BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord liegt over SsF constructie

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 12 september 2011 - 23:09
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord liegt over SsF constructie (FR-Fanatic)

FR-Fanatic.com
 FR-Fanatic.com - maandag 12 september 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Feyenoord liegt over SsF constructie

Jahoor, daar zijn we weer! De grote Pinokkio-show kan weer beginnen. Vorige week riepen we op om eens de STAK statuten op te vragen bij de club. Hebben we namelijk recht op, en zodoende kregen honderden supporters een keurige mail waarin stond dat je binnen 72 uur een reactie zou krijgen. Die 72 uur is uiteraard al lang verstreken en het bleef stil. Muisstil.

Natuurlijk zijn wij de domste niet en hebben we voor het gemak de statuten even zelf opgevraagd via de Kamer van Koophandel (wel een reactie, en binnen 1 dag (!)). Nu begrijpen we gelijk waarom niemand die statuten gekregen heeft van Feyenoord Rotterdam N.V., want wat schetst onze verbazing? In Artikel 8.3 staat beschreven dat niet de vereniging Supporters Steunen Feyenoord maar Feyenoord N.V. zelf twee van de drie bestuursleden kiest voor het STAK. Dat betekend dus dat de hele vereniging SsF gebouwd is op een leugen en hoe verrassend die leugen is: inspraak.

Lees Meer: http://www.fr-fanatic.com/35246-feyenoord-liegt-over-ssf-constructie/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 september 2011 door FR-Fanatic.com --
henkie1969
 henkie1969 - maandag 12 september 2011 - 23:35   quote  deeplink  
tja.....
gaap

en weer gaan we moeilijk doen.....
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 september 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 23:35 schreef henkie1969 het volgende:
tja.....
gaap

en weer gaan we moeilijk doen.....
Ik mag jouw instelling wel, baart het.jou dan helemaal geen zorgen wat er naar buiten komt....
Els
 Els - dinsdag 13 september 2011 - 01:05   quote  deeplink  
Als het klopt: kwalijke zaak. De directie ondergraaft de eigen geloofwaardigheid. En voor de mensen die er slaap van krijgen: Er zijn zaken in het dagelijks leven die er niets toe doen, als het dan in je karakter ligt om dat passief te ondergaan, lekker volhouden en koesteren. Maar voor sommigen doet Feyenoord er heel erg veel toe, en dan zijn dit soort berichten heel verontrustend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 01:05 schreef Els het volgende:
Als het klopt: kwalijke zaak. De diectie ondergraaft de eigen geloofwaardigheid. En voor de mensen die er slaap van krijgen: Er zijn zaken in het dagelijks leven die er niets toe doen, als het dan in je karakter ligt om dat passief te ondergaan, lekker volhouden en koesteren. Maar voor sommigen doet Feyenoord er heel erg veel toe, en dan zijn dit soort berichten heel verontrustend.
Punt
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 13 september 2011 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 01:05 schreef Els het volgende:
Als het klopt: kwalijke zaak. De directie ondergraaft de eigen geloofwaardigheid. En voor de mensen die er slaap van krijgen: Er zijn zaken in het dagelijks leven die er niets toe doen, als het dan in je karakter ligt om dat passief te ondergaan, lekker volhouden en koesteren. Maar voor sommigen doet Feyenoord er heel erg veel toe, en dan zijn dit soort berichten heel verontrustend.
+1..

maar als Feyenoord geld binnen haalt tegen valse voorwaarden.. daar moet toch iemand voor op z'n flikker kunnen krijgen via het normale circuit zonder dat het Feyenoord in het algemeen geld kost?
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 07:54   quote  deeplink  
Mijn geld hebben ze ook al 5x wél gekregen, maar geen certificaat, of mailtje die dus afgelopen week verstuurd zou zijn.

