|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:09 schreef nummer10 het volgende:[..] klopt alle 5, ff de filmpjes van dejong laten zien waar die als een lamlul over het veld hobbelt ? zou me dan ook niet verbazen dat de jong ze laat lopen en dat Theo er weer achter aan moet. Ik zeg toch ook dat de Jong niet in de basis van dit elftal thuishoort, daar is iedereen het over eens en daarom is daar ook geen discussie over.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
remco ff 2de filmpje op 3.42 pauze zetten, kijk hoe makkelijk Elm mag kaatsen met DEJONG zijn man.. De jong staat lucht te dekken |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 23:57 schreef nummer10 het volgende:[..] Sorry remco, ben ik het mee oneens, waarom ?? omdat Janssen niet op de juiste possitie staat omdat de Jong daar speelt. en geloof me als je in 1 keer een andere rol krijgt die je niet ligt, dan heb je daar de pest over in, en als ik moet kiezen tussen een janssen in zijn element, of een dejong dan weet ik het wel en dan gaat de jong er heel snel uit, omdat janssen veel meer voetbal brengt op de juiste possitie dan dat dejong dat zou doen, Theo heeft niet voor niks het NL elftal gehaald op de juiste possitie en iedereen heeft gezien waartoe hij in staat is MITS je hem juist opstelt, het heeft ook ff geduurt voordat Frankie door had dat Blind op linksback niks is, en zo heb ik hem nu al meer rare dingen zien doen. dus jij zegt dat theo NL heeft gehaald als vervanger van sneijder? want dat is de positie die siem en eriksen samen bekleden. terwijl theo echt naast vanbommel stond tijdens NL en weet je ook in welke rol hij speelde juist als spelmaker voor de defensie! ajax heeft 2 AM en oranje maar 1! daarom krijgen we ook meer tegen doelpunten maar als we meer scoren dan de tegenstander dan win je! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:13 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg toch ook dat de Jong niet in de basis van dit elftal thuishoort, daar is iedereen het over eens en daarom is daar ook geen discussie over.. klopt dus anita controleur aangezien die ook nog kan ballen en enoh voetballend gewoon minder is :) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] dus jij zegt dat theo NL heeft gehaald als vervanger van sneijder? want dat is de positie die siem en eriksen samen bekleden. terwijl theo echt naast vanbommel stond tijdens NL en weet je ook in welke rol hij speelde juist als spelmaker voor de defensie! ajax heeft 2 AM en oranje maar 1! daarom krijgen we ook meer tegen doelpunten maar als we meer scoren dan de tegenstander dan win je! klopt ajax heeft 2 AM, maar 1 van die 2 bakt er geen pepernoot van.... :) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Maar hoeveel kutwedstrijden heeft hij wel niet achter de rug...met name in de tijd van van Basten. Was jij toen ook zo kritisch op hem ? Hij is nu nog steeds op het niveau van Heerenveen. onder het niveau van heerenveen zou je bedoelen maar deze discusie gaat over theo en niet over sulejmani |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] dus jij zegt dat theo NL heeft gehaald als vervanger van sneijder? want dat is de positie die siem en eriksen samen bekleden. terwijl theo echt naast vanbommel stond tijdens NL en weet je ook in welke rol hij speelde juist als spelmaker voor de defensie! ajax heeft 2 AM en oranje maar 1! daarom krijgen we ook meer tegen doelpunten maar als we meer scoren dan de tegenstander dan win je! en toch aanvallender |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: wat bedoel je daarmee? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: ja is dat de schuld van janssen? ik dacht het van niet! als beide AM hun verdedigende werk niet doen in deze tactiek dan krijgt de beste controleur het lastig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:20 schreef Brandje het volgende:Dus we gaan tegenwoordig plaatjes zoeken van een speler en aan de handdaarvan gaan we bepalen of hij wel of niet graag voor ons speelt...zucht... Ondanks dat Janssen voor velen niet op zijn ideale plek is hij gewoon de de controlerende man van dit ajax dus leer er maar mee leven. Ik was het er ook niet altijd mee eens maar ik begrijp wel wat de Boer met hem wil en dat werd tegen Lyon heel pijnlijk duidelijk nadat The werd gewisseld. Vanaf dat moment zag ik weer het zelfde dolende ajax als vorig jaar tegen Moskou en Utrecht uit. Anita heeft vier passes gegeven waarvan drie balverlies. Janssen heeft zelden balverlies en daarom is hij zooo belangrijk. Trouwens hij heeft er al twee inliggen en laat gaf een briljant balletje op Sulejmani tegen Heracles. Hey Positievvvooo arrogggg eerst lezen voordat je reageert, was naar aanleiding van bovenstaand schrijven van "Brand brand brand in het bordeel".
