BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruben Schaken//HELD Topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 09 oktober 2011 - 19:40   quote  deeplink  
bron: Feyenoord TV

van geil
 van geil - zondag 09 oktober 2011 - 23:14   quote  deeplink  
als burp blirpt boert bart boonsma
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 20 oktober 2011 - 19:38   quote  deeplink  
Schaken////held!!!!!
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 06 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
Ruben Schaken zet handtekening onder nieuw contract

Ruben Schaken heeft vrijdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuwe verbintenis die hem tot medio 2014 aan Feyenoord verbindt. De aanvaller bekrachtigde hiermee het reeds in december jongstleden overeengekomen principeakkoord. De contractverlenging is nu officieel en daar ben ik erg blij mee, zei Schaken bij het voor hem en Feyenoord mooie moment. Vanaf maandag staat eerst het trainingskamp in Marbella op het programma, maar daarna zal ik een moment zoeken om dit met mijn familie te vieren.

Schaken heeft een uistekende eerste seizoenshelft achter de rug en was in het bezit van een komende zomer aflopende verbintenis. De aanvaller wist zich daardoor in de belangstelling van andere clubs, maar koos desondanks voor een langer verblijf bij Feyenoord. Het was best een moeilijke keuze, omdat dit een van de laatste contracten in mijn voetbalcarrière is, zei hij. Ik ben nu bijna 30 jaar. Financieel is het natuurlijk leuk om de stap naar het buitenland te maken, maar dat telt voor mij niet zwaar genoeg om alles hier op te geven. Ik heb puur voor mijn gezin gekozen en natuurlijk ook voor deze fantastische club. Het is absoluut geen straf om nog twee jaar langer voor Feyenoord te spelen.(bron http://www.fr-fanatic.com)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 januari 2012 - 16:07   quote  deeplink  
prima bericht...
JanM
 JanM - vrijdag 06 januari 2012 - 16:13   quote  deeplink  
Schaken///HELD!

Hij is hèt bewijs dat voetballers (vaak) het vertrouwen dat ze krijgen terugbetalen. Daarom hamer ik ook regelmatig op het niet te snel afschrijven (lees ook vooral afkraken) van eigen spelers. Zo gaat Mulder het uiteindelijk ook gewoon waarmaken en denk ik nog steeds dat Bruins het bij ons onder Koeman ook waar had gemaakt. MMM kom er maar in ;-P
ar
 ar - vrijdag 06 januari 2012 - 16:13   quote  deeplink  
zekers.
ar
 ar - vrijdag 06 januari 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:13 schreef JanM het volgende:
Schaken///HELD!

Hij is hèt bewijs dat voetballers (vaak) het vertrouwen dat ze krijgen terugbetalen. Daarom hamer ik ook regelmatig op het niet te snel afschrijven (lees ook vooral afkraken) van eigen spelers. Zo gaat Mulder het uiteindelijk ook gewoon waarmaken en denk ik nog steeds dat Bruins het bij ons onder Koeman ook waar had gemaakt. MMM kom er maar in ;-P
Ik denk dat Bruins geen enkele kans bij Koeman had gekregen.
KKL
 KKL - vrijdag 06 januari 2012 - 16:23   quote  deeplink  
Schaken is de Baas!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 06 januari 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Wederom goed nieuws.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 januari 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Vind ik leuk.
tomson
 tomson - vrijdag 06 januari 2012 - 19:05   quote  deeplink  
Schaken: Feyenoordert!!!
MMM
 MMM - vrijdag 06 januari 2012 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 16:13 schreef JanM het volgende:
Schaken///HELD!

Dit is een uitzondering geweest. Mooi voor Feyenoord en Ruben zelf.

Over Bruins wil ik het niet eens meer hebben.. Niemand in de Eredivisie zit op hem te wachten, zegt genoeg. Op Excelsior na, maar dat is ook geen Eredivisie niveau.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 januari 2012 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 januari 2012 - 19:11 schreef MMM het volgende:

[..]

Dit is een uitzondering geweest. Mooi voor Feyenoord en Ruben zelf.