Verder weer echt zo'n raar verhaal omtrent Feyenoord. Zal eens in de stukken duiken van afgelopen tijd om voor mezelf weer iets meer duidelijkheid te scheppen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 september 2011 - 08:10   quote  deeplink  
Yep, daar hebben ze een geschilpunt. Heel vreemd.
Benieuwd naar reactie Feyenoord. Eerst dat afwachten.
Vinnie FR1908
 Vinnie FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 08:18   quote  deeplink  
Ik heb ook al bij FR-Fanatic gereageerd, maar hierbij nog een keer... Volgens mij heeft Feyenoord 2 supportersverenigingen (Legioen en FSV). Dit zijn dan de officiële/officieuze vertegenwoordigers van de SSF. Volgens beide stukken worden dus twee bestuursleden gekozen door de SSF. Tenzij de FSV zichzelf als enige vertegenwoordiger van de supporters ziet, spreken de beide stukken elkaar niet tegen. Feyenoord liegt dus niet, zoals lunaticnews suggereert. Er gaat vast genoeg mis binnen de club, maar in dit geval is het (weer) een storm in een glas water...
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 13 september 2011 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2011 - 23:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik mag jouw instelling wel, baart het.jou dan helemaal geen zorgen wat er naar buiten komt....
nee, omdat de mensen die er nu zitten er ook niet bij gebaat zijn als Feyenoord naar de klote gaat, dus ik laat ze lekker dit jaar afmaken, het elftal haalt weer punten, ik ga gewoon eens een seizoen genieten zonder al dat gezeik.
zouden meer mensen moeten doen.
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:35 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

nee, omdat de mensen die er nu zitten er ook niet bij gebaat zijn als Feyenoord naar de klote gaat, dus ik laat ze lekker dit jaar afmaken, het elftal haalt weer punten, ik ga gewoon eens een seizoen genieten zonder al dat gezeik.
zouden meer mensen moeten doen.
100% mee eens. Ga nou eens met zijn alleen achter de club en bestuur staan. We halen weer punten. Spelen in ieder geval heel leuk en de schuld is met alle transfers sterk teruggelopen. Geen woorden maar daden.
nibali
 nibali - dinsdag 13 september 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Altijd boeiend die derde kolonne!
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 13 september 2011 - 10:56   quote  deeplink  
Zoals Vinnie ook al zegt storm in een glas water. Feyenoord benoemt geen twee leden deze komen gewoon uit de gelederen van de supporters. Even de statuten doorlezen met een bril die niet alleen gericht is op complottheorie en je kunt dit zelf ook concluderen.

Opmerkzaam zijn is goed maar ageren om het ageren werkt alleen maar in het nadeel van je eigen geloofwaardigheid.
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:18 schreef Vinnie FR1908 het volgende:
Ik heb ook al bij FR-Fanatic gereageerd, maar hierbij nog een keer... Volgens mij heeft Feyenoord 2 supportersverenigingen (Legioen en FSV). Dit zijn dan de officiële/officieuze vertegenwoordigers van de SSF. Volgens beide stukken worden dus twee bestuursleden gekozen door de SSF. Tenzij de FSV zichzelf als enige vertegenwoordiger van de supporters ziet, spreken de beide stukken elkaar niet tegen. Feyenoord liegt dus niet, zoals lunaticnews suggereert. Er gaat vast genoeg mis binnen de club, maar in dit geval is het (weer) een storm in een glas water...
Legioen een supportersvereniging?????

In welke vorm dan hahahaha

Een propagandablad geschreven vanuit Feyenoord zelf!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:35 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

nee, omdat de mensen die er nu zitten er ook niet bij gebaat zijn als Feyenoord naar de klote gaat, dus ik laat ze lekker dit jaar afmaken, het elftal haalt weer punten, ik ga gewoon eens een seizoen genieten zonder al dat gezeik.
zouden meer mensen moeten doen.
Bij het vertrek van v/d Herik is gevraagd om rust bij de supporters omdat men de tijd nodig had schoon schip te maken. Naar aanleiding van de onrust om het vertrek van Verbeek, is dit nogmaals opnieuw afgesproken. Toen keer op keer naar buiten kwam dat de schulden last alleen maar opliep ipv afnam is "het Legioen" rustig gebleven. Ten tijde van het sportieve dieptepunt (psv uit, de graafschap thuis) is "het legioen" rustig gebleven en heeft zelf binnen de eigen gelederen enkele heethoofden tot bedaren gebracht.
Nu is het 5 voor 12, vanuit de club komen geen concrete geluiden dat aan het eind van het jaar de club gezond is. Als we nog een jaar wachten bestaat de kans dat de KNVB duidelijkheid verschaft in de vorm van het intrekken van de licentie. Dan weet je in ieder geval dat je de rest van je leven rustige seizoenen hebt omdat er geen club in de eredivisie zit waar je je druk om hoeft te maken.

