BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 september 2011 - 21:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Politie met getrokken pistool bij Kuip (Fok!)

Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 18 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:52 schreef piet de paler het volgende:
het is buiten het stadion dus geen knvb dacht ik
Volgens mij werd er getracht mensen IN het stadion(maasgebouw) aan te vallen, was het OP het terrein van het stadion, en was de veiligheid van de mensen niet meer gewaarborgd...moet het nog zien, zou wel zéér vervelend zijn.
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:57 schreef Verontrust het volgende:
Ik kan me niet voorstellen, dat welke weldenkende supporter dan ook van deze prachtige club, die groot geworden is door hard werkende arbeiders nog ooit enig begrip op kan brengen voor een van deze ziekelijke geesten. Politiek maak de lijfspreuk van Feijnoord waar. Geen woorden maar daden. Minimale gevangenisstraf van 2 jaar voor bedreiging en vernieling. Overdag zonder vergoeding werken voor de club. 's-Avonds en 's-nachts weer achter slot en grendel (Zonder TV). Dan werken ze mee aan de verlichting van de kosten. Bij herhaling 5 jaar
gevangenisstraf onder dezelfde condities. Ik hoop, dat onze watjes in de politiek eindelijk beseffen, dat deze malloten niet met pamperen te helpen zijn.
Was deze strafmaat in Nederland maar een feit ...helaas
een moordenaar krijgt 6 jaar
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Volgens mij werd er getracht mensen IN het stadion(maasgebouw) aan te vallen, was het OP het terrein van het stadion, en was de veiligheid van de mensen niet meer gewaarborgd...moet het nog zien, zou wel zéér vervelend zijn.
Ik hoop het niet,en dan maar roepen dat we onze licentie moeten behouden
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:49 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Hoeveel wedstrijden zouden we eigenlijk zonder thuispubliek moeten spelen, of denken we met zijn allen dat dit verder zonder gevolgen blijft...?
Het lijkt me niet dat de knvb Feyenoord hiervoor straft. Ik hoop alleen dat ze zulke gedetailleerde camerabeelden hebben dat ze deze amoebes kunnen pakken en nooit meer in een straal van 10 kilometer van de Kuip zullen laten. Ik hoop ook dat ze de schade op heb kunnen verhalen. Elke cent die ze hebben mogen ze betalen hiervoor met daarbij elke cent die ze in de toekomst ooit krijgen!!! Ik zat echt vol ongeloof en met tranen in mijn ogen te kijken naar wat er gebeurd was. Juist nu is het zo onbegrijpelijk. Ergens in mijn achterhoofd was ik al bang toen die mars aangekondigd werd, ik had nog hoop dat de rest deze psychoten nog in bedwang konden houden, maar helaas....
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:59 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Volgens mij werd er getracht mensen IN het stadion(maasgebouw) aan te vallen, was het OP het terrein van het stadion, en was de veiligheid van de mensen niet meer gewaarborgd...moet het nog zien, zou wel zéér vervelend zijn.
Ik denk niet dat het Maasgebouw tot de jurisdictie van de KNVB behoort, en de rellen zijn ook niet veroorzaakt door mensen die uit het stadion kwamen, ze kwamen van de openbare weg. Dus nog steeds de openbare orde. Ik hoop dat het met een sisser afloopt, maar je hebt wel gelijk dat dit een risico herbergt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 11:57 schreef Verontrust het volgende:
Ik kan me niet voorstellen, dat welke weldenkende supporter dan ook van deze prachtige club, die groot geworden is door hard werkende arbeiders nog ooit enig begrip op kan brengen voor een van deze ziekelijke geesten. Politiek maak de lijfspreuk van Feijnoord waar. Geen woorden maar daden. Minimale gevangenisstraf van 2 jaar voor bedreiging en vernieling. Overdag zonder vergoeding werken voor de club. 's-Avonds en 's-nachts weer achter slot en grendel (Zonder TV). Dan werken ze mee aan de verlichting van de kosten. Bij herhaling 5 jaar
gevangenisstraf onder dezelfde condities. Ik hoop, dat onze watjes in de politiek eindelijk beseffen, dat deze malloten niet met pamperen te helpen zijn.
perfect...mee eens.
En als ik iemand lid heb gemaakt van Feijenoord word er een geschenk belooft.
Dat geschenk mogen ze houden van mij maar beloof niks als je het toch niet geeft..
Maasgebouw en politiek,het lijkt er op....
Vind je het erg als ik het beide niks vind?Mag ik die mening hebben hier of waar dan ook..
Ik kots van alles behalve van het elftal en voetbal ,gelukkig gaat het daar het meeste om..
Nogmaals ik keur niks goed maar met de gedachte dat er best wat gekken rondlopen op de club lag dit toch echt in de verwachting..
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 12:03   quote  deeplink  
parkeerplaats is toch verkocht aan de gemeente Rotterdam ?
Royaal
 Royaal - zondag 18 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Die ME spoort ok niet nee @ leon ..
10 min later stond ik te wachten op een maatje van me voor de ingangen, die weg is breed he.. ik sta daar praktisch in me 1tje - ze hebben alle ruimte, wat willen ze? Dwars door me heen rijden..
@fey@010
 @fey@010 - zondag 18 september 2011 - 12:13   quote  deeplink  
Schande....schaamte....
FlrRico
 FlrRico - zondag 18 september 2011 - 12:15   quote  deeplink  
vorig jaar tege de graafschap werd er gewoon netjes geprotesteerd waarom kon dat gvd gister niet dan ik liep de mars mee en zie die klootzaken opeens rame in mepe alles ze hade tog ook gewoon netjes kune houde zoals vorig jaar ik moes rene voor me leven door die flikkers die zich feyenoordfan noeme
Royaal
 Royaal - zondag 18 september 2011 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:15 schreef FlrRico het volgende:
vorig jaar tege de graafschap werd er gewoon netjes geprotesteerd waarom kon dat gvd gister niet dan ik liep de mars mee en zie die klootzaken opeens rame in mepe alles ze hade tog ook gewoon netjes kune houde zoals vorig jaar ik moes rene voor me leven door die flikkers die zich feyenoordfan noeme
inderdaad.. eerst waren we nog hand-in-hand aant zingen, volgend moment waren de hersenloze naar voren gekropen en kwamen de honden op ons af.. kut volk
rottie
 rottie - zondag 18 september 2011 - 12:28   quote  deeplink  
hersenloze randdebielen!!!!
bakiepeter
 bakiepeter - zondag 18 september 2011 - 12:30   quote  deeplink  
bedankt nepsupporters weer 4 man minder in de kuip
dankzij deze werkloze steuntrekkers (want dit zijn geen supporters)ga ik niet meer metmjn zoons naar de kuip.voor dezelfde geld krijg 1 van ons een kogel door deze onzin
eindelijk gaat het beter met het elftal gebeurt er dit
deze vruchten moeten eigenlijk door een peleton mariniers afgemaakt moeten worden
leuk als we dadelijk europa in mogen
als je dit doet ben je geen echte supporter
als je lefkikker ben reageer je hier op deze topic
een hondstrouwe supporter
Camel
 Camel - zondag 18 september 2011 - 12:34   quote  deeplink  
Wat een onzin lees ik hier tussendoor

