|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik woon er midden in......altijd gezeik met die gasten.....het is gewoon kutvolk......en hoe jullie daar over denken of over mij denken interreseert me geen hol |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En hier laat ik het bij................ |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:23 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik woon er midden in......altijd gezeik met die gasten.....het is gewoon kutvolk......en hoe jullie daar over denken of over mij denken interreseert me geen hol NENAM IS IN DA BUILLLLLDINGG!!!
hahaha, lekker gap |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:23 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik woon er midden in......altijd gezeik met die gasten.....het is gewoon kutvolk......en hoe jullie daar over denken of over mij denken interreseert me geen hol yup, deel het met je! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: moet zeggen.. hiero is het ook wel erger geworden.. ze schelden je verrot en de moeders/vaders doen er meestal niks aan...
ook op het veld is het dramatisch.. : achmed, jij bal bij je houden.. niet overspelen achmed.. jij beste zijn achmed..
zulke uitspraken.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
juist die mensen, verneuken dit landje...... |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: ken er 2 die wel aardig zijn ;p |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote: uitzonderingen bevestigen de regel ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
De beste opmerking tot dusverre ging over het feit dat we hier op een voetbalforum zitten. Lijkt mij het handigst dat we dan alle politiek gezeik achterwege laten. Dito voor het bashen van Mocro's en andere bevolkingsgroepen.
Deal? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Soms erger ik mij ook aan Nederlanders, altijd dat klagen over alles en nog wat, maar zelf een poot uitsteken ho maar. Nederlanders klagen altijd over het weer, als het weer hier zo slecht is waarom woon je je dan nog hier?? als je iets niet kan veranderen zoals het weer dan je het nemen zoals het is!! daar erger ik mij aan!!
Nenam miss heb jij altijd gezeik met die gasten, maar ligt dat aan jouw of aan die gasten. natuurlijk zeg je dat het aan die gasten ligt. het ligt natuurlijk altijd aan iemand anders maar nooit aan je zelf. ik vul even in wat ik denk he;) mis ligt het idd alleen aan die gasten en woon je in een wijk waar alleen maar zulke mensen wonen maar dat betekend nog niet dat aan de andere kant van de wereld waar die mensen ook wonen net zo kut zijn als die mensen bij jouw om de hoek. kijk de wereld is groter dan mensen denken. tuurlijk is het vervelend als je die mensen dan tegenkomt maar dat had net zo goed alleen maar nederlanders kunnen wezen. De grootste crimineel is nog steeds een nederlander.
Jah een marokaan had theo van gogh vermoord. omdat die marokaan niet tegen de mening kon van theo dus hij moest dood. maar weet je ook wie pim heeft vermoord om zijn mening? toch niet een marokaan of niet soms? oh wacht het was nederlander!! en ik vind beide even erg! ik vind niet erger dat de dader een marokaan is, dat is voor mij geen verschil!
dus wees niet zo generaliserend over mensen. stop mensen niet in een hokje wat daar houden mensen niet van!!
