BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 25-09-2011 , 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2011 - 16:24   quote  deeplink  
Nog steeds pissed.
MMM
 MMM - zondag 25 september 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 16:10 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Hou op man, die kerel gaat languit liggen, net of dat kan als je over een voetje struikelt
Eens. Vond het ook wel meevallen.
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 25 september 2011 - 16:28   quote  deeplink  
Ik kan de nederlaag nogsteeds niet een plekje geven.. Vies nasmaakje door de scheits.

Net ff wat meer geluk aan ons zijde gehad en we hadden nog een puntje mee kunnen nemen.. mja helaas..:(
Stylzz
 Stylzz - zondag 25 september 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Boekel jood
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 september 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 16:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Vond het ook wel meevallen.
In het filmpje was duidelijk te zien dat hij op z`n tenen stond..
Paar noppen op je teen is niet prettig,vraag maar aan Cissè..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 september 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 16:27 schreef MMM het volgende:

[..]

Eens. Vond het ook wel meevallen.
100% een pingel als ik die beelden ziet..

http://eredivisielive.nl/video/25731-van-boekel-na-az-feyenoord.html
Wim2
 Wim2 - zondag 25 september 2011 - 17:30   quote  deeplink  
Pff, als je zo'n wedstrijd op de radio langs de lijn gaat luisteren blijft er echt niets van je nagels over.. Feyenoord had één punt verdient en de rode kaart voor leerdam vind ik een 50/50. Geel en een waarschuwing waren in mijn ogen beter tot hun recht gekomen. In in ieder geval valt het resultaat tegen maar het spel wordt beter en thuis kunnen we Az zeker verslaan. En Roy Beerens-> lekker voor je kut kaaskop Je voorspelling over het wedstrijdverloop was helemaal fout en bruno heeft je even laten zien wat lef en durf is!

Als Feyenoord er nu toch gewoon weer voor gaat en weer zo goed speelt als in Alkmaar dan wordt het een kansloze middag volgende week voor Ado. Resultaat snel vergeten en naar het spel kijken. Daar draait het uiteindelijk om in de top wedstrijden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 september 2011 - 18:16   quote  deeplink  
We ziin terug Nederland!!!
Respect voor ons team!!
Dit was een examen waar we niet voor gezakt zijn.
Er was alleen een leraar die ons beschuldigde van spieken terwijl dat niet het geval was!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Feyenoord till i die --
henkie1969
 henkie1969 - zondag 25 september 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Ik heb (ondanks de uitslag) een heerlijke middag gehad, lekker in het zonnetje zitten kijken naar een prima Feyenoord.
Geslaagd voor dit examen.

Trots en Respect
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 september 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 19:24 schreef henkie1969 het volgende:
Ik heb (ondanks de uitslag) een heerlijke middag gehad, lekker in het zonnetje zitten kijken naar een prima Feyenoord.
Geslaagd voor dit examen.

Trots en Respect
.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zondag 25 september 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 19:24 schreef henkie1969 het volgende:
Ik heb (ondanks de uitslag) een heerlijke middag gehad, lekker in het zonnetje zitten kijken naar een prima Feyenoord.
Geslaagd voor dit examen.

Trots en Respect
Precies, was heel even balen, maar ach we staan f...ing 5e!
Wie had dat gedacht.
MMM
 MMM - zondag 25 september 2011 - 19:57   quote  deeplink  
De NOS liet het penalty moment van Schaken niet eens zien, drama..

Ze laten zo ongelooflijk veel uit de samenvattingen af en toe.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 25 september 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 19:57 schreef MMM het volgende:
De NOS liet het penalty moment van Schaken niet eens zien, drama..

