BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 25-09-2011 , 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:30 schreef Pietje1 het volgende:
Aangezien we het echt niet eens worden hier heb ik een idee. Zullen we (voor een keertje) de opstelling door Koeman laten maken? Vindt-ie leuk en houdt hem ook weer van de straat.
Niet mee eens, laat dat kado maar voor z'n vaderdag.
Is al jaren duidelijk dat het publiek de opstelling maakt.
Da's een publiek geheim.
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 23 september 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Niet mee eens, laat dat kado maar voor z'n vaderdag.
Is al jaren duidelijk dat het publiek de opstelling maakt.
Da's een publiek geheim.
Als het ene geheim is hoe kan het dan al jaren duidelijk zijn? Ik vind toch dat we die jongen een kans moeten geven, misschien verrast hij ons en zet hij ineens een opstelling neer waar we allemaal tevreden mee zijn...? Je weet het nooit met dat boefje..
MMM
 MMM - vrijdag 23 september 2011 - 14:20   quote  deeplink  
Ik hoop op Indi of Nelom in plaats van Ramsteijn
Zw' 28
 Zw' 28 - vrijdag 23 september 2011 - 14:37   quote  deeplink  
Nelom is 3de keus volgens koeman, en die ziet hem dagelijks spelen dus zal
ook het beste weten waarom..
KKL
 KKL - vrijdag 23 september 2011 - 14:39   quote  deeplink  
Dat vroeger alles beter was is natuurlijk het stokpaardje van de oudere generatie. Vaak overdreven, maar op supportersgebied vaak zeer treffend.
Genieten geblazen als deze ouwetjes die heerlijke reisverslagen voor de 10e keer vertellen.
Je hebt ze allemaal gehoord, maar het blijft schitterend.
Met 20 man de trein in, slechts 5 hebben er een kaartje en als de conducteur dan komt allemaal elkaar aanwijzen, een enorme stoelendans organiseren in de coupé, en die arme conducteur vol vertwijfeling achterlaten wie nu wel een kaart hadden en wie niet.

Deze verhalen zijn met name zo mooi omdat het voor de jongere generatie supporters nog amper herkenbaar is.
Uitkaarten, verplichte vervoersregelingen, het haalt de lol er voor de meesten al snel vanaf. Duidelijk terug te zien in de bezoekersaantallen, deze zijn voor uitsupporters de afgelopen jaren alleen maar gedaald.
Onwijs zonde natuurlijk want een bomvol uitvak hoort er bij.
De verbale strijd op de tribunes kan alleen gestreden worden als er ook een leuke groep uitsupporters bij zijn. Uiteraard zijn die vervoersregelingen en uitkaarten toentertijd niet voor niets in het leven geroepen.
Maar, men draaft nu wel erg ver door.
Waar een uitwedstrijd garant stond voor een dagje avontuur, is het nu een minutieus uitgestippeld reisplan.
Gelukkig wordt er inmiddels gesproken over een versoepeling van deze regelingen. Dat we echter nog lang niet zo ver zijn blijkt bijvoorbeeld uit de infomail die Feyenoord supporters hebben ontvangen voor de uitwedstrijd van a.s. zondag tegen AZ.

Regeltjes, regeltjes, regeltjes........lees en huiver!

infomailazfeyenoord-640x233.jpg

Je ontvangt deze infomail omdat je een kaart hebt gekocht voor bovenstaande wedstrijd.
Dit bericht bevat belangrijke informatie met betrekking tot het bezoeken van deze wedstrijd.
Genoemde instructies zijn het gevolg van afspraken die zijn gemaakt met de ontvangende club en gemeente.
Ze zijn dus bindend en dienen door alle supporters van Feyenoord die deze wedstrijd bezoeken strikt te worden opgevolgd.

Vervoersregeling
Voor deze wedstrijd geldt een vrij-vervoersregeling, waaraan door de Gemeente Alkmaar een aantal voorwaarden is verbonden.
Om deze reden wordt ook wel gesproken van een zogenoemde autocombi. De beperkingen zijn:

Tussen 11.15 en 12.00 uur kun je een parkeerkaart afhalen bij parkeerplaats Twaalfmaat langs de A9.
Omdat we slechts kunnen beschikken over 200 parkeerplaatsen wordt alleen een parkeerkaart verstrekt aan bestuurders van voertuigen waarin zich minimaal drie supporters met een voucher voor deze wedstrijd bevinden.
Je bent verplicht om de route te volgen die op de parkeerkaart vermeld staat. Het is niet toegestaan om je naar andere plaatsen in Alkmaar te begeven.
Met de door Feyenoord verstrekte parkeerkaart krijg je toegang tot een speciale parkeerplaats.
Alleen via de voor Feyenoord-supporters gereserveerde parkeerplaats is het mogelijk om toegang tot het bezoekersvak te krijgen. De parkeerplaats is uiteraard alleen per auto bereikbaar.
Vrijwillige buscombi
Als je een kaart voor de vrijwillige buscombi hebt gereserveerd, dien je uiterlijk om 10.00 uur aanwezig te zijn.
De bus vertrekt om 10.15 uur vanaf de parkeerplaats nabij het Maasgebouw.
Deze busreis wordt uitgevoerd onder verantwoordelijkheid en begeleiding van de Feyenoord Supportersvereniging. Voor informatie kun je bellen met 010-4325126.

Scannen en omwisselen
Voor de ingang van het bezoekersvak word je uitkaart gescand en ontvang je in ruil voor je voucher een toegangskaart voor de wedstrijd.

Toegang stadion
Het stadion van AZ kent een automatische toegangscontrole. Wanneer je je kaart bij de lezer houdt, krijg je toegang tot de tourniquets.

Fouillering
Na de toegangscontrole word je gefouilleerd door stewards van AZ.

Alleen toegang met je eigen uitkaart
Je hebt alleen toegang tot het stadion op vertoon van je eigen en persoonsgebonden uitkaart. Het is absoluut niet toegestaan je uitkaart of aangekochte voucher uit te lenen.
Wanneer een andere supporter dan de houder van de uitkaart toegang tot het stadion tracht te verkrijgen, zal geen toegang of restitutie worden verleend.
Bovendien zal de betreffende uitkaart worden ingenomen en zonder nader bericht worden omgezet naar een reguliere seizoenkaart.
Opgebouwde rechten (punten) gaan verloren.

Horeca
In het stadion kunnen drank en etenswaren tegen contante betaling worden gekocht. In het stadion zijn geen alcoholhoudende dranken verkrijgbaar.

Vlaggen, spandoeken en andere uitingen
Vlaggen en spandoeken dienen te voldoen aan de richtlijnen die hiervoor gelden. Alle uitingen groter dan twee meter dienen brandveilig dan wel brandvertragend te zijn.
Voor het meebrengen van uitingen vanaf vijf meter dient vooraf toestemming gevraagd te worden. Dit kan via de Afdeling Supporterszaken van Feyenoord.
Reclameborden en vakaanduidingen dienen vrij gehouden te worden.

Cameratoezicht
Via het CCTV-systeem van het stadion wordt cameratoezicht toegepast. Daarnaast houdt Feyenoord met een eigen camerasysteem continu toezicht op het bezoekersvak.

Camerabeleid
Het meenemen van professionele foto- of filmapparatuur is niet toegestaan.

Ophouding
Na afloop van de wedstrijd zul je enige tijd in het bezoekersvak worden opgehouden. Tijdens deze ophouding zal de politie de omgeving van het stadion vrij maken om een snel vertrek te kunnen garanderen.

Terugreis
Zodra het bezoekersvak geopend is, dien je zo snel mogelijk naar je voertuig te gaan.
Pas wanneer iedereen in de auto of bus zit kunnen de hekken van de parkeerplaats geopend worden. Mocht dit onverhoopt wat langer duren dan gepland, wacht dan svp geduldig af.

Regels
Ook op het bezoek van uitwedstrijden zijn de Gedragsregels van Feyenoord, alsmede het Reglement van orde van de KNVB van toepassing.

Begeleiding
Vanuit Feyenoord wordt de regeling begeleid met stewards. Instructies en aanwijzingen van stewards dienen strikt en zonder enig voorbehoud te worden opgevolgd.
In en rond het stadion is ook een aantal mensen van de Voetbaleenheid van de Politie Rotterdam Rijnmond aanwezig.

Overige medewerkers
In en rond het bezoekersvak zijn tevens de Coördinator Supporterszaken en Fancoach(es) van Feyenoord aanwezig. Je kunt uiteraard altijd bij hen terecht met eventuele vragen of opmerkingen over de regeling of over Feyenoord in het algemeen.

