|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
Nog heel knap genomen van bakkal ook door de stuit wat erin zat |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekker elleboogje van Guidetti. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zie liever Indi op de linksbackpositie maar het blijft altijd klote om te zien als een speler geblesseerd raakt, in dit geval Ramsteijn. Hopen dat het meevalt.
Schitterende actie van Schaken en mooi afgemaakt door Bakkal!
Grootste kansen zijn voor ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Come on Feyenoord, zo doorgaan de 2e helft! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja lekker hoor,en als leek zou ik zeggen Guyon Fernandez er in voor wie weet ik niet,is dit een domme zet van mij of zit hier iets in heren en dame |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Schaken speelt echt goed! Bakal direct overnemen van Pisvee! Ben blij met (noodgedwongen) wissel van Ramsteijn/Martins Indi..... Kut voor Kay, maar heb tóch meer vertrouwen in Bruno! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 13:18 schreef MMM het volgende:Ik zie liever Indi op de linksbackpositie maar het blijft altijd klote om te zien als een speler geblesseerd raakt, in dit geval Ramsteijn. Hopen dat het meevalt. ben benieuwd wat hij heeft, zag er niet goed uit... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: mwah Ramsteijn deed het nu juist goed... Indy komt op en weet ook niet wat hij met de bal moet doen... Beerens weet nu wel dat Indy er is,liep bijna door hem heen hahaha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
bij pisvee balen ze volgens mij. bakkal isveel beter dan toivonen man |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
LEon, volgende x zal ik ff wachten met reageren, hoef ik enkel alleen een +1 te geven..;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal wel een kruisband blessure zijn helaas! Dat denk ik aan de hand van wat ik zag, mede omdat ie niet zelf van het veld kon lopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee jij was eerst man +2 :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
wat lult die kut henk timmer nouweer met zn Feyenoord heeft mazzel en het was een penalty hou je bek henk!! |
|
|
|
|
GeenGelul
|
|
|
quote: Komt dus niet goed. aai
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door GeenGelul -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Zal wel een kruisband blessure zijn helaas! Dat denk ik aan de hand van wat ik zag, mede omdat ie niet zelf van het veld kon lopen. Ja dat kost die jongen minimaal een halfjaar,is triest voor die jongen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 13:27 schreef Quiroz het volgende:wat lult die kut henk timmer nouweer met zn Feyenoord heeft mazzel en het was een penalty hou je bek henk!! haha laat hem lekker, wij staan als het zo doorgaat gewoon bovenaan!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik heb nooit begrepen dat ie bij Pisvee er niet meer in kwam. Maar des te blijer ben ik dat het zo is gelopen , nu speelt ie mooi in de kuip en ook maar gelijk vast leggen aan het eind van het seizoen! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 september 2011 - 13:27 schreef Quiroz het volgende:wat lult die kut henk timmer nouweer met zn Feyenoord heeft mazzel en het was een penalty hou je bek henk!! Het is en blijft er eentje uit de schaamstreek! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Morgen MRI scan voor Ramsteijn, ziet er niet goed uit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ligt de schaamstreek in gelderland? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Tweede helft vasthouden en er nog twee inprikken, dan had Beerens toch gelijk hahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
ze weten het niet meerr..... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Domme overtreding van de Vrij. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je weet dat ie daar komt MULDER... |
|
|
|
|
DARRYL
|
|
|
|
|
|
DARRYL
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
|
|
|
el triste
|
|
|
Gvd joh je weet het met deze keeper |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Leon komt even z'n gelijk halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt. Maar het is wel goed ingeschoten en die bal gaat min of meer door de muur.
dat geval net met Schaken had zomaar een penal kunnen zijn... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kijk dat was een penalty kut-timmer |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een fout van Mulder zeg. Ik zei al voordat ie hem na dat ie rechts in de hoek zou schieten. Wat een ruimte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: het kan nog goed komen ! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Tyfus scheids zeg! Direct rood voor Leerdam. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die vent is echt niet goed bij z'n hoofd. Teringhond. |
|
|
|
|
el triste
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
doe normaal joh scheids, waar slaat dit op?!? |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
GODVERDOMME TFYUS SCHEIDS |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Van Boekel kreeg in de rust een verontrustend smsje vanuit Zeist: "Je weet wat je te doen staat..." |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
dan maar met 10 man winnen, nog mooier voor beerens |
|
|
|