BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
Remco,
Mijn eerst zin is cynisch bedoelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes --
Brandje
 Brandje - zaterdag 17 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ik prima weet wat die rol inhoud, zelden balverlies??? de helft van zijn lange passes komt helemaal niet aan man..

En over zijn rol, van de goals die we tegen hebben gehad zijn er meer dan driekwart van de directe tegenstander van Theo of de directe tegenstander geeft de beslissende pass. Hij en alleen hij is de reden van de vele tegengoals.. en dat hoort bij die positie.. En hij en Siem samen op het middenveld is de reden van het feit dat er geen combinatie lukt of uberhaubt wordt opgezet en dat de ruimtes allemaal veel te groot zijn..
Ik zou iets beter gaan kijken ipv lukraak dingen te roepen. De Jong voegt 0,0 toe, Janssen voegt wel degelijk wat toe.
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zou iets beter gaan kijken ipv lukraak dingen te roepen. De Jong voegt 0,0 toe, Janssen voegt wel degelijk wat toe.
Zal ik dat anders even zelf bepalen??? Misschien moet jij je ogen eens open doen want alles wat Janssen heeft laten zien tot nu toe kan de driehoek Anita Alder Jantje ook prima.. En dat van die tegengoals is gewoon een feit, jammer dat je daar niet op reageerd..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij gaat daar staan en voert zijn taken niet goed uit. Mensen beoordelen op dat wat ze doen..
Hij MOET daar staan!!! Snap niet dat De Boer Janssen heeft binnen gehaald voor die positie maar we vallen te veel in herhaling.
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij MOET daar staan!!! Snap niet dat De Boer Janssen heeft binnen gehaald voor die positie maar we vallen te veel in herhaling.
Jannssen is zelf akkoord gegaan toch met zijn contract, en hij wist dit al voordat hij ging tekenen..
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 17 september 2011 - 21:47   quote  deeplink  
We zien het morgen wel...
Normaal winnen we niet dus dat zou al een dikke plus zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:47 schreef FsideVak129 het volgende:
We zien het morgen wel...
Normaal winnen we niet dus dat zou al een dikke plus zijn.
Helemaal mee eens... PSV uit is altijd lastig en een gelijspel zou ik mee kunnen leven..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ik heb altijd hier geroepen dat Sulejmani wel goed was en dat hij het vertrouwen eens moet krijgen..

En men kan wel zeggen dat de trainer hem verkeerd neerzet, maar Janssen wist zijn rol voordat hij tekende bij de club, als hij daar niet wil staan had hij niet moeten tekenen, blijkbaar wil hij er zelf wel graag spelen.
Maar hoeveel kutwedstrijden heeft hij wel niet achter de rug...met name in de tijd van van Basten.
Was jij toen ook zo kritisch op hem ?
Hij is nu nog steeds op het niveau van Heerenveen.
baco74
 baco74 - zaterdag 17 september 2011 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... PSV uit is altijd lastig en een gelijspel zou ik mee kunnen leven..
Ik niet!
Achteraf misschien.
Maar bij voorbaat: Winnen met die hap!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Maar hoeveel kutwedstrijden heeft hij wel niet achter de rug...met name in de tijd van van Basten.
Was jij toen ook zo kritisch op hem ?
Hij is nu nog steeds op het niveau van Heerenveen.
Ik vond hem wel goed spelen in de tijd van van Basten..11 goals en 6 assists in dat seizoen over alle competities is niet zo slecht.. Het is wel een speler wara je fan van bent of niet, het is een momentenspeler en dat kun je accepteren of niet.. Ik houd er wel van.. in ieder geval beter dan Urby...
Brandje
 Brandje - zaterdag 17 september 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ik dat anders even zelf bepalen??? Misschien moet jij je ogen eens open doen want alles wat Janssen heeft laten zien tot nu toe kan de driehoek Anita Alder Jantje ook prima.. En dat van die tegengoals is gewoon een feit, jammer dat je daar niet op reageerd..
Tegen Graafschap werd er uit een corner gescoord!! tegen VVV twee keer de directe tegenstander van Blind die nigeriaan. Heerenveen was het Dost die scoorde. Tegen Vitesse ging Vertonghen de fout in. Heracles uit was de 1-0 een corner en de 2-3 ook slap verdigen van Vertongen. Dus wat LUL jij nou in godsnaam met dat het alleen door Janssen komt. Zielig ben je!! Ik heb nu jouw zogenaamde feiten heel simpel weerlegd nu mag JIJ weer
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jannssen is zelf akkoord gegaan toch met zijn contract, en hij wist dit al voordat hij ging tekenen..
De laaste weken zei jij dat Janssen veel beter uit de verf komt als hij AM zou staan, je stelt hem zelfs op, zelfs Siem zou je opofferen terwijl je altijd erg Siem De Jong achtig was.
Je hebt nu een paar foto's onder ogen gezien + je krijgt bijval van Neman en Joduh en valt Janssen weer finaal af.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem wel goed spelen in de tijd van van Basten..11 goals en 6 assists in dat seizoen over alle competities is niet zo slecht.. Het is wel een speler wara je fan van bent of niet, het is een momentenspeler en dat kun je accepteren of niet.. Ik houd er wel van.. in ieder geval beter dan Urby...
ik vond hem wel goed voetballen....15 miljoen euro....vindt je hem nu nog goed voetballen ?
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tegen Graafschap werd er uit een corner gescoord!! tegen VVV twee keer de directe tegenstander van Blind die nigeriaan. Heerenveen was het Dost die scoorde. Tegen Vitesse ging Vertonghen de fout in. Heracles uit was de 1-0 een corner en de 2-3 ook slap verdigen van Vertongen. Dus wat LUL jij nou in godsnaam met dat het alleen door Janssen komt. Zielig ben je!! Ik heb nu jouw zogenaamde feiten heel simpel weerlegd nu mag JIJ weer
Je weerlegd helemaal geen feiten, je hebt het nergens over wie waar staat en waar Theo was.. DUS LUL JIJ NIET ZO DOM..
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

De laaste weken zei jij dat Janssen veel beter uit de verf komt als hij AM zou staan, je stelt hem zelfs op, zelfs Siem zou je opofferen terwijl je altijd erg Siem De Jong achtig was.
Je hebt nu een paar foto's onder ogen gezien + je krijgt bijval van Neman en Joduh en valt Janssen weer finaal af.
Helemaal niet, Ik heb de Jong nog nooit goed gevonden op het middenveld en heb altijd al geroepen dat hij hiervoor ook dik tekort komt.. En kijk ALLE topics over de wedtsrijden maar na, dat is niet van dit topic en roep ik al vanaf de dag dat ie bij ons speelt..

Dus kom aub niet aan met dat het door een aantal foto's of bijval van anderen komt, als er hier iemand is die niet meelult met de menigte dan ben ik dat wel, vraag ff aan Joduh wat ie van onze discussie over Urby vond..
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

ik vond hem wel goed voetballen....15 miljoen euro....vindt je hem nu nog goed voetballen ?
En daar kan hij iets aan doen?? Is Ronaldo 96 miljoen waard?? Ik denk het bij lange na niet, is hij dan ook slecht??
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Voor nu kap ik met deze discussie, sommigen vinden hem geweldig blijkbaar, en ik vind hem belabberd en bij de slechtsten van ons elftal horen momenteel, hopelijk is hij morgen stukken beter en kunnen jullie met z'n allen over mij heenvallen. Mocht dat zo zijn ben ik de eerste die mijn ongelijk toegeeft, al maakt 1 zwaluw nog geen zomer, maar is het wel eens tijd voor een goede wedstrijd van Theo.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 september 2011 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Beetje goedkoop ouwe.........je snapt er geen ene hol van....dacht je dat Remco ,Joduh of mij nodig had?????..Remco kan prima zijn eigen zaakjes regelen.........dus kappen met dat gelul.
Daar word ik dus schijtziek van.........Remco is mijn maatje,en waar nodig steun ik hem............zeker tegen die valse nichten hiero...........hij roept er niet om......maar ik hou het in de gaten
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 22:24   quote  deeplink  
hey pik ik weet toch dat jullie maatjes zijn, mot jou ergens weer gelijk geven want Remco heeft jullie idd niet nodig die kan heel goed voor zijn eigen zorgen maar waarom lult onze Remco nu weer anders als in die andere topics.
Ik heb niks tegen Remco hou me te goede, hij doorziet het voetbalspelletje heel goed maar wat betreft Janssen ga ik niet met hem mee.
Houdt jij het maar in de gaten pik!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar kan hij iets aan doen?? Is Ronaldo 96 miljoen waard?? Ik denk het bij lange na niet, is hij dan ook slecht??
Gelukkig was Janssen maar 3,5 miljoen maar stel dat hij 15 miljoen had gekost dan hadden jullie helemaal lopen bleren over hem.
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Veroorzaakt ie een penalty tegen Twente

Kan zijn man niet belopen die de assist geeft tegen Heerenveen

Kijk eens wie er te laat achter zijn man aanloopt bij die corner van Heracles.

Janssen moet hier Meeuwis opvangen bij de eerste goal. En volgens mij( weet ik niet zeker) geeft de man van JAnssen ook de assist op Musa bij de tweede goal.

Dat zijn dus 5 tegengoals waar hij bij betrokken is..
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
hey pik ik weet toch dat jullie maatjes zijn, mot jou ergens weer gelijk geven want Remco heeft jullie idd niet nodig die kan heel goed voor zijn eigen zorgen maar waarom lult onze Remco nu weer anders als in die andere topics.
Ik heb niks tegen Remco hou me te goede, hij doorziet het voetbalspelletje heel goed maar wat betreft Janssen ga ik niet met hem mee.
Ik praat helemaal niet anders als in andere topics, ik zeg iedere wedtsrijd dat de Jong en Theo niet goed staan. En ik zeg ook al heeeeel lang dat Sulejmani niks aan die 16 miljoen kan doen en dat ik hem wel goed vind..

Dus zeg niet dat ik nu anders lul, want dat is niet waar
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 september 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:24 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Weet je sjakie...zo moeilijk is het niet.......iedereen is lyrisch over Boerigter,ik voor op........is geen twijfel over mogenlijk.........die jongen is er en staat er.
Janssen wordt binnen gehaald.....als de man.....maar laat het niet zien,vindt je het gek dat Remco.....en ik.twijfelen aan die gozer.....Elke week denk ik dat hij het gaat brengen........maar hij doet het niet.
Remco is wat milder als ik.............Janssen voegt helemaal niets toe aan Ajax......Remco twijfelde....en is zoekende daarom wisselt hij wel eens van mening.....is ook menselijk.
Ik daar en tegen vind die gozer 10 x niks..............en verander mijn mening niet
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet je sjakie...zo moeilijk is het niet.......iedereen is lyrisch over Boerigter,ik voor op........is geen twijfel over mogenlijk.........die jongen is er en staat er.
Janssen wordt binnen gehaald.....als de man.....maar laat het niet zien,vindt je het gek dat Remco.....en ik.twijfelen aan die gozer.....Elke week denk ik dat hij het gaat brengen........maar hij doet het niet.
Remco is wat milder als ik.............Janssen voegt helemaal niets toe aan Ajax......Remco twijfelde....en is zoekende daarom wisselt hij wel eens van mening.....is ook menselijk.
Ik daar en tegen vind die gozer 10 x niks..............en verander mijn mening niet
Opzouten, ik ben nog nooit van mening veranderd, en zeker niet wat Theo betreft.. Theo hoort gewoon niet op deze plek te spelen maar een linie verder naar voren, en als hij zo blijft spelen zie ik hem liever helemaal niet.. Die mening heb ik altijd al gehad.. Ook heb ik altijd al gezegd dat hij een goede speler is, maar dat ik (nog steeds) twijfel of hij bij Ajax gaat slagen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 17 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Opzouten, ik ben nog nooit van mening veranderd, en zeker niet wat Theo betreft.. Theo hoort gewoon niet op deze plek te spelen maar een linie verder naar voren, en als hij zo blijft spelen zie ik hem liever helemaal niet.. Die mening heb ik altijd al gehad.. Ook heb ik altijd al gezegd dat hij een goede speler is, maar dat ik (nog steeds) twijfel of hij bij Ajax gaat slagen..
Hehehehe schrijf het wat krom neer.....maar we zijn het wel eens pik
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe schrijf het wat krom neer.....maar we zijn het wel eens pik
