|
|
Bosifyable
|
|
|
Rustig aan, komt wel goed! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zo is het...Bosi ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:32 schreef Bosifyable het volgende:Denk dat ik gewoon ga. Maanden terug al vrij gevraagd voor m'n werk, dus gewoon voetbal kijken en bier drinken. Wie gaat er wel eigenlijk van hier? Present |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
niet present geen kaarten |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
iemand enig idee hoeveel kaarten er verkocht zijn? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
De eerste thuisbeker wedstrijd zit bij je seizoenskaart in. Daarnaast is er losse verkoop. Lastig aan te geven dus wie er wel en niet gaat komen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Kan ik mijn kaarten aanbieden via VIAGOGO? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik heb kaartje over, maar kan hem niet meer kwijt op viagogo vak vv |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wordt een elftal met b-keus kan nog lastig worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel zin in morgenavond, altijd leuk ff naar de Kuip. (Als er gewonnen word uiteraard) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
toch nog present! vergadering hoef ik niet heen... |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
ik denk een magere 2-0 ben er niet bij ziek op de bank kijken ( griep ) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik vind een griep geen reden om thuis te blijven |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Jumpert rijdt vandaag de N-H FR Express....met 7 man in de Smart! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zwolsche griep is te vergelijken met de spaanse en wij hier in het oosten gaan niet liggen als er geen reden toe is. Je mag dus aannemen dat hij goed ziek. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: 7 grote mensen in 1 smart? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kan hij via Zwolle rijden? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:06 schreef FR-Douwe het volgende:[..] zwolsche griep is te vergelijken met de spaanse en wij hier in het oosten gaan niet liggen als er geen reden toe is. Je mag dus aannemen dat hij goed ziek. Ik merk het, een kuchje en ze gaan gelijk op de bank liggen, die zwollenaren moeten peper in hun achterste krijgen een keer, zo wordt het nooit wat |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: het is een grote Smart |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
zoiets...maar dan een gele |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:07 schreef Rovert het volgende:[..] Ik merk het, een kuchje en ze gaan gelijk op de bank liggen, die zwollenaren moeten peper in hun achterste krijgen een keer, zo wordt het nooit wat denk dat Zwollenaren langer blijven staan dan de randstedelijken, heeft met mentaliteit te maken. ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:10 schreef FR-Douwe het volgende:[..] denk dat Zwollenaren langer blijven staan dan de randstedelijken, heeft met mentaliteit te maken. ;) hahaha
zou dat serieus zo zijn? Dat mensen uit de ene stad langer blijven staan bij een kuchje dan mensen uit een andere stad? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:16 schreef Rovert het volgende:[..] hahaha zou dat serieus zo zijn? Dat mensen uit de ene stad langer blijven staan bij een kuchje dan mensen uit een andere stad? in dit geval weet ik het wel zeker hahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Dus de stelling is dat Zwollenaren langer doorlopen met een hoestje dan mensen uit bv Rotterdam |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: yep. Mensen uit de randstad zijn niet gehard, hoogstens door uitlaatgassen maar verder is de noeste arbeid daar verdwenen hahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:24 schreef FR-Douwe het volgende:[..] yep. Mensen uit de randstad zijn niet gehard, hoogstens door uitlaatgassen maar verder is de noeste arbeid daar verdwenen hahahaha waarom zou dat zo zijn? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: omdat ze op een luchtbel leven |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ja dus :P Hoe laat ben je in Rotterdam? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Ik ben er ook, rond een uur of 7 vanavond |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Hangt er vanaf, moet nog besluiten of ik van te voren naar varkenoord ga of niet. jij dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
quote: meldverplichtingen zeker ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehhe, die is teruggedraaid, kan nu wel. |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Aangezien ik eerst nog naar Delft moet, daar rond half 6 vertrek (in de spits dus) hoop ik rond half 7/kwart voor 7 in Rotterdam te zijn. Denk niet dat ik van te voren naar Varkenoord ga. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 09:10 schreef FR-Douwe het volgende:[..] denk dat Zwollenaren langer blijven staan dan de randstedelijken, heeft met mentaliteit te maken. ;) Volgens mij kunnen ye gewoo. Geen bed betalen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo