|
|
kuipje
|
|
|
quote: Ik denk dat schaken prima nog een twee jaar kan cashen in Engeland, hoorde laatst dat het gemiddelde salaris daar rond de 1.8miljoen ligt, dus zal hij ook genoeg binnen kunnen harken bij een clubje als Swansea |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat bedoel ik, moet t wel dit jaar doen, daarna is hij gewoon te oud. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 14 maart 2013 - 10:58 schreef Stylzz het volgende:Ruben is bezig aan zijn laatste 8 wedstrijden voor Feyenoord. Het is het beste voor hem en Feyenoord als hij nog een klappertje naar t buitenland maakt deze zomer. inderdaad.
ik denk dat t turkije word,of rusland. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: In Rusland heeft hij al een bijnaam: Ruben Kasparov! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nu niet nee, wacht maar tot t zomer wordt ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij mag niet van zijn vrouw, hij moet zich nu al elke dag melden na elke training.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: Mijn debuut voor Oranje was een hoogtepunt
Ruben Schaken vernam vrijdagmiddag het nieuws dat hij door bondcoach Louis van Gaal is opgenomen in de definitieve selectie van het Nederlands elftal voor de komende interlands tegen Estland en Roemenie. De dertigjarige aanvaller kan tijdens die duels zijn derde en vierde interland voor Oranje spelen, nadat hij in oktober tegen Andorra zijn debuut had gemaakt. In de nieuwste editie van de Kameraadjes Krant, die deze week op de mat valt bij alle leden van de juniorclub, blikt Schaken terug op zijn eerste wedstrijd in het shirt van Oranje. Ik was vooraf erg zenuwachtig.
De zenuwen hadden volgens de snelle aanvaller vooral te maken met het feit dat de ogen van alle voetballiefhebbers op hem en waren gericht. Het hele land kijkt mee naar wedstrijden van het Nederlands elftal. Voor de wedstrijd was ik best gespannen en daardoor wat stiller dan normaal. Gelukkig kwam die avond in De Kuip alles goed en maakte ik zelfs een doelpunt. Mijn debuut in Oranje was daarom echt een hoogtepunt.
Het volledige interview met Schaken is te lezen in de nieuwe Kameraadjes Krant, waarin hij onder meer vertelt over zijn beste wedstrijden tot dusver, zijn lastigste tegenstander in het veld en onthult welk beroep hij zou uitoefenen als hij geen profvoetballer was geweest.
Naast het interview met Schaken is er in de nieuwste editie van de krant van de juniorclub ook uitgebreid aandacht voor Jean-Paul Boëtius, die eind oktober vorig jaar met zijn debuut en doelpunt tegen Ajaks een jongensdroom in vervulling zag gaan. De talentvolle aanvaller ging samen met de Kameraadjes Krant terug naar de wijken waar hij als kind opgroeide en vertelt onder meer over zijn jeugd.
Blijdorp-stickers voor Kameraadjes Alle leden van de juniorclub ontvangen bij deze editie van de Kameraadjes Krant een setje stickers, die speciaal door a.s.r., Feyenoord en Diergaarde Blijdorp zijn ontwikkeld en meegestuurd met de Krant. In sommige stickermapjes zit een gouden sticker verstopt. De officiële datum van de actie voor de gouden stickers is al verlopen, maar de Kameraadjes die in hun mapje een gouden sticker aantreffen hoeven niet te treuren. Zij kunnen een foto van zichzelf met de gouden sticker maken en deze op sturen naar redactie@kameraadjes.nl. Voor de gelukkige winnaar heeft de juniorclub een mooie verassing. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima gespeeld Ruben!!!!klasse |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
vanavond in leven als n prof.rtl 7 |
|
|
|
|
Elsjuhh
|
|
|
Hallo allemaal! wil deze topic ook ff aangrijpen om iets kwijt te kunnen over t feit dat wij nog steeds geen liedje hebben voor deze held! Dat kan toch serieus nie! Duss lieve mensen van vakkie S, verzin ff n leuk melodietje voor Schaken! Hij verdient het!! Groetjes van jullie buurvrouw van vakkie R! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruben Schaken komt aan in Noordwijk
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Vilhena laat zich niet gek maken'
Ruben Schaken (30) vormt samen met Joris Mathijsen (32) de oude garde van Feyenoord bij Oranje. De dertigers van de Rotterdammers komen in Noordwijk liefst vijf jonge teamgenoten tegen. Daryl Janmaat (23), Stefan de Vrij (21), Bruno Martins Indi (21), Jordy Clasie (21) en Tonny Vilhena (18) vergezellen de ervaren mannen. Schaken geniet van de jonge talenten die het Nederlands elftal langzaam overnemen. NUsport sprak de Amsterdammer bij de entree van Hotel Huis ter Duin.
Was het verrassend dat je opgeroepen werd nu een paar grote namen terugkeren? "Niet echt verrassend, maar je gaat er niet van uit. Ik weet dat ik lekker bezig ben, dan is de kans aanwezig dat je opgeroepen wordt. Het gaat de laatste weken hartstikke goed. Ik heb veel assists gegeven en tegen PSV een belangrijke goal gemaakt. De vorm zit er weer in na een lange blessure."
Je beschouwt jezelf vaak als mentor van de jonge Feyenoorders. Doet het je goed dat jullie hier met zijn zevenen zijn? "Dat is leuk om te zien. Die jongens doen het natuurlijk allemaal zelf, dat zijn grote talenten in Nederland. Dan is het een heel mooi gegeven dat je hier met zeven man vertegenwoordigd bent."
Heb je ze advies gegeven? "Ik heb met Tonny wel gesproken natuurlijk. Dit is het grote Nederlands elftal. Maar goed, Tonny kan daar goed mee omgaan. Die mag het nu laten zien."
Hij lijkt heel relaxed. "Dat is Tonny hè, ook toen hij bij het eerste kwam was hij heel rustig. Maar op het veld schuwt hij geen duel en gaat hij er volle bak voor. Zijn karakter is een extra kwaliteit. Hij laat zich niet gek maken. Dat heb je hier natuurlijk nodig. Ik moet er niet aan denken dat ik hier als achttienjarig jongetje binnen was komen lopen. Dan stond ik hier met knikkende knieën. Dat heeft hij niet en dat is natuurlijk fantastisch."
Wat is de belangrijkste raad die je hem hebt gegeven? "Hij moet gewoon zichzelf zijn, doen waar hij goed in is. Dat heeft hij ook van zijn vader gehoord, dus dat advies neemt hij denk ik wel mee."
Geeft dit Feyenoord een boost? "Het is extreem, maar dat maakt het niet anders. Het is leuk dat je elkaar kent en dat je hier mag zijn. Maar Feyenoord is nu even niet aan de orde. We moeten ons met het Nederlands elftal kwalificeren. De belangen zijn groot en dat besef is er bij iedereen. We moeten het maar laten zien."
Wat verwacht je van Estland en Roemenië? "Twee landen die toch wel lastig zijn. Op papier moet Estland kunnen, maar papier beweegt niet, zeg ik altijd. Je moet het nog wel doen. We hebben hier een goede groep, fantastische spelers. Ik ga er wel van uit dat dat goed komt."
Was het vreemd om met teamgenoot Jean-Paul Boëtius te concurreren voor deze plek? "Dat hebben we helemaal niet op die manier bekeken. Boëtius is linksbuiten en ik rechtsbuiten, maar we zijn inderdaad allebei vleugelspelers. We zijn heel hecht, hij is ook een maatje van me. Het was niet echt een concurrentiestrijd."
Je hebt hem niet even getreiterd dat jij er wel bij zit. "Nee, integendeel. Ik heb juist gezegd dat hij rustig moet blijven. Hij is achttien jaar. Dat Boëtius zich hier gaat melden, gaat niet lang meer duren denk ik." Bron:NUSport.nl |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De 3-0 vrijdagavond van invaller Ruben Schaken (30) tegen Estland was een bijzondere treffer. Het was de 1500e goal in de 108-jarige geschiedenis van het Nederlands elftal.
"Eerlijk gezegd wist ik niet eens dat de 1500e eraan zat te komen, zei Schaken in gesprek met NUsport.
"Het is wel een mooi rijtje namen waar ik in kom met deze jubileumtreffer. Johan Neeskens, Wesley Sneijder En de rest houd je van me te goed, haha."
Na je treffer kwam er heel groot 1500 op het scorebord. Wist je het toen pas? "Nee, dat zag ik niet, ik ben een beetje een slaper. Ik hoorde het pas na de wedstrijd, toen ik gefeliciteerd werd."
Je hebt een aardig moyenne. Drie interlands, twee goals. "Klopt. Mooi, hè? Of ik er een verklaring voor heb? Ik sta op de goede plek. Dit keer bij de tweede paal. En ik denk dat m goed binnenschoot. Dat is alleen maar mooi."
Jouw Oranjesprookje lijkt daarmee ook alleen maar mooier te worden "Het is inmiddels geen sprookje meer. Het is realiteit geworden, al geniet ik wel van elk moment dat ik erbij ben. Maar ik moet ook aardig mijn best blijven doen om erbij te blijven. Dit is een hele goede groep en ik ben blij dat ik een aandeel heb."
Nu nog een WK.. "Dat zou helemaal prachtig zijn. Maar daarvoor moet ik me eerst nog verder ontwikkelen."
Ja? Moet jij je nog verder ontwikkelen om het WK te halen? "Jawel, daar loop ik niet voor weg. Ik merk het aan het niveau op de training. Het gaat veel sneller. Dat heeft ook met mijn positie te maken. Ik ben een buitenspeler, het positiespel ligt me niet zoals de andere spelers. Maar daardoor merk ik wel dat ik echt gas moet geven om mee te kunnen komen. En dat doet me ook beseffen dat ik straks bij Feyenoord toch die extra trainingen moet pakken om beter te worden." Bron:NUSport
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
goed voor schaken,goed voor Feyenoord,
verkopen van de zomer(wordt te oud,nu kan t nog) en Ruben kan zich nog even financieel onafhankelijk maken. nu als international moet je er nog wel n miljoentje of drie voor kunnen vangen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 - 22:09 schreef van geil het volgende:goed voor schaken,goed voor Feyenoord, verkopen van de zomer(wordt te oud,nu kan t nog) en Ruben kan zich nog even financieel onafhankelijk maken. nu als international moet je er nog wel n miljoentje of drie voor kunnen vangen Oneens, oudere spelers heb je nodig in je elftal en hij verdient het om volgend seizoen CL te spelen.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En ik ben aan die jongen gehecht.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
haha,,maar die "jongen"is volgende week 31.is oud voor n buitenspeler
voor hemzelf beter als hij nog n klappertje maakt. en voor Feyenoord ook..financieel. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 - 22:23 schreef van geil het volgende:haha,,maar die "jongen"is volgende week 31.is oud voor n buitenspeler voor hemzelf beter als hij nog n klappertje maakt. en voor Feyenoord ook..financieel. Oké voor een buitenspeler is hij niet de allerjongste, maar hij kan nog goed mee vind ik qua snelheid en fysiek. Wie zie jij als alternatief? Verhoek is in mijn ogen stukken minder.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 - 22:29 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Oké voor een buitenspeler is hij niet de allerjongste, maar hij kan nog goed mee vind ik qua snelheid en fysiek. Wie zie jij als alternatief? Verhoek is in mijn ogen stukken minder.. Verhoek moet ook weg...
manu terughalen,,,jp kan ook op rechts..
en finbogasson is nog te doen.(moet je wel eea verkopen) kwalitatief n stap vooruit.en bij slim handelen geen kosten. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Manu vind ik nou ook niet echt veel bijzonders. Finnbogason is goed maar is hij niet meer een centrumspits? Er speelt wel ergens een donkere rechtsbuiten waar ik wel gecharmeerd van ben, maar heb geen idee meer wie dat was en waar hij speelt :-)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 - 22:40 schreef Vincent1970 het volgende:Manu vind ik nou ook niet echt veel bijzonders. Finnbogason is goed maar is hij niet meer een centrumspits? Er speelt wel ergens een donkere rechtsbuiten waar ik wel gecharmeerd van ben, maar heb geen idee meer wie dat was en waar hij speelt :-)) wijnaldum:) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Neeneenee zij niet.. Heb hem een paar keer gezien en was toen erg dreigend, zal eens even gaan zoeken of ik hem ergens kan vinden. Zeer irritant dat ik het niet weet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Mja, een donkere rechtsbuiten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Het gaat goed als ik weinig tijd heb om na te denken
Ruben Schaken moest er zelf ook hardop om lachen. De rechterspits staat bij zijn club Feyenoord allerminst bekend om zijn trefzekerheid, maar dankzij zijn rake uithaal tegen Estland staat zijn naam voor eeuwig in het rijtje met illustere namen van spelers van Oranje. De 3-0 tegen Estland betekende het 1500ste doelpunt in de geschiedenis van het Nederlands elftal. 108 jaar na de allereerste treffer van Oranje door Eddy de Neve sloeg Schaken toe. Johan Neeskens (750), Dennis Bergkamp (1000) en Wesley Sneijder (1250) maakten eerder jubileumtreffers in het tricot van het Nederlands elftal.
