BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er komt 3 oktober financiele duidelijkheid.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de kromme2
 de kromme2 - vrijdag 16 september 2011 - 17:09   quote  deeplink  
Kreeg vandaag onderstaand mailtje van mijn cluppie:

Beste Feyenoord supporter,

Mede dankzij uw steun hebben supporters en bedrijven samen een belangrijke bijdrage geleverd van 1 miljoen Euro aan de financiële gezondmaking van Feyenoord. Namens alle initiatiefnemers en namens Feyenoord nogmaals hartelijke dank daarvoor.

Vanuit fiscaal/juridisch oogpunt is destijds gekozen voor een constructie waarbij iedere Feyenoord supporter die een bijdrage heeft gedoneerd, lid wordt van de Vereniging Supporters Steunen Feyenoord. Formeel gezien dient het bestuur van deze vereniging één keer per jaar verantwoording af te leggen aan de leden in een Algemene Leden Vergadering. Deze Algemene Leden Vergadering zal plaatsvinden op maandag 3 oktober 2011 om 19.30 uur in De Maaszaal onder de eerste ring van het Maasgebouw in Stadion de Kuip.

Tijdens deze Algemene Ledenvergadering worden twee nieuwe bestuursleden voorgedragen. Dit vanwege het aftreden van de bestuurders de heren M. Been en H. Huigen. Daar de Feyenoord Supportersvereniging heeft aangegeven geen gebruik te willen maken van het recht dat zij conform de statuten van de vereniging heeft, zal deze voordracht gedaan worden door het bestuur van de vereniging. Tevens dient een Commissie van Onderzoek te worden benoemd.

Bijgesloten treft u de agenda aan. Mocht u deze vergadering willen bijwonen, dan verzoeken wij u vriendelijk om u uiterlijk donderdag 29 september a.s. via het e-mailadres info@supporterssteunenfeyenoord.nl. aan te melden, in verband met de organisatie van de vergadering. Leden die zich tijdig hebben aangemeld, daadwerkelijk lid zijn van de vereniging en hun contributie volledig hebben betaald kunnen de vergadering bijwonen. Iedereen die de vergadering wil bijwonen dient vooraf een legitimatiebewijs te tonen zodat tevens de stemgerechtigdheid kan worden vastgesteld.

Wij zullen u in ieder geval via www.supporterssteunenfeyenoord.nl op de hoogte houden van hetgeen op de ledenvergadering is besloten.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met sportieve groet,

Mark van Beek
Bestuur Vereniging Supporters Steunen Feyenoord

Agenda:

Welkom door de voorzitter
Vaststellen van de agenda
Toelichting Algemene Zaken door de voorzitter
Toelichting en Verantwoording Financiële Situatie
Voordracht en Benoeming Commissie van Onderzoek
Begroting 2011-2012
Voordracht en Benoeming twee bestuursleden
Verzoek tot wijziging Statuten Art. 11 lid 5.
Rondvraag
Einde
nibali
 nibali - vrijdag 16 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
He He
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 16 september 2011 - 18:07   quote  deeplink  
Yep, ik heb hem ook gekregen...eindelijk nieuws !
craven
 craven - vrijdag 16 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
prima, was ook broodnodig...
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 16 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
Helemaal mee eens !!!
Crisismanager
 Crisismanager - vrijdag 16 september 2011 - 19:15   quote  deeplink  
Nog 2.5 week in dubio dus...
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 16 september 2011 - 19:17   quote  deeplink  
Die sukkels van LN en FRFC nu hun zin?
craven
 craven - vrijdag 16 september 2011 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 19:17 schreef Quiroz het volgende:
Die sukkels van LN en FRFC nu hun zin?
leefbaar nederland?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 16 september 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 19:17 schreef Quiroz het volgende:
Die sukkels van LN en FRFC nu hun zin?
Waarschijnlijk niet!!
Vooral LN vond ik altijd goed maar is nu echt naar een zeer bedenkelijk niveau gezakt!
bjorn
 bjorn - vrijdag 16 september 2011 - 19:53   quote  deeplink  
Dat werd wel eens tijd, ben wel benieuwd hoeveel we nu precies nog in het rood staan.
Els
 Els - vrijdag 16 september 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 19:53 schreef bjorn het volgende:
Dat werd wel eens tijd, ben wel benieuwd hoeveel we nu precies nog in het rood staan.
Vraag me af of je dat te horen krijgt. Het gaat hier tenslotte om de SsF en VvF, niet om de BVO.
de flh
 de flh - vrijdag 16 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Goh een update na de zomer, wat een verrassing. Had hem eigenlijk pas rond de kerst verwacht. valt me nog mee.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 17 september 2011 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 september 2011 - 20:34 schreef Els het volgende:

[..]

Vraag me af of je dat te horen krijgt. Het gaat hier tenslotte om de SsF en VvF, niet om de BVO.
Idd, gaat om de SSF niet om de club. Wat mij verbaast is dat men er voor kiest dde statuten aan te passen en zonder de FSV verder te gaan ipv te kijken wat de oorzaak is waarom de 2 andere bestuursleden hebben gekozen op te stappen en daar dan wat aan te doen. Als 2/3 van een bestuur opstapt moet er toch iets aan de hand zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 00:22   quote  deeplink  
Ik neem aan dat ze gemeld hebben waarom ze opstapten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er komt 3 oktober financiele duidelijkheid.









0.0073912