|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
AMSTERDAM - De Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN) spant een kort geding aan tegen Ajax en de burgemeester van Amsterdam om spreekkoren in de ArenA. Volgens de stichting weigeren de voetbalclub en de burgemeester op te treden als er vanaf de tribune antisemitische spreekkoren klinken. Het geding dient 17 oktober bij de rechtbank in Amsterdam, kondigde de stichting vrijdag aan. De stichting BAN spande eerder dit jaar met succes een kort geding aan tegen ADO Den Haag om kwetsende spreekkoren. ik wil graag jullie mening daar over horen? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
oprotten met die gasten!BAN DE BAN!!!!! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
godver man laat ze paar andere aanpakke, stomme trekvogels |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: We roepen je alleen maar. Mag dat ook al niet? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ajacieden brengen joden zkr niet in discridiet, maar sturen een uitnodiging om joden in discridiet te brengen! wij zijn zkr niet fout maar de supporters van de tegenstander wel! hun reageren alleen op ons! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Slaat nergens op, maar denk dat er nog iets gaat gebeuren op dat vlak. Ze zullen ajax wel in ongelijk stellen..... Maar ja, wij gaan niet in de fout, dat zijn anderen!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik heb hierop maar 1 reactie!! Whahahahahahahahahahahahhaahhahaha
Zo en nu weer over tot de orde van de dag!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahsh tuluk mag dat!!!!JODUHHHHH JODUHHHHH JODUHHHHHHH JODUHHHHH JODUHHHHHH JODUHHHHHHHH |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 20:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ajacieden brengen joden zkr niet in discridiet, maar sturen een uitnodiging om joden in discridiet te brengen! wij zijn zkr niet fout maar de supporters van de tegenstander wel! hun reageren alleen op ons! Joh ik snap het best maar ik zou als tegenstander niet met 'gas gas' aankomen maar met PLO Arafat sjaaltjes om de Arena bezoeken en dan een spandoek maken met jachtvliegtuigen die bommen op vluchtelingenkampen los gooit.
Joduh of Joden is een geuzenaam, niks meer en niks minder. Net zoals hullie op 'Jodenjacht' gaan niks met razzia's te maken heeft.
Die teringlijers van die stichting moeten eens in een spiegel kijken en vluchtelingen uit Palestina in hun eigen achterhuis proppen voor een paar jaar.
Ik kots op die zionistische fanatiekelingen die onder steun van de USofA en een verzonnen boek een land bezet houden. Die gappies hebben de wereldeconomie in handen. Tyfuslui die ook niet de gaskamer verdienden maar nu niet hun pijlen op ons moeten richten maar hun eigen land eens tot orde gaan roepen.
Zo, nu een biertje |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ze willen het maar niet begrijpen...........al de rare clubjes die om wat voor een reden tegen Ajax zijn.............puur omdat we joden zijn,zullen we altijd blijven.......over honderd jaar zijn we nog steeds joden. Dat gaat er bij hun botte hersens niet in.....ik blijf jood tot aan mijn dood......mijn dochter van 5 heeft het virus ook al te pakken...is wel een generatie verder,zo zal {hoop ik} het altijd door worden gegeven........dus kappen met die onzin.......opzouten met die rare BAN.......en dat soort cluppies. AJAX CBS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 17:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:AMSTERDAM - De Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN) spant een kort geding aan tegen Ajax en de burgemeester van Amsterdam om spreekkoren in de ArenA. Volgens de stichting weigeren de voetbalclub en de burgemeester op te treden als er vanaf de tribune antisemitische spreekkoren klinken. Het geding dient 17 oktober bij de rechtbank in Amsterdam, kondigde de stichting vrijdag aan. De stichting BAN spande eerder dit jaar met succes een kort geding aan tegen ADO Den Haag om kwetsende spreekkoren. ik wil graag jullie mening daar over horen? mijn mening ???
JODUH JODUH JODUH !!! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 17:45 schreef Positieve Arrogantie het volgende:AMSTERDAM - De Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN) spant een kort geding aan tegen Ajax en de burgemeester van Amsterdam om spreekkoren in de ArenA. Volgens de stichting weigeren de voetbalclub en de burgemeester op te treden als er vanaf de tribune antisemitische spreekkoren klinken. Het geding dient 17 oktober bij de rechtbank in Amsterdam, kondigde de stichting vrijdag aan. De stichting BAN spande eerder dit jaar met succes een kort geding aan tegen ADO Den Haag om kwetsende spreekkoren. ik wil graag jullie mening daar over horen? man ouwe hoer lik me kanarie,DIT KRIJGEN ZE ER AB-SO-LUUT NIET UIT...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik blijf Jood tot aan mijn dood............en daarmee moeten jullie het doen. JODUUUH....JODUUUH ......JODUUUH
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik blijf Jood tot aan mijn dood............en daarmee moeten jullie het mee doen. JODUUUH....JODUUUH ......JODUUUH ja precies...fock it |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 20:58 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Joh ik snap het best maar ik zou als tegenstander niet met 'gas gas' aankomen maar met PLO Arafat sjaaltjes om de Arena bezoeken en dan een spandoek maken met jachtvliegtuigen die bommen op vluchtelingenkampen los gooit. Joduh of Joden is een geuzenaam, niks meer en niks minder. Net zoals hullie op 'Jodenjacht' gaan niks met razzia's te maken heeft. Die teringlijers van die stichting moeten eens in een spiegel kijken en vluchtelingen uit Palestina in hun eigen achterhuis proppen voor een paar jaar. Ik kots op die zionistische fanatiekelingen die onder steun van de USofA en een verzonnen boek een land bezet houden. Die gappies hebben de wereldeconomie in handen. Tyfuslui die ook niet de gaskamer verdienden maar nu niet hun pijlen op ons moeten richten maar hun eigen land eens tot orde gaan roepen. Zo, nu een biertje +1000 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Stichting BAN trekt kort geding tegen burgemeester in. Stichting Bestrijding Antisemitisme (BAN) trekt de dagvaarding tegen burgemeester Eberhard van der Laan in. Het kort geding tegen Ajax gaat wel door.
Dit meldt de Stichting Bestrijding Antisemitisme donderdag. BAN spande een kort geding aan tegen Ajax en de burgemeester omdat beide partijen te weinig aan antisemitismebestrijding tijdens Ajax-wedstrijden zouden doen.
Op verzoek van de burgemeester vond daarop een gesprek met BAN plaats. Na dit gesprek, dat volgens BAN 'constructief en verhelderend' was heeft de stichting het kort geding tegen Van der Laan afgeblazen. Volgens BAN vindt Van der Laan de Ajax-spreekkoren 'joden, joden' net zo onwenselijk als de stichting.
Afgesproken is dat stichting BAN en de burgemeester gemeenschappelijk tegen de onwenselijke spreekkoren zullen optrekken.
Het kort geding tegen Ajax dient op 26 oktober.
Klik hier voor de bron. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo mooi??? Die burgemeester kruipt als een bang kind in de reet van stichting BAN. Het kort geding tegen Ajax blijft gewoon gehandhaafd en dient op 26 oktober!! Laat stichting BAN zichzelf lekker een BAN opleggen. Stelletje kansloze geitenwollensokken figuren!! Optyfen met die hoeren, laat onze club met rust.
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN JODEN!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 - 16:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hoezo mooi??? Die burgemeester kruipt als een bang kind in de reet van stichting BAN. Het kort geding tegen Ajax blijft gewoon gehandhaafd en dient op 26 oktober!! Laat stichting BAN zichzelf lekker een BAN opleggen. Stelletje kansloze geitenwollensokken figuren!! Optyfen met die hoeren, laat onze club met rust. WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN JODEN!!!! Ow wacht.. Ik las het verkeerd.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Misschien moet je eens beter leren lezen voordat je een reactie plaatst!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Vind het nog steeds gek, wij doen toch niks antisemitistisch??? En wij zijn Ajacieden, en wij afficeren ons gewoon met de bijnaam joden! Als de pisvee ers en de graafschappers 'boeren' roepen, dan gaat de stischting van de boeren daar toch ook niet tegenin? Mijn mening is dat dit aandachttrekkerij is! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
HOMO'S DAT IS WAT ZE ZIJN |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Zondag weer lekker schreeeeeuweeeeeeeeeeeeehhh "JOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHH
JOOOOOOOOOOODUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHH" |
|
|
|