dat heel vak S en T los gaan. Een hoop kritische supporters zitten op S, T, R en X. De club beschadigen zullen de meeste fanatieke supporters verschrikkelijk vinden, de grote vraag is wie dat nou eigenlijk doet!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:41 schreef Bosifyable het volgende:
Die denkt straks dat het elke week zo is ;) Zal het er wel eens met hem over hebben.

Wel weer ff omlopen als we op de plaats van bestemming zijn! Jij moet ook weer terug naar het plein toch Leon?
Ja jongen je moet ook weer terug naar het plein..
Beter gelijk naar de kuip,in de kantine een biertje prima voor de eerste keren...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:47 schreef Els het volgende:

[..]

Ik denk niet dat heel vak S en T los gaan. Een hoop kritische supporters zitten op S, T, R en X. De club beschadigen zullen de meeste fanatieke supporters verschrikkelijk vinden, de grote vraag is wie dat nou eigenlijk doet!
Kritisch is niet het juiste woord.Deze mensen houden van hun club
als je nergens om geeft en alleen voor het voetballen komt zonder binding (nederlands elftal fans) dan geef je nooit kritiek ,feedback is een mooier woord en dat is een kadootje naar de ontvanger toe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
als je iets niets weet ga je speculeren(een soort speculaas)
Ik geloof weinig van al die verhalen,maar zoals eerder gezegd feyenoord kom met cijfers.Dan is het afgelopen met al deze teksten.Je kan over het afgelopen boekjaar rode cijfers halen (Els dit is toch zo) het gaat om het boekjaar 2011/2012.
Je kn mij veel vertellen maar de VVF kunnen hun schulden hebben omgezet in aandelen.
Volgens mij is dat dan geen schuld ? elk groot bedrijf wat aandelen of obligaties uitgeeft is dan in financiële problemen ? Het wordt alleen een probleem als een ieder zijn aandelen wil laten uitbetalen.
Ik kan me tekst nog zo mooi herinneren Piet,Feyenoord krijgt een injectie van 20 miljoen..overal te lezen en te horen in de media..
Iedereen stond op de banken thuis totdat het al bestaand geld bleek te zijn
die omgezet werden in aandelen.Prima zo.n voorzorgsmaatregel ik gun hun
het om hun eigen gelden veilig te stellen..Later werd er verkondigt dat ze de 30
miljoen naderden en dat ze miljoentje opgehaald aan iets anders gingen uitgeven..
Nu is er zo`n 15 miljoen opgehaald,vertel gewoon even de stand van zaken..
Simpel en weg de onrust..
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:42 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
Ik denk, net zoals de meeste sportmarketeers, dat er in Nederland weinig verdiend wordt omdat de Nederlandse markt te klein is. Daarom is het mediageld ook beduidend lager. Feyenoord heeft een moeizame reputatie door supportersgeweld, maar dat is niet de oorzaak van lagere sponsorinkomsten. In wielrennen heb je doping, in voetbal rellen, en in Engeland meer als in Nederland. Uiteraard is het een handig excuus als een sponsordeal niet zoveel opbrengt, maar daarmee is het niet de waarheid.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:42 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
Ik denk, net zoals de meeste sportmarketeers, dat er in Nederland weinig verdiend wordt omdat de Nederlandse markt te klein is. Daarom is het mediageld ook beduidend lager. Feyenoord heeft een moeizame reputatie door supportersgeweld, maar dat is niet de oorzaak van lagere sponsorinkomsten. In wielrennen heb je doping, in voetbal rellen, en in Engeland meer als in Nederland. Uiteraard is het een handig excuus als een sponsordeal niet zoveel opbrengt, maar daarmee is het niet de waarheid.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:42 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
Ik denk, net zoals de meeste sportmarketeers, dat er in Nederland weinig verdiend wordt omdat de Nederlandse markt te klein is. Daarom is het mediageld ook beduidend lager. Feyenoord heeft een moeizame reputatie door supportersgeweld, maar dat is niet de oorzaak van lagere sponsorinkomsten. In wielrennen heb je doping, in voetbal rellen, en in Engeland meer als in Nederland. Uiteraard is het een handig excuus als een sponsordeal niet zoveel opbrengt, maar daarmee is het niet de waarheid.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:42 schreef dreamteam het volgende:

[..]

Ja Els, dat heeft meer met tv inkomsten te maken en media aandacht dat er in Engeland veel meer sponsors interesse hebben. Waarom denk je dat in Nederland bijna niks wordt verdiend met tv inkomsten! En wat betreft Ajax is het precies zoals jij het zegt: wel eens de krant halen. Maar bij Feyenoord moeten blijkbaar de 'supporters groepen' bijna elke week in het nieuws komen en dat stoort me! Ik denk dat Feyenoord gebaat is met rust in de tent!
Ik denk, net zoals de meeste sportmarketeers, dat er in Nederland weinig verdiend wordt omdat de Nederlandse markt te klein is. Daarom is het mediageld ook beduidend lager. Feyenoord heeft een moeizame reputatie door supportersgeweld, maar dat is niet de oorzaak van lagere sponsorinkomsten. In wielrennen heb je doping, in voetbal rellen, en in Engeland meer als in Nederland. Uiteraard is het een handig excuus als een sponsordeal niet zoveel opbrengt, maar daarmee is het niet de waarheid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 21:01   quote  deeplink  
Stop nu Els hahahaha
stray
 stray - dinsdag 13 september 2011 - 21:01   quote  deeplink  
je blijf een beetje hangen els ff de naald schoonmaken
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
als je iets niets weet ga je speculeren(een soort speculaas)
Ik geloof weinig van al die verhalen,maar zoals eerder gezegd feyenoord kom met cijfers.Dan is het afgelopen met al deze teksten.Je kan over het afgelopen boekjaar rode cijfers halen (Els dit is toch zo) het gaat om het boekjaar 2011/2012.
Je kn mij veel vertellen maar de VVF kunnen hun schulden hebben omgezet in aandelen.
Volgens mij is dat dan geen schuld ? elk groot bedrijf wat aandelen of obligaties uitgeeft is dan in financiële problemen ? Het wordt alleen een probleem als een ieder zijn aandelen wil laten uitbetalen.
Ja, klopt. Paar ton tekort.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
als je iets niets weet ga je speculeren(een soort speculaas)
Ik geloof weinig van al die verhalen,maar zoals eerder gezegd feyenoord kom met cijfers.Dan is het afgelopen met al deze teksten.Je kan over het afgelopen boekjaar rode cijfers halen (Els dit is toch zo) het gaat om het boekjaar 2011/2012.
Je kn mij veel vertellen maar de VVF kunnen hun schulden hebben omgezet in aandelen.
Volgens mij is dat dan geen schuld ? elk groot bedrijf wat aandelen of obligaties uitgeeft is dan in financiële problemen ? Het wordt alleen een probleem als een ieder zijn aandelen wil laten uitbetalen.
Ja, klopt. Paar ton tekort.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:47 schreef piet de paler het volgende:
als je iets niets weet ga je speculeren(een soort speculaas)
Ik geloof weinig van al die verhalen,maar zoals eerder gezegd feyenoord kom met cijfers.Dan is het afgelopen met al deze teksten.Je kan over het afgelopen boekjaar rode cijfers halen (Els dit is toch zo) het gaat om het boekjaar 2011/2012.
Je kn mij veel vertellen maar de VVF kunnen hun schulden hebben omgezet in aandelen.
Volgens mij is dat dan geen schuld ? elk groot bedrijf wat aandelen of obligaties uitgeeft is dan in financiële problemen ? Het wordt alleen een probleem als een ieder zijn aandelen wil laten uitbetalen.
Ja, klopt. Paar ton tekort.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
Els topic vuller NR1 hahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:02 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, klopt. Paar ton tekort.
hehehehe, computer kapot of wil je echt gehoord worden....?
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kritisch is niet het juiste woord.Deze mensen houden van hun club
als je nergens om geeft en alleen voor het voetballen komt zonder binding (nederlands elftal fans) dan geef je nooit kritiek ,feedback is een mooier woord en dat is een kadootje naar de ontvanger toe
Ik beschouw kritisch als een hele goede eigenschap.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kritisch is niet het juiste woord.Deze mensen houden van hun club
als je nergens om geeft en alleen voor het voetballen komt zonder binding (nederlands elftal fans) dan geef je nooit kritiek ,feedback is een mooier woord en dat is een kadootje naar de ontvanger toe
Ik beschouw kritisch als een hele goede eigenschap.
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Kritisch is niet het juiste woord.Deze mensen houden van hun club
als je nergens om geeft en alleen voor het voetballen komt zonder binding (nederlands elftal fans) dan geef je nooit kritiek ,feedback is een mooier woord en dat is een kadootje naar de ontvanger toe
Ik beschouw kritisch als een hele goede eigenschap.
stray
 stray - dinsdag 13 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
denk dat t een nieuwe naald word
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Els topic vuller NR1 hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 21:06   quote  deeplink  
Hahah, dat het bij een post gebeurt, oké, maar doe je dit expres Els? ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:04 schreef stray het volgende:
denk dat t een nieuwe naald word
hahahaha maar ik sta wel achter haar reacties!!!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
bedankt
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
bedankt
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
bedankt
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:11   quote  deeplink  
bedankt
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Piet en Els gebruiken dezelfde slechte internetverbinding? ;)
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 13 september 2011 - 21:15   quote  deeplink  
Zolang er geen financieele duidelijkheid komt zal er of zullen er geen potentiele geldschieters cq sponsoren geld in Feyenoord willen steken. Ook is het zowel binnen Feyenoord als daarbuiten volstrekt onduidelijk wie er nu aan de touwtjes trekt . En aangezien Feyenoord nog niet eens in staat is om de onrust onder hun eigen aanhang weg te nemen door duidelijk te communiceren hoe de financiele situatie werkelijk is zullen er geen bedrijven zijn die geld willen steken in een bodemloze put.

