|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 16:42 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hij was niet zo slecht als Vertonghen, Blind, Van der Wiel en De jong dus laten we zeggen dat hij een gematigde wedstrijd speelde pik. Inderdaad en we weten dat ie veel beter kan dan een matige wedstrijd spelen dus geef hem wat tijd a.u.b. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:34 schreef joduh het volgende:[..] wat zeg je nou???????????????????whahahah jij ben helemaal van padje af gap?????een rechtsbuiten die geen voorzet hoeftte geven in het ajaxsysteem?????????????????? Als ie er zelf genoeg scoort heb ik er wel vrede mee;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad en we weten dat ie veel beter kan dan een matige wedstrijd spelen dus geef hem wat tijd a.u.b. tijd tijd tijd...opbouwen opbouwen opbouwen.......leren leren leren....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:34 schreef joduh het volgende:[..] wat zeg je nou???????????????????whahahah jij ben helemaal van padje af gap?????een rechtsbuiten die geen voorzet hoeftte geven in het ajaxsysteem?????????????????? Indrdaad man, de backs komen erover heen en geven die voorzetten.. Het moderne Ajax noemen we dat.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: nee maar ik dacht dat ze naar de ajaxstijl wildden???????????? dus daar is geen plaats voor suli dan man......boerrichter echte linksbuiten......nu nog een echte rechtsbuiten toch???? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:37 schreef remco k het volgende:[..] Indrdaad man, de backs komen erover heen en geven die voorzetten.. Het moderne Ajax noemen we dat.. whahahahahah je ben een eigenwijze teringdrol ouwe........... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Jij snapt het;) Het mag inderdaad nog stukken beter maar we verliezen in ieder geval niet! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zal ook nooit veranderen pik, doen we het komend seizoen, gaan Erikssen Vertonghen en Wiel weer weg.. Kunnen we weer opnieuw beginnen.. Je kan je er maar beter bij neerleggen pik.. Ajax is gewoon niet goed voor je hart man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:38 schreef joduh het volgende:[..] nee maar ik dacht dat ze naar de ajaxstijl wildden???????????? dus daar is geen plaats voor suli dan man......boerrichter echte linksbuiten......nu nog een echte rechtsbuiten toch???? Overmars gaf ook zelden een voorzet... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: zal ik ze allemaal eens posten hiero???????ben ik week druk ouwe...... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] Zal ook nooit veranderen pik, doen we het komend seizoen, gaan Erikssen Vertonghen en Wiel weer weg.. Kunnen we weer opnieuw beginnen.. Je kan je er maar beter bij neerleggen pik.. Ajax is gewoon niet goed voor je hart man.. yep.zo is het man..........kutvoetbal....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja prima, alles vanaf linksbuiten in zijn tijd bij Ajax... Wel waar uit gescoord wordt he pik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: beter kunnen we hockey gaan kijken.. Staan ze raar te kijken daar in A'dam dat er ineens 5000 man bij de hockey komen.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:44 schreef remco k het volgende:[..] Ja prima, alles vanaf linksbuiten in zijn tijd bij Ajax... Wel waar uit gescoord wordt he pik.. oh?dus goeie voorzetten waar niet uit gescoord worden tellen nie mee??????????????? lekker eerlijk! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: T probleem is dat ie vanaf rechts speelt vanaf links kan ie t wel hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:45 schreef joduh het volgende:[..] oh?dus goeie voorzetten waar niet uit gescoord worden tellen nie mee??????????????? lekker eerlijk! Het gaat er toch om bij hoeveel goals een aanvaller is betrokken, daar wordt zo'n speler op afgerekend.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: oh?????????nog niet gemerkt eigenlijk......... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:47 schreef remco k het volgende:[..] Het gaat er toch om bij hoeveel goals een aanvaller is betrokken, daar wordt zo'n speler op afgerekend.. eens......maar volgens mij moet je suli gebruiken in een 4-4-2 opstelling........is geen echte buitenspeler en geen echte spits! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Wat wil je dan? Sulejmani op de bank? Hij is nuttig zat hoor |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: wat ik wil?????????een echte linksbuiten vriend!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Heb je toch met Boerrigter.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahahah je ben scherp gap....ik heb er al teveel achterover getikt vanmiddag......bedoel een rechtsbuiten he wijsneus!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 17:56 schreef joduh het volgende:[..] hahahah je ben scherp gap....ik heb er al teveel achterover getikt vanmiddag......bedoel een rechtsbuiten he wijsneus!!!!!! Die goede voorzetten komen toch van van der Wiel?? Dat is toch ook prima.. Het is ook heel moeilijk te verdedigen..
Ik denk echt dat Ajax al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter gaat spelen als de Jong eruit is en de boel zo staat zoals het halve forum dat wilt.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] Die goede voorzetten komen toch van van der Wiel?? Dat is toch ook prima.. Het is ook heel moeilijk te verdedigen.. Ik denk echt dat Ajax al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter gaat spelen als de Jong eruit is en de boel zo staat zoals het halve forum dat wilt.. nee gap....je praat poep nu...........suli is geen speler voor de ajaxstijl..........sollie? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:[..] Die goede voorzetten komen toch van van der Wiel?? Dat is toch ook prima.. Het is ook heel moeilijk te verdedigen.. Ik denk echt dat Ajax al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter gaat spelen als de Jong eruit is en de boel zo staat zoals het halve forum dat wilt.. Inderdaad alleen Frank wil het nog niet begrijpen en jij dan joduh;) Derek of mickey moet je niet op de bank zetten en zolang mickey in vorm is lekker laten staan(nu kan het helaas even niet maar had hem er vandaag graag bij gehad)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ieder zijn mening toch pikkie.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: altijd ouwe........maar als je suleimani gaat vergelijken met DE mark overmars dan ben je niet lekker in je koppie hahahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:48 schreef joduh het volgende:[..] altijd ouwe........maar als je suleimani gaat vergelijken met DE mark overmars dan ben je niet lekker in je koppie hahahahahahahaha Sulej heeft bij Ajax een hoger rendement...AHahahahaha.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ik zou het liefst ook een Derk Boerrigter aan de rechterkant zien, dat is zo.. Misschien dat Ozbiliz er straks zou kunnen spelen mocht Sulej om wat voor reden dan ook niet spelen.. Dat vind ik nu een fijn spelertje, beetje Messi stijl in zich een heerlijk dribbelaartje.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:52 schreef remco k het volgende:Maar ik zou het liefst ook een Derk Boerrigter aan de rechterkant zien, dat is zo.. Misschien dat Ozbiliz er straks zou kunnen spelen mocht Sulej om wat voor reden dan ook niet spelen.. Dat vind ik nu een fijn spelertje, beetje Messi stijl in zich een heerlijk dribbelaartje.. juist gap...daar ben ik het nou eens HELEMAAL mee eens......verrekt fijn spelertje is die ozbiliz!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en die reden dat suli dan nie mee doet die interesseert me niet hahahahahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jammer dat je dat nu weer moet zeggen..hahaha.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Die zogenaamde topper die denkt een topper te zijn en is gehaald bij een topper die beweerd een topper te wezen viel mij vandaag wederom is negatieve zin op! Wat heb ik mij kapot lopen ergeren aan die gozer! Soms sjokt hij er een beetje achteraan! Net of hij gisterenavond een biertje te veel op had in de plaatselijke kroeg. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:52 schreef remco k het volgende:Maar ik zou het liefst ook een Derk Boerrigter aan de rechterkant zien, dat is zo.. Misschien dat Ozbiliz er straks zou kunnen spelen mocht Sulej om wat voor reden dan ook niet spelen.. Dat vind ik nu een fijn spelertje, beetje Messi stijl in zich een heerlijk dribbelaartje.. + € 1000.000,- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 21:10 schreef amsterdammer113 het volgende:Die zogenaamde topper die denkt een topper te zijn en is gehaald bij een topper die beweerd een topper te wezen viel mij vandaag wederom is negatieve zin op! Wat heb ik mij kapot lopen ergeren aan die gozer! Soms sjokt hij er een beetje achteraan! Net of hij gisterenavond een biertje te veel op had in de plaatselijke kroeg. Ei pik je kan ook overdrijven man |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2011 - 18:32 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad alleen Frank wil het nog niet begrijpen en jij dan joduh;) Derek of mickey moet je niet op de bank zetten en zolang mickey in vorm is lekker laten staan(nu kan het helaas even niet maar had hem er vandaag graag bij gehad) Mickey mouse moet je idd niet op de bank zetten want dan wordt hij opgevreten door een of andere straatkat |
|
|
|
|
amsterdam123
|
|
|
julie moeten is niet zo zijken jansen moet nog gewoon zen plek vinden |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Mot je bij die andere tram zijn nl. amsterdam113.... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ju kun nog stes nie geo pratuh man.. Dat moe ju egt afleruh. Is nameluk hel vevelen om tu lese.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 16:38 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ju kun nog stes nie geo pratuh man.. Dat moe ju egt afleruh. Is nameluk hel vevelen om tu lese.. whawhahawhiehowlala |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Da's een leuke lach.. ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee da's een leuke spleetogetekst |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Spleetogentekst? Je bedoelt nu dat ik een Chinees nadoe? ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
misschien is het wel een chinees die Suk heet ???? |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hoezo overdrijven?? Tis mijn mening vriend en daar moet je het mee doen!! Ga echt niet anders lullen over die nimmer wordende JOOD omdat jij dat wilt! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ten eerste is het amsterdamMER113 en ten tweede maak ik zelf wel uit wat ik van een speler van Ajax vind. Jullie maken Blind in een ander topic helemaal belachlijk, maar jullie held Janssen mag niet aangevallen worden?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 17:29 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ten eerste is het amsterdam MER113 en ten tweede maak ik zelf wel uit wat ik van een speler van Ajax vind. Jullie maken Blind in een ander topic helemaal belachlijk, maar jullie held Janssen mag niet aangevallen worden?? Nu overdrijf je weer pik, ik heb niets tegen jouw persoonlijk hoor, geef alleen mijn mening maar.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2011 - 21:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Nu overdrijf je weer pik, ik heb niets tegen jouw persoonlijk hoor, geef alleen mijn mening maar.... Ik overdrijf helemaal niks. Ik bepaal zelf wat ik over een speler zeg!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Voor alle criticasters van Theo Janssen:
Of je het nou leuk vindt of niet, Theo is speler van Ajax. Vorig seizoen was hij één van de uitblinkers van de eredivisie en voetballen hoef je hem niet te leren. Theo heeft voor mij de juiste mentaliteit, een winaarsmentaliteit, waar onze jonge spelers nog veel van kunnen opsteken. Het is verschrikkelijk jammer, dat Frank de Boer hem op een positite zet, waar Theo (nog) niet kan uitblinken. Dat is echter niet zijn schuld, maar die van de trainer. En verder, dat is zeker waar, is Theo wat uit vorm. Maar dat zijn op dit moment wel meer Ajacieden. Kom op mede-Ajacieden, sta als één man achter onze Theo Janssen! |
|
|
|
|
Bazz
|
|
|
Ik moet dit even zeggen. Theo speelt een andere rol als bij Twente vorig jaar. Daarnaast zit ik elke week van hem te genieten, hij zet lijnen uit, geeft steekpasjes en straalt heel veel rust uit. Zijn ervaring telt op dit moment en laat anderen groeien zoals Christian. Laat staan dat hij op deze plek in grootse vorm raakt .... Hij is tenslotte ook niet voor niets aanvoerder met Jan. Dus Pietje heeft gelijk, wij moeten achter hem blijven staan en laat die pennenlikkers maar een eind heen schrijven. Theo is groots maar zal nog grootser worden bij AJAXXX. |
|
|
|