BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:02 schreef Pietje het volgende:
Voor alle criticasters van Theo Janssen:

Of je het nou leuk vindt of niet, Theo is speler van Ajax. Vorig seizoen was hij één van de uitblinkers van de eredivisie en voetballen hoef je hem niet te leren. Theo heeft voor mij de juiste mentaliteit, een winaarsmentaliteit, waar onze jonge spelers nog veel van kunnen opsteken. Het is verschrikkelijk jammer, dat Frank de Boer hem op een positite zet, waar Theo (nog) niet kan uitblinken. Dat is echter niet zijn schuld, maar die van de trainer. En verder, dat is zeker waar, is Theo wat uit vorm. Maar dat zijn op dit moment wel meer Ajacieden. Kom op mede-Ajacieden, sta als één man achter onze Theo Janssen!
POSITIEF zo hoort het bedankt Pietje je bent voor mij een echte Ajacied en Amsterdammer pik!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

POSITIEF zo hoort het bedankt Pietje je bent voor mij een echte Ajacied en Amsterdammer pik!
Dus als je niet achter Janssen zou staan, ben je geen Ajacied??? Lekker vaag gelul weer!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:25 schreef Bazz het volgende:
Ik moet dit even zeggen.
Theo speelt een andere rol als bij Twente vorig jaar. Daarnaast zit ik elke week van hem te genieten, hij zet lijnen uit, geeft steekpasjes en straalt heel veel rust uit. Zijn ervaring telt op dit moment en laat anderen groeien zoals Christian.
Laat staan dat hij op deze plek in grootse vorm raakt ....
Hij is tenslotte ook niet voor niets aanvoerder met Jan.
Dus Pietje heeft gelijk, wij moeten achter hem blijven staan en laat die pennenlikkers maar een eind heen schrijven. Theo is groots maar zal nog grootser worden bij AJAXXX.
Juist Bazz....Zo moeten we verder.....niet onze spelers gelijk afzeiken.... onder wat voor noemer ze ook zijn binnnen gehaald..... topper of geen topper..... ze zijn met andere verwachtingen naar Ajax gekomen..... laten we ze dan ook steunen zodat ze wel belangrijk kunnen worden voor ons....want vorm zit meestal tussen de oren....hou ze dus positief.......wij moeten ze blijven steunen want het zijn spelers van Ajax..... onbelangrijk waar ze vandaan komen.... want..... ze hebben voor ons cluppie gekozen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:38 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dus als je niet achter Janssen zou staan, ben je geen Ajacied??? Lekker vaag gelul weer!!
Doe eens niet zo negatief man.....
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 19 september 2011 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Doe eens niet zo negatief man.....
Wat is daar negatief aan? Ik stel je gewoon een vraag?
Pietje
 Pietje - maandag 19 september 2011 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Amsterdammer is oké en echt wel een Ajacied.
Zo zijn de meningen ook verdeeld over Mounir El Hamdaoui. Kennelijk net als bij Theo Janssen: je houdt van hem of je haat hem. Er schijnt geen mening tussenin te liggen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 september 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:45 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wat is daar negatief aan? Ik stel je gewoon een vraag?
Ik heb alleen gezegd dat ik vind dat je overdrijft wat betreft Theo Janssen....niet meer en niet minder...maak je niet te druk man....is slecht voor je Ajaxhart.
remco k
 remco k - dinsdag 20 september 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 22:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Amsterdammer is oké en echt wel een Ajacied.
Zo zijn de meningen ook verdeeld over Mounir El Hamdaoui. Kennelijk net als bij Theo Janssen: je houdt van hem of je haat hem. Er schijnt geen mening tussenin te liggen...
Inderdaad Pietje, dezelfde mensen die wel op Mounir lopen te zaniken lopen nu op de supporters te zeiken die Theo niet goed vinden.. Lekkere logica..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 september 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 00:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje, dezelfde mensen die wel op Mounir lopen te zaniken lopen nu op de supporters te zeiken die Theo niet goed vinden.. Lekkere logica..
Hey ouwe jouw reactie is logica zo kunnen we blijve mekkere....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 september 2011 - 00:31   quote  deeplink  
Wat is er mis met Theo....maarrehh wat is er eigenlijk mis met loislane of londskale...gvd effe z'n naam kwijt....maarehhh heeft die vent een verre reis geboekt ofzo whehehe???
Pietje
 Pietje - dinsdag 20 september 2011 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 00:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Wat is er mis met Theo....maarrehh wat is er eigenlijk mis met loislane of londskale...gvd effe z'n naam kwijt....maarehhh heeft die vent een verre reis geboekt ofzo whehehe???
Hahaha. Ik "miste" hem ook al. Vast opgesloten in de Bijlmerbajes ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 september 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2011 - 15:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Ik "miste" hem ook al. Vast opgesloten in de Bijlmerbajes ;-)
dat is nog te overleven....o kut maar wel zonder zijn leptop....
dege
 dege - vrijdag 30 september 2011 - 14:20   quote  deeplink  
het volgende stukje vind ik wel sterk over Theo:
Theo Janssen is de beste zomeraankoop van Ajax:
Godallemachtig, wat is er een nationale rel ontstaan over het functioneren van Theo Janssen bij Ajax. De middenvelder kwam aanzetten als de nieuwe grote man bij Ajax, maar schoof een plekje op onder Frank de Boer, en staat nu als controlerende middenvelder in het Ajax-systeem.

