BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sebas79
 sebas79 - donderdag 20 oktober 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Torres ook geen echte spits dus??
Torres is wel een echte spits ja , je wilt die 2 toch niet met elkaar vergelijken hoop ik . Jij vindt De Jong wel een (goeie) spits ,ik vindt het niks sorry
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 18:48 schreef joduh het volgende:

[..]

weet ik niet man...ik beschildig jou nergens van waardeloze zak!!!!!! jij mijn wel pipo!!!!!
ik bescilgig je toch niet??
remco k
 remco k - donderdag 20 oktober 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 20:24 schreef sebas79 het volgende:

[..]

Torres is wel een echte spits ja , je wilt die 2 toch niet met elkaar vergelijken hoop ik . Jij vindt De Jong wel een (goeie) spits ,ik vindt het niks sorry
Waarom heeft de Jong afgelopen dinsdag laten zien geen spits te zijn dan?? Om de kansen die hij miste??
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 oktober 2011 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom heeft de Jong afgelopen dinsdag laten zien geen spits te zijn dan?? Om de kansen die hij miste??
Yep, was niet al te best, ook al had hij wel wat kansjes en gaat het steeds beter, maar een echte killer..... Nee dat is hij gewoon niet.
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2011 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 18:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Yep, was niet al te best, ook al had hij wel wat kansjes en gaat het steeds beter, maar een echte killer..... Nee dat is hij gewoon niet.
Hoeft hij van mij als tweede spits ook niet te zijn, hij heeft afgelopen dinsdag wel bewezen de defensie druk bezig te kunnen houden, en was een prima aanspeelpunt..
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 21 oktober 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 19:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeft hij van mij als tweede spits ook niet te zijn, hij heeft afgelopen dinsdag wel bewezen de defensie druk bezig te kunnen houden, en was een prima aanspeelpunt..
Ik vind hem niet goed, miste echte een vreselijk grote kans, dat mag niet oip dat niveau, dan heb ik hem liever als 3de spits. Boulie deed het stukken beter. Hij was sterk in de lucht en mede dankzij hem kwam ook de 2-0
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 oktober 2011 - 22:07   quote  deeplink  
klopt, probleem echter is als siem ook niet de "2de" spits is dat Frankie Siem weer naar het middenveld zet.. en dat wil niemand volgens mij nog bij Ajax ?
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 22 oktober 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:
klopt, probleem echter is als siem ook niet de "2de" spits is dat Frankie Siem weer naar het middenveld zet.. en dat wil niemand volgens mij nog bij Ajax ?
Idd niemand wil hem daar meer zien, zolang Eriksen en Janssen daar spelen. Siem moet gewoon even genoegen nemen met de bank en De Boer moet gewoon zijn gevoelens voor Siem even opzij zetten. Het gaat om Ajax en niet om Siem. Wat iedereen al wist, ziet de boer nu pas? Dat is dan toch de druk van de achterban, als de Boer bleef winnen was hij nooit overstag gegaan, maar na zo'n dramatische reeks... Ik hoor dat Koppens als LB speelt en Anita als VM. Zelf had ik Anita als LB gehouden en Verthongen laten doorschuiven... maarja wie ben ik
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 oktober 2011 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

De Jong bewijst week na week dat hij net te kort komt.
Ook de laatste 2 wedstrijden waarin hij er verloren bij liep veel slechte loop akties , komt zelden op het juiste moment eerste paal dat als spits, maar ook als middenvelder komt hij te kort voor ajax als aanvallende middenvelder zijn zowel jansen als erikson beter ( laat de bank er even buiten )