Over Bruins wil ik het niet eens meer hebben.. Niemand in de Eredivisie zit op hem te wachten, zegt genoeg. Op Excelsior na, maar dat is ook geen Eredivisie niveau.
Goh! Ik wou dat je ook zo over de baab en Mario dacht.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 april 2012 - 20:29   quote  deeplink  
Klasse pik weer een doelpuntje..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 01:20   quote  deeplink  
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2012 - 16:04   quote  deeplink  
schaken op scherp!!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 18:40   quote  deeplink  
Hij gaat hij een topseizoen draaien samen met Sekou..??
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2012 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 18:40 schreef RenatoBos het volgende:
Hij gaat hij een topseizoen draaien samen met Sekou..??
juist..........

cisse is herrezen............

kan dr zomaar 15 inknallen............

en schaken moet de 10 ook maar ns halen.......
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 16:07   quote  deeplink  
Niet vergeten dat dort in jupiter leage speelt dus dan gaat,alles wat makkelijker!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 16:11   quote  deeplink  
Hmmmm fijn om te horen met in het achterhoofd houdende dat Feyenoord af en toe onder druk stond..d:-(
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 16:17   quote  deeplink  
Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien was toen al.op vakantie
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Eerste helft was redelijk (?) tweede helft niet om aan te zien..
0gima
 0gima - dinsdag 24 juli 2012 - 17:33   quote  deeplink  
Ohw op internet lees je dan andere dingen was jij er bij?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 17:33 schreef 0gima het volgende:
Ohw op internet lees je dan andere dingen was jij er bij?
Werd uitgezonden op EL, ik vraag me echt sterk af wat voor wedstrijd die dan hebben gezien..!!
bode
 bode - dinsdag 24 juli 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Van Schaken vewacht ik veel dit jaar
Rotterdam22
 Rotterdam22 - dinsdag 24 juli 2012 - 19:41   quote  deeplink  
schaken hoort gewoon op het bankie als we nog wat willen bereiken dit jaar, hij doet ze best maar word nooit wat met hem. verwacht dat omar of elvis hem wel uit de basis speelt anders hebben hun ook niks bij feyenoord te zoeken.
Rickie
 Rickie - dinsdag 24 juli 2012 - 20:09   quote  deeplink  
Omar heeft heel snel een basisplaats, let maar op..
tomson
 tomson - dinsdag 24 juli 2012 - 20:12   quote  deeplink  
Kunnen we nog weinig over zeggen. Eerst maar eens een paar wedstrijden zien?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 juli 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 20:09 schreef Rickie het volgende:
Omar heeft heel snel een basisplaats, let maar op..
Daar had jij kunnen staan Rickie..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 12:53   quote  deeplink  
Schaken: 'Nu willen we natuurlijk ook iets laten zien'

Ruben Schaken en Ruud Vormer zijn ervan overtuigd dat Feyenoord klaar is voor het tweeluik met Dinamo Kiev in de derde voorronde van de Champions League. Ik denk dat we er zullen staan. Het is een eer om op dit niveau mee te strijden, maar nu willen we natuurlijk ook iets laten zien, aldus Schaken in gesprek met NUsport. Vormer vult hem aan. We zijn er als team klaar voor. Ik ben blij dat het eindelijk om het echie gaat. Ik heb er ontzettend veel zin in.
De middenvelder, deze zomer overgekomen van Roda JC, voelt dat het met de wedstrijd beter gaat bij de Rotterdammers. Je ziet ons groeien, al ga je dat in de wedstrijden tegen Kiev natuurlijk echt zien.
Ander niveau

Doelpunten maken was het grootste probleem voor Feyenoord in de voorbereiding. In de oefenwedstrijden tegen amateurclubs en in de vriendschappelijke duels met FC Dordrecht en Real Mallorca viel het scorend vermogen tegen.

Daar kun je wel over blijven lullen. Vorig seizoen had je hier John Guidetti die er veel maakte en bij ons legde Sanharib Malki er meer dan twintig in. Misschien staat er nu weer iemand op die dat doet.

Vleugelspeler Schaken maakt zich meer zorgen. We moeten er nog wel wat aan sleutelen voorin. Champions League is toch een ander niveau.
PlayStation

De Amsterdammer speelde tegen Dordrecht als één van de spitsen in een 4-4-2 formatie en in het duel met Mallorca was hij rechtsbuiten in een 4-3-3 systeem.

We moeten niet alles open gooien en zelf kijken waar de kansen liggen. Misschien is 4-4-2 dan beter, dat beviel me ook wel. Al is Kiev niet gewend om tegen aanvallende buitenspelers te staan. Dan zou je weer voor 4-3-3 moeten kiezen.

Schaken kijkt enorm uit naar het duel in Kiev. Die Champions League speel ik normaal alleen maar op de PlayStation. Ik heb ook voorronde Europa League gespeeld tegen AA Gent, maar dit is toch iets anders.

Bron:FR12.nl
MMM
 MMM - dinsdag 31 juli 2012 - 09:46   quote  deeplink  
Hup Ruben!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 augustus 2012 - 17:55   quote  deeplink  
Schaken: "Er is nog geen man overboord"

Feyenoord-speler Ruben Schaken (30) blikte na afloop van de wedstrijd tussen Feyenoord en sc Heerenveen terug op de verrichtingen van zijn ploeg. De club uit Rotterdam speelde in De Kuip met 1-1 gelijk tegen de manschappen van trainer Marco van Basten.

