BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 september 2011 - 21:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Politie met getrokken pistool bij Kuip (Fok!)

Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:48   quote  deeplink  
Trainer Ronald Koeman en algemeen directeur Eric Gudde vam Feyenoord zijn logischerwijs niet blij met de rellen rondom het duel met De Graafschap. Beide heren geven aan dat het niet goed is voor de club.

"Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie", zei Gudde. De politie moest, samen met de ME, met getrokken pistolen de relschoppers proberen buiten het Maasgebouw te houden. "Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen." Gudde liet tijdens de reactie ook weten dat een aantal medewerkers in tranen op de trappen stonden.

Koeman was ook niet blij met de actie. "Een stelletje mafkezen. Het is maar een kleine groep die protesteert tegen het beleid van de club. Onbegrijpelijk. De leiding is dag en nacht bezig om de club op de rails te krijgen. Onbegrijpelijk. Ook nu het sportief weer goed gaat met Feyenoord. De wave is weer terug in de Kuip."

bron:soccernews
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 00:48   quote  deeplink  
Goed dat Koeman stelling neemt tegen deze dwazen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 00:58   quote  deeplink  
Ook hulde voor Gudde. Hij heeft lang niet alles goed gedaan, maar dit slaat werkelijk nergens op.

Gudde///Held
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:00   quote  deeplink  
ROTTERDAM - De politie van Rotterdam had toestemming geven voor een 'mars van onvrede' die Feyenoordsupporters wilden houden uit protest tegen het beleid van de voetbalclub. Volgens een woordvoerster waren daarom een flink aantal eenheden op de been. Daaronder waren de mobiele eenheid en de bereden brigade. Een deel van de agenten was in het Maasgebouw aanwezig.

De ME komt in actie om de supporters in toom te houden.

Het was de bedoeling dat de boze supporters om De Kuip heen zouden lopen. Na aanvang van de mars ging het meteen mis. Een man of 50 probeerde het naast De Kuip staande Maasgebouw binnen te komen. Zij vernielden de deur en het glas ernaast. Op dat moment voelden politiemensen zich genoodzaakt om hun vuurwapen te trekken.

Twee fans zijn aangehouden. De politie verwacht meer arrestaties te verrichten, vooral ook na het bekijken van de beelden die zijn gemaakt van de ongeregeldheden.

Ook zijn een tiental auto's van sponsoren vernield. Er is schade aan de voorgevel. Voorzover bekend is er één beveiligsmedewerker licht gewond geraakt

Bron: Telegraaf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:00   quote  deeplink  
Als sponsor denk je dan toch ook wel 10 keer na voor je een businessseat neemt...
vries60
 vries60 - zondag 18 september 2011 - 01:01   quote  deeplink  
Er zullen meer arrestaties gedaan worden en zware straffen zullen volgen, en terecht natuurlijk. Deze relschoppers zijn niet meer welkom in de kuip en ik hoop dat ze dat zelf ook inzien.Mensen bedreigen is zeer ernstig.Dat er mensen huilend in het maasgebouw rondliepen is zeer begrijpelijk....wat als die idioten niet waren tegengehouden?
En de echte supporters lijden hier onder...wat o.a. Els heeft moeten ervaren werkt lang door en verziekt niet alleen je avond maar geeft je ook een gevoel van onveiligheid.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:00 schreef Els het volgende:
Als sponsor denk je dan toch ook wel 10 keer na voor je een businessseat neemt...
ik vrees het ook.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:01 schreef vries60 het volgende:
Er zullen meer arrestaties gedaan worden en zware straffen zullen volgen, en terecht natuurlijk. Deze relschoppers zijn niet meer welkom in de kuip en ik hoop dat ze dat zelf ook inzien.Mensen bedreigen is zeer ernstig.Dat er mensen huilend in het maasgebouw rondliepen is zeer begrijpelijk....wat als die idioten niet waren tegengehouden?
En de echte supporters lijden hier onder...wat o.a. Els heeft moeten ervaren werkt lang door en verziekt niet alleen je avond maar geeft je ook een gevoel van onveiligheid.
Het was ook zo bizar. Ik heb er een paar verrot staan schelden, maar denk eigenlijk dat ze zelfs niet doorhadden wat ik zei of dat ik er was. Het was één grote redeloze massa.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:06   quote  deeplink  
slopen ook nog eens de auto`s van mede supporters,gek want ik dacht dat tentijden die actie het stadion al vol zat..Gingen ze uberhaut wel voor de voetbal...
Maar het blijkt ook wel een heel klein deel van de groep van 1000 geweest te zijn..
Het ging waarschijnlijk maar om 50 gekken....

Ik keur het niet goed maar zag het wel aankomen,al heel lang eigenlijk...
Een beetje openheid en het had niet gebeurd ,maar nogmaals ik keur het niet goed
dat er mensen zitten te huilen op de trap..Triest..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 01:07   quote  deeplink  
Walgelijke, smakeloze actie. Op de sportclub stond er al een aantal achterlijk te doen; glas gooien, kliko's omschoppen, dat soort dingen. Echt kansloos en jammer.

Meer wil ik er niet over kwijt, schaam me kapot, kom je weer lekker in het nieuws..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:06 schreef Leon FR1908 het volgende:
slopen ook nog eens de auto`s van mede supporters,gek want ik dacht dat tentijden die actie het stadion al vol zat..Gingen ze uberhaut wel voor de voetbal...
Maar het blijkt ook wel een heel klein deel van de groep van 1000 geweest te zijn..
Het ging waarschijnlijk maar om 50 gekken....

Ik keur het niet goed maar zag het wel aankomen,al heel lang eigenlijk...
Een beetje openheid en het had niet gebeurd ,maar nogmaals ik keur het niet goed
dat er mensen zitten te huilen op de trap..Triest..
die openheid komt op 3 oktober als het goed is.

maar deze relschoppers bereiken het tegenovergestelde van wat ze wilden bereiken. elke twijfelaar tov het bestuur is in 1 klap genezen.