'Prachtig', glundert Schaken. 'Mijn naam tussen Neeskens, Bergkamp en Sneijder, dat is niet niks. Die spelers zijn zeker niet de minste namen in de geschiedenis van het Nederlands elftal. Ik wist helemaal niet dat deze mijlpaal op het spel stond. Tijdens de wedstrijd stond het op het scherm in het stadion, hoorde ik later. Maar dat heb ik helemaal niet mee gekregen. Na afloop in het kleedlokaal kreeg ik het pas door. Het is leuk, al denk ik dat mensen het ook snel weer zullen vergeten.'
'Ik heb nu drie interlands achter mijn naam staan en daarin scoorde ik tweemaal. Dat is inderdaad apart, ik ben geen typische doelpuntenmaker. Als ik wenig tijd krijg om na te denken, gaat het meestal wel goed. Dat was vrijdag tegen Estland ook weer het geval. De bal kwam plotseling voor mijn voeten en volgens mij zat hij er wel lekker in.' Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken ambieert spitspositie tegen Heerenveen
Nu de interlandperiode achter ons ligt, wordt komend weekend de titelrace hervat. Feyenoord heeft slechts twee trainingen om zich voor te bereiden op de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. De zeven Feyenoorders die 9 dagen met het Nederlands elftal optrokken, genoten met volle teugen van de interlandweek. Toch waren ze blij dat er bij hun club gisteren een vrije dag werd ingeroosterd door Ronald Koeman.
"Even geen voetbal, heerlijk, aldus Daryl Janmaat. En Ruben Schaken: We zijn langer dan een week weggeweest, dus dan is het fijn om weer tijd met het gezin door te kunnen brengen. Daarna moet de knop weer om. Vandaag melden Janmaat, Schaken, Jordy Clasie, Tonny Vilhena, Stefan de Vrij, Joris Mathijsen en Bruno Martins Indi zich in De Kuip om met de rest van de groep toe te werken naar de wedstrijd van zaterdagavond tegen sc Heerenveen. Feyenoord is de enige club uit de top vier van de Eredivisie die overmorgen al in actie komt.
Feyenoord heeft dus slechts twee trainingen om zich voor te bereiden op de hervatting van de kampioensrace. Koeman moet een ander tactisch plan bedenken dan voor de afgelopen zeventien wedstrijden, toen Graziano Pellè wel in de spits stond. Voor het duel met de Friezen is de Italiaanse clubtopscorer geschorst.
Er zijn twee voor de hand liggende alternatieven voor de spitspositie: Lex Immers of Schaken. De buitenspeler ziet het zelf wel zitten om naar binnen te schuiven. Ik zou het willen en kunnen. Vorig seizoen heb ik ook een paar keer in de spits gestaan toen John Guidetti wegviel en pikte ik een paar doelpuntjes mee. Ik ben natuurlijk geen Pellè, maar ik kan door het op mijn eigen manier in te vullen ook gevaarlijk worden en anderen in stelling brengen. Ik ben dus een optie, maar de trainer kan het ook met Lex proberen. Ik zie het wel waar hij voor kiest. Koeman heeft altijd een goed tactisch plan, dus daar heb ik wel vertrouwen in.