De aanvaller van de Rotterdammers toonde zich kritisch over de uitslag en de verrichtingen van zijn team. "Je had hier gewoon moeten winnen. We hebben weer kansen gehad, maar weer niet afgemaakt. Ik denk dat we niettemin blij mogen zijn dat we gelijkgespeeld hebben", vertelde hij tegenover RTV Rijnmond. 

Dat een gelijkspel het maximaal haalbare is geweest, kon Schaken beamen. "Ja, je kon zien dat we op een gegeven moment begonnen in te zakken, hoewel het publiek natuurlijk graag wil dat we naar voren gaan. Maargoed, de tegenstander heeft elf man en je zag dat de tegenpartij een paar keer gevaarlijk werd wanneer wij iets te gretig druk vooruit probeerden te zetten. Dus het leek ons het beste om in te zakker en het compact te houden."

De communicatief vaardige aanvaller uit Amsterdam stak de loftrompet over de Feyenoord-verdediging. "We staan verdedigend gewoon fantastisch. Ik moet die jongens echt een compliment maken, want we geven heel weinig weg, zelfs met tien man", sprak Schaken lovend over de achterhoede van de Rotterdammers. "Nu moeten we voorin ons werk nog beter gaan doen en dan worden we langzaam een complete ploeg", vervolgde Schaken nuchter. 

Ondanks het grote aantal gemiste kansen dat om zeep werd geholpen, toonde Schaken zich optimistisch over de prestaties van het elftal. "Ik denk niet dat Feyenoord de enige ploeg in Nederland is, die kansen mist. Overal worden wel kansen gemist. Vandaag (zaterdag, red.) hebben we gewoon pech, de volgende keer gaan ze gewoon het doel in en dan heeft niemand het er meer over. Er is nog geen man overboord, maar ik denk dat de rest van mijn ploeggenoten wel beseffen dat we nog meer stappen moeten maken", besloot de doelpuntenmaker.
Bron:Soccernews.nl
Sensi
 Sensi - woensdag 22 augustus 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Ruben Schaken maakt voor het eerst deel uit van de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. De aanvaller behoort evenals Bruno Martins Indi, Jordy Clasie en Joris Mathijsen tot de voorselectie van 35 spelers, voor de aanstaande WK-kwalificatiewedstrijden tegen Turkije en Hongarije. Feyenoord is hiermee naast PSV hofleverancier van de voorlopige selectie van Oranje.

Oud-Feyenoorders Leroy Fer, Dirk Kuyt, Robin van Persie en Ron Vlaar behoren eveneens tot de voorselectie. Stefan de Vrij ontbreekt in de lijst vanwege een enkelblessure. De definitieve selectie wordt op vrijdag 31 augustus tijdens een persconferentie bekend gemaakt door bondscoach Louis van Gaal.

De WK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije wordt op vrijdag 7 september om 20.30 uur gespeeld in de Amsterdam Arena. Het duel met Hongarije staat op dinsdag 11 september om 20.30 uur in het Stadion Puskás Ferenc op het programma.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000040745-999-10010000000003.aspx
Omekees
 Omekees - woensdag 22 augustus 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Schaken je droom komt uit!!!!!

///held!!!!!!
Sensi
 Sensi - woensdag 22 augustus 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 12:41 schreef Omekees het volgende:
Schaken je droom komt uit!!!!!

///held!!!!!!
Dat heeft hij verdiend ook. Vorig jaar al bewezen dat ie van grote waarde kan zijn, net als de afgelopen 2 competitiewedstrijden. Hehe dan is het echt op tijd dat v Geel zijn contract heeft opengebroken, anders was er dadelijk nog meer belangstelling voor hem. Schaken in Oranje!!
Sensi
 Sensi - woensdag 22 augustus 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Feyenoord heeft deze week ternauwernood kunnen voorkomen dat Ruben Schaken naar Turkije zou verhuizen. De 30-jarige flankaanvaller kon een megasalaris verdienen in de Turkse competitie, maar technisch directeur Martin van Geel handelde snel en schotelde de Amsterdammer een nieuw contract voor, meldt AD Sportwereld. Schaken blijft nu tot medio 2015 onder contract in de Kuip.
Feyenoord vreesde afgelopen week serieus, na het verlies van Otman Bakkal, Karim El Ahmadi, John Guidetti en Ron Vlaar, dat het ook steunpilaar Ruben Schaken zou moeten uitzwaaien. De razendsnelle buitenspeler kreeg een financieel fantastische aanbieding uit Turkije, waar hij in enkele seizoenen vele miljoenen zou kunnen verdienen. De Turkse club was eveneens bereid om de contractueel vastgelegde gelimiteerde transfersom van een miljoen euro over te maken naar Rotterdam.