Op het moment dat Feyenoord haar licentie kwijtraakt zijn de spelers transfer vrij, opmerkelijk is dat de groep investeerders die daar het grootste risico mee zouden lopen hun leningen hebben omgezet in aandelen, daarmee hun risico, in het geval van een ter ziele gaan van Feyenoord, significant verlagend. Nieuw kapitaal is, op het miljoen van de supporters na, niet vrij gekomen. Natuurlijk hebben ze geen baat bij bij de ondergang van Feyenoord maar het lijkt erop dat ze er vooralsnog vooral mee bezig zijn de schade voor zichzelf zoveel mogelijk te beperken voor het geval dat toch gebeurt.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 13 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
Aandelen in een bedrijf dat niets waard is levert ook niet veel op.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bij het vertrek van v/d Herik is gevraagd om rust bij de supporters omdat men de tijd nodig had schoon schip te maken. Naar aanleiding van de onrust om het vertrek van Verbeek, is dit nogmaals opnieuw afgesproken. Toen keer op keer naar buiten kwam dat de schulden last alleen maar opliep ipv afnam is "het Legioen" rustig gebleven. Ten tijde van het sportieve dieptepunt (psv uit, de graafschap thuis) is "het legioen" rustig gebleven en heeft zelf binnen de eigen gelederen enkele heethoofden tot bedaren gebracht.
Nu is het 5 voor 12, vanuit de club komen geen concrete geluiden dat aan het eind van het jaar de club gezond is. Als we nog een jaar wachten bestaat de kans dat de KNVB duidelijkheid verschaft in de vorm van het intrekken van de licentie. Dan weet je in ieder geval dat je de rest van je leven rustige seizoenen hebt omdat er geen club in de eredivisie zit waar je je druk om hoeft te maken.

Op het moment dat Feyenoord haar licentie kwijtraakt zijn de spelers transfer vrij, opmerkelijk is dat de groep investeerders die daar het grootste risico mee zouden lopen hun leningen hebben omgezet in aandelen, daarmee hun risico, in het geval van een ter ziele gaan van Feyenoord, significant verlagend. Nieuw kapitaal is, op het miljoen van de supporters na, niet vrij gekomen. Natuurlijk hebben ze geen baat bij bij de ondergang van Feyenoord maar het lijkt erop dat ze er vooralsnog vooral mee bezig zijn de schade voor zichzelf zoveel mogelijk te beperken voor het geval dat toch gebeurt.
Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, maar ik verbaas me iedere keer als zoiets naar buiten komt dat iedereen verbaasd is hierover. Had je nou echt verwacht dat ze de supporters meer inspraak zouden geven? 1 van de 3 bestuurders kan gekozen worden door de supproters, dat is al heel wat. Ik denk dat elke andere BVO 3 van de 3 zelf hadden gekozen en het zo afgedaan hadden. Dat ze in eerste instantie een ander beeld geschetst hadden is jammerlijk, maar ik ben hier echt niet verbaasd over.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 13 september 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 01:05 schreef Els het volgende:
En voor de mensen die er slaap van krijgen: Er zijn zaken in het dagelijks leven die er niets toe doen, als het dan in je karakter ligt om dat passief te ondergaan, lekker volhouden en koesteren. Maar voor sommigen doet Feyenoord er heel erg veel toe, en dan zijn dit soort berichten heel verontrustend.
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
Corrigeer mij als ik dit verkeerd interpreteer
Maar het komt op mij over dat jij zegt dat de mensen die "hier slaap van krijgen" minder begaan zijn met Feyenoord dan de mensen voor wie dit soort berichten verontrustend zijn
Daar wil ik even op in gaan