Vragen of opmerkingen?
Wanneer je naar aanleiding van deze wedstrijd vragen of opmerkingen hebt kun je deze kenbaar maken via Feyenoord Service & Tickets, bereikbaar via 0900-1908 of www.feyenoord.nl/service.
Feyenoord rekent ook bij deze wedstrijd weer op je positieve support en wenst je een plezierige en succesvolle voetbalmiddag.(?)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2011 door KKL --
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 14:52   quote  deeplink  
leuk, wedstrijdje AZ uit.....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 september 2011 - 18:30   quote  deeplink  
Allemaal de schuld van Gudde
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 18:30 schreef Stylzz het volgende:
Allemaal de schuld van Gudde
dat altijd.
maar AZ heeft volgens mij wat meer geblesseerden dan ik had opgeschreven, iemand een update?
@fey@010
 @fey@010 - vrijdag 23 september 2011 - 19:29   quote  deeplink  
AZ Boymans (enkel), Falkenburg (scheen), Didulica (nek), Martens (enkel), Messaoud (kaak): Onzeker: Altidore (enkel).
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 19:29 schreef @fey@010 het volgende:
AZ Boymans (enkel), Falkenburg (scheen), Didulica (nek), Martens (enkel), Messaoud (kaak): Onzeker: Altidore (enkel).
hopen dat Altidore geblesseerd blijft voor deze wedstrijd...
Wim2
 Wim2 - vrijdag 23 september 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Lol, die kut beerens denkt dat Feyenoord geen top ploeg meer is en dat Az heel gemakkelijk Feyenoord met 3-0 verslaat. Hij zegt dat feyenoord zich gaat ingraven. Wat een arrorgant kut jongetje is dat! http://www.az.nl/index.php?id=86&videoid=262407

Ik zeg Hoogmoed komt voor de val. Feyenoord wint gewoon. Az denkt dat ze het gemakkelijk
gaat worden. Dit Feyenoord is gewoon erg snel en counterd Az gewoon kapot ik zeg 1-3.
Eerste doelpunt voor Cabral dan Guidetti dan Holman en dan uiteindelijk Fernandez voor de 1-3 op weer een snelle counter.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 20:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hopen dat Altidore geblesseerd blijft voor deze wedstrijd...
Ik hoop dat ze allemaal geblesseerd blijven. Zijn niet de minsten van het team die geblesseerd zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 20:48 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze allemaal geblesseerd blijven. Zijn niet de minsten van het team die geblesseerd zijn.
klopt, alleen hebben ze daar een bank die niet alleen uit excelsior-spelers bestaat.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 september 2011 - 22:14   quote  deeplink  
IK ben bang dat wij individueel en als team niet sterker zijn dan AZ
Maar als we compact spelen kunnen we ze het erg lastig maken
En onze aanval is natuurlijk dodelijk snel
We zijn zeker niet kansloos
Maar ik zet in op een gelijkspelletje
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:14 schreef Phyxsius het volgende:
IK ben bang dat wij individueel en als team niet sterker zijn dan AZ
Maar als we compact spelen kunnen we ze het erg lastig maken
En onze aanval is natuurlijk dodelijk snel
We zijn zeker niet kansloos
Maar ik zet in op een gelijkspelletje
je komt soms best slim over maar deze inzet slaat nergens op ;)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 september 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:14 schreef Phyxsius het volgende:
IK ben bang dat wij individueel en als team niet sterker zijn dan AZ
Maar als we compact spelen kunnen we ze het erg lastig maken
En onze aanval is natuurlijk dodelijk snel
We zijn zeker niet kansloos
Maar ik zet in op een gelijkspelletje
Onzin. AZ is ook geen elftal wereld spelers.
Is gewoon een goed collectief met een verstandige trainer
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Onzin. AZ is ook geen elftal wereld spelers.
Is gewoon een goed collectief met een verstandige trainer
eens. AZ is de laatste wedstrijden minder in vorm dus er liggen zeker kansen. Maar wij doen niet onder voor AZ. als je alle spelers tegenover elkaar zet dan.

Door het thuisvoordeel zijn zij licht favoriet in mijn ogen, maar het is zeker niet op voorhand beslist.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

eens. AZ is de laatste wedstrijden minder in vorm dus er liggen zeker kansen. Maar wij doen niet onder voor AZ. als je alle spelers tegenover elkaar zet dan.

Door het thuisvoordeel zijn zij licht favoriet in mijn ogen, maar het is zeker niet op voorhand beslist.
jawel, wordt gewoon 2-1.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 september 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:38 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jawel, wordt gewoon 2-1.
niks dervan. Na die uitspraken van schwalbekoning Beerens is Feyenoord tot het bot gemotiveerd. 0-3. en 6 punten voor mij bij de sportpoolert.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 september 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je komt soms best slim over maar deze inzet slaat nergens op ;)
Ik hoop dat ik het mis heb
Misschien heb ik nog last van naweeën van vorig seizoen
Maar ik ben echt bang dar AZ beter is dan ons
Ik hoop dat ik zondag mag zeggen dat ik een domme lul ben en er totaal geen kijk op heb
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 23 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:42 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik het mis heb
Misschien heb ik nog last van naweeën van vorig seizoen
Maar ik ben echt bang dar AZ beter is dan ons
Ik hoop dat ik zondag mag zeggen dat ik een domme lul ben en er totaal geen kijk op heb
ik bedoelde dat je inzet op een gelijkspelletje... is gewoon een 2-1 verlies, accepteren en doorgaan.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 september 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

niks dervan. Na die uitspraken van schwalbekoning Beerens is Feyenoord tot het bot gemotiveerd. 0-3. en 6 punten voor mij bij de sportpoolert.
Jij hebt zeker ook je SportPoolert aangepast na die hippie-post van drLove?

Ik had 2-2, maar na die mooie woorden omgezet naar 0-3.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 23 september 2011 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:45 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik bedoelde dat je inzet op een gelijkspelletje... is gewoon een 2-1 verlies, accepteren en doorgaan.
Ow
Ik ben gewoon een positieveling
Blijf hopen op een puntje
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 23 september 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:01 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ow
Ik ben gewoon een positieveling
Blijf hopen op een puntje
Verstandig. 2-2...Met vette pech (1 buitenspeldoelpunt Kaashappers)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 september 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 22:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Jij hebt zeker ook je SportPoolert aangepast na die hippie-post van drLove?

Ik had 2-2, maar na die mooie woorden omgezet naar 0-3.
haha, nee ik had hem meteen al op 0-3 gezet. ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat het zomaar net zon wedstrijd kan worden als PSV-uit toen we met 0-3 wonnen voor de bekert. Met die knal van Gio.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 23 september 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

haha, nee ik had hem meteen al op 0-3 gezet. ik weet niet waarom, maar ik heb het gevoel dat het zomaar net zon wedstrijd kan worden als PSV-uit toen we met 0-3 wonnen voor de bekert. Met die knal van Gio.
Mooie wedstrijd, ook een écht goede wedstrijd van Karim.

Dat zijn de leuke wedstrijden, als Feyenoorder de dag daarna in de omgeving van Eindhoven op je werk komen; in Feyenoord shirt.

Bitches!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 september 2011 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2011 - 23:50 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Mooie wedstrijd, ook een écht goede wedstrijd van Karim.

Dat zijn de leuke wedstrijden, als Feyenoorder de dag daarna in de omgeving van Eindhoven op je werk komen; in Feyenoord shirt.

