|
|
van geil
|
|
|
ik vind 5,5 ton voor n invaller waarvan je weet dat t stopt weggegooid geld.
dan beter 2 ton overhouden en investeren in potentieel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat kan. Maar ik zie naast Boulahrouz geen echte vervangers voor Van Beek en Kongolo. Dan neem je wel een risico als die geschorst zijn of geblesseerd raken. De kans bestaat dat het je de nodige punten gaat kosten. 2 ton overhouden is een leuk rekensommetje, maar wanneer het je een plek kost op de ranglijst dan mag je heel blij zijn als je quitte speelt..
Bovendien, over potentieel gesproken, met zijn internationale ervaring en het niveau dat hij nog altijd heeft is Mathijsen iemand die met name Van Beek en Kongolo goed kan en ongetwijfeld zal helpen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kongolo heeft net een nieuwe overeenkomst getekend en Sven ligt ook nog vast voor langere tijd. Die gaan echt niet lopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dus haal je n jonge speler. zijn halfjaar salaris is dan al afgedekt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Heel jammer: maar Ruben heel erg bedankt voor de mooie jaren ik heb genoten van je het gaat je goed hoop dat je snel een mooie club vind Groetjes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Geen idee eigenlijk Henk ik keek ervan op, aangezien er interesse blijft voor Schaken vanuit allerlei kanten. Misschien salarisruimte voor verlengingen of wellicht voor een transfer, of misschien toch omdat het zo nare vent is in de groep (Wat me niet lijkt). Even afwachten dan maar :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 21:55 schreef Barabas het volgende:Kongolo heeft net een nieuwe overeenkomst getekend en Sven ligt ook nog vast voor langere tijd. Die gaan echt niet lopen. Dat zei ik ook niet. Ik had het over mogelijke blessures en schorsingen. Niet over transfers. Die verwacht ik van die 2 inderdaad ook niet op korte termijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Waarom? Van Beek en Kongolo zijn nog jong en lijken de komende tijd nog wel bij Feyenoord te spelen. Bovendien heb je met Calvin Verdonk (die al een professioneel contract heeft getekend bij Feyenoord) al een jonge mogelijk opvolger. Daarnaast ziet Rutten in Dammers ook een CV. Ik zie dus niet zo in waarom dan van buitenaf nog een extra CV gehaald zou moeten worden. Wat voor perspectief kan je die schetsen? En wat voor signaal geef je dan af aan de jongens die je al in huis hebt en staan te wachten op hun kans in de komende jaren? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 05 januari 2015 - 21:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Joris heeft nog wel een rol. Boulah is bepaald geen zekerheid qua fitheid. Die kan je niet in zijn eentje eerste reserve laten zijn voor 3 posities. Na dit seizoen lijkt me het vroeg genoeg om afscheid te nemen van Mathijsen. Yep, je moet nou niet ineens je ervaring de deur uit zetten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Absoluut geen wereld klasse. Integendeel zelfs maar dan had het elftal er veel een betere veldbezetting gehad. Namelijk 4 3 3 zonder nImmers. Bilal had je dan ook vaker kunnen brengen. Volgens mij was dat ook de bedoeling van van Geel. Anders had was Bilal nooit gekocht. Allemaal verkeerde keuzes van poep in de broek net niet trainert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Het wordt allemaal veel te makkelijk geaccepteerd allemaal. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft meer laten zien dan iedereen ooit had verwacht, onder Koeman een vaste waarde waarbij hij de beste was als rechtsbuiten. Zelfs toen hij af en toe in de spits moest deed hij het redelijk tot prima.
Ruben bedankt en veel succes!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Goede gozer. Praat goed tegenover de journalisten. Altijd heel redelijk en lijkt me een goede gast in de groep. Hij wordt soms heel kritisch beoordeeld. Ergens is dat een compliment. Hij kwam als nobody van VVV. Ik vond hem echt het symbool van wederopstanding onder het eerst jaar van Koeman. Hij mocht invallen tegen Heracles en redde de wedstrijd.
