BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 september 2011 - 21:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Politie met getrokken pistool bij Kuip (Fok!)

El Jardinero
 El Jardinero - zondag 18 september 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Ze hebben camerabeelden Els, maar daar is ook alles mee gezegd!Waarschijnlijk wordt het een kale kip verhaal. Had een zakenrelatie bij me die behoorlijk geschrokken was, dat vond ik persoonlijk nog erger!
Dit wordt een zaakje verzekeringswerk en kijken wat ze dekken, maar ben er bang voor!
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 08:40   quote  deeplink  
ComPleet kut. Hoop dat je verzekering dit dekt
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:34 schreef El Jardinero het volgende:
Ze hebben camerabeelden Els, maar daar is ook alles mee gezegd!Waarschijnlijk wordt het een kale kip verhaal. Had een zakenrelatie bij me die behoorlijk geschrokken was, dat vond ik persoonlijk nog erger!
Dit wordt een zaakje verzekeringswerk en kijken wat ze dekken, maar ben er bang voor!
Wat een ramp. Vooral dat die zakenrelatie erbij was. Ik zou me doodschamen. Ik zou wel overwegen me bij Feyenoord te melden voor de schade. Misschien kun je gezamelijk optrekken. Wie niet horen wil, die moet maar voelen, en er is bij rellen altijd een kans dat je collectief aansprakelijk wordt gesteld.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 18 september 2011 - 08:48   quote  deeplink  
Ik denk zelfs dat er pubers bij waren die niet eens naar de wedstrijd gingen kijken en dus geen kaartje hadden! MEELOPERS die opgetrommeld zijn om de "mars" groots doen lijken! En deze pubers hebben ook niks met Feyenoord of het bestuur... dat zijn gewoon mensen die komen op rotzooi af! misschien dat er 100 of 200 een kaartje hadden en de rest niet! Denk zelfs dat het meerendeel niet eens wisten waarvoor ze meeliepen, zo dom zagen die mensen eruit! petje op capuchon over de hoofd getrokken en alleen maar scanderen feyenoord is van ons en de ene k.... over de andere k.... werd er geroepen!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 08:52   quote  deeplink  
We waren op Varkenoord toen de mars daar begon, jumpert kan uit eigen ervaring wel vertellen dat sommige van die gasten te stom zijn om voor de duivel te dansen. Puur alleen op rellen uit en ze hebben letterlijk gezegd dat het ze niet interesseert dat ze Feyenoord schade berokkenen. "de hele club is toch al aan de kanker...." is een zin die o.a. werd geslagen.
Wij zijn niet meegelopen en daar ben ik blij om ook, wel heel jammer voor degenen met goede intenties maar dit zag je natuurlijk al van tevoren al aankomen. Dit soort acties kun je bij Feyenoord gewoon niet doen.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 18 september 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:47 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een ramp. Vooral dat die zakenrelatie erbij was. Ik zou me doodschamen. Ik zou wel overwegen me bij Feyenoord te melden voor de schade. Misschien kun je gezamelijk optrekken. Wie niet horen wil, die moet maar voelen, en er is bij rellen altijd een kans dat je collectief aansprakelijk wordt gesteld.
Laat ik dit zeggen Els, Feyenoord kon hier niets tegen doen! Je auto daar neer zetten, hoe raar het ook klinkt is op eigen risico! Er zijn meerdere auto's beschadigd misschien wel 50 stuks ofzo... Feyenoord heeft me keurig behandeld en heb alles al ingediend, althans ze hebben de schade genoteerd en ik hoor hier nog over, net als meerdere waarvan de auto is beschadigd. Maar ik sprak een man daar, die durft nu niet eens meer zijn zoontje mee te nemen naar de kuip! Kijk en dat vind ik zo oneerlijk voor de goedwillende feyenoord fans!! Die pubers weten echt niet wat ze aanrichten, volgende week staan ze ergens in het land tegen iets anders te protesteren en te slopen! Deze pubers werken niet , doen alles wat god verboden heeft om aan geld te komen en staan vooraan om even te zeggen hoe Feyenoord geregeerd moet worden, is toch de omgekeerde wereld??!!
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 18 september 2011 - 09:01   quote  deeplink  
En dit noemen zich supporters! waar halen ze het lef vandaan deze randdebielen alleen maar onze club in discrediet brengen,levenslang stadionverbod geven en ze oplaten draaien voor alle schade die is ontstaan aan gebouw en aan beschadigde auto,s van de echte supportes
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Ik zie t nu op journaal24
Stylzz
 Stylzz - zondag 18 september 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Scanderen wij zijn Feyenoord, wij zijn echt.

Ja echt debiel Ja.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:56 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Laat ik dit zeggen Els, Feyenoord kon hier niets tegen doen! Je auto daar neer zetten, hoe raar het ook klinkt is op eigen risico! Er zijn meerdere auto's beschadigd misschien wel 50 stuks ofzo... Feyenoord heeft me keurig behandeld en heb alles al ingediend, althans ze hebben de schade genoteerd en ik hoor hier nog over, net als meerdere waarvan de auto is beschadigd. Maar ik sprak een man daar, die durft nu niet eens meer zijn zoontje mee te nemen naar de kuip! Kijk en dat vind ik zo oneerlijk voor de goedwillende feyenoord fans!! Die pubers weten echt niet wat ze aanrichten, volgende week staan ze ergens in het land tegen iets anders te protesteren en te slopen! Deze pubers werken niet , doen alles wat god verboden heeft om aan geld te komen en staan vooraan om even te zeggen hoe Feyenoord geregeerd moet worden, is toch de omgekeerde wereld??!!
Ik suggereer ook niet dat je Feyenoord aansprakelijk moet stellen, maar ik hoop dat iedereen die schade heeft ondervonden zich aansluit bij Feyenoord, zodat je ten opzichte van dit vullis beter staat. Hoe groter de claim, hoe beter. Als ze een jaar of 10 moeten werken om de avond van gisteren te compenseren, dan vind ik dat een aardige start in levenslessen.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 18 september 2011 - 09:17   quote  deeplink  
Alle akties, spandoeken en protestakties tegen het bestuur van de laatste maanden kunnen de vuilnisbak in. Het is voor héél Nederland nu duidelijk wie Feyenoord beschadigd en wie Feyenoord terug gooit in zijn wederopstanding. Als je het niet eens ben met dit bestuur blijf lekker thuis. Voor vele duizenden supporters is iets wat een mooie avond had moeten worden totaal verziekt..Het bestuur mag dan fouten gemaakt hebben, dat staat in schril contrast met de fout die deze randdebielen gisteravond gemaakt hebben!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 09:23   quote  deeplink  
het word eens tijd dat de grote zwijgende massa bij dit soort acties iets gaat doen, dan maar met 5000 man voor het maasgebouw gaan staan als die gasten komen om een signaal af te geven dat rellen niet wordt getolereerd. actie prima maar niet je eigen club beschadigen.
Heb er alleen niets van meegekregen in het stadion.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 18 september 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:23 schreef FR-Douwe het volgende:
het word eens tijd dat de grote zwijgende massa bij dit soort acties iets gaat doen, dan maar met 5000 man voor het maasgebouw gaan staan als die gasten komen om een signaal af te geven dat rellen niet wordt getolereerd. actie prima maar niet je eigen club beschadigen.
Heb er alleen niets van meegekregen in het stadion.
Het nadeel is dat je moet blijven door rammen want zo'n doorgesnoven idioot gaat nog niet liggen van een stoeptegel op zijn hoofd. Volgens mij ben je dan net zo erg als zij en ik denk niet dat mijn herseninhoud mij dat toestaat.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 18 september 2011 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:25 schreef rich Arnhem het volgende:

[..]