OT ik denk dat theo een knop heeft omgedraaid speelde de laatste 2 wedstrijden met veel meer agressie wat we niet eerder hebben gezien ligt niet alleen aan de positie want eerder dit seizoen heeft hij al als LM gespeelt en toen hebben we hem ook een wedstrijd niet gezien. hopen dat hij deze lijn vasthoud
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 20:51 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik vind hem niet goed, miste echte een vreselijk grote kans, dat mag niet oip dat niveau, dan heb ik hem liever als 3de spits. Boulie deed het stukken beter. Hij was sterk in de lucht en mede dankzij hem kwam ook de 2-0
Helemaal mee eens alleen hij miste er niet 1 miste zeker 3 hele goede kansen. en ze loop akties waren dramatisch zelden aanspeelbaar ,statisch ,voorspelbaar. op verkeerde moment eindigen op verkeerde plek hij heeft het tot een kunst verheven.
joduh
 joduh - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:06   quote  deeplink  
met theo komt het helemaal goed....morgen laat hij het weer zien!!!!!!!
TEEEEEEEEEEEJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOODDDDDUUUUUUUUUUHHHHHHH JOOOOOOOOOOOODDDDDUUUUHHHHHHH JOOOOOOODDDDDUUUUUHHHHHHHH
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2011 - 22:07 schreef nummer10 het volgende:
Siem heeft denk ik pech dat jansen het onwijs goed doet als LM dat word gewoon bank als sigt terug is of eerder als bully ze kans krijgt( hoop zo snel mogelijk niet weg van hem maar wel een echte spits en super balvast)
of iemand moet vinden dat de jong meer kwaliteit heeft als jansen of Erikson als aanvallende middenvelder.
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:06 schreef joduh het volgende:
TEEEEEEEEEEEJJJJJJOOOOOOOOOOOOOOOOOO JOOOOOOOODDDDDUUUUUUUUUUHHHHHHH JOOOOOOOOOOOODDDDDUUUUHHHHHHH JOOOOOOODDDDDUUUUUHHHHHHHH
daar ben ik het 100% mee eens denk dat hij eindelijk tijdens AZ zijn draai weer heeft gevonden hij schijnt in de rust in de kleedkamer ook een kleine toespraak hebben gegeve. dus misschien is die nu echt opgestaan.
joduh
 joduh - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:08 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

daar ben ik het 100% mee eens denk dat hij eindelijk tijdens AZ zijn draai weer heeft gevonden hij schijnt in de rust in de kleedkamer ook een kleine toespraak hebben gegeve. dus misschien is die nu echt opgestaan.
raar?ben het nooit et jou eens!.........
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:10 schreef joduh het volgende:

[..]

raar?ben het nooit et jou eens!.........
Weer nutteloze info dit word volwassen en groei een paar ballen, en ga ergens on topic op in scheelt voor de rest van de bezoekers weer dit soort onzin lezen. Clubgevoel ver te zoeken bij je als je je elke keer zo gedraagt tegen je mede joden.
joduh
 joduh - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:49 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Weer nutteloze info dit word volwassen en groei een paar ballen, en ga ergens on topic op in scheelt voor de rest van de bezoekers weer dit soort onzin lezen. Clubgevoel ver te zoeken bij je als je je elke keer zo gedraagt tegen je mede joden.
zie?ben het weer niet eens met je.....
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:04 schreef joduh het volgende:

[..]

zie?ben het weer niet eens met je.....
wahahahahahahah +1100
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:08 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

wahahahahahahah +1100
Weet niet wat er grappig is aan nutteloze posts maar zie dat je pas op het forum komt kijken ;) je gaat je ervanzelf wel aan irriteren dan hoor ik je wel weer.
joduh
 joduh - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:12 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Weet niet wat er grappig is aan nutteloze posts maar zie dat je pas op het forum komt kijken ;) je gaat je ervanzelf wel aan irriteren dan hoor ik je wel weer.
heb jij geluid op dit forum?????
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:12 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Ik zit hier langer dan jij en ik irriteer me er niet aan?
Moet er juist om lachen. Typisch Joduh denk ik dan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:05 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Helemaal mee eens alleen hij miste er niet 1 miste zeker 3 hele goede kansen. en ze loop akties waren dramatisch zelden aanspeelbaar ,statisch ,voorspelbaar. op verkeerde moment eindigen op verkeerde plek hij heeft het tot een kunst verheven.
Hehehe, ben blij dat je het ook ziet. Nu de Boer nog...
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Theo staat nu eindelijk goed, Ajax gaat weer inlopen
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik zit hier langer dan jij en ik irriteer me er niet aan?
Moet er juist om lachen. Typisch Joduh denk ik dan..
Ach deze viel mee eerlijk is eerlijk , wel nutteloos ;)zorgt weer voor 20 off topic posts wat het lezen van een forum een stuk minder maakt.
dus hou het bij deze maar on-topic

