BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
stray
 stray - zaterdag 17 september 2011 - 22:31   quote  deeplink  
leuk verlopen weer sorry voor mijn woorden maar wat een m.....en
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
Ik begin me na deze mars pas echt zorgen te maken over de geestelijke gesteldheid van een klein deel van de supporters
stray
 stray - zaterdag 17 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:35 schreef Stylzz het volgende:
Ik begin me na deze mars pas echt zorgen te maken over de geestelijke gesteldheid van een klein deel van de supporters
weet niet of je het supporters moet noemen maar de zorgenn zijn wederzijds
als t allemaal waar is wat ik hoor gaat t weer nergens over
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 17 september 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Het zijn geen supporters, ook geen personen die het goed voor hebben met Feyenoord, ze zoeken alleen een reden om te rellen.
Ik zou ze het liefst mongolen noemen, maar dat is een belediging voor mongolen.
stray
 stray - zaterdag 17 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:39 schreef henkie1969 het volgende:
Het zijn geen supporters, ook geen personen die het goed voor hebben met Feyenoord, ze zoeken alleen een reden om te rellen.
Ik zou ze het liefst mongolen noemen, maar dat is een belediging voor mongolen.
eens
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 september 2011 - 22:43   quote  deeplink  
neem er dus (ook) duidelijk afstand van
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 17 september 2011 - 22:58   quote  deeplink  
Hoop dat er eens een keer flink met stadionverboden gestrooid gaat worden.
Kijk, zoals vorig jaar kon ik de woede wel begrijpen; of je die zo moet ventileren toe maar, maar nu.....we staan bovenaan, nog niet 1 wedstrijd verloren. En ja, ik weet ook dat de afspraak was dat we in groen witte uitteneu's zouden spelen. Maar alsjeblieft, ze zetten heel Feyenoord voor lul met die domme acties
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 17 september 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Eerst valse loonstroken en dan een bestorming van het Maasgebouw. Hoe zet ik mezelf te kakken in twee lessen. Je kunt nu op je vingers natellen dat je geloofwaardigheid is gedaald tot een nul punt. Ik kan gewoon niets bedenken wat het goedpraat om het Maasgebouw te bestormen. Ben wel benieuwd of hier nu gewerkt wordt met openheid van zaken (zoals ze van de directie eisen) of dat er verstopt werd achter sjaals en capuchons.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 september 2011 - 23:27   quote  deeplink  
Alweer: hier zijn de tegenstanders van het bestuur niet mee gediend.

