BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruben Schaken//HELD Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Die verdient geen miljoen man. Je kan veel over Van Geel zeggen, maar die is niet helemaal gek.
Jawel zit net achter Pelle en Mathijssen.
zijn zijn eigen woorden in VI.
alles bij elkaar n miljoen.
want anders was hij weggegaan sprak hij.
Koeman vond m onmisbaar en steunde hem bij van Geel.
kerst 2012.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door van geil --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 maart 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 maart 2014 - 17:11 schreef van geil het volgende:

[..]

Jawel zit net achter Pelle en Mathijssen.
zijn zijn eigen woorden in VI.
alles bij elkaar n miljoen.
want anders was hij weggegaan sprak hij.
Koeman vond m onmisbaar en steunde hem bij van Geel.
kerst 2012.
Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen. Bovendien als hij dreigt met een vertrek, dan laat je hem toch lekker gaan? Op basis waarvan zou Van Geel zelfs maar overwegen om hem zoveel geld aan te bieden?
van geil
 van geil - zondag 02 maart 2014 - 17:15   quote  deeplink  
weet ik niet.
ik zelf kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Maar Schaken zit in de top drie grootverdieners.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 maart 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Schaken presteerde dat seizoen nog aardig.
Dit seizoen bijna altijd slecht.
Weg ermee.
piet de paler
 piet de paler - zondag 02 maart 2014 - 17:44   quote  deeplink  
Om kort te gaan jas aan en wegwezen
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 maart 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Armenteros en Schaken uit de selectie verwijderen en geeft de jeugd maar de kans!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 maart 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Wat een schandalig belabberde voetballer..
Alleen ga je ook niet beter voetballen als je halverwegen het seizoen
hoord dat ze na dit seizoen niet met jou verder willen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 03 maart 2014 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 maart 2014 - 10:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat een schandalig belabberde voetballer..
Alleen ga je ook niet beter voetballen als je halverwegen het seizoen
hoord dat ze na dit seizoen niet met jou verder willen.
Ik hoop niet dat ze dat contract gaan verlengen ... Gewoon DAG Ruben en veel succes verder!
MMM
 MMM - zondag 09 maart 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Nog monden snoeren vandaag Ruben? Bless
tomson
 tomson - zondag 09 maart 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Manu !
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 maart 2014 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 12:33 schreef MMM het volgende:
Al scoort ie 5 keer! Oprotten na dit seizoen , of op de bank ...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 maart 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Speelde vandaag best redelijk
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 maart 2014 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 19:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Speelde vandaag best redelijk
Als jij dat redelijk vind! Nog steeds zo lomp en dom als speler ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 10 maart 2014 - 06:56   quote  deeplink  
Voor zijn doen..
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 maart 2014 - 08:07   quote  deeplink  
lekker doelpunt
MMM
 MMM - maandag 10 maart 2014 - 10:08   quote  deeplink  
Mooie goal inderdaad. Ging beter dan de afgelopen weken.

Bless.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 maart 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Schaken geniet van nieuwe rol: 'Aan de zijkant liep het niet'

th?id=HN.608031802841107532&pid=15.1

Ronald Koeman verraste niet alleen de buitenwacht, maar ook zijn spelers met de 5-3-2-formatie waarin Feyenoord zondag tegen FC Groningen speelde. "Ik was verbaasd", erkende Ruben Schaken na afloop.
Schaken was één van de weinige Feyenoorders die het direct naar zijn zin had in het nieuwe systeem. Aan de rechterkant liep het niet meer bij de 31-jarige flankspeler en dus genoot hij van de tijd in de as van het veld. "Ja, dat was wel prettig", zei hij tegen onder meer VoetbalPrimeur.

"Aan de zijkant liep het niet bij mij. Ik kon m'n acties niet meer maken, het liep allemaal moeizaam. Daar zijn veel factoren voor, maar het begint bij jezelf. Het ligt misschien ook wel aan onze manier van spelen, met een back die er constant overheen komt. Maar de omstandigheden zijn zoals ze zijn en ik moet m'n hand ook zeker in eigen boezem steken. Het was gewoon niet goed."

"Maar dan is het wel lekker om vandaag (zondag, red.) wat meer vrijheid te hebben", vervolgde Schaken, die met Mitchell te Vrede een tweekoppige aanval vormde. "Ik kon in m'n kracht spelen en er zo weer even lekker in komen."

