BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiele Olympique Lyon, PSV, FC Twente, Real Madrid en FC Groningen Topic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 15:32   quote  deeplink  
We gaan een heerlijk maandje tegemoet, geen europese verplichtingen, lekker onze wedstrijdjes pakken, en natuurlijk (hopelijk) lachen om de ellende in hun hoofdstad.

Speelschema neuzenvreugd:

14-09 020 - Olympique Lyon
18-09 PSV - 020
24-09 020 - FC Twente
27-09 Real Madrid - 020
02-10 FC Groningen - 020

Eerlijk gezegd zie (en hoop) ik onze vrienden deze maand geen wedstrijd meer winnen, met hun uiters zwakke selectie gaan ze deze maand hopelijk een hoop ellende tegemoet, wedstrijden tegen Lyon en Madrid zijn gegarandeerd gehaktdagen. Tegen PSV en Twente geef ik ze weinig kans, zeker na de wedstrijden tegen VVV en Heracles. En zelfs bij Groningen zie ik ze geen 3 punten halen.

Ik zit er vanavond iig. warmpjes bij met een biertje op de bank voor de eerste woensdag gehaktdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door moa --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 14 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
kut topic. ik wil hun programma helemaal niet weten. en bovendien denk ik helemaal niet dat ze kansloos zijn in die poule.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Feijenoord1908 --
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 14 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
Ik kijk niet naar 020

maar ze schrapen wel een punt of 2/3 bij elkaar tegen de nederlandse clubjes
de beer
 de beer - woensdag 14 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:32 schreef moa het volgende:
We gaan een heerlijk maandje tegemoet, geen europese verplichtingen, lekker onze wedstrijdjes pakken, en natuurlijk (hopelijk) lachen om de ellende in hun hoofdstad.

Speelschema neuzenvreugd:

14-09 020 - Olympique Lyon
18-09 PSV - 020
24-09 020 - FC Twente
27-09 Real Madrid - 020
02-10 FC Groningen - 020

Eerlijk gezegd zie (en hoop) ik onze vrienden deze maand geen wedstrijd meer winnen, met hun uiters zwakke selectie gaan ze deze maand hopelijk een hoop ellende tegemoet, wedstrijden tegen Lyon en Madrid zijn gegarandeerd gehaktdagen. Tegen PSV en Twente geef ik ze weinig kans, zeker na de wedstrijden tegen VVV en Heracles. En zelfs bij Groningen zie ik ze geen 3 punten halen.

Ik zit er vanavond iig. warmpjes bij met een biertje op de bank voor de eerste woensdag gehaktdag.
ik hoop dat je gelijk heb hahahaha zal mooi zijn !!!!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 14 september 2011 - 15:38   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/sg-1/

En 'uiterste zwakke selectie'? Zeg niet dat het allemaal wereldtop is, maar slecht lijkt me niet. Wanneer was onze wedstrijd tegen hun ook alweer? Mid-oktober toch? Naast de wedstrijd tegen AZ is dat voor ons ook een echte krachtmeting, en dan ben ik benieuwd.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:38 schreef Bosifyable het volgende:
http://forum.headliner.nl/sg-1/

En 'uiterste zwakke selectie'? Zeg niet dat het allemaal wereldtop is, maar slecht lijkt me niet. Wanneer was onze wedstrijd tegen hun ook alweer? Mid-oktober toch? Naast de wedstrijd tegen AZ is dat voor ons ook een echte krachtmeting, en dan ben ik benieuwd.
Wij gaan daar idd. vast weer een lekker nerveus Feyenoord zien dat zichzelf weer helemaal zoekspeelt en onnodig wordt opgerolt.. Maar dat is geen reden om niet te genieten van het leed dat 020 heet.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:37 schreef Feijenoord1908 het volgende:
kut topic. ik wil hun programma helemaal niet weten. en bovendien denk ik helemaal niet dat ze kansloos zijn in die poule.
Niet kansloos.. hihihi
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 15:49   quote  deeplink  
Kan mij dat schelen
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 15:50   quote  deeplink  
/care
De andere Mario
 De andere Mario - woensdag 14 september 2011 - 15:54   quote  deeplink  
Wat er met of in 020 gebeurt intereseert mij helemaal niets.
Ik ga liever van de kracht van Feyenoord uit.
Maak je niet zo druk over een ander.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:54 schreef De andere Mario het volgende:
Wat er met of in 020 gebeurt intereseert mij helemaal niets.
Ik ga liever van de kracht van Feyenoord uit.
Maak je niet zo druk over een ander.
Dag andere Mario, welkom. wie ben je?
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 september 2011 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:55 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Dag andere Mario, welkom. wie ben je?
nogmaals, een andere mario...
snarf02041969
 snarf02041969 - woensdag 14 september 2011 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:49 schreef hotjumper het volgende:
Kan mij dat schelen
2 x
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 14 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
Het kan mij werkelijk niets schelen.
Het enige wat mij interesseert is een zo hoog mogelijke klassering voor Feyenoord aan het einde van het seizoen.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 16:17   quote  deeplink  
Sterk onderbouwde reacties! Ik ruik weer een top topic!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
slotje
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 september 2011 - 16:20   quote  deeplink  
ik vind dit het slechtste topic ooit, tenzij de naam verandert word in europees voetbal ofzo. we draaien 5 wedstrijden goed en we gaan lange neuzen trekken? das snavelgedrag man.
Rovert
 Rovert - woensdag 14 september 2011 - 16:20   quote  deeplink  
/care (Heb ik van Styllz geleerd)
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:20 schreef obiku010 het volgende:
ik vind dit het slechtste topic ooit, tenzij de naam verandert word in europees voetbal ofzo. we draaien 5 wedstrijden goed en we gaan lange neuzen trekken? das snavelgedrag man.
Stel je aan zeg, ik sta mezelf toch niet op de borst te slaan?

Jammer dat jullie niet van de ellende van een ander kunnen genieten.
De Spot
 De Spot - woensdag 14 september 2011 - 16:25   quote  deeplink  
Geef ook gelijk ff het schema van Sparta...ken mij die andere ploegen nou verpleuren!!En al helemaal niet die kk joden...
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 september 2011 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:21 schreef moa het volgende:

[..]

Stel je aan zeg, ik sta mezelf toch niet op de borst te slaan?

Jammer dat jullie niet van de ellende van een ander kunnen genieten.
ik heb zelf te veel ellende man.. hahahaha. tuurlijk hoop ik dat ze kut gaan. maar om er nu een topic voor te maken... ik denk dat als het meevalt met ze, dat we hier weer reacties op krijgen. en ik ben al snavelmoe. ik deel je mening verder wel hoor
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:25 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik heb zelf te veel ellende man.. hahahaha. tuurlijk hoop ik dat ze kut gaan. maar om er nu een topic voor te maken... ik denk dat als het meevalt met ze, dat we hier weer reacties op krijgen. en ik ben al snavelmoe. ik deel je mening verder wel hoor
Die (re)acties krijgen we sowieso wel, onze joodse vrienden zullen altijd elke mogelijkheid aangrijpen.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:25 schreef De Spot het volgende:
Geef ook gelijk ff het schema van Sparta...ken mij die andere ploegen nou verpleuren!!En al helemaal niet die kk joden...
Zoek een ballenbak..
de kromme 73
 de kromme 73 - woensdag 14 september 2011 - 16:43   quote  deeplink  
lach alleen als eriksen,opperjood vertonghen,theo j,alderweireld en sjoeliemaani
alles afcheuren in hun beide knietjes
FR-Han
 FR-Han - woensdag 14 september 2011 - 16:47   quote  deeplink  
ik denk dat menig twente supportert het met me eens is... ik lach alleen als de arena instort
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:43 schreef de kromme 73 het volgende:
lach alleen als eriksen,opperjood vertonghen,theo j,alderweireld en sjoeliemaani
alles afcheuren in hun beide knietjes
Ook een bijzonder goede reden om te lachen ja, maar wie kan mij vertellen wat er nu zo goed is aan dit rijtje spelers? Vertonghen speelt als Bahia en Bruins in 1, Janssen staat aan de basis van elk balverlies/tegendoelpunt, sulejmani is de grootste miskoop uit de Nederlandse voetbalgeschiedenis, en Aldeweireld zou zelfs in de Jupiler league niet opvallen?
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:47 schreef obiku010 het volgende:
ik denk dat menig twente supportert het met me eens is... ik lach alleen als de arena instort
Weinig kans dat er dan doden of gewonden vallen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 14 september 2011 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 15:32 schreef moa het volgende:
We gaan een heerlijk maandje tegemoet, geen europese verplichtingen, lekker onze wedstrijdjes pakken, en natuurlijk (hopelijk) lachen om de ellende in hun hoofdstad.

Speelschema neuzenvreugd:

14-09 020 - Olympique Lyon
18-09 PSV - 020
24-09 020 - FC Twente
27-09 Real Madrid - 020
02-10 FC Groningen - 020

Eerlijk gezegd zie (en hoop) ik onze vrienden deze maand geen wedstrijd meer winnen, met hun uiters zwakke selectie gaan ze deze maand hopelijk een hoop ellende tegemoet, wedstrijden tegen Lyon en Madrid zijn gegarandeerd gehaktdagen. Tegen PSV en Twente geef ik ze weinig kans, zeker na de wedstrijden tegen VVV en Heracles. En zelfs bij Groningen zie ik ze geen 3 punten halen.

Ik zit er vanavond iig. warmpjes bij met een biertje op de bank voor de eerste woensdag gehaktdag.
Tsja, misschien dat Ajax een aantal keer tegen een grote nederlaag aanloopt. Aan de andere kant kan ik me er niet vrolijk over maken, want zij komen wel uit in een competitie waar wij ons al jaren niet voor kunnen plaatsen.

