|
|
van geil
|
|
|
quote: zijn in een lijn.de bal gaat sneller maar dan heb je nog secondes om hem te zien,en hij blijft vaak in een lijn. is makkelijker als n dalende of stijgende bal. vind ik tenminste.strakke ballen krijg ik altijd vol op mn voorhoofd. de andere schampen meestal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als hij met een mooie krul aankomt kan je toch mooi je tempo zo aanpassen dat ie lekker voor je op de voet aankomt om vol uit te halen. Om te koppen is zo'n bal natuurlijk niet lekker, dan verrek je je nekspieren wil je er nog gang in krijgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Een krul is ook strak. T gaat om t pisboogje van omhoog naar laag, niet in de curve
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 september 2013 door Stylzz -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Heer' Schaken geeft strijd om basisplek niet op
De terugkeer van Jean-Paul Boëtius moest bij Feyenoord een slachtoffer maken en Ruben Schaken accepteerde zijn lot als een heer. De rechterspits vertelde na afloop van het duel met FC Utrecht (1-0) tegen iedereen die het horen wilde dat hij trainer Ronald Koeman niets kwalijk nam.
'Dit zat er gewoon een keer aan te komen', zo was de international duidelijk.
Maar dat hij zonder morren op de bank was gaan zitten, betekende volgens Schaken niet dat hij de strijd heeft opgegeven. 'Dit was maar één wedstrijd', zegt hij. 'Aan mij de taak om snel terug te keren in de basiself. En eerlijk gezegd heb ik daar wel vertrouwen in.'
Dat spits Graziano Pellè twee opgelegde kansen om zeep hielp, was een tegenvaller. De Italiaan voelde zich na afloop schuldig. 'Als ik had gescoord, was dat ook belangrijk geweest voor Ruben', zegt de topscorer. 'Het is voor hem niet makkelijk om op de bank te moeten zitten. Ruben liet tijdens zijn invalbeurt zien dat hij niet op de bank hoort. Maar voor Jean-Paul Boëtius en Samuel Armenteros geldt hetzelfde. Het is voor de trainer moeilijk om te bepalen wie er speelt.'
Schaken vindt niet dat een international meer krediet moet krijgen dan een gehuurde speler als Armenteros. 'We hebben veel aanvallers. Een groot talent als Elvis Manu zit gewoon op de tribune.' Bron:AD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
onze buitenspelers. armenteros cisse schaken manu verhoek boetius.. tja.zeg tmaar.t zijn er 6.maar volgens mij maar 3 basis/bank waardig.spreek ik mild. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basis / bank vind ik nogal breed..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 september 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 11:58 schreef van geil het volgende:onze buitenspelers. armenteros cisse schaken manu verhoek boetius.. tja.zeg tmaar.t zijn er 6.maar volgens mij maar 3 basis/bank waardig.spreek ik mild. 2 niet goed genoeg. 3 zijn momenteel op hun best nuttig. En maar 1 die Feyenoord sterker maakt.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boetius basis schaken en manu als jeugdspeler prima voor de bank cisse en verhoek t vermelden niet waard. en armenteros is mij n raadsel waarom hij gehaald is.best n goede speler maar op posities die in ons systeem niet bestaan.(en waarvoor we n betere al in huis hadden)anass. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zelfs niet bij die 2. Bundesliga club? Geeft te denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
omdat hij net als armenteros maar bij n paar clubs past. zei ik afgelopen seizoen al.bv 020 Heracles en jong oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 september 2013 - 18:30 schreef van geil het volgende:omdat hij net als armenteros maar bij n paar clubs past. zei ik afgelopen seizoen al.bv 020 Heracles en jong oranje. Armenteros speelde bij anderlecht ook niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
SCHAKEN: IK HAD EEN GOEDE DAG
Ruben Schaken drukte donderdagavond nadrukkelijk zijn stempel op het duel met FC Dordrecht. De international was de afgelopen periode op zoek naar zijn topvorm, maar liet tijdens de bekeravond in De Kuip zien hoeveel waarde hij voor Feyenoord kan hebben. Nadat hij in de eerste helft al een aantal keer dreigend was opgedoken voor het vijandelijke doel, besliste de aanvaller met Feyenoords tweede treffer de wedstrijd. Ik had een goede dag vandaag, reageerde Schaken na afloop tevreden.
