|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Over 020 dus nergens over!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 15:37 schreef Southside 1908 het volgende:Ik kijk niet naar 020 maar ze schrapen wel een punt of 2/3 bij elkaar tegen de nederlandse clubjes Maar ik wel naar Lyon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Fout! Roelofluigearendshitveen!!! Ofzo iets! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 18:10 schreef FR-Henk het volgende:020 is hier niet van belang. Ga dan naar hun eigen Forum. Alleen Vertonghen wens ik 3 jaar buikloop toe, en schijten op dat Arena-gras. De rest niet van belang. ben je mal, straks gaat dat gras groeien.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ben je mooi klaar mee dan |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: hahaha..ik ben hem idd tegen gekomen... |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote: ik mis hup er tussen... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaha dodelijke opmerking |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Valt toch tegen die afslachting tot nog toe.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Bastos had echt moeten scoren! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: vind het ook logisch dat bert hem niet moest.... ;-) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
HAH! Toch stiekeme kijkers..! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
=) =) =)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door moa -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zitten hier toch niet 020 te kijken, he..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ik kijk ook met een half oog de wedstrijd.
Maar goed, als ik vrije tijd heb kijk ik ook de tweede divisie van de Japanse vrouwencompetitie. Ajax kan er dan ook wel bij. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:58 schreef Bosifyable het volgende:Ik kijk ook met een half oog de wedstrijd. Maar goed, als ik vrije tijd heb kijk ik ook de tweede divisie van de Japanse vrouwencompetitie. Ajax kan er dan ook wel bij. JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD
En dat loopt om mij te janken dat er een topic over onze grootste rivaal gaat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door moa -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: zegt hij die met zijn snavelt te dicht bij knetterent van de statische beelbuis, zit te smullen van het joodse spel...;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 21:59 schreef moa het volgende:[..] JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD JOOD En dat loopt om mij te janken dat er een topic over onze grootste rivaal gaat.. Eh.. Juist. Bedankt dat je me een jood noemt.
Volgens mij gaf ik gewoon aan dat het niet op het Feyenoord forum hoefde. Maar goed, lees wat je wilt lezen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:02 schreef obiku010 het volgende:[..] zegt hij die met zijn snavelt te dicht bij knetterent van de statische beelbuis, zit te smullen van het joodse spel...;-) Ze worden helemaal weg gespeeld joh.. zwakzinnige |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:[..] Eh.. Juist. Bedankt dat je me een jood noemt. Volgens mij gaf ik gewoon aan dat het niet op het Feyenoord forum hoefde. Maar goed, lees wat je wilt lezen. uiterst nette reactie! complimenten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:[..] Eh.. Juist. Bedankt dat je me een jood noemt. Volgens mij gaf ik gewoon aan dat het niet op het Feyenoord forum hoefde. Maar goed, lees wat je wilt lezen. Totale onzin dat dit niet op dit forum zou passen, het is onze grootste concurrent en die zullen we toch echt nauwlettend in de gaten moeten houden.
Zou wat worden als Koeman en Van Geel straks zeggen..
"Wij zijn alleen met Feyenoord bezig, die kk joden interesseren ons niet, kut vergadering."
Als het topic je niet bevalt ga je toch gewoon lekker ergens anders posten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Uiterst hypocriete feedback, complimenten. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kun je mij uitleggen waarom je dit hypocriet noemt? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Jammer dat je blind bent voor sarcasme btw. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: grappig.... ik vroeg waarom JIJ het hypocriet noemt... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:05 schreef moa het volgende:[..] Totale onzin dat dit niet op dit forum zou passen, het is onze grootste concurrent en die zullen we toch echt nauwlettend in de gaten moeten houden. Zou wat worden als Koeman en Van Geel straks zeggen.. "Wij zijn alleen met Feyenoord bezig, die kk joden interesseren ons niet, kut vergadering." Als het topic je niet bevalt ga je toch gewoon lekker ergens anders posten? En natuurlijk verwoordt Koeman zijn perspraatje zo. Hier hoeft m.i. geen topic over hoe slecht Ajax wel niet is op het moment, want daar begon het mee en daar reageerde ik op. En later op een post van hotjumper.
En gozert, als mijn post in 'jouw' topic je niet bevalt, lees je er toch lekker overheen.
Oh en fijn dat je FR-Douwe ook zijn eigen mening gunt, top!
Edit: 2 dingen gewijzigd, kutwoordvoorspelling op de telefoon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja ben het gezeik ff zat, wat is nu het probleem van een topic over de ellende van Ajax? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Jammer dat je de definitie van sarcasme niet kent, anders had je een mede-supporter geen jood genoemd.
Mja, wat mij betreft; zand erover en verder. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: uuuuhhhhhhhmmmmmm, feyenoord forum??
