|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hierbij presenteer ik het topic: 'Het algemene muziektopic voor de Ajaxsupporter'!
Op dit topic mag ieder zijn of haar muziek posten die hij of zij leuk vind. Zo leer je nieuwe artiesten kennen en kun je kijken wiens muzieksmaak ongeveer gelijk is aan de jouwe, zodat je daarover kan praten.
Dit topic mag over elke muziekgenre gaan, van hardcore tot Bach en van blues tot metal..
Scheld elkaar niet uit, anders heeft dit totaal geen nut. Post je muziek en discussieer er eventueel over.
Hoe post je een muziekvideo??
Je gaat eerst naar www.youtube.com. Daarna zoek je via de zoekmachine jouw nummer op. Dan klik je erop om het te beluisteren. Daarna zie je bovenin je beeldscherm het webadres van je nummer. dan staat er iets soortgelijks als dit: http://www.youtube.com/watch?v=lK9PfJhg6. Dat achterste gedeelte lK9PfJhg6 moet je kopiëren. Dat doe je óf met eerst het gedeelte selecteren en dan met rechtermuisknop op kopiëren klikken, óf het gedeelte selecteren en dan ctrl+c indrukken. Daarna ga je terug naar dit topic en plak je het. Dat gaat met ctrl+v of met rechtermuisknop en dan op plakken drukken. Dan heb je hier die code staan, die zet je tussen [youtube] en [/youtube] in. (Zonder spaties ertussen) En voila! Je hebt je nummer gepost! (Wel natuurlijk op plaats bericht drukken ;-))
Hou dit topic dus netjes en leef je uit!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik zal aftrappen:
Dit is op het moment één van mijn lievelingsnummers:
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 11:06 schreef Hasjkoph het volgende:Hierbij presenteer ik het topic: 'Het algemene muziektopic voor de Ajaxsupporter'![ afbeelding ] Op dit topic mag ieder zijn of haar muziek posten die hij of zij leuk vind. Zo leer je nieuwe artiesten kennen en kun je kijken wiens muzieksmaak ongeveer gelijk is aan de jouwe, zodat je daarover kan praten. Dit topic mag over elke muziekgenre gaan, van hardcore tot Bach en van blues tot metal.. Scheld elkaar niet uit, anders heeft dit totaal geen nut. Post je muziek en discussieer er eventueel over. [ afbeelding ] Hoe post je een muziekvideo??Je gaat eerst naar www.youtube.com. Daarna zoek je via de zoekmachine jouw nummer op. Dan klik je erop om het te beluisteren. Daarna zie je bovenin je beeldscherm het webadres van je nummer. dan staat er iets soortgelijks als dit: http://www.youtube.com/watch?v=lK9PfJhg6.Dat achterste gedeelte lK9PfJhg6 moet je kopiëren. Dat doe je óf met eerst het gedeelte selecteren en dan met rechtermuisknop op kopiëren klikken, óf het gedeelte selecteren en dan ctrl+c indrukken. Daarna ga je terug naar dit topic en plak je het. Dat gaat met ctrl+v of met rechtermuisknop en dan op plakken drukken. Dan heb je hier die code staan, die zet je tussen [ filmpje ] in. (Zonder spaties ertussen) En voila! Je hebt je nummer gepost! (Wel natuurlijk op plaats bericht drukken ;-)) Hou dit topic dus netjes en leef je uit![ afbeelding ] Mooi gedaan Hasjkoph....HULDE!!! Dat het maar een groot topic mag worden.
Het volgende nummertje stemt mij vrolijk:
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Ziet er goed uit Hasjkoph! Zal binnenkort wel eens een poging wagen om een liedje te plaatsen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mooi topic Hashkoph............ik doe mee.
Eén van de vele mooie nummers die ik ken,ga ook wel wat meer posten....deze springt er het moment ff bovenuit R.I.P Gary
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
voor Joduh,mokumpie en mij.......muziekstuk voor de idioten....hehehehehehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Bekend en mooi nummer ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Prachtig topic, Hasjkoph. Ik doe mee! Mijn bijdrage hoorde ik voor het eerst bij de begrafenis van een ex-collega, die op 50-jarige leeftijd thuis dood werd gevonden, nadat hij niet op zijn werk was verschenen... Ik krijg nog kippenvel als ik dit lied hoor!
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
klassieker
|
|
|
|
joduh
|
|
|
mooi haskoppie!!!!! zie?heb je toch een mooi eigen topic ouwe!!!!hoop dat er veel gepost gaat worden! ik zal mijn steentje bijdragen! deze gast speelt op een gitaar met maar drie snaren en is ongelofelijk!!!!!hij is 70 jaar!!!!!! luister en geniet!!!
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Heb ook een man gevonden die op 21 snaren gitaar kan vinden.. Zal ff kijken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
youtubeu86eP9Sla8Yyoutube |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Whaha, volgens mij gin er effe wat mis. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Jep.. Je moet het nog tussen de haakjes zetten.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
[youtube]u86eP9Sla8Y[youtube] |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: [
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij de laatste haakjes moet je [/youtube]zetten |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Thanks guys. Valt niet mee voor een enorme digibeet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Toch is het je gelukt pik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA PIETJE...........BEN JE AAN HET BIJKLUSSEN!!!!!!
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Had geen zin om 5 maanden terug in topics te zoeken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Deze gabber bedoel ik.. 27 snaren... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bovendien zijn er zoveel "nieuwe" erbij dat het wel kan.....oke dubbel topic.........maar die andere was dood gebloed,vandaar dat Hashkoph een nieuwe maakt....op aanraden van mij........anders heb je dit in het cafe.....zit ik niet op te wachten. Zo is het beter.........want die nieuwe zijn bloed fanatiek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als een buitenstaander het doet krijgt ie van het halve forum op z'n flikker.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: thanks man...echt ziek die gast...pffffffffffff |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Bij dit zeker niet.. Is 5 maanden geleden dat de laatste post daar was en de 2nalaatste 7 maanden geleden.. Dan ga ik echt niet zeiken.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maar wel heel mooi ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfffffffffff heel apart...........nooit gezien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet zeiken...........maar posten ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hypocriet noem ik dat |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
My all time favourite......hoop verdriet en ook een hoop geluk bij dit nummer!
Luister aub eens naar de tekst en laat me weten wat je er van vind aub!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
Mooi topic Hasj!;p
Dit vind ik wel een vet nummer! :P Alleen moet je het niet te lang achterelkaar luisteren anders word je leip
|
|
|
|
|
Wopper
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahaha......mooi nummer voor de vvd. Ach APIK ik voel me ook uitgekotst door de maatschappij...........laat ze inderdaad maar de kolere krijgen allemaal........doe mijn ding |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Wopper