Het loopt de spuigaten uit, vraag me nu ook af of Vg en Fsv zich dit niet aan moeten trekken.
Er zijn immers heel duidelijk klerelijers die niet met de aantijgingen (op papier, dat mag) tegen het bestuur om kunnen gaan.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 17 september 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Het bestuur is, volgens mij en na het lezen van "bewijzen" en de uiteenzetting op Mecha, toch echt goed bezig. Drie jaar de tijd om de begroting op orde te krijgen (wordt niet gesproken over de schuldenlast) en over het afgelopen seizoen bij een begroot verlies van 1 milj. maar een verlies van een paar ton gedraaid. Na dit seizoen moet de begroting zwarte cijfers laten zien en dat zou met in acht neming van de afgelopen transfertermijn dan ook niet moeilijk hoeven zijn. De licentie komt dan ook helemaal niet in gevaar. Tuurlijk zijn er in het verleden door het bestuur veel fouten gemaakt maar kan ze nu echt niet op grove fouten betrappen.
Els
 Els - zaterdag 17 september 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Nou, ik maak me ook zorgen. Hoe komen wij aan zulke hersenloze hufters? En hoe komen we er weer vanaf. Heb de hele week gewerkt, op een stand gestaan, ben zo kreupel als wat, kan met moeite en veel pijn m'n ene been voor de andere krijgen, ben uitgeput en wil het liefste naar m'n bed, maar ben toch maar naar de Kuip gestrompeld. En dan kom je dus tussen een aantal doorgesnoven halve zolen, die even niets beters te doen hebben dat de ramen in het Maasgebouw te vernielen. Welk statement hebben we daar nou eigenlijk mee gemaakt? Dat we als we willen best leuk kunnen gooien? Of toch iets kwalijkers, als de Varkenoordgroep niet te vriend gehouden wordt is Gudde z'n leven niet zeker? Ik vind het prima om het met iemand oneens te zijn, maar waar komt die vernielzucht vandaan, die inmiddels volledig ontspoorde haat? De manier waarop VD Herik de Kuip is uitgejaagd, behoort volgens mij niet tot de mooiste bladzijden van onze historie. Waarom lijken we niets van die tijd geleerd te hebben?Wat moet er nu weer allemaal gebeuren voordat de wraakzucht van de dames en heren hooligans voldoende bevredigd is? Ik hoop in elk geval dat ze nog voldoende realiteitsbesef hebben om zich te realiseren dat dit Feyenoord niet echt verder helpt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
Els
 Els - zaterdag 17 september 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:33 schreef rich Arnhem het volgende:
Het bestuur is, volgens mij en na het lezen van "bewijzen" en de uiteenzetting op Mecha, toch echt goed bezig. Drie jaar de tijd om de begroting op orde te krijgen (wordt niet gesproken over de schuldenlast) en over het afgelopen seizoen bij een begroot verlies van 1 milj. maar een verlies van een paar ton gedraaid. Na dit seizoen moet de begroting zwarte cijfers laten zien en dat zou met in acht neming van de afgelopen transfertermijn dan ook niet moeilijk hoeven zijn. De licentie komt dan ook helemaal niet in gevaar. Tuurlijk zijn er in het verleden door het bestuur veel fouten gemaakt maar kan ze nu echt niet op grove fouten betrappen.
Ik vind het bestuur niet goed, en ben er niet voor de volle 100% van overtuigd dat de licentie buiten gevaar is. Zowel de schulden als de transferinkomsten hebben daar namelijk niet zoveel invloed op. Maar dit is nooit de manier. Ik vind het verschrikkelijk dat er vernielingen rondom de Kuip zijn gepleegd. Niets praat dat goed. Je zal toch vandaag met je kind lekker naar de Kuip zijn geweest....
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 18 september 2011 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:54 schreef Els het volgende:
Nou, ik maak me ook zorgen. Hoe komen wij aan zulke hersenloze hufters? En hoe komen we er weer vanaf. Heb de hele week gewerkt, op een stand gestaan, ben zo kreupel als wat, kan met moeite en veel pijn m'n ene been voor de andere krijgen, ben uitgeput en wil het liefste naar m'n bed, maar ben toch maar naar de Kuip gestrompeld. En dan kom je dus tussen een aantal doorgesnoven halve zolen, die even niets beters te doen hebben dat de ramen in het Maasgebouw te vernielen. Welk statement hebben we daar nou eigenlijk mee gemaakt? Dat we als we willen best leuk kunnen gooien? Of toch iets kwalijkers, als de Varkenoordgroep niet te vriend gehouden wordt is Gudde z'n leven niet zeker? Ik vind het prima om het met iemand oneens te zijn, maar waar komt die vernielzucht vandaan, die inmiddels volledig ontspoorde haat? De manier waarop VD Herik de Kuip is uitgejaagd, behoort volgens mij niet tot de mooiste bladzijden van onze historie. Waarom lijken we niets van die tijd geleerd te hebben?Wat moet er nu weer allemaal gebeuren voordat de wraqakzucht van de dames en heren hooligans voldoende bevredigd is? Ik hoop in elk geval dat ze nog voldoende realiteitsbesef hebben om zich te realiseren dat dit Feyenoord niet echt verder helpt.
Amen
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Fijn, we zijn op het nieuws. Het ziet er weer schitterend uit. En dan nog durven zingen dat je Feyenoord bent en echt. Was gewoon eerlijk geweest: Hersenloos en triest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 18 september 2011 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:59 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het bestuur niet goed, en ben er niet voor de volle 100% van overtuigd dat de licentie buiten gevaar is. Zowel de schulden als de transferinkomsten hebben daar namelijk niet zoveel invloed op. Maar dit is nooit de manier. Ik vind het verschrikkelijk dat er vernielingen rondom de Kuip zijn gepleegd. Niets praat dat goed. Je zal toch vandaag met je kind lekker naar de Kuip zijn geweest....
Als de inkomsten uit Transfers lager is begroot dan nu het geval is heeft dit wel degelijk invloed op het uiteindelijke bedrijfsresultaat. Ik ben ook zeker niet "voor" dit bestuur en hou voor mezelf wel een slag om de arm maar zie wel een groot licht aan het eind van de drie jaars termijn. Vind het trouwens nog steeds een vreemd verhaal dat een begroting zwarte cijfers moet laten zien. Een begroting zegt niets over je uiteindelijke bedrijfsresultaat.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:03 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Als de inkomsten uit Transfers lager is begroot dan nu het geval is heeft dit wel degelijk invloed op het uiteindelijke bedrijfsresultaat. Ik ben ook zeker niet "voor" dit bestuur en hou voor mezelf wel een slag om de arm maar zie wel een groot licht aan het eind van de drie jaars termijn. Vind het trouwens nog steeds een vreemd verhaal dat een begroting zwarte cijfers moet laten zien. Een begroting zegt niets over je uiteindelijke bedrijfsresultaat.
Een begroting is wel belangrijk als je onder curatele staat... En de transfer moet hoger zijn dan de waarde die van de speler in de boeken stond. Maar wat mij betreft gaat het daar nu niet om. Er is opgeroepen tot een mars, en die is volledig ontspoord. Ik ben benieuwd welke 'organisaties' zich hier volledig en volmondig van durven te distanciëren.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:06 schreef Els het volgende:

[..]

Een begroting is wel belangrijk als je onder curatele staat... En de transfer moet hoger zijn dan de waarde die van de speler in de boeken stond. Maar wat mij betreft gaat het daar nu niet om. Er is opgeroepen tot een mars, en die is volledig ontspoord. Ik ben benieuwd welke 'organisaties' zich hier volledig en volmondig van durven te distanciëren.
FSV heeft dat reeds gedaan.
Vg?
Tóch moeten deze organisaties zich ook goed afvragen/beraden hoe zij verder met aantijgingen jegens het bestuur omgaan.
Wie heeft de mars georganiseerd?
MMM
 MMM - zondag 18 september 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Ongelooflijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door MMM --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

FSV heeft dat reeds gedaan.
Vg?
Tóch moeten deze organisaties zich ook goed afvragen/beraden hoe zij verder met aantijgingen jegens het bestuur omgaan.
Wie heeft de mars georganiseerd?
Ik heb het gelezen Henk, maar wat ik heb gelezen, vind ik veel te mild. Misschien is er inmiddels een krachtigere veroordeling. Ben even niet aan het lezen, want ik ben zo boos. Mijn bloed kookt. FSV heeft ook geschreven dat Feyenoord 'suggereert' dat Biseswar geen NACvriendjes heeft. Toen was ik ook al verontwaardigd over de tendentieuze en suggestieve woordkeuze. En weer een reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:21 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen Henk, maar wat ik heb gelezen, vind ik veel te mild. Misschien is er inmiddels een krachtigere veroordeling. Ben even niet aan het lezen, want ik ben zo boos. Mijn bloed kookt. FSV heeft ook geschreven dat Feyenoord 'suggereert' dat Biseswar geen NACvriendjes heeft. Toen was ik ook al verontwaardigd over de tendentieuze en suggestieve woordkeuze. En weer een reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Tsja, Els, maar eerst weer de 'rook' laten optrekken en de betrokken partners (supp.verenigingen en bestuur) moeten maar eens samen bezinnen hoe verder te gaan.
Maar de aantijgingen op schrift slaan wel door, zoals het voorbeeld dat je geeft rond Biseswar.
En dan zijn er 200(?) hersenlozen die daar niet mee om kunnen gaan.

Ik hou m'n emotie binnenboord.
Maar 'feliciteer' de mensen die wilden dat het Maasgebouw bestormd zou worden.
Het is nu gebeurd.
de flh
 de flh - zondag 18 september 2011 - 01:16   quote  deeplink  
Tering, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben.

Ik heb wel 20 Anti-Gudde topics geopend, maar nu ben ik het echt zat. Dit gaat zo helemaal nergens meer over. Valse salarisstrookjes, journalisten die uitgenodigd moeten worden om de administratie te bekijken. Bestorming van het Maasgebouw voor de wedstrijd om de eerste plek te veroveren.

Het gaat helemaal nergens meer over.

Vanaf nu af aan krijgt Gudde van mij het voordeel van de twijfel.