De rechtspoot maakte na een kwartier zelf de 0-1. Die treffer vierde hij met Koeman. "De grootste verdienste voor deze zege ligt bij onze technische staf, een groot compliment voor hen. Ik pik gelukkig m'n goaltje mee en zo kun je de trainer ook belonen", aldus Schaken.
Bron:Voetbalprimeur
craven
 craven - maandag 10 maart 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 maart 2014 - 10:08 schreef MMM het volgende:
Mooie goal inderdaad. Ging beter dan de afgelopen weken.

Bless.
hahahah Bless :)
MMM
 MMM - zondag 16 maart 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 maart 2014 - 12:33 schreef MMM het volgende:
Vandaag weer Ruben, vorige week goed!

Bless
MMM
 MMM - zondag 16 maart 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Belachelijk slecht, triest. Weg na dit seizoen.

Bless.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 maart 2014 - 08:32   quote  deeplink  
Komt goed joh,moet alleen niet op z'n badslippers gan voetballen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 17 maart 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Nou, ik zag 'm in elk geval weer een paar keer zijn tegenstander opzoeken en uitspelen. ?Het vervolg daarop was wat ongelukkig, maar hij liet weer wat van de oude Schaken zien...
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 maart 2014 - 10:53   quote  deeplink  
`T was schandalig.
Appie53
 Appie53 - maandag 17 maart 2014 - 11:09   quote  deeplink  
Valt mij wel op, meer voetballend in het midden doet ie het goed, aan de kant lukt hem niet meer!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 maart 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Heeft geen snelheid meer.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 maart 2014 - 11:26   quote  deeplink  
Werd een keer schrijnend voorbijgelopen inderdaad..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - maandag 17 maart 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Opzouten Ruben!

Is Hupperts er al?
tomson
 tomson - maandag 17 maart 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 08:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Komt goed joh,moet alleen niet op z'n badslippers gan voetballen...
He Leon jij zag vanaf jouw plekkie Ruben steeds voorbij draven in de 2e helft he ? Nou dat was zijn betere fase....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 maart 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 maart 2014 - 13:02 schreef tomson het volgende:

[..]

He Leon jij zag vanaf jouw plekkie Ruben steeds voorbij draven in de 2e helft he ? Nou dat was zijn betere fase....
Klopt man,daarom als hij zijn badslippers niet aan had gehad was het
een perfecte 2de helft geweest voor hem..
tomson
 tomson - maandag 17 maart 2014 - 13:14   quote  deeplink  
Wat was die gozer een drama gistermiddag.. Dat kan echt niet meer. Ik word steeds pissiger dat Manu bij Cambuur rondloopt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 maart 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Net als heel Feyenoord kon Ruben Schaken zondag terugkijken op een goede wedstrijd. De vleugelaanvaller droeg met een assist bij aan de klinkende 5-0 overwinning op Go Ahead Eagles. De 31-jarige Schaken kreeg twee weken geleden de hoon van het Legioen over zich heen na een zwakke wedstrijd tegen sc Heerenveen. Met een puntgave assist beet de aanvaller zondagmiddag echter van zich af.

"Ik had wat goed te maken na de wedstrijd tegen Heerenveen en ik denk dat dat gelukt is", reageert Schaken opgelucht tegenover VoetbalPrimeur. "Ik heb mijn steentje bijgedragen met een goede assist op Vilhena en met een paar goede acties."

Schaken genoot tegen Go Ahead vooral van Lex Immers, die de laatste weken in uitstekende vorm verkeert. Het 'Lexie in Oranje' schalde zondagmiddag dan ook weer regelmatig van de tribunes. "Ik gun het Lex van harte, maar ik heb zelf bij Oranje gelopen en dat niveau is natuurlijk wel een stukje hoger", lacht Schaken. "Daarvoor moet je wel wat meer in huis hebben. Maar goed, ik had het van mezelf ook niet verwacht, dus waarom zou Lex het niet kunnen?"

Havenaar

Hoewel Feyenoord nog in een felle strijd verwikkeld is om de tweede plaats, wordt er in de media ook al vooruitgekeken naar komend seizoen. In Rotterdam gaat men uit van een zomers vertrek van Graziano Pellè en volgens het Algemeen Dagblad is Mike Havenaar (Vitesse) in beeld om de Italiaan op te volgen. "Ik hou wel van zulke type spelers. Havenaar is een speler bij wie ik mijn voorzetten kwijt kan", aldus Schaken.

"Hij is lang en balvast. Ik denk dat Feyenoord en Fred Rutten een bepaald profiel voor ogen hebben en ik denk dat hij daar aan voldoet. Maar goed, eerst zal Pellè nog moeten vertrekken en dat is natuurlijk een fantastische speler voor ons. Het geeft in ieder geval aan dat de club al bezig is met volgend seizoen."

Eigen toekomst

Of Schaken zelf komend seizoen nog in Rotterdam-Zuid te bewonderen is, is ook voor de aanvaller nog onduidelijk. De routinier beschikt over een doorlopend contract, maar sluit een vertrek niet uit. "Mijn toekomst is ook afhankelijk van wat Rutten met mij van plan is. Mocht ik vertrekken, dan zal dat wel naar het buitenland zijn. Ik heb al voor de mooiste club van Nederland gespeeld, dus elke andere club voelt voor mij als een degradatie. Maar er speelt nog niks."

Indien Schaken zou vertrekken weet Willem van Hanegem wie Feyenoord als rechtsbuiten moet aantrekken. "Het schijnt dat Schaken van Feyenoord hogerop wil. Nou, daar wens ik hem succes mee, en zijn vervanger staat klaar. Ik zou Castelen halen. Die jongen wil graag, dat liet hij gisteren weer zien. Zijn gedrevenheid is hartverwarmend. Ik mis dat vaak zó in de eredivisie. Mensen zijn daar zo snel tevreden en blij met zichzelf. Ik erger me daar kapot aan", zegt de Kromme in zijn AD column.

Bless.

quote:

Hoewel Feyenoord nog in een felle strijd verwikkeld is om de tweede plaats, wordt er in de media ook al vooruitgekeken naar komend seizoen. In Rotterdam gaat men uit van een zomers vertrek van Graziano Pellè en volgens het Algemeen Dagblad is Mike Havenaar (Vitesse) in beeld om de Italiaan op te volgen. "Ik hou wel van zulke type spelers. Havenaar is een speler bij wie ik mijn voorzetten kwijt kan", aldus Schaken.
haaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 maart 2014 door Stylzz --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Drama die voorzetten, 80% is veel te hoog en van te ver, zodat het een makkelijke prooi is voor de keeper..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 31 maart 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Schaken = volgend seizoen alleen maar verder achteruitgang.
Bedankt Ruben.
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 maart 2014 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:
Net als heel Feyenoord kon Ruben Schaken zondag terugkijken op een goede wedstrijd. De vleugelaanvaller droeg met een assist bij aan de klinkende 5-0 overwinning op Go Ahead Eagles. De 31-jarige Schaken kreeg twee weken geleden de hoon van het Legioen over zich heen na een zwakke wedstrijd tegen sc Heerenveen. Met een puntgave assist beet de aanvaller zondagmiddag echter van zich af.

"Ik had wat goed te maken na de wedstrijd tegen Heerenveen en ik denk dat dat gelukt is", reageert Schaken opgelucht tegenover VoetbalPrimeur. "Ik heb mijn steentje bijgedragen met een goede assist op Vilhena en met een paar goede acties."

Schaken genoot tegen Go Ahead vooral van Lex Immers, die de laatste weken in uitstekende vorm verkeert. Het 'Lexie in Oranje' schalde zondagmiddag dan ook weer regelmatig van de tribunes. "Ik gun het Lex van harte, maar ik heb zelf bij Oranje gelopen en dat niveau is natuurlijk wel een stukje hoger", lacht Schaken. "Daarvoor moet je wel wat meer in huis hebben. Maar goed, ik had het van mezelf ook niet verwacht, dus waarom zou Lex het niet kunnen?"

Havenaar

"Hij is lang en balvast. Ik denk dat Feyenoord en Fred Rutten een bepaald profiel voor ogen hebben en ik denk dat hij daar aan voldoet. Maar goed, eerst zal Pellè nog moeten vertrekken en dat is natuurlijk een fantastische speler voor ons. Het geeft in ieder geval aan dat de club al bezig is met volgend seizoen."

Eigen toekomst

Of Schaken zelf komend seizoen nog in Rotterdam-Zuid te bewonderen is, is ook voor de aanvaller nog onduidelijk. De routinier beschikt over een doorlopend contract, maar sluit een vertrek niet uit. "Mijn toekomst is ook afhankelijk van wat Rutten met mij van plan is. Mocht ik vertrekken, dan zal dat wel naar het buitenland zijn. Ik heb al voor de mooiste club van Nederland gespeeld, dus elke andere club voelt voor mij als een degradatie. Maar er speelt nog niks."