Ze laten zo ongelooflijk veel uit de samenvattingen af en toe.
ja is een grote ergenis idd..
sevillana
 sevillana - zondag 25 september 2011 - 22:01   quote  deeplink  
leuke pot voetbal, had meer vrede gehad met een puntendeling, maar ja, heb vanmiddag toch een redelijk goed Feyenoord gezien, . . schept hoop voor de (nabije) toekomst
hotjumper
 hotjumper - zondag 25 september 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 15:17 schreef obiku010 het volgende:
het is zuur. maar op gegeven moment zien de scheidsen ook weer dat we niet aanstellen. en krijgen we hoop ik weer wat meer mee. lijkt wel of de topclubs of iig ajaz az psv twente altijd alles mee hebben
Ik denk dat ze sinds gisteren het niet met je eens zijn in amsterdam
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 september 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 22:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik denk dat ze sinds gisteren het niet met je eens zijn in amsterdam
Ja de scheids en zijn assistenten zijn weer van een bedroevend niveau. Zal niet gauw veranderen de komende jaren denk ik
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 26 september 2011 - 08:52   quote  deeplink  
nog maar even de samenvatting.
FR-Han
 FR-Han - maandag 26 september 2011 - 08:53   quote  deeplink  
zonde zonde zonde
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 26 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 08:52 schreef FR-Douwe het volgende:
nog maar even de samenvatting.
[ filmpje ]
graag alleen bij winst of gelijkspel a.u.b.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 26 september 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 08:57 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

graag alleen bij winst of gelijkspel a.u.b.
meen je dat nou serieus?
salemi
 salemi - maandag 26 september 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Het gaat me veel te ver om de scheidsrechter de schuld te geven. Echt ongenuanceerd om die scheids overal voor uit te maken. Leerdam moet op die plek niet zo'n sliding inzetten, dan roept hij dit ook niet over zich af. Logisch dat hij de bal wil veroveren, maar op de middellijn kan de tegenstander nog niet gevaarlijk worden, zeker als er nog vijf of zes spelers van Feyenoord achter hem staan. Verder geen kritiek op Leerdam, ik vind het een goede speler. Ik vind dat Feyenoord voor rust de wedstijd al had kunnen beslissen. Guidetti kreeg een aantal goede kansen, waarvan hij er minimaal een van had moeten verzilveren. Dat brengt de hooggespannen verwachting rond hem in ieder geval weer terug tot de juiste proporties. Een goede spits, maar zeker nog geen topklasse. Ik vraag me af wat Guyon Fernandez in die situatie had gedaan, voorlopig zie ik weinig verschil tussen beide spelers. Ik vind het jammer dat er zo eenzijdig voor Guidetti wordt gekozen. Eén punt had voor Feyenoord verdiend geweest. Holman had de tweede goal niet mogen maken. Verdedigingsfout van Dani Fernandez, maar ja, ik neem hem dat niet kwalijk na zo lange tijd afwezig te zijn geweest. Al met al is er hoop voor de toekomst.
KKL
 KKL - maandag 26 september 2011 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 09:42 schreef salemi het volgende:
Het gaat me veel te ver om de scheidsrechter de schuld te geven. Echt ongenuanceerd om die scheids overal voor uit te maken. Leerdam moet op die plek niet zo'n sliding inzetten, dan roept hij dit ook niet over zich af. Logisch dat hij de bal wil veroveren, maar op de middellijn kan de tegenstander nog niet gevaarlijk worden, zeker als er nog vijf of zes spelers van Feyenoord achter hem staan. Verder geen kritiek op Leerdam, ik vind het een goede speler. Ik vind dat Feyenoord voor rust de wedstijd al had kunnen beslissen. Guidetti kreeg een aantal goede kansen, waarvan hij er minimaal een van had moeten verzilveren. Dat brengt de hooggespannen verwachting rond hem in ieder geval weer terug tot de juiste proporties. Een goede spits, maar zeker nog geen topklasse. Ik vraag me af wat Guyon Fernandez in die situatie had gedaan, voorlopig zie ik weinig verschil tussen beide spelers. Ik vind het jammer dat er zo eenzijdig voor Guidetti wordt gekozen. Eén punt had voor Feyenoord verdiend geweest. Holman had de tweede goal niet mogen maken. Verdedigingsfout van Dani Fernandez, maar ja, ik neem hem dat niet kwalijk na zo lange tijd afwezig te zijn geweest. Al met al is er hoop voor de toekomst.
Leerdam maakte niet eens een overtreding!~

In Engeland zouden ze er niet eens om fluiten.
Waar maakt het uit waar Leerdam die sliding maakt...feit blijft dat het GEEN rood was!

Overteding op Schaken//HELD was een 100% penalty!

De reactie van Wernbloom op het duwtje El Ahmadi en dan neer vallen alsof hij een beuk in zijn gezicht krijgt is voor mij wel rood....gewoon het aannaaien van een kaart aan je tegenstander.
Looser!