Dat er voorafgaand aan de reis naar Friesland slechts twee oefensessies staan ingeroosterd, is volgens Schaken geen probleem. Aan de ene kant is het jammer dat we maar zo kort de tijd hebben, maar aan de andere kant spelen we al zo lang met elkaar samen dat we precies weten wat ieders kwaliteiten zijn. Sommige jongens staan zaterdag weliswaar op een andere positie, maar dan hoef je alleen maar aan te geven waar en hoe je de ballen wilt krijgen. Dan komt wel goed in twee trainingen.
Schaken speelde tegen Estland 17 minuten en bleef tegen Roemenië aan de kant. Janmaat daarentegen liep twee keer 90 minuten de longen uit zijn lijf op de complete rechterflank. Van vermoeidheid wil hij echter niets weten. Fysiek had ik geen behoefte aan die vrije dag, al was het wel even lekker. Maar de meeste jongens zijn jong en fit genoeg om snel te herstellen.
Collega Schaken vult aan: Het is te hopen dat we volgend seizoen juist vaak doordeweeks moeten spelen. Aan het begin van dit seizoen hebben we mogen snuffelen aan Europees voetbal. Dat is wat een voetballer uiteindelijk wil: veel wedstrijden spelen en snel weer herstellen voor de volgende. Bron:Spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruben Schaken baalt van nederlaag in Friesland
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruben Schaken in gesprek met Jan Dirk Stouten
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Was pure paniek, alles op Pelle'
Feyenoord kwam in Waalwijk al snel op voorsprong door een goal van Graziano Pellè. "We speelden de eerste helft best aardig, maar na rust kwam er een heel ander Feyenoord uit de kleedkamer", aldus Schaken tegen VoetbalPrimeur.
"We voetbalden niet meer en lieten RKC een goal scoren die nooit mag vallen", gaat Schaken verder. "Zonder dat ik mijn teamgenoten wil afvallen: dat soort tegengoals mag je niet incasseren als je verder wilt komen en écht mee wilt doen om de prijzen."
Na de gelijkmaker lukte het Feyenoord niet om een uitgespeelde kans te creëeren. "Terwijl we zo goed kunnen voetballen", stelt Schaken. "We bleven alle ballen op Pellè pompen, het werd een doel op zich."
"Ik kan niet iedereen toespreken" Schaken baalt daar van. "Ik ben één van de weinigen die tijdens de wedstrijd aangeeft dat het anders moet, maar ik kan niet iedereen toespreken. Op een gegeven moment leek het wel pure paniek en werd alles hoog op Pellè gespeeld."
"De titelrace is nu voorbij, laten we hopen dat we tweede kunnen worden", besluit de rechtsbuiten. Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken niet bang voor uittocht: 'Er is budget'
Net als vorig seizoen houdt Feyenoord rekening met het vertrek van een aantal belangrijke spelers. Afgelopen zomer leidde dat tot bezorgdheid, maar dat is dit seizoen niet nodig, vindt Ruben Schaken. De overeenkomsten voor Schaken zijn treffend. Net als een jaar geleden is hij één van de weinige Feyenoorders van wie met zekerheid gezegd kan worden dat hij ook volgend seizoen in De Kuip speelt. Dat klopt, zo zie ik dat zelf ook, beaamt de international in gesprek met VoetbalPrimeur.
Van het vaste basiselftal van vorig seizoen is dit seizoen amper de helft actief bij Feyenoord. Volgend seizoen zal dat waarschijnlijk niet anders zijn, want diverse Feyenoorders worden sterk gelinkt aan een vertrek. Jordy Clasie wees een contractverlenging af en kan naar Italië, terwijl ook Bruno Martins Indi en Stefan de Vrij gelinkt werden aan buitenlandse clubs.
"Bij transfers voor een groot deel opnieuw beginnen" Schaken: Het is jammer dat het zo gaat, want je bouwt gedurende het seizoen iets op. Als er veel spelers vertrekken moet je voor een groot deel opnieuw beginnen. Toch begrijpt de ervaren rechtsbuiten dat sommige van zijn ploeggenoten toe zijn aan wat anders. Het hoort een beetje bij de voetballerij. Het is niet anders.
