BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-AGOVV (20-09-2011 KNVB beker: 4-0)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 september 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Zondag 1-2, 020 gelijk en we moeten gewoon voor het kampioenschap gaan!! Hhehehehehehe!!
WE WORDEN KAMPIOEN!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Is prima .. 17jarige steelt de show
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 20 september 2011 - 21:33   quote  deeplink  
Die kerel viel laatste x ook al perfect in!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 september 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Klote,ga je niet omdat je niet helemaal fit bent wat denk je precies om 19.45...ding donggggggg visite ,en wie gaan er net weg ? precies gloeiende gloeiende...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 20 september 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klote,ga je niet omdat je niet helemaal fit bent wat denk je precies om 19.45...ding donggggggg visite ,en wie gaan er net weg ? precies gloeiende gloeiende...
hahahahahahaha..........klote man
craven
 craven - dinsdag 20 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klote,ga je niet omdat je niet helemaal fit bent wat denk je precies om 19.45...ding donggggggg visite ,en wie gaan er net weg ? precies gloeiende gloeiende...
hahahhaha ik had ook visite, maar wel om feyenoord te kijken
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 20 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klote,ga je niet omdat je niet helemaal fit bent wat denk je precies om 19.45...ding donggggggg visite ,en wie gaan er net weg ? precies gloeiende gloeiende...
hahaha, hoe is het mogelijk. Kennelijk geen visite waarbij je zegt: pak een biertje en kom derbij zitten...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 20 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:
Klote,ga je niet omdat je niet helemaal fit bent wat denk je precies om 19.45...ding donggggggg visite ,en wie gaan er net weg ? precies gloeiende gloeiende...
Voortaan luiken,deuren en ramen dicht Leon!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 september 2011 - 21:46   quote  deeplink  
ik had de familie dominee op bezoek,we werden ook allemaal nog veroordeeld voor zaterdag pffffffffff beste vent verders hahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Gewoon weg sturen of stoïcijns toch gaan kijken ?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 september 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 21:47 schreef Stylzz het volgende:
Gewoon weg sturen of stoïcijns toch gaan kijken ?
nee zo ben ik dan ook weer niet ..en daarbij vind ik het juist altijd leuk als die ouwe komt..maar net ff niet hahaha
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 september 2011 - 21:59   quote  deeplink  
principieel komen dominees, priesters, pastoors en weet ik veel hoe het verder allemaal genoemd mag worden bij mij niet binnen.
verder met alle respect voor alle anders denkenden. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door sevillana --
MMM
 MMM - dinsdag 20 september 2011 - 22:00   quote  deeplink  
Eerste helft niet best, tweede helft bij vlagen wel aardig. Achahbar viel leuk in!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 20 september 2011 - 22:02   quote  deeplink  
Moet ik nog cijfers geven?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 20 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Nee,76
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 20 september 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 21:59 schreef sevillana het volgende:
principieel komen dominees, priesters, pastoors en weet ik veel hoe het verder allemaal genoemd mag worden bij mij niet binnen.
verder met alle respect voor alle anders denkenden. :)
hahahaha bij mij ook niet maar deze noem ik de dominee om zijn kijk in de wereld..
Maar hij is het niet hahaha
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:26   quote  deeplink  
Ik denk dat dit de eerste keer in m'n leven was dat ik een wedstrijd van Feyenoord vroegtijdig heb afgezet, is echt geen reet aan, zo'n kutpotje kijken via de laptop...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 20 september 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:26 schreef Quiroz het volgende:
Ik denk dat dit de eerste keer in m'n leven was dat ik een wedstrijd van Feyenoord vroegtijdig heb afgezet, is echt geen reet aan, zo'n kutpotje kijken via de laptop...
quiroz///clubindesteeklatert!!! hahaha
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:28   quote  deeplink  
hahahah zo kan je het noemen ja, maar ik ben niet het type dat bij een 3-0 achterstand in Groningen you 'll never walk alone zou gaan zingen. Ik hoef niet zo nodig aan iedereen te laten zien dat ik zo'n trouwe supporter ben.
craven
 craven - dinsdag 20 september 2011 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:26 schreef Quiroz het volgende:
Ik denk dat dit de eerste keer in m'n leven was dat ik een wedstrijd van Feyenoord vroegtijdig heb afgezet, is echt geen reet aan, zo'n kutpotje kijken via de laptop...
nee man, gewoon kijken man
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:29 schreef craven het volgende:

[..]

nee man, gewoon kijken man
Ach joh, het zijn toch maar kut kakkerlakken...
craven
 craven - dinsdag 20 september 2011 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:31 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ach joh, het zijn toch maar kut kakkerlakken...
juist daarom, kakkerlakken kom je overal tegen in elke uithoek en niet kapot te krijgen!
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
In de tijd van Verbeek was ik een jaar of 10/11 en speelden we een wedstrijdje tegen Top Oss voor de beker in De Kuip. Na 90 minuten 0-0, wist dat ik de volgende dag belangrijke toets moest maken en het weer veel te laat werd maar op zulke momenten móet ik wel kijken. Als we 2-0 voorstaan en AGOVV staat met 10 man voor de goal, denk ik laat gaan.
craven
 craven - dinsdag 20 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:35 schreef Quiroz het volgende:
In de tijd van Verbeek was ik een jaar of 10/11 en speelden we een wedstrijdje tegen Top Oss voor de beker in De Kuip. Na 90 minuten 0-0, wist dat ik de volgende dag belangrijke toets moest maken en het weer veel te laat werd maar op zulke momenten móet ik wel kijken. Als we 2-0 voorstaan en AGOVV staat met 10 man voor de goal, denk ik laat gaan.
ik kijk dan juist welke spelers de ruimte kunnen vinden, de steekpasses kunnen geven. Maar ook welke spelers dit juist niet kunnen
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:37 schreef craven het volgende:

[..]

ik kijk dan juist welke spelers de ruimte kunnen vinden, de steekpasses kunnen geven. Maar ook welke spelers dit juist niet kunnen
Dat doe ik wel bij andere clubs, bij Feyenoord richt ik me alleen op het 'winnen'. Ik maakte vroeger hele voorbeschouweingen voor de lol joh en dan met 3-0 verliezen, sindsdien ga ik een wedstrijd geheel neutraal in, dan stelt het me niet zo erg teleur dat ik weer een week niks kan eten... Ik heb bij Feyenoord dan ook niet vaak echt een zwak voor een speler, maar nu toch wel met Cabral en in de toekomst misschien Anchabarr. Die viel leuk in tegen Heerenveen en schijnt het vandaag weer goed gedaan te hebben.
craven
 craven - dinsdag 20 september 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:40 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat doe ik wel bij andere clubs, bij Feyenoord richt ik me alleen op het 'winnen'. Ik maakte vroeger hele voorbeschouweingen voor de lol joh en dan met 3-0 verliezen, sindsdien ga ik een wedstrijd geheel neutraal in, dan stelt het me niet zo erg teleur dat ik weer een week niks kan eten... Ik heb bij Feyenoord dan ook niet vaak echt een zwak voor een speler, maar nu toch wel met Cabral en in de toekomst misschien Anchabarr. Die viel leuk in tegen Heerenveen en schijnt het vandaag weer goed gedaan te hebben.
ja speelde aardig, vielen er ook een paar tegen hoor pfff
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:41 schreef craven het volgende:

[..]