Verder hebben de succesjes tegen de een aantal laagvliegers uit de competitie niets te maken met de nog steeds onduidelijke en armoedige manier waarop Feyenoord geleid wordt en gecontroleerd wordt door de RvC.
Maar de meesten hier zijn nogal kort van memorie, behalve als het om rellen gaat . dan weten ze nog precies wat er allemaal is gebeurd, ook al is bv Nancy al een aantal jaren geleden.

Nietszeggende reactie's van een aantal schreeuwers die anderen die zich terecht zorgen maken afschilderen voor namaak suporters en loze kreten roepen over het "losgaan"van R, S en T.

En helaas kan ik er zaterdag niet bij zijn want anders had ik zeker meegelopen. En dat er dan Capuchonnetjes en petjes bijlopen zal mij een zorg zijn.
Hier reageert ook niemand met zijn eigen naam en adres.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:12 schreef Bosifyable het volgende:
Piet en Els gebruiken dezelfde slechte internetverbinding? ;)
hahahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:17   quote  deeplink  
inderdaad enzv
Kom jongens vertel eens wat positiefs
Nieuwe sponsor/staan 4e/ben bijna in thuishaven (nog 2 dagen)/heb veel geld verdient voor mijn baas/krijg er een heel klein gedeelte van/de aandeeltjes van feyenoord hangen aan de wand/slechter da NAC is niemand/het is lekker onstuimig in het kattegat (niet erotisch bedoelt)en weg met de wij maken ons zorgen mars ,maar zing luid het hand in hand en leg een witte roos bij Coentje als je bezorgd ben over je club ziet er mooi uit en zegt meer dan marsen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door piet de paler --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:15 schreef F.L.E het volgende:
Zolang er geen financieele duidelijkheid komt zal er of zullen er geen potentiele geldschieters cq sponsoren geld in Feyenoord willen steken. Ook is het zowel binnen Feyenoord als daarbuiten volstrekt onduidelijk wie er nu aan de touwtjes trekt . En aangezien Feyenoord nog niet eens in staat is om de onrust onder hun eigen aanhang weg te nemen door duidelijk te communiceren hoe de financiele situatie werkelijk is zullen er geen bedrijven zijn die geld willen steken in een bodemloze put.

Afgezien van die verzekeraar die vandaag een sponsorcontract heeft ondertekend dan? Niet bijdehand bedoeld, maar je verwacht dus verder niets? Neem aan, of eigenlijk hoop ik meer, dat er voor het einde van het seizoen toch een mooie naam als hoofdsponsor wordt aangetrokken.

