|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Pfffffffffffffff éen tiende van mijn platen kast............ik ga door |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
God kolere wat een vent..............tering |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: AAAH NEDERLANDSE MUZIEK!!!
Nee, maar ik vind het meevallen ;-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik vind NL muziek meestal ook bagger maar dit heeft wel wat.... stop nu maar meteen met posten hahahaha. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 22:33 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ik vind NL muziek meestal ook bagger maar dit heeft wel wat.... stop nu maar meteen met posten hahahaha. Haha, hoeft niet man.. Post nog een muziekje ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vind ik een lekker nummer.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: 3 Doors Down vind ik echt geweldig :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Op zich wel lekker ja, alleen je moet aan z'n stem wennen, denk ik.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
FR-Douwe overgestapt als supporter? Of moet Hasjkoph de titel van het topic even aanpassen????
En verder bedoel ik er niets mee! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 22:46 schreef amsterdammer113 het volgende:FR-Douwe overgestapt als supporter? Of met Hasjkoph de titel van het topic even aanpassen???? Ik denk het eerste.. Nu nog een naamwijziging.. ;-) haha.. :P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat is inderdaad erg mooi, goeie muziek man! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehehe voor de zenuwelijers onder ons.................wel knap,hij doet het wel in zijn eentje.............hij speelt alles zelf
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Versta er geen reet van......is wolofs{senegal)............heb die gozer live gezien in Amsterdam........heel apart............vindt het wel mooi
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2011 - 22:46 schreef amsterdammer113 het volgende:FR-Douwe overgestapt als supporter? Of moet Hasjkoph de titel van het topic even aanpassen???? En verder bedoel ik er niets mee! ;-) Beetje flauw ouwe........ik maak zelf wel uit met wie ik omga.......heb ik jou niet voor nodig......niemand niet. Heb je al eerder uitgelegd dat mijn tweeling broertje voor Feyenoord is,ik ga hem echt niet afmaken...............optieven met dit gezeik |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kut forum............jullie snappen er echt geen bal van...........heb het wel weer ff gezien hiero......azijn zeikers |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beetje flauw ouwe........ik maak zelf wel uit met wie ik omga.......heb ik jou niet voor nodig......niemand niet. Heb je al eerder uitgelegd dat mijn tweeling broertje voor Feyenoord is,ik ga hem echt niet afmaken...............optieven met dit gezeik het is gewoon een kutkakkerlak nenam........ |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beetje flauw ouwe........ik maak zelf wel uit met wie ik omga.......heb ik jou niet voor nodig......niemand niet. Heb je al eerder uitgelegd dat mijn tweeling broertje voor Feyenoord is,ik ga hem echt niet afmaken...............optieven met dit gezeik Wat is er flauw aan vriend? Bekijk de titel van het topic? Daar is alles mee gezegd. Bedoelde het als geintje. Zeg toch niet dat jij wel of niet met hem mag omgaan! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beetje flauw ouwe........ik maak zelf wel uit met wie ik omga.......heb ik jou niet voor nodig......niemand niet. Heb je al eerder uitgelegd dat mijn tweeling broertje voor Feyenoord is,ik ga hem echt niet afmaken...............optieven met dit gezeik Wat mij betreft is ook FR-Douwe hier welkom, ik heb er geen moeite mee. Zolang er niet gestookt wordt en het hier natuurlijk over ons Ajax gaat en niet over andere clubs. Vele Ajacieden zitten ook op andere fora. Zij doen dit ook netjes en gaan normaal de discussie aan.
Amsterdammer bedoelde het niet verkeerd en gaf dat ook aan in zijn post. Van Joduh weet men hoe hij hier over denkt, is ook zijn goed recht. |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
Uiteraard alles van Hazes:) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 00:36 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Beetje flauw ouwe........ik maak zelf wel uit met wie ik omga.......heb ik jou niet voor nodig......niemand niet. Heb je al eerder uitgelegd dat mijn tweeling broertje voor Feyenoord is,ik ga hem echt niet afmaken...............optieven met dit gezeik Echt man, deze reactie maakt met echt chagerijnig man!! Waarom altijd negatief denken. Tering man, als zelfs een grapje al niet meer mag??? Kap toch eens met dat Calimero-gedrag. Nergens, maar dan ook nergens in mijn post roep ik dat jij niet met die gozer mag omgaan!! Ik ben er wel een beetje klaar mee!! Dat gezeik!! Fuck It!!!!
Speciaal voor NENAM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
SPECIAAL VOOR MISSIE, MIJN ALLES!!!
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: slijmjurk!!!!ben je geil ofzo? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Nee man totaal niet. Er zit een gedachte achter dit lied en als Nenam hem luistert begrijpt hij het volkomen. Daarom is hij ook speciaal voor mijn meissie!! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee man totaal niet. Er zit een gedachte achter dit lied en als Nenam hem luistert begrijpt hij het volkomen. Daarom is hij ook speciaal voor mijn meissie!! Maar eigenlijk was ik ook wel een klein beetje geil toen ik hem plaatste!! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2011 - 21:26 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Nee man totaal niet. Er zit een gedachte achter dit lied en als Nenam hem luistert begrijpt hij het volkomen. Daarom is hij ook speciaal voor mijn meissie!! PFFFFFFFFFFFFFFF is wel erg treffend dit...........respect ouwe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Toen ik hem hoorde had ik precies hetzelfde man!! Vandaar dat ik hem voor haar plaatste!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 oktober 2011 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
't Is wachten tot iemand dit aan zijn grote liefde opdraagt. :-) ;-)
|
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 oktober 2011 door miss mokum -- |
|
|
|