Ik heb zelf geen kinderen, wel heb ik peetkinderen
En ik verzeker je dat ik niet minder van ze hou dan ik van mijn eigen kinderen zou en ga doen
Maar als zij fouten maken zal ik die bedekken met de mantel der liefde
Want ondanks die fouten hou ik van ze
Ik accepteer hun slechte kanten en maak er geen punt van
Maar hou ik daarom minder van ze dan wanneer ik kritisch naar deze fouten zou kijken en het mij zou verontrusten?
Mijn liefde voor hen is onvoorwaardelijk en dat weten ze

Neem nou eens Feyenoord
Ik geef geld aan de club
Continu weer
Ik heb een seizoenskaart gehad (kan het niet meer betalen)
Ben lid van het legioen
Heb bij collectes gegeven
Heb geld gegeven aan SSF
Maar toch vind ik dit soort berichten slaap verwekkend en wil ik zei eigenlijk niet zien

Waarom?
Deze onrust is niet goed voor Feyenoord
Ik ga niet zeggen dat ze geen fouten maken
Maar ondanks alle ellende van de laatste decennia hou ik van Feyenoord
Onvoorwaardelijk! En daarom wil ik dit soort dingen niet horen, zien of lezen

Ben ik daarom een "mindere" supporter dan de mensen die deze berichten verontrustend vinden en willen dat er over gesproken wordt?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk volkomen gelijk, maar ik verbaas me iedere keer als zoiets naar buiten komt dat iedereen verbaasd is hierover. Had je nou echt verwacht dat ze de supporters meer inspraak zouden geven? 1 van de 3 bestuurders kan gekozen worden door de supproters, dat is al heel wat. Ik denk dat elke andere BVO 3 van de 3 zelf hadden gekozen en het zo afgedaan hadden. Dat ze in eerste instantie een ander beeld geschetst hadden is jammerlijk, maar ik ben hier echt niet verbaasd over.
De inspraak zal me worst wezen, het gaat mij erom dat ze geen openheid van zaken geven. Het gaat mij erom dat ze hun afspraken niet nakomen, het gaat mij erom dat ze regels, die nu eenmaal gelden bij het besturen van een vereniging (in dit geval de SSV) met voeten treden. Het gaat mij er om dat ze niks doen om het vertrouwen in het bestuur bij de achterban te vergroten. Ik wil me niet druk hoeven maken om het financiele beleid van mijn club.
Het inspraak en transparantie verhaal is vanuit het bestuur gekomen. De enige die inspraak hebben ge-eist waren de VvF in ruil voor hun investering, dit hebben zij ook gekoppeld aan het SSF verhaal dat uit hun actie voortkwam. Het inzamelen van geld voor de club is hier ook op het forum besproken. De algehele consensus was toen dat er onvoorwaardelijk gestort zou worden.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 13 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:35 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

nee, omdat de mensen die er nu zitten er ook niet bij gebaat zijn als Feyenoord naar de klote gaat, dus ik laat ze lekker dit jaar afmaken, het elftal haalt weer punten, ik ga gewoon eens een seizoen genieten zonder al dat gezeik.
zouden meer mensen moeten doen.
precies Henkie !

Laten we gewoon genieten van het feit dat het wat beter gaat. Laten we genieten van die Guidetti en hopen dat ze die nu gauw gaan kopen voordat iedereen ziet wat een topper dat gaat worden.
Wat kan mij dat nou bommen of de SSF wel of niet mensen kan benoemen die vervolgens toch geen reet te vertellen hebben.
Hou nou eens op met dat gezeik. Als je invloed wil moet je eerst een paar miljoen meenemen zoals Pim Blokland. Dan krijg je invloed.
De grootste invloed die je als supporter hebt is naar het stadion gaan en achter de ploeg staan en aanmoedigen ! Snap dat nou eens.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:08 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

precies Henkie !

