|
|
Leon FR1908
|
|
|
Feyenoord sluit seizoen mogelijk af op Curaçao
© PRO SHOTS
Feyenoord heeft plannen om het huidige seizoen af te sluiten op Curaçao. De Rotterdammers hebben een uitnodiging ontvangen om van 21 tot en met 28 mei deel te nemen aan de Chippie Polar Cup. Dat meldt het AD.
De prijs werd in 2010 nog gewonnen door Ajax. (Redactie) AD sport
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: tuurlijk,geen punt man.. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ferdomd je heb gelijk. |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
Ferekt jij ook....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 september 2011 door @fey@010 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ferdom het om hier nog te posten..
slotje |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
2 is beter dan 1 idd haha |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
We gaan daar toch niet de boel zitten te ferzuipen.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
pffff die fer is toch al weg, eg fermoeiend die woordgrapjes |
|
|
|
|
@fey@010
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 september 2011 - 19:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Feyenoord sluit seizoen mogelijk af op Curaçao © PRO SHOTS [ afbeelding ] Feyenoord heeft plannen om het huidige seizoen af te sluiten op Curaçao. De Rotterdammers hebben een uitnodiging ontvangen om van 21 tot en met 28 mei deel te nemen aan de Chippie Polar Cup. Dat meldt het AD. De prijs werd in 2010 nog gewonnen door Ajax. (Redactie) AD sport Polar? Op Curacao? |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
Polar is goed te drinken
Daar gaan we zeker heen...Curacao altijd goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door FR010VL -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
zijn er al grappen gemaakt over bolletjes?
hoop dat niemand zich dan Ferslikt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Zullen we een headliner-reisje maken achter de club aan? Met zijn allen! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Wilde geld opzij zetten om volgend jaar met de kerst op de Zuid-Afrikaanse stranden te liggen, incluis blote reet. Toch zomer daar.
Maar coke snuiven in Curaçao is ook goed. Is het nog steeds zo goedkoop?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 19:05 schreef Bosifyable het volgende:Wilde geld opzij zetten om volgend jaar met de kerst (incluis blote reet) op de Zuid-Afrikaanse stranden te liggen. Toch zomer daar. Maar coke snuiven in Curaçao is ook goed. Is het nog steeds zo goedkoop? Geen idee, zou wel een heerlijke tyfusteringbende worden met al die ontspoorde kerels en Els hier |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, ik zie de tripjes politiebureau al voor me.
"Hé konjo..! Laat me d'ruit noh!" |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Denk dat Els en ik als weer terug mogen naar Nederland, de rest mag dan vermoedelijk een paar jaar blijven logeren in de lokale jail |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Heeft mijn moeder liever niet |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Surprise negro butt sex dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nou dat tripje wordt dus ook afgelast..... |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
het is nog steeds zo goedkoop hehe |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ze wachten tot ik tickets boek en dan lassen ze het af? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat zijn de instructies wel ja. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Zit lijdensweg hier achter? |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
weet iemand of dit nog door gaat??? |
|
|
|
|
CQ010FEY
|
|
|
quote: Jij weet hoe het hoort! |
|
|
|
|
12
|
|
|
Geef die Anitlliaanse haai een Jonku en die zal je niet meer lastig vallen!
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
quote: Wát een neus....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
heeft dan iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen? ....gewoon de klantenservice bellen ofzo? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 16:10 schreef FR010VL het volgende:heeft dan iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen? ....gewoon de klantenservice bellen ofzo? Geloof niet dat dat gaat werken.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 16:10 schreef FR010VL het volgende:heeft dan iemand enig idee hoe ik hier achter kan komen? ....gewoon de klantenservice bellen ofzo? Ik zou gewoon effe Koeman bellen. 1-1-4. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Over dieren gesproken.... heeft Stomson nog last van een geknakt vleugeltje??? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2012 - 17:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Over dieren gesproken.... heeft Stomson nog last van een geknakt vleugeltje??? TripperT ! |
|
|
|