ja speelde aardig, vielen er ook een paar tegen hoor pfff
Cissé heeft in de 45 minuten dat ik hem zien spelen bewezen dat het een ongelooflijke miskoop is idd
craven
 craven - dinsdag 20 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:43 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Cissé heeft in de 45 minuten dat ik hem zien spelen bewezen dat het een ongelooflijke miskoop is idd
poeh vreselijk man, doelpunt van hem ging ook via zijn scheenbeen
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 20 september 2011 - 22:46   quote  deeplink  
Kerel heeft ook geen specifieke actie in huis, gaat nooit langs zijn tegenstander...
qwerto
 qwerto - dinsdag 20 september 2011 - 22:53   quote  deeplink  
de slechtste man op het veld : Guyon Fernandez, heeft echt bijna elke aanval vermoord ! hoe krijg je het voor mekaar ?!
gaat ie weer lopen ego trippen in het 16 meter gebied en verliest ie Wéér de bal !

ik zij al meteen: een speler als Fernandez ? daar heb je niks aan tegen AGOVV die met z'n 11en in de 16 hangen dan moet je Guidetti of Achabar hebben (handiger in kleine ruimtes)
MMM
 MMM - dinsdag 20 september 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Guyon had inderdaad niet zijn beste dag.. Van Haaren viel ook bedroevend in trouwens.
sevillana
 sevillana - dinsdag 20 september 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahaha bij mij ook niet maar deze noem ik de dominee om zijn kijk in de wereld..
Maar hij is het niet hahaha
vaak zijn ze uistekend in staat om het te verhullen hè :)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 21 september 2011 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 22:53 schreef MMM het volgende:
.. Van Haaren viel ook bedroevend in trouwens.
Ow ja je pispaaltje, in het begin had hij een paar leuke combinaties met Achabar, daarna zakte hij iets terug.
Lamprou had overigens ook wel wat lijm op zijn handschoenen mogen smeren, ben blij dat Mulder zondag weer speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2011 door hotjumper --
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 02:00   quote  deeplink  
v Haaren heeft mijn inziens niets te zoeken bij Feyenoord, vanavond weer een drama.... verder leuke avond gehad, eerst KKL gezien, daarna een winnend Feyenoord gezien met een opvallende Achahbar en een redelijk gevulde kuip.
Schokkend alleen om te zien dat op Z er nu ook al een enkeling is die probeert een wave in te zetten.... we zijn toch geen oranje? pfffffffff
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 02:00 schreef FR-Douwe het volgende:
v Haaren heeft mijn inziens niets te zoeken bij Feyenoord, vanavond weer een drama.... verder leuke avond gehad, eerst KKL gezien, daarna een winnend Feyenoord gezien met een opvallende Achahbar en een redelijk gevulde kuip.
Schokkend alleen om te zien dat op Z er nu ook al een enkeling is die probeert een wave in te zetten.... we zijn toch geen oranje? pfffffffff
iedereen die mij ziet wordt daat meteen vrolijk van.

leuk jullie ontmoet te hebben.
Zw' 28
 Zw' 28 - woensdag 21 september 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Vond het een slechte pot eigenlijk.. vond Feyenoord al was het de bovenliggende partij was het te langzaam, te weinig korte combinaties..

verbazingwekkend slecht,
G. Fernandez (ego trippen en het dan niet kunnen brengen.. tas pakken en naar huis)
Cisse was ook weer erg droevig.. een van de duurste spelers en volkomen kut.. (Schaken = veel beter dan Cisse)

Achahbar was natuurlijk geweldig om te zien dat hij wel spelinzicht heeft en de
mogelijkheid om af te werken, Fernandez kan nog veel leren van een jochie van 17..
veel rustiger aan de bal ook..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 10:56 schreef KKL het volgende:

[..]

iedereen die mij ziet wordt daat meteen vrolijk van.

leuk jullie ontmoet te hebben.
Wederzijds, had je alleen jonger verwacht op de een of andere manier.