ik neem een voorbeeld: een ajacied slaat een feyenoorder dood omdat hij een feyenoorder is. heeft ieder ajacied een hekel aan feyenoorder en vermoord ieder ajacied een feyenoorder die hij tegenkomt? nee, ik in ieder geval niet want ik respecteer ieder zijn club keuze! hoe fout het ook is maar dat moet hij zelf weten dat is niet mijn zorg dat zijn club bijna failliet was!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik respecteer alleen Ajacieden wou je zeggen? lul niet zo dom jij ook! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Soms erger ik mij ook aan Nederlanders, altijd dat klagen over alles en nog wat, maar zelf een poot uitsteken ho maar. Nederlanders klagen altijd over het weer, als het weer hier zo slecht is waarom woon je je dan nog hier?? als je iets niet kan veranderen zoals het weer dan je het nemen zoals het is!! daar erger ik mij aan!! Nenam miss heb jij altijd gezeik met die gasten, maar ligt dat aan jouw of aan die gasten. natuurlijk zeg je dat het aan die gasten ligt. het ligt natuurlijk altijd aan iemand anders maar nooit aan je zelf. ik vul even in wat ik denk he;) mis ligt het idd alleen aan die gasten en woon je in een wijk waar alleen maar zulke mensen wonen maar dat betekend nog niet dat aan de andere kant van de wereld waar die mensen ook wonen net zo kut zijn als die mensen bij jouw om de hoek. kijk de wereld is groter dan mensen denken. tuurlijk is het vervelend als je die mensen dan tegenkomt maar dat had net zo goed alleen maar nederlanders kunnen wezen. De grootste crimineel is nog steeds een nederlander. Jah een marokaan had theo van gogh vermoord. omdat die marokaan niet tegen de mening kon van theo dus hij moest dood. maar weet je ook wie pim heeft vermoord om zijn mening? toch niet een marokaan of niet soms? oh wacht het was nederlander!! en ik vind beide even erg! ik vind niet erger dat de dader een marokaan is, dat is voor mij geen verschil! dus wees niet zo generaliserend over mensen. stop mensen niet in een hokje wat daar houden mensen niet van!! ik neem een voorbeeld: een ajacied slaat een feyenoorder dood omdat hij een feyenoorder is. heeft ieder ajacied een hekel aan feyenoorder en vermoord ieder ajacied een feyenoorder die hij tegenkomt? nee, ik in ieder geval niet want ik respecteer ieder zijn club keuze! hoe fout het ook is maar dat moet hij zelf weten dat is niet mijn zorg dat zijn club bijna failliet was! +100000 |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: als het op buitenlanders aankomt heb ik geen dommer gelul gehoord dan dat van jullie 2 hoor... :) en dat is mijn mening
laten we het hier nu bij laten ok ?? BACK TO BASIC !! FORUM DUS |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
ok deal!
gappies!!!!!!! hou van jullie hoor!!!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
of zijn jullie soms marokkanen?? :) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:50 schreef nummer10 het volgende:[..] als het op buitenlanders aankomt heb ik geen dommer gelul gehoord dan dat van jullie 2 hoor... :) en dat is mijn mening laten we het hier nu bij laten ok ?? BACK TO BASIC !! FORUM DUS Todat je ermee te maken krijgt,weet niet waar jij woont.....maar hier giert het regelmatig uit de klauw....oke ik ben geen lieverdje en een behoorlijke drifkikker......vind jij dat dom,prima toch....wat jij wil pik......dan maar dom,maar laat me niet overlopen ouwe........door niemand |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: En op naaldhakken? :-P |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee...geitenwollen sokken en sandalen ouwe |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Todat je ermee te maken krijgt,weet niet waar jij woont.....maar hier giert het regelmatig uit de klauw....oke ik ben geen lieverdje en een behoorlijke drifkikker......vind jij dat dom,prima toch....wat jij wil pik......dan maar dom,maar laat me niet overlopen ouwe........door niemand ik kom uit Almelo en hebben zelfs een Turken wijk.. (kerkelanden) nooit zelf last mee gehad integenstelling tot de tokkies hier uit die wijk. hier een stukje over de wijk zelf ... daarom zeg ik ook tis per persoon gewoon verschillend niet per geloof..
In Almelo hebben we de bekende en beruchte wijk Kerkelanden nabij het station. Verder zijn wijken als het Rohofkwartier/ Nieuwstraatkwartier/ Goosenmaat verpauperd en berucht. Delen van de wijk Ossenkoppelerhoek is ook al danig aan het verpauperen. Komt wel dicht in de buurt van wat ik op de foto's van Arnhem zie.
hieronder wat stukjes uit het hier op het forum al eens aangehaalde stuk ' goede buurten, slechte buurten http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Buurten/goede.html
' Statistisch gezien is Almelo de meest extreme en merkwaardigste stad van Nederland. Grote armoede naast grote rijkdom. Vier buurten in de top-twintig van buurten met veel huishoudens uit de laagste inkomensklasse. Dat is zeer veel voor zo'n kleine stad, op Venlo na de kleinste van de onderzochte steden. Kerkelanden duikt zelfs in tal van ranglijstjes op: de meeste armen, de meeste werklozen, de meeste bijstandscliƫnten en bijna de meeste allochtonen. Geen wonder dat de buurt als enige van buiten de drie grote steden in de top-twintig van slechte buurten is beland. Anderzijds heeft Almelo ook drie buurten bij de beste twintig. Die liggen ruim buiten het centrum en zijn daarvan door een flinke buffer gescheiden. '
' Er is een behoorlijke overlap tussen buurten met veel werkloosheid en buurten met veel huishoudens die van een zeer laag inkomen moeten rondkomen: acht buurten staan in beide gevallen in de top-twintig. Kerkelanden in Almelo voert beide ranglijsten aan. Veel minder overlap is er tussen buurten met veel werkloosheid en buurten met het laagste gemiddeld inkomen per inkomenstrekker. Hier gaat het maar om twee buurten die in beide ranglijsten figureren - Kerkelanden in Almelo en Heechterp in Leeuwarden. '
' Bij de werklozen zijn ook degenen meegerekend die als langdurig werkloze een bijstandsuitkering ontvangen. Bij de overige bijstandsuitkeringen - vooral ongehuwde of gescheiden moeders - voert Kerkelanden in Almelo wederom de ranglijst aan. In een stuk of dertig buurten is 10 procent of meer van de bevolking met een inkomen afhankelijk van een bijstandsuitkering anders dan wegens werkloosheid. Worden bijstand en werkloosheidsuitkering bij elkaar opgeteld, dan komt Kerkelanden zelfs boven de 50 procent. '
' In het 'algemeen klassement' van buurten vallen twee zaken direct op: de beste buurten zijn zeer gespreid over de steden. Eindhoven heeft als enige stad drie buurten in de top-twintig. En de slechtste buurten zijn zeer geconcentreerd in drie steden: Den Haag, Rotterdam en Amsterdam. Slechts het Almelose Kerkelanden - eerder gezien in diverse top-twintigs - weet zich als enige buurt van buiten de drie grote steden een plaats in de top-twintig van de eindrangschikking van slechtste buurten te veroveren. '
weinig foto's te vinden. Fotografen durfen in de Kerkelanden geen foto's te maken lijkt het. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: nee ieder is vrij om te kiezen voor welke club hij of zij wil! dat respecteer ik, dus als iemand voor feyenoord is dan respecteer ik zijn keuze dat hij voor feyenoord is! ook al is dat fout in mijn ogen, maar jah moet hij zelf lekker weten dat hij de verkeerde ploeg steunt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 - 19:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Todat je ermee te maken krijgt,weet niet waar jij woont.....maar hier giert het regelmatig uit de klauw....oke ik ben geen lieverdje en een behoorlijke drifkikker......vind jij dat dom,prima toch....wat jij wil pik......dan maar dom,maar laat me niet overlopen ouwe........door niemand ik laat ook niet over mij heen lopen. ik weet niet waar jij dat vandaan haalt. maar als iemand mij niet zint dan zeg ik er wat van, ook al kan ik dan mes steken in mijn rug verwachten. jammer dan!! ik heb ook wel eens met dat zulke mensen mee te maken gehad! maar ik zeg er wat van! natuurlijk zijn een paar mensen op deze wereld die voor andere het verzieken maar dat is altijd al zo geweest en daar verander je niks aan! zo is het eenmaal!! weet je wat je wel kan doen dat is door streng maar toch rechtvaardig te zijn naar de mensen die in jouw ogen iets fouts doen. als je een kleine marokaan iets verkeerd ziet doen dan kan je naar de ouders gaan(als ze tenmiste NL spreken) want die zijn strenger soms dan de gewone nederlander!! maar hun komen niet tegen hun kinderen in opstand omdat ze het niet weten wat ze doen op straat, er is geen sociale controle op straat. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
maar laten we hier mee kappen want we komen er niet uit!! ik respecteer iemand zijn keuze om te vinden dat marokanen een kut volk is, maar verwacht niet dat een marokaan jouw keuze respecteerd en weet je wat je wel kan verwachten dat is dat hij zegt dat Nederlanders een kut volk zijn! schiet je daar iets mee op? ruzie maken, daar schiet niemand ergens mee op! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
85 % van wat er bij mij werkt is van NL afkomst, en van die NL mensen zijn er zo'n 90% tyfus lui, onopgeleid kutvolk zonder enig respect voor wie dan ook en maling aan alles wat ze maar zien en tegenkomen.
