amsterdammer113
quote: kunnen we doen. Is er gevulde koek bij?
Loetje
quote: omdat ik zolang weg ben geweest krijgen jullie van mij gevulde koeken, bossche bollen mag ook:)
amsterdammer113
quote: Op zondag 06 november 2011 - 09:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende: [..]
omdat ik zolang weg ben geweest krijgen jullie van mij gevulde koeken, bossche bollen mag ook:)
Verder is er helaas niets te vieren pik, maar leuk dat je weer terug bent! ;-)
baco74
quote: Er staat een snaai-automaat in het cafe maar ik heb geen munten bij me.
amsterdammer113
quote: Geef er een paar trappen tegen ouwe! Anders doe ik het wel, agressie in mijn lichaam en ik trap die hele automaat kapot!
baco74
quote: Op zondag 06 november 2011 - 09:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende: [..]
omdat ik zolang weg ben geweest krijgen jullie van mij gevulde koeken, bossche bollen mag ook:)
jaah lekker bossche bollen tot in het cafe.
Loetje
quote: ik denk laat ik is een keer gek doen:P hahahaha! helaas kan ik er niet zoveel meer zijn! vind dat wel jammer
baco74
amsterdammer113
VOOR JOUW!!!! IK ZAL JE NOOIT VERGETEN!!!!VIDEO
Nenam_tiL
Nenam_tiL
Sluit me hier bij aan......is op mijn lijf geschreven......VIDEO
Nenam_tiL
Lees die tekst 3 keer.......laat het op je inwerken en jullie weten waar ik zit
Hasjkoph
YAY :D Nickelback en Chris Daughtry hebben een nieuw album :)
Nenam_tiL
Schijt aan alles en iedereen.....lelijk maar cult heldin.............sluit me erbij aanVIDEO
FR-Elmo
Loetje
Loetje
sean paul ft alexis jordan - got 2 love u dat zijn mij 2 topnummers
FR-Elmo
Nenam_tiL
Whahahahaha wat een sloom kutnummer
Nenam_tiL
FR-Elmo
Nenam_tiL
Hasjkoph
Eide
Gruwelijke plaat, heerlijke crossover met allerlei invloeden.VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door Eide --
Grasmaaier
Hasjkoph
VIDEO -- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door Hasjkoph --
Hasjkoph
ALTIJD PRIJS IN DE K
Coldplay is te bekend geworden......MAAR ZO GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Coldplay for the win!
Mike¥¥
ALTIJD PRIJS IN DE K
ALTIJD PRIJS IN DE K
Driving home for christmas- Cris Rea
Ajaxfan675
Mike¥¥
Cris Rea zuigt erg hard net als andere kerst 'kots krakers'
Mike¥¥
baco74
Te lange intro maar toch wel apart nummer, haalt zowel het mooie Hasjkoph's muziektopic als mijn trots voor Mokum naar boven:VIDEO
baco74
Des te langer de pagina, des te langer de youtube-afbeeldingen worden. Beetje storend. Is daar wat aan te doen Boudewijn?
Hasjkoph
quote: Op donderdag 26 januari 2012 - 13:42 schreef baco74 het volgende: Des te langer de pagina,
des te langer de youtube-afbeeldingen worden.
Beetje storend.
Is daar wat aan te doen Boudewijn?
Lol idd..
Hasjkoph
Nummer dat me afgelopen tijd goed doet:VIDEO
afcadavid
MdeBoer
baco74
quote: Staat omschreven in de openingspost op de eerste pagina op dit topic. Met dank aan Hasjkoph.
joduh
voor jou nenam haahahahah -- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door joduh --
joduh
Nenam_tiL
Whahahahahahaha.....geweldig man......ik ook van jou gap WHOA WO HOO
joduh
Lekker nummertje ouwe! Worden we vrolijk van man!
joduh
Ff Op 10 zetten ! Voluit!!!
Nenam_tiL
quote: Whahahahahaha.......staat op repeat gap
joduh
Nenam_tiL
Voor joodje........alleen Joduh....begrepen ze niet helemaal...vandaar JohnnyVIDEO love you rare gekke gappie -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Nenam_tiL --
Hasjkoph
quote: Op zaterdag 10 maart 2012 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende: Voor joodje........alleen Joduh....begrepen ze niet helemaal...vandaar Johnny
[ filmpje ]
love you rare gekke gappie
&feature=fvst moet weg.. -- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Hasjkoph --