|
|
FR-Han
|
|
|
ik zeg 2-1 voor az. net als in me sportpooler |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zo kom je nooit in 'de club van 115 - en daar boven' biek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
FR1908Nieuws:
Opstelling #Feyenoord: Mulder; Dani Fernandez, de Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Guidetti en Schaken #azfey
4-4-2 dus.. Ben benieuwd! Mss een slimme zet, had Verbeelding niet verwacht denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote: dat gaat je punten kosten |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 10:48 schreef Bosifyable het volgende:FR1908Nieuws: Opstelling #Feyenoord: Mulder; Dani Fernandez, de Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Guidetti en Schaken #azfey 4-4-2 dus.. Ben benieuwd! Mss een slimme zet, had Verbeelding niet verwacht denk ik. Ey, wie is azfey. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik weet niet of het verstandig is om Dani Fernandez alweer op te stellen, zeker omdat Leerdam het daar de laatste 2 competitieduels goed deed. En met Schaken in de spits, tsja.. Weet het niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En weer Ramsteijn.. Zucht |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ben ik ook niet kapot van! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik twijfel meer over Ramstijn, als dat maar goed komt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 10:52 schreef MMM het volgende:Ik weet niet of het verstandig is om Dani Fernandez alweer op te stellen, zeker omdat Leerdam het daar de laatste 2 competitieduels goed deed. En met Schaken in de spits, tsja.. Weet het niet Nja, ondanks dat het niet echt zijn positie zou zijn, kun je Leerdam ook half mid-half buitenspeler zetten; houd je hetzelfde effect als in een 4-3-3 opstelling.
En wat betreft Dani, die zal wel hebben laten zien fit te zijn en klaar voor zijn wedstrijden. Werd ook tijd natuurlijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 10:55 schreef Bosifyable het volgende:[..] Nja, ondanks dat het niet echt zijn positie zou zijn, kun je Leerdam ook half mid-half buitenspeler zetten; houd je hetzelfde effect als in een 4-3-3 opstelling. En wat betreft Dani, die zal wel hebben laten zien fit te zijn en klaar voor zijn wedstrijden. Werd ook tijd natuurlijk. Had Dani dan liever volgende week willen zien, thuis tegen ADO. Maar oké, we zien het straks wel! Ben benieuwd hoe deze opstelling uitpakt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 10:48 schreef Bosifyable het volgende:FR1908Nieuws: Opstelling #Feyenoord: Mulder; Dani Fernandez, de Vrij, Vlaar, Ramsteijn; Leerdam, Clasie, El Ahmadi, Bakkal; Guidetti en Schaken #azfey 4-4-2 dus.. Ben benieuwd! Mss een slimme zet, had Verbeelding niet verwacht denk ik. Geen Cabral??? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Retorische vraag? :P |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ook verrassend.. Speelde toch goed vorige week. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Mss wisselt Koeman een (groot) gedeelte van de selectie wel in de rust; AZ eindelijk ingespeeld op de 4-4-2, om dan weer te switchen naar 4-3-3 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 10:29 schreef Bosifyable het volgende:@FR1908Nieuws Opstelling AZ: Esteban; Marcellis, Moisander, Viergever, S. Poulsen; Wernbloom, Maher, R. Elm; Beerens, Altidore en Holman. #azfey jammer, altidore weer fit... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: snap ik ook niet zo, maar wie weet winnen we met deze opstelling..... ramsteijn pfffffff |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ehhh ja en nee hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
even om in de mood te komen:
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cabral niet fit genoeg om in de basis te beginnen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat zal het verklaren, snap eigenlijk niet dat je van je systeem afstapt, iemand anders had daar toch ook kunnen spelen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Normaal zou je dan Cissé verwachten in plaats van Cabral, maar Koeman heeft al gezien dat je daar ook niks aan hebt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 11:22 schreef FR-Douwe het volgende:[..] dat zal het verklaren, snap eigenlijk niet dat je van je systeem afstapt, iemand anders had daar toch ook kunnen spelen? Tududududu Biseswar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Bosifyable -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
who cares, . . . als we maar winnen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 10:52 schreef MMM het volgende:Ik weet niet of het verstandig is om Dani Fernandez alweer op te stellen, zeker omdat Leerdam het daar de laatste 2 competitieduels goed deed. En met Schaken in de spits, tsja.. Weet het niet denk toch dat guidetti spits is |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bakkal kan ook in de aanval en dan is t gewoon een 433. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Zitten Biseswar en Cabral en Cisse wel bij de reserves???? |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Weetje wat het verschil is tussen r.koeman en g.j.verbeek ?
R.koeman: zeer zelfstandig denkend houding, weet grotendeels om te gaan met vedetters, tactisch sterk, grote uitstraling, bescheiden type.
G.j.verbeek: leraar voor lager onderwijs type, wel ambitie type krijgt het benauwd bij kritiek, je kan feyenoord niet gaan vergelijken met kleine provincie clubs het vraag veel meer dan supporters ophitsen tegen de selectie omdat het geen ja knikkers zijn.goede man voor basis principes op het voetbal gebied. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: biseswar niet, beetje vreemd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 11:46 schreef dr. Love het volgende:Weetje wat het verschil is tussen r.koeman en g.j.verbeek ? R.koeman: zeer zelfstandig denkend houding, weet grotendeels om te gaan met vedetters, tactisch sterk, grote uitstraling, bescheiden type. G.j.verbeek: leraar voor lager onderwijs type, wel ambitie type krijgt het benauwd bij kritiek, je kan feyenoord niet gaan vergelijken met kleine provincie clubs het vraag veel meer dan supporters ophitsen tegen de selectie omdat het geen ja knikkers zijn.goede man voor basis principes op het voetbal gebied. Je laatste alinea snap ik niet. Jij wel? |
|
|
|
|
dr. Love
|
|
|
Az wordt helemaal weggetikt, feyenoord wint 5-2 of 3-1, az zal angstig optreden en begint vol de aanval feyenoord zal ver terugzakken maar de middenveld geeft rust en dan gaan wij hard toeslaan. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
We moeten op de counter gaan spelen, we komen denk ik meer onder druk te staan dan die vorige zes wedstrijden, dus 2 snelle vleugels, goede voorzetten, en John kan afronden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Az is geen wonder team hoor. |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
Heren alvast prettige wedstrijd en dat Feyenoord maar strijd en passie te werk mag gaan! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dat Leerdam en Cabral er uit zijn ben ik wel content mee, Cabral ontpopt zich de laatste wedstrijden meer als een speeltuinvoetballer dan als een jongen met rendement.
Leerdam heeft het niet slecht gedaan, maar Dani is vele maler beter op die positie, ook omdat Leerdam natuurlijk een middenvelder is. Vond Dani de afgelopen wedstrijden sowieso al goed invallen!
Ramsteijn is het enige zorgenpuntje, ik had toch veel liever Bruno Martins Indi gezien, maar Koeman zal wel meer voor het verdedigende aspect kiezen tegen de snelle Beerens, dus de keuze is te begrijpen.
Uit deze opstelling blijkt dat Koeman AZ in ieder geval van A tot Z (leuk, woordgrapje!!) geanalyseerd heeft. Daar komt nog eens bij dat ie een tyfushekel aan Kaas heeft DUS WIJ GAAN M WINNEN!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM