|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Las het stukje net maar daar maak ik uit op dat het niet zijn keuze is om controlerende middenvelder te staan. Geluk bij een ongeluk dat Sig geblesserd is misschien dat we nu van Theo kunnen genieten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 - 15:36 schreef joduh het volgende:[..] nope f-side.....das te makkelijk ouwe.......jij heb commentaar op mensen die het niet zien zitten in frankie man.....maar wees eens eerlijk en wat heeft frankie nou gebracht bij ons???? de derde ster?????dat was ongelofelijke mazzel gap....kampioen van de armoede man.....(was er wel blij mee man!!!)hahhaha ok man,1 goeie wedstrijd tegen milan??????dat is 100% waar!!!!! maar voor de rest?????en ga nou niet weer cryptozinnetjes maken voor me want puzelen is nie mijn hobby ouwe!!!! frank is ajacied!!!!!!!maar coach?????? Frank heeft in tegenstelling tot van Basten en bijvoorbeeld Martin Jol bewezen bij de jeugd de elftallen beter te maken (ik weet het, het is jeugd en geen 1e elftal)Als je bijvoorbeeld de A1 onder zijn leiding zag, dan was het echt fantastisch hoe dat elftal speelde en het positiespel was om bij te watertanden.
Hij is gewoon op zoek naar de beste opstelling en manier om te spelen binnen de Ajax traditie en heeft heel lang vast gehouden aan een opstelling waar wij het allebei niet mee eens waren..Nu schijnt hij eindelijk overtuigt te zijn van Janssen een linie vooruit naast Erikssen en hopelijk veranderd hij dat ook niet meer. Als Boilesen dan ook nog fit wordt en Anita op het middenveld achter Janssen en Erikssen gaat spelen, dan zal het snel beter gaan verwacht ik.
Ajax moet nu tot aan de winterstop alles winnen en dat is gewoon goed te doen..
Maar als antwoord op je vraag de Boer een coach?? Ik denk het wel, al zoal hij net als veel spelers in het eerste zoals Erikssen Boerrigter Sulejmani Anita Wiel Boilesen en nog een paar nog wel veel leren.. Of hij die tijd gaat krijgen??? Wat mij betreft wel.. Gaat hij van jou die tijd ook krijgen??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hier ben ik het volledig mee eens.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 oktober 2011 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2011 - 10:01 schreef Hummel10 het volgende:[..] Las het stukje net maar daar maak ik uit op dat het niet zijn keuze is om controlerende middenvelder te staan. Geluk bij een ongeluk dat Sig geblesserd is misschien dat we nu van Theo kunnen genieten hij gaf op tv ook al aan dat positie niet veel uitmaakte. maar dat er teveel op zeker werd gevoetbalt. en de bal steeds terug naar keeper ging inplaats van naar hem. op deze plaats krijgt hij wel de bal en dat is wat hij wou. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ik weet het 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar als hij op deze plek blijft spelen gaan we genieten!! Theo, Theo, Theo! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
met theo is helemaal niks meer mis.. dat zie je nu wel weer |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zoals meerdere hier alzeiden.. POSSITIE !!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
met theo was niks mis.....met de boer wel!!!!!topicnaam veranderen maar dan..... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: yep.... eigenlijk komt het er wel op neer... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
ZONDAG ALLE BALLEN OP THEO . HEERLIJK GESPEELD VANDAAG ,HEB GENOTEN VAN HEM . |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
welko=m bij de grootste club van nederland theo!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: is wel duidelijk................... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Hij zal toch nog wel steeds op linkshalf staan nu enoh er niet is.Wat denken jullie ???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En topic opening dan ook maar.. Je draait om als een blad aan de boom man.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik ben dan maar de eerste die mijn mening over Janssen bij ga stellen.........zoals hij nu staat is hij van waarde...........sorry gappies...........mischien word ik nog wel fan van hem.....ga het nog ff aanzien |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik vind het jammer voor theo dat het niet is gelukt als VM. Maar hij laat het team wel beter spelen. maar komt dat omdat Siem niet op het middenveld speelt of dat Theo naar voren is geschoven!! denk dat het wel beide wel iets mee te maken heeft!! Siem in de spits en het team gaat beter spelen dan siem op het middenveld!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 oktober 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