Feyenoord zou kansloos zijn in deze poule. Ajax maakt een goede kans in ieder geval 3de te worden en met een beetje geluk overwinteren ze in de Champions League.

Nederlagen voor Ajax zijn alleen leuk (in mijn ogen dan) als dat in het voordeel is van Feyenoord.
Southside 1908
 Southside 1908 - woensdag 14 september 2011 - 17:13   quote  deeplink  
slotje
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 17:16   quote  deeplink  
wat een gezeik allemaal, maakt mij het nou uit wat er waar gebeurt.
Eerst maar zelf zorgen dat we presteren (en onze licentie behouden).
De Spot
 De Spot - woensdag 14 september 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:28 schreef moa het volgende:

[..]

Zoek een ballenbak..
Ik ga vanavond kwart voor 9 naar Macdonalds...als jij naar Ajax..uhh sorry 020 zit te kijken...je ben gewoon een clown man..
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 16:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tsja, misschien dat Ajax een aantal keer tegen een grote nederlaag aanloopt. Aan de andere kant kan ik me er niet vrolijk over maken, want zij komen wel uit in een competitie waar wij ons al jaren niet voor kunnen plaatsen.

Feyenoord zou kansloos zijn in deze poule. Ajax maakt een goede kans in ieder geval 3de te worden en met een beetje geluk overwinteren ze in de Champions League.

Nederlagen voor Ajax zijn alleen leuk (in mijn ogen dan) als dat in het voordeel is van Feyenoord.
Ik denk dat Feyenoord in deze poule vrijwel dezelfde kansen zou hebben als Ajax, maargoed dat is niet de vergelijking die ik maak.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 17:17   quote  deeplink  
Als het goed gaat met Feyenoord word het nog leuker als het ook nog eens slecht gaat met 020!
Het belangrijkste is dat Feyenoord zich kan handhaven in de top 5!
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:16 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ik ga vanavond kwart voor 9 naar Macdonalds...als jij naar Ajax..uhh sorry 020 zit te kijken...je ben gewoon een clown man..
LOL... Heb je wel eens om je heen gekeken in de Mac ??

ronald-mcdonald.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door moa --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
Hoewel een paar keer Feyenoord genoemd word blijf ik het een kut topic vinden.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:18 schreef hotjumper het volgende:
Hoewel een paar keer Feyenoord genoemd word blijf ik het een kut topic vinden.
gefeliciteerd
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:18 schreef hotjumper het volgende:
Hoewel een paar keer Feyenoord genoemd word blijf ik het een kut topic vinden.
Feyenoord
nibali
 nibali - woensdag 14 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Wat een Calimero gedrag. Toch hoop ik stiekem dat ze vanavond een pak op de kloten krijgen. Hiep hiep hallo, hiep hiep hallo......
Martijn
 Martijn - woensdag 14 september 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Wat een zielige topic zeg.
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:31 schreef Martijn het volgende:
Wat een zielige topic zeg.
Wat een zielige reactie zeg.

Welkom!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:31 schreef Martijn het volgende:
Wat een zielige topic zeg.
Zei de pedovereniging!!
Shit he dat het niet over kinderen gaat!! Hehehehheehehe
Alhoewel 410 ook vol zit met kinderen!
Rovert
 Rovert - woensdag 14 september 2011 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:20 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Feyenoord
Hij zei een paar keer hè. Daar ga ik dan;

Feyenoord Feyenoord Feyenoord Feyenoord
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 17:33   quote  deeplink  
Feyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord FeyenoordFeyenoord Feyenoord Feyenoord Feyenoord
moa
 moa - woensdag 14 september 2011 - 17:34   quote  deeplink  
Naar ieders tevredenheid hoop ik.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 14 september 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Overdrijven is ook een vak!
Geloof er niets van.
Een echte doet het nog een keer!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 14 september 2011 - 17:52   quote  deeplink  
Nee, blijft een kut topic
MMM
 MMM - woensdag 14 september 2011 - 18:00   quote  deeplink  
Wat doet zo'n topic hier?

Vanavond kunnen ze zo winnen trouwens, dat Lyon is ook niet veel meer..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
020 is hier niet van belang. Ga dan naar hun eigen Forum.

Alleen Vertonghen wens ik 3 jaar buikloop toe, en schijten op dat Arena-gras.
De rest niet van belang.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 14 september 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 september 2011 - 17:52 schreef hotjumper het volgende:
Nee, blijft een kut topic
hahahaha, je bent niet snel tevreden...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 14 september 2011 - 18:39   quote  deeplink  
Het gaat over Ajax. Natuurlijk is hij niet tevreden, en ik ook niet.

Slotje!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Officiele Olympique Lyon, PSV, FC Twente, Real Madrid en FC Groningen Topic!









0.0069830