|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Redt Janssen!! |
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat dit mis is met theo?als je de fotos naast mekaar ziet dan zie je het verschil al....volgens mij heeft hij gewoon geen kut zin om voor ons te spelen...alleen maar zijn salaris wat hem heeft doen tekenen.....
en
zegt volgens mijn genoeg man....jullie? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zou zomaar kunnen.....zal niet de eerste zijn.......hopelijk wel de laatste. Is geen Jood en wordt het ook nooit.......bij Twente de man........bij ons niet. |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
zet hem op de juiste plek |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 15:00 schreef Nenam_tiL het volgende:Zou zomaar kunnen.....zal niet de eerste zijn.......hopelijk wel de laatste. Is geen Jood en wordt het ook nooit.......bij Twente de man........bij ons niet. eens! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De vraag beantwoorden van de topic naam..
ALLES |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
er is niks mis met theo frank de boer stelt hem alleen niet goed op! |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
hij loopt niet meer met een stijve op het veld |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Het komt er zeker nog niet uit, waar ik denk waar hij voor is gekocht. Ervaring, winnaarsmentaliteit en traptechniek.
Veel supporters laten zich alleen lijden door hun emotie. Frank vond dat er meer ervaring in ons zeer jonge team moest komen en Theo was op dat moment denk ik de enige betaalbare (Nederlands sprekende)speler voor ons. Dan moet je als club keuzes maken. Ik wil ook 1000x maal liever Clarence, Raffie, Wesley om maar een paar voorbeelden te noemen, maar komen ze ooit en kunnen we ze wel betalen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 18:50 schreef Ztjes het volgende:Het komt er zeker nog niet uit, waar ik denk waar hij voor is gekocht. Ervaring, winnaarsmentaliteit en traptechniek. Veel supporters laten zich alleen lijden door hun emotie. Frank vond dat er meer ervaring in ons zeer jonge team moest komen en Theo was op dat moment denk ik de enige betaalbare (Nederlands sprekende)speler voor ons. Dan moet je als club keuzes maken. Ik wil ook 1000x maal liever Clarence, Raffie, Wesley om maar een paar voorbeelden te noemen, maar komen ze ooit en kunnen we ze wel betalen. Echt onzin wat je zegt.. Men spreekt over het algemeen over feiten en dingen die in wedstrijden wel of niet goed gebeuren, dat heeft niks met emotie te maken..
Ook wat ervaring betreft klopt het helemaal niet wat je zegt.. De Zeeuw heeft veel meer CL EK en WK ervaring dan Janssen, en die is vertrokken mede door de komst van Janssen..
Janssen is tot nu toe compleet overbodig gebleken, en kost ons meer punten dan dat het oplevert.. |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
niks mis met theo speelde tegen lyon goed .Maar theo staat niet op dezelfde plek als dat hij bij twente speelde .Kan je dus niet vergelijken ,zet theo meer naar voren en je krijgt dezelde theo te zien als bij die duitsers |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:[..] Echt onzin wat je zegt.. Men spreekt over het algemeen over feiten en dingen die in wedstrijden wel of niet goed gebeuren, dat heeft niks met emotie te maken.. Ook wat ervaring betreft klopt het helemaal niet wat je zegt.. De Zeeuw heeft veel meer CL EK en WK ervaring dan Janssen, en die is vertrokken mede door de komst van Janssen.. Janssen is tot nu toe compleet overbodig gebleken, en kost ons meer punten dan dat het oplevert.. ik weet het niet remco...kijk eens goed naar die fotos man.....dat felle,agressieve wat hij toen bij fc pony uitstraalde heb ik nog niet op zijn porum in ons shirt gezien man??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 18:50 schreef Ztjes het volgende:Het komt er zeker nog niet uit, waar ik denk waar hij voor is gekocht. Ervaring, winnaarsmentaliteit en traptechniek. Veel supporters laten zich alleen lijden door hun emotie. Frank vond dat er meer ervaring in ons zeer jonge team moest komen en Theo was op dat moment denk ik de enige betaalbare (Nederlands sprekende)speler voor ons. Dan moet je als club keuzes maken. Ik wil ook 1000x maal liever Clarence, Raffie, Wesley om maar een paar voorbeelden te noemen, maar komen ze ooit en kunnen we ze wel betalen. en heeft tuluk te laken met zijn plekkie,dat weet ik ook wel ,maar ik vind hem zo weinig uitstralen man? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:15 schreef gabri het volgende:niks mis met theo speelde tegen lyon goed .Maar theo staat niet op dezelfde plek als dat hij bij twente speelde .Kan je dus niet vergelijken ,zet theo meer naar voren en je krijgt dezelde theo te zien als bij die duitsers dus volgens jou is dat het enige wat er mis is????? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
ja joduh en er lopen iets betere middenvelders om hen heen die ook de steekballetjes geven zoals eriksen |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Morgen word theo bepalend let maar op hij gaat vooorop in de strijd samen met jan |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er is veel meer mis dan wij denken/weten........hij gaat het niet brengen gappies.....Amsterdamse bluf versus reserve duitser gaat niet werken........als hij zo goed is als jullie zeggen.had hij het allang al kunnen laten zien.......niet dus. Eind van het seizoen zullen we het weten(ik nu al)......en dan onderga ik als het is bewezen een maxima mea culpa...........nu niet,Theo lullo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:[..] Echt onzin wat je zegt.. Men spreekt over het algemeen over feiten en dingen die in wedstrijden wel of niet goed gebeuren, dat heeft niks met emotie te maken.. Ook wat ervaring betreft klopt het helemaal niet wat je zegt.. De Zeeuw heeft veel meer CL EK en WK ervaring dan Janssen, en die is vertrokken mede door de komst van Janssen.. Janssen is tot nu toe compleet overbodig gebleken, en kost ons meer punten dan dat het oplevert.. Remco, Als het jou niet uitkomt, is het altijd onzin.
De antipathie tegen Theo is omdat veel supporters hem geen Ajaxied vinden en ja, dat klopt. Heeft de Zeeuw jou verteld, dat hij om Theo is vertrokken of durfde hij de concurrentie niet aan. Ik kan ook allerlei dingen suggesties gaan publiceren. Een speler met zijn leeftijd heeft in ieder geval veel ervaring en dat is dan misschien niet op alle hoogste niveaus. Maar om alles nu als complete onzin te betitelen is pas onzin. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Remco is een realist...........dat ontbreekt er bij jullie........jullie hopen,blijf hopen.maar tot nu toe is het bagger met theo |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
slaat helemaal nergens op nenam til waar baseer jij dat op je moet toch toegeven dat hij niet op dezelfde positie speelt en ik zeg dat je theo altijd goed kan gebruiken in dit elftal let maar op.Elke lange bal komt aan die hij geeft en heeeft ook een winnersmentaliteit en weet wat bikkelen is dat ga je morgen zien tegen die lampenkappen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Theo///HELD
Krijg toch allemaal de kolere met je gezanik. Kan er niet gewoon vertrouwen zijn in Frank.
Als Frank het zo wil dan gaat het zo. Dit is nog steeds een oefenjaar voor Frank die een team wil bouwen wat sterk is en dominant. We staan gvd 1e en nog pissen ze als calimero's tegen de kribbe aan...
Mazzeltov iedereen . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:42 schreef FsideVak129 het volgende:Theo///HELD Krijg toch allemaal de kolere met je gezanik. Kan er niet gewoon vertrouwen zijn in Frank. Als Frank het zo wil dan gaat het zo. Dit is nog steeds een oefenjaar voor Frank die een team wil bouwen wat sterk is en dominant. We staan gvd 1e en nog pissen ze als calimero's tegen de kribbe aan... Mazzeltov iedereen . Lul toch niet zo slap ouwe.........die tijd heeft Janssen niet.........hij moet er nu staan en dat doet hij niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:42 schreef FsideVak129 het volgende:Theo///HELD Krijg toch allemaal de kolere met je gezanik. Kan er niet gewoon vertrouwen zijn in Frank. Als Frank het zo wil dan gaat het zo. Dit is nog steeds een oefenjaar voor Frank die een team wil bouwen wat sterk is en dominant. We staan gvd 1e en nog pissen ze als calimero's tegen de kribbe aan... Mazzeltov iedereen . flikker toch op kafmees......met je oefenjaar......ga jij nou maar rukken ofzo ouwe...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:17 schreef joduh het volgende:[..] ik weet het niet remco...kijk eens goed naar die fotos man.....dat felle,agressieve wat hij toen bij fc pony uitstraalde heb ik nog niet op zijn porum in ons shirt gezien man??? Nee klopt, hij lijkt mij ook niet gelukkig met deze rol of bij Ajax momenteel.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mannen probeer hem eerst na voren te laten spelen en als dat ook slecht uitpakt is hij een miskoop,ik geloof nog in hem als versterking op de juiste plek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:27 schreef Ztjes het volgende:[..] Remco, Als het jou niet uitkomt, is het altijd onzin. De antipathie tegen Theo is omdat veel supporters hem geen Ajaxied vinden en ja, dat klopt. Heeft de Zeeuw jou verteld, dat hij om Theo is vertrokken of durfde hij de concurrentie niet aan. Ik kan ook allerlei dingen suggesties gaan publiceren. Een speler met zijn leeftijd heeft in ieder geval veel ervaring en dat is dan misschien niet op alle hoogste niveaus. Maar om alles nu als complete onzin te betitelen is pas onzin. Heeft niks te maken met dat het wel of niet uitkomt.. Maar wat er tot nu toe positief is gezegd over Janssen is gewoon echt onzin, het is er namelijk nog geen enkele wedstrijd uitgekomen, en volgend velen met mij is hij vrijwel iedere wedstrijd een van de zwakkeren van Ajax..
Om nu lekker naief te blijven hopen en denken dat het op deze manier wel heel goed gaat is pas onzin..
Ajax wint en is dominant, maar het laat achterin door zijn aanwezigheid op die positie veel te veel steken vallen, daarbij opgeteld dat er geen verassing in het elftal zit door de aanwezigheid van de JOng op het middenveld en Janssen op deze positie maakt dat Ajax gewoon vele malen beter zou moeten kunnen dan dat het nu laat zien.. We hebben namelijk echt een fantastische selectie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 19:33 schreef gabri het volgende:slaat helemaal nergens op nenam til waar baseer jij dat op je moet toch toegeven dat hij niet op dezelfde positie speelt en ik zeg dat je theo altijd goed kan gebruiken in dit elftal let maar op.Elke lange bal komt aan die hij geeft en heeeft ook een winnersmentaliteit en weet wat bikkelen is dat ga je morgen zien tegen die lampenkappen NOu dan vraag ik mij af welke wedstrijden jij bekeken hebt, Theo zijn lange ballen komen momenteel vaker niet dan wel aan.. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Dit slaat echt nergens op ,waarom krijgen sommige spelers alle krediet en sommige helemaal niks bv Emanuelson speelde 3 jaar slecht maar speelde elke week ,De Zeeuw was echt een drama bij Ajax (op een paar wedstrijden na) . en nu hetzelfde met Siem de Jong (ok hij scoorde 2 intikkers) . Theo Janssen moet spelen op de plek van Siem ,en Theo past perfect bij dit ajax . |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:16 schreef sebas79 het volgende:Dit slaat echt nergens op ,waarom krijgen sommige spelers alle krediet en sommige helemaal niks bv Emanuelson speelde 3 jaar slecht maar speelde elke week ,De Zeeuw was echt een drama bij Ajax (op een paar wedstrijden na) . en nu hetzelfde met Siem de Jong (ok hij scoorde 2 intikkers) . Theo Janssen moet spelen op de plek van Siem ,en Theo past perfect bij dit ajax . ok maar waarom staat hij niet op de plek van sien dan? |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] Heeft niks te maken met dat het wel of niet uitkomt.. Maar wat er tot nu toe positief is gezegd over Janssen is gewoon echt onzin, het is er namelijk nog geen enkele wedstrijd uitgekomen, en volgend velen met mij is hij vrijwel iedere wedstrijd een van de zwakkeren van Ajax.. Om nu lekker naief te blijven hopen en denken dat het op deze manier wel heel goed gaat is pas onzin.. Ajax wint en is dominant, maar het laat achterin door zijn aanwezigheid op die positie veel te veel steken vallen, daarbij opgeteld dat er geen verassing in het elftal zit door de aanwezigheid van de JOng op het middenveld en Janssen op deze positie maakt dat Ajax gewoon vele malen beter zou moeten kunnen dan dat het nu laat zien.. We hebben namelijk echt een fantastische selectie.. Remco, Now we are talking sense.