zal iemand een toppic openen: Wat is er mis met Vanderwiel? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Helemaal nix mis mee, wel met de boer om hem al weken op de verkeerde positie te zetten Even op dit forum kijken Frank dat brengt punten op.... Siem speelt veel beter als spits als dat hij op 10 staat. Er is dus niks aan de hand met de spelers,ze staan alleen niet goed op hun positie Frank... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja dat is een goeie, open hem maar zou ik zeggen....en de reakties komen vanzelf.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben dan maar de eerste die mijn mening over Janssen bij ga stellen.........zoals hij nu staat is hij van waarde...........sorry gappies...........mischien word ik nog wel fan van hem.....ga het nog ff aanzien Wie weet pik...laat Theo eerst zondag zijn best maar eens doen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Helemaal nix mis mee, wel met de boer om hem al weken op de verkeerde positie te zetten Even op dit forum kijken Frank dat brengt punten op.... Siem speelt veel beter als spits als dat hij op 10 staat. Er is dus niks aan de hand met de spelers,ze staan alleen niet goed op hun positie Frank... hij kan niet meer op 10 spelen want een 10-positie hebben we niet meer!!!! siem is beter in de aanval dan op het middenveld daar ben ik het wel mee eens!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:Helemaal nix mis mee, wel met de boer om hem al weken op de verkeerde positie te zetten Even op dit forum kijken Frank dat brengt punten op.... Siem speelt veel beter als spits als dat hij op 10 staat. Er is dus niks aan de hand met de spelers,ze staan alleen niet goed op hun positie Frank... Stonden, als het nu goed staat moeten we dat ook zeggen toch., |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Siem is zoals ik al 2 jaar roep gewoon geen middenvelder maar een spits.. |
|
|
|
|
lereeeen
|
|
|
quote: dat is onzin wat je zegt siem is geen spits |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En onderbouw dat nou eens.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Wat hij wel is vind ik niet totaal niet belangrijk. Feit is dat op het middenveld tekort komt en in de spits eigenlijk altijd wel een zeven haalt. Dus laat Siem daar lekker staan tot dat Sightorsson weer fit en daarna mag hij de bank warm gaan houden. Sneu voor hem maar de beste moeten spelen.
ps Ik vond Theo gisteren echt fantastisch spelen!!! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Siem is inderdaad geen echte spits hij mist teveel kansen ,maar hij is zeker geen middenvelder dan maar liever in de spits misschien gaat hij toch nog scoren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat is onzin wat je zegt, Siem is geen middenvelder maar een spits. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Reagerende op de laatste posts vind ik Siem uitstekend voor de positie op 10 zoals deze vroeger werd ingevuld. Helaas bewijst hij dit seizoen veel te veel kansen nodig te hebben voor een echte spits. Of misschien dat hij wat tijd nodig heeft om te wennen, kan ook. Maar zoals ik in een andere topic aangaf zou ik heel graag Bulykin eens de kans zien krijgen om een wedstrijd of 3 als basisspeler te starten. Zo krijgt hij een eerlijke kans om te schitteren als doelpuntenmaker of misschien hopeloos te falen, maar dan weten we tenminste hoe of wat.
Terug on topic...
Heerlijk dat Janssen eindelijk de positie en dus de kans krijgt om te laten zien waarom hij vorig seizoen zo waardevol was en hij door ons is aangekocht.
Verder erger ik me aan Eriksen en wil ik tegen hem zeggen: ROT OP bij die vrije trappen! Die zijn voor Theo!!! En afgelopen zaterdag, na 2 mislukte vrije trappen vond ik het wel mooi dat het hele stadion liet weten dat Theo ze moet nemen en niet meneertje Eriksen!!! Theo Theo Theo!!!
En voordat ik ruzie krijg met Eriksen fans ;-) Ik zie heus wel dat deze jongeman in aanleg een hele goede speler kan worden. Maar hij moet even doorhebben wanneer het zijn beurt is en wanneer niet.