Ik denk het wel ja... Van mij mag hij spelen hoor, iedere Ajacied die op het veld staat zal ik aanmoedigen, ik zou zelfs nog juichen voor Mounir als hij speelt en scoort.. Maar goed spelen en een basisplaats verdienen zijn toch echt andere dingen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja... Van mij mag hij spelen hoor, iedere Ajacied die op het veld staat zal ik aanmoedigen, ik zou zelfs nog juichen voor Mounir als hij speelt en scoort.. Maar goed spelen en een basisplaats verdienen zijn toch echt andere dingen..
Dan hopen we maar dat de Boer hem anders neerzet en dat hij laat zien waarvoor hij gehaald is.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben zonder meer lyrisch over Derk.....weet niet of Janssen is binnen gehaald als de man......die kut van de Boer laat hem niet voetballen.....nee hij laat hem verdedigen.......ik geloof nog wel in sprookjes want ik denk dat Janssen morgen tegen Pisvee en later tegen zijn vriendjes uit tukkerland wel eens de man kan worden.....Remco twijfelt idd meer als jij en dat mag want iedereen is anders..... ik ben ook van mening dat Janssen nooit een echte Ajacied zal worden.....dat hoeft ook niet pik.....je moet die ouwe Theo niet laten verdedigen met dat lompe lichaam..... nee hij moet dat ronde ding tegen de touwen schieten......dit is mijn mening en daar verander ik ook niet in .......lache tog ouwe!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 23:33   quote  deeplink  
al wint ajax met 0-10 van psv en janssen maakt er 5 en geeft 3 assist dan is het nog niet genoeg want dan ligt het aan de tegenstander die niet mee liep bijvoorbeeld!
jullie denken dat ajax na 5 wedstrijden net zo goed als barca spelen? dat hoop ik van niet want dan zijn veel middenvelders al na 5 wedstrijden afgeschreven!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
al wint ajax met 0-10 van psv en janssen maakt er 5 en geeft 3 assist dan is het nog niet genoeg want dan ligt het aan de tegenstander die niet mee liep bijvoorbeeld!
jullie denken dat ajax na 5 wedstrijden net zo goed als barca spelen? dat hoop ik van niet want dan zijn veel middenvelders al na 5 wedstrijden afgeschreven!
Waar staat dat??
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik ben zonder meer lyrisch over Derk.....weet niet of Janssen is binnen gehaald als de man......die kut van de Boer laat hem niet voetballen.....nee hij laat hem verdedigen.......ik geloof nog wel in sprookjes want ik denk dat Janssen morgen tegen Pisvee en later tegen zijn vriendjes uit tukkerland wel eens de man kan worden.....Remco twijfelt idd meer als jij en dat mag want iedereen is anders..... ik ben ook van mening dat Janssen nooit een echte Ajacied zal worden.....dat hoeft ook niet pik.....je moet die ouwe Theo niet laten verdedigen met dat lompe lichaam..... nee hij moet dat ronde ding tegen de touwen schieten......dit is mijn mening en daar verander ik ook niet in .......lache tog ouwe!
Ik TWIJFEL HELEMAAL NERGENS..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 17 september 2011 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik TWIJFEL HELEMAAL NERGENS..
Nou gelukkig maar.....
Booya4Afca
 Booya4Afca - zaterdag 17 september 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 19:17 schreef joduh het volgende:

[..]

ik weet het niet remco...kijk eens goed naar die fotos man.....dat felle,agressieve wat hij toen bij fc pony uitstraalde heb ik nog niet op zijn porum in ons shirt gezien man???
Waar zie jij agressie in die foto's??? De 1e foto (in twente shirt) is genomen naar een verlies partij.

Vind de conclusie die jij aan die foto's hangt dus niet relevant aangezien ze alle 4 in 4 verschillende situaties gemaakt zijn.

Feit is wel dat Janssen op de verkeerde plek staat. In zoverre dat de afstand tussen hem en de 16 van de tegenstander te groot is.