Middenveld is zwak en Siem en Theo spelen als een krant. Gaat Theo op een andere positie beter renderen, ik hoop het, maar dan moet hij wel op die positie worden gezet en anders heb je helemaal gelijk gehad, dat het een miskoop is. Datzelfde vind ik namelijk van Sulijmani (de Zeeuw, Emanuelson) als je jaren zo vaak slecht heb gespeeld, dan had de club ze allang moeten dumpen . Jonge spelers hebben natuurlijk meer krediet, maar in topsport moet het geen jaren gaan duren. Een club die koste wat kost zijn gelijk van een aankoop wil bewijzen is een topclub onwaardig (vandaar mij voorbeeld van Barca).
Ps. Trouwens ik wil een avatar bij mij account. Hoe werkt het? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hij moet op de plek van Erikssen staan en Erikssen moet op de plek van de Jong staan maar dat terzijde...
de Boer is de persoon die dit moet zien en hem daar neerzetten, de assistenten Bergkamp en Spijkerman moeten hem erop wijzen, maar ook Theo moet echt zijn smoel open trekken dat hij hier niet goed staat en dat het elftal beter kan draaien.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dat werkt geweldig.
Nee hoor, ff zonder gein, dat kan je niet zelf regelen. Dat moeet Boudewijn(mod) voor je instellen en daar heeft ie volgens mij geen zin meer in. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:44 schreef Ztjes het volgende:[..] Remco, Now we are talking sense. Middenveld is zwak en Siem en Theo spelen als een krant. Gaat Theo op een andere positie beter renderen, ik hoop het, maar dan moet hij wel op die positie worden gezet en anders heb je helemaal gelijk gehad, dat het een miskoop is. Datzelfde vind ik namelijk van Sulijmani (de Zeeuw, Emanuelson) als je jaren zo vaak slecht heb gespeeld, dan had de club ze allang moeten dumpen . Jonge spelers hebben natuurlijk meer krediet, maar in topsport moet het geen jaren gaan duren. Een club die koste wat kost zijn gelijk van een aankoop wil bewijzen is een topclub onwaardig (vandaar mij voorbeeld van Barca). Ps. Trouwens ik wil een avatar bij mij account. Hoe werkt het? Ik vind Sulejmani wel heel goed, en ik vond de Zeeuw ook prima voor Ajax dus daarin verschillen we van mening en dat zal ook niet veranderen van mijn zijde, daar ben ik namelijk veel te eigenwijs voor....