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] deze tekst pas meer bij een controlerende middenvelder, want een goeie controleur hoeft af en toe een duel in te gaan want hij heeft de controle op het middenveld! een balafpakker komt zelden voor in de opbouw en daar ligt zkr niet zijn kwaliteiten (kijk maar na, enoh en gatusso zijn niet bepaald de beste opbouwers). spelmaker voor de defensie hoeft niet veel te verdedigen want het team is meestal aan de bal! als het niet zo is dan hoort hij wel zijn verdedigde taken uitvoeren maar die zijn bij ajax fors omdat eriksen en siem zijn verdedigende taken ook niet goed uitvoeren! een spelmaker voor de defensie doet aanvallend meer dan een controleur! een controleur bemoeid met de opbouw maar als de bal al hem gepasseert heeft bemoeid hij verder niet meer met de aanval want hij houd juist de controle! Ajax heeft helemaal geen spelmaker voor de defensie nodig, Alder Jan en Anita is een prima driehoek om op te bouwen. en Janssen kan zelfs veel meer voor de opbouw betekenen als hij zich vanuit de positie van Erikssen iets verder laat inzakken als de verdediging de bal heeft.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:15 schreef nummer10 het volgende:remco ff 2de filmpje op 3.42 pauze zetten, kijk hoe makkelijk Elm mag kaatsen met DEJONG zijn man.. De jong staat lucht te dekken Voor de laatste keer nu hoor, Siem is niet Ajax basis waardig in deze selectie.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:27 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft helemaal geen spelmaker voor de defensie nodig, Alder Jan en Anita is een prima driehoek om op te bouwen. en Janssen kan zelfs veel meer voor de opbouw betekenen als hij zich vanuit de positie van Erikssen iets verder laat inzakken als de verdediging de bal heeft.. EENS! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ben ik helemaal met je eens.... maar je was kort geleden nog helemaal lyrisch over Siem en hoe belangrijk hij niet was geweest, hij heeft ons kampioen gemaakt vorig seizoen..... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik doe een gokje waarom iedereen hier pist is over janssen. iedereen had hoge verwachtingen van dit ajax en van hem maar het valt bijzonder tegen! dan zoek je naar de gene die het nieuwst is en de verwachtingen het hoogst waren! dat is namelijk theo! het wordt makkelijker voor ons gemaakt om hem af te kraken want hij zei bij binnenkomst dat arnhem zijn stad is en vittesse zijn club. hij zei er nog bij dat amsterdam-arnhem korter is dan endschede-arnhem waardoor zijn keuze nog makkelijker was! ieder die bij ajax heeft gespeeld is een ajacied vind ieder ajacied maar hij wordt het niet omdat tie voor vittesse is. heeft hij daar zijn grote successen behaald, heeft hij bij vittesse oranje gehaald? waarom zou hij dan niet voor ajax de grote prijzen pakken? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ehhhh, fout. iig niet voor mij, ik had namelijk geen enkele verwachting van hem omdat ik van tevoren al zei dat hij op deze positie te kort komt. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:27 schreef remco k het volgende:[..] Ajax heeft helemaal geen spelmaker voor de defensie nodig, Alder Jan en Anita is een prima driehoek om op te bouwen. en Janssen kan zelfs veel meer voor de opbouw betekenen als hij zich vanuit de positie van Erikssen iets verder laat inzakken als de verdediging de bal heeft.. dat vind ik ook! jan en alder zijn prima spelers die kunnen opbouwen en jan is zelfs een middenvelder geweest! maar jan en alder horen zich niet bezig te houden met de opbouw ver op de tegenstanders helft ( dan bedoel ik 5 a 10 meter voor de 16 meter gebied, zover kan je tegenstander terug dringen met een hoog baltempo)! want dan betrek je nog meer mensen bij de aanval en is de evenwicht helemaal zoek! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 00:38 schreef remco k het volgende:Ehhhh, fout. iig niet voor mij, ik had namelijk geen enkele verwachting van hem omdat ik van tevoren al zei dat hij op deze positie te kort komt. oke dus toen ajax theo had gehaald dacht je shitt; waarom kopen ze hem? of had je gedacht dat siem op de bank zou belanden? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je hebt het nu over dingen waar het hier helemaal niet over gaat.. Wat je nu opnoemt is namelijk de taak van de gehele aanval + middenveld en backs en eventueel een inschuivende centrale verdediger..