De clubleiding van Feyenoord schrok van het nieuws, maar handelde vervolgens razendsnel om het vertrek van de routinier te voorkomen. Schaken kreeg een forse salarisverhoging en tekent eerdaags een nieuwe verbintenis tot de zomer van 2015. Tot grote tevredenheid van coach Ronald Koeman, die Schaken steevast tot zijn beste spelers rekent.

Schaken behoort met zijn nieuwe contract plotseling tot de grootverdieners in de Kuip. Een ontwikkeling die aanvankelijk niemand voor mogelijk had gehouden. In de zomer van 2010 verbaasde het duo Leo Beenhakker (technisch directeur) en Mario Been (trainer) de Nederlandse voetbalwereld door Ruben Schaken en Adil Auassar weg te halen bij VVV. Waar Auassar snel mislukte in de Kuip, groeide Schaken verrassend uit tot een steunpilaar. Na een lastig debuutseizoen in de Kuip, waarin hij veel duels miste door een knieblessure, bleek hij vorig seizoen bijzonder constant. Koeman, de opvolger van Been, verklaarde al diverse keren dat hij de naam van Schaken steevast als één van de eerste spelers in zijn opstelling zet.

http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/19392-feyenoord-voorkomt-transfer-schaken-met-topcontract.html
twitch
 twitch - woensdag 22 augustus 2012 - 13:00   quote  deeplink  
terecht . maar was Ron Vlaar niet de laatste die zon contract had ?

maar echt terecht dat van Geel dit heeft gedaan die man moet behouden blijven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2012 door twitch --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 13:00   quote  deeplink  
Onze schaken!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 22 augustus 2012 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:00 schreef twitch het volgende:

maar echt terecht dat van Geel dit heeft gedaan
Jaaa idd!
Van Geel zij dat Ron de einige was met een Clausule maargoed.
Martintje liegt wel meer denk ik
twitch
 twitch - woensdag 22 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
lekker weekie voor die Schaken

contract verbeterd , uitnodiging voor Oranje en morgen 2 goals maken
MMM
 MMM - woensdag 22 augustus 2012 - 13:02   quote  deeplink  
Begrijpelijke actie van van Geel. Anders speel je met Cabral en Cisse op de flanken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:00 schreef twitch het volgende:

maar echt terecht dat van Geel dit heeft gedaan die man moet behouden blijven
Dat zei hij inderdaad. Dus of de berichtgeving over die afkoopclausule klopt niet of Van Geel had nooit verwacht dat er een club bereid zou zijn dat geld voor hem neer te leggen.
Sensi
 Sensi - woensdag 22 augustus 2012 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat zei hij inderdaad. Dus of de berichtgeving over die afkoopclausule klopt niet of Van Geel had nooit verwacht dat er een club bereid zou zijn dat geld voor hem neer te leggen.
En welke er waar is zullen we denk ik nooit weten =)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Ben wel blij met zijn contractverlenging. Goede professional, zeer constant vorig seizoen. Mooi hoe hij het heeft opgepikt na dat dramatische eerste jaar.

Groot compliment voor hem ook dat hij bij de voorselectie zit al kan ik me niet voorstellen eigenlijk dat hij de definitieve selectie gaat halen.
kuipje
 kuipje - woensdag 22 augustus 2012 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:01 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Jaaa idd!
Van Geel zij dat Ron de einige was met een Clausule maargoed.
Martintje liegt wel meer denk ik
Misschien was dit toen al rond en lekt het nu pas uit.. Dat martin er dus al vanuit ging dat er geen afkoopclausules meer waren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 augustus 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:14 schreef kuipje het volgende:

[..]

Misschien was dit toen al rond en lekt het nu pas uit.. Dat martin er dus al vanuit ging dat er geen afkoopclausules meer waren
Kan ook nog inderdaad.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 22 augustus 2012 - 13:52   quote  deeplink  
die clausule heeft martin zelf erin gezet want hij had paar maanden geleden al een nieuw contract gehad.
tomson
 tomson - woensdag 22 augustus 2012 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 augustus 2012 - 13:52 schreef Rotterdam22 het volgende:
die clausule heeft martin zelf erin gezet want hij had paar maanden geleden al een nieuw contract gehad.
Zou dat niet onder Leo gebeurd zijn toen hij transfervrij naar ons toe kwam ? In dat soort situaties kunnen spelers nog wel eens dat soort zaken bedingen.
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 22 augustus 2012 - 14:02   quote  deeplink  
tijdens het vorige seizoen is ze contract verlengd toen was van geel er al.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ruben Schaken//HELD Topic

0.0089788