Wat betreft dat ik nu iets zinnigs zeg, ik zeg dit al vanaf zijn eerste minuut die hij voor Ajax speelde. En nu doe ik het nog maar een keer. Theo kan van waarde zijn voor Ajax, maar niet op deze positie, ongetwijfeld zal hij hier goede wedstrijden spelen, maar constant zal het niet gaan worden met dit middenveld, De Jong en Theo moeten dus een andere positie krijgen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Gaan we nou ook al foto's bestuderen, het lijkt hier de Story wel.... Oke zo goed hij bij Twente was is hij nog niet maaruhhhhhh we zijn pas 5 speelrondes onderweg.wat zegt dat nou ? We staat bovenaan in de eredivisie we spelen gelijk tegen Lyon, doe we het dan slecht ? Ik hoop dat Theo er minstens 1 inrost maar goed dan vinden jullie weer wel iets anders wat niet goed was. Laten we een beetje volwassen met onze spelers omgaan ipv fotootjes bekijken. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] Heeft niks te maken met dat het wel of niet uitkomt.. Maar wat er tot nu toe positief is gezegd over Janssen is gewoon echt onzin, het is er namelijk nog geen enkele wedstrijd uitgekomen, en volgend velen met mij is hij vrijwel iedere wedstrijd een van de zwakkeren van Ajax.. Om nu lekker naief te blijven hopen en denken dat het op deze manier wel heel goed gaat is pas onzin.. Ajax wint en is dominant, maar het laat achterin door zijn aanwezigheid op die positie veel te veel steken vallen, daarbij opgeteld dat er geen verassing in het elftal zit door de aanwezigheid van de JOng op het middenveld en Janssen op deze positie maakt dat Ajax gewoon vele malen beter zou moeten kunnen dan dat het nu laat zien.. We hebben namelijk echt een fantastische selectie.. Remco hoe vaak hebben wij niet laten weten dat Theo A.M. moet staan ? Geef hem dan niet de schuld dat hij geen held is in verdedigen. Je moet de oorzaak bij de bron zoeken, wie zet hem op die plaats ? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
en je heb zeker nooit in je mond gehad dat het allemaal niks was met sulejmani? Ook hij heeft zijn tijd nodig gehad om zich aan te passen!(erg veel tijd maar dat terzijde) ook janssen heeft wat tijd nodig logisch als je in een nieuw team binnenkomt en je je moet bewijzen in een rol die eigenlijk niet bij je past. En de zeeuw? Tja die heb ik na die trap op het wk eigenlijk niet veel meer gezien hoor... Als je dan de uiteindelijke voetballer van het jaar voor een mooie prijs op kan halen om je middenveld te versterken vind ik dat geen gek idee. En is het nu net als mickey geen kwestie van vertrouwen geven? Als je nog moet wennen en je eigen publiek fluit je uit en heb een trainer die je verkeerd neerzet kan ik me als 1 van de weinige hier voorstellen dat je even een dipje heb. Daarom had de titel beter kunnen zijn: wat is er met de boer aan de hand? Hij moet toch kunnen zien dat ie zo niet het meeste rendement uit het team haalt? Ook zijn tactiek met de korte corners en verdedigende wissels maken me verdrietig. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Dat moet je aan de Boer vragen , ik denk omdat hij De Jong er niet uit wil halen. Dat bedoel ik ook met krediet, Theo speelt echt niet minder dan Siem maar daar hoor je niemand over. Maar dit soort verhalen waren er ook bij Sulejmani toen niet goed speelde , en die mensen hoor je nu ook niet meer . Succes morgen allemaal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ow en ik durf te stellen dat als je theo gewoon in zijn oude rol neerzet met middenveld anita,janssen, en erikssen dat je van al het gezeik af bent. Theo is een topper het komt er alleen nog niet uit mede door de boer! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:46 schreef remco k het volgende:maar ook Theo moet echt zijn smoel open trekken dat hij hier niet goed staat en dat het elftal beter kan draaien.. Weet niet of je de interviews met Theo gelezen hebt maar hij wil zelf ook op deze positie staan. Hij wist wat Frank wilde en daar belangrijk worden. Daarom is hij gekomen. |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:50 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Sulejmani wel heel goed, en ik vond de Zeeuw ook prima voor Ajax dus daarin verschillen we van mening en dat zal ook niet veranderen van mijn zijde, daar ben ik namelijk veel te eigenwijs voor.... Wat betreft dat ik nu iets zinnigs zeg, ik zeg dit al vanaf zijn eerste minuut die hij voor Ajax speelde. En nu doe ik het nog maar een keer. Theo kan van waarde zijn voor Ajax, maar niet op deze positie, ongetwijfeld zal hij hier goede wedstrijden spelen, maar constant zal het niet gaan worden met dit middenveld, De Jong en Theo moeten dus een andere positie krijgen.. Remco, Nu zeg je precies wat je mij niet hoeft te vertellen, "daar ben ik namelijk veel te eigenwijs voor". Kijk en daarom kan je met jou niet discussiƫren. Jij gelooft alleen in je eigen gelijk en dat is zeker een gebrek. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dus we gaan tegenwoordig plaatjes zoeken van een speler en aan de handdaarvan gaan we bepalen of hij wel of niet graag voor ons speelt...zucht... Ondanks dat Janssen voor velen niet op zijn ideale plek is hij gewoon de de controlerende man van dit ajax dus leer er maar mee leven. Ik was het er ook niet altijd mee eens maar ik begrijp wel wat de Boer met hem wil en dat werd tegen Lyon heel pijnlijk duidelijk nadat The werd gewisseld. Vanaf dat moment zag ik weer het zelfde dolende ajax als vorig jaar tegen Moskou en Utrecht uit. Anita heeft vier passes gegeven waarvan drie balverlies. Janssen heeft zelden balverlies en daarom is hij zooo belangrijk. Trouwens hij heeft er al twee inliggen en laat gaf een briljant balletje op Sulejmani tegen Heracles. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:10 schreef sebas79 het volgende:[..] Dat moet je aan de Boer vragen , ik denk omdat hij De Jong er niet uit wil halen. Dat bedoel ik ook met krediet, Theo speelt echt niet minder dan Siem maar daar hoor je niemand over. Maar dit soort verhalen waren er ook bij Sulejmani toen niet goed speelde , en die mensen hoor je nu ook niet meer . Succes morgen allemaal Met een niet scorende Siem op het middeneveld speel je in feite met 10 man want hij voegt werkelijk helemaal niks toe. het enige wat je hem ziet doen, en dat zie je beter in het stadion, is diep gaan. Nou nou als je daar alleen een middenvelder voor op gaat stelen |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:20 schreef Brandje het volgende:Dus we gaan tegenwoordig plaatjes zoeken van een speler en aan de handdaarvan gaan we bepalen of hij wel of niet graag voor ons speelt...zucht... Ondanks dat Janssen voor velen niet op zijn ideale plek is hij gewoon de de controlerende man van dit ajax dus leer er maar mee leven. Ik was het er ook niet altijd mee eens maar ik begrijp wel wat de Boer met hem wil en dat werd tegen Lyon heel pijnlijk duidelijk nadat The werd gewisseld. Vanaf dat moment zag ik weer het zelfde dolende ajax als vorig jaar tegen Moskou en Utrecht uit. Anita heeft vier passes gegeven waarvan drie balverlies. Janssen heeft zelden balverlies en daarom is hij zooo belangrijk. Trouwens hij heeft er al twee inliggen en laat gaf een briljant balletje op Sulejmani tegen Heracles. Thank you, dacht al dat ik gek werd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Remco hoe vaak hebben wij niet laten weten dat Theo A.M. moet staan ? Geef hem dan niet de schuld dat hij geen held is in verdedigen. Je moet de oorzaak bij de bron zoeken, wie zet hem op die plaats ? Hij gaat daar staan en voert zijn taken niet goed uit. Mensen beoordelen op dat wat ze doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:08 schreef Hummel10 het volgende:en je heb zeker nooit in je mond gehad dat het allemaal niks was met sulejmani? Ook hij heeft zijn tijd nodig gehad om zich aan te passen!(erg veel tijd maar dat terzijde) ook janssen heeft wat tijd nodig logisch als je in een nieuw team binnenkomt en je je moet bewijzen in een rol die eigenlijk niet bij je past. En de zeeuw? Tja die heb ik na die trap op het wk eigenlijk niet veel meer gezien hoor... Als je dan de uiteindelijke voetballer van het jaar voor een mooie prijs op kan halen om je middenveld te versterken vind ik dat geen gek idee. En is het nu net als mickey geen kwestie van vertrouwen geven? Als je nog moet wennen en je eigen publiek fluit je uit en heb een trainer die je verkeerd neerzet kan ik me als 1 van de weinige hier voorstellen dat je even een dipje heb. Daarom had de titel beter kunnen zijn: wat is er met de boer aan de hand? Hij moet toch kunnen zien dat ie zo niet het meeste rendement uit het team haalt? Ook zijn tactiek met de korte corners en verdedigende wissels maken me verdrietig. Nee inderdaad, ik heb altijd hier geroepen dat Sulejmani wel goed was en dat hij het vertrouwen eens moet krijgen..
