BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid......Berbers..........vanaf marokko tot Egypte...........noord afrika dus..........kutvolk
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Ben het niet altijd met APIK eens..........maar in dit geval wel......enne poten af van APIK.................BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 28 oktober 2011 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee een realist.........berbers zijn en blijven een kutvolk..........heeft niks met rasisme te maken...........is puur mentaliteit..die deugt niet
Quatsch. Heb onder Nederlanders net zoveel klootzakjes meegemaakt als onder Berbers, Indo's, Molukkers, Turken óf welk volk dan ook. Daarmee zeg ik dus niet dat het allemaal alleen maar goed volk is, want dat dat niet zo is moge duidelijk zijn. Wanneer je echter je negatieve beeld projecteert op welke complete bevolkingsgroep dan ook, ben je imho racistisch bezig.

Daarmee val ik niemand aan, maar constateer ik slechts...

Maar het ging hier over Theo?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 oktober 2011 - 21:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die van vd Wiel waren nog slechter, verwend joch.
Ook Siem vond ik kleurloos vandaag! Niemand was erg goed maar een oplossing zie ik niet echt.
Weinig spelers zijn bereid om over lijken te gaan. Die Koppers kun je ook niks verwijten
vond hem ook niet echt een aanwinst. Naar mijn mening moet is dit de beste oplossing:

-----------Cillissen------------
Ligeon--Toby---Jan-----Anita(ben geen fan van hem maar we hebben niks anders)
----------Enoh-------------
-----Sorero-----Theo-----
Mickey---El Ham-----Boerrichter

Ja El Hamdoui zeg het al veel langer eeuwig zonde dat iemand met die kwaliteiten
bij het tweede zit. Het is toch een speler die een wedstrijd in je voordeel kan beslissen. Daar komt bij dat ie een vorstelijk salaris op strijkt en straks geen drol meer waard is.Dus de Boer ga het gesprek aan hij is de beste spits in je selectie!! Erikssen en vd Wiel kunnen dan weer even terug op aarde komen wat zijn niet echt goed bezig.. En Siem tja sorry maar vind hem niet basiswaardig
wacht even hoor. het is idd zonde dat Elhamlap niet meer speelt, maar dat is zijn eigen keuze geweest. Als je niet in het dienst van ajax wil spelen dan speel je niet. natuurlijk kan hij de wedstrijd voor jouw beslissen, maar dat zouden de andere ook kunnen doen. omdat hij een vortselijk salaris verdient en straks gratis de deur uitloopt moet hij worden opgesteld? sorry hoor, dat is geen goeie reden voor om hem op stellen. Dit is niet negatief bedoeld over hem, maar positief voor ajax. het is beter als hij zo snel mogelijk vertrekt! hij speelt niet vanwege dat hij een marokaan is want als dit een nederlander was overkomen had ik precies het zelfde gezegd als nu!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 02:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 oktober 2011 - 17:47 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Daar moet ik op terugkomen, er is een klein mannetje die ik wel lief vind, die is ook moslim en die is nu 4 maanden.

Bullshit natuurlijk allemaal, ik ben vorig jaar nog in elkaar getrapt door een groepje Marokkanen en dat maakt het allemaal nog weer even erger....

Kijk voor de grap anders eens 8 weken achter elkaar naar OPSPORING VERZOCHT....

Waar kom jij eigenlijk vandaan?
Ik ben niet uit op ruzie ofzo, maar mijn mening mag ik hier wel geven.

Dus Algarijnen of turken of marokkanen..... er zijn gerust wel lieve, maar de meeste zijn onaardig en zo ook Mounier hanglip Elhamdaoui.
Als ik naar Opsporing verzocht kijk dan zie ik, niet alleen marokanen misdaad plegen. maar eigenlijk zie ik elke nationaliteit wel voor bij komen. maar stel een dief is altijd een marokaan. is een willekeurige marokaan dan meteen ook een dief?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 02:11   quote  deeplink  
maar eigenlijk kan deze forum wel gesloten worden want theo is niet meer de slechtste van het team dat zijn wel andere spelers. iedereen is er over eens dat theo bij twente goed heeft gespeeld, iedereen is er wel over eens dat theo als VM niet zijn beste wedstrijden heeft gespeeld. maar het gaat meer over andere dingen dan over theo! het gaat over dat eriksen slecht of goed speelt. het gaat hier over dat eriksen wel of genoeg laat zien voor zijn leeftijd. of het gaat erover wie voor wie moet spelen en hoe ze moeten spelen. dat heeft niet veel met Theo te maken vind ik?
Stanley
 Stanley - vrijdag 28 oktober 2011 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 00:22 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Quatsch. Heb onder Nederlanders net zoveel klootzakjes meegemaakt als onder Berbers, Indo's, Molukkers, Turken óf welk volk dan ook. Daarmee zeg ik dus niet dat het allemaal alleen maar goed volk is, want dat dat niet zo is moge duidelijk zijn. Wanneer je echter je negatieve beeld projecteert op welke complete bevolkingsgroep dan ook, ben je imho racistisch bezig.