Feyenoord is gewoon zwaar benadeeld door van Boekel waardoor we nu met lege handen staan...

Klaar.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 26 september 2011 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:02 schreef KKL het volgende:

[..]

Leerdam maakte niet eens een overtreding!~

In Engeland zouden ze er niet eens om fluiten.
Waar maakt het uit waar Leerdam die sliding maakt...feit blijft dat het GEEN rood was!

Overteding op Schaken//HELD was een 100% penalty!

De reactie van Wernbloom op het duwtje El Ahmadi en dan neer vallen alsof hij een beuk in zijn gezicht krijgt is voor mij wel rood....gewoon het aannaaien van een kaart aan je tegenstander.
Looser!

Feyenoord is gewoon zwaar benadeeld door van Boekel waardoor we nu met lege handen staan...

Klaar.
eens
KKL
 KKL - maandag 26 september 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:12 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

eens
ik er vandaag er nog steeds een kutgevoel aan overgehouden omdat je gewoon het gevoel hebt dat er meer had ingezeten en dat de scheidsrecter de wedstrijd negatief heeft beinvloed.

Positief is wel de inzet, beleving en het voetbal wat getoond word door het elftal.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 26 september 2011 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:17 schreef KKL het volgende:

[..]

ik er vandaag er nog steeds een kutgevoel aan overgehouden omdat je gewoon het gevoel hebt dat er meer had ingezeten en dat de scheidsrecter de wedstrijd negatief heeft beinvloed.

Positief is wel de inzet, beleving en het voetbal wat getoond word door het elftal.
klopt, heb het al eerder aangegeven elders maar als je mij voor het seizoen had gevraagd welke wedstrijden we sowieso zouden verliezen dan had ik deze erbij gezet. Nu hebben we een kutgevoel over de punten die je hebt genoemd. is dus totaal anders dan we vorig seizoen hadden durven hopen.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 26 september 2011 - 10:24   quote  deeplink  
Geeft in ieder geval vertrouwen voor de toekomst.. met dit voetbal gaat Feyenoord Europa in..

Hoop voor volgend seizoen dat Koeman nog een jaartje blijft en dat Bakkal ook nog wil tekenen (al denk ik dat dat moeilijk word).
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 26 september 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:19 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

klopt, heb het al eerder aangegeven elders maar als je mij voor het seizoen had gevraagd welke wedstrijden we sowieso zouden verliezen dan had ik deze erbij gezet. Nu hebben we een kutgevoel over de punten die je hebt genoemd. is dus totaal anders dan we vorig seizoen hadden durven hopen.
En daarom voorspel je ook een verlies in je SportPoolert, waar je oh zo trots op ben ;)
craven
 craven - maandag 26 september 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 11:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En daarom voorspel je ook een verlies in je SportPoolert, waar je oh zo trots op ben ;)
eens ;0)
salemi
 salemi - maandag 26 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:02 schreef KKL het volgende:

[..]

Leerdam maakte niet eens een overtreding!~

In Engeland zouden ze er niet eens om fluiten.
Waar maakt het uit waar Leerdam die sliding maakt...feit blijft dat het GEEN rood was!

Overteding op Schaken//HELD was een 100% penalty!

De reactie van Wernbloom op het duwtje El Ahmadi en dan neer vallen alsof hij een beuk in zijn gezicht krijgt is voor mij wel rood....gewoon het aannaaien van een kaart aan je tegenstander.
Looser!

Feyenoord is gewoon zwaar benadeeld door van Boekel waardoor we nu met lege handen staan...

Klaar.
Typisch Calimerogedrag als je vindt dat je een scheidsrechter nodig hebt om te winnen, of dat je door de scheidsrechter verliest. Leerdam moet gewoon intelligenter voetballen om het nadeel van de twijfel te voorkomen. Er is niet een scheidsrechter die bewust tegen Feyenoord fluit. Alleen heb je de ene keer voordeel en een andere keer nadeel van een minder goede beslissing van een scheidsrechter. Ik roep een van de penalties die we kregen tegen Graafschap nog even in de herinnering. Dat was toch ook een krijgertje. Of die glaszuivere goal die bij 020 -Twente afgekeurd werd (niet dat ik dat erg vind).
Feyenoord had gewoon de kansen moeten benutten die er geweest zijn, dan heb je niets meer met een scheidsrechter van doen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 26 september 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 11:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En daarom voorspel je ook een verlies in je SportPoolert, waar je oh zo trots op ben ;)
hahahaha touche!!
KKL
 KKL - maandag 26 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 11:29 schreef salemi het volgende:

[..]

Typisch Calimerogedrag als je vindt dat je een scheidsrechter nodig hebt om te winnen, of dat je door de scheidsrechter verliest. Leerdam moet gewoon intelligenter voetballen om het nadeel van de twijfel te voorkomen. Er is niet een scheidsrechter die bewust tegen Feyenoord fluit. Alleen heb je de ene keer voordeel en een andere keer nadeel van een minder goede beslissing van een scheidsrechter. Ik roep een van de penalties die we kregen tegen Graafschap nog even in de herinnering. Dat was toch ook een krijgertje. Of die glaszuivere goal die bij 020 -Twente afgekeurd werd (niet dat ik dat erg vind).
Feyenoord had gewoon de kansen moeten benutten die er geweest zijn, dan heb je niets meer met een scheidsrechter van doen.
Hoezo typisch calimerogedrag????

Het gaat om de feiten!

En de feiten in de wedstrijd wijzen uit dat van Boekel tijdens deze wedstrijd twee keer er volledig naast zit in het nadeel van Feyenoord!~

Heeft dit de wedstrijd en de uitslag beinvloed?

JA.
salemi
 salemi - maandag 26 september 2011 - 12:19   quote  deeplink  
Zeg je het dan ook als je door een fout van een scheidsrechter bevoordeeld wordt en daardoor een wedstrijd wint, die je anders met puntverlies zou hebben afgesloten?
Dit keer hebben we pech, maar het feit blijft ( ik hou het ook graag bij feiten) dat Feyenoord de kansen beter had moeten benutten en dat Leerdam niet zo'n onzinnige sliding moet maken op zo'n plaats.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 26 september 2011 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 12:19 schreef salemi het volgende:
Zeg je het dan ook als je door een fout van een scheidsrechter bevoordeeld wordt en daardoor een wedstrijd wint, die je anders met puntverlies zou hebben afgesloten?
Dit keer hebben we pech, maar het feit blijft ( ik hou het ook graag bij feiten) dat Feyenoord de kansen beter had moeten benutten en dat Leerdam niet zo'n onzinnige sliding moet maken op zo'n plaats.
maar daar gaat het nu niet om, het gaat om deze wedstrijd en in deze wedstrijd heeft de scheids Feyenoord benadeelt. Daar kun je het niet mee oneens zijn.
Dat wij meer kansen hadden kunnen benutten? ja dat klopt ook, maar als je elke kans erin schiet dan krijg je korfbal uitslagen en dat is nou eenmaal niet zo.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 26 september 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 09:01 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

meen je dat nou serieus?
zeker, als ze verliezen kijk ik niet nog een keer, vind 1 keer kijken dan vaak al genoeg, dus voor mij gisterenavond ook geen studio sport
Els
 Els - maandag 26 september 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 12:19 schreef salemi het volgende:
Zeg je het dan ook als je door een fout van een scheidsrechter bevoordeeld wordt en daardoor een wedstrijd wint, die je anders met puntverlies zou hebben afgesloten?
Dit keer hebben we pech, maar het feit blijft ( ik hou het ook graag bij feiten) dat Feyenoord de kansen beter had moeten benutten en dat Leerdam niet zo'n onzinnige sliding moet maken op zo'n plaats.
Ja, uiteraard zeg ik het dan ook. Probleem is dan ook niet zozeer dat er dit weekeinde fouten zijn gemaakt door scheidsrechters (waardoor zowel Ajax als Feyenoord met een wat wrang gevoel zitten) maar dat er fouten worden gemaakt door de scheidsrechters die voorkomen hadden kunnen worden. Als de FIFA hulpmiddelen, die in andere sporten allang gemeengoed zijn, zou toestaan, zouden een aantal fouten niet gemaakt zijn.
nibali
 nibali - maandag 26 september 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 13:48 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, uiteraard zeg ik het dan ook. Probleem is dan ook niet zozeer dat er dit weekeinde fouten zijn gemaakt door scheidsrechters (waardoor zowel Ajax als Feyenoord met een wat wrang gevoel zitten) maar dat er fouten worden gemaakt door de scheidsrechters die voorkomen hadden kunnen worden. Als de FIFA hulpmiddelen, die in andere sporten allang gemeengoed zijn, zou toestaan, zouden een aantal fouten niet gemaakt zijn.
Je hebt een punt Els, maar hulpmiddelen kun je eigenlijk alleen goed inzetten voor objectieve momenten (bal over lijn, buitenspel). Voor overtredingen enz. heb je niet zoveel aan hulpmiddelen.
craven
 craven - maandag 26 september 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 14:06 schreef nibali het volgende:

[..]