Donder het in het off topic topic ofzo |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik zit naar Lyon te kijken! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:11 schreef Bosifyable het volgende:[..] Jammer dat je de definitie van sarcasme niet kent, anders had je een mede-supporter geen jood genoemd. Mja, wat mij betreft; zand erover en verder. Jammer dat je het na 2 keer lezen nog niet ziet, juist daarom noem ik je een jood.
Iedereen blijkt het nodig te vinden hier te komen zeiken omdat dit topic over Ajax gaat, of omdat het blijkbaar een misdaad is op dit forum om Ajax of 1 van onze andere concurrenten te volgen.
Vervolgens zit wel 9/10 zelf lekker op de bank Ajax te kijken, |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ik snap dat het moeilijk voor jullie is, maar is het echt zo moeilijk voor te stellen dat er nog 17 ploegen in de eredivisie spelen, waar we overigens regelmatig tegen spelen, en dat elke club in de eredivisie direct met Feyenoord te maken heeft? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:14 schreef moa het volgende:[..] Jammer dat je het na 2 keer lezen nog niet ziet, juist daarom noem ik je een jood. Iedereen blijkt het nodig te vinden hier te komen zeiken omdat dit topic over Ajax gaat, of omdat het blijkbaar een misdaad is op dit forum om Ajax of 1 van onze andere concurrenten te volgen. Vervolgens zit wel 9/10 zelf lekker op de bank Ajax te kijken, en dan ga je zo reageren? je kunt het hypocriet van me vinden als ik Bosi complimenten geef voor zijn reactie maar ik denk dat er op dit forum weinig Feyenoorders zijn die je opmerking zo netjes had aangenomen. vandaar de complimenten. Totaal onnodig dat je me daarna zo in de hoek probeert te zetten lijkt me. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:14 schreef moa het volgende:[..] Jammer dat je het na 2 keer lezen nog niet ziet, juist daarom noem ik je een jood. Iedereen blijkt het nodig te vinden hier te komen zeiken omdat dit topic over Ajax gaat, of omdat het blijkbaar een misdaad is op dit forum om Ajax of 1 van onze andere concurrenten te volgen. Vervolgens zit wel 9/10 zelf lekker op de bank Ajax te kijken, Whatever. Geniet van je 'stevige discussie'. Geen zin in onnozel gezever.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:15 schreef moa het volgende:[..] Ik snap dat het moeilijk voor jullie is, maar is het echt zo moeilijk voor te stellen dat er nog 17 ploegen in de eredivisie spelen, waar we overigens regelmatig tegen spelen, en dat elke club in de eredivisie direct met Feyenoord te maken heeft? beetje ver gezocht |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:16 schreef FR-Douwe het volgende:[..] en dan ga je zo reageren? je kunt het hypocriet van me vinden als ik Bosi complimenten geef voor zijn reactie maar ik denk dat er op dit forum weinig Feyenoorders zijn die je opmerking zo netjes had aangenomen. vandaar de complimenten. Totaal onnodig dat je me daarna zo in de hoek probeert te zetten lijkt me. Onnodig en des te leuker,
Lees gewoon even terug en zie waarom ik hem zo noem, weet je direct dat het geen gemeend verwijt was, moet ik hier echt alles gaan uitleggen? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Bekijk het gemiddelde niveau van de reacties voor de lol eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Boudewijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:18 schreef moa het volgende:[..] Onnodig en des te leuker, Lees gewoon even terug en zie waarom ik hem zo noem, weet je direct dat het geen gemeend verwijt was, moet ik hier echt alles gaan uitleggen? Alsjeblieft, verrijk ons met je woordelijke wijsheid!
Hierbij kom ik dus even terug op mijn vorige post; hier reageer ik graag op.
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ver gezocht wtf?
Feyenoord heeft een meer dan directe verbinding met elke eredivisie club, als je Feyenoord zegt zeg je ook Ajax, zonder Ajax is er geen klassieker, de geschiedenissen van beide clubs zijn al meer dan honderd jaar sterk met elkaar verweven, mede dankzij die rivaliteit zijn wij en zij zo groot geworden.
Wat valt daar niet aan te snappen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:20 schreef Bosifyable het volgende:[..] Alsjeblieft, verrijk ons met je woordelijke wijsheid! Hierbij kom ik dus even terug op mijn vorige post; hier reageer ik graag op. Kijk uit he,want hij is zeer hoog opgeleid heeft hij me wel eens vertelt.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op woensdag 14 september 2011 - 22:20 schreef Bosifyable het volgende:[..] Alsjeblieft, verrijk ons met je woordelijke wijsheid! Hierbij kom ik dus even terug op mijn vorige post; hier reageer ik graag op. Ik dacht dat je afscheid had genomen? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Gelukkig heb ik dat niet nodig met dit gezelschap :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Lastig hè, om een tweede zin te lezen.
|
|
|