Daarmee val ik niemand aan, maar constateer ik slechts...

Maar het ging hier over Theo?
Ikke_tikkie, al vaker had ik de indruk dat je zo'n linkse afwijker (om geen ban te krijgen maar zo te formuleren) bent en nu weet ik het zeker!

Ga lekker naar het forum van groenlinks ofzo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Stanley --
Stanley
 Stanley - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:06   quote  deeplink  
En ben ik nu een racist. Nou nee! Bruin, zwart, wit maakt me helemaal niks uit. En mijn vriendenkring bewijst dit.

Maar laten we wel wezen Noordafrikanen en vooral Marokkanen zijn overal in west europa nadrukkelijk en negatief aanwezig.

Het respect en kameraadschap dat ze onderling hebben en naar hen ouderen is erg mooi, alleen kunnen ze dit naar andere nationaliteiten niet opbrengen.

En dat... dat is pas racisme.

Zullen we het weer over voetbal hebben?
Stanley
 Stanley - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:06   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Stanley --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 09:41 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ikke_tikkie, al vaker had ik de indruk dat je zo'n linkse afwijker (om geen ban te krijgen maar zo te formuleren) bent en nu weet ik het zeker!

Hmz, mag alleen met types zoals jij meeblaten dan? Kolder.
Stanley
 Stanley - vrijdag 28 oktober 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 10:17 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Hmz, mag alleen met types zoals jij meeblaten dan? Kolder.
Types zoals jij??? wat voor types zijn dat dan?

Als je gewoon in het leven staat Ikkie... dan kan je zelf ervaren dat dit volk waarover wordt gesproken overal in west europa nadrukkelijk en negatief in "onze westerse samenleving"staat.

En doordat er door die linkse hufters een negatief politiek incorrect stempeltje is opgeplakt waneer je hier wat van zei en zegt is het jaren door ge-etterd en zijn we nu zover dat de samenleving hier echt ongelovelijk hinder ondervind.

Het verhaal van altijd prijs staat niet op zichzelf, misschien moet het jou eens overkomen met je achterlijke gezwets en doe je ogen eens open!

Maar wees gerust onze regering onder de invloed van europa trekt nu gewoon weer een blik oost europeanen open, want dat is goed voor ons land.... en kunnen we het straks over hen hebben voor zover dat nu al niet het geval is.

Ga maar eens met winkeliers praten die keihard werken en dagelijks worden geroofd door deze gasten!!!

Voetbal??????????????????????????????

Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:01   quote  deeplink  
't Maakt mij niet uit wat je aanvoert of welk stempel je mij opdrukt, mijn mening is mijn mening. En indien die jou niet bevalt, so be it. Dit is een forum én daarmee bedoeld voor discussie (wellicht niet deze), dus ben ik volledig vrij tegen die van een ander in te gaan.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:01   quote  deeplink  
On topic: er is niets mis met Theo.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 11:01 schreef Ikke_tikkie het volgende:
+10000 eens!
Stanley
 Stanley - vrijdag 28 oktober 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Eens!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
top dan kan deze forum dus gesloten worden!! als er niks mis is met theo. theo speelde helaas niet goed genoeg als VM
toro...
 toro... - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:23   quote  deeplink  
Er is niets mis met Theo.
laat hem even acclematiseren en loop niet zo over hem te zeiken.
laat Frankie hem maar eens op zijn stekkie houden en dan komt de beer wel los.
Let maar op!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 13:23 schreef toro... het volgende:
Er is niets mis met Theo.
laat hem even acclematiseren en loop niet zo over hem te zeiken.
laat Frankie hem maar eens op zijn stekkie houden en dan komt de beer wel los.
Let maar op!!!
vind Theo meer een pinguïn met een gouden linkerbeen...
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 10:48 schreef Stanley het volgende:

[..]

Types zoals jij??? wat voor types zijn dat dan?

Als je gewoon in het leven staat Ikkie... dan kan je zelf ervaren dat dit volk waarover wordt gesproken overal in west europa nadrukkelijk en negatief in "onze westerse samenleving"staat.

En doordat er door die linkse hufters een negatief politiek incorrect stempeltje is opgeplakt waneer je hier wat van zei en zegt is het jaren door ge-etterd en zijn we nu zover dat de samenleving hier echt ongelovelijk hinder ondervind.

Het verhaal van altijd prijs staat niet op zichzelf, misschien moet het jou eens overkomen met je achterlijke gezwets en doe je ogen eens open!

Maar wees gerust onze regering onder de invloed van europa trekt nu gewoon weer een blik oost europeanen open, want dat is goed voor ons land.... en kunnen we het straks over hen hebben voor zover dat nu al niet het geval is.

Ga maar eens met winkeliers praten die keihard werken en dagelijks worden geroofd door deze gasten!!!

Voetbal??????????????????????????????
Hier moet ik toch even op reageren, al heeft het niks met het topic te maken. Bij mijn laatste werkgever heb ik met een aantal Marokkaanse collega's gewerkt, zowel met mannen/jongens als met vrouwen/meisjes. Het waren stuk voor stuk hardwerkende en aardige collega's. Zij waren nooit ziek en al helemaal niet op maandagen, wanneer vooral Nederlandse collega's afhaakten, wanneer zij last hadden van een "zwaar weekeinde" met ongetwijfeld erg veel drank. Daarmee wil ik overigens niet zeggen, dat ALLE Marokkanen lief en aardig zijn, er loopt erg veel overlast-gevend schorriemorrie tussen, maar onderschat het gehalte Nederlandse klootzakken niet!
En inderdaad, ik ben een actief GroenLinkser. Ik voel me er bijzonder gelukkig mee! Over het algemeen zijn mensen van GroenLinks hoog/hoger opgeleid en denken zij eerst na voordat zij iets zeggen. Die kun je in je zak steken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Pietje --
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
't Maakt mij niet uit wat je aanvoert of welk stempel je mij opdrukt, mijn mening is mijn mening. En indien die jou niet bevalt, so be it. Dit is een forum én daarmee bedoeld voor discussie (wellicht niet deze), dus ben ik volledig vrij tegen die van een ander in te gaan.
Mijn steun heb je!
Stanley
 Stanley - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 13:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier moet ik toch even op reageren, al heeft het niks met het topic te maken. Bij mijn laatste werkgever heb ik met een aantal Marokkaanse collega's gewerkt, zowel met mannen/jongens als met vrouwen/meisjes. Het waren stuk voor stuk hardwerkende en aardige collega's. Zij waren nooit ziek en al helemaal niet op maandagen, wanneer vooral Nederlandse collega's afhaakten, wanneer zij last hadden van een "zwaar weekeinde" met ongetwijfeld erg veel drank. Daarmee wil ik overigens niet zeggen, dat ALLE Marokkanen lief en aardig zijn, er loopt erg veel overlast-gevend schorriemorrie tussen, maar onderschat het gehalte Nederlandse kootzakken niet!
En inderdaad, ik ben een actief GroenLinkser. Ik voel me er bijzonder gelukkig mee! Over het algemeen zijn mensen van GroenLinks hoog/hoger opgeleid en denken zij eerst na voordat zij iets zeggen. Die kun je in je zak steken!
Beste Pietje,

Vanuit jouw persoonlijkheid als Ajaxsupporter en lid van dit forum en wetende dat je een stuk ouder bent dan ik neem ik je reactie voor lief. Al zegt opleiding of hoger opgeleid zijn helemaal niets.

De mensen die de problemen bij Ajax hebben veroorzaakt zijn ook allemaal stuk voor stuk hoog opgeleid.

En ook nu weer zijn er zeer hoog opgeleide personen onze club binnen gedrongen maar ondanks hen hoge opleiding zien ze gek genoeg niet het probleem en kunnen vanuit de arrogantie die hen hoge opleiding met zich meebrengt het niet oplossen.

Maar zoals ikke al zei het is zijn mening en dat is het. Met jouw steun erbij.

Soms is een hoge opleiding een hindernis en heb je slechts gezond verstand nodig en de mogelijkheid te zeggen hoe het is.

En dat hebben Altijd prijs, Nenam, Ikke, jijzelf en ondergetekende o.a. gedaan.

De stand is 2 -2 ;-)

Back on topic. We zijn het in ieder geval eens dat er niets met Theo aan de hand is, maar slechts tijd nodig heeft om zijn draai in het team en zijn positie te vinden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:29 schreef Stanley het volgende:

[..]

Beste Pietje,

Vanuit jouw persoonlijkheid als Ajaxsupporter en lid van dit forum en wetende dat je een stuk ouder bent dan ik neem ik je reactie voor lief. Al zegt opleiding of hoger opgeleid zijn helemaal niets.

