|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Als je verder had gelezen had je gezien dat dat cynisch was bedoelt!! Krijg soms de schijt van mensen die half lezen en dan met een wijzend vingertje komen!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Als je verder had gelezen had je gezien dat dat cynisch was bedoelt!! Krijg soms de schijt van mensen die half lezen en dan met een wijzend vingertje komen!! Wat doe jij bij mij dan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik begreep uit jou verhaal dat je het aan de ene kant wel een beetje snapte! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Heb ik je net uitgelegd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Als je verder had gelezen had je gezien dat dat cynisch was bedoelt!! Krijg soms de schijt van mensen die half lezen en dan met een wijzend vingertje komen!! Nee ik heb prima gelezen en begrepen ook. Maar prima hoor. Mij maakt t niet uit |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Dan had ik het misschien anderes moeten verwoorden maar het enige wat ik wou was duidelijkheid. Ben het dan inderdaad ook wel met Leon eens dat het wachten was op de dag dat dit ging gebeuren. Dat bedoelde ik dus ook te zeggen met de posts van mij met het bestormen van het maasgebouw. Ik heb ook duidelijk in deze topic aangegeven dat ik niet mee zou lopen omdat ik wist dat dit weer fout zou gaan en dat ik daar niet mee in verband gebracht wou worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat gedrag is voor mij niet te begrijpen als ik heerlijk in de kuip zit met een goeie sfeer en een prachtige wedstrijd.wat ik bedoel te zeggen dat je in Nederland gedwongen word (schijnbaar) om ook rekening te houden met gekken en gestoorden.Met dat in het achterhoofd houdende hadden ze best wat openener kunnen zijn van Feyenoord uit.. Hoe kan het anders dat bv wij dit wel aan zagen komen? Ik geef ze niet de schuld van het onacceptabele gedrag maar ze hadden het kunnen weten. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Het was niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen. Ik begreep je verkeerd. Is me na het lezen van het Pro-gudde topic helemaal duidelijk. Mijn excuses. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:26 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dat gedrag is voor mij niet te begrijpen als ik heerlijk in de kuip zit met een goeie sfeer en een prachtige wedstrijd.wat ik bedoel te zeggen dat je in Nederland gedwongen word (schijnbaar) om ook rekening te houden met gekken en gestoorden.Met dat in het achterhoofd houdende hadden ze best wat openener kunnen zijn van Feyenoord uit.. Hoe kan het anders dat bv wij dit wel aan zagen komen? Ik geef ze niet de schuld van het onacceptabele gedrag maar ze hadden het kunnen weten. 100% eens! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De mars was de aanloop naar de bestorming. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het wordt nu tussen een paar een semantische discussie. We weten allemaal dat er geweld is in de wereld, maar dat wil niet zeggen dat we dat begrijpen, dus goedkeuren. De overgrote meerderheid hier is tegen geweld zoals gisteren te zien was rondom het Maasgebouw. We merken inmiddels wel dat een lichtzinnige, maar onschuldige post na bepaalde gebeurtenissen in een heel ander daglicht komt te staan.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat moet je ze dan toegeven, ze hebben een lange aanloop genomen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat is wat ik dus ook al aangaf toen ik van de mars hoorde. Daarom gaf ik ook aan dat ik niet aan de mars mee ging doen. Dit was weer een open uitnodiging voor gekken! Dat bedoel ik dus met verder lezen. Anders had je wel gelezen dat ik hier TEGEN BEN!! Een paar cynische posts krijg ik een stempel door terwijl ik tig posts heb gedaan met een duidelijk afkeer hiervan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee een mars in tweeën gebroken!
