|
|
Wim2
|
|
|
Hoop dat hij kan spelen. Brengt toch meer dreiging dan met alle respect Pietje ananas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
eens!! Samen met Guyon en Pellè in de schaduw gaat 020 er aan ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Ik kan belangrijk zijn, maar ben geen Messi'
Ruben Schaken weet nog niet helemaal zeker of hij zondag aan de aftrap kan verschijnen van Ajaks - Feyenoord. De van een blessure herstelde aanvaller heeft wel een goed gevoel. 'Het is nog even afwachten. Ik heb vandaag getraind, dat ging positief. Nu is het even kijken of ik geen reactie krijg. Het is aan de trainer, ik hoor het waarschijnlijk zaterdag.'
Veel supporters hopen dat Schaken zondag start in de aRENa. Toch wil hij zijn aanwezigheid niet overdrijven. 'Ik heb wel het gevoel dat ik belangrijk kan zijn, maar ik ben geen Messi. We hebben genoeg vervangers die mijn plaats kunnen invullen. Voor mezelf zou het leuk zijn als ik er bij ben, maar dat wil niet zeggen dat ze zonder mij niet kunnen winnen.'
Schaken werd rond de jaarwisseling geopereerd aan zijn liezen. 'Ik zou er daarom niet doodziek van zijn als ik deze wedstrijd mis. Ik wist dat ik de eerste duels na de winterstop moest missen toen ik geopereerd werd. Het herstel is alleen heel snel gegaan, eigenlijk is het bizar dat ik al over deze wedstrijd kan praten. Ik loop drie weken vooruit.'
De aanvaller gelooft in een goed resultaat in Amsterdom. 'Het is zaak daar een keer drie punten te pakken. Dat is mogelijk als wij een goede dag hebben, dan komen we trots terug in Rotterdam.'
Bron:Rijnmond.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Moet je opletten als hij in een vechtscheiding terechtkomt!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ken jij zijn vechtgenote dan..? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zat weer perfect op ze vvv niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had nooit opgesteld mogen worden. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Schaken is gewoon een speler waarbij je al weet wat er gaan komen.. Hij sprint naar de achterlijn.. en geeft een waardeloze voorzet..
Geen speler voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Nee hoor. toen leek ie goed genoeg voor ons ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
SLAPPE LUL!!!!!!!!!!!!!
gaat nu lopen zeggen dat hij niet fit was.
zou m gelijk schorsen. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
We moeten van La Parra ophalen bij Heerenveen. Schaken gaat echt niet meer als basisspeler. Alleen inbrengen als je iets moet forceren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Speelde vorig seizoen goed, begin dit seizoen goed, maar kreeg een blessure en speelde te lang door. Dat was fout. Nu een wedstrijd gespeeld na hij 'terug' was, te vroeg, en kon niet brengen wat hij normaal gesproken wel brengt of zou brengen.
Om hem nu meteen af te schrijven, nee. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Te vroeg begonnen , foutje van de medische staf en Ronald Koeman . . . Het is niet een speler waar ik van gecharmeerd ben maar normaal wel bruikbaar ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
maar t blijft n slappe lul. dan had hij t vooraf moeten melden,en niet mee moeten doen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
In dit geval eens met van Geil, als je achteraf ineens gaat zeggen dat je er toch niet klaar voor was is laf... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eens.. Plus het feit dat Achahbar zijn blijde motivatie waarschijnlijk en logische weer even ver te zoeken is.. Nee bij een 0-3 achterstand mocht hij zijn opwachting maken.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Eens.. Plus het feit dat Achahbar zijn blijde motivatie waarschijnlijk en logische weer even ver te zoeken is.. Nee bij een 0-3 achterstand mocht hij zijn opwachting maken.. Idd ruben kwam nog geen lantaarnpaal voorbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 - 10:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Eens.. Plus het feit dat Achahbar zijn blijde motivatie waarschijnlijk en logische weer even ver te zoeken is.. Nee bij een 0-3 achterstand mocht hij zijn opwachting maken.. onbegrijpelijk.hoe jaag je jonge voetballers de kuip uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Er is nog niets verloren'
De spelers van Feyenoord genoten gisteren van een vrije dag. De ploeg krabbelde op die manier overeind na de rechtse directe die de Rotterdammers zondag moesten incasseren in de Klassieker tegen Ajaks. Vandaag gaat de blik weer naar de topper tegen FC Twente, zondag in de Kuip. 'Er is nog niets verloren', zegt Ruben Schaken.
Schaken gelooft er heilig in dat Feyenoord zondag in de Kuip tegen FC Twente de draad weer zal oppakken. 'Ja, dat zal gebeuren', zegt de aanvaller vol overtuiging. 'De 3-0 nederlaag tegen Ajaks was pijnlijk, daar draaien we niet omheen. Maar onder trainer Ronald Koeman hebben we de afgelopen anderhalf jaar bewezen dat wij na een nederlaag steeds weer in staat zijn om een goede serie neer te zetten. Dat moet ook nu gaan gebeuren.'
Dat de tweevoudig international er zondag tegen Ajaks weer bij was mocht gerust een medisch wondertje worden genoemd. Drie weken na zijn dubbele liesoperatie bleek hij al weer in staat om te spelen. Dat Ajaks ruim was, deed niets af aan het huzarenstukje van de medische staf in de Kuip. 'Ik geef toe, ik miste de echte scherpte. Maar dat is ook wel logisch, want ik had nog maar een paar trainingen in mijn benen.'
Met het oog op het naderende duel met FC Twente waren het niettemin waardevolle minuten. Schaken zal zondag weer een stap verder zijn als hij tegenover verdediger Robert Schilder staat. Heel Feyenoord moet dan wel weer als hecht collectief opereren, iets dat in de aRENa niet het geval was.
'We hinkten zondag te vaak op twee gedachte, twijfelden of we naar voren of naar achteren moesten. Pellè en Immers probeerden druk te zetten, maar niet heel de ploeg bewoog mee naar voren. Ja, daar is over gediscussieerd in de pauze. Ons strijdplan was om druk te zetten als Ajaks met drie verdedigers op wilde bouwen tegen twee van onze aanvallers. Dat is niet gelukt.'
Schaken vindt niet dat Feyenoord te lang moet treuren na de derde forse nederlaag - ook door PSV en FC Twente werd de ploeg met 3-0 verslagen - in een topduel. 'Op vrijdagavond verspeelde PSV drie punten, zaterdag kon FC Twente niet winnen en ging Vitesse onderuit. Wij hadden in de aRENa de grote winnaar van het eerste weekeinde na de winterstop kunnen worden, maar dat is nu Ajaks. Toch zijn wij niet de grote verliezer, hoor. Bij Ajaks verliezen veel ploegen. Het is in dat opzicht veel pijnlijker voor PSV, dat thuis tegen Zwolle onderuit ging. Ik verlies liever van Ajaks dan van PEC. Er komen nog zoveel belangrijke wedstrijden aan, er is nog niets verloren.' Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken koos voor Feyenoord boven miljoenen uit Turkije
Het scheelde weinig of Ruben Schaken had niet meer voor Feyenoord gespeeld. Afgelopen zomer was er opeens een Turkse club die het bedrag uit de clausule in mijn contract wilde betalen. Zegt Schaken. Anderhalf miljoen euro hadden ze voor me over. Ik hoefde maar ja te zeggen of ik had in Turkije gespeeld. Ik heb er wel van wakker gelegen. Thuis heb ik een gezin met drie kinderen en ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen. Feyenoord had kunnen zeggen: ga, maar toen kwam de trainer in het geweer.
Koeman wilde me perse houden. Ik ging met Feyenoord om tafel en de club was bereid mijn contract open te breken, te verlengen en te verbeteren. Dat was een mooi gebaar. Ik kan sowieso een goede boterham eten en ben van mening dat ik op termijn nog wel een keer de stap kan zetten naar een club in het buitenland, in een mooie omgeving om ook als mens te groeien. Nu koos ik voor de waardering. Achteraf de beste beslissing. De trainer die mij wilde hebben stond in Turkije na twee maanden op straat, terwijl ik door bij Feyenoord te blijven toch het Nederlands elftal heb gehaald. Bron:VoetbalInternational |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KAN IEMAND DIT GROTE KIND EVEN DE MOND SNOEREN.
WORDT N BEETJE N VERVELEND MANNETJE. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 12:57 schreef RenatoBos het volgende:Schaken koos voor Feyenoord boven miljoenen uit Turkije[ afbeelding ] Het scheelde weinig of Ruben Schaken had niet meer voor Feyenoord gespeeld. Afgelopen zomer was er opeens een Turkse club die het bedrag uit de clausule in mijn contract wilde betalen. Zegt Schaken. Anderhalf miljoen euro hadden ze voor me over. Ik hoefde maar ja te zeggen of ik had in Turkije gespeeld. Ik heb er wel van wakker gelegen. Thuis heb ik een gezin met drie kinderen en ik kon me in één klap financieel onafhankelijk spelen. Feyenoord had kunnen zeggen: ga, maar toen kwam de trainer in het geweer.Koeman wilde me perse houden. Ik ging met Feyenoord om tafel en de club was bereid mijn contract open te breken, te verlengen en te verbeteren. Dat was een mooi gebaar. Ik kan sowieso een goede boterham eten en ben van mening dat ik op termijn nog wel een keer de stap kan zetten naar een club in het buitenland, in een mooie omgeving om ook als mens te groeien. Nu koos ik voor de waardering. Achteraf de beste beslissing. De trainer die mij wilde hebben stond in Turkije na twee maanden op straat, terwijl ik door bij Feyenoord te blijven toch het Nederlands elftal heb gehaald. Bron:VoetbalInternational Oud nieuws |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: voor Ruben niet..drie pagina's lang,en over zijn blessure .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Koeman over Schaken: "Ik zag een buitenspeler die mij verraste"
Ronald Koeman heeft zich lovend uitgesproken over Ruben Schaken. De trainer van Feyenoord werd in het verleden bijzonder verrast door de kwaliteiten van de rappe buitenspeler van de Rotterdammers. Dat vertelde de oefenmeester woensdag aan Voetbal International.
"Ik kende hem van naam, ik wist dat hij snel was, maar ik kon zijn kwaliteiten niet goed inschatten", liet Koeman weten. "Toen ik met hem kwam te werken, zag ik een buitenspeler die mij verraste, die meer kon dan hij had laten zien. Ik heb verhalen met hem gelezen dat hij vroeger niet leefde voor voetbal, dat hij verkeerde dingen had gedaan, maar daarvan was niets meer terug te zien."
"Ontwikkeling begint bij spelers zelf en zelfs op zijn leeftijd blijft Ruben zich maar ontwikkelen. Hij is snel, heeft diepte in zijn spel en zorgt constant voor dreiging. Van zulke spelers hou ik. Daarbij is hij belangrijk in het groepsproces. Dat alles bij elkaar maakt Ruben tot een speler met wie ik heel graag werk", zo besloot Koeman zijn verhaal over de dertigjarige speler. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken lijkt woensdag inzetbaar voor Feyenoord
Ruben Schaken ontbrak gisteren bij Feyenoord, vooral uit voorzorg omdat hij last had van 'kleine pijntjes'. De 32-jarige rechterspits had een week eerder de medische wereld nog verbaasd door drie weken na een dubbele liesoperatie al te spelen tegen Ajaks.
Volgens de medische staf is een rentree woensdag in de bekerwedstrijd 'zeer goed mogelijk'. In Eindhoven staat een ticket voor de halve finale op het spel. Wesley Verhoek, John Goossens en Sekou Cissé spelen vanavond met Jong Feyenoord in Waalwijk tegen Jong RKC. Als die rentree bevalt, zouden ze woensdag in Eindhoven op de bank kunnen zitten. Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken hervat groepstraining
Ruben Schaken heeft maandagochtend de groepstraining hervat. De aanvaller maakte in januari na een liesoperatie zijn rentree in de Klassieker tegen Ajaks, maar moest vanwege een reactie de duels met FC Twente, PSV en Willem II aan zich voorbij laten gaan. Omdat een groot aantal spelers vanwege interlandverplichtingen afwezig was, meldde Schaken zich in gezelschap van een uitgedunde selectie op het trainingsveld. Ook de basisspelers van de wedstrijd tegen Willem II die geen interlandverplichtingen hadden lieten zich zien op een zonnig Varkenoord.
Schaken liet na afloop van de ochtendtraining weten dat hij blij was om weer volledig met de groep mee te trainen. Afgelopen week kon ik steeds maar een gedeelte meedoen, vertelde hij. Nu voel ik me fit en ben ik echt op de weg terug. Het is de bedoeling om speelklaar te zijn voor de wedstrijd tegen AZ van aankomende zondag, daar richt ik me op.
Nadat de tweevoudig international tijdens het trainingskamp in Marbella hard aan zijn herstel had gewerkt, kon hij tijdens de competitiehervatting tegen Ajaks ruim een uur meedoen. De daaropvolgende duels moest de aanvaller echter aan zich voorbij laten gaan. Ik voelde me toch niet helemaal honderd procent fit, legde hij uit. Dat was frustrerend, omdat ik met name in de topduels met FC Twente en PSV mijn steentje graag wilde bijdragen. Daarom ben ik blij dat het nu de goede kant op gaat.
Tijdens de ochtendtraining van maandag nam Schaken onder meer deel aan een partijspel van vier tegen vier. Ook John Goossens, die tijdens de wedstrijd tegen Willem II van zondag zijn rentree maakte, sloot daarbij aan. De basisspelers van het gewonnen competitieduel hadden het trainingsveld op dat moment al verlaten. Voor hen stond er alleen een lichte uitlooptraining op het programma. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 oktober 2012 - 18:56 schreef RenatoBos het volgende:Hebben we hier een geile dokter..d:-)) Ik geloof je gelijk maar laten we dat maar aan onze artsen over laten.. die zaten er weer ns aardig naast......
hoe dom is het geweest hem op te stellen tegen 020. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Opmerkelijk dat ik niemand hoor over Schaken: was geweldig doorzetten en een prachtige goal. Ben blij dat hij weer terug is!
Schaken///HELD! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knappe goal! Sterk het lichaam gebruikt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 februari 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En ook gewoon doorzetten en niet voor de penalty gaan: RESPECT! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
7 assist.net zoveel als Pelle. moet in de laatste 9 wedstrijden beter renderen. kom op Ruben. Kampioen worden is geschiedenis schrijven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: "Iedereen beseft dat er iets te halen valt"
Feyenoord boekte zondag een relatief eenvoudige overwinning op NEC Nijmegen. De Rotterdammers wonnen met 3-0 van de subtopper, wat na afloop tot tevreden gezichten leidde. Aanvaller Ruben Schaken begint steeds meer te beseffen dat Feyenoord nog altijd in de race om het kampioenschap is.
Feyenoord staat drie punten achter op koploper PSV. "Iedereen beseft dat er iets te halen valt. De trainer hamert er elke dag op dat we harder voor elkaar moeten zijn en meer van elkaar moeten eisen. En voor de wedstrijd is het vooral Joris Mathijsen die benadrukt dat we meedogenloos moeten zijn", opent de buitenspeler tegenover Spits.