Indien Schaken zou vertrekken weet Willem van Hanegem wie Feyenoord als rechtsbuiten moet aantrekken. "Het schijnt dat Schaken van Feyenoord hogerop wil. Nou, daar wens ik hem succes mee, en zijn vervanger staat klaar. Ik zou Castelen halen. Die jongen wil graag, dat liet hij gisteren weer zien. Zijn gedrevenheid is hartverwarmend. Ik mis dat vaak zó in de eredivisie. Mensen zijn daar zo snel tevreden en blij met zichzelf. Ik erger me daar kapot aan", zegt de Kromme in zijn AD column.

Bless.

[..]

haaaaaaaaaaaaaaahahahahahaha
is die Havenaar dan 5 meter lang?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Ghehe, anders kom je niet bij de voorzetten van Ruben d:-)
craven
 craven - maandag 31 maart 2014 - 12:43   quote  deeplink  
lijkt me niet pffff
tomson
 tomson - maandag 31 maart 2014 - 12:44   quote  deeplink  
Comedy classic :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 31 maart 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Meer ergernis..
Sensi
 Sensi - donderdag 03 april 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Gefeliciteerd opoe

lhm.00.0001.jpg
MMM
 MMM - donderdag 03 april 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Gefeliciteerd.

Bless.
MMM
 MMM - maandag 07 april 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:

Ruben Schaken vindt dat Feyenoord blij moet zijn als het de tweede plek weet te veroveren in de Eredivisie. Ploeggenoot Ruud Vormer liet afgelopen weekend weten dat hij dan ook zal balen, omdat het winnen van de titel mogelijk was.

"Het spijt me voor Ruud, maar dat vind ik supporterspraat", zegt Schaken in gesprek met Sp!ts. "Het is veel te gemakkelijk om te zeggen dat we bovenaan hadden kunnen staan als we tegen bepaalde clubs geen punten hadden laten liggen. Daar hebben alle ploegen last van en dat zal volgend jaar niet anders zijn."

"Het is hartstikke mooi als we op de tweede plaats eindigen, daar mogen we echt trots op zijn", vindt Schaken. "Al hoeft een feestje voor mij dit keer niet. Twee jaar geleden was het spontaan, omdat we van heel ver kwamen. Maar als we het net als toen nu weer gaan vieren, wordt het lachwekkend."
Jullie prestaties tegen de kleintjes waren lachwekkend. Feyenoord heeft het meest van iedereen ongelooflijk veel punten op een domme manier laten liggen .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 april 2014 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 april 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 12:12 schreef MMM het volgende:

[..]

Jullie prestaties tegen de kleintjes waren lachwekkend. Feyenoord heeft het meest van iedereen ongelooflijk veel punten op een domme manier laten liggen .
ook tegen de top clubs hebben we niet echt gepresteerd.
hotjumper
 hotjumper - maandag 07 april 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 april 2014 - 12:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ook tegen de top clubs hebben we niet echt gepresteerd.
vooral thuis tegen de joden hebben ze het lelijk laten afweten.
van geil
 van geil - maandag 07 april 2014 - 16:29   quote  deeplink  
viel goed in.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 april 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Bless
de bluffer
 de bluffer - maandag 07 april 2014 - 17:18   quote  deeplink  
50% gisteren was genoeg voor hem
mooie voorzet goed gedaan Ruben
Milo
 Milo - donderdag 10 april 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Ik word een beetje moe van bless schaken.
Ik pas in het profiel......

Ik heb 2 jaar lang zijn voetbalschool gesponsord, en had goed contact met hem en zijn management. Nu doe ik dat niet meer maar vervolgens hoor ik ook niks meer van hem. Van mij mag je snel weg wezen.......
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 april 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Hahaha Bless
Stylzz
 Stylzz - maandag 14 april 2014 - 16:44   quote  deeplink  
Bless volgende week maar ruilen voor Boëtius in een 5-3-2.
van geil
 van geil - zondag 20 april 2014 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:
Bless volgende week maar ruilen voor Boëtius in een 5-3-2.
of met Te Vrede en boetius op 10

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruben Schaken//HELD Topic

0.0140829