- Janssen ---------- Eriksen-
-----------------------------
----------- Anita------------

Is natuurlijk DE oplossing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Booya4Afca --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 23:40   quote  deeplink  
busquets is ook geen balafpakker maar hij is wel altijd in de buurt van xavi en zijn verdediging! om dat te bereiken gaat er veel tijd in zitten, dan help je niet om elke keer van samenstelling te veranderen! als jullie er nog niet mee eens zijn dat theo niet op die plaats moeten gaan staan dan wil ik jullie vragen om maandag naar zeist te komen om zich aan te melden voor trainers cursus want als jullie het beter weten dan de boer is er nog veel toekomst in nederland!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat??
nou jij wilt janssen op een andere plaats maar dan zijn er veel mensen die niet in jouw ogen passen!
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
busquets is ook geen balafpakker maar hij is wel altijd in de buurt van xavi en zijn verdediging! om dat te bereiken gaat er veel tijd in zitten, dan help je niet om elke keer van samenstelling te veranderen! als jullie er nog niet mee eens zijn dat theo niet op die plaats moeten gaan staan dan wil ik jullie vragen om maandag naar zeist te komen om zich aan te melden voor trainers cursus want als jullie het beter weten dan de boer is er nog veel toekomst in nederland!
Busquets geen balafpakker???? Dat is echt grappig zeg..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 23:48   quote  deeplink  
waarom worden mensen na 5 wedstrijden al afgeschreven terwijl mensen in politiek na fout op fout er nog steeds zitten?
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 17 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:48 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
waarom worden mensen na 5 wedstrijden al afgeschreven terwijl mensen in politiek na fout op fout er nog steeds zitten?
Wij hebben veel te veel een cultuur van pappen en nathouden en geen topsport cultuur.

Ik wil gewoon dat bij Ajax een top professionele club wordt. Geleid wordt de kundige voetbaldeskundige bestuurders (is heel moeilijk op te lossen i.v.m. onze beursnotering).

AJAX-filosofie door (oude) vaste assistent-trainers wordt gecontinueerd. Het wisselen van hoofdtrainer mag onze spelwijze niet aantasten. Dan kunnen de tegenwoordige jonge hoofdtrainers ook worden gesteund. Ik kijk inderdaad vaak met een schuin oog naar Barca en het spelniveau kunnen we niet evenaren, maar wel hun continuïteit van de laatste jaren. Deze opzet moet natuurlijk ook voor de jeugdopleiding gelden.

Dan kan ik na meer dan 40 jaar weer echt trots zijn op mijn cluppie, waarin ik alle grote successen en diepe dalen heb meegemaakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 september 2011 door Ztjes --
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

nou jij wilt janssen op een andere plaats maar dan zijn er veel mensen die niet in jouw ogen passen!
Helemaal niet. Zelfs Enoh zie ik liever daar spelen dan Theo
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Waar is een forum dan voor bedoeld??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Busquets geen balafpakker???? Dat is echt grappig zeg..
er is een verschil tussen een balafpakker, een controleur en een spelmaker voor de defensie!
enoh en gatusso en nigel de jong zijn balafpakkers. busquets en meesten van andere VM zijn controleurs. janssen is geen een van beide maar een spelmaker voor de defensie!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 17 september 2011 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

het was maar een oproep! ik zie graag nog betere trainers in het voetbal want dan kunnen de slechtere er mee ophouden en dat verbeterd het nederlands voetbal:D
FsideVak129
 FsideVak129 - zaterdag 17 september 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Mwoehaha, voor dit soort shit natuurlijk.

Hahahahahahaha
remco k
 remco k - zaterdag 17 september 2011 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

er is een verschil tussen een balafpakker, een controleur en een spelmaker voor de defensie!
enoh en gatusso en nigel de jong zijn balafpakkers. busquets en meesten van andere VM zijn controleurs. janssen is geen een van beide maar een spelmaker voor de defensie!
Busquets is een balafpakker die af en toe loeihard een duel ingaat, dat hij enkel ook nog heel goed kan voetballen doet aan dat feit helemaal niks af..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 september 2011 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 19:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt onzin wat je zegt.. Men spreekt over het algemeen over feiten en dingen die in wedstrijden wel of niet goed gebeuren, dat heeft niks met emotie te maken..

Ook wat ervaring betreft klopt het helemaal niet wat je zegt.. De Zeeuw heeft veel meer CL EK en WK ervaring dan Janssen, en die is vertrokken mede door de komst van Janssen..