Ik ga hem toch wel missen. Is toch een van de laatste spelers van een aantal jaren terug. Ik hoop dat hij naar het buitenland gaat. Want net als Armenteros, Fernandez, Huysegems, Kolkka, Oost en al die handel... scoort hij de winnende tegen ons. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij heeft zich altijd correct opgesteld, volwassen prof, maar er is nou eenmaal een tijd van komen en een tijd van gaan. Mooi dat ze hem dit gunnen, hoewel ik denk dat ze gewoon van zijn salaris af willen. Toch bedankt gozer! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Transfervrije Schaken hoopt op buitenland: ''Die kans is groter''
Ruben Schaken heeft SC Heerenveen in de wachtkamer gezet. De buitenspeler hoopt op een buitenlands avontuur en de kans daarop is na gisteren vergroot. Maandagmiddag werd namelijk bekend dat Feyenoord het contract van Schaken heeft ontbonden, waardoor de aanvaller nu transfervrij is.
''De kans op het buitenland is misschien wel groter dan een binnenlandse transfer'', zegt Schaken in De Telegraf. ''Ik wacht even rustig af. Er spelen wat dingen, maar de markt is pas net open.'' Lang wilde de oud-international nog blijven in De Kuip. ''Ik gokte aanvankelijk nog op kansen in de tweede helft van dit seizoen, maar als je niet meer bij de selectie zit, weet je hoe laat het is. Dan is het verstandig om met elkaar een oplossing te vinden.''
Ondanks dit abrupte afscheid is hij vol lof over zijn periode bij Feyenoord. ''Het laatste half jaar was vervelend, maar daar staan vier prachtige jaren tegenover. Ik ben Feyenoord daarom alleen maar dankbaar voor de tijd die ik bij de club heb gehad. Ik heb met topvoetballers samengespeeld, ik ben international geworden bij Feyenoord en ik heb van Ronald Koeman, Giovanni van Bronckhorst en Jean-Paul van Gastel heel veel geleerd. De fans ben ik ook heel dankbaar. Ze hebben me ook in mindere tijden geweldig gesteund.'' Bron:FR12 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fijn dat je gewoon met een goed gevoel terug kan kijken op deze speler, veel succes bij je volgende club. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Absoluut! Bless Schaken, het ga je goed verder. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Baku... eind weg... maar volgens mij best rijk, dus ik hoop voor hem dat hij nog even goed kan cashen. Het is hem gegund... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken vindt nieuwe club en tekent voor 1,5 jaar bij Inter Baku
Ruben Schaken vervolgt zijn loopbaan in Azerbeidzjan. De transfervrije aanvaller heeft een contract voor anderhalf jaar getekend bij Inter Baku, met een optie voor nog een jaar. Bovendien wil de vice-kampioen van afgelopen seizoen ook Willie Overtoom zo snel mogelijk aan de selectie toevoegen.