De mensen die de problemen bij Ajax hebben veroorzaakt zijn ook allemaal stuk voor stuk hoog opgeleid.

En ook nu weer zijn er zeer hoog opgeleide personen onze club binnen gedrongen maar ondanks hen hoge opleiding zien ze gek genoeg niet het probleem en kunnen vanuit de arrogantie die hen hoge opleiding met zich meebrengt het niet oplossen.

Maar zoals ikke al zei het is zijn mening en dat is het. Met jouw steun erbij.

Soms is een hoge opleiding een hindernis en heb je slechts gezond verstand nodig en de mogelijkheid te zeggen hoe het is.

En dat hebben Altijd prijs, Nenam, Ikke, jijzelf en ondergetekende o.a. gedaan.

De stand is 2 -2 ;-)

Back on topic. We zijn het in ieder geval eens dat er niets met Theo aan de hand is, maar slechts tijd nodig heeft om zijn draai in het team en zijn positie te vinden.
Ik moest reageren, naar aanleiding van je predicaat (in je eerdere post) "linkse hufters". Ik voelde me enigszins aangesproken. Vandaar mijn felle reactie.
En wat Theo Janssen betreft, ik ben op dit forum van begin af aan één van de weinigen geweest, die het consequent voor hem heeft opgenomen. Vroeger, toen er veel kritiek op Sulejmani was, ook voor hem.
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:41   quote  deeplink  
Wisten jullie dat er ook een politiek forum bestaat op Headliner? Kunnen jullie daar dan niet over praten? Is ook wel interessant, ben zelf dan pvv'er, maar dat terzijde. Laten we weer over voetbal praten?? Goed idee?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:46   quote  deeplink  
laten we idd weer over voetbal hebben

De kans is aanwezig dat Gregory van der Wiel of Christian Eriksen niet terugkeert in de basiself voor de tweede wedstrijd tegen Roda JC in korte tijd. Frank de Boer dropte tijdens het persmoment een hint in deze richting.

Meeste kans
Van der Wiel en Eriksen kregen tijdens het bekerduel rust terwijl De Boer zijn ploeg in een 3-4-3-systeem het veld opstuurde. "Ik kan Greg en Eriksen ook zeker gebruiken in een 3-4-3-opstelling, maar ik weet het nog niet helemaal," liet De Boer ruimte voor twijfel.

"Eentje wel, eentje niet? Dat zou kunnen," vervolgde de trainer. Wie wel en wie niet, wilde hij niet zeggen. De Boer is niet van plan spelers te 'sparen'. Als Van der Wiel of Eriksen niet wordt opgesteld, is dat uit tactische redenen.

"Ik ga niemand sparen, zoals in de KNVB-beker. Ik stel zaterdag mijn beste spelers op, die samen het beste elftal vormen; de ploeg die de meeste kans maakt om te winnen," legde De Boer uit.

Het lijkt er sterk op dat Ajax opnieuw in een 3-4-3-formatie aantreedt

daar gaat het eeuwige toptalent eriksen!!
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:51   quote  deeplink  
Nee, we moeten niet gaan doen alsof Eriksen opeens niet meer kan voetballen. Hij is ook nog maar 19 jaar oud en heeft nog altijd erg veel talent. Hij zit in een vormdip, kan eens een keer gebeuren, geef hem de tijd, laat Bergkamp ermee werken, en ik weet zeker dat hij maximaal op het eind van het seizoen, maar ik denk eerder, weer helemaal in goede vorm is en zijn plaatje weer heeft heroverd.
GEEF HEM NOG EVEN DE TIJD, SCHRIJF HEM NIET AF!!!!
Maar ik denk dat Ooijer niet speelt en van der Wiel wel, hij was toch geblesseerd?
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 09:41 schreef Stanley het volgende:

[..]

''linkse afwijker'' ??

Hoe voel jij je gap? iedereen zn eigen mening man, als ik volgend jaar mag stemmen.. dan stem ik ook links.. alleen omdat ik die Wilders en Rutte beide niet mag..

Misschien moet jij maar naar het politieke forum gaan..
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:53 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

''linkse afwijker'' ??

Hoe voel jij je gap? iedereen zn eigen mening man, als ik volgend jaar mag stemmen.. dan stem ik ook links.. alleen omdat ik die Wilders en Rutte beide niet mag..