Maar ook daar heb je weinig hoop in?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
ik verzeker je het komt allemaal goed.
sud afrikaans spreekwoord seg alles sal regkom.
geloof er nu in.
en vertrouw op de visie van Piet de P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door piet de paler --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Afgezien van die verzekeraar die vandaag een sponsorcontract heeft ondertekend dan? Niet bijdehand bedoeld, maar je verwacht dus verder niets? Neem aan, of eigenlijk hoop ik meer, dat er voor het einde van het seizoen toch een mooie naam als hoofdsponsor wordt aangetrokken.

Maar ook daar heb je weinig hoop in?
ze staan nog niet echt te springen,ik weet een club die haalde eerst een nieuwe sponsor binnen a 12.5 miljoen per jaar en nam daarna pas afscheid van z`n oude..
waarom gaan ze na wijderzijds overleg op goede voet uit elkaar?
Is dat omdat er een betere sponsor staat te wachten of zag ASR er geen brood meer in?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 21:26   quote  deeplink  
En dat is nu precies wat ik me ook afvraag. Waarom zijn ze er mee opgehouden? Is er een betere die klaarstaat of zagen hun er idd ook geen heil meer in. Gissen..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ze staan nog niet echt te springen,ik weet een club die haalde eerst een nieuwe sponsor binnen a 12.5 miljoen per jaar en nam daarna pas afscheid van z`n oude..
waarom gaan ze na wijderzijds overleg op goede voet uit elkaar?
Is dat omdat er een betere sponsor staat te wachten of zag ASR er geen brood meer in?
Leon
even positief de sponsoren staan te springen om Feyenoord te MOGEN steunen ,in hun quest naar eeuwige roem.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:26 schreef Bosifyable het volgende:
En dat is nu precies wat ik me ook afvraag. Waarom zijn ze er mee opgehouden? Is er een betere die klaarstaat of zagen hun er idd ook geen heil meer in. Gissen..
nu ga ik ook gissen maar kan het niet zo zijn dat na al die jaren sponsorschap en het veranderende financiële klimaat er misschien toe bij gedragen heeft?
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 13 september 2011 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Afgezien van die verzekeraar die vandaag een sponsorcontract heeft ondertekend dan? Niet bijdehand bedoeld, maar je verwacht dus verder niets? Neem aan, of eigenlijk hoop ik meer, dat er voor het einde van het seizoen toch een mooie naam als hoofdsponsor wordt aangetrokken.

Maar ook daar heb je weinig hoop in?
Er zullen zeker geen sponsoren opstaan die een bedrag neer zullen gaan tellen wat hoger ligt dan de huidige overeeent met ASR.
Verder is de omzet van de merchandise nog maar een fractie van wat er een aantal jaren is geweest, de omzet van FCT is al hoger. Nee, ik heb inderdaad geen vertrouwen in het huidige beleid maar ik wacht wel rustig af. Over een goede maand komen de jaarcijfers weer naar buiten en dan zullen we wel zien. Maar als we er zo geweldig voorstonden hadden Gudde en co, samen met "vriend" Pim allang van de daken staan schreeuwen hoe goed werk ze geleverd hebben, denk je zelf ook niet?
Rovert
 Rovert - dinsdag 13 september 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:48 schreef FR-Douwe het volgende:

De enige die zich achter het oortje moet krabben is degene die deze discussie mijn inziens veroorzaakt.
dat ben jij toch? De topic-opener?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

dat ben jij toch? De topic-opener?
hahahahahaha
TrafficJamAlert.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Leon
even positief de sponsoren staan te springen om Feyenoord te MOGEN steunen ,in hun quest naar eeuwige roem.
daar ga ik vanuit piet,anders word ik treurig
Rovert
 Rovert - dinsdag 13 september 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:36 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hahahahahaha
[ afbeelding ]
Krab jij je nu achter je oortje?
Rovert
 Rovert - dinsdag 13 september 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:11 schreef Beempjerotterdam het volgende:

En ik denk er niet alleen zo over.
ik denk dat als er nog zoiets komt, dat heel vak S & T los gaan.

Er moet altijd minimaal 1 malloot op het forum zitten, lijdensweg zwijgt, krijgen we deze gans weer
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:30 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Er zullen zeker geen sponsoren opstaan die een bedrag neer zullen gaan tellen wat hoger ligt dan de huidige overeeent met ASR.
Verder is de omzet van de merchandise nog maar een fractie van wat er een aantal jaren is geweest, de omzet van FCT is al hoger. Nee, ik heb inderdaad geen vertrouwen in het huidige beleid maar ik wacht wel rustig af. Over een goede maand komen de jaarcijfers weer naar buiten en dan zullen we wel zien. Maar als we er zo geweldig voorstonden hadden Gudde en co, samen met "vriend" Pim allang van de daken staan schreeuwen hoe goed werk ze geleverd hebben, denk je zelf ook niet?
Dat denk ik zeker, daarom sta ik er ook overwegend pessimistisch tegenover. Zit er niet vol op, maar heb ook zeker geen oogkleppen op om de problemen te negeren.

Verder wordt er hier in een aantal eerdere posts ook al afgevraagd waarom ASR er mee gestopt is? Lijkt me eerder dat ze er zelf ook geen heil meer in zagen (?) want als de opvolger al klaar had gestaan, was dat waarschijnlijk allang bekend geweest.

Vanmiddag was er ook een kort 'gesprek' over eventuele gloryhunters, mocht Feyenoord dit weekend ook weer winnen, en een verwachte 3e plaats haalt in de stand, het weekend daarna tegen AZ ook weer punten gepakt gaan worden, staan die gasten toch ook weer in de rij? Als bij ons de sportieve resultaten positief zijn, zullen de inkomsten ook weer stijgen. Sneller dan bij bijvoorbeeld een FC Twente. Ook de inkomsten van bijvoorbeeld de dagkaarten, waardoor vakken als Y ook weer voller zitten. Of (als het allemaal goed blijft gaan sportief) de 'halve seizoenkaarten' die aangeboden worden in december? Daar kan dan een flinke sprong mee gemaakt worden, en, om terug te komen op het punt van sponsoren, zullen die ook sneller informeren naar een plekje op het mooie shirt.

Dit is natuurlijk allemaal positief en een beetje roze-bril-kijken, maar in zo'n geval maken we toch weer sprongen? Is natuurlijk ook afhankelijk van het feit hoe slecht we er nu daadwerkelijk voorstaan, dus zoals je zelf zegt, eerst de jaarcijfers afwachten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:38 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat denk ik zeker, daarom sta ik er ook overwegend pessimistisch tegenover. Zit er niet vol op, maar heb ook zeker geen oogkleppen op om de problemen te negeren.

Verder wordt er hier in een aantal eerdere posts ook al afgevraagd waarom ASR er mee gestopt is? Lijkt me eerder dat ze er zelf ook geen heil meer in zagen (?) want als de opvolger al klaar had gestaan, was dat waarschijnlijk allang bekend geweest.

Vanmiddag was er ook een kort 'gesprek' over eventuele gloryhunters, mocht Feyenoord dit weekend ook weer winnen, en een verwachte 3e plaats haalt in de stand, het weekend daarna tegen AZ ook weer punten gepakt gaan worden, staan die gasten toch ook weer in de rij? Als bij ons de sportieve resultaten positief zijn, zullen de inkomsten ook weer stijgen. Sneller dan bij bijvoorbeeld een FC Twente. Ook de inkomsten van bijvoorbeeld de dagkaarten, waardoor vakken als Y ook weer voller zitten. Of (als het allemaal goed blijft gaan sportief) de 'halve seizoenkaarten' die aangeboden worden in december? Daar kan dan een flinke sprong mee gemaakt worden, en, om terug te komen op het punt van sponsoren, zullen die ook sneller informeren naar een plekje op het mooie shirt.

Dit is natuurlijk allemaal positief en een beetje roze-bril-kijken, maar in zo'n geval maken we toch weer sprongen? Is natuurlijk ook afhankelijk van het feit hoe slecht we er nu daadwerkelijk voorstaan, dus zoals je zelf zegt, eerst de jaarcijfers afwachten.
ze gaan kaarten voor tegen Ado voor half geld in de verkoop gooien...
10.000 minder seizoenskaarten dan 2 jaar terug haal je op zo`n manier niet in..

En in april gewoon verkondigen dat ze al meer kaarten hadden verkocht als
dezelfde tijd het jaar daarvoor...

Bij elk bericht word ik somberder hahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Wij maken ons zorgen MARS
Mars goede sponsor denk ik
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ze gaan kaarten voor tegen Ado voor half geld in de verkoop gooien...
10.000 minder seizoenskaarten dan 2 jaar terug haal je op zo`n manier niet in..

