|
|
FR-Henk
|
|
|
Schaken moet niet lullen. Vindt afgelopen week dat ie te weinig scoort en verzuimt vandaag te scoren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Niet als je uit bij RKC, ADO en PEC Zwolle punten verspeeld ... Dankzij de armoede van de eredivisie kan men Europa in. Eerst maar eens de poulfase bereiken !! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 14:37 schreef lijdensweg het volgende:[..] Niet als je uit bij RKC, ADO en PEC Zwolle punten verspeeld ... Dankzij de armoede van de eredivisie kan men Europa in. Eerst maar eens de poulfase bereiken !! Nog een keer: Selectie is 3e plaats waardig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik schijt er nog eens bovenop, misschien 3e plaats waardig en dat alleen omdat fietstas ook te lui is om te voetballen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 mei 2013 - 14:34 schreef FR-Henk het volgende:Schaken moet niet lullen. Vindt afgelopen week dat ie te weinig scoort en verzuimt vandaag te scoren. Moet ie gewoon breedleggen. Ongelofelijk. Lex kan hem er dan zo inlopen. Totaal blind voor de goal. En dat terwijl hij voorin de enige was met wat dreiging. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaken: 'Niet te dramatisch doen'
Met dit soort uitspraken worden we nooit meer kampioen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met deze selectie ook niet. Dus inderdaad, voor nu niet te dramatisch doen en of flink sterker de zomerstop uitkomen, of accepteren dat je volgend jaar weer zo'n seizoen of een stapje minder nog hebt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 09:22 schreef Stylzz het volgende:Met deze selectie ook niet. Dus inderdaad, voor nu niet te dramatisch doen en of flink sterker de zomerstop uitkomen, of accepteren dat je volgend jaar weer zo'n seizoen of een stapje minder nog hebt. Schaken word er ook niet jonger op.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Klopt, ik ben ook van mening dat je die ook moet verkopen als er iemand voor komt. Kan hooguit nog een seizoen aardig mee. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, ik ben ook van mening dat je die ook moet verkopen als er iemand voor komt. Kan hooguit nog een seizoen aardig mee. Moet het ook van zijn snelheid en inzet hebben. Zijn inzicht is beperkt ( in mijn ogen althans )... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 09:55 schreef infamous psv het volgende:[..] Moet het ook van zijn snelheid en inzet hebben. Zijn inzicht is beperkt ( in mijn ogen althans )... Dat bleek gisteren ja, zijn eindpass is vaak beperkt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Jazeker.. had een goal moeten zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:[..] Klopt, ik ben ook van mening dat je die ook moet verkopen als er iemand voor komt. Kan hooguit nog een seizoen aardig mee. Op die leeftijd zullen de clubs helaas niet in een rijtje staan |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: vind het nog knap van hem dat hij op latere leeftijd toch nog bij een topclub terechtkwam en zelfs Oranje haalde.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 09:18 schreef MMM het volgende:Schaken: 'Niet te dramatisch doen' Met dit soort uitspraken worden we nooit meer kampioen. Nee maar ze kunnen nu wel heerlijk vakantie vieren he... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 10:16 schreef infamous psv het volgende:[..] vind het nog knap van hem dat hij op latere leeftijd toch nog bij een topclub terechtkwam en zelfs Oranje haalde.. Absoluut, maar verkopen zit er niet in... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: en dat is lekker met n paar ton op de bank.!!! zeker voor die jonge knapen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 11:37 schreef van geil het volgende:[..] en dat is lekker met n paar ton op de bank.!!! zeker voor die jonge knapen. Misschien wil Henk er wel een topic van maken ? hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee Leon, daar ben jij veeeeel beter in. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 10:16 schreef infamous psv het volgende:[..] vind het nog knap van hem dat hij op latere leeftijd toch nog bij een topclub terechtkwam en zelfs Oranje haalde.. Is en blijft een beperkte voetballer ... En helaas zo blind voor de goal, heeft geen oog voor zijn medespelers . Hetzelfde niveau als Erwin Mulder, voegt dus niks aan het elftal toe !!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 14:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] Is en blijft een beperkte voetballer ... En helaas zo blind voor de goal, heeft geen oog voor zijn medespelers . Hetzelfde niveau als Erwin Mulder, voegt dus niks aan het elftal toe !!! Was vorig jaar net als Feyenoord een grote verrassing in de competitie mr voetbalt met oogkleppen op.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2013 - 09:18 schreef MMM het volgende:Schaken: 'Niet te dramatisch doen' Met dit soort uitspraken worden we nooit meer kampioen. moet van hogerhand. Pelle roept t ook ineens. t seizoen moet geslaagd lijken.
en inderdaad ,dan wordt je t nooit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 mei 2013 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
slechts 3 spelers in de eredivisie meer assists. alleen t scoren is ver onder de maat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ruben Schaken tevreden met derde plaats
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
redelijk van waarde geweest...
maar nu tijd voor de verkoop. drukt ook zwaar op de begroting. tijd voor vers bloed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boca
|
|
|
Florian Jozefzoon moet de opvolger worden van schaken, als hij ooit vetrekt of stopt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: GozerT dit ga je niet menen..?????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 mei 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En wat heeft die in zijn nak gedouwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Boca???? Geen idee maar het moet wat geweest zijn anders kom je niet met een snavelt op de proppen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
"Wij als spelersgroep van Feyenoord willen wel een keer het laatste woord"
Ruben Schaken is van mening dat het niet ondenkbaar is dat Feyenoord komend seizoen kampioen zal worden. De aanvaller van de Rotterdammers beseft namelijk dat zijn club in het voordeel is vanwege het feit dat de spelersgroep van Feyenoord zeer waarschijnlijk bij elkaar blijft.