Misschien moet jij maar naar het politieke forum gaan..
Zei ik net ook al. Maar ieder zijn mening over voetbal en politiek, maar zullen we het op het voetbal forum maar over voetbal doen en als je de behoefte hebt om toch over politiek te praten (wat trouwens ook een zeer boeiend onderwerp is) je naar het politieke forum gaat??
Zullen we dat afspreken jongetjes?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:51 schreef Ajx het volgende:
Nee, we moeten niet gaan doen alsof Eriksen opeens niet meer kan voetballen. Hij is ook nog maar 19 jaar oud en heeft nog altijd erg veel talent. Hij zit in een vormdip, kan eens een keer gebeuren, geef hem de tijd, laat Bergkamp ermee werken, en ik weet zeker dat hij maximaal op het eind van het seizoen, maar ik denk eerder, weer helemaal in goede vorm is en zijn plaatje weer heeft heroverd.
GEEF HEM NOG EVEN DE TIJD, SCHRIJF HEM NIET AF!!!!
Maar ik denk dat Ooijer niet speelt en van der Wiel wel, hij was toch geblesseerd?
eriksen schrijf ik ook niet af want ik denk dat buly niet speelt en eriksen op de plaats speelt van siem!

het kan idd zijn dat ooijer niet speelt maar ik denk niet dat vanderwiel hem vervangt. omdat vanderwiel een rechtback is. als iemand ooijer gaat vervangen dan is het blind denk ik!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:56 schreef Ajx het volgende:

[..]

Zei ik net ook al. Maar ieder zijn mening over voetbal en politiek, maar zullen we het op het voetbal forum maar over voetbal doen en als je de behoefte hebt om toch over politiek te praten (wat trouwens ook een zeer boeiend onderwerp is) je naar het politieke forum gaat??
'jongetjes'? hahahahaha hoe oud ben je? ;p
Pietje
 Pietje - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 14:56 schreef Ajx het volgende:

[..]

Jongetjes??? Ik heb geen idee hoe oud jijzelf bent, maar ik heb die tijd al lang achter me gelaten ;-)
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:01 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

'jongetjes'? hahahahaha hoe oud ben je? ;p
Moest leuk klinken heh, als ze allebei netjes 'ja' zeggen is het probleempje toch opgelost?
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jongetjes??? Ik heb geen idee hoe oud jijzelf bent, maar ik heb die tijd al lang achter me gelaten ;-)
Ooooooh, sorry niet gedacht.....
Ajx
 Ajx - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Voor de duidelijkheid, het was als een grapje gebruikt heh, de term 'jongetjes' om het niet meer over dat andere te laten praten. NOU WEER VOETBALPRAAT A.u.b.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:08   quote  deeplink  
gedraag je er dan ook naar! een voetbal forum gaat over voetbal en niet over rand zaken zoals marokanen in achterstand wijk. ik weet ook dat deze discussie is begonnen toen iemand riep om elhamlap weer in de spits te zetten. daar blijf ik bij dat elhamlap niet goed genoeg is voor ajax , dan heb ik niet over zijn kwaliteiten want die zijn wel goed. ik heb er over dat elhamlap niet voor het team wil werken. dat heeft niks te maken dat hij een marokaan is! want als hij wel als een team speler gedraagt dan had hij van mij in de spits gestaan. want met FM staat hij in de spits!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Positieve Arrogantie --
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:08 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
gedraag je er dan ook naar! een voetbal forum gaat over voetbal en niet over rand zaken zoals marokanen in achterstand wijk. ik weet ook dat deze discussie is begonnen toen iemand riep om elhamlap weer in de spits te zetten. daar blijf ik bij dat elhamlap niet goed genoeg is voor ajax , dan heb ik niet over zijn kwaliteiten want die zijn wel goed. ik heb er over dat elhamlap niet voor het team wil werken. dat heeft niks te maken dat hij een marokaan is! want als hij wel als een team speler gedraagt dan had hij van mij in de spits gestaan. want met FM staat hij in de spits!
bij mij wil hij al weg... heb hem gezegd dat hij slecht speelde en hij vroeg een transfer aan.. heb het zo staan : Derk - Sigi - Mickey
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:17 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

bij mij wil hij al weg... heb hem gezegd dat hij slecht speelde en hij vroeg een transfer aan.. heb het zo staan : Derk - Sigi - Mickey
ok, ik krijg vast ook wel een keer een probleem met hem! want als hij slecht speelt dan zeg ik dat! het is wel triest dat hij dan meteen een transfer aanvraagt maar dat terzijde.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ok, ik krijg vast ook wel een keer een probleem met hem! want als hij slecht speelt dan zeg ik dat! het is wel triest dat hij dan meteen een transfer aanvraagt maar dat terzijde.
speel je FM2012 of 11?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:30 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

speel je FM2012 of 11?
speel momenteel 11 want 12 heb ik nog niet gekocht/gedownload. ik heb wel even de demo 12 gespeeld en toen met ajax begonnen, toen scoorde hij aan de lopende band. ik speel verder met 11 want ik ben met gloucester bezig! das een clubje uit engeland uit de laagste divisie, zit in de 3de seizoen, ben al 1x kampioen geworden en daarna 2de geworden en gepromoveerd! nu sta ik 6de na een slechte start!

