|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: kunnen we doen. Is er gevulde koek bij? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: omdat ik zolang weg ben geweest krijgen jullie van mij gevulde koeken, bossche bollen mag ook:) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 09:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] omdat ik zolang weg ben geweest krijgen jullie van mij gevulde koeken, bossche bollen mag ook:) Verder is er helaas niets te vieren pik, maar leuk dat je weer terug bent! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Er staat een snaai-automaat in het cafe maar ik heb geen munten bij me. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Geef er een paar trappen tegen ouwe! Anders doe ik het wel, agressie in mijn lichaam en ik trap die hele automaat kapot! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 06 november 2011 - 09:50 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] omdat ik zolang weg ben geweest krijgen jullie van mij gevulde koeken, bossche bollen mag ook:) jaah lekker bossche bollen tot in het cafe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ik denk laat ik is een keer gek doen:P hahahaha! helaas kan ik er niet zoveel meer zijn! vind dat wel jammer |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
VOOR JOUW!!!! IK ZAL JE NOOIT VERGETEN!!!!
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sluit me hier bij aan......is op mijn lijf geschreven......
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Lees die tekst 3 keer.......laat het op je inwerken en jullie weten waar ik zit |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
YAY :D Nickelback en Chris Daughtry hebben een nieuw album :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schijt aan alles en iedereen.....lelijk maar cult heldin.............sluit me erbij aan
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
sean paul ft alexis jordan - got 2 love u dat zijn mij 2 topnummers |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahaha wat een sloom kutnummer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gruwelijke plaat, heerlijke crossover met allerlei invloeden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door Eide -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 januari 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Coldplay is te bekend geworden......MAAR ZO GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Coldplay for the win! |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Driving home for christmas- Cris Rea |
|
|
|
|
Ajaxfan675
|
|
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
Cris Rea zuigt erg hard net als andere kerst 'kots krakers' |
|
|
|
|
Mike¥¥
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Te lange intro maar toch wel apart nummer, haalt zowel het mooie Hasjkoph's muziektopic als mijn trots voor Mokum naar boven:
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Des te langer de pagina, des te langer de youtube-afbeeldingen worden. Beetje storend. Is daar wat aan te doen Boudewijn? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 26 januari 2012 - 13:42 schreef baco74 het volgende:Des te langer de pagina, des te langer de youtube-afbeeldingen worden. Beetje storend. Is daar wat aan te doen Boudewijn? Lol idd.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nummer dat me afgelopen tijd goed doet:
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
MdeBoer
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Staat omschreven in de openingspost op de eerste pagina op dit topic. Met dank aan Hasjkoph. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
voor jou nenam haahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2012 door joduh -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahahahaha.....geweldig man......ik ook van jou gap
WHOA WO HOO |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Lekker nummertje ouwe! Worden we vrolijk van man! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ff Op 10 zetten ! Voluit!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahaha.......staat op repeat gap |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Voor joodje........alleen Joduh....begrepen ze niet helemaal...vandaar Johnny
love you rare gekke gappie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:Voor joodje........alleen Joduh....begrepen ze niet helemaal...vandaar Johnny [ filmpje ] love you rare gekke gappie &feature=fvst moet weg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|