BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Massale steun.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
Laten we nu eens echt met zijn allen dit jonge team steunen. Laten we ervoor zorgen dat iedere week vol zit. Echt met zijn allen erachten. Gemiddeld 10/15.000 meer per wedstrijd maal 17 is 170000/250000 maal gemiddeld 30 is ruim 5/7.5 miljoen extra inkomsten. Met massale steun en zonder veel geouwehoer rond het elftal wordt het een prachtig jaar. Ik heb daar al weer veels te lang op gewacht. Laten we er nu eens een machtig zeer positief jaar van maken.
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 13 september 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Doen we.
MauricioAros
 MauricioAros - dinsdag 13 september 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Je moet er gewoon voor zorgen dat er een paar fanatieke gasten op Y gaan staan. Net zoals tegen PSV in 2009 (1-0 Fer.)
Dan zit dat vak Y 1tm 3 altijd wel vol! En dat is de laatste wedstrijden altijd een grote gatenkaas.
nibali
 nibali - dinsdag 13 september 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:57 schreef legrande het volgende:
Laten we nu eens echt met zijn allen dit jonge team steunen. Laten we ervoor zorgen dat iedere week vol zit. Echt met zijn allen erachten. Gemiddeld 10/15.000 meer per wedstrijd maal 17 is 170000/250000 maal gemiddeld 30 is ruim 5/7.5 miljoen extra inkomsten. Met massale steun en zonder veel geouwehoer rond het elftal wordt het een prachtig jaar. Ik heb daar al weer veels te lang op gewacht. Laten we er nu eens een machtig zeer positief jaar van maken.
Helemaal eens
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 10:42   quote  deeplink  
Iedereen moet gewoon een paar mensen om zich heen over de streep trekken en gek maken dat ze ook weer iedere week gaan.
KKL
 KKL - dinsdag 13 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Oprotten met die gloryhufters!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:00 schreef KKL het volgende:
Oprotten met die gloryhufters!!!!
Die heb je nu eenmaal nodig lijkt me. Voor merchandising, inkomsten seizoenkaarten, etc. Kun je een hoop geld uit halen.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 13 september 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 08:57 schreef legrande het volgende:
Laten we nu eens echt met zijn allen dit jonge team steunen. Laten we ervoor zorgen dat iedere week vol zit. Echt met zijn allen erachten. Gemiddeld 10/15.000 meer per wedstrijd maal 17 is 170000/250000 maal gemiddeld 30 is ruim 5/7.5 miljoen extra inkomsten. Met massale steun en zonder veel geouwehoer rond het elftal wordt het een prachtig jaar. Ik heb daar al weer veels te lang op gewacht. Laten we er nu eens een machtig zeer positief jaar van maken.
hoe werkt die rekensom ?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:09 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Die heb je nu eenmaal nodig lijkt me. Voor merchandising, inkomsten seizoenkaarten, etc. Kun je een hoop geld uit halen.
Maar aan de sfeer dragen ze over het algemeen niet veel bij...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:00 schreef KKL het volgende:
Oprotten met die gloryhufters!!!!
Dat kan Feyenoord zich niet veroorloven natuurlijk. Je hebt een groter publiek nodig om meer inkomsten te halen, om meer sponsoren te trekken. Misschien zitten er wel weer nieuwe "vaste supproters" bij die het virus overgedragen krijgen en voor het leven besmet zijn. Er is niks mis mee om meer publiek te hebben in de kuip en is je reactie ietwat ondoordacht.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 13 september 2011 - 11:33   quote  deeplink  
Zolang ze niet de kaarten in de aanbieding gooien op vakantieveilingen (020 en hun CL kaarten bijvoorbeeld) vind ik het best.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:32 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Dat kan Feyenoord zich niet veroorloven natuurlijk. Je hebt een groter publiek nodig om meer inkomsten te halen, om meer sponsoren te trekken. Misschien zitten er wel weer nieuwe "vaste supproters" bij die het virus overgedragen krijgen en voor het leven besmet zijn. Er is niks mis mee om meer publiek te hebben in de kuip en is je reactie ietwat ondoordacht.
Tja, het virus overdragen?! Is misschien wel een van de dingen die zou moeten gebeuren. Ik denk echter dat het niet zo zeer een virus is. Je bent Fan of niet. Volgens mij 'wordt' je dat ook niet zomaar, daar wordt je eigenlijk mee geboren. Waar het wel om gaat is dat de Fan die momenteel (nog) niet naar de Kuip komt, 'overgehaald' moet worden, misschien is overhalen niet het juiste woord, maar in ieder geval overtuigd moet worden dat we hem/haar daar nodig hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum momenteel hier niet werkelijk aan bijdraagt. Althans, ik vind het vrij negatief. Al jaren, en misschien is daar wel enig begrip voor op te brengen, want zo goed ging het allemaal niet (op diverse fronten). Nu hebben we een geweldige competitiestart, had zelfs nog iets beter gekund met Heerenveen in gedachte, we hebben veel geld verzameld het afgelopen jaar, op bestuurlijk nivo zijn verbeteringen aangebracht... .het kan bijna niet op. Hurrah! We komen er aan, zou je zeggen. Dan ben ik weer in de mood, zeker na afgelopen zondag, als ik zie hoe we toch wel kunnen voetballen met oa. Bakkal en Guidetti erbij. In de mood dus, om de mooie momenten nog eens herhaald te zien, om mooie verhalen te lezen en om te zien hoe de rest van ons ook in de mood is. Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Laat ons een zijn, gillen tot je schor bent, geen randverschijnselen, de wedstrijd is de wedstrijd en dan staan we er! Hand in hand!
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:28 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

hoe werkt die rekensom ?
wanneert er echt 10 a 15 duizend meer komen gemiddeld
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:59 schreef jacqueline het volgende:
Jacq je haalt de woorden uit mijn mond. Eindelijk eens iemand die begrijpt dat positievisme naar veel succes kan leiden. Beter dan alleen maar afzeiken.
[..]

Tja, het virus overdragen?! Is misschien wel een van de dingen die zou moeten gebeuren. Ik denk echter dat het niet zo zeer een virus is. Je bent Fan of niet. Volgens mij 'wordt' je dat ook niet zomaar, daar wordt je eigenlijk mee geboren. Waar het wel om gaat is dat de Fan die momenteel (nog) niet naar de Kuip komt, 'overgehaald' moet worden, misschien is overhalen niet het juiste woord, maar in ieder geval overtuigd moet worden dat we hem/haar daar nodig hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum momenteel hier niet werkelijk aan bijdraagt. Althans, ik vind het vrij negatief. Al jaren, en misschien is daar wel enig begrip voor op te brengen, want zo goed ging het allemaal niet (op diverse fronten). Nu hebben we een geweldige competitiestart, had zelfs nog iets beter gekund met Heerenveen in gedachte, we hebben veel geld verzameld het afgelopen jaar, op bestuurlijk nivo zijn verbeteringen aangebracht... .het kan bijna niet op. Hurrah! We komen er aan, zou je zeggen. Dan ben ik weer in de mood, zeker na afgelopen zondag, als ik zie hoe we toch wel kunnen voetballen met oa. Bakkal en Guidetti erbij. In de mood dus, om de mooie momenten nog eens herhaald te zien, om mooie verhalen te lezen en om te zien hoe de rest van ons ook in de mood is. Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Laat ons een zijn, gillen tot je schor bent, geen randverschijnselen, de wedstrijd is de wedstrijd en dan staan we er! Hand in hand!
Tjabba
 Tjabba - dinsdag 13 september 2011 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:05 schreef legrande het volgende:

[..]

wanneert er echt 10 a 15 duizend meer komen gemiddeld
Dus de nieuwe kuip gaat toch wel door?
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:08 schreef legrande het volgende:

[..]