Laten we gewoon genieten van het feit dat het wat beter gaat. Laten we genieten van die Guidetti en hopen dat ze die nu gauw gaan kopen voordat iedereen ziet wat een topper dat gaat worden.
Wat kan mij dat nou bommen of de SSF wel of niet mensen kan benoemen die vervolgens toch geen reet te vertellen hebben.
Hou nou eens op met dat gezeik. Als je invloed wil moet je eerst een paar miljoen meenemen zoals Pim Blokland. Dan krijg je invloed.
De grootste invloed die je als supporter hebt is naar het stadion gaan en achter de ploeg staan en aanmoedigen ! Snap dat nou eens.
Zo is het!
Go!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De inspraak zal me worst wezen, het gaat mij erom dat ze geen openheid van zaken geven. Het gaat mij erom dat ze hun afspraken niet nakomen, het gaat mij erom dat ze regels, die nu eenmaal gelden bij het besturen van een vereniging (in dit geval de SSV) met voeten treden. Het gaat mij er om dat ze niks doen om het vertrouwen in het bestuur bij de achterban te vergroten. Ik wil me niet druk hoeven maken om het financiele beleid van mijn club.
Het inspraak en transparantie verhaal is vanuit het bestuur gekomen. De enige die inspraak hebben ge-eist waren de VvF in ruil voor hun investering, dit hebben zij ook gekoppeld aan het SSF verhaal dat uit hun actie voortkwam. Het inzamelen van geld voor de club is hier ook op het forum besproken. De algehele consensus was toen dat er onvoorwaardelijk gestort zou worden.
klopt de supporters die zouden doneren via SSF zouden een aandeel krijgen in de club. Dat zal toch ook nog steeds gebeuren neem ik aan. Blokland zou dat regelen want hij zou namens SSF dsat geld inleggen en aandelen uitschrijven aan de deelnemers. Zodoende hebben de supporters zeggenschap en mogen ze officieel deelenemen aan de aandeelhoudersvergaderingen. Dat je met je aandeeltje nog geen ruk hebt in te brengen is jammer maar helaas. Als ik een aandeel koop van philips mag ik ook naar de vergaderingen, maar heb niets te vertellen natuurlijk.

De worst werd gewoon sappiger en smeuiger verteld dan hij daadwerkelijk is.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:59 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

De worst werd gewoon sappiger en smeuiger verteld dan hij daadwerkelijk is.
Nee, dat is niet zo. Voor de leek klinkt het anders dan dat het daadwerkelijk is.
Met een beetje verstand van zaken weet je hoe het gaat, hoe meer aandelen, hoe beter voor de club, maar hoe minder je per aandeel te vertellen hebt.
Geen probleem zou ik zeggen, want volgens mij gaat het de meesten om twee dingen:
a) de club steunen waar het kan
b) een mooi papieren aandeel wat eigenlijk alleen maar om de emotionele waarde interessant is
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 18:13   quote  deeplink  
beu
zoals Styllz het zou zeggen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door FR-Elmo --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 13:03 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Voor de leek klinkt het anders dan dat het daadwerkelijk is.
Met een beetje verstand van zaken weet je hoe het gaat, hoe meer aandelen, hoe beter voor de club, maar hoe minder je per aandeel te vertellen hebt.
Geen probleem zou ik zeggen, want volgens mij gaat het de meesten om twee dingen:
a) de club steunen waar het kan
b) een mooi papieren aandeel wat eigenlijk alleen maar om de emotionele waarde interessant is
Nou ja deze was iets te...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Leon FR1908 --
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 13 september 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:59 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

klopt de supporters die zouden doneren via SSF zouden een aandeel krijgen in de club. Dat zal toch ook nog steeds gebeuren neem ik aan. Blokland zou dat regelen want hij zou namens SSF dsat geld inleggen en aandelen uitschrijven aan de deelnemers. Zodoende hebben de supporters zeggenschap en mogen ze officieel deelenemen aan de aandeelhoudersvergaderingen. Dat je met je aandeeltje nog geen ruk hebt in te brengen is jammer maar helaas. Als ik een aandeel koop van philips mag ik ook naar de vergaderingen, maar heb niets te vertellen natuurlijk.