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:Dat is wat ik dus ook al aangaf toen ik van de mars hoorde. Daarom gaf ik ook aan dat ik niet aan de mars mee ging doen. Dit was weer een open uitnodiging voor gekken! Dat bedoel ik dus met verder lezen. Anders had je wel gelezen dat ik hier TEGEN BEN!! Een paar cynische posts krijg ik een stempel door terwijl ik tig posts heb gedaan met een duidelijk afkeer hiervan! Welnee, je standpunt is duidelijk, maar we zijn nu allemaal een beetje opgefokt. Het is mij volkomen duidelijk dat jij je club niet kapot zal maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Het was niet mijn bedoeling om je persoonlijk aan te vallen. Ik begreep je verkeerd. Is me na het lezen van het Pro-gudde topic helemaal duidelijk. Mijn excuses. geen probleem man,over het algemeen deel ik jou mening hier in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Leuk symbolisch ;) Maar ik begreep tijdens de mars waren de voortekenen er al. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:33 schreef Els het volgende:[..] Welnee, je standpunt is duidelijk, maar we zijn nu allemaal een beetje opgefokt. Het is mij volkomen duidelijk dat jij je club niet kapot zal maken. Stylzz schijnbaar niet!! Ik heb vaak een grote bek, cynische bek en een recht door zee bek maar wel een klein hartje!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: terwijl sommige er niks van gemerkt hadden totdat het moment... het is gebeurd en terug draaien gaat niet meer.. we staan er weer mooi op.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Stylzz schijnbaar niet!! Ik heb vaak een grote bek, cynische bek en een recht door zee bek maar wel een klein hartje!! Ik heb net gezegd dat het me niet uit maakt. Ik heb regelmatig posts gezien waarin je zei dat het maasgebouw bestormd moest worden. Als je dat niet series bedoelde, heb je dat verdomd goed weten te verbergen . |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
WE???? Als je mensen van die mongolen kent en je weet dat ze er aan mee hebben gedaan moet je ze anoniem aangeven!! Mensen zien wat er gebeurd maar durven niet de schuldige aan te wijzen. De 40 duizend in het stadion hadden het uitermate naar hun zin dus over WE mogen ze niet spreken! WE moeten eens een standpunt maken tegenover die gasten! Een minuut stilte of weet ik veel wat organisiseren. Dan zien Nederland en Europa dat WE tegen ZE zijn!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb net gezegd dat het me niet uit maakt. Ik heb regelmatig posts gezien waarin je zei dat het maasgebouw bestormd moest worden. Als je dat niet series bedoelde, heb je dat verdomd goed weten te verbergen . Jij bent tot nu toe de enige die dat niet inziet!! Ik ben voor demonstraties maar niet voor het bestormen voor het maasgebouw! Probleem is alleen dat de gekken er op af komen als wij willen demonstreren! Als jij denkt dat ik mijn club kapot wil maken, dan ben ik met je uitgepraat!
JE EIGEN STADION, STAD EN OMGEVING SLOPEN IS JODEN- EN ZWAKZINNIGENGEDRAG!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik betwijfel dat ik de enige ben. Ligt aan de manier waarop je je profileert.
Maar als jij zegt dat t niet zo is, prima. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:03 schreef Stylzz het volgende:Ik betwijfel dat ik de enige ben. Ligt aan de manier waarop je je profileert. Maar als jij zegt dat t niet zo is, prima. Wie is het met Stylzz eens??? Als je me niet persoonlijk ken moet je niet oordelen! Maar nogmaals: WIE IS HET MET STYLZZ EENS? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Je bent niet de enige, Stylzz. Weet precies wie dat riepen op dit Forum.
Neem aan dat -nu het gebeurt is- niemand zich meer van dergelijke kreten bedient. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Wie is het met Stylzz eens??? Als je me niet persoonlijk ken moet je niet oordelen! Maar nogmaals: WIE IS HET MET STYLZZ EENS? Dat is uiteraard onzin. Natuurlijk kan ik je wel beoordelen. Je post hier toch? Of ben je in t echt heel anders dan hier. Dan is dit alles dus bs. Inclusief deze discussie |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
In een normaal gesprek kan je me waarschijnlijk beter doorgronden. Woorden op een site, sms, mail enz. kunnen sneller verkeerd geinterpreteerd worden. Ik ben geen lieverdje maar hier heb ik nooit bewust om geroepen! Ik heb wel regelmatig bewust geroepen om naar het maasgebouw te gaan maar niet met de intentie om het te bestormen. Ik heb in 1 post dat wel geroepen en dat was cynisch bedoeld! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Vind jij dit leuk??? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is gewoon een gesprek.