En men kan wel zeggen dat de trainer hem verkeerd neerzet, maar Janssen wist zijn rol voordat hij tekende bij de club, als hij daar niet wil staan had hij niet moeten tekenen, blijkbaar wil hij er zelf wel graag spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:10 schreef sebas79 het volgende:[..] Dat moet je aan de Boer vragen , ik denk omdat hij De Jong er niet uit wil halen. Dat bedoel ik ook met krediet, Theo speelt echt niet minder dan Siem maar daar hoor je niemand over. Maar dit soort verhalen waren er ook bij Sulejmani toen niet goed speelde , en die mensen hoor je nu ook niet meer . Succes morgen allemaal Over Siem hoor je ook iedereen, alleen is daar geen discussie over omdat iedereen het daarover eens is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:17 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Weet niet of je de interviews met Theo gelezen hebt maar hij wil zelf ook op deze positie staan. Hij wist wat Frank wilde en daar belangrijk worden. Daarom is hij gekomen. Dat roep ik hier al tijden, dus blijkbaar wil hij daar wel staan, en dus moet je hem er ook op afrekenen dat hij helemaal niks heeft geresteerd tot nu toe. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
volgens mij weet jij niet helemaal wat een controlerende miidenvelder zijn taken zijn!! Twee goals in de competitie. Zo uit mijn hoofd twee assists. Zelden balverlies. Dat je hem liever anvallend ziet is een maar dat je onzin gaat verkondigen om je punt te maken is twee!! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Het is nog nooit voorgekomen, dat de trainer een speler op een andere positie neerzet en het wordt een succes. Topsport is het beste uit de selectie halen en daarvoor is geen plaats voor eigenzinnigheid, eigenwijsheid, etc. van zowel speler als trainer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:33 schreef Brandje het volgende:volgens mij weet jij niet helemaal wat een controlerende miidenvelder zijn taken zijn!! Twee goals in de competitie. Zo uit mijn hoofd twee assists. Zelden balverlies. Dat je hem liever anvallend ziet is een maar dat je onzin gaat verkondigen om je punt te maken is twee!! Ik denk dat ik prima weet wat die rol inhoud, zelden balverlies??? de helft van zijn lange passes komt helemaal niet aan man..
En over zijn rol, van de goals die we tegen hebben gehad zijn er meer dan driekwart van de directe tegenstander van Theo of de directe tegenstander geeft de beslissende pass. Hij en alleen hij is de reden van de vele tegengoals.. en dat hoort bij die positie.. En hij en Siem samen op het middenveld is de reden van het feit dat er geen combinatie lukt of uberhaubt wordt opgezet en dat de ruimtes allemaal veel te groot zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:37 schreef Ztjes het volgende:Het is nog nooit voorgekomen, dat de trainer een speler op een andere positie neerzet en het wordt een succes. Topsport is het beste uit de selectie halen en daarvoor is geen plaats voor eigenzinnigheid, eigenwijsheid, etc. van zowel speler als trainer. Volgens mij zijn onze trainer en aanvoerder het voorbeeld van jou ongelijk.. |
|
|
|