De worst werd gewoon sappiger en smeuiger verteld dan hij daadwerkelijk is.
Ik had het idee dat met het miljoen van SsF er één aandeel in de club zou zijn gekocht? En er dus ook maar één representant vanuit de SsF naar de aandeelhouders vergadering zou mogen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:17 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Ik had het idee dat met het miljoen van SsF er één aandeel in de club zou zijn gekocht? En er dus ook maar één representant vanuit de SsF naar de aandeelhouders vergadering zou mogen.
Dat klopt, alleen de SSF heeft normaal 3 bestuursleden, twee zijn, uit onvrede met de gang van zaken, opgestapt. Waardoor alleen de vertegenwoordiger van de club er nog zit. Weken geleden hadden er al nieuwe verkiezingen uitgeschreven moeten worden... Dat is op de lange baan geschoven. Tot die tijd kan de SSV eigenlijk niks doen ze hadden dus ook nooit dat miljoen mogen overmaken.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 13 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
Het is nu gewoon simpel!
Of we bestormen het maasgebouw zaterdag en eisen ontslagen of we blijven lekker met zijn allen zielig doen op fora's!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Het is nu gewoon simpel!
Of we bestormen het maasgebouw zaterdag en eisen ontslagen of we blijven lekker met zijn allen zielig doen op fora's!
ja of we binden een bom aan je en dan wordt je de eerste suicide football bomber.
of je rent naakt door het maasgebouw met een komkommer.
nee niet doen.we moeten naar Lourdes met een feyenoord vlag lopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door piet de paler --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:19 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ja of we binden een bom aan je en dan wordt je de eerste suicide football bomber.
Stukje van de Limburgse Wikipedia.

quote:
Limburg is ein van de twelf provincies van Nederland en ligk in 't zuudoeste van 't landj, mèr 't is ouch ein vaan de neuge provincies vaan 't Bèlsj, woe 't in 't ooste lik. Op 1 januari 2003 haw 't Nederlandsj deil ein bevolkingsgruutde van 1.139.000 inwoners. Hievan waor 19,6 procent allochtoon. De houfstadj van Nederlandsj Limburg is Mestreech.
Dus 1.139.000 inwoners, -1.

Doe maar niet dan!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 september 2011 - 21:25   quote  deeplink  
Limburgers :Belgen met een Duits accent welke slecht Nederlands kunnen praten.
Nee hoor leuk volkje,mogen blijven
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 14 september 2011 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 19:27 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen de SSF heeft normaal 3 bestuursleden, twee zijn, uit onvrede met de gang van zaken, opgestapt. Waardoor alleen de vertegenwoordiger van de club er nog zit. Weken geleden hadden er al nieuwe verkiezingen uitgeschreven moeten worden... Dat is op de lange baan geschoven. Tot die tijd kan de SSV eigenlijk niks doen ze hadden dus ook nooit dat miljoen mogen overmaken.
Wanneer dit geld gewoon is overgemaakt naar de rekening waar ook het geld van de VvF op staat is er mijns inziens niets aan de hand er is dan geheel conform de van te voren bekende regels gehandeld.

Als het geld is aangewend voor andere doeleinden is er wel sprake van wanbeleid maar dat heb ik nog nergens uit op kunnen maken. Iemand die hier meer over weet?
Els
 Els - woensdag 14 september 2011 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:18 schreef Vinnie FR1908 het volgende:
Ik heb ook al bij FR-Fanatic gereageerd, maar hierbij nog een keer... Volgens mij heeft Feyenoord 2 supportersverenigingen (Legioen en FSV). Dit zijn dan de officiële/officieuze vertegenwoordigers van de SSF. Volgens beide stukken worden dus twee bestuursleden gekozen door de SSF. Tenzij de FSV zichzelf als enige vertegenwoordiger van de supporters ziet, spreken de beide stukken elkaar niet tegen. Feyenoord liegt dus niet, zoals lunaticnews suggereert. Er gaat vast genoeg mis binnen de club, maar in dit geval is het (weer) een storm in een glas water...
Feyenoord heeft maar 1 erkende supportersvereniging. Je maakt wel hele kromme redeneringen om dit recht te praten.
Els
 Els - woensdag 14 september 2011 - 02:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:54 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden
Corrigeer mij als ik dit verkeerd interpreteer
Maar het komt op mij over dat jij zegt dat de mensen die "hier slaap van krijgen" minder begaan zijn met Feyenoord dan de mensen voor wie dit soort berichten verontrustend zijn
Daar wil ik even op in gaan

