|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: el ahmadi eruit? vind hem op dit moment sterker dan clasie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Kut! Dat is dat luxeprobleem waar jullie het over hadden! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: pak ff een borrel gozert hahahaha |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Clasie eruit, El Ahmadi erin.
Schaken en Cabral omwisselen, en dan ben ik het net je eens ;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Denk dat ik er nu maar mee stop!;) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Mulder Dani/Vrij/Vlaar/Leerdam Clasie/Bakkal/El ahmadi Cabral/Guidetti/Schaken
We zijn eruit! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Kijk mooie opstelling. Alleen zou ik Leerdam toch nog ff ruilen met Bruno, En Elahmadi op de plek van Leerdam.
----------Mulder---------- -Dani-Vrij-Vlaar-Leerdam- -Clasie-Bakkal-Elahmadi- -Schaken-Guidetti-Cabral |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: weer niet, ik zal hem wel maken... ---------mulder------- Dani--de Vrij--Vlaar--Bruno --leerdam-bakkal-el Ahmadi-- Cabral-Guidetti-Schaken
mooie bank trouwens: Lamprou mokotjo Clasie Nelom Ramsteijn Achabar Fernandez
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 14:36 schreef FR-Douwe het volgende:[..] weer niet, ik zal hem wel maken... ---------mulder------- Dani--de Vrij--Vlaar--Bruno --leerdam-bakkal-el Ahmadi-- Cabral-Guidetti-Schaken geen clasie?????????????
die zou ik altijd opstellen, heeft ook rust gekregen tegen agovv
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Southside 1908 -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 14:36 schreef FR-Douwe het volgende:[..] weer niet, ik zal hem wel maken... ---------mulder------- Dani--de Vrij--Vlaar--Bruno --leerdam-bakkal-el Ahmadi-- Cabral-Guidetti-Schaken Haha, nu weet ik het niet.
Ik vind Leerdam toch wat btr als Indi, en hij doet het egt uitstekend in de verdediging. Clasie op de bank is zonde. Maarja Indi eigenlijk ook hahaha. Ik zou beginnen met deze opstelling.
----------Mulder---------- -Dani-Vrij-Vlaar-Leerdam- -Clasie-Bakkal-Elahmadi- -Schaken-Guidetti-Cabral
en in de 2de helft een keer schuiven naar jou Formatie. Classie eruit, Indi en Leerdam Ruilen van positie zoals jij zegt. Want ik vind Indo de volle 90 minuten tegen Az wel link hoor. Leerdam Heeft zen vorm, zou stuk beter uitkomen op dit moment toch wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
jullie hebben gewoon geen verstand van voetbal, ik wel... ;) |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
whahahaha. We hebben allemaal verstand van voetbal:p Jij bent gewoon eigenwijsss haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 14:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Haha, nu weet ik het niet. Ik vind Leerdam toch wat btr als Indi, en hij doet het egt uitstekend in de verdediging. Clasie op de bank is zonde. Maarja Indi eigenlijk ook hahaha. Ik zou beginnen met deze opstelling. ----------Mulder---------- -Dani-Vrij-Vlaar-Leerdam- -Clasie-Bakkal-Elahmadi- -Schaken-Guidetti-Cabral en in de 2de helft een keer schuiven naar jou Formatie. Classie eruit, Indi en Leerdam Ruilen van positie zoals jij zegt. Want ik vind Indo de volle 90 minuten tegen Az wel link hoor. Leerdam Heeft zen vorm, zou stuk beter uitkomen op dit moment toch wel. [/quote .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 15:05 schreef hoogvliet010 het volgende:quote:Op donderdag 22 september 2011 - 14:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:[..] Haha, nu weet ik het niet. Ik vind Leerdam toch wat btr als Indi, en hij doet het egt uitstekend in de verdediging. Clasie op de bank is zonde. Maarja Indi eigenlijk ook hahaha. Ik zou beginnen met deze opstelling. ----------Mulder---------- -Dani-Vrij-Vlaar-Leerdam- -Clasie-Bakkal-Elahmadi- -Schaken-Guidetti-Cabral en in de 2de helft een keer schuiven naar jou Formatie. Classie eruit, Indi en Leerdam Ruilen van positie zoals jij zegt. Want ik vind Indo de volle 90 minuten tegen Az wel link hoor. Leerdam Heeft zen vorm, zou stuk beter uitkomen op dit moment toch wel. [/quote . Eens! @Douwe prutsert! ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zegt de man die 2 keer dezelfde post doet en niet een links en rechts uit elkaar kan houden... Jullie snappen er niets van. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 15:08 schreef FR-Douwe het volgende:[..] zegt de man die 2 keer dezelfde post doet en niet een links en rechts uit elkaar kan houden... Jullie snappen er niets van. Miereneukert! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ontopic: nu weet ik zeker dat we gaan verliezen, als we zelfs hier al geen normale opstelling kunnen maken (behalve ik dan) dan gaat het 2-1 worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