Aan het doelpunt van Schaken ging een sterke individuele actie vooraf. De aanvaller bleef sterk aan de bal, passeerde zijn directe tegenstander en schoof de bal met links onhoudbaar in de korte hoek. Ik ben blij met mijn eigen prestatie van vanavond, maar ik werd ook goed bediend door mijn ploeggenoten. De laatste weken ging het moeizaam, ik heb niet altijd gebracht wat ik kan brengen. Toch ben ik rustig gebleven. Ik weet wat ik kan en was vanavond geprikkeld om dat te laten zien.
Voor Samuel Armenteros kreeg het bekerduel met FC Dordrecht op de valreep nog een speciaal tintje. De van Anderlecht gehuurde aanvaller tekende in blessuretijd voor zijn eerste officiële doelpunt voor Feyenoord. Op aangeven van Sven van Beek schoot hij de bal knap achter doelman Warner Hahn, waarmee hij de eindstand op 3-0 bepaalde. Ik heb een tijdje moeten wachten op mijn eerste goal, glimlachte Armenteros. Nu ik deze heb gemaakt, hoop ik natuurlijk dat er meer volgen.
Armenteros was gematigd tevreden over de wijze waarop Feyenoord afrekende met FC Dordrecht. We moesten even op gang komen. Af en toe konden zij gevaarlijk worden, maar in de laatste fase van de wedstrijd hebben we het goed uitgespeeld. Het belangrijkste is dat we ons hebben geplaatst voor de volgende ronde van het bekertoernooi. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
n keer n goal.geeft de burger moed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was 1 van de minst slechte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das weer eens verfrissend.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik was een beetje ongelukkig zegt Schaken. Ongelukkig? DRAMATISCH.
pffft. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman verwacht snelle terugkeer Schaken in Oranje
Voor het eerst sinds lange tijd kwam de naam van Ruben Schaken vrijdag niet voor bij de selectie van Oranje. Bondscoach Louis van Gaal geeft voor de laatste WK-kwalificatieduels met Hongarije en Turkije de voorkeur aan onder anderen PSV'er Memphis Depay.
Feyenoord-coach Ronald Koeman rekent erop dat Schaken binnenkort weer in het shirt van het Nederlands elftal te bewonderen is. De buitenspeler verloor ook bij de Rotterdammers even zijn basisplaats, maar lijkt die al snel weer terug te hebben.
"Ik heb Ruben niet over Oranje gesproken, maar het zal altijd een teleurstelling zijn omdat dat het hoogste is dat je kunt bereiken als speler. Maar hij heeft het in de laatste wedstrijden iets moeilijker gehad dan daarvoor."
Schaken kwam tijdens het bewind van Van Gaal al tot zeven interlands. "Hij zal dat plekkie weer terug moeten verdienen door goede prestaties bij Feyenoord en daar hebben wij alle vertrouwen in." Bron:NUSport |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eindelijk was je er weer een beetje vorige week.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is dit een dip of is het gewoon op bij Schaken, vraag ik me af als ik hem weer zo zag invallen vandaag..