Je hebt een punt Els, maar hulpmiddelen kun je eigenlijk alleen goed inzetten voor objectieve momenten (bal over lijn, buitenspel). Voor overtredingen enz. heb je niet zoveel aan hulpmiddelen.
Tenzij je twijfelachtige momenten kan laten beoordelen door 4e man(via een tvtje).
Al heeft dat niet mijn voorkeur...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 26 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 11:29 schreef salemi het volgende:

[..]

Typisch Calimerogedrag als je vindt dat je een scheidsrechter nodig hebt om te winnen, of dat je door de scheidsrechter verliest. Leerdam moet gewoon intelligenter voetballen om het nadeel van de twijfel te voorkomen.
quote:

Feyenoord had gewoon de kansen moeten benutten die er geweest zijn, dan heb je niets meer met een scheidsrechter van doen.
Vind ik wel heel makkelijk geredeneerd.

In dit soort wedstrijden waar de teams heel dicht bij elkaar liggen geven details de doorslag. Dat kan een keepersfout zijn, een individuele actie, een zondagschot enzovoorts enzovoorts. Het jammere aan gisteren was dat die rode kaart (die in veel ogen onterecht was) de doorslag gaf. Leerdam zet een sliding in om de bal te veroveren. Hij glijd voor die man en strekt zijn been pas als hij er echt al voor is zodat er geen sprake is van ernstig gemeen spel.

Omdat hij echter zijn tegenstander raakt is er sprake van een overtreding en een gele kaart zou gegeven kunnen worden. Maar er was echt niet veel aan de hand. Dit is trouwens niet alleen de mening van supporters hea.

Ook Dick Jol en Mario van der Ende hebben zich al tegen deze beslissing uitgesproken.
quote:

Er is niet een scheidsrechter die bewust tegen Feyenoord fluit.
eens, als je dat denkt dat, dan kun je dat wel met recht calimerogedrag noemen, al wordt ik een beetje moe van dat woord, dat te pas en te onpas gebruikt word.

quote:

Alleen heb je de ene keer voordeel en een andere keer nadeel van een minder goede beslissing van een scheidsrechter. Ik roep een van de penalties die we kregen tegen Graafschap nog even in de herinnering. Dat was toch ook een krijgertje. Of die glaszuivere goal die bij 020 -Twente afgekeurd werd (niet dat ik dat erg vind).
Dat is wel waar, maar dat maakt het nog niet goed. Bovendien hebben we tegen De Graafschap een penalty makkelijk meegekregen (toen het al 3-0) stond, maar is ons ook in diezelfde wedstrijd een glaszuivere penalty onthouden, toen het nog 0-0 stond.

Tegen Nac en dus ook gisteren hadden we er een kunnen/moeten krijgen. Al had AZ dan ook recht op een penalty na die overtreding van Indi.
sevillana
 sevillana - maandag 26 september 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 10:24 schreef Zw' 28 het volgende:
Geeft in ieder geval vertrouwen voor de toekomst.. met dit voetbal gaat Feyenoord Europa in..

Hoop voor volgend seizoen dat Koeman nog een jaartje blijft en dat Bakkal ook nog wil tekenen (al denk ik dat dat moeilijk word).
waarom denk je dat dan?
nibali
 nibali - maandag 26 september 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 september 2011 - 14:09 schreef craven het volgende:

[..]

Tenzij je twijfelachtige momenten kan laten beoordelen door 4e man(via een tvtje).
Al heeft dat niet mijn voorkeur...
Mee eens. Bovendien krijg je dan maar 1 kans per wedstrijd of per helft, anders is het einde zoek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 25-09-2011 , 12:30): 2 - 1









0.0126168