Het is gewoon zo dat dit de maatschappij van tegenwoordig is en dat dit niet ligt aan afkomst, veel van die jongeren zijn ook gewoon als echte Nederlanders opgevoed, verwend dus en maling aan alles.
Ga voor de grap eens op vakantie naar Turkije of Marokko, niks aan het handje hoor, gewoon supervriendelijke mensen en respect voor vrijwel iedereen, en ja ook daar zal iemand wel weer een uitzondering op kunnen vinden..
Maar goed, als ik hier op dit forum een beetje rondkijk, dan denk ik dat er hier maar weinig gasten rondhangen die niks op hun kerfstok hebben...Waarom voel jij je dan wel beter dan die mensen?? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 - 02:41 schreef remco k het volgende:85 % van wat er bij mij werkt is van NL afkomst, en van die NL mensen zijn er zo'n 90% tyfus lui, onopgeleid kutvolk zonder enig respect voor wie dan ook en maling aan alles wat ze maar zien en tegenkomen. Het is gewoon zo dat dit de maatschappij van tegenwoordig is en dat dit niet ligt aan afkomst, veel van die jongeren zijn ook gewoon als echte Nederlanders opgevoed, verwend dus en maling aan alles. Ga voor de grap eens op vakantie naar Turkije of Marokko, niks aan het handje hoor, gewoon supervriendelijke mensen en respect voor vrijwel iedereen, en ja ook daar zal iemand wel weer een uitzondering op kunnen vinden.. Maar goed, als ik hier op dit forum een beetje rondkijk, dan denk ik dat er hier maar weinig gasten rondhangen die niks op hun kerfstok hebben... Waarom voel jij je dan wel beter dan die mensen?? goed gesproken kerel..... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Fuck die achterlijke Marokkanen hier in Nederland die het verpesten voor het overgrote merendeel wat zich wel netjes wil gedragen. Het gespuis wat het nodig vind een blonde dame de toevoeging kuthoer te geven als ze voorbij loopt. De sukkels die het nodig vinden om continu zich op een dusdanige manier in beeld te brengen dat de mensen wel een negatief beeld krijgen.
Die gasten die roepen dat wij Kut-Nederlanders zijn, maar als je ze een Kut-Marokkaan noemt ben je volgens diezelfde gasten aan het discrimineren!!
FUCK THEM!!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
same shit ! dus alle nederlands zijn ook KUT nu ?! laatste filmpje zijn ook ALLEMAAL buitenlanders man volgens mij zijn het de NLers die roepen RENE WAT EEN KANKERJONK IS HET OOK HE !!!!
ben het helemaal zat met dat racistische gedoe hiero de mazzel !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 oktober 2011 door nummer10 -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 09:44 schreef nummer10 het volgende:[ filmpje ] [ filmpje ] [ filmpje ] [ filmpje ] same shit ! dus alle nederlands zijn ook KUT nu ?! laatste filmpje zijn ook ALLEMAAL buitenlanders man volgens mij zijn het de NLers die roepen RENE WAT EEN KANKERJONK IS HET OOK HE !!!! ben het helemaal zat met dat racistische gedoe hiero de mazzel ! Leuk man, een paar filmpjes van youtube!! Sommige Nederlanders zijn ook kut ja! Maar daar ging deze discussie niet om! Maar lachen man, dat jij het rasistisch vind. Ik ben een andere mening toegedaan! Heb elke dag te maken met deze shit, dus ga mij niet vertellen wat rasistisch is man! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
We kunnen allemaal zo stom en achterlijk lullen door invloeden van huisuit, omgeving of anderzijds bodems die ons voeden in het hebben en geven van een mening.
Allereerst mensen zijn van huis uit soms klerenlijers, dat staat los van afkomst, geloof, favoriete voetbalclub, cultuur noem maar op.
En in dit geval vergeet ik SCHIJNHEILIG!!!!
Er is altijd wel weer iemand die moet zeggen een moslim te kennen die zoooo lief is en 2 Nederlanders die echt grote hufters zijn...Gaat het daarom? NEE!
Als ik op vakantie ga naar Turkije of Dubai waar ik graag kom zijn de mensen inderdaad anders en vriendelijk en pas ik me aan naar hen gewoonten!
En daarom heb ik daar geen problemen. Zij zeggen daar gewoon hoe het is en wat hen regels zijn en je weet dat je je daar maar beter aan kan houden anders ben je de lul.
In Nederland hebben we linkse partijen die overloos willen ouwehoeren over alles en overal begrip voor willen opbrengen en vervolgens de regels die voor ons al jaren heel gewoon zijn waar de overgrote meerderheid zich aanhoudt oprekken en uitrekken en daarmee het voor gasten die geen enkele binding met onze maatschappij hebben, makkelijker maken om zich respectloos en a-sociaal te gedragen.
Maar ohwee als je hier wat van zegt want dan zijn er van die "brave"Nederlanders er als eerste bij om je te verneuken en je te bestempelen als racist!!!
Ik zeg nee sukkels... kijk naar de feiten. En bedenk dat Nederland aan iedereen kansen biedt en je hoeft alleen maar positief te zijn, hard te werken en je kan worden wat je wilt.
Wat wij hier doen is ons huis open stellen aan gasten, maar in plaats van dankbaarheid hebben deze gasten in grote getallen schijt aan de geldende regels. En zo snel als ze er bij zijn om als groep afstand te nemen van een politieactie, zo stil zijn ze om afstand te nemen van een groep die door bepaalde partijen in ons land als een klein groepje wordt bestempeld en door andere als een dominante meerderheid dat ook nog eens cijfermatig kan worden onderbouwd.
En kijk ook eens naar Spanje, Frankrijk en Belgiƫ.
Afsluitend zou ik zeggen zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
En als we nu eens onze christelijke schijnheiligheid opzij zetten en durven zeggen hoe het is en wat het is.... Dan wordt het voor de ene Moslim die we kennen en zo hard werkt en gastvrij is.... ook een prettiger land om in te leven.
Vooralsnog begijp ik uitspraken van Nenam en altijd prijs en Amsterdammer als geen ander!!!
Of denken jullie dat het gedrag van Elhamdaoui uitzonderlijk gedrag is voor een Marokkaan in Nederland of West Europa? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Waarom is het zo lastig om overeen te komen dat we politiek hier achterwege gaan laten en ons beperken tot voetbal, en Ajax in het bijzonder? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Stan, wat een duidelijk stuk man!
Lekker triest btw om 4 filmpjes te plaatsen van de tokkies, of zal ik eens een seizoen opsporing verzocht hier gaan posten? Dan kan ik zo 500 pagina's vullen met de laffe daden van onze gasten! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:22 schreef Ikke_tikkie het volgende:Waarom is het zo lastig om overeen te komen dat we politiek hier achterwege gaan laten en ons beperken tot voetbal, en Ajax in het bijzonder? Vandaar dat ik niet langer hierop reageer. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik begrijp je (volledig). |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Voetbal......oja! Theo was weer goed tegen Roda! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelde prima ja.. Hopelijk gaat hij zo door, andere spelers waaronder Anita en Erikssen gaan door hem ook beter spelen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Dan ben jij mn voorbeeld, ik stop er dan ook nu over.
Ken je al een tijdje van hier en weet dat je de linkse kant steunt, evengoed zijn we altijd normaal blijven doen Pietje. Daarom wordt ik niet graag uitgemaakt voor racist door sommigen hier....
Tegen jou mocht ik ook geen u zeggen, dus doe ik dat niet!
Vanaf nu weer Ajax-talk! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Speelde prima ja.. Hopelijk gaat hij zo door, andere spelers waaronder Anita en Erikssen gaan door hem ook beter spelen.. Als je maar de juiste poppetjes op de goede plaats neerzet ;-) Ik ben benieuwd wat Frank de Boer gaat doen, wanneer Sightorsson weer hersteld is van zijn blessure. Hij (FdB) is er eigenwijs genoeg voor om Theo Janssen opnieuw naar achteren te halen! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:28 schreef remco k het volgende:[..] Speelde prima ja.. Hopelijk gaat hij zo door, andere spelers waaronder Anita en Erikssen gaan door hem ook beter spelen.. Sja, die eriksen!!! Haha wat een verschil was dat! Anita rende zich helemaal de pleuris! Heerlijk om leiders in het veld te hebben! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dan ben jij mn voorbeeld, ik stop er dan ook nu over. Ken je al een tijdje van hier en weet dat je de linkse kant steunt, evengoed zijn we altijd normaal blijven doen Pietje. Daarom wordt ik niet graag uitgemaakt voor racist door sommigen hier.... Tegen jou mocht ik ook geen u zeggen, dus doe ik dat niet! Vanaf nu weer Ajax-talk! :-) Friends! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dan ben jij mn voorbeeld, ik stop er dan ook nu over. Ken je al een tijdje van hier en weet dat je de linkse kant steunt, evengoed zijn we altijd normaal blijven doen Pietje. Daarom wordt ik niet graag uitgemaakt voor racist door sommigen hier.... Tegen jou mocht ik ook geen u zeggen, dus doe ik dat niet! Vanaf nu weer Ajax-talk! Maken mensen jou uit voor racist?? Niet netjes van die mensen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Djeez Rem, wakker het nog eens lekker aan kleuter. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:32 schreef Pietje het volgende:[..] Als je maar de juiste poppetjes op de goede plaats neerzet ;-) Ik ben benieuwd wat Frank de Boer gaat doen, wanneer Sightorsson weer hersteld is van zijn blessure. Hij (FdB) is er eigenwijs genoeg voor om Theo Janssen opnieuw naar achteren te halen! Hij heeft toch al min of meer aangegeven dat Theo nu op en betere plek staat.
Ik heb sterk het gevoel dat hij Anita nog weleens kon gaan slachtofferen voor het spelen van de Jong.. En dat de Jong de controleur gaat worden, ik hou mijn hart in ieder geval vast.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahahahahahaha heerlijk man! Zolang het vuurtje smeult is 1 woord genoeg om alles weer aan het fikken te krijgen! Whahahaahaha |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:34 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahahahahahaha heerlijk man! Zolang het vuurtje smeult is 1 woord genoeg om alles weer aan het fikken te krijgen! Whahahaahaha Nee, is niet heerlijk. Is stomvervelend. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Klaar nu! Anders post ik hier dat stukje van bibi.....dat is pas iets om ons druk over te maken!
Ajax komt daarna en daarna is alles even belangrijk! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 oktober 2011 - 12:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Sja, die eriksen!!! Haha wat een verschil was dat! Anita rende zich helemaal de pleuris! Heerlijk om leiders in het veld te hebben! Het is ook heel normaak dat dit soort gasten een mentor bij zich hebben op het veld, en dat Janssen dat voor Erikssen kan zijn is niks mis mee, zolang het de ploeg en de spelers maar verder helpt.. Zo denk ik bijvoorbeeld ook dat Ooijer heel belangrijk is geweest in de ontwikkeling van Alder en VErtonghen.. Wel grappig detail trouwens is dat Greg en Ooijer elkaar niet zo schijnen te liggen.. Toeval dat Greg nu ook als een zak hout speelt?? |
|
|
|