Tuurlijk, geen gemakkelijke invalbeurt maar hij heeft werkelijk niets goed gedaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En weer een kansloze invalbeurt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
armenteros kan nog wel eens een man dollen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Maar wordt zelf ook gedold bij de 1-1... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die gaat los tegen Heracles. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:'De titel en dan naar het buitenland' Op vakantie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'De titel met Feyenoord, en dan naar het buitenland'
Ruben Schaken prijkt op de cover van de nieuwe editie van Voetbal International. De 31-jarige aanvaller van Feyenoord leerde relativeren in de kelder van het betaalde voetbal en vertelt openhartig over de periode waarin hij bij Feyenoord zijn basisplaats kwijtraakte, maar ook over zijn ambities. 'De titel met Feyenoord, en dan naar het buitenland.' Morgen meer in de nieuwe VI en op het headliner forum.. Bron:VI
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 november 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie Schaken idd nog wel bij de topteams in Luxemburg ballen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ruben is niet wijs! hahaha |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ruben moet het wk gewoon helemaal uit z'n hoofd zetten. Van Gaal heeft een voorkeur voor Narsing. Wsch. terecht, maar voorlopig had 3 jaar geleden niemand uberhaupt geloofd in een interland carriere voor Ruben, - hijzelf nog wel het minste. Hij moet trots zijn op z'n interlands, en daar kracht uit putten. Ik ben nog steeds een fan van hem, - al is hij dit seizoen duidelijk minder dan de afgelopen 2 jaar. Toch heb ik het gevoel dat hij weer naar een hoog niveau toe groeit (wel alles naar Nederlandse maatstaven). Vooral de samenwerking met Janmaat is echt top. Met afstand de beste rechterkant van Nederland. Ik heb de hoop dat Ruben nog heel veel voor Feyenoord gaat betekenen in dit kampioensjaar. En dan volgende zomer lekker naar het buitenland. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jammer Nick, dat er geen " vind ik leuk button" op zit! Volledig mee eens! Maar ik ben niet geheel objectief betreft ruben. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Schaken in goede doen is zeker toegevoegde waarde, want hij laat (of moet ik zeggen liet) Pellè geregeld scoren. Daarentegen mag hij nu wel weer in goede doen komen, wat er overigens wel op lijkt, want hij begint beter te worden... eindelijk.... toch zeg ik doei, doeier, doeist gezien zijn leeftijd (tenzij het niet zoveel kost hem te behouden). Tijd om door te selecteren... Misschien is Van de la Parra een goede vervanger? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Misschien is het toch kwaliteit'
Ruben Schaken lijkt zijn voetbalcarrière niet af te willen sluiten bij Feyenoord. De aanvaller staat nog top medio 2015 onder contract in Rotterdam, maar verwacht aan het eind van dit seizoen te vertrekken. Een overstap naar het buitenland staat daarom nog op het verlanglijstje. Maar eerst wil hij nog wat bereiken met Feyenoord Het buitenland. Ik heb twee keer eerder een aanbieding afgeslagen, maar nu zijn mijn zoons oud genoeg, terwijl ik bij Feyenoord na dit seizoen nog maar een jaar onder contract sta. De club zal moeten verlengen of ik word verkocht. Ik sta meer dan ooit open voor het avontuur, maar ik wil eerst kampioen worden, laat Schaken weten in gesprek met Voetbal International.
Kampioen worden gaat echter nog niet heel makkelijk worden.Je hoort iedereen zeggen dat als er een jaar is dat Feyenoord kampioen kan worden, het dit seizoen is. Ik denk dat die mensen gelijk hebben, alleen is het grote probleem dat we er met Feyenoord tot nu toe nooit stonden als het moest.
Dit is een bekend probleem bij de Rotterdammers. Dat is al jaren zo. We hadden allang koploper kunnen zijn en steeds geven we op cruciale momenten niet thuis. Misschien moet je dan wel concluderen dat het toch een kwestie is van kwaliteit. Dat zal aan het eind van de rit moeten blijken. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja maar doet er dan wat aan..d:-( |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die kwaliteit hebben ze niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
is voor n grote groep aan te leren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ook in de verkoop...10 miljoen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Voornamelijk een kwestie van een tekort aan hardheid door gebrek aan europees voetbal. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
10 miljoen? Is goed. Wel met air miles. |
|
|
|