"Je moet altijd afwachten, maar zoals het er nu naar uitziet blijft de groep bij elkaar", vertelde Schaken vol trots in gesprek met Voetbal International. "Die continuïteit moet onze kracht zijn. Wij weten dat onze spelersgroep bij elkaar past."
"Je moet altijd bescheiden blijven", vervolgde Schaken, die nog niet wil zeggen dat zijn ploeg het kampioenschap wint. "Ik ga niet zeggen dat we kampioen worden, dat schiet niet op, maar wel dat wij als spelersgroep van Feyenoord wel een keer het laatste woord willen hebben." Bron:Soccernews |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schaken: 'Het goede gevoel pakken'
Ruben Schaken vond het heerlijk om na een goede trainingsweek het wedstrijdshirt aan te trekken voor het oefenduel tegen SC Feyenoord. De buitenspeler was met drie assists belangrijk voor de grotere broer van de amateurploeg. 'Dit was de eerste. We hebben het vooral in de tweede helft goed gedaan', reageerde Schaken na de 0-7 overwinning tegenover RTV Rijnmond.
De routinier hecht niet veel waarde aan de ruime overwinning op Varkenoord. 'We weten allemaal dat de tegenstander niet van het niveau is waartegen we dit seizoen gaan spelen. Het goede gevoel moeten we in deze wedstrijden pakken.'
Trainer Ronald Koeman hoopt snel een scorende speler aan de selectie toe te voegen. Ook Schaken ziet dat zijn ploeg vorig seizoen wel erg afhankelijk was van spits Graziano Pellè. 'Ik moet zelf meer goals gaan maken. Ik deel de mening van de trainer dus dat we meer scorende spelers nodig hebben. Dat kan wel in de groep komen.' Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blessure Schaken valt mee
De blessure die Ruben Schaken in het oefenduel met ASWH (0-5 overwinning) opliep, is niet van ernstige aard. Trainer Ronald Koeman vertelde dit na afloop van de wedstrijd tegenover de microfoon van RTV Rijnmond.
Schaken raakte in de eerste helft van de wedstrijd geblesseerd aan zijn hoofd. Vervolgens moest de rappe buitenspeler zich noodgedwongen laten vervangen. "Nee, het is niet ernstig. Hij had wat last van zijn hoofd en dan ga je er uit voorzorg uit", aldus Koeman.
Verwacht wordt dat Schaken maandag gewoon weer aanwezig is op de training van Feyenoord. Die training wordt gehouden op Varkenoord. Op zondag heeft de selectie van Koeman een dagje vrij, waarna het vijf dagen achter elkaar gaat trainen. Over een week staat er een oefenwedstrijd met FC Dordrecht op het programma. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op donderdag 15 september 2011 - 10:59 schreef FR-Han het volgende:[..] lol... het sarcasme spatte van het scherm! van Geel doet het idd heel goed. als hij 3 jaar blijft staat er een kampioenselftal Han profeet Held!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet ook vrezen voor zijn plek. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Hij is totaal uit vorm en zal moeten vechten ook voor zijn plaats. Niet zeuren over korte vakantie. 2 weken moet toch ook zat zijn. Daar kom je als voetballer toch weer uitgerust uit kom op zeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 08:18 schreef legrande het volgende:Hij is totaal uit vorm en zal moeten vechten ook voor zijn plaats. Niet zeuren over korte vakantie. 2 weken moet toch ook zat zijn. Daar kom je als voetballer toch weer uitgerust uit kom op zeg. Kom op zeg! Het is altijd al een beperkte voetballer geweest, al vond ik hem minder slecht dan Verhoek afgelopen seizoen. Maar misschien gaat Verhoek het niveau van ADO weer halen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mwah, denk niet dat Schaken hoeft te vrezen voor z'n plek. Beste fitte buitenspeler die we momenteel hebben. |
|
|
|
|
Sanie
|
|
|
Ik vind hem goed, alleen hij doet elke keer de zelfde actie aan de buiten kant. Een verrassing zou ook leuk zijn. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
De inzet van Verhoek is zonder meer te prijzen. Hij komt echter kwaliteit tekort ten opzichte van Schaken. Een goede bankspeler voor Feyenoord, die ik liever zie dan Gabral. Ik ben daarom nog steeds blij met de ruil. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 09:56 schreef Sanie het volgende:Ik vind hem goed, alleen hij doet elke keer de zelfde actie aan de buiten kant. Een verrassing zou ook leuk zijn. Mag van geluk spreken dat hij snel is anders had hij nooit bij een topclub terechtgekomen want zijn techniek is minimaal. |
|
|
|
|
eko-sporter
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 12:03 schreef infamous psv het volgende:[..] Mag van geluk spreken dat hij snel is anders had hij nooit bij een topclub terechtgekomen want zijn techniek is minimaal. Ik vind hem snel én hij heeft een goede traptechniek. Zijn passeertechniek is echter inderdaad beperkt. Ik vind echter dat zijn mentaliteit ook best geprezen mag worden. Positieve jongen die het maximale wil geven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juli 2013 - 08:50 schreef MMM het volgende:Mwah, denk niet dat Schaken hoeft te vrezen voor z'n plek. Beste fitte buitenspeler die we momenteel hebben. Hmmm, hier kom ik op terug. Denk dat deze man zijn basisplaats kwijt gaat raken als Boëtius weer fit is, Manu terug is van een schorsing en dan heb je ook Armenteros nog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Matig inderdaad. Hij en Immers staan op de nominatie hun basisplaats kwijt te raken. |
|
|
|