Het nadeel is dat je moet blijven door rammen want zo'n doorgesnoven idioot gaat nog niet liggen van een stoeptegel op zijn hoofd. Volgens mij ben je dan net zo erg als zij en ik denk niet dat mijn herseninhoud mij dat toestaat.
hahahahaha, daar kon je best wel eens gelijk in hebben. maar ook dat soort gasten bind wel in als je redelijk met ze praat (althans dat hoop ik) gisteren hebben Hotjumper en ik dat nog gedaan bij een incidentje op Varkenoord en dat werkte op dat moment wel.
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 18 september 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Als je ze kan isoleren is er vaak nog wel wat rede in te krijgen maar zodra ze met een groep zijn is er niet meer te praten.
el-loco
 el-loco - zondag 18 september 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Deze zielige gastjes slopen Feyenoord. Protesteren ok maar dit slaat nergens op. Ze denken hier iets mee te bereiken maar ze geven ten eerste Feyenoord en alles daarom heen een slechte naam. Ze zorgen er bovendien voor dat het voor potentiële sponsors niet aantrekkelijk is om in Feyenoord te investeren. Ze zorgen ervoor dat iemand die met zijn kinderen naar de kuip wil weg blijft. Ze zorgen ervoor dat er geen rust rondom de selectie komt. Kortom ze slopen Feyenoord. Ik hoop dat deze gasten stuk voor stuk een levenslang stadionverbod krijgen en moeten opdraaien voor de gemaakte kosten. Kortom korte metten mee maken. Deze kansloze gasten heb ik geen goed woord voor over en bovendien dragen ze Feyenoord geen warm hart toe!!!
aad 64
 aad 64 - zondag 18 september 2011 - 09:44   quote  deeplink  
Tjezus gaat het eindelijk sportief wat beter krijgen we dit weer
el-loco
 el-loco - zondag 18 september 2011 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:23 schreef FR-Douwe het volgende:
het word eens tijd dat de grote zwijgende massa bij dit soort acties iets gaat doen, dan maar met 5000 man voor het maasgebouw gaan staan als die gasten komen om een signaal af te geven dat rellen niet wordt getolereerd. actie prima maar niet je eigen club beschadigen.
Heb er alleen niets van meegekregen in het stadion.
@ FR DOUWE. Ik vind het een goed idee alleen ik denk dat dit niet werkt. Op het moment dat zoiets uitloopt in fysiek contact dan trek je aan het kortste eind. De rechter zal oordelen dat je geen eigen rechter mag spelen. Dan komt het erop neer dat die gasten er met een werkstraf afkomen en jij die opkomt voor het recht komt er met een zwaardere straf af. Ik mag hopen dat ze op basis van camera beelden deze gasten opsporen en keihard afstraffen. Een levenslang stadion verbod bv.
Alexi
 Alexi - zondag 18 september 2011 - 09:48   quote  deeplink  
ONGELOFELIJK,ONGELOFELIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat worden we weer voor lul gezet zeg!
Wanneer worden ze nou eens echt wakker en zien ze eens in dat dit NIET! de juiste weg is?!
Feyenoord en zijn beleidsbepalers moeten geld binnenhalen voor de CLUB,voor de toekomst!
Als inversteerders en toekomstige spelers zien hoe (middeleeuws)het er aan toe kan gaan in en om de KUIP,denken ze als dit zo doorgaat wel 2keer na voordat ze kiezen voor ONZE MOOIE CLUB! Hallo dit is 2011!!
Mensen ga nou eens eerst nadenken voordat je hier aan deelneem, ga eens na met wat je veroorzaak!
Nu moet je vandaag en morgen de media eens bekijken en horen, hoe jou cluppie weer word afgeschilderd in binnen en buitenland.....,
Ik schaam me kapot voor die eikels die het voor de ECHTE SUPPORTERS verzieken!
Ronnie9000
 Ronnie9000 - zondag 18 september 2011 - 09:57   quote  deeplink  
Ik keur deze hersenloze acties natuurlijk volledig af, sterker nog werd al kwaad toen ik hoorde over een stille tocht twee weken geleden op dit forum. Maar als ik al die reacties lees lijkt het wel alsof dit voor gudde en Co. alleen maar goed uitpakt. Mensen beginnen te beseffen dat onlangs zijn fouten de boel nu aardig op de rails staat. We staan notabene eerste, ik zeg Gudde chapeau!!!

En dit aan de hersenloze relnichtende poepsupporters, bedankt voor jullie geweldige werk, dit alles zorgt voor een stuk minder verdeeldheid tussen de normale supporters. Alleen een genie had dit kunnen regisseren, jammer dat het niet de bedoeling was.
legrande
 legrande - zondag 18 september 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Hoeveel schade kun je berokkenen. Veel supporters heel bang. Huilende kinderen. Veel auto's beschadigd van supporters, vrienden van Feyenoord, sponsoren, mogelijke sponsoren, mogelijke nieuwe vrienden van Feyenoord, Veel schade aan het Maasgebouw. Ook voor de politieagenten is het geen loletje te gaan zwaaien met hun pistool. Overal zijn het die klootzakken dei altijd en overal de boel verzieken. Ik ben zelfs blij dat we niet europees spelen(sportief had ik het graag gewild) maar het lijkt wel een uitje van een stel randdebielen die alleen op rellen en rotzooi uitzijn. Begrijpen ze nu nog steeds niet dat zij degene zijn die ons Feyenoord naar de klote helpen. Ik zou alle supporters willen oproepen om waneer je weet welke klootzakken mee hebben gedaan aan deze shit aan te geven. Normaal ben je een verrader wanneer je iemenad aangeeft maar in dit geval niet. Ik heb al 42 jaar seizoenkaart en wil nog graag een paar jaar door met mijn zoon. Kijk de sfeer gisteren fantastisch zelfs de wave kwam door maar toch weer met een echt k.t gevoel naar huis en nu met hetzelfde gevoel weer op. Bedankt stelletje idioten.
De Spot
 De Spot - zondag 18 september 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Laar ik vorop stellen dat ik afkeur wat er gister gebeurt is,maar heb toch is wat info op geslobbert en dan moet ik toch contsateren dat dit feyenoordbestuur weinig tot geen affiniteit heeft met zijn eigen aanhang,en ook al heel lang in inmin leeft met FSV.

Het bestuur moet zich wel beseffen dat die geweldige supporters Feyenoord zijn.

Er is en word over heel veel dingen gewoon gelogen,nogmaals ik keur het af maar men is niet voor niks kwaad op het bestuur.

IK ADVIESEER DUS STEUN HET TEAM EN LAAT DAT BESTUUR LEKKER MET RUST,EN WE MAKEN ER GEWOON SPORTIEF EEN LEUK EN MOOI SEIZOEN VAN.
legrande
 legrande - zondag 18 september 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Helemaal eens. Wanneer je echt tegen bestuur bent probeer dan iets normaals. Bijvoorbeeld een handtekeningenactie. Zorg dat er bij aanvang wedstrijd en bij einde wedstrijd veel positieve leden bij de ingangen staan en haal 20.000 handtekeningen op tegen bestuur dan weten zij dat er niet een paar honderd maar 20.000 of meer mensen het niet eens zijn dan sta je veel sterken dan die idioterie van gisteren.
Alexmem
 Alexmem - zondag 18 september 2011 - 10:18   quote  deeplink  
Goh, post getypt maar eigenlijk te verslagen en perplex om er iets zinnigs over te zeggen. Zeker als je dan ook weer de berichten van o.a. Lunatic News leest welke Els al duidelijk en precies beoordeelde op inhoud.

Te triest gewoon.

Gevolgen zijn duidelijk. We staan bovenaan, hebben 4-0 gewonnen en niemand heeft nog de spelersbeoordelingen ingevuld. Het sportieve is weer volledig ten onder gegaan aan het kansloze en afschrikwekkende pubergeweld.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 02:25 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

krant was gisteren bij de vara op t.v. hadden een verhaal van een Rotterdammer verzonnen.
En de krant was fout in de oorlog.

Wat vindt jij van die krant Henk?
Wist je toch al trapstaander?

Een regelrechte kutkrant.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:55 schreef speedy777 het volgende:
nou ik lees allemaal shitverhalen
het geweld keur ik ten alle tijde af maar met gerichte pistolen gaan staan gaat mijn pet ook te boven
en bedankt maasgebouw voor het provocerende gedrag van onze lieve mensen die gen benul hebben van wat er werkelijk speelt
en beste lezers
voor jullie allemaal die er niet bij waren
niet altijd geloven van wat erop internet staat
Hoe onozel kan je zijn....Zie hier bij ons in het dorp ook vaak politie, maar nooit met getrokken pistolen. Hoe dom moet je zijn om bij je eigen thuis de spullen te vernielen? En hoe stoer zijn we wel niet door auto's van sponsoren te vernielen? en maar roepen: wij zijn Feyenoord....echt niet
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:23 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wist je toch al trapstaander?

Een regelrechte kutkrant.
:)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Het zou mooi en heel goed zijn als de vele, vele goedwillende supporters nu als 1 blok zou laten horen en zien dat ze dit groepje hersenlozen afkeuren.
Vóór- en tegenstanders van dit bestuur, samen!

In woord en gebaar!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 18 september 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Kansloos, meer ga ik er niet over zeggen
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 18 september 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Volgende keer als er weer een stille tocht is of wat dan ook,inschatten hoeveel man daar mee lopen en met 2 keer zoveel man rond het maasgebouw gaan staan (in een ring met de rug naar het gebouw) zodat iedereen in de wereld dan ook kan zijn dat we klaar zijn met die achtelijke die onze club naar de klote helpen.

Door die randdebielen kan je maar beter zorgen dat je een uur voor de wedstrijd binnen ben want als je perongeluk te laat ben dan kan het zo maar zijn dat het plein wordt schoongeveegt door de bereden politie en die kijken echt niet of jij er wel of niet iets mee te maken heb.

Nee ik ben ervoor om het nu maar eens zelf te regelen,we lopen wel allemaal te zeiken dat Bisseswar niets doet maar zelf kijken we al tijden hoe die paar hersenloze onze club verzieken.

Je was me net voor Henk (ik kan niet zo snel typen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Rene Koster --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:32 schreef FR-Henk het volgende:
Het zou mooi en heel goed zijn als de vele, vele goedwillende supporters nu als 1 blok zou laten horen en zien dat ze dit groepje hersenlozen afkeuren.
Vóór- en tegenstanders van dit bestuur, samen!

In woord en gebaar!
Het lijkt erop of nog geen 3% van het Feyenoord publiek de wil wilt opleggen aan de overige 97%.
Helemaal mee eens, maar denk dat ze het toch niet willen en kunnen snappen Henk.
Die klootzakken dan he, die alleen de weg naar het maasgebouw weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door detrapstaandervanvak --
johnnybravo
 johnnybravo - zondag 18 september 2011 - 10:54   quote  deeplink  
De club is van de mensen die in het stadion zitten en niet van mensen die praten over zgn feiten van zelfverreiking door de directie.Deze mensen buiten begrijpen hun eigen loon of bijstandstrookje niet eens.Ook de sites zoals LN en FRFC 1908 moeten aangepakt worden want zij organiseren deze toestanden.Het gaat niet meer over voetbal.Deze relschoppers zijn alleen maar gefrustreerd dat ze niet meer kunnen rellen de politie heeft alles onder controle.Geef deze gasten megaboetes zoals in Engeland dat raakt ze wel de meesten hebben toch al een stadionverbod.
henkie1969
 henkie1969 - zondag 18 september 2011 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:33 schreef Els het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd of er iemand is die hier aan meegedaan heeft, dit artikel leest en trots is? Los van dat ik boos ben, en kwaad en witheet en weet ik veel welke emotie ik nog meer kan benoemen, en vooropgesteld dat ik elke deelnemer een stadionverbod en een dagvaardiging gun, wat gaat er toch door iemand heen als je dit doet? Denk je dan echt dat je lekker constructief bezig bent? Dat dit moet? Moreel verantwoord is?
Is er uberhaupt iemand op het forum die er aan meedeed?
Ik kan me niet voorstellen dat op dit forum van die hersenloze mongolen zitten
FR-Han
 FR-Han - zondag 18 september 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:57 schreef henkie1969 het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat op dit forum van die hersenloze mongolen zitten
mensen met down zijn over het algemeen lieve aanhankelijke betrouwbare mensen... de losers die dit hebben gedaan zijn vooral erg kortzichtig en behoorlijk dom
henkie1969
 henkie1969 - zondag 18 september 2011 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:26 schreef El Jardinero het volgende:
Beste "mede supporters",

Bedankt dat je mijn voetbalavond goed verziekt hebt! resultaat...
- Kapotte achterruit
- Spiegels afgebroken
- Keurige davidster in mijn auto gekrast!!!

Jongens ben reuze trots op jullie.... stelletje mongolen. Wie haalt het uberhaupt in zijn hoofd om mede supporters de schrik van zijn leven aan jagen. Er liepen vaders met kinderen die gewoon weg moesten rennen, of die terug zijn gekomen en de wedstrijd hebben kunnen zien betwijfel ik! De agressie die jullie uitte was nog erger dan een ontketende oorlog. Dit soort mensen moet iedereen negeren en nooit meer praten over Feyenoord of wat niet en wel mag/kan, want jullie hebben totaal geen normbesef. VAN SPULLEN VAN IEMAND ANDERS BLIJF JE AF!!!! Dat leer ik mijn dochter van 4 jaar al.
Ik hoop oprecht dat je er ooit achter gaat komen wie dit waren. Sterkte.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:02 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mensen met down zijn over het algemeen lieve aanhankelijke betrouwbare mensen... de losers die dit hebben gedaan zijn vooral erg kortzichtig en behoorlijk dom
Klopt, en zijn bovenal heel makkelijk richting zondebok te dirigeren.
Hebben ze een vliegwiel (bedankt fsv en Lunatic etc.) voor nodig om agressie en frustratie kwijt te kunnen naar het -in hun ogen- 'establishment'. Dit keer het bestuur.
Vaak weten ze inhoudelijk heg noch steg.

Heb met dit soort gasten al jaren regelmatig mee van doen in m'n werk.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:21   quote  deeplink  
Ik lees met kleine blijdschap de kritiek op de actie,maar zou dit doorkomen bij deze eencellige wezens.
Ik begrijp dat mensen dit zeer emotioneel opnemen.
Zelf weet ik wat het is om bestormd te worden (Mogadishu 1988) ik wens de mensen die dit gezien en zich bedreigd voelden veel sterkte toe.hopelijk vinden jullie een plaatsje in je hoofd waar je het weg kan stoppen.
charlotte
 charlotte - zondag 18 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
nooit meer in het stadion toelaten
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 10:39 schreef Rene Koster het volgende:
Volgende keer als er weer een stille tocht is of wat dan ook,inschatten hoeveel man daar mee lopen en met 2 keer zoveel man rond het maasgebouw gaan staan (in een ring met de rug naar het gebouw) zodat iedereen in de wereld dan ook kan zijn dat we klaar zijn met die achtelijke die onze club naar de klote helpen.

Door die randdebielen kan je maar beter zorgen dat je een uur voor de wedstrijd binnen ben want als je perongeluk te laat ben dan kan het zo maar zijn dat het plein wordt schoongeveegt door de bereden politie en die kijken echt niet of jij er wel of niet iets mee te maken heb.

Nee ik ben ervoor om het nu maar eens zelf te regelen,we lopen wel allemaal te zeiken dat Bisseswar niets doet maar zelf kijken we al tijden hoe die paar hersenloze onze club verzieken.

Je was me net voor Henk (ik kan niet zo snel typen)
Hoe mooi het idee ook is, een beschermende rand supporters om het Maasgebouw, het zal waarschijnlijk niet gaan werken. De kudde hersenloze idioten zal zich er niet door laten weerhouden, en zal, zonder last te hebben van hun geweten (want dat is tijdelijk(?) uitgeschakeld) zich een weg banen door de groep normale supporters. Deze groep zal voornamelijk gevormd zijn door fatsoenlijke supporters, die dus wel altijd last zullen hebben van hun geweten en mededogen zullen hebben. Dan sla je terughoudend, omdat je weet wat je aan kunt richten. En daarmee leg je het dus altijd tegen ze af.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:32 schreef Els het volgende:

[..]

Hoe mooi het idee ook is, een beschermende rand supporters om het Maasgebouw, het zal waarschijnlijk niet gaan werken. De kudde hersenloze idioten zal zich er niet door laten weerhouden, en zal, zonder last te hebben van hun geweten (want dat is tijdelijk(?) uitgeschakeld) zich een weg banen door de groep normale supporters. Deze groep zal voornamelijk gevormd zijn door fatsoenlijke supporters, die dus wel altijd last zullen hebben van hun geweten en mededogen zullen hebben. Dan sla je terughoudend, omdat je weet wat je aan kunt richten. En daarmee leg je het dus altijd tegen ze af.
Dit kan nooit goed gaan,supporters laten zich intimideren door de Hooligans (denk ik)
De Politie roept agressie op,maar een mogelijkheid (tegen de vrijheid van meningsuiting in ) verbieden van dit soort oncontroleerbare acties.
Royaal
 Royaal - zondag 18 september 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Ik wil hier toch even me verhaal kwijt..
Ik liep gisteren ook mee met die mars.. Het was een rustige loop, waren wel fakkels e.d. maar dat hoort bij Feyenoord. Uiteindelijk kwamen we (ook vreedzaam dus nog) aan bij het Maasgebouw.. Het waren er geen 100, duidelijk meer.. Ik wil hierbij kwijt dat het overgrote deel (99% incl. mijzelf) met alles wat gebeurd is niks heeft te maken.. Jullie praten voornamelijk over "iedereen" die bij het maasgebouw stond, terwijl ik daar ook was maar never ever zou rellen in mijn stadion, laat staan de club van me leven willen kapot maken.

Ik voel me echt kut over alles mbt gisteren en wil hierbij de mensen bedanken die het hebben laten escaleren en gewoon weg hun agressie kwijt wouden. Toen ik eenmaal binnen was heb ik zeker 3 kwartier nodig gehad om me te focussen op de wedstrijd (niks gemist maar toch).. En nog steeds, voel ik me bagger door die mensen - walgelijk..
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:38 schreef Royaal het volgende:
Ik wil hier toch even me verhaal kwijt..
Ik liep gisteren ook mee met die mars.. Het was een rustige loop, waren wel fakkels e.d. maar dat hoort bij Feyenoord. Uiteindelijk kwamen we (ook vreedzaam dus nog) aan bij het Maasgebouw.. Het waren er geen 100, duidelijk meer.. Ik wil hierbij kwijt dat het overgrote deel (99% incl. mijzelf) met alles wat gebeurd is niks heeft te maken.. Jullie praten voornamelijk over "iedereen" die bij het maasgebouw stond, terwijl ik daar ook was maar never ever zou rellen in mijn stadion, laat staan de club van me leven willen kapot maken.

