|
|
Leonidas1
|
|
|
Het ga je goed Ruben, de goal tegen PSV heb ik nog altijd op mijn netvlies staan. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Welcome back in de mickey mouse competitie !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken staat te popelen: ''Ik wil nog wat laten zien''
Ruben Schaken hoopt dan zijn transfer naar ADO Den Haag binnen 48 uur wordt afgerond. ''Ik heb genoeg voor mijn kiezen gehad, maar daardoor ben ik alleen maar meer geprikkeld geraakt'', aldus de vleugelspeler, die met contractproblemen uit Azerbeidzjan wil vertrekken.
''Ik sta te popelen om bij ADO te gaan spelen, vervolgt Schaken in De Telegraf. ''Ik heb een goed contact met de mensen in Azerbeidzjan en reken erop dat er wordt meegewerkt. Het ziet er goed uit. En dat is maar goed ook, want ik wil nog wat laten zien.''
Hoofdtrainer Henk Fraser: ''Spelers als Schaken hebben op een bepaald niveau gespeeld. Die moeten hier straks aangeven wat professioneel voetbal inhoudt. Over Royston Drenthe is ook gesproken. Maar ik denk dat wij onze prioriteit aan de voorste linie moeten geven.'' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zal zien en ik vrees met grote vrezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die gaat scoren tegen ons, let maar op.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Logisch, daar zit zoveel gif achter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Logisch ook omdat meestal ex Feyenoorders meestal scoren tegen ons.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Heeft die jongen al een fatsoenlijk afscheid gekregen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaat t goed doen bij ADO, zeker als Kramer blijft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar zijn niet alle of Feyenoorders bij aanwezig, maar kans dat hij erbij is is mogelijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft ie recht op, mooi moment ervoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De 33-jarige Ruben Schaken speelt de komende twee seizoenen voor ADO Den Haag. De buitenspeler, die 7 interlands voor Oranje op zijn naam heeft, sluit deze week aan bij de selectie van Henk Fraser.
Schaken brak in het seizoen 2007-2008 door nadat hij, uitkomend voor BV Veendam, gekozen werd tot de beste speler van de Eerste Divisie. Een jaar later promoveerde hij met VVV-Venlo naar de Eredivisie en in de zomer van 2010 trok Feyenoord hem aan. Na 115 duels liet hij in januari van dit jaar zijn contract ontbinden om aan een avontuur te beginnen bij FK Inter Bakoe in Azerbeidzjan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewldig toch eigenlijk dat Schaken, toch een vrij simpele buitenspeler van VVV, 115 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en vaak zat zijn waarde heeft bewezen.
Hoop dat hij het goed gaat doen bij ADO. Tweeëndertig wedstrijden dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 21:30 schreef Bosifyable het volgende:Gewldig toch eigenlijk dat Schaken, toch een vrij simpele buitenspeler van VVV, 115 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en vaak zat zijn waarde heeft bewezen. Hoop dat hij het goed gaat doen bij ADO. Tweeëndertig wedstrijden dan. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is die Lex gek geworden of zo, als Ruben het niveau bij ADO dus niet aankan gaat ie hem halen, wat moeten wij er dan mee..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies zo denken wij over Lex. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij....laat mij en Vin hier buiten ja..😡 |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Wij, van geil... Wij, Beatrix... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha je zit er ook gelijk bovenop..😂
Kom niet aan lex//held he..😉 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ben benieuwd of hij het nog kan ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk het wel, is volgens mij op en top sport man. Kijk alleen al eens naar zijn lichaam.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken gaat 'dood' op trainingen: ''Maar ik ben er weer!''
Ruben Schaken (33) is terug op de Nederlandse velden. De rechtsbuiten vertoefde na zijn periode bij Feyenoord een half jaar in Azerbeidzjan, trainde twee maanden voor zichzelf en ondertekende vorige week een tweejarig contract bij ADO Den Haag.''Ik ben er weer!", klinkt het in het Algemeen Dagblad.
Schaken moest het bij Inter Baku steeds vaker doen met invalbuerten. Europees voetbal werd gehaald en dat betekende opvallend genoeg het einde voor veel grootverdieners. ''En dus wilden ze ook van mij af," zegt Schaken. ''Daar wordt niet betaald uit een clubkas of iets dergelijks, de sponsors moeten voor het geld zorgen. Om kosten te besparen, zeker met het oog op de Europese reizen, vertelden ze mij dat we er in goed overleg moesten uitkomen."