Zevenvoudig international Schaken belandde bij Feyenoord dit seizoen op een dood spoor, waarna club en speler een ontbinding van het contract overeenkwamen. Ook SC Heerenveen en ADO Den Haag hadden interesse in de 32-jarige buitenspeler, maar hij kiest dus voor een avontuur bij de huidige nummer twee van de Azerbeidzjaanse competitie. Bron:VI |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 januari 2015 - 16:23 schreef Arie.Klooster het volgende:Baku... eind weg... maar volgens mij best rijk, dus ik hoop voor hem dat hij nog even goed kan cashen. Het is hem gegund... Eensert.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Als hij nou a la Guus Hiddink zou hebben aangegeven het niet voor het geld te doen, vind ik deze memes wel leuk. Maar volgens mij heeft hij nergens zo'n lul verhaal opgehangen en slaat de maker hiervan de plank een beetje mis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon van de nood een deugd maken en hopelijk houdt ie er een leuk zakcentje aan over. Ik vind het persoonlijk trouwens geen weelde in deze onrustige tijden, daar te zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 januari 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 10:12 schreef VVout het volgende:Gewoon van de nood een deugd maken en hopelijk houdt ie er een leuk zakcentje aan over. Ik vind het persoonlijk trouwens geen weelde in deze onrustige tijden, daar te zitten. Eens, ik zou er nooit willen zitten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Valt zat mee, de afstand tussen Baku en daadwerkelijke risico gebieden is ontzettend groot. Je gaat spelers toch ook niet afraden in de eredivisie te spelen omdat er (bijvoorbeeld) in Oekraïne gezeik is? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 10:26 schreef Bosifyable het volgende:Valt zat mee, de afstand tussen Baku en daadwerkelijke risico gebieden is ontzettend groot. Je gaat spelers toch ook niet afraden in de eredivisie te spelen omdat er (bijvoorbeeld) in Oekraïne gezeik is? Het zit hem niet in de kilometers maar de aangrenzende gebieden en in het land zelf heersende problematiek. IS trekt van land naar land waar ze de kans krijgen, deze afstand is gewoon een lachertje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 10:29 schreef VVout het volgende:[..] Het zit hem niet in de kilometers maar de aangrenzende gebieden en in het land zelf heersende problematiek. IS trekt van land naar land waar ze de kans krijgen, deze afstand is gewoon een lachertje. inderdaad. en op zich is t al zoals je zegt n klote land. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ruben en Balotelli dalijk haha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 10:29 schreef VVout het volgende:[..] Het zit hem niet in de kilometers maar de aangrenzende gebieden en in het land zelf heersende problematiek. IS trekt van land naar land waar ze de kans krijgen, deze afstand is gewoon een lachertje. Ja..? Aangrenzende gebieden liggen honderden, zo niet meer dan 1000 kilometer verder. IS is in Europa blijkbaar ook actief, zoals duidelijk is geworden de afgelopen maanden, dus hier ook maar een permanente noodverordening..?
En ik geloof toch niet dat je in Azerbeidzjan, in de hoofdstad, het constante gevoel van dreiging hebt. Hoeveel voetballers zouden anders allang uit het voetbal gestapt zijn, zij het daar, of in Europa? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nigeria en Pakistan liggen aanzienlijk verder weg dan onderstaande landen van Azerbeidzjan en je wilt het je geloof ik nog niet beseffen wat IS en aanverwante groeperingen daar aanrichten. De gebeurtenis in Parijs is maar een fractie van wat daar gebeurd, dat wordt nu groot uitgelicht maar dat er een dorp afgeslacht wordt in Nigeria ontgaat hierdoor de aandacht.
Baku Grens Sirie ca. 800 km Baku Grens Iran ca. 600 km Baku Grens Armenie ca. 200 km Baku Grens Irak ca. 100 km
Het veronderstellen dat de situatie van de Oekraine een ver van je bed show is lijkt me ook niet echt verstandig als blijkt dat er Russische fregatten voor je kust door de Noordzee varen trouwens, al met al een zorgwekkende ontwikkeling, maar ik zit toch nog liever hier dan daar in de omgeving van de IS landen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Altijd leuk als anderen je gaan vertellen wat je wel of niet beseft.