Wat een ramp. De getatoeëerde linkspoot zou niet meer elke week strooien met fantastische steekballetjes, afstandsschoten en vrije trappen. Je reinste flauwekul. Theo Janssen is de beste zomeraankoop van Ajax.
Op het middenveld van Ajax, dat al jaren drastisch onderschat wordt, staan twee grote talenten. Christian Eriksen en Siem de Jong. Twee jonge jongens uit de eigen jeugd (voor het gemak rekenen we Eriksen daartoe) die aanvallend een geweldig vermogen hebben. Siem draaft soms zelfs op in de spits, maar met de komst van de, voorlopig uitstekend functionerende Kolbeinn Sightorsson, is dat verleden tijd.

Eriksen werd door Janssen bij zijn presentatie al genoemd en geroemd. "Waarom zou je mij op '10' willen, als je daar Christian al hebt?" zei de ex-Vitessenaar. Hij ging er dus al zelf vanuit dat hij niet een plek als spelverdeler kreeg, in belang van de razendsnelle ontwikkeling van de Deen.

En in het systeem van Ajax heb je op het middenveld een controleur, een vooruitgeschoven middenvelder en een nummer '10'. Eriksen op de laatste plek dus, Siem de Jong is allesbehalve een verdedigende middenvelder, dus die komt vooruitgeschoven te staan. Dan is Janssen daar een uitstekende optie.

Janssen is verdedigend heel secuur, verricht (buiten het camerawerk) heel veel werk, loopt bijna alle gaten dicht, passt, loopt, hijgt en rookt niet eens. Op die positie is hij dus meerdere klassen beter dan een Enoh of een Anita. Kortom, Janssen verricht uitstekend werk.

Daarbij heeft hij ook een leidende rol. In het piepjonge middenveld van Ajax brengt hij balans en rust. Hij geldt als mentor voor de twee jongelingen, die bij vlagen nog wat onbevangen spelen. En Janssen schikt zich uitstekend in zijn rol, behalve dan als hij gewisseld wordt voor Enoh, wat ook gewoon een belediging is.

Het nieuwe werk van Janssen wordt ernstig onderschat. Bij Twente kreeg hij inderdaad de vrijheid, maar destijds was er een Wout Brama die het verdedigende werk deed. Janssen, ondanks dat hij niet zo aanvallend meer speelt, is gewoon nog steeds een middenvelder die er bovenuit steekt. Als we maar verder kijken dan het tv-scherm. Als we maar gewoon door de bril van Frankie kijken.
bron: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/67684/theo-janssen-is-de-beste-zomeraankoop-van-ajax
Vind het een mooi en goed stuk, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben. Nog steeds heb ik de overtuiging dat als je Theo een linie naar voor schuift naast Eriksen en Enoh of Anita erachter dat het middenveld nog eens zo sterk word.
Grasmaaier
 Grasmaaier - vrijdag 30 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:20 schreef dege het volgende:
Godallemachtig, wat is er een nationale rel ontstaan over het functioneren van Theo Janssen bij Ajax. De middenvelder kwam aanzetten als de nieuwe grote man bij Ajax, maar schoof een plekje op onder Frank de Boer, en staat nu als controlerende middenvelder in het Ajax-systeem.

Wat een ramp. De getatoeëerde linkspoot zou niet meer elke week strooien met fantastische steekballetjes, afstandsschoten en vrije trappen. Je reinste flauwekul. Theo Janssen is de beste zomeraankoop van Ajax.
Op het middenveld van Ajax, dat al jaren drastisch onderschat wordt, staan twee grote talenten. Christian Eriksen en Siem de Jong. Twee jonge jongens uit de eigen jeugd (voor het gemak rekenen we Eriksen daartoe) die aanvallend een geweldig vermogen hebben. Siem draaft soms zelfs op in de spits, maar met de komst van de, voorlopig uitstekend functionerende Kolbeinn Sightorsson, is dat verleden tijd.

Eriksen werd door Janssen bij zijn presentatie al genoemd en geroemd. "Waarom zou je mij op '10' willen, als je daar Christian al hebt?" zei de ex-Vitessenaar. Hij ging er dus al zelf vanuit dat hij niet een plek als spelverdeler kreeg, in belang van de razendsnelle ontwikkeling van de Deen.

En in het systeem van Ajax heb je op het middenveld een controleur, een vooruitgeschoven middenvelder en een nummer '10'. Eriksen op de laatste plek dus, Siem de Jong is allesbehalve een verdedigende middenvelder, dus die komt vooruitgeschoven te staan. Dan is Janssen daar een uitstekende optie.

Janssen is verdedigend heel secuur, verricht (buiten het camerawerk) heel veel werk, loopt bijna alle gaten dicht, passt, loopt, hijgt en rookt niet eens. Op die positie is hij dus meerdere klassen beter dan een Enoh of een Anita. Kortom, Janssen verricht uitstekend werk.

Daarbij heeft hij ook een leidende rol. In het piepjonge middenveld van Ajax brengt hij balans en rust. Hij geldt als mentor voor de twee jongelingen, die bij vlagen nog wat onbevangen spelen. En Janssen schikt zich uitstekend in zijn rol, behalve dan als hij gewisseld wordt voor Enoh, wat ook gewoon een belediging is.

Het nieuwe werk van Janssen wordt ernstig onderschat. Bij Twente kreeg hij inderdaad de vrijheid, maar destijds was er een Wout Brama die het verdedigende werk deed. Janssen, ondanks dat hij niet zo aanvallend meer speelt, is gewoon nog steeds een middenvelder die er bovenuit steekt. Als we maar verder kijken dan het tv-scherm. Als we maar gewoon door de bril van Frankie kijken.
bron: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/67684/theo-janssen-is-de-beste-zomeraankoop-van-ajax
Vind het een mooi en goed stuk, hoewel ik het er niet helemaal mee eens ben. Nog steeds heb ik de overtuiging dat als je Theo een linie naar voor schuift naast Eriksen en Enoh of Anita erachter dat het middenveld nog eens zo sterk word.
+1100

&

-1100

Omdat,
Ja hij verricht heel veel mentaal werk tegenover de jonge jongens, maar de camera's zullen daar niet eens een 20% van opnemen.. als regisseur in het veld en als mentor buiten het veld is het een erg bruikbare speler voor ajax.

Echter,
Speelt hij niet met de flair waarmee hij bij Fc Pony wel speelde, maar dat is misschien volledig aan Theo te wijten aangezien hij (in mijn ogen) verwachtte dat het 'een eitje' zou zijn om bij de landskampioen op het middenveld te staan.

2 gedachtes en ik hoop dat de bovenste de boventoon zal voeren de komende tijd!
remco k
 remco k - vrijdag 30 september 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 14:20 schreef dege het volgende:

Ik heb het stukje ook gelezen, en kan niet anders concluderen dat de persoon die dit geschreven heeft met z'n hoofd in zijn reet Ajax heeft gevolgd de afgelopen weken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 september 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 september 2011 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het stukje ook gelezen, en kan niet anders concluderen dat de persoon die dit geschreven heeft met z'n hoofd in zijn reet Ajax heeft gevolgd de afgelopen weken..
Whahahahahaha......volgens anderen zit ik ook in jou reet......wat is dat toch???
Theo is dus rete goed.....iets anders kan ik er niet van maken
Eide
 Eide - zaterdag 01 oktober 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Heel Ajax steekt nog niet in goede doen, en dus is het niet vreemd dat Theo dat ook niet doet. Daarnaast weet de Boer natuurlijk beter dan wij wat de beperkingen van Theo zijn. Als je zelf interviews met Theo leest dan vindt hij zijn jaar als controleur bij Twente zijn beste jaar.

Mijn mening is dat Theo het probleem niet is. Het elftal gebruikt Theo niet goed genoeg. Hij krijgt te weinig ballen, en als hij een bal krijgt is dat vaak van Jan Vertonghen die dan al naast hem staat. Ze creëer je geen diepgang en snelheid.

Daarnaast staat Ajax met Eriksen en Siem vaak heel diep. Het is daardoor amper te doen om van ver weg een goede bal of steekpass the geven. Het zou als schelen als Siem bijvoorbeeld minder diep zou staan en Jan iets minder ver zou inschuiven bij balbezit.

De vraag is dan wel of je moet willen om je speelstijl aan te passen aan 1 speler. Ik zou zelf wel eens een experiment willen zien met Theo op de plek van Siem en dan Anita bijvoorbeeld erachter.
dege
 dege - zaterdag 01 oktober 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 11:17 schreef Eide het volgende:
Heel Ajax steekt nog niet in goede doen, en dus is het niet vreemd dat Theo dat ook niet doet. Daarnaast weet de Boer natuurlijk beter dan wij wat de beperkingen van Theo zijn. Als je zelf interviews met Theo leest dan vindt hij zijn jaar als controleur bij Twente zijn beste jaar.

Mijn mening is dat Theo het probleem niet is. Het elftal gebruikt Theo niet goed genoeg. Hij krijgt te weinig ballen, en als hij een bal krijgt is dat vaak van Jan Vertonghen die dan al naast hem staat. Ze creëer je geen diepgang en snelheid.

Daarnaast staat Ajax met Eriksen en Siem vaak heel diep. Het is daardoor amper te doen om van ver weg een goede bal of steekpass the geven. Het zou als schelen als Siem bijvoorbeeld minder diep zou staan en Jan iets minder ver zou inschuiven bij balbezit.

