BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijff weer in conflict met RvC, Davids verliet boos bijeenkomst'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - donderdag 15 september 2011 - 16:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Cruijff weer in conflict met RvC, Davids verliet boos bijeenkomst' (VoetbalZone)

amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:38 schreef Cornee het volgende:
Ik zat wat te filosoferen: Wat vinden jullie van Frank Arnesen als nieuwe directeur?
Wanneer Guus Hiddink definitief niet komt. Wanneer Tjeu La Ling definitief niet breder wordt gedragen. Wanneer Marc Overmars zich definitief nog niet geschikt genoeg acht.

Het is maar een gedachtegang..
Ja goed idee man, maken we even de nodige miljoenen over naar HSV om zijn contract af te kopen!! Inderdaad man, goed idee!!
baco74
 baco74 - donderdag 22 september 2011 - 10:22   quote  deeplink  
cruijf-ling.png
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 22 september 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:38 schreef Cornee het volgende:
Ik zat wat te filosoferen: Wat vinden jullie van Frank Arnesen als nieuwe directeur?
Wanneer Guus Hiddink definitief niet komt. Wanneer Tjeu La Ling definitief niet breder wordt gedragen. Wanneer Marc Overmars zich definitief nog niet geschikt genoeg acht.

Het is maar een gedachtegang..
Misschien helemaal niet zo'n slecht idee... Misschien is er een verslaggever die dit leest en het balletje op wil gooien bij de hoge heren?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 september 2011 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 10:22 schreef baco74 het volgende:
[ afbeelding ]
Had het gezien ja..
Geweldig!

TOON VAN DRIEL///////HELD!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 10:22 schreef baco74 het volgende:
[ afbeelding ]
Whahahahahahaha die gast heeft altijd mega goeie stripjes!! Whahaha
baco74
 baco74 - donderdag 22 september 2011 - 16:57   quote  deeplink  
VI.nl meldt het volgende:

Steven ten Have, preses van de raad van commissarissen van Ajax,
spreekt zich tegen Voetbal International voor het eerst sinds 25 juli
publiekelijk uit over de relatie van de rvc met Johan Cruijff.
Daarbij komen onder meer de recente gebeurtenissen in Amsterdam aan bod
toen Cruijff zich onverwacht samen met Tscheu La Ling meldde op de burelen van de club
dit om duidelijkheid te krijgen over de eerdere afwijzing van Ling als directeur.

Hoe ziet u de samenwerking met Cruijff voor u na de gebeurtenissen van vorige week?
'Daar sta ik nu niet anders in dan daarvoor', aldus Ten Have.
'Ik heb Johan na die dinsdag nog informeel gesproken en dat verliep in een prettige sfeer. We zijn met vijf personen en wij brengen allemaal onze eigen kennis en ervaring in.'

'Nieuw in deze rvc is dat het voetbal daarin is vertegenwoordigd, via Edgar (Davids) en Johan.
En de anderen brengen meer commerciële, strategische, juridische of organisatorische kennis in.'

'Op zeer korte termijn vindt een nieuwe vergadering plaats.
Ik vind het trouwens belangrijk te vermelden dat Edgar dinsdag niet boos was toen hij vertrok.
De vergadering was al gesloten en zou niet opnieuw geopend worden.'

'Hij heeft mij, als voorzitter van de vergadering,
rustig toestemming gevraagd de ruimte te verlaten om andere dingen te gaan doen. Aansluitend heeft hij bij het ontvangstdiner met het bestuur van Olympique Lyon
zijn rol als commissaris van Ajax weer vervuld.'

Bron:www.vi.nl http://dlvr.it/mZsWq

Deze woorden van Steven ten Have brengen toch nieuw licht op de zaak,
die zich verleden week zou hebben voortgedaan.
Er is door diverse media toch weer heel selectief geciteerd en geconstanteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door baco74 --
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 september 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 16:57 schreef baco74 het volgende:
toen Cruijff zich onverwacht samen met Tscheu La Ling meldde op de burelen van de club
dit om duidelijkheid te krijgen over de eerdere afwijzing van Ling als directeur.

