|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
speciaal voor jack huntelaar, het nummer zelf vind ik alleen leuk als ik teveel op heb, maar deze hoort bij ons
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
dit is mijn absolute favoriet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
een lekker nummer van een godkolere mooie vrouw
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
kwartier vol beuken + lekkere tieten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door ThreeStars -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 - 23:16 schreef Luis_suarez_19 het volgende:speciaal voor jack huntelaar, het nummer zelf vind ik alleen leuk als ik teveel op heb, maar deze hoort bij ons [ filmpje ] Hey Luis...ik zie hem nu pas...geweldig man...toppie!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lees mijn beginpost ;-) |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
srry had niet het begin gezien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tering wat een tyfus herrie.......is niet van mij hoor |
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
ThreeStars
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Whahahahaha.......2 seconde ouwe...........Pfffffffffffffffff |
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
afcadavid
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ff uppen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2012 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Sorry lukt niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2012 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
WAAH.. Hier moet ff weer iemand wat posten. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Het betere werk van queen waren de hele jaren 70tig... Daarna nog steeds steengoed, maar minder...Queen...de band waar iedereen wel een cd van heeft... Invloedrijk voor alle bands van nu |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
oud topic maar weer even uit de kast getrokken :)
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Tijdje terug..
Mijn nummer 1-hit op het moment sinds een paar jaar. Rustig, geniaal en geweldig.
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Noem het maar rustig...
Even een klassieker...
Ja voor mijn tijd, maar ik luister regelmatig hun nummers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2013 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach zo hou ik hiervan
Plaatje is een klassieker uit de jaren 90 van Chosen Few (hier in e remix), groepje ras-mokummers die ook wel eens langs komen op feestjes in het supportershome.
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
De ChampionsL Hymne want dat hoort bij Ajax Al hoor ik die hymne tussen Bayern-Barca ik denk dan altijd aan Ajax! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 01:40 schreef Peterhs het volgende:Noem het maar rustig... Even een klassieker... Ja voor mijn tijd, maar ik luister regelmatig hun nummers. [ filmpje ] Haha, voor mijn doen rustig he ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 01:50 schreef Eide het volgende:[..] Ach zo hou ik hiervan Plaatje is een klassieker uit de jaren 90 van Chosen Few (hier in e remix), groepje ras-mokummers die ook wel eens langs komen op feestjes in het supportershome. [ filmpje ] Oke, ik had echt nooit verwacht dat jij hiervan zou houden hahaha |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik heb in de jaren een hele brede smaak in muziek ontwikkeld maar ik ik zal altijd een zwak voor de hardcore blijven houden ;)
Overigens luister ik tegenwoordig veel meer naar de muziek uit de begin periode van de hardcore en net daarvoor. Dit is ook zo'n waanzinnige klassieker, ook al van een Amsterdams duo (een dan)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2013 - 11:27 schreef Eide het volgende:[..] Ik heb in de jaren een hele brede smaak in muziek ontwikkeld maar ik ik zal altijd een zwak voor de hardcore blijven houden ;) Haha wauw. Nooit gedacht. Ik heb ook een brede muzieksmaak, alleen juist hardcore houd ik niet van :P |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
De happy hardcore rocks!
Mental Theo, Held! :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
So far away - Staind
geweldig met deze video:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2013 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Cultuur barbaren....geen verstand van muziek
Dit is pas muziek |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: sorry dubbel post
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
David Gilmour, oftewel gitarist Pink Floyd Geweldig!
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|