De vraag is dan wel of je moet willen om je speelstijl aan te passen aan 1 speler. Ik zou zelf wel eens een experiment willen zien met Theo op de plek van Siem en dan Anita bijvoorbeeld erachter.
dat roep ik de hele tijd al dat janssen op de plek moet staan van siem en anita of enoh erachter. maar blijkbaar kan siem helemaal niks verkeerd doen en mag hij iedere wedstrijd blijven staan, als ajax op deze manier blijft spelen zoals ze nu doen zal janssen daardoor het slachtoffer worden en straks worden betiteld als een miskoop, terwijl hij gewoonweg niet juist word gebruikt.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - zaterdag 01 oktober 2011 - 13:52   quote  deeplink  
SIEM ERUIT EN THEO OP ZIJN PLEK. BENUT IEDEREENS STERKE PUNTEN NOU EENS! KUT TRAINERS DIE ALLES BETER DENKEN TE WETEN. SIEM FUNCTIONEERT DAAR NIET. WEG ERMEE EN THEO OP ZIJN PLEK. EN DAARNA VAN DER WIEL VERVANGEN OOK ZO'N DRAMA. WORDT TEGEN PSV EN REAL VOLLEDIG VOORBIJ GELOPEN!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 01 oktober 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 13:52 schreef echte ajaxfan! het volgende:
SIEM ERUIT EN THEO OP ZIJN PLEK. BENUT IEDEREENS STERKE PUNTEN NOU EENS! KUT TRAINERS DIE ALLES BETER DENKEN TE WETEN. SIEM FUNCTIONEERT DAAR NIET. WEG ERMEE EN THEO OP ZIJN PLEK. EN DAARNA VAN DER WIEL VERVANGEN OOK ZO'N DRAMA. WORDT TEGEN PSV EN REAL VOLLEDIG VOORBIJ GELOPEN!
Je Caps lock blijft hangen man!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 01 oktober 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 13:52 schreef echte ajaxfan! het volgende:
caps-lock-a.jpg
caps-lock-no-tnecessary-all-the-time.jpg
caps-lock.jpg
ktotheb
 ktotheb - zaterdag 01 oktober 2011 - 14:16   quote  deeplink  
Het geval Theo Janssen blijft nog wel een poosje onderwerp van discussie denk ik. Ik vind dat hij tot nu toe onder de maat presteert, zowel verdedigend als aanvallend. Zijn man scoort toch wel vaak, of komt in ieder geval vrij. Daanrnaast zie je dat hij zelf ook nog te geforceerd speelt. Elke keer als hij de bal heeft zie je dat hij direct die beslissende pass wil geven, waardoor hij vaak onmogelijke ballen geeft.
Ik denk dat het aanvallende aspect vanzelf op zijn plek gaat vallen als hij wat langer bij Ajax zit en de druk er een beetje vanaf is. Verdedigend blijft hij denk ik toch wel wat zwak. Maar hoeveel verdedigend werk hij moet verrichten is ook afhankelijk van de rest van het elftal en daar schuilt het grootste probleem in volgens mij. Ajax begon onder de Boer zo goed, omdat ze constant druk zetten naar voren. Dat is steeds minder geworden, waardoor ze tegen bijvoorbeeld Twente de tegenstander in de wedstrijd laten komen. Als ze gewoon elke wedstrijd volop druk naar voren gaan zetten vanaf het begin, wordt het voor Theo ook makkelijker om goed te gaan spelen.
Als laatste is Theo de enige linksbenige middenvelder bij Ajax. Bij goed combinatievoetbal is dat wel degelijk erg belangrijk.

Hij presteert momenteel zwaar onder de maat, maar kan best terugkeren naar het niveau dat hij bij Twente haalde en dan zou hij ook voor dit team een aanvulling kunnen zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 01 oktober 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 14:16 schreef ktotheb het volgende:
Het geval Theo Janssen blijft nog wel een poosje onderwerp van discussie denk ik. Ik vind dat hij tot nu toe onder de maat presteert, zowel verdedigend als aanvallend. Zijn man scoort toch wel vaak, of komt in ieder geval vrij. Daanrnaast zie je dat hij zelf ook nog te geforceerd speelt. Elke keer als hij de bal heeft zie je dat hij direct die beslissende pass wil geven, waardoor hij vaak onmogelijke ballen geeft.
Ik denk dat het aanvallende aspect vanzelf op zijn plek gaat vallen als hij wat langer bij Ajax zit en de druk er een beetje vanaf is. Verdedigend blijft hij denk ik toch wel wat zwak. Maar hoeveel verdedigend werk hij moet verrichten is ook afhankelijk van de rest van het elftal en daar schuilt het grootste probleem in volgens mij. Ajax begon onder de Boer zo goed, omdat ze constant druk zetten naar voren. Dat is steeds minder geworden, waardoor ze tegen bijvoorbeeld Twente de tegenstander in de wedstrijd laten komen. Als ze gewoon elke wedstrijd volop druk naar voren gaan zetten vanaf het begin, wordt het voor Theo ook makkelijker om goed te gaan spelen.
Als laatste is Theo de enige linksbenige middenvelder bij Ajax. Bij goed combinatievoetbal is dat wel degelijk erg belangrijk.