Afgelopen zomer zag Schaken de hele as van Feyenoord vertrekken. John Guidetti nam afscheid, net als Karim El Ahmadi, Ron Vlaar en Otman Bakkal. Ik maakte me toen wel zorgen, erkent hij. We hadden ons net voor de voorronde van de Champions League geplaatsten waren het hele centrum van ons team in één klap kwijt.
Technisch directeur Martin van Geel greep echter adequaat in door onder meer Graziano Pellè, Lex Immers en Joris Mathijsen binnen te halen. Dat heeft de club toen erg goed gedaan, stelt Schaken. Daarom maak ik me nu eigenlijk niet zon zorgen. Als er een speler vertrekt, weet ik zeker dat de club een goede vervanger zal aantrekken. In tegenstelling tot afgelopen seizoen is er een budgetje voor aankopen. Ik weet zeker dat de club eventuele vertrekken goed zal opvangen, spreekt Schaken zelfverzekerd.
Leiders gezocht De Feyenoord-leiding zou er goed aan doen als het zich van de zomer niet alleen richt op talenten waar eventueel later weer winst op gemaakt kan worden. Toppers in de dop heeft Feyenoord namelijk genoeg, maar het schort aan spelers die in het veld de lijnen uitzetten. Dat valt te concluderen na het gelijke spel van Feyenoord tegen RKC van zondag.
In het veld ben ik één van de weinigen die actief aan het coachen is", vertelt Schaken. "Tegen RKC vergaten we echt om te voetballen. Ik probeer dan tegen jongens te zeggen dat ze de bal op de grond moeten houden en minder voor de lange bal moeten kiezen, maar ik kan niet iedereen bereiken." Bron:Voetbalprimeur |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2013 - 12:19 schreef RenatoBos het volgende:Schaken niet bang voor uittocht: 'Er is budget'[ afbeelding ] "Bij transfers voor een groot deel opnieuw beginnen"Schaken: Het is jammer dat het zo gaat, want je bouwt gedurende het seizoen iets op. Als er veel spelers vertrekken moet je voor een groot deel opnieuw beginnen. Toch begrijpt de ervaren rechtsbuiten dat sommige van zijn ploeggenoten toe zijn aan wat anders. Het hoort een beetje bij de voetballerij. Het is niet anders. Afgelopen zomer zag Schaken de hele as van Feyenoord vertrekken. John Guidetti nam afscheid, net als Karim El Ahmadi, Ron Vlaar en Otman Bakkal. Ik maakte me toen wel zorgen, erkent hij. We hadden ons net voor de voorronde van de Champions League geplaatsten waren het hele centrum van ons team in één klap kwijt. Technisch directeur Martin van Geel greep echter adequaat in door onder meer Graziano Pellè, Lex Immers en Joris Mathijsen binnen te halen. Dat heeft de club toen erg goed gedaan, stelt Schaken. Daarom maak ik me nu eigenlijk niet zon zorgen. Als er een speler vertrekt, weet ik zeker dat de club een goede vervanger zal aantrekken. In tegenstelling tot afgelopen seizoen is er een budgetje voor aankopen. Ik weet zeker dat de club eventuele vertrekken goed zal opvangen, spreekt Schaken zelfverzekerd. Bron:Voetbalprimeur Goed verhaal en een net zo'n goede instelling van Ruben Schaken. Bij hem is het glas gelukkig half vol.
Natuurlijk zijn de resultaten van de afgelopen wedstrijden teleurstellend. Je moet als supporter wel oog hebben voor de startsituatie en de financiële omstandigheden. Feyenoord is echter nog steeds op de goede weg. Nog even geduld en de grote financiële zorgen zijn voorbij en kan Feyenoord zich voor 100% concentreren op de sportieve aspecten. En als dat moet met een nieuw stadion, dan moeten we ook in die stap mee durven gaan als supporters. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ik ben dat woord zovaak tegen gekomen deze week,ik dacht ik gooit het er ook eens in...Maar niet goed geschreven zeker? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Droog, maar met een bakkie er bij niet slecht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 april 2013 - 16:22 schreef Leon FR1908 het volgende:Hahaha ik ben dat woord zovaak tegen gekomen deze week,ik dacht ik gooit het er ook eens in...Maar niet goed geschreven zeker? hartstikke goed zelfs.. maar ik hoor speculasies .. :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op een kadetje,ook lekker. |
|
|
|