Ik heb volledig niets tegen FTID |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:In een normaal gesprek kan je me waarschijnlijk beter doorgronden. Woorden op een site, sms, mail enz. kunnen sneller verkeerd geinterpreteerd worden. Ik ben geen lieverdje maar hier heb ik nooit bewust om geroepen! Ik heb wel regelmatig bewust geroepen om naar het maasgebouw te gaan maar niet met de intentie om het te bestormen. Ik heb in 1 post dat wel geroepen en dat was cynisch bedoeld! Al was het cynisch bedoeld, ftid, het hoeft niet altijd zo over te komen.
Maar wtf: het zijn maar letters. Je vindt het net zo fout.
Punt erachter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Al was het cynisch bedoeld, ftid, het hoeft niet altijd zo over te komen. Maar wtf: het zijn maar letters. Je vindt het net zo fout. Punt erachter. +1 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Al was het cynisch bedoeld, ftid, het hoeft niet altijd zo over te komen. Maar wtf: het zijn maar letters. Je vindt het net zo fout. Punt erachter. Dat is dus wat ik bij Stylzz aan geef! Als je met mekaar praat kan je aan de toon horen hoe iemand het bedoelt en dat kan je aan geschreven woorden niet altijd lezen. Daarom roep ik dus ook dat je niet over me kan oordelen als je me niet persoonlijk kent!
Het feit dat er zo over mij gedacht word kan ik niet zoamaar een punt achter zetten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat laatste stukje is onzin. Ik ken berlusconi ook niet persoonlijk, maar heb zeker wel een oordeel. Ook die knakkers die t maasgebouw bestormden heb uk zeker een oordeel over, maar ken ze niet. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:20 schreef Stylzz het volgende:Dat laatste stukje is onzin. Ik ken berlusconi ook niet persoonlijk, maar heb zeker wel een oordeel. Ook die knakkers die t maasgebouw bestormden heb uk zeker een oordeel over, maar ken ze niet. Wat voor slechts doe ik in mijn leven dan? Die gasten veroordeel je door het feit dat je ziet en verkeerd doen. Je heb bij mij alleen geschreven woorden (die je schijnbaar ook nog weleens interpreteer) en geen feiten of bewijzen waar je me op kan veroordelen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Het gaat goed met de petitie. Met een beetje geluk halen we de petitie over Jacobs in.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is niet wat ik zeg.
Volgens mij gaan we volledig langs elkaar heen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: gaat zeker goed Els,1003 inmiddels |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Volgens mij ook. Lees het toon-topic even! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wel verstandig:
Wij van FR-Fanatic.com hebben de afgelopen maanden ook berichten geplaatst met betrekking tot acties en andere zaken over het huidige bestuur bij Feyenoord. Wij hebben ook het bericht geplaatst over de protestmars die gisteren gelopen is. Maar wij willen ons distantiëren van wat er is gebeurd. Geweld is nooit en te nimmer goed te praten. Het niet eens zijn met het beleid kan altijd, maar met geweld en vernielingen je ongenoegen uiten kan gewoon niet!!!
Wij maken ons ook zorgen over de club. Het gaat sportief goed, en ook op bestuurlijk niveau gebeuren er wel goede dingen. Maar is het allemaal op tijd? De tijd zal het leren
Wij van FR-Fanatic veroordelen dit geweld dan ook ten zeerste, en hopen dat er weer rust komt rond de club. Want deze negatieve publiciteit zit niemand op te wachten.
(Bron: fr-fanatic.com ) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ook verstandig:
Column: Het spoor geheel bijster.
Je moet toch eigenlijk helemaal van god los zijn om je eigen bastion te bestormen, de beelden gaan de hele wereld over, fans bestormen eigen stadion, het zal je maar gebeuren. Als je de forums goed in de gaten had gehouden, had je dit kunnen verwachten, althans ik sta er niet raar van op te kijken.
Het Hoek van Holland fenomeen herhaalt zich, een kleine groep imbecielen met een witte neus, mond vol pillen, en tevens onder invloed van alcohol vindt dat zij het recht hebben om met geweld het Maasgebouw te bestormen. De organisator van deze mars had dit kunnen verwachten, een vijftigtal junks vermomd met een Feyenoord shirt aan verzieken een mooie voetbal avond voor de echte supporter.
De vijfhonderd meelopers zouden zich eens achter hun oren moeten krabbelen of dat ze wel beseffen wat er is aan gericht is. Vaders met huilende kinderen, doodsbange oudjes en in paniek geraakte vrouwen. Gewoonweg ongehoord!