De aanvaller wil er tijdens de competitiestart direct staan. ''Ik doe nu vol met de groep mee en vandaag ben ik wel drie keer 'dood' gegaan tijdens de training. De competitie begint al snel en dus wil ik niet gespaard worden. Dan maar drie keer dood. Als je realistisch bent, zeg je dat ik misschien nog iets langer nodig heb. Aan de andere kant: wie zegt dat je honderd procent moet zijn om een wedstrijd te beslissen? Ik ben een grillige aanvaller en kan aan één moment genoeg hebben.'' |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ruben, het ga je goed daar. Je verdient het. Heeft nooit iets negatiefs over Feyenoord gezegd, maar wel over Rutten. En terecht. Die slissende flapdrol kwam op het lumineuze idee om deze jongen rechtsachter te zetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die had wel meer vreemde ideeën, als ie nu nog trainer had geweest had ik er een zak wiet om te durven te verwedden dat Kuyt elke wedstrijd een andere plek had moeten bekleden.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 22 juli 2015 - 21:30 schreef Bosifyable het volgende:Gewldig toch eigenlijk dat Schaken, toch een vrij simpele buitenspeler van VVV, 115 wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld en vaak zat zijn waarde heeft bewezen. Hoop dat hij het goed gaat doen bij ADO. Tweeëndertig wedstrijden dan. Beter als wat we er soms hadden lopen, Lurling, Vincken, Verhoek, om er maar een paar te noemen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruben Schaken heeft het idee dat Feyenoord een fout heeft gemaakt door hem in de afgelopen winterse transferperiode te laten gaan. De aanvaller, die inmiddels onder contract staat bij ADO Den Haag, had namelijk helemaal het idee niet dat hij het niveau van de Rotterdammers niet meer bij kon benen.
"Ik had nog mee gekund bij Feyenoord. Dat weet ik 100 procent zeker", liet de buitenspeler dan ook duidelijk weten in gesprek met NUsport. "Misschien hebben ze me dus te vroeg laten gaan. Maar er is geen rancune richting Feyenoord. Voor de toenmalige trainer Fred Rutten heb ik respect, ondanks dat hij er voor koos me niet op te stellen."
Na een half jaar Azerbeidzjaan keerde Schaken terug in de Eredivisie. Met ADO Den Haag hoopt Schaken nu mooie resultaten te kunnen boeken. "Het is mooi om hier weer te zijn. Ik weet hoe het spelletje in de eredivisie gespeeld moet worden en tegen PSV was het meteen een mooie avond voor de club."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Speelde tegen pisvee goed hoor, alleen zijn voorzetten waren wat minder.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geweldige mentaliteit. Een voorbeeld voor alle professionele voetballers. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: ''Kongolo een van beste linksbacks van Nederland''
Ruben Schaken stond vanmiddag oog-in-oog met zijn oude ploeggenoten uit zijn periode bij Feyenoord. De aanvaller geeft aan een lastige middag gehad te hebben tegenover Terence Kongolo, maar kijkt terug op een goede middag voor ADO Den Haag. De club uit de Hofstad won met 1-0 van Feyenoord.
"Het was lastig tegen Terence (Kongolo, red.), zegt de aanvaller tegenover RTV Rijnmond. "Het is een sterke jongen en een fantastische linksback. Ik denk dat hij één van de beste linksbacks van Nederland is. Ik had het niet makkelijk. Hij is een goede back en we kennen elkaar ook erg goed.
De aanvaller heeft geen boze gevoelens overgehouden aan zijn vertrek bij Feyenoord, in het seizoen dat Fred Rutten trainer van de club was. "Die pijn is verdwenen, vervolgt hij. "Feyenoord is een fantastische club en ik kom er nog regelmatig. Ik gun de club alles en keek afgelopen week ook met kippenvel naar de wedstrijd tegen Ajaks (1-0 winst). Het is een mooie club en heb geen rancune richting Feyenoord."
De Haagse club won de wedstrijd door een eigen doelpunt van Feyenoorder Sven van Beek. Tijdens de opzet van deze aanval stond Schaken buitenspel. Dat hoorde ik ook en het kan best kloppen. Ik pakte de diepte en dacht dat ik randje buitenspel stond. Voor ons zit het geluk een keer aan onze kant. Dat is voetbal, dit zit voor ons een keer mee.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Als je zijn inzet ziet, kwamen wij nogal tekort hoor!? Aanstaande zondag zullen we er echt weer tegenaan moeten kleunen! Als we zo spelen als vandaag, dan kennen we wel inpakken tegen die neuzen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zeiden de meeste na AZ ook. Elke wedstrijd staat op zich. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ah gevonden Renato, Ruben de rukker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Klootzak, smerige schwalbe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Endie tik tegen Berghuis dan, gewoon bewust he.. |
|
|
|