BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 september 2011 - 21:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Politie met getrokken pistool bij Kuip (Fok!)

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 september 2011 - 21:40   quote  deeplink  
Politie met getrokken pistool bij Kuip

quote:

Een half uur voor het begin van de wedstrijd Feyenoord - De Graafschap hebben zich zaterdagavond enkele rellen bij stadion De Kuip voorgedaan. Een groep van een paar honderd boze supporters dreigden het Maasgebouw te bestormen. Met getrokken pistool konden agenten voorkomen dat de opgewonden fans de roltrap naar boven konden nemen om het bestuur en de directie van de Rotterdamse club te belagen.

Een deel van de harde kern van Feyenoord meldde zich met vuurwerk en fakkels bij de hoofdingang van De Kuip. Ze riepen om het vertrek van algemeen directeur Eric Gudde en schreeuwden ook "Feyenoord is van ons!". De dreigende situatie leek te escaleren toen tientallen fans toegang tot het Maasgebouw trachtten te krijgen. Leden van de Mobiele Eenheid, agenten en suppoosten konden de hol geslagen meute ternauwenood terugdringen.
Misschien heb ik het gemist, maar waarom kwam men protesteren? Is toch niet zoveel aan de hand nu?

Update 00:34 uur
Gevraagd naar zijn eerste reactie op de ernstige incidenten zaterdagavond vlak voor het duel Feyenoord - De Graafschap (4-0) sprak de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb duidelijk taal. "Walging. Walgelijk gewoon. Ik heb er geen andere woorden voor. Dat er een groep mensen bestaat die de club willen slopen, net nu het juist zo goed weer gaat met Feyenoord."

Aboutaleb had de rellen met boze fans van dichtbij meegemaakt. Hij was in het Maasgebouw op het moment dat tientallen heethoofden de hoofdingang wilden bestormen. Met getrokken pistolen en de wapenstok kon de verhitte meute worden teruggedrongen waarna de mobiele eenheid het stadionplein schoon veegde.

"Hulde voor de politie", gaf Aboutaleb te kennen. "Doordat we redelijk goed op de hoogte waren wat er misschien zou kunnen gebeuren, hadden we onze voorbereidingen getroffen. We waren daarom ook binnen in het Maasgebouw aanwezig. Daardoor konden we ook snel optreden en waren er binnen en buiten voldoende agenten op de been."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Boudewijn --
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 17 september 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:40 schreef Boudewijn het volgende:
Politie met getrokken pistool bij Kuip

[..]

Misschien heb ik het gemist, maar waarom kwam men protesteren? Is toch niet zoveel aan de hand nu?
Tegenover de directie, van Well, Gudde, Blokland noem ze maar op. Geweldig dat we weer positief in het nieuws komen, jongens bedankt!
craven
 craven - zaterdag 17 september 2011 - 21:42   quote  deeplink  
onduidelijkheid over de financiele zaken, onvrede over enkele bestuursleden etc
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 september 2011 - 21:42   quote  deeplink  
treurig nieuws
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
Ik ga dit negeren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 september 2011 - 21:44   quote  deeplink  
asociaal gedrag. Het gaat er niet eens meer om wie er dan gelijk heeft. Dit soort gedrag is nooit te rechtvaardigen. Iedereen die zich heeft laten gaan moet de ogen uit de kop schamen. Protest is ok. Maar doe effe normaal.
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:44 schreef Stylzz het volgende:
Ik ga dit negeren
verstandig
FEY-Esm
 FEY-Esm - zaterdag 17 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Er was een ban geplaatst op een of ander feyenoord forum :P
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 21:46   quote  deeplink  
LOL.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 17 september 2011 - 22:57   quote  deeplink  
triest dat dit soort mensen zich ook nog supporters durven te noemen
van mij hadden ze mogen schieten, gelijk van al het gezeik af
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 22:58   quote  deeplink  
4-0 winst . Koploper. En ik ben er geen reet blij mee.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 17 september 2011 - 23:00   quote  deeplink  
Ik wel!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 23:01   quote  deeplink  
Ja? Ik schaam me eigenlijk een beetje.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 17 september 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 21:40 schreef Boudewijn het volgende:
Politie met getrokken pistool bij Kuip

[..]

Misschien heb ik het gemist, maar waarom kwam men protesteren? Is toch niet zoveel aan de hand nu?
Moet je eens een keer je neus vol duwen met coke, en meer bier drinken dan je opkunt, en denken dat je wat betekend......Ga je zulke dingen van doen.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 17 september 2011 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:01 schreef Stylzz het volgende:
Ja? Ik schaam me eigenlijk een beetje.
Ik niet, het is maar een klein deel, en ik denk dat we een breder publiek met ons voetbal van vanavond voor ons hebben weten te winnen, dan de afkeer tegen die paar sukkels.
MMM
 MMM - zaterdag 17 september 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Zucht..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:10 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ik niet, het is maar een klein deel, en ik denk dat we een breder publiek met ons voetbal van vanavond voor ons hebben weten te winnen, dan de afkeer tegen die paar sukkels.
Ik denk dat de publieke opinie helaas anders werkt...
legrande
 legrande - zaterdag 17 september 2011 - 23:23   quote  deeplink  
Het is niet Gudde of het bestuur die wanbeleid tonen het zijn dit zootje kwartscelligen idioten. Alleen op rellen uitzijnde klootzakken. Prachtig gedaan weer voor enige duizenden euro's schade nee die zijn goed bezig deze klootzakken. Altijd verzieken ze de boel. Nu gaat het eindelijk redelijk. Schulden sterk teruggebracht. Kuip nagenoeg vol. Sportief veel beter nee vergal het maar weer voor de vele goedwillende supporters. Werknemers van feyenoord die voor een paar tientjes werken die doodsangsten uitstonden. Nee bedankt jongens. Stel uitkeringstrekkers die alleen de hele week bezig zijn hoe ze de boel kunnen verzieken. Kom net terug uit de kuip maar mijn avond is weer eens verziekt levenslang opsluiten deze kwartcelligen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 september 2011 - 23:31   quote  deeplink  
Enfin, ze hebben de meer redelijke anti-bestuur-supporters behoorlijk 'geholpen'.
Stom van ze.
Stadionverbod, lang. Je blijft met je poten van het stadion af.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zaterdag 17 september 2011 - 23:35   quote  deeplink  
Als je je punt wil halen via leugens (loonstroken vervalsen) en geweld. Ben je volgens mij net zo verkeerd bezig als het bestuur waar je het zo moeilijk mee hebt die geen tegenspraak dulden en niet altijd helemaal de waarheid hebben verteld.
legrande
 legrande - zaterdag 17 september 2011 - 23:35   quote  deeplink  
nee dat gezeik moet nu eens afgelopen zijn. Ok Gudde heeft fouten gemaakt maar wie maakt ze niet. Zeer positief van Geel gehaald, Guidetti en Bakkal. Veel geld ontvangen met transfers goede zaak met Koeman. Stop nou eens met de boel verzieken en concentrenen we ons nu eens met zijn allen om achter deze ploeg te gaan staan. Ik ben echt pissed of die imbecielen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 september 2011 - 23:40   quote  deeplink  
Het bestuur heeft ook echt wel missers gemaakt. Maar saneren doen ze naar behoren.

Bestuur is niet brandschoon. Iemand anders op dit Forum noemde het 'dit bestuur gedogen'.
Zo zie ik dat ook.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 23:41   quote  deeplink  
Wat je ook doet. Tis nooit goed. Die Mafkezen vinden wel weer wat anders.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 september 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Zou kunnen. Hoop dat die hetze teruggaat naar normale proporties. Hoewel ze deze afgelopen week hun eigen galg aan het bouwen zijn.
legrande
 legrande - zaterdag 17 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
Hetze? die klootzakken zijn zo stom dat ze hun eigen naam niet eens kunnen spellen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 september 2011 - 23:46   quote  deeplink  
JOS heeft beelden. Schijnt een situatie als hoek van holland geweest te zijn
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 17 september 2011 - 23:48   quote  deeplink  
Om eerlijk te zijn ben ik blij met dit topic
Ik had verwacht dat er hier allemaal gezeur jegens de politie en het bestuur kwam
Maar tot mijn genoegen zie ik dat hier wel supporters met verstand zitten

Hopelijk heeft iedereen door dat er maar een paar debielen zijn die dit soort acties aanhangen
De meerderheid van de supporters zijn godzijdank supporters
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 september 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:46 schreef legrande het volgende:
Hetze? die klootzakken zijn zo stom dat ze hun eigen naam niet eens kunnen spellen.
Ga er nou van uit dat er ook supporters zijn die met verstand hun ongenoegen jegens het bestuur laten blijken.
legrande
 legrande - zaterdag 17 september 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 september 2011 - 23:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ga er nou van uit dat er ook supporters zijn die met verstand hun ongenoegen jegens het bestuur laten blijken.
Dat ongenoegen is al vaak genoeg geuit ze gaan veel te ver en kappen nou daarmee want ze verzieken maar dan dat ze goed doen. Wacht nou eens dit jaar af en wie betaald die kosten tienduizenden euro's schade goed hoor gefeliciteerd en weer kicken bij de buis bij beelden van de rellen beetje coke erbij snuiven en een krat bier erbij zuipen. Ja want werken hebben ze nog nooit van gehoord.
feyezuid
 feyezuid - zondag 18 september 2011 - 00:07   quote  deeplink  
ZE HADDEN MET SCHEP MOETEN SCHIETEN, DAN HADDEN WE IN EEN KEER VAN DIE MONGOLE RANDDEBIELEN AFGEWEEST, WAT EEN KLOOTZAKKEN, WAT EEN NAMAAKSUPPORTERS. ONGELOOFLIJK. SCHULDENLAST IS BIJNA OVER, SPORTIEF BEGINT HET LEKKER, EN DAN KRIJG JE VAN DIE WERKELOZE DRUGSVERSLAAFDEN DIE EEN BEETJE DENKEN DAT ZE DE ALLERBESTE SUPPORTERS ZIJN, NOU NIET ECHT. DIE ZATEN GEWOON BINNEN EN STEUNEN HUN CLUB. KUTVOLK, OPZOUTEN , HELEMAAL NIEMAND ZIT OP DIE RANDDEBIELEN TE WACHTEN, WAT VERVELEND ZEG, IRRITANT ACHTERSTANDSVOLK. OPTIEVEN!
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:14   quote  deeplink  
Ik zat er middenin. Je weet niet wat je ziet. Zoals die jongens uit hun ogen kijken. Een gesloten psychiatrische instelling is er een kleuterschool bij. Deze week (hard) gewerkt in portugal, en woensdagavond lekker naar Benfica-Manchester United geweest. Engelse supporters zitten daar in een open vak, zonder afscheidingswand met aan weerszijden slechts 24 stewards. Het was gezellig. Waarom kan dat hier niet meer? Zowel Engelsen als Portugezen zijn beduidend armer dan wij, en hebben dus veel meer reden om boos en teleurgesteld te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:07 schreef feyezuid het volgende:
ZE HADDEN MET SCHEP MOETEN SCHIETEN, DAN HADDEN WE IN EEN KEER VAN DIE MONGOLE RANDDEBIELEN AFGEWEEST, WAT EEN KLOOTZAKKEN, WAT EEN NAMAAKSUPPORTERS. ONGELOOFLIJK. SCHULDENLAST IS BIJNA OVER, SPORTIEF BEGINT HET LEKKER, EN DAN KRIJG JE VAN DIE WERKELOZE DRUGSVERSLAAFDEN DIE EEN BEETJE DENKEN DAT ZE DE ALLERBESTE SUPPORTERS ZIJN, NOU NIET ECHT. DIE ZATEN GEWOON BINNEN EN STEUNEN HUN CLUB. KUTVOLK, OPZOUTEN , HELEMAAL NIEMAND ZIT OP DIE RANDDEBIELEN TE WACHTEN, WAT VERVELEND ZEG, IRRITANT ACHTERSTANDSVOLK. OPTIEVEN!
Ik ben wel blij dat ze niet geschoten hebben, ik liep er ook. Ik was al boos genoeg zonder ook nog kogels dankzij de huftertjes te moeten ontwijken.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 00:16   quote  deeplink  
De schuld is weer toegenomen, met dank aan.....
Geen verzekering dekt dit.
Sponsoren krabben weer achter de oren, hulde.
Dit gaat de gehele wereld weer over, met alle
gevolgen van dien.
Straks Europa weer in en er hoeft maar dit te gebeuren
en we worden weer uitgesloten.
Met dank aan...... Inderdaad
2 a 3 honderd man verpest het voor ruim 41.000 echte supporters.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Trouwe hond --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:16 schreef Trouwe hond het volgende:
De schuld is weer toegenomen, met dank aan.....
Geen verzekering dekt dit.
Sponsoren krabben weer achter de oren, hulde.
Dit gaat de gehele wereld weer over, met alle
gevolgen van dien.
Straks Europa weer in en er hoeft maar dit te gebeuren
en we worden weer uitgesloten.
Met dan aan...... Inderdaad
Het zal je toch gebeuren dat Feyenoord aan het einde van dit boekjaar 3000 euro tekort komt, en de licentie verliest door het repareren van de ruiten in het Maasgebouw.... Dan bij je dus echt een fijne vent voor je club.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:17 schreef Els het volgende:

[..]

Het zal je toch gebeuren dat Feyenoord aan het einde van dit boekjaar 3000 euro tekort komt, en de licentie verliest door het repareren van de ruiten in het Maasgebouw.... Dan bij je dus echt een fijne vent voor je club.
Interesseert die coke-blinden niet. Het zijn altijd de anderen die het hebben gedaan.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:17 schreef Els het volgende:

[..]

Het zal je toch gebeuren dat Feyenoord aan het einde van dit boekjaar 3000 euro tekort komt, en de licentie verliest door het repareren van de ruiten in het Maasgebouw.... Dan bij je dus echt een fijne vent voor je club.
Dan pas ik die drie rooitjes persoonlijk bij, daar mag je me aan houden.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:23 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Dan pas ik die drie rooitjes persoonlijk bij, daar mag je me aan houden.
Ik hou je eraan en ik lap mee. Al moet ik 20 roze sjaaltjes in de Fanshop kopen.....
Het is gewoon zo jammer dat er altijd mensen zijn, die over meningsverschillen niet kunnen praten, maar hun argumenten kracht bij moeten zetten door het nodige te vernielen.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Bron: AD

Dapper en standvastig stond algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord zaterdagavond na de thuiszege tegen De Graafschap (4-0) in de perskamer de verzamelde media te woord.

Uiteraard was niet de hernieuwde koppositie of de klinkende zege het gespreksonderwerp, maar de mensonterende rellen vlak voor het begin van het duel bij de hoofdingang van De Kuip.

Gewelddadige actie
'Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie', gaf Gudde te kennen. 'Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen.'

Gudde, die al maandenlang zwaar onder vuur ligt bij de fanatiekste fans, wilde niet zeggen wat de zeer bedreigende situatie persoonlijk voor hem betekende.

Huilend
'Het gaat niet om mij, het gaat om de club. Ik heb medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen van het Maasgebouw zien zitten. Ik heb verschrikte supporters gezien. Ik was met een investeerder op stap, die er helemaal niets van begreep. De echte Feyenoorders begrijpen hier ook niks van.'

Beleid
Gudde: 'Supporters bij deze grote club mogen het oneens zijn met het beleid. Maar ze hebben niet het recht om het op deze manier te uiten. Wie doet nu zoiets, wie wil dat nou? We zijn zowel sportief als financieel op de goede weg. Ik snap daarom niet wat we precies fout doen. Ik hoop ook dat de officiële supportersvereniging van Feyenoord deze incidenten ten strengste afkeurt. Wij doen dat in elk geval wel en zullen met politie, justitie en gemeentebestuur gaan bekijken hoe we hiermee verder gaan.' (ANP/Redactie)
el triste
 el triste - zondag 18 september 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Gudde. // held

Omdat ie het volhoudt ondanks 100 krankzinnigen
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:33   quote  deeplink  
Ik ben toch zo benieuwd of er iemand is die hier aan meegedaan heeft, dit artikel leest en trots is? Los van dat ik boos ben, en kwaad en witheet en weet ik veel welke emotie ik nog meer kan benoemen, en vooropgesteld dat ik elke deelnemer een stadionverbod en een dagvaardiging gun, wat gaat er toch door iemand heen als je dit doet? Denk je dan echt dat je lekker constructief bezig bent? Dat dit moet? Moreel verantwoord is?
Is er uberhaupt iemand op het forum die er aan meedeed?
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:32 schreef el triste het volgende:
Gudde. // held

Omdat ie het volhoudt ondanks 100 krankzinnigen
Het waren er meer dan 100. Misschien zijn er 100 die iets gegooid hebben, maar het bedreigende gedeelte van het protest, dat waren er echt veel meer dan 100. Ze stonden rijendik voor het Maasgebouw, maar ook tussen de auto's. Die auto's hadden blijkbaar ook iets op hun kerfstok, van de heren hooligan's vonden het volstrekt gerechtvaardigd om ook nog wat auto's te vernielen.
el triste
 el triste - zondag 18 september 2011 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:33 schreef Els het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd of er iemand is die hier aan meegedaan heeft, dit artikel leest en trots is? Los van dat ik boos ben, en kwaad en witheet en weet ik veel welke emotie ik nog meer kan benoemen, en vooropgesteld dat ik elke deelnemer een stadionverbod en een dagvaardiging gun, wat gaat er toch door iemand heen als je dit doet? Denk je dan echt dat je lekker constructief bezig bent? Dat dit moet? Moreel verantwoord is?
Is er uberhaupt iemand op het forum die er aan meedeed?
Denk dat ze er niet voor uit willen/ durven komen...... En terecht !!!
el triste
 el triste - zondag 18 september 2011 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:35 schreef Els het volgende:

[..]

Het waren er meer dan 100. Misschien zijn er 100 die iets gegooid hebben, maar het bedreigende gedeelte van het protest, dat waren er echt veel meer dan 100. Ze stonden rijendik voor het Maasgebouw, maar ook tussen de auto's. Die auto's hadden blijkbaar ook iets op hun kerfstok, van de heren hooligan's vonden het volstrekt gerechtvaardigd om ook nog wat auto's te vernielen.
Gaat het sportief eindelijk eens wat beter....... Krijgen we dit weer ;(
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Vrees dat er zelfs nog iemand gaat zeggen dat deze zieke actie het bestuur goed uitkomt...
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:41   quote  deeplink  
Kijk wat leuk, we halen ook de Telegraaf.....

Medewerkers huilend op trap" Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - "Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie, aldus Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, over de rellen voor het competieduel tegen De Graafschap.

Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen. Volgens Gudde stonden medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:41 schreef FR-Henk het volgende:
Vrees dat er zelfs nog iemand gaat zeggen dat deze zieke actie het bestuur goed uitkomt...
Tja, er zijn altijd wel mensen met tunnelvisie.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:33 schreef Els het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd of er iemand is die hier aan meegedaan heeft, dit artikel leest en trots is? Los van dat ik boos ben, en kwaad en witheet en weet ik veel welke emotie ik nog meer kan benoemen, en vooropgesteld dat ik elke deelnemer een stadionverbod en een dagvaardiging gun, wat gaat er toch door iemand heen als je dit doet? Denk je dan echt dat je lekker constructief bezig bent? Dat dit moet? Moreel verantwoord is?
Is er uberhaupt iemand op het forum die er aan meedeed?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:41 schreef Els het volgende:
Kijk wat leuk, we halen ook de Telegraaf.....

Medewerkers huilend op trap" Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - "Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie, aldus Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, over de rellen voor het competieduel tegen De Graafschap.

Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen. Volgens Gudde stonden medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen.
Hehehehe,
ga niet weer zeggen wat ik van die krant vind...
qwerto
 qwerto - zondag 18 september 2011 - 00:44   quote  deeplink  
het is toch ook gewoon te kut voor woorden dat je eindelijk eens een positief resultaat hebt over de laatste 2 maanden dat er dan WEER TIJDENS HET SEIZOEN van die randdebielen denken dat ze het allemaal wel weer beter weten dat he bestuur !

Stel Gudde en concorten Gaan weg, Wat dan ? Geen bestuur dus geen verdere bezuiniging ? Ontslag premies ? Nieuwe salarisen ? noem het maar op ! nee ik steun Gudde niet maar ik ga niet met een sjaaltje en een Muts naar het maasgebouw want dat doen aleen mensen die NIET van de club houden maar houden van een relletje !
qwerto
 qwerto - zondag 18 september 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:07 schreef feyezuid het volgende:
ZE HADDEN MET SCHEP MOETEN SCHIETEN, DAN HADDEN WE IN EEN KEER VAN DIE MONGOLE RANDDEBIELEN AFGEWEEST, WAT EEN KLOOTZAKKEN, WAT EEN NAMAAKSUPPORTERS. ONGELOOFLIJK. SCHULDENLAST IS BIJNA OVER, SPORTIEF BEGINT HET LEKKER, EN DAN KRIJG JE VAN DIE WERKELOZE DRUGSVERSLAAFDEN DIE EEN BEETJE DENKEN DAT ZE DE ALLERBESTE SUPPORTERS ZIJN, NOU NIET ECHT. DIE ZATEN GEWOON BINNEN EN STEUNEN HUN CLUB. KUTVOLK, OPZOUTEN , HELEMAAL NIEMAND ZIT OP DIE RANDDEBIELEN TE WACHTEN, WAT VERVELEND ZEG, IRRITANT ACHTERSTANDSVOLK. OPTIEVEN!
VOLGENS MIJ ZIJN DIE DIEZELFDE TERING LIJERS DIE HET IN NANCY OOK NODIG VONDEN DE BOEL TE VERKLOTEN ! STELLETJE NAMAAK TYPES ! TELETEKST SUPPORTERS ZIJN HET ! HOREN ZE HET WOORD PROTEST ACTIE OFZO DAN STAAN ZE ER WEER DIE LIJPE FLIKKERS !

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE









0.0075640