We kunnen toch niet beter krijgen en met deze supporters verdienen we ook niet beter.

Ik ben Pro-Gudde.

Vanaf nu af aan ben ik pro-directie
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 07:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:21 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen Henk, maar wat ik heb gelezen, vind ik veel te mild. Misschien is er inmiddels een krachtigere veroordeling. Ben even niet aan het lezen, want ik ben zo boos. Mijn bloed kookt. FSV heeft ook geschreven dat Feyenoord 'suggereert' dat Biseswar geen NACvriendjes heeft. Toen was ik ook al verontwaardigd over de tendentieuze en suggestieve woordkeuze. En weer een reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Ben jij nog lidvan het FSV dan? Waarom in hemelsnaam?
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:16 schreef de flh het volgende:
Tering, wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben.

Ik heb wel 20 Anti-Gudde topics geopend, maar nu ben ik het echt zat. Dit gaat zo helemaal nergens meer over. Valse salarisstrookjes, journalisten die uitgenodigd moeten worden om de administratie te bekijken. Bestorming van het Maasgebouw voor de wedstrijd om de eerste plek te veroveren.

Het gaat helemaal nergens meer over.

Vanaf nu af aan krijgt Gudde van mij het voordeel van de twijfel.

We kunnen toch niet beter krijgen en met deze supporters verdienen we ook niet beter.

Ik ben Pro-Gudde.

Vanaf nu af aan ben ik pro-directie
Ik doe met je mee
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 07:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ben jij nog lidvan het FSV dan? Waarom in hemelsnaam?
Ja, ben nog lid. Lid worden is nl heel erg makkelijk. Je zegt 'da's goed' op een standje en het is geregeld. Afzeggen is lastiger, dat moet per brief, en blijkbaar aangetekend, want anders gaan ze er niet op in. Zo'n anderhalf jaar geleden opgezegd, maar niet per aangetekende brief, en omdat mijn woede nu eenmaal snel zakt er verder niet meer achteraan gegaan. Ik probeer het nu tot maandag vast te houden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 08:04   quote  deeplink  
Nou FR-Douwe.....trots op je zelf na gisteravond?
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:01 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, ben nog lid. Lid worden is nl heel erg makkelijk. Je zegt 'da's goed' op een standje en het is geregeld. Afzeggen is lastiger, dat moet per brief, en blijkbaar aangetekend, want anders gaan ze er niet op in. Zo'n anderhalf jaar geleden opgezegd, maar niet per aangetekende brief, en omdat mijn woede nu eenmaal snel zakt er verder niet meer achteraan gegaan. Ik probeer het nu tot maandag vast te houden...
Bij mij kon het per mail..
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:04 schreef Rovert het volgende:

[..]

Bij mij kon het per mail..
Ga ik ook proberen. Bedankt voor de tip. Staat de procedure ergens op een site?
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:
Alweer: hier zijn de tegenstanders van het bestuur niet mee gediend.

Het loopt de spuigaten uit, vraag me nu ook af of Vg en Fsv zich dit niet aan moeten trekken.
Er zijn immers heel duidelijk klerelijers die niet met de aantijgingen (op papier, dat mag) tegen het bestuur om kunnen gaan.
Lekker primitief nadenken zeg.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:19 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Lekker primitief nadenken zeg.
?
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

?
Je weet dat zoiets kan gebeuren en toch organiseer je zoiets.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:30 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Je weet dat zoiets kan gebeuren en toch organiseer je zoiets.
Oh zo. Ja inderdaad. Maar dit was gewoon gepland hoor.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:30 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Je weet dat zoiets kan gebeuren en toch organiseer je zoiets.
Ergens in mijn achterhoofd zit een stemmetje dat zegt dat dit bewust is geweest. Ze hebben de directie gezegd dat ze door het stopzetten van de gesprekken ook de inspanningen zouden stoppen om de boel rustig te houden. Dat heb ik toen gevoeld als een verkapt dreigement. En het lijkt er sterk op dat dat gevoel juist was.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:33 schreef Els het volgende:

[..]

Ergens in mijn achterhoofd zit een stemmetje dat zegt dat dit bewust is geweest. Ze hebben de directie gezegd dat ze door het stopzetten van de gesprekken ook de inspanningen zouden stoppen om de boel rustig te houden. Dat heb ik toen gevoeld als een verkapt dreigement. En het lijkt er sterk op dat dat gevoel juist was.
Sterker nog. Ze hebben t juist tot grote hoogte op gedreven.
En nu de kudde los gelaten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Stylzz --
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:33 schreef Els het volgende:

[..]

Ergens in mijn achterhoofd zit een stemmetje dat zegt dat dit bewust is geweest. Ze hebben de directie gezegd dat ze door het stopzetten van de gesprekken ook de inspanningen zouden stoppen om de boel rustig te houden. Dat heb ik toen gevoeld als een verkapt dreigement. En het lijkt er sterk op dat dat gevoel juist was.
Zo is dat Els, op zaterdagavond (lekkere dag en tijd) een protestmars organiseren/lopen en als het mis gaat allemaal heel hard roepen, hier staan wij niet achter en Feyenoord heeft dit bewust zo uit de hand laten lopen.
Hoor je jezelf praten?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:04 schreef GeenGelul het volgende:
Nou FR-Douwe.....trots op je zelf na gisteravond?
? waarom vraag je dat aan mij?
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

? waarom vraag je dat aan mij?
Dit topic is door jouw geopend toch?
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:04 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Dit topic is door jouw geopend toch?
moet je even goed kijken, is informatieverspreiding met wat er aan de hand is met de club. Dat ik er een topic over open wil niet iets zeggen over wat ik vind. Jammer dat je dat denkt. op die manier kun je hier dus geen topic openen.
Ook staat er een bron bij, is dus niet van mezelf.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:57 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Zo is dat Els, op zaterdagavond (lekkere dag en tijd) een protestmars organiseren/lopen en als het mis gaat allemaal heel hard roepen, hier staan wij niet achter en Feyenoord heeft dit bewust zo uit de hand laten lopen.
Hoor je jezelf praten?
Nee, absoluut niet. Maar ik ben mijn stem kwijt, misschien komt het daardoor.
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:08 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

moet je even goed kijken, is informatieverspreiding met wat er aan de hand is met de club. Dat ik er een topic over open wil niet iets zeggen over wat ik vind. Jammer dat je dat denkt. op die manier kun je hier dus geen topic openen.
Ook staat er een bron bij, is dus niet van mezelf.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shooting_the_messenger
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
dat ben je inderdaad aan het doen en niet terecht lijkt me. Je kan nu ook iets meer zeggen dan alleen een link te plakken, iedereen heft jouw post gelezen en je suggereert daarin dat ik op zn minst medeverantwoordelijk ben. Zou je sieren als je dat terugneemt.
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Was sarcastisch bedoelt Douwe.

Je opent een topic, dan moet je er ook achter gaan staan. En volgens mij is het forum bedoelt om te discussiëren en NIET om informatie te verspreiden.

Het zou je sieren als je op zijn mist toe geeft, dat het een domme post van je is geweest
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:02 schreef GeenGelul het volgende:
Was sarcastisch bedoelt Douwe.

Je opent een topic, dan moet je er ook achter gaan staan. En volgens mij is het forum bedoelt om te discussiëren en NIET om informatie te verspreiden.