Janssen is tot nu toe compleet overbodig gebleken, en kost ons meer punten dan dat het oplevert..
Sorry remco, ben ik het mee oneens, waarom ??

omdat Janssen niet op de juiste possitie staat omdat de Jong daar speelt. en geloof me als je in 1 keer een andere rol krijgt die je niet ligt, dan heb je daar de pest over in, en als ik moet kiezen tussen een janssen in zijn element, of een dejong dan weet ik het wel en dan gaat de jong er heel snel uit, omdat janssen veel meer voetbal brengt op de juiste possitie dan dat dejong dat zou doen, Theo heeft niet voor niks het NL elftal gehaald op de juiste possitie en iedereen heeft gezien waartoe hij in staat is MITS je hem juist opstelt, het heeft ook ff geduurt voordat Frankie door had dat Blind op linksback niks is, en zo heb ik hem nu al meer rare dingen zien doen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 17 september 2011 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 19:18 schreef joduh het volgende:

[..]

en heeft tuluk te laken met zijn plekkie,dat weet ik ook wel ,maar ik vind hem zo weinig uitstralen man?
dat felle komt omdat hij dus niet tevreden is met een Verkeerde plek waar hij zijn ding niet kan doen...
remco k
 remco k - zondag 18 september 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Sorry remco, ben ik het mee oneens, waarom ??

omdat Janssen niet op de juiste possitie staat omdat de Jong daar speelt. en geloof me als je in 1 keer een andere rol krijgt die je niet ligt, dan heb je daar de pest over in, en als ik moet kiezen tussen een janssen in zijn element, of een dejong dan weet ik het wel en dan gaat de jong er heel snel uit, omdat janssen veel meer voetbal brengt op de juiste possitie dan dat dejong dat zou doen, Theo heeft niet voor niks het NL elftal gehaald op de juiste possitie en iedereen heeft gezien waartoe hij in staat is MITS je hem juist opstelt, het heeft ook ff geduurt voordat Frankie door had dat Blind op linksback niks is, en zo heb ik hem nu al meer rare dingen zien doen.
Als je alles hier zou lezen, dan post je precies wat ik zeg..
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2011 - 00:08   quote  deeplink  
klopt, ik zeg Eriksen Anita Janssen zodat Janssen gewoon zijn werk kan doen, en weer de oude Theo word
nummer10
 nummer10 - zondag 18 september 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 22:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Veroorzaakt ie een penalty tegen Twente
[ filmpje ]

Kan zijn man niet belopen die de assist geeft tegen Heerenveen
[ filmpje ]

Kijk eens wie er te laat achter zijn man aanloopt bij die corner van Heracles.
[ filmpje ]

Janssen moet hier Meeuwis opvangen bij de eerste goal. En volgens mij( weet ik niet zeker) geeft de man van JAnssen ook de assist op Musa bij de tweede goal.

[ filmpje ]

Dat zijn dus 5 tegengoals waar hij bij betrokken is..
klopt alle 5, ff de filmpjes van dejong laten zien waar die als een lamlul over het veld hobbelt ? zou me dan ook niet verbazen dat de jong ze laat lopen en dat Theo er weer achter aan moet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 18 september 2011 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Busquets is een balafpakker die af en toe loeihard een duel ingaat, dat hij enkel ook nog heel goed kan voetballen doet aan dat feit helemaal niks af..
deze tekst pas meer bij een controlerende middenvelder, want een goeie controleur hoeft af en toe een duel in te gaan want hij heeft de controle op het middenveld!
een balafpakker komt zelden voor in de opbouw en daar ligt zkr niet zijn kwaliteiten (kijk maar na, enoh en gatusso zijn niet bepaald de beste opbouwers). spelmaker voor de defensie hoeft niet veel te verdedigen want het team is meestal aan de bal! als het niet zo is dan hoort hij wel zijn verdedigde taken uitvoeren maar die zijn bij ajax fors omdat eriksen en siem zijn verdedigende taken ook niet goed uitvoeren! een spelmaker voor de defensie doet aanvallend meer dan een controleur! een controleur bemoeid met de opbouw maar als de bal al hem gepasseert heeft bemoeid hij verder niet meer met de aanval want hij houd juist de controle!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

0.0063829