En nee, ik noem.je niet oud ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En nee, ik noem.je niet oud ;)
mwoaaaa, best wel toch?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Ja tegen jou zei ik dat wel, tegen hem niet :P
Stylzz
 Stylzz - woensdag 21 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:10 schreef Zw' 28 het volgende:
Vond het een slechte pot eigenlijk.. vond Feyenoord al was het de bovenliggende partij was het te langzaam, te weinig korte combinaties..

verbazingwekkend slecht,
G. Fernandez (ego trippen en het dan niet kunnen brengen.. tas pakken en naar huis)
Cisse was ook weer erg droevig.. een van de duurste spelers en volkomen kut.. (Schaken = veel beter dan Cisse)

Achahbar was natuurlijk geweldig om te zien dat hij wel spelinzicht heeft en de
mogelijkheid om af te werken, Fernandez kan nog veel leren van een jochie van 17..
veel rustiger aan de bal ook..
Fernandez heeft ook pas nu de opleiding die Achachbar al heel lang heeft.
Heb je de carrieren van Fernandez wel eens bekeken?
Die heeft tot waar hij nu is, eigenlijk zelf gedaan.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fernandez heeft ook pas nu de opleiding die Achachbar al heel lang heeft.
Heb je de carrieren van Fernandez wel eens bekeken?
Die heeft tot waar hij nu is, eigenlijk zelf gedaan.
Met dit verschil dat Achachbar waarschijnlijk dingen sneller op zal pakken dan Guyon.
Het is nog te vroeg om stempels te drukken, maar Guyon moet nog grote stappen maken
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 21 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:32 schreef craven het volgende:

[..]

Met dit verschil dat Achachbar waarschijnlijk dingen sneller op zal pakken dan Guyon.
Het is nog te vroeg om stempels te drukken, maar Guyon moet nog grote stappen maken
Makaay acht ik wel in staat om Fernandes het een en ander bij te brengen kwa inzicht, houding en timing. Hij heeft echt wel talent en een groot loopvermogen. De pass op Cisse was ook prima, de meesten zouden namelijk zef schieten en dan stond de keeper te goed opgesteld.
craven
 craven - woensdag 21 september 2011 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 12:58 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Makaay acht ik wel in staat om Fernandes het een en ander bij te brengen kwa inzicht, houding en timing. Hij heeft echt wel talent en een groot loopvermogen. De pass op Cisse was ook prima, de meesten zouden namelijk zef schieten en dan stond de keeper te goed opgesteld.
Laten we het hopen, wat ik bedoelde was dat achachbar dingen (vanwege zijn leeftijd) sneller op zal nemen
KKL
 KKL - woensdag 21 september 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 11:10 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Wederzijds, had je alleen jonger verwacht op de een of andere manier.

En nee, ik noem.je niet oud ;)
ik ben uiterlijk gewoon volwassen en innerlijk zo speels hahahaaa
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 21 september 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2011 - 15:06 schreef KKL het volgende:

[..]

ik ben uiterlijk gewoon volwassen en innerlijk zo speels hahahaaa
zo kwam je wel over ja hahahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 19:21   quote  deeplink  
Voor degene die ze nog een keer wil zien:



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door FR-Elmo --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 23 september 2011 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:21 schreef FR-Douwe het volgende:
Voor degene die ze nog een keer wil zien:

[ filmpje ]
MMM, kan jij zien met wie Achabar nou die flitsende combinatie heeft, waar de 4-0 uitkomt?
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

MMM, kan jij zien met wie Achabar nou die flitsende combinatie heeft, waar de 4-0 uitkomt?
dat is de enige goede actie waar ik hem op heb kunnen betrappen, ik volg MMM niet zo in zijn baabverering maar met v Haaren heeft hij gelijk. excelsior materiaal...
craven
 craven - vrijdag 23 september 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is de enige goede actie waar ik hem op heb kunnen betrappen, ik volg MMM niet zo in zijn baabverering maar met v Haaren heeft hij gelijk. excelsior materiaal...
eens
MMM
 MMM - zondag 25 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dat is de enige goede actie waar ik hem op heb kunnen betrappen, ik volg MMM niet zo in zijn baabverering maar met v Haaren heeft hij gelijk. excelsior materiaal...
.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-AGOVV (20-09-2011 KNVB beker: 4-0)









0.0074138