En in april gewoon verkondigen dat ze al meer kaarten hadden verkocht als
dezelfde tijd het jaar daarvoor...

Bij elk bericht word ik somberder hahaha
Vorig jaar was de wedstrijd tegen ADO toch ook al in de aanbieding? Alle kaarten voor €12,50 dacht ik? Maar zoals je zegt, je haalt het niet in, maar wellicht zijn het extra inkomsten (na zo'n goede reeks) waar ze aan het begin van het seizoen geen rekening mee hebben gehouden en dan komt het goed uit, toch?

Was zelf ook goed teleurgesteld toen achteraf bleek dat er minder kaarten verkocht waren, terwijl ze idd in april zeiden dat het er al meer waren. Snap ook niet waarom je je supporters dat zou willen voorhouden, als je zelf weet dat het niet klopt.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

ze gaan kaarten voor tegen Ado voor half geld in de verkoop gooien...
10.000 minder seizoenskaarten dan 2 jaar terug haal je op zo`n manier niet in..

En in april gewoon verkondigen dat ze al meer kaarten hadden verkocht als
dezelfde tijd het jaar daarvoor...

Bij elk bericht word ik somberder hahaha
weet je dit zeker ? er circuleerden 2 berichten over het aantal verkochte seizoenskaarten
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 13 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:38 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dat denk ik zeker, daarom sta ik er ook overwegend pessimistisch tegenover. Zit er niet vol op, maar heb ook zeker geen oogkleppen op om de problemen te negeren.

Verder wordt er hier in een aantal eerdere posts ook al afgevraagd waarom ASR er mee gestopt is? Lijkt me eerder dat ze er zelf ook geen heil meer in zagen (?) want als de opvolger al klaar had gestaan, was dat waarschijnlijk allang bekend geweest.

Vanmiddag was er ook een kort 'gesprek' over eventuele gloryhunters, mocht Feyenoord dit weekend ook weer winnen, en een verwachte 3e plaats haalt in de stand, het weekend daarna tegen AZ ook weer punten gepakt gaan worden, staan die gasten toch ook weer in de rij? Als bij ons de sportieve resultaten positief zijn, zullen de inkomsten ook weer stijgen. Sneller dan bij bijvoorbeeld een FC Twente. Ook de inkomsten van bijvoorbeeld de dagkaarten, waardoor vakken als Y ook weer voller zitten. Of (als het allemaal goed blijft gaan sportief) de 'halve seizoenkaarten' die aangeboden worden in december? Daar kan dan een flinke sprong mee gemaakt worden, en, om terug te komen op het punt van sponsoren, zullen die ook sneller informeren naar een plekje op het mooie shirt.

Dit is natuurlijk allemaal positief en een beetje roze-bril-kijken, maar in zo'n geval maken we toch weer sprongen? Is natuurlijk ook afhankelijk van het feit hoe slecht we er nu daadwerkelijk voorstaan, dus zoals je zelf zegt, eerst de jaarcijfers afwachten.
Meer inkomsten uit de verkoop van kaarten aan "glory hunters" zijn altijd welkom. Maar ook dan blijft het maar afwachten, tegen de Graafschap zal nog wel lukken maar tegen AZ krijg je eindelijk een tegenstander van formaat. 3 wedstrijden 1 punt halen en ook de "gloryhunters" blijven weer weg. En voor de halve seizoenskaart heb je de meest interssante wedstrijden al gehad.
En voor de merchandise gaat het niet alleen om de verkoop maar ook het aanbod. In de plaatselijke bezinepomp in Eindhoven hebben ze nog meer Feyenoord artikelen dan in de Feyenoord shop. Zeker als je de on-line shop ziet.
En met een roze bril kijken is mooi, maar na bijna 10 jaar na ons grootste aansprekend resultaat deze bril ff afzetten ziet de wereld er ineens heel anders uit.

En begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat de werkelijkheid is dat we er na dit seizoen fantastisch voorstaan met een CL ticket op zak maar heel diep in mijn bloedend Feyenoord hart geloof ik er niet in.
Helaas..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door F.L.E --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

Er moet altijd minimaal 1 malloot op het forum zitten, lijdensweg zwijgt, krijgen we deze gans weer
lijdensweg komt over een paar dagen weer.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0077831