Ha.. wij kunnen praten. Bedankt!
Wie weet tot zaterdag! of Dinsdag!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:59 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Tja, het virus overdragen?! Is misschien wel een van de dingen die zou moeten gebeuren. Ik denk echter dat het niet zo zeer een virus is. Je bent Fan of niet. Volgens mij 'wordt' je dat ook niet zomaar, daar wordt je eigenlijk mee geboren. Waar het wel om gaat is dat de Fan die momenteel (nog) niet naar de Kuip komt, 'overgehaald' moet worden, misschien is overhalen niet het juiste woord, maar in ieder geval overtuigd moet worden dat we hem/haar daar nodig hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum momenteel hier niet werkelijk aan bijdraagt. Althans, ik vind het vrij negatief. Al jaren, en misschien is daar wel enig begrip voor op te brengen, want zo goed ging het allemaal niet (op diverse fronten). Nu hebben we een geweldige competitiestart, had zelfs nog iets beter gekund met Heerenveen in gedachte, we hebben veel geld verzameld het afgelopen jaar, op bestuurlijk nivo zijn verbeteringen aangebracht... .het kan bijna niet op. Hurrah! We komen er aan, zou je zeggen. Dan ben ik weer in de mood, zeker na afgelopen zondag, als ik zie hoe we toch wel kunnen voetballen met oa. Bakkal en Guidetti erbij. In de mood dus, om de mooie momenten nog eens herhaald te zien, om mooie verhalen te lezen en om te zien hoe de rest van ons ook in de mood is. Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Laat ons een zijn, gillen tot je schor bent, geen randverschijnselen, de wedstrijd is de wedstrijd en dan staan we er! Hand in hand!
Supporter of Fan of hoe je het ook wilt noemen kun je zeker op late leeftijd worden, dat gebeurt regelmatig. Ik heb bijvoorbeeld een jaar in Australie gewoond en ben daar met een maatje naar FC Sydney gegaan. Na de eerste keer raakte ik ook in de ban van de sfeer daar (echt Engels) ik merkte dat ik echt supporter werd van die club en zelf andere supporters ging haten samen met hem. Nu ik al ruim 13 jaar weer in Nederland terug ben is dat al weer over, maar het kan dus echt wel. Ik ging daar ook elke wedstrijd kijken.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:19 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Supporter of Fan of hoe je het ook wilt noemen kun je zeker op late leeftijd worden, dat gebeurt regelmatig. Ik heb bijvoorbeeld een jaar in Australie gewoond en ben daar met een maatje naar FC Sydney gegaan. Na de eerste keer raakte ik ook in de ban van de sfeer daar (echt Engels) ik merkte dat ik echt supporter werd van die club en zelf andere supporters ging haten samen met hem. Nu ik al ruim 13 jaar weer in Nederland terug ben is dat al weer over, maar het kan dus echt wel. Ik ging daar ook elke wedstrijd kijken.
Ah.. nou weet ik waarom jij anders bent dan de meeste ;-)
Geintje hoor, ik weet wel dat je gelijk hebt, maar ik denk ook dat je wel weet wat ik bedoel, toch?!
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:22 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Ah.. nou weet ik waarom jij anders bent dan de meeste ;-)
Geintje hoor, ik weet wel dat je gelijk hebt, maar ik denk ook dat je wel weet wat ik bedoel, toch?!
jawel, Feyenoord zit in mijn hart en zal er nooit meer uitgaan, dat is met Sydney dus niet het geval geval geweest. Dat komt omdat er mee opgegroeid ben dus in dat opzicht heb je gelijk. Ik denk alleen dat we niet te sceptisch moeten zijn ten opzichte van meer publiek. het kan je club alleen maar helpen.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:27   quote  deeplink  
Hoe meer ziel hoe meer vreugd (meestal)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 13 september 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 12:27 schreef jacqueline het volgende:
Hoe meer ziel hoe meer vreugd (meestal)
behalve in die snelkookpan. Daar is het hoe leger hoe meer vreugd ;-)
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:53   quote  deeplink  
ach, een snelkookpan vol en dan lekker verliezen is ook grappig
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 13 september 2011 - 12:54   quote  deeplink  
ik zeg doen!
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
elke thuiswedstrijd weer? deal!
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 13 september 2011 - 13:18   quote  deeplink  
Traantje!! Ik zit al iets meer dan 42 jaar in de kuip. Topwedstrijden met 65000 toeschouwers, maar ook met dieptepunten met zo'n 8500 toeschouwers. Tegenwoordig zitten er met een goed of slecht spelend elftal 40000 toeschouwers. Dat is toch positief?
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 13:26   quote  deeplink  
inderdaad, zelfs toen we vorig jaar 15e stonden zaten er 40 000 man (en ik)
salemi
 salemi - dinsdag 13 september 2011 - 15:55   quote  deeplink  
Laten we maar eens beginnen om het met de wedstrijden Grofschop en ADO helemaal vol te krijgen. Aan mij zal het niet liggen. Ik zit altijd in vakkie Z3. Soms regen ik helemaal te pletter, maar dat nemen we maar op de koop toe.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 september 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 15:55 schreef salemi het volgende:
Laten we maar eens beginnen om het met de wedstrijden Grofschop en ADO helemaal vol te krijgen. Aan mij zal het niet liggen. Ik zit altijd in vakkie Z3. Soms regen ik helemaal te pletter, maar dat nemen we maar op de koop toe.
Weer 1 die een biertje kan komen drinken met ons ;)
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 13 september 2011 - 16:16   quote  deeplink  
Feyenoorder kan je zeker wel op latere leeftijd worden... Het gaat er puur om dat je besmet raakt met het 'virus'. Ik had toen ik klein was een Ajax pyama en volgde het voetbal niet, maar iedereen noemde me Ajacied, op me 6de jaar zag ik dat Feyenoord bovenaan stond en ook wel om tegen de stroom in te gaan zei ik uit balorigheid dat ik voor Feyenoord was. Toen ben ik de club gaan volgen, en besmet geraakt, heb sinds mn 6de jaar geen enkele wedstrijd gemist van Feyenoord, in feite ben ik dus misschien een gloryhunter, maar ik heb wel Feyenoordbloed door m'n aderen stromen!
legrande
 legrande - dinsdag 13 september 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Geloof me ik ken er ook diverse die langzaam warm beginnen te lopen en diverse die geen seizoenskaart meer genomen waar het weer begint te kriebelen. Maak ze gek en zeker op een zaterdagavond zoals a.s zaterdag moet moet moet die kuip vol. Oproep maak iedereen gek en neem ze mee. Ik heb er al 2 omgeluld.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 13 september 2011 - 16:30   quote  deeplink  
ik ben er sowieso... en kijk uit naar dat spandoek in T ;-)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 16:25 schreef legrande het volgende:
Geloof me ik ken er ook diverse die langzaam warm beginnen te lopen en diverse die geen seizoenskaart meer genomen waar het weer begint te kriebelen. Maak ze gek en zeker op een zaterdagavond zoals a.s zaterdag moet moet moet die kuip vol. Oproep maak iedereen gek en neem ze mee. Ik heb er al 2 omgeluld.
Zaterdag avond is kut voor voetbal!
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 september 2011 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:03 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zaterdag avond is kut voor voetbal!
en voor het terug reizen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

en voor het terug reizen.
Dat helemaal
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:59 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Tja, het virus overdragen?! Is misschien wel een van de dingen die zou moeten gebeuren. Ik denk echter dat het niet zo zeer een virus is. Je bent Fan of niet. Volgens mij 'wordt' je dat ook niet zomaar, daar wordt je eigenlijk mee geboren. Waar het wel om gaat is dat de Fan die momenteel (nog) niet naar de Kuip komt, 'overgehaald' moet worden, misschien is overhalen niet het juiste woord, maar in ieder geval overtuigd moet worden dat we hem/haar daar nodig hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum momenteel hier niet werkelijk aan bijdraagt. Althans, ik vind het vrij negatief. Al jaren, en misschien is daar wel enig begrip voor op te brengen, want zo goed ging het allemaal niet (op diverse fronten). Nu hebben we een geweldige competitiestart, had zelfs nog iets beter gekund met Heerenveen in gedachte, we hebben veel geld verzameld het afgelopen jaar, op bestuurlijk nivo zijn verbeteringen aangebracht... .het kan bijna niet op. Hurrah! We komen er aan, zou je zeggen. Dan ben ik weer in de mood, zeker na afgelopen zondag, als ik zie hoe we toch wel kunnen voetballen met oa. Bakkal en Guidetti erbij. In de mood dus, om de mooie momenten nog eens herhaald te zien, om mooie verhalen te lezen en om te zien hoe de rest van ons ook in de mood is. Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Laat ons een zijn, gillen tot je schor bent, geen randverschijnselen, de wedstrijd is de wedstrijd en dan staan we er! Hand in hand!
Wat kan jij een partij uit je nek swansen zeg mijn god...Blijf je hier nog lang of ga je binnenkort weer lekker lallen bij die Joden aan de andere zijde?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:00 schreef KKL het volgende:
Oprotten met die gloryhufters!!!!
Precies,zitten er hier ook genoeg zo te zien,..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 13 september 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat kan jij een partij uit je nek swansen zeg mijn god...Blijf je hier nog lang of ga je binnenkort weer lekker lallen bij die Joden aan de andere zijde?
Leon!!!! Fijn dat je weer terug bent!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 13 september 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 20:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Leon!!!! Fijn dat je weer terug bent!
graag gedaan!!!!
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 13 september 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:59 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Tja, het virus overdragen?! Is misschien wel een van de dingen die zou moeten gebeuren. Ik denk echter dat het niet zo zeer een virus is. Je bent Fan of niet. Volgens mij 'wordt' je dat ook niet zomaar, daar wordt je eigenlijk mee geboren. Waar het wel om gaat is dat de Fan die momenteel (nog) niet naar de Kuip komt, 'overgehaald' moet worden, misschien is overhalen niet het juiste woord, maar in ieder geval overtuigd moet worden dat we hem/haar daar nodig hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum momenteel hier niet werkelijk aan bijdraagt. Althans, ik vind het vrij negatief. Al jaren, en misschien is daar wel enig begrip voor op te brengen, want zo goed ging het allemaal niet (op diverse fronten). Nu hebben we een geweldige competitiestart, had zelfs nog iets beter gekund met Heerenveen in gedachte, we hebben veel geld verzameld het afgelopen jaar, op bestuurlijk nivo zijn verbeteringen aangebracht... .het kan bijna niet op. Hurrah! We komen er aan, zou je zeggen. Dan ben ik weer in de mood, zeker na afgelopen zondag, als ik zie hoe we toch wel kunnen voetballen met oa. Bakkal en Guidetti erbij. In de mood dus, om de mooie momenten nog eens herhaald te zien, om mooie verhalen te lezen en om te zien hoe de rest van ons ook in de mood is. Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Laat ons een zijn, gillen tot je schor bent, geen randverschijnselen, de wedstrijd is de wedstrijd en dan staan we er! Hand in hand!
adhd gelul. pfff. word helemaal moe ervan
Rovert
 Rovert - dinsdag 13 september 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:59 schreef jacqueline het volgende:

[..]
Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Zou "de Fan" die twijfelt of hij zal gaan, eerst hier kijken denk je?
KKL
 KKL - woensdag 14 september 2011 - 10:36   quote  deeplink  
Hup Feijenoord!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 september 2011 - 11:59 schreef jacqueline het volgende:

[..]

Tja, het virus overdragen?! Is misschien wel een van de dingen die zou moeten gebeuren. Ik denk echter dat het niet zo zeer een virus is. Je bent Fan of niet. Volgens mij 'wordt' je dat ook niet zomaar, daar wordt je eigenlijk mee geboren. Waar het wel om gaat is dat de Fan die momenteel (nog) niet naar de Kuip komt, 'overgehaald' moet worden, misschien is overhalen niet het juiste woord, maar in ieder geval overtuigd moet worden dat we hem/haar daar nodig hebben.
Eerlijk gezegd denk ik dat het forum momenteel hier niet werkelijk aan bijdraagt. Althans, ik vind het vrij negatief. Al jaren, en misschien is daar wel enig begrip voor op te brengen, want zo goed ging het allemaal niet (op diverse fronten). Nu hebben we een geweldige competitiestart, had zelfs nog iets beter gekund met Heerenveen in gedachte, we hebben veel geld verzameld het afgelopen jaar, op bestuurlijk nivo zijn verbeteringen aangebracht... .het kan bijna niet op. Hurrah! We komen er aan, zou je zeggen. Dan ben ik weer in de mood, zeker na afgelopen zondag, als ik zie hoe we toch wel kunnen voetballen met oa. Bakkal en Guidetti erbij. In de mood dus, om de mooie momenten nog eens herhaald te zien, om mooie verhalen te lezen en om te zien hoe de rest van ons ook in de mood is. Wat schets mijn verbazing..... veel topics met gezeik of geziek. Dat haalt de Fan die nog niet komt niet over, jongens!
Laat ons een zijn, gillen tot je schor bent, geen randverschijnselen, de wedstrijd is de wedstrijd en dan staan we er! Hand in hand!
Mensen die NU niet in de Kuip komen moeten er nooit meer komen!!!
Ga terug in je nonnenklooster!!!
Ben jij het zusje van Otzi en hebben ze je eindelijk ontdooit?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 10:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

......
Ben jij het zusje van Otzi en hebben ze je eindelijk ontdooit?
hahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Massale steun.









0.0094270