En Theo...laat je verdomme niet wegsturen bij zo'n vrije trap man! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 14:44 schreef Stanley het volgende:Reagerende op de laatste posts vind ik Siem uitstekend voor de positie op 10 zoals deze vroeger werd ingevuld. Helaas bewijst hij dit seizoen veel te veel kansen nodig te hebben voor een echte spits. Of misschien dat hij wat tijd nodig heeft om te wennen, kan ook. Maar zoals ik in een andere topic aangaf zou ik heel graag Bulykin eens de kans zien krijgen om een wedstrijd of 3 als basisspeler te starten. Zo krijgt hij een eerlijke kans om te schitteren als doelpuntenmaker of misschien hopeloos te falen, maar dan weten we tenminste hoe of wat. Terug on topic... Heerlijk dat Janssen eindelijk de positie en dus de kans krijgt om te laten zien waarom hij vorig seizoen zo waardevol was en hij door ons is aangekocht. Verder erger ik me aan Eriksen en wil ik tegen hem zeggen: ROT OP bij die vrije trappen! Die zijn voor Theo!!! En afgelopen zaterdag, na 2 mislukte vrije trappen vond ik het wel mooi dat het hele stadion liet weten dat Theo ze moet nemen en niet meneertje Eriksen!!! Theo Theo Theo!!! En voordat ik ruzie krijg met Eriksen fans ;-) Ik zie heus wel dat deze jongeman in aanleg een hele goede speler kan worden. Maar hij moet even doorhebben wanneer het zijn beurt is en wanneer niet. En Theo...laat je verdomme niet wegsturen bij zo'n vrije trap man! Eriksen neemt de vrije trappen vanaf links omdat die beter door een rechtspoot genomen moet worden! Theo neemt de vrije trappen van rechts omdat die beter door iemand die een goeie linker heeft! de plaats moet wel dicht bij de goal zijn anders neemt jan of toby de vrije trap met een harde knal!
Eriksen moet idd beter die vrije trappen nemen.
het zou beter zijn als we iemand hadden die 2 benig is, die ook nog een goeie vrije trap heeft! dan heb je die discussie niet! maar Theo de vrije trappen laten nemen vanaf de rechterkant gaat zo wie zo niet goed want dat kan gewoon niet! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
alle ballen op theo.............. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hopelijk heeft Frank zijn les geleerd het heeft even geduurd, laat hem nu staan als aanvallende middenvelder. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 17:14 schreef nora het volgende:Hopelijk heeft Frank zijn les geleerd het heeft even geduurd, laat hem nu staan als aanvallende middenvelder. precies nora! het is nou allemaal hosanna man......maar frank had dit al veel eerder moeten doen man...stonden we in ieder geval geen 6 punten achter....... maar ik hou mijn hart vast als iedereen weer fit is........hahahahah |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 - 14:44 schreef Stanley het volgende:Reagerende op de laatste posts vind ik Siem uitstekend voor de positie op 10 zoals deze vroeger werd ingevuld. Helaas bewijst hij dit seizoen veel te veel kansen nodig te hebben voor een echte spits. Of misschien dat hij wat tijd nodig heeft om te wennen, kan ook. Maar zoals ik in een andere topic aangaf zou ik heel graag Bulykin eens de kans zien krijgen om een wedstrijd of 3 als basisspeler te starten. Zo krijgt hij een eerlijke kans om te schitteren als doelpuntenmaker of misschien hopeloos te falen, maar dan weten we tenminste hoe of wat. Terug on topic... Heerlijk dat Janssen eindelijk de positie en dus de kans krijgt om te laten zien waarom hij vorig seizoen zo waardevol was en hij door ons is aangekocht. Verder erger ik me aan Eriksen en wil ik tegen hem zeggen: ROT OP bij die vrije trappen! Die zijn voor Theo!!! En afgelopen zaterdag, na 2 mislukte vrije trappen vond ik het wel mooi dat het hele stadion liet weten dat Theo ze moet nemen en niet meneertje Eriksen!!! Theo Theo Theo!!! En voordat ik ruzie krijg met Eriksen fans ;-) Ik zie heus wel dat deze jongeman in aanleg een hele goede speler kan worden. Maar hij moet even doorhebben wanneer het zijn beurt is en wanneer niet. En Theo...laat je verdomme niet wegsturen bij zo'n vrije trap man! Iedereen kan het hier wel roepen dat Erikssen bij die vrije trappen weg moet gaan, maar als men afspraken maakt binnen de ploeg is het wel heel zielig om Erikssen daar voor uit te gaan schelden.. Theo gaf gister zelfs twee keer aan dat Erikssen die bal MOEST nemen..