En het zal toch maar zo zijn dat we over een 1 jaar wel gewoon uit categorie 1 zijn....
VakEE
 VakEE - zondag 18 september 2011 - 01:12   quote  deeplink  
Het moet toch mogelijk zijn aan de hand van beelden om dit tuig voor eeuwig uit (de buurt van) de Kuip te weren. "Gewone" (echte) supporters hebben zo langzamerhand schoongenoeg van dit soort clubvernielers.
vries60
 vries60 - zondag 18 september 2011 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:03 schreef Els het volgende:

[..]

Het was ook zo bizar. Ik heb er een paar verrot staan schelden, maar denk eigenlijk dat ze zelfs niet doorhadden wat ik zei of dat ik er was. Het was één grote redeloze massa.
Redeloos is het juiste woord voor zo,n groep idioten...totaal niet met het voetbal bezig maar puur gekomen om te rellen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

die openheid komt op 3 oktober als het goed is.

maar deze relschoppers bereiken het tegenovergestelde van wat ze wilden bereiken. elke twijfelaar tov het bestuur is in 1 klap genezen.

En het zal toch maar zo zijn dat we over een 1 jaar wel gewoon uit categorie 1 zijn....
ik ben het helemaal met jou eens..
eigenlijk met iedereen die tot nu toe poste..
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 01:23   quote  deeplink  
Ik mag die witte zakdoekjes hier wel in Spanje.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:23 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik mag die witte zakdoekjes hier wel in Spanje.
dat heb ik met de zon en de zee daarzo..;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

dat heb ik met de zon en de zee daarzo..;)
zon? wat is dat? dat hebben we hier in NL niet hoor.
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 01:27   quote  deeplink  
Al 2 maanden 36 graden wordt je ook niet vrolijk van
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:27 schreef Trouwe hond het volgende:
Al 2 maanden 36 graden wordt je ook niet vrolijk van
nee maar mocht je toevallig niks te doen hebben kun je het beter hebben als regen trouwe.
of ben je daar naar toe gegaan voor de verse paella hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

zon? wat is dat? dat hebben we hier in NL niet hoor.
Trouwe woont in Espana en komt geregeld voor een wedstrijdje naar Nederland...Misschien wel eens iets over gelezen?
Trouwe hond
 Trouwe hond - zondag 18 september 2011 - 01:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

nee maar mocht je toevallig niks te doen hebben kun je het beter hebben als regen trouwe.
of ben je daar naar toe gegaan voor de verse paella hahaha
Morgen ga ik bruine bonen soep maken, hoe idioot kan je zijn hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:34 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Morgen ga ik bruine bonen soep maken, hoe idioot kan je zijn hahahaha
pffffffffff ben je al bij de dokter geweest ? hahaha
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:34 schreef Trouwe hond het volgende:

[..]

Morgen ga ik bruine bonen soep maken, hoe idioot kan je zijn hahahaha
Volgens mij gaat het hele topic over idioten, dus dit kan er ook nog wel bij ;-)
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:41   quote  deeplink  
De Wij maken ons zorgen-mars had vanavond een abrupt einde. Volgens Eric Gudde en huiskrantje AD liepen er zon 50 supporters een tochtje naar de Kuip. Denigrerende taal, want in realiteit liepen er tussen de 2000 en 3000 supporters vanavond de mars vanaf de Varkenoord naar De Kuip. Eenmaal aangekomen bij het stadion radicaliseerde de situatie direct, we gaan geen poging doen om goed te praten wat er is gebeurd, maar één ding is de afgelopen dagen duidelijk geworden: Eric Gudde drijft supporters tot waanzin.

Op de radio en de televisie heeft Eric Gudde aangegeven dat hij niet begrijpt waarom dit allemaal gebeurd. Daar komen we zo op terug, eerst willen we iedereen namelijk de vraag stellen of dit een normale situatie is? Dat er een enorme groep supporters zon hekel heeft aan een algemeen directeur dat ze tot waanzin worden gedreven. Dat alleen al zorgt voor de vervolgvraag: is Eric Gudde groter dan Feyenoord? Door aan te blijven maakt hij zichzelf belangrijker dan de club. En zo komen we bij de laatste vraag; wie maakt nou de club kapot? Zijn dat die duizenden supporters die al jaren naar Feyenoord gaan en zich zorgen maken over het voortbestaan van hun liefde? Of zijn het de bestuurders die tot vier jaar geleden nog nooit in de Kuip zijn geweest? Niemand is groter dan Feyenoord.

Vervolgens komen we terug op de stelling van Eric Gudde: ik begrijp niet waarom dit allemaal gebeurd. Heb je dan boter op je hoofd, een bord voor je kop of een hele bunker voor je taas? Speciaal voor Eric Gudde herhalen we even de lijst, misschien dat Eric Gudde dan wel begrijpt waarom we ons zorgen maken, en voor het gemak hebben we hem ook nog even uitgebreid met feiten uit de media:

Het algehele organisatorische wanbeleid en belangrijker: het weigeren de club structureel op alle fronten top te maken (commercieel en algemeen nog altijd een drama)
Feyenoord die censuur oplegt aan het TIFO Team, alles moet eerst gekeurd worden, ook door de tegenstander
Feyenoord die de kritische bestuursleden van de FSV de toegang tot het Maasgebouw weigert
Fer die openlijk uitspreekt weg te willen bij Feyenoord en dit mag blijven herhalen tot supporters kwaad worden
Feyenoord supporters die openlijk kritisch zijn daardoor worden getrakteerd op SVs
Toen Feyenoord in het seizoen 2010 2011 de seizoenkaart prijzen met 25% verhoogde was de FSV hierbij niet betrokken. In een spoedoverleg dat volgde verscheurde Mark Koevermans voor de ogen van het bestuur van de FSV een klachtbrief en een handtekeningen lijst met daarop duizenden namen die tegen deze verhoging waren. Boodschap: supporters moeten niet zeuren maar betalen
VvF die Feyenoord supporters voor hebben gelogen door ze inspraak te geven via de SsF, en aan de andere kant hebben vastgelegd dat er juist helemaal geen inspraak door supporters is.
De directie die een kwartier te laat komt bij de herdenking van Coen Moulijn op het voorplein en dan opmerken: hadden jullie niet even een kwartiertje kunnen wachten?
Huisjurist Joris van Benthum die aangeeft dat de grondwet niet geldt binnen de Kuip, maar alleen het recht van Feyenoord
Wijnaldum die in zijn directe omgeving Feyenoord en zijn supporters afbrand, dit ook heeft gedaan in Oman
Het overlijden van Ome Piet Bouts, 50 jaar aan de club verbonden als fotograaf. Voor zijn uitvaart zegt de club andere verplichtingen te hebben maar traint gewoon en de selectie kan dus niet aanwezig zijn. M.u.v. Kerkum is er niemand van de directie aanwezig bij het rouwbezoek en tijdens de crematie. (Been en Van Hooijdonk spreken hier schande van).
Selectiebeleid van medewerkers: mensen die opnemen in hun CV dat ze van voetbal houden maar voor Ajax zijn worden aangenomen. Mensen die uit dezelfde klas komen en voor Feyenoord zijn (seizoenkaart / uitkaart) worden buiten gehouden.
Medewerkers die openlijk zeggen dat ze niet het beste voor hebben met Feyenoord omdat ze niet voor Feyenoord zijn en dus bewust de boel saboteren
Jacobs die niet vertrekt maar waarschijnlijk via Ghana in loondienst blijft, en actief in het Maasgebouw
Blokland die alle supporters op de blauwe stoeltjes maar tuig vind en dit voor het gemak ook maar gelijk loopt te vertellen tegen iedereen die over supporters begint tegen hem
Feyenoord die een aanbieding van de FSV weigert waarin de FSV voorstelt om de veldverwarming op Varkenoord te betalen zodat de selectie op een normale manier kan trainen in de winter. De club weigert dit omdat ze niet willen dat supporters zich bemoeien met het beleid. Dit zorgt ervoor dat er al 2 jaar lang in de winter uitgewijkt moet worden naar amateurverenigingen verspreid in heel Zuid-Holland omdat het veld bevroren is. Het topsportklimaat van Feyenoord in een notendop
De leugen rondom het storten van de selectie in SsF, door interne ruzie tussen Gudde en spelersraad is er nooit 1 euro overgemaakt. Ruzie ging over het inhouden van bonussen
Luc Castaignos die noodgedwongen voor maar 2 (!) mijloen verkocht is door een contractuele misser van Joris van Benthum, waaraan uiteraard geen consequenties verbonden zijn
Feyenoord die al jaren geen enkele euro betaalt aan sfeer acties en het TIFO Team, omdat ze TIFO maar onzin vinden
De stadionverbodencommissie is ingekrompen. Zo wordt de VBE structureel niet meer uit genodigd. Hierdoor kan Feyenoord lokale stadionverboden uitdelen als zoete broodjes
Het algehele supportersbeleid. De waslijst van wat allemaal niet mag is zo groot dat het niet eens meer op een toiletrol past. Dit zijn regels verzonnen door Feyenoord zelf om fanatieke supporters de kop in te drukken
Directieleden die er buitenechtelijk relatie op na houden met personeel. Het afkappen van die relaties geeft vervolgens een onwerkbare situatie, waar de club uiteindelijk onder gaat lijden.
De supporterscoördinator die zijn eigen BV is en alleen maar overleeft en doet wat hij zelf wil
Sportclub Feijenoord die niet meer met de BVO praat, omdat ze Eric Gudde niet meer kunnen luchten of zien
Sportclub Feijenoord dat bang is dat Van Well en De Swart onder één hoedje spelen in de centrale stichting waardoor de Sportclub Feijenoord helemaal niks te vertellen heeft en als eigenaar van het stadion een simpele slaaf van het wanbeleid is geworden
Mark van Beek die zijn mailtjes niet zelf tikt maar dit door Salomon en Koevermans laat doen, rest de vraag wat hij nog meer door buitenstaanders laat doen
Mark van Beek die voorzitter is van Het Legioen maar nooit de belangen van de supporters verdedigt en dus alleen maar daar zit voor zelfpromotie en netwerken
Mark van Beek alleen maar door de directie naar voren is geschoven in 2009. De verkiezingen van de voorzitter van Het Legioen zijn vervalst, Boudewijn Poelmann was al op de hoogte van de echte uitslag en heeft de echte winnaar die nacht gefeliciteerd. De volgende dag stapte Poelmann uit de Raad van Commissarissen en werd Mark van Beek gepresenteerd als winnaar. Dat terwijl niemand ooit van hem had gehoord en hij volgens Poelmann duizenden stemmen minder had!
Eric Gudde en de rest van de directie die geen plan B heeft als het nieuwe stadion niet doorgaat en dus een luchtkasteel blijft achtervolgen waardoor de huidige organisatie totaal verloederd
Sportclub Feijenoord dit stiekem wel prima vind gaan, de centrale stichting heeft hen alleen maar problemen opgeleverd en als het nieuwe stadion niet doorgaat heeft de Sportclub Feijenoord nog altijd 51% van de aandelen in de huidige Kuip (tegen 8% in de nieuwe Kuip)
Sportclub Feijenoord die radicaal gaat ingrijpen als het nieuwe stadion niet doorgaat, op dat moment breekt de centrale stichting (is pas officieel als de eerste paal van het nieuwe stadion is geslagen) en dan komt de vuile was pas echt naar buiten. Nog een reden te meer om een luchtkasteel te willen bouwen
Gerard Kerkum met het STICO het hoogste orgaan is bij Feyenoord, hij met enkele pauzes sinds eind jaren 70 continu de club heeft gestuurd. De prestaties zijn er duidelijk naar
Met het niet doorgaan van het nieuwe stadion kan het 5 jarenplan voor de 4e maal in 6 jaar de prullenbak weer in
Wij supporters nu eens echt moeten opstaan en onze zorgen over het beleid moeten gaan uitdragen!
75 jaar FSV; op de feestdag zelf komt er om 16.00 uur een bloemstuk vanuit de club, s- avonds gevolgd door een kort en verplicht verblijf van de selectie op het feest
Ahoy feest van de BVO: Volgens een medewerker van Ahoy heeft de BVO gezegd; als de FSV zijn feest in Ahoy viert, komen wij niet. Bij navraag reageert Chris Woerts geïrriteerd. Het bedrijf van Reinout Oerlemans werd ingehuurd voor 100 jaar feest (€ 200.000). Het feest in Ahoy ging uiteindelijk niet door. Er werden te weinig kaarten verkocht
Feyenoord 100 jaar feest: Organisator Leo Westermeijer heeft de FSV om medewerking bij dit feest gevraagd omdat de club bijna geen medewerking wilden verlenen
De desinteresse van de directie na aanbieding beeld FSV t.g.v. van 100 jaar Feyenoord. Geen enkel officieel bedankje vanuit de club.
Negatieve reacties van de directie op het FSV initiatief voor de geld inzameling voor de jeugdopleiding (start 3 x uitgesteld). De opbrengst was: € 110.000,00. Van dit geld heeft de BVO o.a. een spelers-volg-systeem, IT materiaal en een zeil om de videotoren op Varkenoord aangeschaft.
Negatieve reactie van de directie op het loyaliteitsplan van de FSV. De directie van het desbetreffende bedrijf werd na een gesprek van 10 minuten de deur uitgezet.
Het door de directie wegschuiven van financiële steun van de FSV voor het live uitzenden van wedstrijden door RTV Rijnmond.
De directie van Feyenoord die Ome Fred Blankemeijer op 80 jarige leeftijd op staande voet ontsloeg omdat hij niet meer functioneerde. Na grote publieke verontwaardiging wordt er een speciale regeling getroffen. Over clubgevoel gesproken
Bij het overlijden van Ome Fred komt Legioen met een eigen rouwadvertentie terwijl er volgens afspraak in dit soort gevallen gezamenlijk opgetrokken zou worden. Deze rouwadvertentie was meer een gewone advertentie met slogan en de mogelijkheid om lid te worden van Het Legioen. Over respect gesproken
Partijen die een ludiek verkoopidee hebben worden door de directie weggestuurd, zoals Feyenoord scooter, Mini Stadiums en diverse designs voor kleding. Gevolg is dat wij de allerslechtste fanshop aller tijden hebben waarin zelfs een lange tijd meer PUMA spullen gekocht konden worden dan Feyenoord spullen
Als Badge (verkoop via webshop) met de FSV in zee gaat, gaat de BVO ervoor liggen omdat ze bang zijn dat de FSV een concurrent gaat worden van hun eigen fanshop
Op de Open Dag of eerste training is er altijd gezeur met de BVO over de FSV-stand en over het verkopen van kleine FSV artikelen
Geen korting meer voor FSV leden in de fanshop en geen mogelijkheid meer tot aanschaf van kaarten voor leden van de FSV. Feyenoord beperkt haar klantenkring hiermee met tienduizenden mensen
Directie die te pas en te onpas de TIFO container wil inspecteren en zelfs als die container al sinds de vorige inspectie geblokkeerd wordt door grote stellages
Steeds minder medewerking van de BVO met de redactie van Hand in Hand bijv. maar 1 spelersinterview / fotos. En Lunatic News kan alle medewerking al helemaal vergeten
De BVO heeft schijnbaar het supporters miljoen van SsF niet nodig met als gevolg het opstappen van de voorzitter en de secretaris van SsF. Dit als gevolg van het zinnetje dat miljoentje hebben wij helemaal niet nodig.
Zelfs na een storm van kritiek over de opbouw van het SsF weigert Feyenoord een publieke reactie te geven, maar als Biseswar een kaart weggeeft zijn ze er als de kippen bij om hierover glashard te liegen
Schuldenlast sinds een aantal jaren dermate hoog dat de KNVB maatregelen nam en van de club eiste dat er werd ingegrepen, met categorie 1 als gevolg. Het pijnlijke is dat de directie nastreeft om 1 euro positief te draaien, je zou verwachten dat men het maximaal haalbare nastreeft, maar men richt zich op het minimale. Over mentaliteit gesproken
Het hardfalende optreden rondom Mario Been waarbij Eric Gudde al maanden op de hoogte was van de perikelen maar te laf was om hiervoor verantwoordelijkheid te nemen. Een keuze tussen liegen of zeggen dat je wanbeleid voert. Het werd liegen, want eerlijk zijn is sowieso geen optie
Er zijn sterke aanwijzingen dat investeerders geen geld in Feyenoord willen stoppen zolang de huidige directie aan het bewind is. Diezelfde verhalen komen van supporters richting het SsF. Ook het aanblijven van Onno Jacobs doet intern veel stof opwaaien
De top van het Bedrijven steunen Feyenoord plan is in elkaar gezakt omdat ze allemaal aanspraak willen maken op het belevenispakket, een pakket waarvan Feyenoord zegt dat ze het uitdelen maar waarvan iedereen weet dat er nog geen supporter is geweest die daar gebruik van heeft mogen maken
Er is nu geen leider binnen de organisatie en geen enkele communicatie onderling. Het gevolg is dat ze allemaal te pas en te onpas wat roepen
Het gevalletje Beenhakker
Het gevalletje Van Hanegem
Feyenoord heeft voor de jeugdopleiding een bedrag van 727.715 euro ontvangen van de Sponsor Bingo loterij. Dit geld is waarschijnlijk gelijk doorgesluisd naar de BVO want bij de jeugdopleiding horen de trainers alleen maar dat er geen geld is. En dat terwijl het geld opgehaald is door supporters onder het motto; steun de beste jeugdopleiding van Nederland
Scheve salarisverhoudingen jeugdtrainers en technische staf eerste elftal
De verrijking van directieleden met bonussen
Twee supporters (op voordracht van Hofland) die al een jaar met de financiers praten, is misleid door de financiers en de directie en gedane toezeggingen worden niet nagekomen
Het door de directie in de media nooit opkomen/steunen voor de supporters (UEFA Gent). De BVO roept een week vooraf om rust maar achteraf geen woord. Dit is één van de vele voorbeelden waarin de directie openlijk de supporters weg zet als gestoorde vandalen en daarmee hun eigen merk afbreken
Weggegeven bekerfinale in de Kuip seizoen 2009 2010, en dat terwijl tienduizenden supporters nachtenlang voor kaarten hadden liggen wachten, schandalig!
Eric Gudde die verkondigt dat Mark Koevermans niet in Talentpool II zit, en later zegt dat hij daar niks over kan zeggen.
Mark Koevermans die tegen politieagenten in functie en diverse sponsoren trots verklaart dat hij in Talentpool II zit en later op TV roept dat dit niet zo is want dat zou belangenverstrengeling zijn over zelfpromotie gesproken
ASR die na 25 jaar (!) trouwe sponsoring ineens niks meer met Feyenoord te maken wil hebben
Verloedering van de algehele clubcultuur door het elftal jaar in jaar uit te laten spelen in feestteneus omdat de detailhandel dat heeft onderzocht en dat het beste verkoopt.
Terwijl Feyenoord in grote financiële problemen verkeert slaat met een zéér lucratieve autodeal met Volkswagen af om vervolgens in zee te gaan met Opel, niet geheel ontoevallig een merk waarvan de eigenaar van de garage goed bevriend is met Mark Koevermans
Meer dan 100 lease-autos met een contract van een jaar, zodat er elk jaar een hele nieuwe auto uitgezocht kan worden, dat hierdoor de kosten van dit contract vele vele malen duurder zijn dan nodig is logisch. Feyenoord zit in een situatie waarin geld keine rule spielt
Mark Koevermans die tegen de topman van Toyota zegt dat zijn merk shit is en hij niet kan aankomen in een Toyota bij een club als AZ waar ze Mercedes reden
Mandemakers van Mandemakers keukens die voor een groot bedrag Feyenoord wil sponsoren om de club zo te helpen wordt te woord gestaan door een stagiaire van de marketing afdeling omdat Mark Koevermans en de rest van de directie geen tijd heeft
Mario Been ontslagen, de directie zegt dat hij is opgestapt maar vervolgens betalen ze wel 80% van zijn salaris uit. Leon Vlemmings heeft een zwijgplicht opgelegd gekregen en krijg 100% van zijn salaris. Feyenoord heeft nu dus een dubbele technische staf in dienst.
Het lopende tekort op de begroting doordat er 3000 minder seizoenkaarten zijn verkocht. Door de lening bij CAA Sports die hierop gebaseerd is heeft Feyenoord nu al grote financiële problemen en kan het zomaar gebeuren dat we in juni 2012 de licentie kwijt zijn
Eric Gudde die de De Guzman voor een miljoenenbedrag weg had kunnen doen. Vervolgens hem geen nieuw contract heeft aangeboden waardoor Feyenoord nooit in aanmerking zal komen voor een opleidingsvergoeding en zo dus nu al twee keer tonnen is misgelopen
Het hele debacle tussen RTV Rijnmond en Feyenoord waarbij Raymond Salomon er een principe kwestie van maakt en in zee gaat met Megastad FM. Via een apart opgezette BV sponsort Feyenoord nu Megastad zelf om te kunnen uitzenden
Men weigert te kijken naar uitbreiding en herindeling van het Maasgebouw dat dan alle mogelijkheden krijgt die ze maar willen. Met een herschikking van de stoelen en de terugkeer van de staanplaatsen kan De Kuip met een beetje onderhoud nog 50 jaar mee als grootste stadion van Nederland met de beste faciliteiten.
De VvF die in de huidige economische malaise Feyenoord gebruiken als veredelde bankrekening met een rentepercentage van 4% (tegen 1% bij normale banken)
Door de overstap van Rijnmond naar Megastad is het bereik van Feyenoord teruggebracht naar 3000 luisteraars op zondagmiddag. Over promotie gesproken
Feyenoord die roept dat Micheal Lumb en Fedor Smolov via een -om-niet- constructie gehuurd waren en dus gratis waren, alleen waren ze even vergeten om de salarisvoorwaarden op te nemen in het contract waardoor deze twee bij elkaar 800.000 euro hebben gekost.
Ignjatovic die ook gratis zou zijn maar alleen bijna net zo duur was als Lumb en Smolov bij elkaar, gelukkig had Feyenoord toen geen financiële problemen
Onderling een hoog oplopende woordenwisseling krijgen voor de ogen van de gemeente waardoor het vertrouwen in de organisatie weg is en de gemeente af ziet van een nieuw stadion. Een nieuw stadion dat Feyenoord nu zelf moet gaan financieren en dat terwijl daar helemaal geen ene grond voor is want ze hebben het afgelopen jaar elke wedstrijd duizenden kaarten weggegeven aan amateurpartners of tegen extreem gereduceerd tarief als acties. Dit seizoen gaan we richting de tienduizend weggegeven kaarten per wedstrijd
Blokland die al 7 maanden roept dat hij 30 miljoen gaat presenteren volgende week, maar in realiteit hebben ze 21 tot 23 miljoen opgehaald, waarvan 1 miljoen gestolen van het SsF
Het continu denigreren en kleineren van supporters door Eric Gudde
Een vrijwilliger die al 40 jaar zijn best heeft gedaan voor de club, maar nu hij ernstig ziek is ineens geen seizoenkaart meer krijgt, en dat terwijl dit hem persoonlijk is toegezegd door Mark Koevermans
Het debiele spandoekenbeleid waar alleen maar pro-spandoeken opgehangen mogen worden omdat de huisjurist vind dat hij boven de wet staat
Willem van Hanegem vragen trainer te worden bij Feyenoord als Mario Been weg is, een vervolgafspraak afspreken en dan vervolgens helemaal niks meer van je laten horen
De vrouw van Coen Moulijn de eerstvolgende thuiswedstrijd na het overlijden van Coen de toegang tot de Kuip ontzeggen omdat die kaarten niet voor haar maar voor Coen waren
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:44   quote  deeplink  
oef... waar halen ze het gore lef vandaan om meteen verder te gaan alsof er niets gebeurd is...
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 01:47   quote  deeplink  
Smerige randdebielen.
Enige terughoudendheid is wel zo gepast.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 01:47   quote  deeplink  
Ik kon het niet laten. Even op LN gelezen wat zij er over te melden hebben. Heb niet de moeite genomen om het hele stuk te lezen. Ik ken het riedeltje inmiddels wel. Maar de strekking is in elk geval dat ik het helemaal verkeerd zie. Er waren helemaal geen relschoppers bij het Maasgebouw, er waren een paar zielige mensen die door een ander (in dit geval Gudde) tot waanzin werden gedreven. Deze slachtoffers konden niet anders dan hun frustratie uiten op auto's en ruiten van voornamelijk onschuldige omstanders. Maar ze bedoelden het goed. Het zijn dus de Robin Hoods van het voetbal. We moeten trots op ze zijn....
Altijd lekker als je jezelf kunt wijsmaken dat je niet verantwoordelijk bent voor je eigen daden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:47 schreef Els het volgende:
Ik kon het niet laten. Even op LN gelezen wat zij er over te melden hebben. Heb niet de moeite genomen om het hele stuk te lezen. Ik ken het riedeltje inmiddels wel. Maar de strekking is in elk geval dat ik het helemaal verkeerd zie. Er waren helemaal geen relschoppers bij het Maasgebouw, er waren een paar zielige mensen die door een ander (in dit geval Gudde) tot waanzin werden gedreven. Deze slachtoffers konden niet anders dan hun frustratie uiten op auto's en ruiten van voornamelijk onschuldige omstanders. Maar ze bedoelden het goed. Het zijn dus de Robin Hoods van het voetbal. We moeten trots op ze zijn....
Altijd lekker als je jezelf kunt wijsmaken dat je niet verantwoordelijk bent voor je eigen daden.
Smerig idd,ook een gemiste kans omdat dit met een paar woorden zonder arrogantie voorkomen
had kunnen worden..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 01:52   quote  deeplink  
Ondanks die idioten: we staan wél aan kop.
Maar dat zal ook wel de schuld van het bestuur zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:52   quote  deeplink  
zojuist de beelden gezien,niet normaal meer wat een ellende...
speedy777
 speedy777 - zondag 18 september 2011 - 01:55   quote  deeplink  
nou ik lees allemaal shitverhalen
het geweld keur ik ten alle tijde af maar met gerichte pistolen gaan staan gaat mijn pet ook te boven
en bedankt maasgebouw voor het provocerende gedrag van onze lieve mensen die gen benul hebben van wat er werkelijk speelt
en beste lezers
voor jullie allemaal die er niet bij waren
niet altijd geloven van wat erop internet staat
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:56   quote  deeplink  
heb ze maar een bericht gestuurd waarin ik vraag of ze afstand willen nemen van hetgeen gebeurd is en hun kritiek op een gezonde manier te leveren.

misschien naief. maar ik kon het niet laten.

EDIT

plaats het hier maar even. ben toch netjes gebleven:

----
Ik vind het nogal wat dat jullie meteen doorgaan met het bekritiseren van de directie alsof er niets gebeurd is?

De directie die supporters tot waanzin drijft?!?!? Doe effe normaal. Ze hebben veel fouten gemaakt, maar NIETS maar dan ook NIETS rechtvaardigd wat er vananvond gebeurd is. Jullie weigering daarvan afstand te nemen is stuitend en te ridicuul voor woorden.

En dat terwijl jullie oorspronkelijk goed bezig waren. Maar deze hetze waar vanavond een schandelijk uitvloeisel van was is buiten alle perken gegaan. Het tegenstelde effect is bereikt. Elke twijfelaar ten opzichte van het bestuur is genezen. Vraag het aan de mensen die het hebben gezien. Bekijk de fora.

Jullie vertegenwoordigen allang geen meerderheid van de supporters meer.

Neem alsjeblieft afstand van wat er gebeurd is. En lever je kritiek op een gezonde manier. En kijk alsjeblieft je lijstje na, want een leek kan zien dat sowieso een deel van jullie beweringen geen hout snijdt.

Mvg, Thijmen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door T-FeYeN00rD --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:55 schreef speedy777 het volgende:
nou ik lees allemaal shitverhalen
het geweld keur ik ten alle tijde af maar met gerichte pistolen gaan staan gaat mijn pet ook te boven
en bedankt maasgebouw voor het provocerende gedrag van onze lieve mensen die gen benul hebben van wat er werkelijk speelt
en beste lezers
voor jullie allemaal die er niet bij waren
niet altijd geloven van wat erop internet staat
ook mensen op dit forum waren erbij. Jammer dat je het nog gaat goedpraten. Mag ik aannemen dat je er zelf ook deel van hebt uitgemaakt?
feyezuid
 feyezuid - zondag 18 september 2011 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:47 schreef qwerto het volgende:

[..]

VOLGENS MIJ ZIJN DIE DIEZELFDE TERING LIJERS DIE HET IN NANCY OOK NODIG VONDEN DE BOEL TE VERKLOTEN ! STELLETJE NAMAAK TYPES ! TELETEKST SUPPORTERS ZIJN HET ! HOREN ZE HET WOORD PROTEST ACTIE OFZO DAN STAAN ZE ER WEER DIE LIJPE FLIKKERS !
Echt he, ik ben echt woest op dit gebeuren, wat een klootzakken, echt iedereen haat die gasten. 1 groep hersenloze eigengereide narcistische borderliners, die door de coke en pillen en goedkope halve liters bier denken dat ze helemaal geweldig zijn. In Amerika wonen ze ver buiten de bebouwde kom in trailers, en is hun vader ook eigenlijkl hun neef, en ma en pa zijn ook neef en nicht, trailer trash is het. afschieten of op een trein naar Siberie.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:55 schreef speedy777 het volgende:
nou ik lees allemaal shitverhalen
het geweld keur ik ten alle tijde af maar met gerichte pistolen gaan staan gaat mijn pet ook te boven
en bedankt maasgebouw voor het provocerende gedrag van onze lieve mensen die gen benul hebben van wat er werkelijk speelt
en beste lezers
voor jullie allemaal die er niet bij waren
niet altijd geloven van wat erop internet staat
ja daar sta je dan met 4 man achter 2 deuren,wat zou jij doen mafkees..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:55 schreef speedy777 het volgende:
nou ik lees allemaal shitverhalen
het geweld keur ik ten alle tijde af maar met gerichte pistolen gaan staan gaat mijn pet ook te boven
en bedankt maasgebouw voor het provocerende gedrag van onze lieve mensen die gen benul hebben van wat er werkelijk speelt
en beste lezers
voor jullie allemaal die er niet bij waren
niet altijd geloven van wat erop internet staat
Hoezo, moeten we jou geloven?
Vertel je verhaal eens. Toe maar.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:55 schreef speedy777 het volgende:
nou ik lees allemaal shitverhalen
het geweld keur ik ten alle tijde af maar met gerichte pistolen gaan staan gaat mijn pet ook te boven
en bedankt maasgebouw voor het provocerende gedrag van onze lieve mensen die gen benul hebben van wat er werkelijk speelt
en beste lezers
voor jullie allemaal die er niet bij waren
niet altijd geloven van wat erop internet staat
Fijn dat je het geweld veroordeelt, jammer dat je de schuld bij een ander neerlegt. Al wordt iemand nog zo geprovoceerd, de keuze om tot vernielingen over te gaan is je eigen keuze, daarom heeft de mens een eigenschap die in de volksmond als 'vrije wil' wordt aangeduid. Alleen losers nemen geen verantwoording voor hun eigen daden. De sfeer voor het Maasgebouw was buitengewoon bedreigend, het kwam over als een redeloze meute, alleen maar belust op herrie. Een aantal kwamen zelfs wat waanzinnig over.
Je probeert deze betreurenswaardige actie goed te praten, ik vind dat intrigerend. De manier om onvrede kenbaar te maken is volgens mij praten, en hoe dan ook vreedzaam. Daar is gisteren in de verste verte geen sprake van geweest. Vele mensen, die part nog deel hebben aan het meningsverschil wat een aantal supporters, waaronder kennelijk jij, met deze directie hebben, is ernstig benadeeld. Ze hebben waarschijnlijk toch wel enigzins ongerust in het Maasgebouw gezeten, en van een aantal is de auto vernield. Hoe praat jij dit goed?
Ik kan me voorstellen dat je niet op het forum wilt reageren, jouw mening is afwijkend van de algemene opinie, dus ik kan me voorstellen als je terughoudend wilt zijn. Als je eventueel wel per pb wilt reageren, zou ik dat zeer waarderen.
FlrRico
 FlrRico - zondag 18 september 2011 - 02:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:33 schreef Els het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd of er iemand is die hier aan meegedaan heeft, dit artikel leest en trots is? Los van dat ik boos ben, en kwaad en witheet en weet ik veel welke emotie ik nog meer kan benoemen, en vooropgesteld dat ik elke deelnemer een stadionverbod en een dagvaardiging gun, wat gaat er toch door iemand heen als je dit doet? Denk je dan echt dat je lekker constructief bezig bent? Dat dit moet? Moreel verantwoord is?
Is er uberhaupt iemand op het forum die er aan meedeed?
ik deed mee aan de mars en ben toen naar stadion gelopen heb op afstand gezien hoe die gaste bezig waren bij het maas gebouw en vind het zo zonde dat ze dat dede de protest mars verliep gewoon normaal en dan ga je je eigen rame ingooie de idioote
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 02:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hehehehe,
ga niet weer zeggen wat ik van die krant vind...
krant was gisteren bij de vara op t.v. hadden een verhaal van een Rotterdammer verzonnen.
En de krant was fout in de oorlog.

Wat vindt jij van die krant Henk?
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 02:21 schreef FlrRico het volgende:

[..]

ik deed mee aan de mars en ben toen naar stadion gelopen heb op afstand gezien hoe die gaste bezig waren bij het maas gebouw en vind het zo zonde dat ze dat dede de protest mars verliep gewoon normaal en dan ga je je eigen rame ingooie de idioote
Ik vind het jammer, en ook jammer voor jou. De mars is ongetwijfeld vanuit goede intenties gestart. Maar een aantal halve zolen zijn met jullie goede intenties aan de haal gegaan. Het kan dus niet meer bij Feyenoord, we hebben teveel mensen die tot het afvalputje van de samenleving horen. Ze grijpen blijkbaar alles aan om hun frustraties te uiten en enige zelfcontrole lijkt te veel gevraagd.
FlrRico
 FlrRico - zondag 18 september 2011 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 02:27 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het jammer, en ook jammer voor jou. De mars is ongetwijfeld vanuit goede intenties gestart. Maar een aantal halve zolen zijn met jullie goede intenties aan de haal gegaan. Het kan dus niet meer bij Feyenoord, we hebben teveel mensen die tot het afvalputje van de samenleving horen. Ze grijpen blijkbaar alles aan om hun frustraties te uiten en enige zelfcontrole lijkt te veel gevraagd.
inderdaad je hebt grootgelijk al moet ik wel zegen er werden ook mensen aangevallen die totaal niks dede want wij stonde verderop en ze rende ook op ons af.
ik heb mee gedaan met de mars omdat IK niet met het bestuur eens ben maar de boel slope gaat mij te ver daarvoor ben je geen feyenoord fan ik schaamde me gewoon voor wat ze toen deden ging gewoon echt te ver
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 18 september 2011 - 05:03   quote  deeplink  
Update 00:34 uur:
Gevraagd naar zijn eerste reactie op de ernstige incidenten zaterdagavond vlak voor het duel Feyenoord - De Graafschap (4-0) sprak de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb duidelijk taal. "Walging. Walgelijk gewoon. Ik heb er geen andere woorden voor. Dat er een groep mensen bestaat die de club willen slopen, net nu het juist zo goed weer gaat met Feyenoord."

Aboutaleb had de rellen met boze fans van dichtbij meegemaakt. Hij was in het Maasgebouw op het moment dat tientallen heethoofden de hoofdingang wilden bestormen. Met getrokken pistolen en de wapenstok kon de verhitte meute worden teruggedrongen waarna de mobiele eenheid het stadionplein schoon veegde.

"Hulde voor de politie", gaf Aboutaleb te kennen. "Doordat we redelijk goed op de hoogte waren wat er misschien zou kunnen gebeuren, hadden we onze voorbereidingen getroffen. We waren daarom ook binnen in het Maasgebouw aanwezig. Daardoor konden we ook snel optreden en waren er binnen en buiten voldoende agenten op de been."
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 02:27 schreef Els het volgende:

[..]

Ik vind het jammer, en ook jammer voor jou. De mars is ongetwijfeld vanuit goede intenties gestart. Maar een aantal halve zolen zijn met jullie goede intenties aan de haal gegaan. Het kan dus niet meer bij Feyenoord, we hebben teveel mensen die tot het afvalputje van de samenleving horen. Ze grijpen blijkbaar alles aan om hun frustraties te uiten en enige zelfcontrole lijkt te veel gevraagd.
Deze mars was gedoemd te mislukken. Dan kan de organisatie nu wel zeggen dat ze geen verantwoordelijkheid hebben voor wat ergebeurde, mAr dat is onzin. Als je een paar duizend heethoofden bij elkaar zet oor een protestmars in het schemer/donker geef je een perfecte voedingsbodem voor onlust.

Ik haat degene die voor hetmaasgebouw stonden, hoop op alleen maar levenslange stadion verboden.

En als ik dan lees op LN dat ze zichhiervan distantiëren denk ik; nee dat kan niet. Net zoals Gudde verantwoordelijkheid heeft voor fouten van het bestuur heeft nu LN plus de andere sites verantwoording voor dit soort ellende.

De afgelopen maanden was ik op hand van de VG, vanaf nu steun ik Gudde. Ik ben klaar met doodskisten, vervalste loonstroken en mensen die het maasgebouw moeten bestormen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Rovert --
Nop
 Nop - zondag 18 september 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Oppakken , foto's van de anti helden op tv gooien,, uitkering stoppen, en de rest van je leven afbetalen omdat je zo genaamd op komt voor je club? Deze 100 man hadden in de kuip kunnen zingen voor hun club ipv de club beschadige, schande!
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Ik schaam me dood.
Feyenoord supporter zijn staat weer een lange tijd voor een door gesnoven randdebiel zijn.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:21   quote  deeplink  
Bron: LN

De samenwerkende supportersorganisaties betreuren dat een afsplitsing van de supporters die deelnamen zaterdagavond vernielingen heeft aangericht aan de voorgevel van het Maasgebouw. Het is nooit het doel geweest om de mars, die verder probleemloos en succesvol verliep, zo te laten eindigen. Het slopen van een deel van het Maasgebouw is geen effectieve manier om de strijd tegen de directie te voeren. Dit is het dieptepunt in de supportersprotesten maar we willen vooral benadrukken dat het eeuwig zonde is dat het überhaupt tot dit heeft moeten leiden.

Een enkel incident neemt niet weg dat er ook de komende weken doorgegaan zal worden met protesteren tegen het wanbeleid dat gevoerd wordt bij Feyenoord. We staan er financieel helemaal niet goed voor, zoals Eric Gudde zaterdagavond op Radio Rijnmond stelde. Over het seizoen 2010/2011 is naar verluidt drie miljoen euro verlies gedraaid! Ook reden tot zorg en protest is het feit dat supporters amper inspraak hebben in de vereniging Supporters Steunen Feyenoord, terwijl dit door Feyenoord wel beloofd is. En waar is ons miljoen nu eigenlijk? Wettelijk gezien kan het met één bestuurder nooit overgemaakt zijn namelijk. Grote geheimzinnigheid door de club omtrent financiën en supporterszaken doen ons het allerergste vrezen. Opgeven is geen optie, niemand is groter dan Feyenoord.

De organisatie van de wij-maken-ons-zorgen-mars en de samenwerkende supportersorganisaties
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:25   quote  deeplink  
Weer een gemiste kans. Ze betreuren het ipv het te veroordelen, en noemen het belagen van tientallen mensen in Het Maasgebouw en het vernielen van auto's een incident. Dan heb je dus echt geen enkel verantwoordelijkheidsbesef en totaal geen zelfreflectie. Als het echte kerels waren geweest, hadden ze deze rellen veroordeeld, gezegd dat dit nooit de bedoeling was geweest en de directie hun excuses aangeboden. Alleen met open en eerlijk praten en wederzijds respect kan Feyenoord uit de ellende komen die is opgebouwd in het verleden, niet door rellen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 18 september 2011 - 08:26   quote  deeplink  
Beste "mede supporters",

Bedankt dat je mijn voetbalavond goed verziekt hebt! resultaat...
- Kapotte achterruit
- Spiegels afgebroken
- Keurige davidster in mijn auto gekrast!!!

Jongens ben reuze trots op jullie.... stelletje mongolen. Wie haalt het uberhaupt in zijn hoofd om mede supporters de schrik van zijn leven aan jagen. Er liepen vaders met kinderen die gewoon weg moesten rennen, of die terug zijn gekomen en de wedstrijd hebben kunnen zien betwijfel ik! De agressie die jullie uitte was nog erger dan een ontketende oorlog. Dit soort mensen moet iedereen negeren en nooit meer praten over Feyenoord of wat niet en wel mag/kan, want jullie hebben totaal geen normbesef. VAN SPULLEN VAN IEMAND ANDERS BLIJF JE AF!!!! Dat leer ik mijn dochter van 4 jaar al.
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 08:30   quote  deeplink  
Ze gaan door met acties terwijl het duidelijk is dat een deel van hun aanhang daar absoluut niet mee om kan gaan.
Sterker nog, ik denk zelfs dat dit er bij hoort, dat fit verwacht was.
De stemmen tot bestorming van het maasgebouw gingen al lang op.
Zelfs hier op dit forum

Het komt mij allemaal erg "wir haben das nicht gewusst" over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Stylzz --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:26 schreef El Jardinero het volgende:
Beste "mede supporters",

Bedankt dat je mijn voetbalavond goed verziekt hebt! resultaat...
- Kapotte achterruit
- Spiegels afgebroken
- Keurige davidster in mijn auto gekrast!!!

Jongens ben reuze trots op jullie.... stelletje mongolen. Wie haalt het uberhaupt in zijn hoofd om mede supporters de schrik van zijn leven aan jagen. Er liepen vaders met kinderen die gewoon weg moesten rennen, of die terug zijn gekomen en de wedstrijd hebben kunnen zien betwijfel ik! De agressie die jullie uitte was nog erger dan een ontketende oorlog. Dit soort mensen moet iedereen negeren en nooit meer praten over Feyenoord of wat niet en wel mag/kan, want jullie hebben totaal geen normbesef. VAN SPULLEN VAN IEMAND ANDERS BLIJF JE AF!!!! Dat leer ik mijn dochter van 4 jaar al.
Wat afschuwelijk dat je persoonlijk schade hebt geleden van die idioten. Is er kans dat je het op hun kan verhalen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE









0.0063288