Het zou je sieren als je op zijn mist toe geeft, dat het een domme post van je is geweest
gelul! is geen domme post, ik post iets met nieuwswaarde, niet omdat ik het ermee eens ben. Als het een domme post was dan had ik het voor zaterdag wel gehoord, nu plaats je mij in een bepaalde hoek waar ik niet in zit.
Als het forum enkel bedoelt is om te discussiëren dan gaat er iets goed mis op dit forum, dan zijn zelfs de moderators verkeerd bezig...
Juist met het plaatsen van een topic als deze kun je een discussie voeren of je het ermee eens bent of niet. het plaatsen op zich zegt niets over waar je staat of wat je vind.
Nogmaals: het zou jou sieren als je meer doet dan alleen op de boodschapper te schieten.
GeenGelul
 GeenGelul - zondag 18 september 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gelul! is geen domme post, ik post iets met nieuwswaarde, niet omdat ik het ermee eens ben. Als het een domme post was dan had ik het voor zaterdag wel gehoord, nu plaats je mij in een bepaalde hoek waar ik niet in zit.
Als het forum enkel bedoelt is om te discussiëren dan gaat er iets goed mis op dit forum, dan zijn zelfs de moderators verkeerd bezig...
Juist met het plaatsen van een topic als deze kun je een discussie voeren of je het ermee eens bent of niet. het plaatsen op zich zegt niets over waar je staat of wat je vind.
Nogmaals: het zou jou sieren als je meer doet dan alleen op de boodschapper te schieten.
Maar ben je nu trots op je zelf dat je hier een topic over geopend hebt? Misschien zijn er wel mensen mee gaan lopen door jou post.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:25 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Maar ben je nu trots op je zelf dat je hier een topic over geopend hebt? Misschien zijn er wel mensen mee gaan lopen door jou post.
iedereen maakt zijn/ haar eigen keuze. Ben ik niet verantwoordelijk voor. Maar je snapt het blijkbaar niet, ik hoef niet trots te zijn op dit topic. Het is gewoon een topic. Had ik hem niet geopend dan had iemand anders dat gedaan.
Daarnaast heeft de oproep om mee te lopen met deze mars overal gestaan en ik geloof niet dat men het alleen hier heeft gelezen.

Ik kan je kennelijk niet duidelijk maken wat ik bedoel, misschien dat iemand anders hier iets over kan zeggen want mij lukt het niet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:25 schreef GeenGelul het volgende:

[..]

Maar ben je nu trots op je zelf dat je hier een topic over geopend hebt? Misschien zijn er wel mensen mee gaan lopen door jou post.
Las het bericht ook, snapte gelijk dat douwe dit had gecopieerd. Heb niet meegelopen, moest werken, had anders ook niet meegelopen, want heb niets meer met die groep, en heb er nooit iets meegehad. Vind het wel een beetje kort door de bocht om douwe nu zo neer te zetten.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

iedereen maakt zijn/ haar eigen keuze. Ben ik niet verantwoordelijk voor. Maar je snapt het blijkbaar niet, ik hoef niet trots te zijn op dit topic. Het is gewoon een topic. Had ik hem niet geopend dan had iemand anders dat gedaan.
Daarnaast heeft de oproep om mee te lopen met deze mars overal gestaan en ik geloof niet dat men het alleen hier heeft gelezen.

Ik kan je kennelijk niet duidelijk maken wat ik bedoel, misschien dat iemand anders hier iets over kan zeggen want mij lukt het niet.
Ach, ik heb de link geplaatst naar dat shirt.met het opschrift "Bestuur aan de muur". Volgens Geen Gelul ben ik het daar ook mee eens, zijn door die post de shirts als warme broodjes over de toonbank gevlogen en heb ik ze persoonlijk gedrukt en uitgedeeld.

Beetje jammer Geen Gelul, gaat nergens over wat je zegt. Boudewijn opent het topic over de geheven pistolen van de politie; was hij eén van die agenten, of stond hij vooraan in de rellende meute?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Bosifyable --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 10:47   quote  deeplink  
Ja, ga elkaar nog effe aanvallen.....
henkie1969
 henkie1969 - zondag 18 september 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:09 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

gelul! is geen domme post, ik post iets met nieuwswaarde, niet omdat ik het ermee eens ben. Als het een domme post was dan had ik het voor zaterdag wel gehoord, nu plaats je mij in een bepaalde hoek waar ik niet in zit.
Als het forum enkel bedoelt is om te discussiëren dan gaat er iets goed mis op dit forum, dan zijn zelfs de moderators verkeerd bezig...
Juist met het plaatsen van een topic als deze kun je een discussie voeren of je het ermee eens bent of niet. het plaatsen op zich zegt niets over waar je staat of wat je vind.
Nogmaals: het zou jou sieren als je meer doet dan alleen op de boodschapper te schieten.
volgens mij is er al aardig wat geroepen vóór zaterdag dat het een belachelijk idee was....
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:48 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

volgens mij is er al aardig wat geroepen vóór zaterdag dat het een belachelijk idee was....
maar dat is wat anders dan roepen dat het een dom topic is, en dat ik medeverantwoordelijk ben omdat ik het geplaatst heb.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:47 schreef FR-Henk het volgende:
Ja, ga elkaar nog effe aanvallen.....
ik val niemand aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "Wij-maken-ons-zorgen"-mars









0.0087409