Tuurlijk iedereen weet dat er fouten zijn gemaakt door beleidsbepaler en technische staf, echter hier is al genoeg over gezegd, en de meeste supporters gunnen ze een tweede kans op rehabilitatie. Dat geldt echter niet voor de ongeveer 50 hersenloze junks, ik hoop dat ze er een stelletje oppakken, de schade laten betalen en een stadion verbod geven voor het leven. Waar halen ze verdomme het lef vandaan om een Feyenoord shirt te dragen. Zoals al gezegd er zijn fouten gemaakt, echter de grootste fout is dat deze hufters hier op deze aardkloot zijn gezet.
Tot slot, het gaat nu sportief en financieel vele malen beter als een jaar geleden, steun je club, hou op met protesten en ander slap geleuter en vorm een positief blok achter onze trots. Er is namelijk niets groter dan Feyenoord, we zullen altijd overleven.
Wel ben ik van genoemd voorval kotsmisselijk geworden.
Dirk Duinrand
(Bron: fr-fanatic.com |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Las het eerder idd. Geen woord teveel. Geen geleuter eromheen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:36 schreef Els het volgende:Ook verstandig: Column: Het spoor geheel bijster. Je moet toch eigenlijk helemaal van god los zijn om je eigen bastion te bestormen, de beelden gaan de hele wereld over, fans bestormen eigen stadion, het zal je maar gebeuren. Als je de forums goed in de gaten had gehouden, had je dit kunnen verwachten, althans ik sta er niet raar van op te kijken. Het Hoek van Holland fenomeen herhaalt zich, een kleine groep imbecielen met een witte neus, mond vol pillen, en tevens onder invloed van alcohol vindt dat zij het recht hebben om met geweld het Maasgebouw te bestormen. De organisator van deze mars had dit kunnen verwachten, een vijftigtal junks vermomd met een Feyenoord shirt aan verzieken een mooie voetbal avond voor de echte supporter. De vijfhonderd meelopers zouden zich eens achter hun oren moeten krabbelen of dat ze wel beseffen wat er is aan gericht is. Vaders met huilende kinderen, doodsbange oudjes en in paniek geraakte vrouwen. Gewoonweg ongehoord! Tuurlijk iedereen weet dat er fouten zijn gemaakt door beleidsbepaler en technische staf, echter hier is al genoeg over gezegd, en de meeste supporters gunnen ze een tweede kans op rehabilitatie. Dat geldt echter niet voor de ongeveer 50 hersenloze junks, ik hoop dat ze er een stelletje oppakken, de schade laten betalen en een stadion verbod geven voor het leven. Waar halen ze verdomme het lef vandaan om een Feyenoord shirt te dragen. Zoals al gezegd er zijn fouten gemaakt, echter de grootste fout is dat deze hufters hier op deze aardkloot zijn gezet. Tot slot, het gaat nu sportief en financieel vele malen beter als een jaar geleden, steun je club, hou op met protesten en ander slap geleuter en vorm een positief blok achter onze trots. Er is namelijk niets groter dan Feyenoord, we zullen altijd overleven. Wel ben ik van genoemd voorval kotsmisselijk geworden. Dirk Duinrand (Bron: fr-fanatic.com Maar wie zegt dat deze figuren al niet een levenslang stadionverbod hebben? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ga daar maar vanuit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen. Mij verbaast niets meer. Ze kunnen ook wel op weekendverlof zijn geweest. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als meer mensen zich als Douwe hadden opgesteld gisteravond, dan was het niet zo uit hand gelopen. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Ik zie trouwens de verschillende pulpsites die zichzelf fansites noemen met hun opruiende gedrag wel mede schuldig hier aan. Valse loonstroken maken en verspreiden, achterlijke t-shirts op je site zetten, stukken proza met alleen maar laster en complot theorieën. Van mij mogen ze die sites op zwart zetten en de redacteurs aanklagen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:54 schreef hotjumper het volgende:[..] Als meer mensen zich als Douwe hadden opgesteld gisteravond, dan was het niet zo uit hand gelopen. Er zijn meerdere klanten zoals GeenGelul die er automatisch vanuit gaan dat forumgenoten direct met stenen hebben lopen gooien. trieste figuren.. |
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|