Volgens Schaken speelde Feyenoord een uitstekende pot zondagmiddag. "Tegen NEC gebeurde dat ook. Kijk alleen al maar naar alle duels die we op het middenveld hebben gewonnen. Ook de jonge jongens gingen er vol in, ze zijn echte kerels geworden. De uren in het krachthonk werpen nu hun vruchten af", besluit de rechtsbuiten. Bron:Spits |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 04 maart 2013 - 11:48 schreef RenatoBos het volgende:Schaken: "Iedereen beseft dat er iets te halen valt"[ afbeelding ] Feyenoord boekte zondag een relatief eenvoudige overwinning op NEC Nijmegen. De Rotterdammers wonnen met 3-0 van de subtopper, wat na afloop tot tevreden gezichten leidde. Aanvaller Ruben Schaken begint steeds meer te beseffen dat Feyenoord nog altijd in de race om het kampioenschap is. Feyenoord staat drie punten achter op koploper PSV. "Iedereen beseft dat er iets te halen valt. De trainer hamert er elke dag op dat we harder voor elkaar moeten zijn en meer van elkaar moeten eisen. En voor de wedstrijd is het vooral Joris Mathijsen die benadrukt dat we meedogenloos moeten zijn", opent de buitenspeler tegenover Spits. Volgens Schaken speelde Feyenoord een uitstekende pot zondagmiddag. "Tegen NEC gebeurde dat ook. Kijk alleen al maar naar alle duels die we op het middenveld hebben gewonnen. Ook de jonge jongens gingen er vol in, ze zijn echte kerels geworden. De uren in het krachthonk werpen nu hun vruchten af", besluit de rechtsbuiten. Bron:Spits Vind wel dat hij snel(ler) zijn niveau van voor zijn operatie moet zien terug te krijgen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: "Ik moet Pellè nog vaker vinden"
Ruben Schaken beseft dat spits Graziano Pellè van grote waarde is voor Feyenoord. De Oranje-international zag de Italiaan tegen Roda JC de winnende goal maken (0-1).
Vleugelspits Schaken gaf de voorzet waaruit Pellè het enige doelpunt van de wedstrijd maakte. "Hij is met zijn twee meter een niet te missen aanspeelpunt, maar ik denk dat ik hem nog vaker kan vinden. Vandaag was een keer gelukkig genoeg", zegt de aanvaller tegen Metro.
Feyenoord wist de voorsprong niet uit te bouwen, waardoor Roda bleef geloven in een goed resultaat. Sanharib Malki werd nog een penalty onthouden. ""We mogen niet klagen. We moeten dominanter voetballen en het onszelf niet zo moeilijk maken. Maar goed, in deze fase zijn de drie punten heilig", aldus Schaken. Bron:Goal.com |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'We knokken voor elk punt, zijn gefocust'
Roda JC bracht Feyenoord gisteren flink aan het wankelen in het Parkstad Limburg Stadion, maar toch bleven de Rotterdammers overeind. Door de 0-1 zege in Kerkrade is één ding zeker: de ploeg van trainer Ronald Koeman is een serieuze titelkandidaat.
In deze fase is het cruciaal om drie punten te pakken. Maakt niet uit hoe, reageerde doelman Erwin Mulder na de overwinning in het diepe zuiden. Roda ging het laatste kwartier heel opportunistisch spelen. Lange ballen op Frank Demouge en Sanharib Malki, twee kopsterke spitsen. Dan moet je de strijd aangaan. Ik denk dat we dat goed hebben gedaan.
Makkelijk Toch ging het niet zo makkelijk, als Mulder doet geloven. Malki had vlak na rust recht op een strafschop, nadat Bruno Martins Indi hem had neergehaald. Mitchell Donald had de gelijkmaker op de schoen, maar punterde naast. In de slotminuut moest Jordy Clasie op de doellijn redding brengen, na een scrimmage.
We moeten het onszelf niet zo moeilijk maken, zei Ruben Schaken, die na een half uur Graziano Pellè op maat bediende: 0-1. Dit gaat niet elke week goed. Natuurlijk zijn de drie punten heilig, maar we mogen niet meer zo afhankelijk zijn.
De international speelde in de eerste helft Roda JC-linksback Abel Tamata tureluurs. Ik ging er een paar keer goed langs. Ik werd ook goed gezocht. De tweede helft ging minder, net als het hele team. We gingen reactievoetbal spelen. Het werd tegenhouden in plaats van positiespel spelen.