0-1 man. Guidetti knalt 'm er ver in de tweede helft in. Nieuwe lieveling van Het Legioen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 15:10 schreef FR-Douwe het volgende:ontopic: nu weet ik zeker dat we gaan verliezen, als we zelfs hier al geen normale opstelling kunnen maken (behalve ik dan) dan gaat het 2-1 worden. Ben ik niet met je eens. Wij gaan winnuh! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 15:10 schreef FR-Douwe het volgende:ontopic: nu weet ik zeker dat we gaan verliezen, als we zelfs hier al geen normale opstelling kunnen maken (behalve ik dan) dan gaat het 2-1 worden. Wij kennen er niks aan doen doen dat jij niet lekker in je vel zit! |
|
|
|
|
Zw' 28
|
|
|
De opstelling boeit me niet :).. als het maar werkt !! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: zit prima in mn velletje, jullie zitten niet goed in je brein :p |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hoogmoed komt voor de val dames! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Hoogmoed? ik wou eerst 1-4 zeggen, denk hou het bescheiden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 14:15 schreef FR-Douwe het volgende:zie liever leerdam een linie opschuiven naar het middenveld, clasie eruit. rechtsback fernandez, linksback nelom of bruno. jajajajaja, clasie eruit..... schiet maar.
vind niet dat er aan dit middenveld gesleuteld moet worden, lijkt goed in balans. Leerdam is ook in vorm, dus jammer voor Dani, maar die zal zijn kans moet afwachten.
Ben er ook nog steeds niet echt van overtuigd dat Indi/Nelom beter zijn dan Ramsteijn.
Vind Indi en Ramsteijn verdedigend redelijk en aanvallend matig. Bij Nelom is het andersom. Vond hem bij Excelsior ook al niet echt uitblinken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 16:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] [ afbeelding ] vind niet dat er aan dit middenveld gesleuteld moet worden, lijkt goed in balans. Leerdam is ook in vorm, dus jammer voor Dani, maar die zal zijn kans moet afwachten. Ben er ook nog steeds niet echt van overtuigd dat Indi/Nelom beter zijn dan Ramsteijn. Vind Indi en Ramsteijn verdedigend redelijk en aanvallend matig. Bij Nelom is het andersom. Vond hem bij Excelsior ook al niet echt uitblinken. Arme Douwe! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik heb gewoon gelijk, en dat blaffertje? hahahaha, jij weet wat ik achter de hand heb... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat was ook niet echt indrukwekkend, maarja we dwalen af! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 16:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] [ afbeelding ] vind niet dat er aan dit middenveld gesleuteld moet worden, lijkt goed in balans. Leerdam is ook in vorm, dus jammer voor Dani, maar die zal zijn kans moet afwachten. Ben er ook nog steeds niet echt van overtuigd dat Indi/Nelom beter zijn dan Ramsteijn. Vind Indi en Ramsteijn verdedigend redelijk en aanvallend matig. Bij Nelom is het andersom. Vond hem bij Excelsior ook al niet echt uitblinken. bij excelsior vond ik niemand echt 90 minuten uitblinken.... Bedenk wel dat AZ die Beerens heeft lopen dus een echte linksback lijkt me geen overbodige optie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 16:57 schreef FR-Douwe het volgende:[..] bij excelsior vond ik niemand echt 90 minuten uitblinken.... Bedenk wel dat AZ die Beerens heeft lopen dus een echte linksback lijkt me geen overbodige optie. We hebben maar 1 echte linksback. En dat is Nelom. Maar die wordt aan alle kanten voorbij gelopen. Indi vind ik, net als Ramsteijn, een centrale verdediger.