De afstanden die je noemt, tot aan de dichtstbijzijnde grens, zegt nog vrij weinig gezien het enorme oppervlak van die landen. Bovendien, vanaf Oekraïne richting het oosten wordt vrijwel alles door de (Nederlandse) Rijksoverheid als een risico bestempeld. Betekent dat dan dat je altijd maar in gevaar bent? Ik denk het niet. Natuurlijk zijn bepaalde regio's wel gevaarlijker dan de ander, en ben je hier veiliger dan in Damascus, maar Azerbeidzjan is dan nog (een van de) minst risicovolle gebieden om te zitten. Niet alles wat daar in de buurt ligt zwicht onder de dreiging van terrorisme. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Overigens, ik houd het er maar gewoon op dat het een juiste, weloverwogen keuze van Schaken en zijn management is geweest. Hij lijkt me verstandig genoeg om te realiseren wat in het Midden-Oosten gaande is, en zichzelf (en zijn gezin, mocht dat meereizen) niet in gevaar brengt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maakt ook allemaal niet uit, hij liever dan ik ("vind ik persoonlijk") heb ik het over gehad. Het feit ook alleen al dat je dit hebt moeten overwegen zegt voor de rest dan ook genoeg. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Achteraf hadden we je toch keihard nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij zegt het, van de week opperde ook al iemand hier hoe het met hem zou gaan nu. Toen had ik dezelfde gedachte als jij nu.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Ruben verdient nog altijd een groots afscheid. Goeie gozer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een schijnheilige slissert zal je bedoelen, achteraf beginnen te janken over lullige dingetjes. Heeft totaal niet gesnapt wat Feyenoord beoogd en is hopeloos gestrand. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Defuq? Wat heeft Schaken gedaan dan? Mag van mij echt nog wel een keer afscheid komen nemen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 - 11:45 schreef Bosifyable het volgende:Defuq? Wat heeft Schaken gedaan dan? Mag van mij echt nog wel een keer afscheid komen nemen. Defuq... nog steeds een Rutten waas voor mijn ogen dacht echt dat het over hem ging X) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als we heimwee naar Schaken hebben dan is vooruitkijken aan het doodgaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: ''Rutten had mij nog niet eens zien trainen''
Ruben Schaken was vorig seizoen erg verbaasd dat Fred Rutten hem al voor de eerste training vertelde dat hij mocht vertrekken bij Feyenoord. "Dat is niet bevorderlijk voor je enthousiasme", blikt Schaken terug tegenover Voetbal International. ''Hij had mij nog niet eens zien trainen.''
"Diezelfde middag kreeg ik een hesje van Giovanni van Bronckhorst", gaat Schaken tegenover het weekblad verder. "Ik werd op de rechtsback plaats gezet. Ik zei: volgens mij vergis je je, Gio. Nee hoor, het klopte. Wekenlang heb ik daar gestaan. Kun je je voorstellen dat je dan je motivatie begint te verliezen? In de kern ben ik een heel strijdbare jongen. Maar niet op die manier.''
Schaken legde zich neer bij een vertrek uit De Kuip. "Langzamerhand kreeg ik het gevoel dat er op de man werd gespeeld. Wat ik ook deed, niets zou helpen. Toen heb ik tegen mezelf gezegd: ik ga gewoon lekker trainen. Straks breekt de winterstop aan en kijken we verder. Even op je tanden bijten. Gelukkig kon ik naar Inter Baku (Azerbeidzjan, red.).'' |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten: voor elke oplossing een probleem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ADO Den Haag heeft zich vertrekt met oud-Feyenoorder Ruben Schaken. De aanvaller zal na zijn medische keuring een contract voor twee seizoenen tekenen bij de club uit de Hofstad. Dit meldt Omroep West. Na een teleurstellende periode in Azerbaijan hoopte Schaken op een terugkeer naar de Eredivisie. Eerder werden sc Heerenveen en FC Groningen genoemd als mogelijke nieuwe werkgevers van Schaken.
Schaken speelde tussen 2010 en 2015 in het shirt van Feyenoord. Schaken kwam vorig seizoen niet voor in de plannen van toenmalig Feyenoord-trainer Fred Rutten en het contract van de zevenvoudig international werd halverwege het seizoen ontboden. Schaken verkaste toen, als transfervrije speler, naar Inter Baku uit Azerbaijan, maar deze periode werd geen succes. Eerder kwam Schaken ook uit voor SC Cambuur, BV Veendam en VVV-Venlo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els