Operatie Schaken onderging eind vorig jaar een liesoperatie. Het was een lastige operatie. Ik train nog steeds aangepast, maar merk dat ik elke week sterker word. Vorige week tegen NEC (0-3) ging het voor het eerst weer op de automatische piloot. Vandaag ging het de eerste helft ook lekker. Toch was Schaken nog niet tevreden. Ik kan Pellè nog vaker vinden. Vandaag bleek één keer genoeg, maar het moet vaker. De laatste minuten keek Schaken, die werd vervangen door Ruud Vormer, vanaf de bank. Dat was echt billenknijpen, zo spannend. Maar al met al toch de nul gehouden. Daar gaat het om in deze fase. Een goed weekend voor ons.
Nederlaag Door de nederlaag van PSV in Heerenveen (2-1), staat Feyenoord nu in punten gelijk met de equipe uit Eindhoven. Ajaks heeft een puntje meer, na de 3-0 zege op PEC Zwolle. We bekijken het per week, lachte Schaken. Het zegt genoeg dat we twee lastige uitwedstrijden winnend hebben afgesloten. We knokken voor elk punt, zijn gefocust. We staan er goed op. Dat vindt ook bondscoach Louis van Gaal, die deze week zeven Feyenoorders opnam in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Dat is prachtig, zei Schaken. Het zegt niet alles, maar Feyenoord staat weer op de kaart. Bron:FR12 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zeer belangrijk voor Pelle. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Leven Als Een Prof is vanaf maandag 18 maart terug met het vervolg van het tweede seizoen. Het amateurvoetbalteam dat mag leven als profs is inmiddels bekend: V.V. Nunspeet 3.
Zij vliegen de komende weken net als Feyenoord met een helikopter De Kuip in, reizen met hun eigen spelersbus naar uitwedstrijden, krijgen op hun eigen sportpark een professionele dug-out en kleedkamer, worden in nieuwe tenues gestoken, gaan op trainingskamp etc. Dit alles is niet uitsluitend voor de lol, de heren worden hiermee namelijk ook klaargestoomd voor de climax van de reeks: een wedstrijd spelen tegen ex-Eredivisie-spelers in een echt stadion, het Polman Stadion van Heracles Almelo.
Uiteraard laat presentator Harry Vermeegen ook weer zien hoe de (echte) profs daadwerkelijk leven. Dit door ze bijvoorbeeld thuis te bezoeken of juist met ze door alle ruimtes in het stadion te lopen waar gewone bezoekers nooit mogen komen. Hoe ziet de kleedkamer er uit? Waar wordt er na de training een kaartje gelegd?
In de eerste aflevering gaat Harry langs bij Ruben Schaken. De Feyenoord-speler blikt terug op zijn debuut bij Oranje en rijdt op een kameel over de Wilhelminakade in Rotterdam. Dit om Giovanni van Bronckhorst af te troeven met zijn commercial voor de shirtsponsor van Feyenoord, met een olifant.
Ook het populaire item Man Van Fiets keert weer terug, waarin een Eredivisie-speler zijn traptechniek moet aanspreken om met een bal zo snel mogelijk een (stunt)man van een rijdende fiets te trappen. Ruben Schaken gaat als eerste deze uitdaging aan. Bron:FRFanatic |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ruben is weer belangrijk.
hou t vast! onze man voor de assists. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schaken mag idd meer waardering ten deel vallen. Sympathieke vent, is overeind gebleven bij Feyenoord. Had ik niet verwacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ruben is bezig aan zijn laatste 8 wedstrijden voor Feyenoord. Het is het beste voor hem en Feyenoord als hij nog een klappertje naar t buitenland maakt deze zomer. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 14 maart 2013 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:Ruben is bezig aan zijn laatste 8 wedstrijden voor Feyenoord. Het is het beste voor hem en Feyenoord als hij nog een klappertje naar t buitenland maakt deze zomer. betwijfel het.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tsja ik snap dat het voor een amsterdammer het walhalla is om in Rotterdam te mogen voetballen, maar hij zou denk ik toch wel naar engeland willen oid.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 14 maart 2013 - 11:05 schreef Stylzz het volgende:[..] Tsja ik snap dat het voor een amsterdammer het walhalla is om in Rotterdam te mogen voetballen, maar hij zou denk ik toch wel naar engeland willen oid.. vraag me alleen af of hij gewild is in het buitenland... |
|
|
|