Vraag @ nenam "Er is veel meer mis dan wij denken/weten........hij gaat het niet brengen gappies.....Amsterdamse bluf versus reserve duitser gaat niet werken........als hij zo goed is als jullie zeggen.had hij het allang al kunnen laten zien.......niet dus.
Eind van het seizoen zullen we het weten(ik nu al)......en dan onderga ik als het is bewezen een maxima mea culpa...........nu niet,Theo lullo"

begin je al terug te krabbelen of moeten we wachten tot einde van het seizoen?
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:38   quote  deeplink  
THEO maakt er morgen 2...
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:34 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Ach deze viel mee eerlijk is eerlijk , wel nutteloos ;)zorgt weer voor 20 off topic posts wat het lezen van een forum een stuk minder maakt.
dus hou het bij deze maar on-topic

Vraag @ nenam "Er is veel meer mis dan wij denken/weten........hij gaat het niet brengen gappies.....Amsterdamse bluf versus reserve duitser gaat niet werken........als hij zo goed is als jullie zeggen.had hij het allang al kunnen laten zien.......niet dus.
Eind van het seizoen zullen we het weten(ik nu al)......en dan onderga ik als het is bewezen een maxima mea culpa...........nu niet,Theo lullo"

begin je al terug te krabbelen of moeten we wachten tot einde van het seizoen?
leef ef een paar posts terug ouwe.... ;-) Nenam veranderd al van gedachten...
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:39 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

leef ef een paar posts terug ouwe.... ;-) Nenam veranderd al van gedachten...
haha ok! ja was het forum even zat door de berg off topic posts vandaar wat gemist de laatste weken! excuus hiervoor!
Nu hopen dat Theo het vol houd en de boer wanneer Sigt terug is niet weer die de Jong perse in het team wil houden. Maar denk dat Frank niet meer om theo heenkan op die positie zeker omdat de samenwerking met Boerichter zo klopt.
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2011 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben dan maar de eerste die mijn mening over Janssen bij ga stellen.........zoals hij nu staat is hij van waarde...........sorry gappies...........mischien word ik nog wel fan van hem.....ga het nog ff aanzien
Hier was die dus idd! respect nenam. en hoop ook dat je eind van het jaar in een shirt van hem loopt dan zal die ons nog veel laten genieten de komende maanden.
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 11:49 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

haha ok! ja was het forum even zat door de berg off topic posts vandaar wat gemist de laatste weken! excuus hiervoor!
Nu hopen dat Theo het vol houd en de boer wanneer Sigt terug is niet weer die de Jong perse in het team wil houden. Maar denk dat Frank niet meer om theo heenkan op die positie zeker omdat de samenwerking met Boerichter zo klopt.
je hebt pas 49 posts? in 2 jaar? hoe de fuck kan dat?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:07 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Siem heeft denk ik pech dat jansen het onwijs goed doet als LM dat word gewoon bank als sigt terug is of eerder als bully ze kans krijgt( hoop zo snel mogelijk niet weg van hem maar wel een echte spits en super balvast)
of iemand moet vinden dat de jong meer kwaliteit heeft als jansen of Erikson als aanvallende middenvelder.
Ik weet niet of Siem pech denk niet dat hij naar de bank verhuist.
Want al speelt de rest nog zo goed dan stelt De boer hem nog op....zeg maar waarom??????
Hoelang heeft het geduurd voordat De Boer wou inzien dat Janssen verkeerd stond, WEKEN!!!!!!
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:03 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

De Jong bewijst week na week dat hij net te kort komt.
Ook de laatste 2 wedstrijden waarin hij er verloren bij liep veel slechte loop akties , komt zelden op het juiste moment eerste paal dat als spits, maar ook als middenvelder komt hij te kort voor ajax als aanvallende middenvelder zijn zowel jansen als erikson beter ( laat de bank er even buiten )

OT ik denk dat theo een knop heeft omgedraaid speelde de laatste 2 wedstrijden met veel meer agressie wat we niet eerder hebben gezien ligt niet alleen aan de positie want eerder dit seizoen heeft hij al als LM gespeelt en toen hebben we hem ook een wedstrijd niet gezien. hopen dat hij deze lijn vasthoud
Als middenvelder komt hij zeker te kort, maar als 2e spits is hij een stuk beter dan Boulykin in mijn ogen, zie ook veel liever Siem in ons shirt lopen dan een opgesmukte houthakker..Boulykin is niet onze tweede spits, maar een stormram die we enkel moeten gebruiken als we achterstaan of gelijkstaan, en hopelijk dus zelden nodig..

Overigens vind ik dat hij tegen DZ een prima wedstrijd speelde,hij had genoeg mogelijkheden die hij mede door goede loop acties helpt creëren, en hij raakt twee keer de paal en een keer de lat in die wedstrijd, gaan die ballen er net wel in, dan is hij een held en praat niemand meer over Sigthorson..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 10:08 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

1000% mee eens, maar altijd gezegt dat Theo de grote meneeer gaat worden bij Ajax, let maar op zondag!!!
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Ik help het je van harte hopen.. Ik heb er op deze positie in ieder geval vertrouwen in, hopelijk haalt Frank hem niet alsnog terug naar achteren..
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:25 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

was me login kwijt ^^ heb het alle tijd natuurlijk wel gelezen.( dagelijks meerdere keren al jaren)
Grootste reden dat ik weer ben gaan posten en de moeite heb genomen me login te recoveren was de berg off topic posts waar ik me aan was gaan ergeren.
maar ben nu weer terug op het nest en zal me weer bezighouden met on topic posts.
heb de lol van forum weer teruggevonden.
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:54 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

was me login kwijt ^^ heb het alle tijd natuurlijk wel gelezen.( dagelijks meerdere keren al jaren)
Grootste reden dat ik weer ben gaan posten en de moeite heb genomen me login te recoveren was de berg off topic posts waar ik me aan was gaan ergeren.
maar ben nu weer terug op het nest en zal me weer bezighouden met on topic posts.
OFFTOPIC.. Doe dat lekker via PB!!!!...:-0
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 oktober 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Als middenvelder komt hij zeker te kort, maar als 2e spits is hij een stuk beter dan Boulykin in mijn ogen, zie ook veel liever Siem in ons shirt lopen dan een opgesmukte houthakker..Boulykin is niet onze tweede spits, maar een stormram die we enkel moeten gebruiken als we achterstaan of gelijkstaan, en hopelijk dus zelden nodig..

Overigens vind ik dat hij tegen DZ een prima wedstrijd speelde,hij had genoeg mogelijkheden die hij mede door goede loop acties helpt creëren, en hij raakt twee keer de paal en een keer de lat in die wedstrijd, gaan die ballen er net wel in, dan is hij een held en praat niemand meer over Sigthorson..
Ja helemaal mee eens denk dat de Boer hem ook ziet zitten als 2e spits, maaaaaar de boer ziet in hem nog meer de ideale aanvallende middenvelder ?!@%$#
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:57 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ja helemaal mee eens denk dat de Boer hem ook ziet zitten als 2e spits, maaaaaar de boer ziet in hem nog meer de ideale aanvallende middenvelder ?!@%$#
Ik denk niet dat hij nu zomaar terugvalt kerel, maar Siggie is geblesseerd en hij zal zeker nog een wedstrijd of 10/15 daar spelen, het is nu aan Theo zelf om te bewijzen dat de Boer hem niet weer een linie terug kan laten spelen..Doet theo het op deze positie fantastisch en is hij de grote man bij Ajax op deze plek, dan geloof ik nooit dat de Boer hem een linie terug gaat zetten, dat gaf de Boer zelf min of meer ook aan toch, MAAAAAAAAAAAAR speelt Theo op deze "nieuwe" plek constant slechte wedstrijden (kan het me niet voorstellen), dan gaat Theo echt weer een linie terug..
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:51 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik weet niet of Siem pech denk niet dat hij naar de bank verhuist.
Want al speelt de rest nog zo goed dan stelt De boer hem nog op....zeg maar waarom??????
Hoelang heeft het geduurd voordat De Boer wou inzien dat Janssen verkeerd stond, WEKEN!!!!!!
Ik denk dat de boer siem niet wou opofferen door de komst van theo en dacht dat theo het als VM ook wel kon brengen. Theo heeft volgens mij al een wedstrijd eerder als LM gespeeld en toen was hij ook onzichtbaar.
Volgens mij ook stukje inzet/gif van Theo zijn kant , maar als je de voetballer van het jaar haalt die LM speelt moet je hem gewoon die vertrouwde positie geven lijkt mij.

nou weet ik ook niet waar de jong dat krediet heeft verdient want al jaren vind ik hem 1 van de mindere in het veld op een paar goede weken ( samen met pantelic ) en de kampioenswedstrijd twente na. waarin hij volgens mij boven zichzelf is uitgestegen.
voor de ret vind ik de jong maar een zeer middelmatige speler die gewoon tekort komt voor de basis met de kwaliteit die wij in de selectie hebben zitten
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik vond hem tegen DZ juist erg zwak , juist door zijn loopacties hij liep juist vaak verkeerd in mijn ogen. kwam absoluut niet 1e paal op de goede momenten. ( toch wel 1 van de beginselen als spits) en de kansen die hij verprutste kwamen van een goede aktie van een ander ( schot vertongen moet er natuurlijk in als je de spits bent en de keeper heeft de bal niet , geweldige pass van erikson die hij gewoon pan klaar op ze hoofd krijgt hoefde hij niet voor vrij te lopen want hij stond stil in de 16)

wat betreft bully hij heeft bij ons nog niet echt veel kunnen laten zien , mis een beetje snelheid bij hem maar vind ze kaats wel sterker als die van de jong ( zeker dit seizoen) en hij is aan de bal zeker een stuk sterker dan siem , heb bully een bal aan zien nemen in de 16 met 2 man in de rug en ze kwamen er echt niet bij had hem zeker een sec of 4 in bezit voor afspelen in 16 van de tegenstander. dat heb ik siem nog nooit zien doen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 13:03 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Ik denk dat de boer siem niet wou opofferen door de komst van theo en dacht dat theo het als VM ook wel kon brengen. Theo heeft volgens mij al een wedstrijd eerder als LM gespeeld en toen was hij ook onzichtbaar.
Volgens mij ook stukje inzet/gif van Theo zijn kant , maar als je de voetballer van het jaar haalt die LM speelt moet je hem gewoon die vertrouwde positie geven lijkt mij.

nou weet ik ook niet waar de jong dat krediet heeft verdient want al jaren vind ik hem 1 van de mindere in het veld op een paar goede weken ( samen met pantelic ) en de kampioenswedstrijd twente na. waarin hij volgens mij boven zichzelf is uitgestegen.
voor de ret vind ik de jong maar een zeer middelmatige speler die gewoon tekort komt voor de basis met de kwaliteit die wij in de selectie hebben zitten
Helemaal mee eens
You're Ajax
 You're Ajax - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:56 schreef remco k het volgende:

[..]

OFFTOPIC.. Doe dat lekker via PB!!!!...:-0
Mijn idee remco alleen er zijn veel mensen die dat dus niet snapten waardoor je topics kreeg online met 400 posts waarvan 360 off topic maar dat heb je zelf ook gelezen neem ik aan.
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 13:03 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Ik vind de Jong als tweede spits prima functioneren, inderdaad met de mensen die we hebben hoort hij niet bij de beste 11 te zitten, maar daar is iedereen het wel over eens.. Boulykin is een houthakker, en ik houd nu eenmaal niet van dat soort spelers, natuurlijk heb je wel een breekijzer nodig in je team..
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 13:07 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Ik vond hem tegen DZ juist erg zwak , juist door zijn loopacties hij liep juist vaak verkeerd in mijn ogen. kwam absoluut niet 1e paal op de goede momenten. ( toch wel 1 van de beginselen als spits) en de kansen die hij verprutste kwamen van een goede aktie van een ander ( schot vertongen moet er natuurlijk in als je de spits bent en de keeper heeft de bal niet , geweldige pass van erikson die hij gewoon pan klaar op ze hoofd krijgt hoefde hij niet voor vrij te lopen want hij stond stil in de 16)

wat betreft bully hij heeft bij ons nog niet echt veel kunnen laten zien , mis een beetje snelheid bij hem maar vind ze kaats wel sterker als die van de jong ( zeker dit seizoen) en hij is aan de bal zeker een stuk sterker dan siem , heb bully een bal aan zien nemen in de 16 met 2 man in de rug en ze kwamen er echt niet bij had hem zeker een sec of 4 in bezit voor afspelen in 16 van de tegenstander. dat heb ik siem nog nooit zien doen.
Als spits in een wederom nieuwe situatie vond ik hem aardig presteren, Siggie heb ik niet vaak zoveel kansen zien hebben( ook niet missen) en hoe je het ook went of keert, ook dat is een kwaliteit, hij staat namelijk wel vaak op de juiste plek. Schiet hij die drie ballen er wel in praat niemand ergens over en moet Siggie nog maar zien of hij de basis diet seizoen nog haalt..
remco k
 remco k - zaterdag 22 oktober 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 13:09 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

Mijn idee remco alleen er zijn veel mensen die dat dus niet snapten waardoor je topics kreeg online met 400 posts waarvan 360 off topic maar dat heb je zelf ook gelezen neem ik aan.
Daar doe ik zelf ook aan mee..
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:25 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

Jouw aantallen zijn ook niet normaal hooor, meer dan 1000 in een paar maanden!
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 19:16   quote  deeplink  
quote:

[..]

Helemaal mee eens. De Jong deed het redeijk tot goed in Kroatie, en als hij iets scherper is/iets meet geluk, dan heeft hij zo een paar goals te pakken. Hopelijk morgen wel!
Ajx
 Ajx - zaterdag 22 oktober 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 12:54 schreef You're Ajax het volgende:

[..]

GEFELICITEERD!! En succes natuurlijk met je missie!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

euhm volgens mij heeft Buly er toch redelijk wat in geknikkert vorig seizoen ? en laten we eerlijk zijn heeft die al een eerlijke kans gehad ? ik wil Buly wel eens 2 wedstrijden 90 min zien spelen. ik denk dat we er meer aanhebben dan aan niks nut Siem de jong.. die jongen komt gewoon simpel weg te kort..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 oktober 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Als spits in een wederom nieuwe situatie vond ik hem aardig presteren, Siggie heb ik niet vaak zoveel kansen zien hebben( ook niet missen) en hoe je het ook went of keert, ook dat is een kwaliteit, hij staat namelijk wel vaak op de juiste plek. Schiet hij die drie ballen er wel in praat niemand ergens over en moet Siggie nog maar zien of hij de basis diet seizoen nog haalt..
siggie had natuurlijk ook de pech dat hij in een niet lopend team moest spelen en dat siem nu mag spelen met Janssen en Eriksen in zijn rug.. ik zou siggie wel eens willen zien in deze samenstelling, Siggie zit gewoon veel meer wilskracht, balvast in dan een siem.. daarbij is het scorend vermogen ook nog is hoger
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

euhm volgens mij heeft Buly er toch redelijk wat in geknikkert vorig seizoen ? en laten we eerlijk zijn heeft die al een eerlijke kans gehad ? ik wil Buly wel eens 2 wedstrijden 90 min zien spelen. ik denk dat we er meer aanhebben dan aan niks nut Siem de jong.. die jongen komt gewoon simpel weg te kort..
IK VIND..
remco k
 remco k - zondag 23 oktober 2011 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2011 - 22:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

siggie had natuurlijk ook de pech dat hij in een niet lopend team moest spelen en dat siem nu mag spelen met Janssen en Eriksen in zijn rug.. ik zou siggie wel eens willen zien in deze samenstelling, Siggie zit gewoon veel meer wilskracht, balvast in dan een siem.. daarbij is het scorend vermogen ook nog is hoger
Ik zeg ook niet dat het zou moeten, maar het zou zo maar eens kunnen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5975
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat is er mis met Theo?

0.0146207