Ik heb zelf geen kinderen, wel heb ik peetkinderen
En ik verzeker je dat ik niet minder van ze hou dan ik van mijn eigen kinderen zou en ga doen
Maar als zij fouten maken zal ik die bedekken met de mantel der liefde
Want ondanks die fouten hou ik van ze
Ik accepteer hun slechte kanten en maak er geen punt van
Maar hou ik daarom minder van ze dan wanneer ik kritisch naar deze fouten zou kijken en het mij zou verontrusten?
Mijn liefde voor hen is onvoorwaardelijk en dat weten ze

Neem nou eens Feyenoord
Ik geef geld aan de club
Continu weer
Ik heb een seizoenskaart gehad (kan het niet meer betalen)
Ben lid van het legioen
Heb bij collectes gegeven
Heb geld gegeven aan SSF
Maar toch vind ik dit soort berichten slaap verwekkend en wil ik zei eigenlijk niet zien

Waarom?
Deze onrust is niet goed voor Feyenoord
Ik ga niet zeggen dat ze geen fouten maken
Maar ondanks alle ellende van de laatste decennia hou ik van Feyenoord
Onvoorwaardelijk! En daarom wil ik dit soort dingen niet horen, zien of lezen

Ben ik daarom een "mindere" supporter dan de mensen die deze berichten verontrustend vinden en willen dat er over gesproken wordt?
Volgens mij zeg ik dat mensen die zich er niet druk om maken, dat gewoon zo moeten blijven doen. Of ze ook minder bij de club betrokken zijn, doe ik geen uitspraak over, ik weet dat ook niet, want ik heb het ze niet gevraagd. Tussen de regels door lezen kan soms goed zijn, maar ik heb in mijn werk geleerd dat het veel beter is om te vragen wat iemand bedoelt, in plaats van te interpreteren. Dat was dit keer ook beter geweest.
Of jij een mindere supporter bent, weet ik niet, dat moet je voor jezelf maar invullen.
Iedereen reageert zoals hij vindt dat hij moet reageren, maar tot nu toe zijn er voornamelijk mensen belachelijk gemaakt, of beledigd, of voor raddraaier uitgemaakt, die zich zorgen maken om de financiële positie van Feyenoord en de daarmee samenhangende licentie. Ga je aan de posters die dat doen ook vragen of ze mij bijvoorbeeld een mindere supporter vinden? Of is er alleen sprake van selectieve verontwaardiging?
Ik geloof niet in wegkijken als er problemen zijn, heb ik nooit gedaan, en ga ik ook niet doen omdat het misschien wel eens beter uitkomt. Zelf nadenken, kritisch zaken afwegen, nadenken of informatie wel klopt, eigen ervaringen, waarden en normen er naast houden en dan nog eens bekijken hoe je erover denkt, het is voor mij een tweede natuur.
Ik denk ook dat als mensen wat meer zelf nadenken en wat minder achter een algemene opinie of sterke leider aanlopen, er minder ellende in de wereld zou zijn.
Wat leuk trouwens dat je petekinderen hebt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:19 schreef piet de paler het volgende:

[..]

ja of we binden een bom aan je en dan wordt je de eerste suicide football bomber.
of je rent naakt door het maasgebouw met een komkommer.
nee niet doen.we moeten naar Lourdes met een feyenoord vlag lopen
Ik stem voor Lourdes!!!
En dan hopen dat we de zege van Maria krijgen om dat maasgebouw te bestormen!!! Hhahahaha!

Met openheid van zaken zou het een stuk rustiger zijn.
Er zijn 4 mogelijkheden.

1. Geen openheid van zaken en vanzelf weer zeik bij het maasgebouw!!
2. Wel openheid en een Legioen wat rustig afwacht of het klopt.
3. Een gezondheidsverklaring van Feyenoord en iedereen is blij!!
4. Een faillisement en dan kunnen de bestuursleden beter emigreren want dan breekt de hel los!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 21:22 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Stukje van de Limburgse Wikipedia.

[..]

Weten we dus ook meteen waar dr love vandaan komt....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord liegt over SsF constructie









0.0088629