Hij presteert momenteel zwaar onder de maat, maar kan best terugkeren naar het niveau dat hij bij Twente haalde en dan zou hij ook voor dit team een aanvulling kunnen zijn.
De enige linksbenige spelers bij Barca zijn Abidal en Messi, het hele middenveld plus linkerijde zijn rechtsbenig.. Niet dat het relevant is, maar bij het hedendaagse voetbal is het door het vele bewegen niet meer nodig om een linksbenige middenvelder in je team te hebben..
ktotheb
 ktotheb - zaterdag 01 oktober 2011 - 20:15   quote  deeplink  
ik noem het ook als laatste. Erg belangrijk is het misschien niet, maar toch vind ik het persoonlijk wel heel handig om 1 linkspoot op je middenveld te hebben. Zo kan je het spel toch makkelijker alle kanten op verdelen
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 01 oktober 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 20:15 schreef ktotheb het volgende:
ik noem het ook als laatste. Erg belangrijk is het misschien niet, maar toch vind ik het persoonlijk wel heel handig om 1 linkspoot op je middenveld te hebben. Zo kan je het spel toch makkelijker alle kanten op verdelen
eens! maar dan moet diegene wel 100% goed spelen
dege
 dege - zondag 02 oktober 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

klopt, maar als je terug leest hier in het topic is iedereen erover eens waarom theo zo speelt.
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 oktober 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 oktober 2011 - 21:33 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Ja dat klopt helemaal, en dat doet hij momenteel absoluut niet, maar ik denk dat hij nog wel naar die 100% kan groeien. Maar ik had bijvoorbeeld graag gezien dat Sneijder gebleven was, dan hadden we een extra linksbenige optie.

Beetje off-topic misschien, maar weet je welke middenvelder ik af en toe echt mis? De Zeeuw! Hij doet het fantastisch in Rusland en zijn power hadden we echt wel kunnen gebruiken. Hij met Theo op 1 middenveld, dan zou Theo het misschien ook beter doen, omdat ik denk dat de Zeeuw meer verdedigend werk opknapt dan de Jong
amsterdam123
 amsterdam123 - zondag 02 oktober 2011 - 13:47   quote  deeplink  
ik vind dat mensen hier is niet zo moete zite zijken op jansen hy heeft gewoon efen wa tijd nodig dat hat die ook nodig by twente dus mensen zijk niet zo en geef die jongen de tijd
baco74
 baco74 - zondag 02 oktober 2011 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:47 schreef amsterdam123 het volgende:
ik vind dat mensen hier is niet zo moete zite zijken op jansen hy heeft gewoon efen wa tijd nodig dat hat die ook nodig by twente dus mensen zijk niet zo en geef die jongen de tijd
iek znap geen reejt va jou tekztuh.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:56 schreef baco74 het volgende:

[..]

iek znap geen reejt va jou tekztuh.
Mar da si tog lochisj?
Hu ken nei andurs pratuh dan dit..
baco74
 baco74 - zondag 02 oktober 2011 - 13:59   quote  deeplink  
Oow,dan is ut goet.
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 oktober 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Ik vind dat bezoekers van een Ajax forum mogen discussiëren over een speler die momenteel in de spotlight staat, omdat hij nieuw is en slecht speelt op een voor hem nieuwe positie. Natuurlijk mogen wij hier kritisch zijn.

Daarnaast vind ik dat jouw spelling het heel moeilijk maakt om je serieus te nemen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:59 schreef baco74 het volgende:
Oow,dan is ut goet.
Ik denk da du leterz va zun teotsunbor vurwiselt zin.. En nu ken hu neit mer nomal typuh..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 13:59 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Ik vind dat bezoekers van een Ajax forum mogen discussiëren over een speler die momenteel in de spotlight staat, omdat hij nieuw is en slecht speelt op een voor hem nieuwe positie. Natuurlijk mogen wij hier kritisch zijn.