Misschien dan iets meer info, de ploeg heeft gesproken over standaard situaties, en de goede koppers willen allemaal een indraaiende bal, en Theo kan die vanaf links dus niet geven, en aangezien Erikssen de persoon is met het beste rechterbeen van de ploeg, neemt hij die vrije trappen.. Dus iets wat door de ploeg in zijn geheel is besloten.. Beetje sneu om Erikssen daar dan de schuld van te geven, al geef ik dan weer eerlijk toe dat die ballen vaak niet goed genoeg zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent ook zo veranderlijk als het weer kerel.. Eerst moest je niks van hem weten en vond je het geen Ajacied, een schande dat hij die band om moest hebben en wou je hem uberhaubt niet bij Ajax zien. Hij speelde in eerste instantie dramatisch en toen vond je dat nog steeds, en nu speelt hij twee goede wedstrijden bij Ajax en is hij de grote meneer en de beste man aan Ajax zijde en nog meer van die kolder?? Beetje raar van je pik,dacht dat jij welwat ruggegraat had wat betreft je mening over mensen en spelers.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ho ho ho leipo!!!!! zoek mijn posts maar terug man!!heb altijd gezegt dat ik hem een klasse voetballer vind en ben fan van zijn spel!!!! ik vind en vond hem geen`JOOD!!!!!!!! maar het is verreweg de beste voetballer op de nederlandse velden momenteel!!!! en op het plekkie waar hij nu staat gaat hij dat bewijzen ouwe!!!!! en nog steeds wil ik hem niet als aanvoerder zien,hij staat onder de grote 2 bij mij!!!! 1 jantje en 2 toby!!!!!!!! dus van dat ruggegraat moet je ff bij jezelf wezen ... ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben dan maar de eerste die mijn mening over Janssen bij ga stellen.........zoals hij nu staat is hij van waarde...........sorry gappies...........mischien word ik nog wel fan van hem.....ga het nog ff aanzien respect gappie!!! |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Ik denk dat De Jong wel heeft laten zien(dinsdag) geen echte spits te zijn , net niet voetballer, waar je hem ook neer zet . |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ben dan maar de eerste die mijn mening over Janssen bij ga stellen.........zoals hij nu staat is hij van waarde...........sorry gappies...........mischien word ik nog wel fan van hem.....ga het nog ff aanzien verander je Avatar maar...... ;-) |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Zondag tegen Feyenooit gaat hij weer flink knallen met een goal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 11:13 schreef joduh het volgende:ho ho ho leipo!!!!! zoek mijn posts maar terug man!!heb altijd gezegt dat ik hem een klasse voetballer vind en ben fan van zijn spel!!!! ik vind en vond hem geen`JOOD!!!!!!!! maar het is verreweg de beste voetballer op de nederlandse velden momenteel!!!! en op het plekkie waar hij nu staat gaat hij dat bewijzen ouwe!!!!! en nog steeds wil ik hem niet als aanvoerder zien,hij staat onder de grote 2 bij mij!!!! 1 jantje en 2 toby!!!!!!!! dus van dat ruggegraat moet je ff bij jezelf wezen ... ;-) Niks anders als wat ik zeg toch?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 13:04 schreef sebas79 het volgende:[..] Ik denk dat De Jong wel heeft laten zien(dinsdag) geen echte spits te zijn , net niet voetballer, waar je hem ook neer zet . Torres ook geen echte spits dus?? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: weet ik niet man...ik beschildig jou nergens van waardeloze zak!!!!!! jij mijn wel pipo!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
THEO IS DE HELD VAN AMSTERDAAAAM, THEO IS DE HELD, THEO IS DE HELD, THEO IS DE HELD VAN AMSTERDAAAAM.
alvast een voorproefje op zondag |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:52 schreef Grasmaaier het volgende:THEO IS DE HELD VAN AMSTERDAAAAM, THEO IS DE HELD, THEO IS DE HELD, THEO IS DE HELD VAN AMSTERDAAAAM. alvast een voorproefje op zondag HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
+30 |
|
|
|