Er is hier nu wel genoeg over gezegd voor nu, ik ga de stad ff in en hoop op een leuke pot morgen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
het is wel belangrijk op die positie dat andere spelers hun taken wel goed uitvoeren! als barca zonder xavi en ineasta speelt. ze zouden xavi en ieansta door 2 aanvallende spelers worden gewisseld dan zakt busquets verdedigend door het ijs! dat doet barca dan ook niet want 1 van die 2 wordt dan wel vervangen door een speler die naast busquets speelt en als geheel speel je dan meer naar voren! waardoor het lijkt alsof er niks is veranderd aan de tactiek! ps veel plezier in de stad! ik weet zkr dat het een leuke pot wordt! want psv moet en ajax wil naar voren spelen:D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Remco, Ik ga ook en als we morgen maar winnen. Kan ik me daarna lekker vol laten lopen en de PSV-fans spammen met smsjes. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:03 schreef nora het volgende:Mannen probeer hem eerst na voren te laten spelen en als dat ook slecht uitpakt is hij een miskoop,ik geloof nog in hem als versterking op de juiste plek. eens.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:44 schreef Ztjes het volgende:[..] Remco, Now we are talking sense. Middenveld is zwak en Siem en Theo spelen als een krant. Gaat Theo op een andere positie beter renderen, ik hoop het, maar dan moet hij wel op die positie worden gezet en anders heb je helemaal gelijk gehad, dat het een miskoop is. Datzelfde vind ik namelijk van Sulijmani (de Zeeuw, Emanuelson) als je jaren zo vaak slecht heb gespeeld, dan had de club ze allang moeten dumpen . Jonge spelers hebben natuurlijk meer krediet, maar in topsport moet het geen jaren gaan duren. Een club die koste wat kost zijn gelijk van een aankoop wil bewijzen is een topclub onwaardig (vandaar mij voorbeeld van Barca). Ps. Trouwens ik wil een avatar bij mij account. Hoe werkt het? eens.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 20:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Gaan we nou ook al foto's bestuderen, het lijkt hier de Story wel.... Oke zo goed hij bij Twente was is hij nog niet maaruhhhhhh we zijn pas 5 speelrondes onderweg.wat zegt dat nou ? We staat bovenaan in de eredivisie we spelen gelijk tegen Lyon, doe we het dan slecht ? Ik hoop dat Theo er minstens 1 inrost maar goed dan vinden jullie weer wel iets anders wat niet goed was. Laten we een beetje volwassen met onze spelers omgaan ipv fotootjes bekijken. gelul.... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:10 schreef sebas79 het volgende:[..] Dat moet je aan de Boer vragen , ik denk omdat hij De Jong er niet uit wil halen. Dat bedoel ik ook met krediet, Theo speelt echt niet minder dan Siem maar daar hoor je niemand over. Maar dit soort verhalen waren er ook bij Sulejmani toen niet goed speelde , en die mensen hoor je nu ook niet meer . Succes morgen allemaal ik denk er ook zo over,maar gaat mij om het punt dat ik die fanatieke theo zoals ik hem ken nog niet gezien heb!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:20 schreef Brandje het volgende:Dus we gaan tegenwoordig plaatjes zoeken van een speler en aan de handdaarvan gaan we bepalen of hij wel of niet graag voor ons speelt...zucht... Ondanks dat Janssen voor velen niet op zijn ideale plek is hij gewoon de de controlerende man van dit ajax dus leer er maar mee leven. Ik was het er ook niet altijd mee eens maar ik begrijp wel wat de Boer met hem wil en dat werd tegen Lyon heel pijnlijk duidelijk nadat The werd gewisseld. Vanaf dat moment zag ik weer het zelfde dolende ajax als vorig jaar tegen Moskou en Utrecht uit. Anita heeft vier passes gegeven waarvan drie balverlies. Janssen heeft zelden balverlies en daarom is hij zooo belangrijk. Trouwens hij heeft er al twee inliggen en laat gaf een briljant balletje op Sulejmani tegen Heracles. wat is het leven toch simpel he brandje????ik wou dat ik alles zo goed wist als jij man........ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: was je al een tijdje trouwens ouwe...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2011 - 21:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De laaste weken zei jij dat Janssen veel beter uit de verf komt als hij AM zou staan, je stelt hem zelfs op, zelfs Siem zou je opofferen terwijl je altijd erg Siem De Jong achtig was. Je hebt nu een paar foto's onder ogen gezien + je krijgt bijval van Neman en Joduh en valt Janssen weer finaal af. zo ken ik je weer jackie!!!!!een complete onzin post........ |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar goed man.....wat is er dus mis met theo??????????hij is geen jood.....een zakkenvuller en passant dus........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door joduh -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Eindelijk whehehe, jij bent vroeg op vandaag! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ik zat jullie een beetje op te naaien pik! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 07:47 schreef joduh het volgende:[..] ik denk er ook zo over,maar gaat mij om het punt dat ik die fanatieke theo zoals ik hem ken nog niet gezien heb!!!!!!! misschien vanmiddag ouwe |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dus nu gaat het vanmiddag goed met theo volgens velen van jullie ?????ik hoop dat jullie gelijk krijgen dan....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nou wijsneuzen?????????vandaag stond theo op jullie plekkie man!!!!!!ik vond het niks!!!!!!!wat is nu jullie excuus????????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:57 schreef joduh het volgende:nou wijsneuzen?????????vandaag stond theo op jullie plekkie man!!!!!!ik vond het niks!!!!!!!wat is nu jullie excuus????????? Geen excuus, ik wou hem daar ook graag zien, maar gewoon heel slecht.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dat weet ik haskoppie.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 15:57 schreef joduh het volgende:nou wijsneuzen?????????vandaag stond theo op jullie plekkie man!!!!!!ik vond het niks!!!!!!!wat is nu jullie excuus????????? Was ie vandaag dan echt zo slecht? Vond dat het gewoon een gekke wedstrijd was en ok hij was niet top maar heb hem toch harder zien werken dan vorige wedstrijden. Vind het ook erg makkelijk om hem na 1 wedstrijd op zijn eigen plek gelijk weer afterekenen. Wie was vandaag wel echt goed? Of lag het allemaal aan Theo? Geef hem nog een paar wedstrijden de tijd en het komt goed! Vertrouw me Joduh:) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hij was niet zo slecht als Vertonghen, Blind, Van der Wiel en De jong dus laten we zeggen dat hij een gematigde wedstrijd speelde pik. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
lees de uitleg van Theo, http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/09/18/2671474/janssen-penalty-makkelijk-gegeven
In dienst van het elftal: Janssen kwam zoals wel vaker dit seizoen niet helemaal uit de verf. Waar hij vorig seizoen bij FC Twente wekelijks een hoofdrol opeiste, lukt het hem maar niet om zijn stempel te drukken bij Ajax. Maar Janssen benadrukte dat hij dit seizoen ook in een heel andere rol speelt. "Kijk, dit hoor ik iedere week. Ik sta niet op 10. Ik speel als verdedigende middenvelder in dienst van andere speler en in dienst van het elftal. Ik moet gewoon mijn duels winnen en de ballen inleveren. Dat ik minder scoor en minder met steekpasses kan strooien wil niet zeggen dat ik niet belangrijk kan zijn voor de ploeg", aldus Janssen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hij was niet zo slecht als Vertonghen, Blind, Van der Wiel en De jong dus laten we zeggen dat hij een gematigde wedstrijd speelde pik. Ik vond hem wel net zo slecht als dat griepje wat je noemt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:lees de uitleg van Theo, http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2011/09/18/2671474/janssen-penalty-makkelijk-gegevenIn dienst van het elftal: Janssen kwam zoals wel vaker dit seizoen niet helemaal uit de verf. Waar hij vorig seizoen bij FC Twente wekelijks een hoofdrol opeiste, lukt het hem maar niet om zijn stempel te drukken bij Ajax. Maar Janssen benadrukte dat hij dit seizoen ook in een heel andere rol speelt. "Kijk, dit hoor ik iedere week. Ik sta niet op 10. Ik speel als verdedigende middenvelder in dienst van andere speler en in dienst van het elftal. Ik moet gewoon mijn duels winnen en de ballen inleveren. Dat ik minder scoor en minder met steekpasses kan strooien wil niet zeggen dat ik niet belangrijk kan zijn voor de ploeg", aldus Janssen. Als dat zijn rol is en men daar tevreden mee is, dan snap ik niet dat ie gekocht is. Enoh kan veel beter de duels winnen en de bal inleveren.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
he-le-maal eens!!!!hadden we beter demy kenne houwe ouwe!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, hadden we ook wat meer ervaring als met Theo...:-0 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
er is gewoon wat mis met theo hahahahahahah....zelfde als met suli!!!!!speelde bij heerenveen geweldig en bij ons KUT!!!!1 voordeel dattheo maar 3,5 m kostte man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:27 schreef joduh het volgende:er is gewoon wat mis met theo hahahahahahah....zelfde als met suli!!!!!speelde bij heerenveen geweldig en bij ons KUT!!!!1 voordeel dattheo maar 3,5 m kostte man..... Sulej is geweldig man. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: flikker toch op man...kan geen voorzet geven die gast....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoeft ook niet hij scoort hem zelf wel.. En daar staat hij ook niet voor.. Dat doet namelijk Wiel die erover heen moet komne..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door remco k -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:31 schreef remco k het volgende:[..] Hoeft ook niet hij scoort hem zelf wel.. En daar staat hij ook niet voor.. Dat doet namelijk Wiel die erover heen moet komne.. wat zeg je nou???????????????????whahahah jij ben helemaal van padje af gap?????een rechtsbuiten die geen voorzet hoeftte geven in het ajaxsysteem?????????????????? |
|
|
|