maar dit heeft helemaal niks met theo te maken hahah!
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 15:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

speel momenteel 11 want 12 heb ik nog niet gekocht/gedownload. ik heb wel even de demo 12 gespeeld en toen met ajax begonnen, toen scoorde hij aan de lopende band. ik speel verder met 11 want ik ben met gloucester bezig! das een clubje uit engeland uit de laagste divisie, zit in de 3de seizoen, ben al 1x kampioen geworden en daarna 2de geworden en gepromoveerd! nu sta ik 6de na een slechte start!

maar dit heeft helemaal niks met theo te maken hahah!
nee klopt hahahaha, maar 12 is niet meer te downloaden.... je moet nu een steam account hebben en het via dat account registreren.. je kunt dus op elke pc met dat account FM2012 spelen.. ongeacht of het spel daar geïnstalleerd is.. voordelen en nadelen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 15:52   quote  deeplink  
ik heb 12 wel gedownload en ik heb het wel de gegevens die op de cd staat maar ik kan het niet instaleren op mijn pc. dus hoe kan je dat dan toevoegen op steam?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 oktober 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 oktober 2011 - 23:47 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Dus ben je een racist.
Niks van waar!

Als ik mn mening geef over een bepaald geloof, ben ik dan een racist?
Nee, ik werk ook met een paar moslims en dat doe ik op een normale manier, maar als ik zie en hoor wat die gassies doen buiten het werk om, dan spuug ik op ze. Gatverdamme wat een kutmentaliteit!

En Pietje, niks mis met jou hoor, maar de Nederlandse jongens waar im mee werk en mee omga, die doen ook wel eens iets dat niet mag, maar wel op een normalere manier.

Voorbeeld: Vrienden van me zeggen weleens in de kroeg "he tijger, alles goed?" bij een kutreactie van de desbetreffende dame, lachen wij er gewoon hard om....jammer, blauwtje gelopen.

Voorbeeld 2: Hoe moet ik ze noemen?-->Buitenlandse jongens die zeggen dan "He geile, zin om te neuken?" Bij een negatieve reactie of zelfs bij geen reactie is het ALTIJD HETZELFDE, Krijg de k....r vuile kuthoer! en wordt er nog ruzie gezocht met degene die met de desbetreffende dame mee op stap zijn. Geen gelogen woord en niks over 1 kam.....het is gewoon ALTIJD zo!

Ik stop er nu over, het is weer tijd om over AJAX te lullen.

Iedereen evengoede vrienden hoop ik!

IK BEN GEEN RACIST en als jullie dit anders zien, dan lekker wel!

.
.
.
.
.
.
THEO is een zeer belangrijke speler voor ons en zal nog veel goals/assists maken!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 17:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Niks van waar!

Als ik mn mening geef over een bepaald geloof, ben ik dan een racist?
Nee, ik werk ook met een paar moslims en dat doe ik op een normale manier, maar als ik zie en hoor wat die gassies doen buiten het werk om, dan spuug ik op ze. Gatverdamme wat een kutmentaliteit!

En Pietje, niks mis met jou hoor, maar de Nederlandse jongens waar im mee werk en mee omga, die doen ook wel eens iets dat niet mag, maar wel op een normalere manier.

Voorbeeld: Vrienden van me zeggen weleens in de kroeg "he tijger, alles goed?" bij een kutreactie van de desbetreffende dame, lachen wij er gewoon hard om....jammer, blauwtje gelopen.

Voorbeeld 2: Hoe moet ik ze noemen?-->Buitenlandse jongens die zeggen dan "He geile, zin om te neuken?" Bij een negatieve reactie of zelfs bij geen reactie is het ALTIJD HETZELFDE, Krijg de k....r vuile kuthoer! en wordt er nog ruzie gezocht met degene die met de desbetreffende dame mee op stap zijn. Geen gelogen woord en niks over 1 kam.....het is gewoon ALTIJD zo!

Ik stop er nu over, het is weer tijd om over AJAX te lullen.

Iedereen evengoede vrienden hoop ik!

IK BEN GEEN RACIST en als jullie dit anders zien, dan lekker wel!

.
.
.
.
.
.
THEO is een zeer belangrijke speler voor ons en zal nog veel goals/assists maken!
ik wil hier toch over reageren en ik weet dat ik dan weer tegen een pijnlijke been stuit jammer maar helaas.

dat heeft toch niks met een geloof te maken of wel soms?

volgens mij heeft dat meer te maken hoe je mensen opvoed. soms denk ik hoe kan je je kind zo opvoeden? dat heeft niks te maken met het geloof maar hoe je bent opgevoed! en slecht opgevoede mensen komen overal voor! idd soms meer bij een bepaald soort mensen, maar dan mag je nog niet over 1 kam scheren. ik ga geen onderscheid maken tussen ras of geloof! ik maak onderscheid tussen goed of slecht opgevoede mensen! ik denk dat vele dat doen! maar ras of geloof dat staat erbuiten. want christen die aan jongeren kinderen zitten zijn ook fout, dus ieder geloof heeft wel zijn slechte opgevoede mensen.

soms denk ik dat ajacieden in het veld ook slecht getraind zijn. maarjah ik kan zelf ook niet goed voetballen anders had ik er wel gestaan!! van een afstandje bekijken is altijd makkelijker dan het zelf doen hahaha.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:03   quote  deeplink  
Mn broer is zeer goed en netjes opgevoed, maar is evengoed van het padje...... Lulkoek dus wat jij zegt!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2011 - 18:53   quote  deeplink  
zou je nog sterker vertellen..

vanmiddag met mijn zoontje (6) naar voetbalschool twente (heeft niks met FCT temaken)
hij heeft een Ajax shirt aan (omdat hij daar trots op is en papa natuurlijk ook)
komt een jongetje aan van + - 11 jaar en ik zie het op afstand gebeuren.. begint tegen hem te zeiken over zijn shirt. komen nog 3 jongetjes aan gaan ook om mijn zoontje heen staan begin em een beetje te duwen dus ik loop erheen, en 3 peren hem. wat doet dat eerste jongetje van 11. geef mijn zoontje van 6 een trap knetter hard op de hak. dus ik waarschuw hem. wat gebeurt er. waar bemoei jij je mee blablabl een grotebek gewoon niet normaal meer, dus heb ik hem nog maar ff gewaarschuwd. dus ik loop gewoon weg, aan het einde van de dag IDEM DITO, had mijn zoon opgedragen mocht iemand dat weer doen om zijn shirt of wat ook, klap em er maar 1 op.. niet op de kop laten zitten, einde van de dag doet die jongen het dus weer trapt daarbij ook nog zijn nieuwe bal weg dus tjah mijn zoontje geeft em er 1.. komt die moeder er aan (rest van de dag had zij gewoon haar zoon ff gedropt om te gaan winkelen ofzo) dus ik erook heen en zeg tegen da ventje haal jij ff de bal op.. en begint die moeder tegen mij.. ik kijk echt van :| wat is dit nu weer, begint dat jongetje van 11 gewoon te schelden met WAT WIL JE DAN KANKERLIJER :| dus vlieg naar dat jochie ik zeg wat zei je daar.. JA KANKERLIJER (MOEDER DOET GEWOON NIKS EN BEGINT TE LACHEN) en toen jaaaaa dan moet je niet bij mij zijn. heb ik dat jong ff bij de oren gepakt en nog eens even duidelijk gemaakt dat dit niet normaal is om een shirt... maar hiermee wil ik gewoon even duidelijk maken dat het bij NLERS ook gebeurt en dat het allemaal gaat om OPVOEDING wat hier boven al is genoemt.. en ik vraag me ook eerlijk af hoeveel buitenlanders jullie eigenlijk kennen. en ooit de moeite hebben genomen om ze beter te leren kennen.. want MOSLIMS zijn juist erg gast vrij en tuurlijk lopen er flikkers rond, maar in het verhaal hier boven geef ik gewoon aan dat het geen FUCK uit maakt van welke afkomst je bent
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mn broer is zeer goed en netjes opgevoed, maar is evengoed van het padje...... Lulkoek dus wat jij zegt!
natuurlijk kan dat gebeuren, ook als je 'goed' bent opgevoed. want je kan namelijk worden meegezogen door mensen die wel verkeerd zijn opgevoed. andere mensen kunnen iemand overhalen om toch van het padje af te komen, ook al weet die gene dat het verkeerd is wat hij en of zij allemaal doen. Priesters zouden ook goed opgevoed kunnen zijn, maar hebben toch verlangen naar sex omdat hun ook mensen zijn.

het is geen lulkoek wat ik gezegd heb. want als iedereen goed was opgevoed en niet in de verleiding komt om van het padje af te gaan dan doen ze dat ook niet. dat is mijn mening en ik denk daar zo over. als iemand dat lulkoek vind mij best.

nu hou ik er ook over op!! dus laten we het over ajax gaan hebben want er is genoeg mis met ajax. als het goed gaat met ajax dan wil ik het nog wel een keer hebben over onze verkeerde samenleving als geheel!! maar nu is het niet de tijd om over dit soort zaken te hebben!!
ajax moet op de rails worden gezet. Denk dat theo dat wel goed kan!! hij heeft bij twente ook de kar getrokken!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:53 schreef nummer10 het volgende:
zou je nog sterker vertellen..

vanmiddag met mijn zoontje (6) naar voetbalschool twente (heeft niks met FCT temaken)
hij heeft een Ajax shirt aan (omdat hij daar trots op is en papa natuurlijk ook)
komt een jongetje aan van + - 11 jaar en ik zie het op afstand gebeuren.. begint tegen hem te zeiken over zijn shirt. komen nog 3 jongetjes aan gaan ook om mijn zoontje heen staan begin em een beetje te duwen dus ik loop erheen, en 3 peren hem. wat doet dat eerste jongetje van 11. geef mijn zoontje van 6 een trap knetter hard op de hak. dus ik waarschuw hem. wat gebeurt er. waar bemoei jij je mee blablabl een grotebek gewoon niet normaal meer, dus heb ik hem nog maar ff gewaarschuwd. dus ik loop gewoon weg, aan het einde van de dag IDEM DITO, had mijn zoon opgedragen mocht iemand dat weer doen om zijn shirt of wat ook, klap em er maar 1 op.. niet op de kop laten zitten, einde van de dag doet die jongen het dus weer trapt daarbij ook nog zijn nieuwe bal weg dus tjah mijn zoontje geeft em er 1.. komt die moeder er aan (rest van de dag had zij gewoon haar zoon ff gedropt om te gaan winkelen ofzo) dus ik erook heen en zeg tegen da ventje haal jij ff de bal op.. en begint die moeder tegen mij.. ik kijk echt van :| wat is dit nu weer, begint dat jongetje van 11 gewoon te schelden met WAT WIL JE DAN KANKERLIJER :| dus vlieg naar dat jochie ik zeg wat zei je daar.. JA KANKERLIJER (MOEDER DOET GEWOON NIKS EN BEGINT TE LACHEN) en toen jaaaaa dan moet je niet bij mij zijn. heb ik dat jong ff bij de oren gepakt en nog eens even duidelijk gemaakt dat dit niet normaal is om een shirt... maar hiermee wil ik gewoon even duidelijk maken dat het bij NLERS ook gebeurt en dat het allemaal gaat om OPVOEDING wat hier boven al is genoemt.. en ik vraag me ook eerlijk af hoeveel buitenlanders jullie eigenlijk kennen. en ooit de moeite hebben genomen om ze beter te leren kennen.. want MOSLIMS zijn juist erg gast vrij en tuurlijk lopen er flikkers rond, maar in het verhaal hier boven geef ik gewoon aan dat het geen FUCK uit maakt van welke afkomst je bent
er is maar 1 woord voor zulke mensen. triest. triest dat zulke mensen bestaan. triest om zo te keer te gaan om een balletje weg te trappen. triest om enkel alleen een shirt al ruzie te gaan maken!! triest dat een moeder zijn zoon niet onder controle heeft.
zo kan ik wel even door gaan, maar ik word er alleen maar depri van!!

dus laten we het hebben over het goeie spel van ajax,,aghummm!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 18:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
nahja nu spreek je jezelf een beetje tegen of is je broer ook moslim ?? NL MOSLIM ETCETC MAAK GEEN DROL UIT
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:15   quote  deeplink  
verhaal zonder enige kern....sorry dit slaat nergens op!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:17   quote  deeplink  
zeker wel een kern, dat geloof niks uit maakt of je nu een hufter bent

of zijn joran vd sloot enzo allemaal moslims ??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 oktober 2011 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:14 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nahja nu spreek je jezelf een beetje tegen of is je broer ook moslim ?? NL MOSLIM ETCETC MAAK GEEN DROL UIT
spreek mezelf niet tegen hoor, mn broer is gewoon heel netjes opgevoed en zit al jaren zwaar aan de drugs.....doet nooit een vlieg kwaad.

Zo slap lullen man.....komop zeg!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

0.0136401