Daarnaast vind ik dat jouw spelling het heel moeilijk maakt om je serieus te nemen.
Dat je überhaupt inhoudelijk op hem reageert.. ;-)
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 oktober 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:01 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Dat je überhaupt inhoudelijk op hem reageert.. ;-)
Goed voorbeeld doet volgen :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:02 schreef ktotheb het volgende:

[..]

Goed voorbeeld doet volgen :P
Bij hem (helaas) niet..
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 oktober 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Bij hem (helaas) niet..
oowkee dan vollug uk zein voobeelt wel
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 oktober 2011 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Bij hem (helaas) niet..
Niemand is perfect........gewoon doorheen scrabbellen
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:05 schreef ktotheb het volgende:

[..]

oowkee dan vollug uk zein voobeelt wel
Deon wu ok as hu eits zech..
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:05 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niemand is perfect........gewoon doorheen scrabbellen
Ik vind het wel grappig hoe hij reageert.. Kan ik wel om lachen ;-)
ktotheb
 ktotheb - zondag 02 oktober 2011 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:06 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Deon wu ok as hu eits zech..
hahaha die moest ik wel even 3x lezen :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 02 oktober 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:07 schreef ktotheb het volgende:

[..]

hahaha die moest ik wel even 3x lezen :P
Hahaha!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 oktober 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Wat jij vindt kan MIJ gestolen worden!! Dit forum is om een discussie te voeren, niet om elkaar in de reet te kruipen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2011 door amsterdammer113 --
baco74
 baco74 - zondag 02 oktober 2011 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:12 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Wat jij vindt kan MIJ gestolen worden!! Dit forum is om een discussie te voeren, niet om elkaar in de reet te kruipen!!
He ja, laten we nog ff in elkaars reet kruipen.
Schijt aan alles en iedereen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 oktober 2011 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 14:23 schreef baco74 het volgende:

[..]

He ja, laten we nog ff in elkaars reet kruipen.
Schijt aan alles en iedereen.
Whahahahahahahaha ;-)
alibabba
 alibabba - zondag 02 oktober 2011 - 22:06   quote  deeplink  
Elke KNUPPEL kan zien dat Janssen niet rendeert op deze positie. Hij brengt voetballend wel zo weinig op deze positie..Janssen moet een linie naar voren en als dat niet helpt, moet hij buiten het elftal!! Elke speler word zwakker door zijn optreden op deze positie. Waarom ziet FRANK dit niet?? Het is eigenwijs zijn en niet toegeven aan zijn blunders!!! Totdat Ajax op een achterstand staat dat ie wakker word, maar dan kan het zomaar te laat zijn...
Pietje
 Pietje - zondag 02 oktober 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 22:06 schreef alibabba het volgende:
Elke KNUPPEL kan zien dat Janssen niet rendeert op deze positie. Hij brengt voetballend wel zo weinig op deze positie..Janssen moet een linie naar voren en als dat niet helpt, moet hij buiten het elftal!! Elke speler word zwakker door zijn optreden op deze positie. Waarom ziet FRANK dit niet?? Het is eigenwijs zijn en niet toegeven aan zijn blunders!!! Totdat Ajax op een achterstand staat dat ie wakker word, maar dan kan het zomaar te laat zijn...
Dat ben ik helemaal met je eens, alibabba. Ik heb dit ook vaker geschreven in diverse topics. Jezus-nog-aan-toe wat is die de Boer eigenwijs. En van zijn wissels gedurende de wedstrijden, snap ik ook helemaal niks.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 02 oktober 2011 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 22:06 schreef alibabba het volgende:
Je hebt helemaal gelijk man! Het elftal lijkt totaal niet te renderen en Frank houd koppig vol! Ik snap het niet!!
joduh
 joduh - zondag 02 oktober 2011 - 22:19   quote  deeplink  
ik vind het nie ok dat de schuld op theo wordt gelegt man.......
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 oktober 2011 - 22:19 schreef joduh het volgende:
ik vind het nie ok dat de schuld op theo wordt gelegt man.......
En toch is het een droplul..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

0.0093250