Bitches!
Yeah!
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 00:55   quote  deeplink  
Als bij az dezelfde keeper op goal staat als donderdag, wordt Karim nog topscoorder met zijn afstandschoten...
melrdam010
 melrdam010 - zaterdag 24 september 2011 - 10:43   quote  deeplink  
als ze er beide alles uithalen wat erin zit zeg ik 2-2
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 24 september 2011 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2011 - 10:43 schreef melrdam010 het volgende:
als ze er beide alles uithalen wat erin zit zeg ik 2-2
Ik denk dat er meer in zit, groningen heeft in de laatste minuten van de reguliere speeltijd een paar dotten van kansen laten liggen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 24 september 2011 - 10:49   quote  deeplink  
En RKC had ook kunnen winnen.
@fey@010
 @fey@010 - zaterdag 24 september 2011 - 13:05   quote  deeplink  
Feyenoord kan gewoon lekker vrijuit spelen, de druk ligt duidelijk bij die kazen....Zij moeten het spel gaan maken, wij uitgekookt counteren !!! Ik verwacht een niet verdiende, maar telt toch, 1-2 overwinning voor ons !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 september 2011 - 18:01   quote  deeplink  
Al wint AZ...Als ze maar geknokt hebben met goed spel.
Kan ik er mee leven.
sevillana
 sevillana - zaterdag 24 september 2011 - 18:05   quote  deeplink  
1-2 lijkt me niet onmogelijk
DY
 DY - zaterdag 24 september 2011 - 22:48   quote  deeplink  
gewoon winne staan we eerste.
bjorn
 bjorn - zondag 25 september 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Dat zou toch mooi zijn 1e plek na 7 rondes
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 25 september 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 09:31 schreef bjorn het volgende:
Dat zou toch mooi zijn 1e plek na 7 rondes
Eindelijk weer Feyenoordwaardig
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Blijkbaar 'verrassende opstelling' volgens FR1908Nieuws.
MMM
 MMM - zondag 25 september 2011 - 09:56   quote  deeplink  
Ja, las het ook.. Ben benieuwd, zou alleen Ramsteijn eruit halen voor Indi. Maar verder??
JanM
 JanM - zondag 25 september 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Wij gaan winnen!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 09:56 schreef MMM het volgende:
Ja, las het ook.. Ben benieuwd, zou alleen Ramsteijn eruit halen voor Indi. Maar verder??
Cabral weer op links, Biseswar rechts?

Clasie eruit, Leerdam middenveld en D. Fernandez RB?

4-4-2?

Geen idee, ik wacht het af..
finsend
 finsend - zondag 25 september 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Eerst echt zware wedstrijd. Weet iemand of Altidore fit is?

Schuim op de bekkies en gaan! Alleen dan kan je winnen.
Mocht je dan niet winnen kan ik er mee leven, zoals FR-Henk al zei
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 september 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Op naar Alkmaar, samen met helaas een AZ fan naar Alkmaar. Iemand van ons gaat een etentje betalen. Bij winst of gelijkspel Feyenoord voor de vriend en bij een verlies van Feyenoord voor mij. Ik heb een 1-2 voorspelt voor ons en mijn vriend een gelijkspel. Ik ben benieuwd hoe Feyenoord er echt voor sta in deze wedstrijd.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:20 schreef lijdensweg het volgende:
Op naar Alkmaar, samen met helaas een AZ fan naar Alkmaar. Iemand van ons gaat een etentje betalen. Bij winst of gelijkspel Feyenoord voor de vriend en bij een verlies van Feyenoord voor mij. Ik heb een 1-2 voorspelt voor ons en mijn vriend een gelijkspel. Ik ben benieuwd hoe Feyenoord er echt voor sta in deze wedstrijd.
Dan gaan we deze keer verliezen.

Vorige keer voorspelde je NAC uit met een verlies; toen wonnen we. Dus ik zou maar vast geld pinnen, of je pinpas iig zeker bij je houden ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 september 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:21 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dan gaan we deze keer verliezen.

Vorige keer voorspelde je NAC uit met een verlies; toen wonnen we. Dus ik zou maar vast geld pinnen, of je pinpas iig zeker bij je houden ;)
Daar hoef ik niet voor te pinnen hoor! En inderdaad wat NAC uit betreft klopt het wel. Dan maar wat anders gaan voorspellen?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar hoef ik niet voor te pinnen hoor! En inderdaad wat NAC uit betreft klopt het wel. Dan maar wat anders gaan voorspellen?
Ook goed, ik verwacht en hoop dat je je voorspelling bijstelt naar een ruime nederlaag, dan staat het tegenovergestelde te gebeuren.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 10:29   quote  deeplink  
@FR1908Nieuws
Opstelling AZ: Esteban; Marcellis, Moisander, Viergever, S. Poulsen; Wernbloom, Maher, R. Elm; Beerens, Altidore en Holman. #azfey
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 september 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ook goed, ik verwacht en hoop dat je je voorspelling bijstelt naar een ruime nederlaag, dan staat het tegenovergestelde te gebeuren.
Vooruit dan een 4-0 voor AZ
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 25 september 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Vooruit dan een 4-0 voor AZ
Kaasjood!;)
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 25 september 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 september 2011 - 10:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Kaasjood!;)
Hahaha lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5135
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ - Feyenoord (zondag 25-09-2011 , 12:30): 2 - 1









0.0098021