Zolang Indi of Nelom niet aantonen dat ze beter zijn dan Ramsteijn, moet je in mijn ogen niet gaan wisselen. En Indi deed veel te weinig met de ruimte die er lag tegen AGOVV. Verdedigend was het wel ok. Maar datzelfde geldt in wezen voor het spel van Ramsteijn. Wisselen lijkt lood om oud ijzer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 16:57 schreef FR-Douwe het volgende:[..] bij excelsior vond ik niemand echt 90 minuten uitblinken.... Bedenk wel dat AZ die Beerens heeft lopen dus een echte linksback lijkt me geen overbodige optie. Niemand blinkt 90 minuten uit. Of het moet Messi zijn. Maar bij Excelsior waren wel degelijk uitblinker. Met name Clasie, Fernandez en Roorda. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 17:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Niemand blinkt 90 minuten uit. Of het moet Messi zijn. Maar bij Excelsior waren wel degelijk uitblinker. Met name Clasie, Fernandez en Roorda. we bedoelen de 1e wedstrijd van dit seizoen.... excelsior was de tegenstander. oh... ik lees verkeerd hahahaha
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 17:06 schreef FR-Douwe het volgende:[..] we bedoelen de 1e wedstrijd van dit seizoen.... excelsior was de tegenstander. oh... ik lees verkeerd hahahaha haha jij dacht dat ik over de openingswedstrijd had tegen Exceslior ipv het gehele vorige seizoen van Excelsior? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] haha jij dacht dat ik over de openingswedstrijd had tegen Exceslior ipv het gehele vorige seizoen van Excelsior? yep.... heb nu al bier op he?!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ach ja. ken je niet vroeg genoeg mee beginnen. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: En je zoon blijft lekker fit. |
|
|
|
|
larsson1409
|
|
|
Zit az - groningen nu te kijken.. Gunstig die verlenging in de benen voor zondag misschien.. En die esteban is aan het grabbelen dus hoop op 1-2 .. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 23:03 schreef larsson1409 het volgende:Zit az - groningen nu te kijken.. Gunstig die verlenging in de benen voor zondag misschien.. En die esteban is aan het grabbelen dus hoop op 1-2 .. dacht dat het al 3-2 was? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Serieus, pak wat water :P |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sarcasme gozert.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik volgde 'm wel hoor, maak je nie druk ;) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 14:36 schreef FR-Douwe het volgende:[..] weer niet, ik zal hem wel maken... ---------mulder------- Dani--de Vrij--Vlaar--Bruno --leerdam-bakkal-el Ahmadi-- Cabral-Guidetti-Schaken mooie bank trouwens: Lamprou mokotjo Clasie Nelom Ramsteijn Achabar Fernandez Weet je wie ik mis in jou opstelling? Onze eigen Xavi, Van Haaren (A) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hoe kan ik die gouwe gozert nou vergeten. die sleept de overwinning wel binnen voor ons! puur op talent, wilskracht, inzicht en strijd!!! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 22 september 2011 - 23:10 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hoe kan ik die gouwe gozert nou vergeten. die sleept de overwinning wel binnen voor ons! puur op talent, wilskracht, inzicht en strijd!!! Die jongen heeft toch helemaal geen strijd nodig? Die doet dat op zijn sloffen voor ons |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Aangezien we het echt niet eens worden hier heb ik een idee. Zullen we (voor een keertje) de opstelling door Koeman laten maken? Vindt-ie leuk en houdt hem ook weer van de straat. |
|
|
|