|
|
alibabba
|
|
|
quote: al die getallen man... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ja,nu val je door de mand he????;-)met je lagere school....... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Whahahaha..ik had er nooit naar toe moeten gaan man..allemaal wijsneuzen die voor de klas stonden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoezo, het is 2-2 gebleven.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik roep maar wat ouwe..........wil graag meedoen.......maar snap er geen hol van. Zat vanmiddag rugby te kijken...is veel leuker man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik roep maar wat ouwe..........wil graag meedoen.......maar snap er geen hol van. Zat vanmiddag rugby te kijken...is veel leuker man FLikker op man, je hebt gewoon Ajax gekeken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
AZ trouwens ook een serieuze titelkandidaat in mijn ogen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: AJAX???........huh.......... wat is dat dan........bier clupje???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: je speelt met je neus ouwe!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heheheheehe........nee met mijn leuter.........kleuter |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:09 schreef joduh het volgende:die vieze wietkoppie heeft het maar over de top 3!!!!!!!!ik sta er maar 1 punt achter gluiperd........ Maar onze uitslagen zijn hetzelfde, dus kan jij nooit 1ste worden,, daarom zei ik het.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wacht mar jongens, ik blijf het hele seizoen hangen in de middenmoot, maar ik pak jullei uiteindelijk nog wel.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:Wacht mar jongens, ik blijf het hele seizoen hangen in de middenmoot, maar ik pak jullei uiteindelijk nog wel.. Dream on! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hey Amsterdammer: Wat doe je 10de?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Blijf maar een grote mond houden.. Ik wordt trouwens liever 10e dan tweede.. ik houd er niet van om de eerste loser te zijn..:-0 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] Blijf maar een grote mond houden.. Ik wordt trouwens liever 10e dan tweede.. ik houd er niet van om de eerste loser te zijn..:-0 Ik ben anders wel liever 2de dan 10de.. Dan heb je tenminste nog een beetje recht om een grote mond te hebben ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 19:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik ben anders wel liever 2de dan 10de.. Dan heb je tenminste nog een beetje recht om een grote mond te hebben ;-) Die heb ik van nature lullo..........dus geen spelletjes voor nodig |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 19:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik ben anders wel liever 2de dan 10de.. Dan heb je tenminste nog een beetje recht om een grote mond te hebben ;-) Waarover?? Over de punten die je hebt gehaald??
Het is toch wel duidelijk dat het niks zegt over verstand van voetbal...Anders had Joduh ook nooit zo hoog gestaan.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Waarover?? Over de punten die je hebt gehaald?? Het is toch wel duidelijk dat het niks zegt over verstand van voetbal...Anders had Joduh ook nooit zo hoog gestaan.. Da's waar ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 19:55 schreef remco k het volgende:[..] Waarover?? Over de punten die je hebt gehaald?? Het is toch wel duidelijk dat het niks zegt over verstand van voetbal...Anders had Joduh ook nooit zo hoog gestaan.. Hehehehehehe.....die gast heeft er meer verstand van als jij en weetkoppie bij elkaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mag ik eerst mijn biertje opdrinken.......please.....daarna ga ik dood man |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke...........vanaf nu ben ik dood.....leuk dat ik je hebt leren kennen ouwe |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Whahahahaha tering man, ben een beetje gestegen dit weekend!! Van plek 13 naar plek 10 en eindelijk een 6 punter!! Helaas mijn eigen cluppie niet goed voorspelt! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 20:32 schreef amsterdammer113 het volgende:Whahahahaha tering man, ben een beetje gestegen dit weekend!! Van plek 13 naar plek 10 en eindelijk een 6 punter!! Helaas mijn eigen cluppie niet goed voorspelt! Lekker.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ik heb ook weer eens wat ingevuld homo's, heb wel weer lekker veel goed deze keer.....godverdomme!
Kut topic!!
SLOTJE!!!!!!!! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 10:11 schreef FsideVak129 het volgende:Gaaf dit... zeker nieuw dit seizoen.. goed gemaakt (ff knippen/plakken van Miss... thanks) nec - nac = 2-1 Fout groningen - excelsior = 2-0 Goed vvv - heerenveen = 2-2 Fout vitesse - roda = 3-1 Half Goed feyenoord - graafschap = 2-0 half goed psv - AJAX = 0-4 Fout twente - ado = 1-1 Fout rkc - az = 1-3 Half goed utrecht - heracles = 2-1 fout valt nog mee..
|
|
|
|