Hoe ziet u de samenwerking met Cruijff voor u na de gebeurtenissen van vorige week?
'Ik heb Johan na die dinsdag nog informeel gesproken en dat verliep in een prettige sfeer. We zijn met vijf personen en wij brengen allemaal onze eigen kennis en ervaring in.'

'Nieuw in deze rvc is dat het voetbal daarin is vertegenwoordigd, via Edgar (Davids) en Johan.
En de anderen brengen meer commerciële, strategische, juridische of organisatorische kennis in.'

Ik vind het trouwens belangrijk te vermelden dat Edgar dinsdag niet boos was toen hij vertrok.

rustig toestemming gevraagd de ruimte te verlaten om andere dingen te gaan doen. Aansluitend heeft hij bij het ontvangstdiner met het bestuur van Olympique Lyon

http://www.soccernews.nl/news/132295/Ten_Have:_Edgar_is_dinsdag_niet_boos_weggelopen
Je bent me net voor ;)
baco74
 baco74 - donderdag 22 september 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
sorry gap, eerst maar ff een pb sturen voordat je post?...haha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 16:57 schreef baco74 het volgende:

De media is een grote bron van sensatiezoekerij!! Als Johan per ongeluk een scheet zou laten, zou dat al verbasterd worden tot een verhaal waarin hij desnoods Edgar zou discrimineren vanwege zijn huidskleur. Die gasten zoeken achter elk zinnetje (via twitter of elk ander willekeurig medium) een hele berg onzin om het verhaal zo spannend mogelijk te maken!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 17:00   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - donderdag 22 september 2011 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 17:00 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Als Johan per ongeluk een scheet zou laten, zou dat al verbasterd worden tot een verhaal waarin hij desnoods Edgar zou discrimineren vanwege zijn huidskleur.
Whahaha...die is lachen,man.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 17:06 schreef baco74 het volgende:

[..]

Whahaha...die is lachen,man.
Maar weet je wat het ergste is, het gebeurd ook gewoon! Niet zozeer dit voorbeeld, maar achter elke scheet zoeken ze een verhaal. Zag gisteren toevallig een stukje op RTL4 van Boulevard en die Maarten Spanjer oid ging tekeer tegen die gasten in de studio. Hij had een ongeluk gehad en in plaats dat ze vroegen hoe het met het slachtoffer ging maakten ze zich zorgen over hem. Hij zei vervolgens: "stel dat ik nu een onbekende nederlander was geweest hadden jullie er dan ook aandacht aan besteed". Whahaha heb die gasten nog nooit zo erg met hun bek vol tanden zien staan!! Whahahahaha
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 17:27   quote  deeplink  
En daarbij elk verhaal rond Ajax levert natuurlijk de nodige publiciteit op! De krant moet verkocht worden, het programma bekeken en de internetsite bezocht!! Ajax is een hot item en helemaal rond die nieuwe bestuursvorming! Iedereen wil meegenieten dus smullende berichten leveren meer hits op!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - donderdag 22 september 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Maar weet je wat het ergste is, het gebeurd ook gewoon! Niet zozeer dit voorbeeld, maar achter elke scheet zoeken ze een verhaal. Zag gisteren toevallig een stukje op RTL4 van Boulevard en die Maarten Spanjer oid ging tekeer tegen die gasten in de studio. Hij had een ongeluk gehad en in plaats dat ze vroegen hoe het met het slachtoffer ging maakten ze zich zorgen over hem. Hij zei vervolgens: "stel dat ik nu een onbekende nederlander was geweest hadden jullie er dan ook aandacht aan besteed". Whahaha heb die gasten nog nooit zo erg met hun bek vol tanden zien staan!! Whahahahaha
Sterke opmerking van die Spanjer.
maar ja showbiz he...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2011 - 17:28 schreef baco74 het volgende:

[..]

Sterke opmerking van die Spanjer.
maar ja showbiz he...
Das inderdaad waar, maar het gebeurd niet alleen in de showbizz. Verbaas me vaak over verhalen met betrekking tot mijn club en achteraf bezien blijkt het ineens allemaal anders te liggen dan vooraf werd geschreven!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 22 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
-

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Cruijff weer in conflict met RvC, Davids verliet boos bijeenkomst'

0.0059790