Ik voel me echt kut over alles mbt gisteren en wil hierbij de mensen bedanken die het hebben laten escaleren en gewoon weg hun agressie kwijt wouden. Toen ik eenmaal binnen was heb ik zeker 3 kwartier nodig gehad om me te focussen op de wedstrijd (niks gemist maar toch).. En nog steeds, voel ik me bagger door die mensen - walgelijk..
Mijn medeleven heb je,ik scheer niet iedereen over een kam.
jo3h
 jo3h - zondag 18 september 2011 - 11:46   quote  deeplink  
ze hadden ze kapot moeten schieten die klootzakken ze gooien de naam feyenoord tegrabbel zo maak je een club kapot
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 18 september 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Hoeveel wedstrijden zouden we eigenlijk zonder thuispubliek moeten spelen, of denken we met zijn allen dat dit verder zonder gevolgen blijft...?
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:52   quote  deeplink  
het is buiten het stadion dus geen knvb dacht ik
de beer
 de beer - zondag 18 september 2011 - 11:55   quote  deeplink  
en dat noemt zich supporter ze moeten zich gvd dood schamen!!!!
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:38 schreef Royaal het volgende:
Ik wil hier toch even me verhaal kwijt..
Ik liep gisteren ook mee met die mars.. Het was een rustige loop, waren wel fakkels e.d. maar dat hoort bij Feyenoord. Uiteindelijk kwamen we (ook vreedzaam dus nog) aan bij het Maasgebouw.. Het waren er geen 100, duidelijk meer.. Ik wil hierbij kwijt dat het overgrote deel (99% incl. mijzelf) met alles wat gebeurd is niks heeft te maken.. Jullie praten voornamelijk over "iedereen" die bij het maasgebouw stond, terwijl ik daar ook was maar never ever zou rellen in mijn stadion, laat staan de club van me leven willen kapot maken.

Ik voel me echt kut over alles mbt gisteren en wil hierbij de mensen bedanken die het hebben laten escaleren en gewoon weg hun agressie kwijt wouden. Toen ik eenmaal binnen was heb ik zeker 3 kwartier nodig gehad om me te focussen op de wedstrijd (niks gemist maar toch).. En nog steeds, voel ik me bagger door die mensen - walgelijk..
Uiteraard beseffen we dat er ook goedwillende supporters meeliepen met de mars. De mars is ook het probleem niet, zolang op een vreedzame manier geuit wordt dat men het ergens mee oneens is, kan het ook constructief zijn. Probleem is wel dat zoiets als een mars makkelijk misbruikt kan worden door mensen die niet zo goedwillend zijn, zoals gisteren maar weer eens is gebleken. Dan moet je dus keuzes maken. Mijn keuze zou zijn alle protestacties die niet op papier zijn momenteel verbieden, omdat we gisteren bewezen hebben die niet aan te kunnen. We slopen onze eigen club! Hoe vaak hebben we andere clubs dat verweten? En daarom belachelijk gemaakt? Nu doen we het zelf.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:49 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Hoeveel wedstrijden zouden we eigenlijk zonder thuispubliek moeten spelen, of denken we met zijn allen dat dit verder zonder gevolgen blijft...?
Buiten het stadion, dus openbare orde.
Verontrust
 Verontrust - zondag 18 september 2011 - 11:57   quote  deeplink  
Ik kan me niet voorstellen, dat welke weldenkende supporter dan ook van deze prachtige club, die groot geworden is door hard werkende arbeiders nog ooit enig begrip op kan brengen voor een van deze ziekelijke geesten. Politiek maak de lijfspreuk van Feijnoord waar. Geen woorden maar daden. Minimale gevangenisstraf van 2 jaar voor bedreiging en vernieling. Overdag zonder vergoeding werken voor de club. 's-Avonds en 's-nachts weer achter slot en grendel (Zonder TV). Dan werken ze mee aan de verlichting van de kosten. Bij herhaling 5 jaar
gevangenisstraf onder dezelfde condities. Ik hoop, dat onze watjes in de politiek eindelijk beseffen, dat deze malloten niet met pamperen te helpen zijn.
Royaal
 Royaal - zondag 18 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
@ Els..
Ik kan het niet meer dan eens met je zijn..

Ik ben 24jaar oud en nog steeds voel ik me bagger, laat staan die vaders met hun zoontjes die even de ohzo veilige wedstrijd tegen de Graafschap wouden bekijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Royaal --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE









0.0072870