|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Neil Diamond zingt het ook.....is eén van mijn favorieten man.........moet altijd aan mijn twin denken,doe ik zowiezo wel maar dit versterkt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
zoek de verschillen Piettekke
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo, dus nu gaan we de avonden hier doorbrengen??? Fijne avond gasten!! Ik ben er vandoor en klaar mee! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Wat vinden jullie van dit nummer?
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 22:17 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo, dus nu gaan we de avonden hier doorbrengen??? Fijne avond gasten!! Ik ben er vandoor en klaar mee! Doei.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die verschillen zijn er zeker! Deze heeft meer een politieke en een sociale lading. Prachtig! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 22:17 schreef amsterdammer113 het volgende:Zo, dus nu gaan we de avonden hier doorbrengen??? Fijne avond gasten!! Ik ben er vandoor en klaar mee! Wat heb je toch?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zijn rechter balletje is aan het indalen.......en ja daar wordt je kribbig van |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En nog zo'n mooie van vroeger!
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Deze is wel mooi ja! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Yes! Prachtig man. Ik heb een CD'tje vol met die muziek, ook met deze private investigations. Die gitaar... zo mooi!! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ook maar wat hedendaags dan...
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hallo collega-opa. Ik kende deze niet. De muziek bevalt me wel! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Met een flinke scheut Joy Division. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Tja, en dít vind ik dus zo'n beetje de beste live band ooit:
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ikke....gekke wilde opa.......niks voor mij vriend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hij pleurde uit het raam in Amsterdam.......met zijn kanis op een amsterdammertje......mors dood.
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Is mijn laatste nummer voor vandaag.. Beluister het maar ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:Hij pleurde uit het raam in Amsterdam.......met zijn kanis op een amsterdammertje......mors dood. [ filmpje ] Hahaha. Was dat niet in 1988/1989 of zo iets? En hij zat "lekker" aan de dope... Hij dacht waarschijnlijk dat hij vliegen kon. Overigens een giganitsch muzikant! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Hasjkoph ook maar eentje voor iemand uit de buurt van mijn broertje namelijk voor die Janssen misschien dat hij dan beter gaat voetballen.......de wijzen komen uit het oosten zeggen ze!
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
NOu als we Direstraits gaan draaien hier doe ik ook wel een duit in het oude zakje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ouwe lulluh muziek, Remco. :-P ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe oud ben jij eigenlijk ? Of heb ik dat al eerder gevraagd?? Ik kan ook niet alles onthouden.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: helemaal van jou tijd dus kerel.. Heerlijke muziek man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Aaah lekker hoor, Kenny G. Word ik echt rustig van. Was die speciaal voor mij? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahaha we hebben een hoop raakvlakken ouwe................bij deze speciaal voor jou |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hey Baco......is dit wat voor je???
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Over raakvlakken gesproken: Die is zeker goed, 9/11 song. Lightning crashes vind ik ook zo goed van hun. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Is dat ook Kenny G? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee....David Sanborn en Bob James |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
heo plaats ik ook alweer filmpje ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ik dacht mischien hun die andere instrumenten. Maar klinkt goed hoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: even de inleiding van dit topic lezen, daar ligt Hasjkoppie het haarfijn uit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: []
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] je krijgt bv.........http://www.youtube.com/watch?v=pzA58UwK0V0 Na de= [ filmpje ] ........de rest haal je weg(het stuk ervoor dus).....kopieeren en plakken maat Dat je de moeite neemt.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Hij zorgt er wel mede voor dat jouw topic een succes wordt, je moet hem juist dankbaar zijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ja ok.. Maar is toch raar dat als je dit topic voor het eerst ziet, je de beginpost niet leest? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 september 2011 - 22:48 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ja ok.. Maar is toch raar dat als je dit topic voor het eerst ziet, je de beginpost niet leest? Das niet raar.........maar lui. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hmm.. Dat zie ik in dit geval niet als luiheid.. Zou niet weten, wat het wel is.. |
|
|
|