|
|
Rovert
|
|
|
quote: Je hebt al een vrouw |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote: Ik heb geen flauw idee, maar ik dacht dat jij dat al wel wist. Misschien kan ze ons zelf wat meer vertellen. En indien ze voldoet aan jouw standaard, dan veel plezier gewenst (wel eerst effe checken of ze dit zelf ook wil he) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik ben jullie geweten |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: is dat goed nieuws? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als hij ons geweten is dan zijn we met zn allen verdoemd.... |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Van onder de rivieren zeker?! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: oja je vrouw vroeg of ik speciaal op jou wilde letten, ze zei iets van:
"Hou hem tegen als er antilliaanse vrouwen van een jaar of 65 lopen, dan is hij niet meer te houden" |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 13:52 schreef jacqueline het volgende:Bij het uitblijven van reacties op dit forum (iedereen pauze?) eens elders zitten lezen. Nu durf ik wel, het gaat goed met ons. Vorige jaren was dat anders, dan deed het zeer. Nu lees ik toch op een ander forum toch wel wat berichten die me goed doen: a) Bulikyn geeft aan dat zijn geduld niet eindig is en dat ie slechts een paar wedstrijden een goede bankzitter is... tomtiedomtiedom b) ebicilio of zo nu al 2 wedstrijden geschorst. Mijn kijk was/is zo gek nog niet, met een flink zwaar programma voor de boeg zou het zo eens kunnen dat we hullie daar voorbij gaan! {Ps excuses mocht het niet gewaardeerd worden dat ik daar ook een las) Je bedoelt het vast goed maar dit slaat in alle opzichten echt helemaal nergens op.
Toch bedankt. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
hehehehehe
geen woorden maar daden FTID!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik heb nog steeds geen info! Eerst antwoorden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je moet Sjaak ook gewoon laten lullen joh !! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jacqueline!! laat je borsthaar zien!! jacqueline!! laat je borsthaar zien!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar houdt ie toch juist rekening mee? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote: huh? is dat waar je naar wilt kijken als je een vrouw ziet? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: biek wel, heeft haar op zijn tanden... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: alles!!... als ik maar niet hoef te luisteren... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Op z'n handen, komt van het rukken.... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: En stront aan z,n neus!! hehehe!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Rukken doen ze alleen beneden de rivieren. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehe, komt omdat ik borden naar vrouwen gooi. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kom jij wel is in Beilen dan? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: In Beilen wil je niet dood gevonden worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
maar even on-topic jongens, Jacqueline had wel gelijk. Het rommelt weer bij 020. Cruijff heeft weer eens ruzie gemaakt. Heerlijk. Leedvermaak is, na vermaak om winst van Feyenoord, het leukste vermaak. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:48 schreef de kromme2 het volgende:maar even on-topic jongens, Jacqueline had wel gelijk. Het rommelt weer bij 020. Cruijff heeft weer eens ruzie gemaakt. Heerlijk. Leedvermaak is, na vermaak om winst van Feyenoord, het leukste vermaak. denk dat wij weinig reden hebben om te lachen binnen onze eigen club... eerst maar eens duidelijkheid hoe we er nu voor staan. Misschien kun je volgend jaar helemaal niet meer lachen omdat onze club niet meer bestaat. Kun je altijd nog beter een lid van de RVC hebben die zn eigen weg gaat, toch? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:48 schreef de kromme2 het volgende:maar even on-topic jongens, Jacqueline had wel gelijk. Het rommelt weer bij 020. Cruijff heeft weer eens ruzie gemaakt. Heerlijk. Leedvermaak is, na vermaak om winst van Feyenoord, het leukste vermaak. Eens, er is geen beter vermaak dan leedvermaak! |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Kan mij dat k*t 020 nou schelen, hoe eerder zij aan de grond zitten, hoe liever/beter! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:50 schreef FR-Douwe het volgende:[..] denk dat wij weinig reden hebben om te lachen binnen onze eigen club... eerst maar eens duidelijkheid hoe we er nu voor staan. Misschien kun je volgend jaar helemaal niet meer lachen omdat onze club niet meer bestaat. Kun je altijd nog beter een lid van de RVC hebben die zn eigen weg gaat, toch? Nee. |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:50 schreef FR-Douwe het volgende:[..] denk dat wij weinig reden hebben om te lachen binnen onze eigen club... eerst maar eens duidelijkheid hoe we er nu voor staan. Misschien kun je volgend jaar helemaal niet meer lachen omdat onze club niet meer bestaat. Kun je altijd nog beter een lid van de RVC hebben die zn eigen weg gaat, toch? Juist door dat soort lamlullen binnen RVC's komen clubs in de problemen. Egootjes binnen organisaties zorgen uiteindelijk altijd voor ellende. Daarom moeten ze juist bij Feyenoord de rust bewaren en in relatieve stilte doorsaneren. Dit soort acties lopen dat proces in de weg. Opzouten met die onruststokers!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han