ik ga geen oordeel heffen over het bestuur van wat ik lees en hoor doen ze het prima, fouten gemaakt maar dat doet iedereen.

Het gaat mij er om dat mijn coke snuivende medemens hier wordt afgeschilderd als mongolen die alleen maar willen rellen. Dit is onjuist.
Ik rel nooit ik wil nooit rellen en ik zoek nooit problemen op of ik nou coke heb gesnoven of niet. Ik moet toegeven ik heb een keer een spa flesje met 3/4 Sambuca en een kwart water mee het stadion in genomen. Maar dat is het enige wat ik heb gedaan in het stadion wat niet mag.

Wat ik wil zeggen drugs heeft er niks mee te maken, dit zijn gewoon ramdebielen met een IQ van hetzelfde niveau als een springplank
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Drugs heeft er wel degelijk iets mee te maken. Dat is echt in heel veel onderzoeken aangetoond. Waarden en normen vervagen, pijngrens verandert, stimuli worden gezocht. Ook hersenbeschadiging is aangetoond.
Prima als jij in de drugs een genotsmiddel hebt gevonden, ik hoop dat je het tot in lengte van jaren in de hand kunt houden en er weinig cruciaals in je hersenen beschadigd zal worden. Maar dat het bij jou anders werkt dan bij anderen is geen argument. We weten uit onderzoek namelijk ook al dat iedereen er anders op kan reageren.
meijerop1
 meijerop1 - zondag 18 september 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Een paar supporters die het voor de grote groep verpesten... Ik lees dat vaker. Maar op het moment dat er aan ONS echte supporters gevraagd worden om mee te helpen de raddraaiers te identificeren, houden WE allemaal de kaken stijf op elkaar en staan weer als een stelletje autisten langs de kant. We laten het allemaal zelf gebeuren omdat WE allemaal schijters zijn. Zo niet: maak is een statement en treed eens op als een ECHTE supporter.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 september 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:39 schreef Els het volgende:
Drugs heeft er wel degelijk iets mee te maken. Dat is echt in heel veel onderzoeken aangetoond. Waarden en normen vervagen, pijngrens verandert, stimuli worden gezocht. Ook hersenbeschadiging is aangetoond.
Prima als jij in de drugs een genotsmiddel hebt gevonden, ik hoop dat je het tot in lengte van jaren in de hand kunt houden en er weinig cruciaals in je hersenen beschadigd zal worden. Maar dat het bij jou anders werkt dan bij anderen is geen argument. We weten uit onderzoek namelijk ook al dat iedereen er anders op kan reageren.
Klopt inderdaad wat je zegt Els. Vooral het vervagen van alle normen en waarden. Het is zeker niet bij iedereen het geval, maar bij veel wel. Het gevoel van onoverwinnelijkheid is in sommige handen erg gevaarlijk.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 september 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:41 schreef meijerop1 het volgende:
Een paar supporters die het voor de grote groep verpesten... Ik lees dat vaker. Maar op het moment dat er aan ONS echte supporters gevraagd worden om mee te helpen de raddraaiers te identificeren, houden WE allemaal de kaken stijf op elkaar en staan weer als een stelletje autisten langs de kant. We laten het allemaal zelf gebeuren omdat WE allemaal schijters zijn. Zo niet: maak is een statement en treed eens op als een ECHTE supporter.
Zo is het wel, we hebben allemaal een leven naast het voetbal en dat kan in gevaar komen door die idioten, Dat wil niemand.

Als er trouwens maar 1% van iedereen die de mars meeliep zich zo gedroeg, waarom komen de andere 99% niet in opstand tegen die 1% en zorgen die er niet voor dat dit niet gebeurt? Exact hetzelfde: angst. We weten allemaal dat ze niet opgewassen zijn tegen zoveel overmacht, maar toch doet niemand iets. Angst is een zeer krachtige emotie en bepaalt vrijwel alles wat je doet.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:47 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Zo is het wel, we hebben allemaal een leven naast het voetbal en dat kan in gevaar komen door die idioten, Dat wil niemand.

Als er trouwens maar 1% van iedereen die de mars meeliep zich zo gedroeg, waarom komen de andere 99% niet in opstand tegen die 1% en zorgen die er niet voor dat dit niet gebeurt? Exact hetzelfde: angst. We weten allemaal dat ze niet opgewassen zijn tegen zoveel overmacht, maar toch doet niemand iets. Angst is een zeer krachtige emotie en bepaalt vrijwel alles wat je doet.
Ik heb regelmatig commentaar als iemand in mijn ogen over de schreef gaat. Zo ook gisteren. Maar uiteindelijk ben ik maar een klein wijffie met een grote bek. Ze trekken zich er niets van aan. En ze te lijf gaan kan ik niet, het maakt totaal geen indruk. Dat is zoiets als een rottweiler die door en chihuahua wordt aangevallen.
Monique doet het ook, maar ook voor haar geldt: het is maar een vrouw, fysiek zijn wij absoluut geen partij. Maar als jij er bijvoorbeeld iets van zou zeggen, is de kans op consequenties weer groter, de kans dat je een knal krijgt is groter dan bij mij. Ik vind het een enorm dilemma. Alleen in een vroegtijdig stadium er iets van zeggen, verhoogt de kans op de-escalatie. Als ze te ver heen zijn, ben je gewoon het volgende slachtoffer.
Ik zou het graag intern oplossen, maar of het mogelijk is? Ik heb mijn twijfels.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:08 schreef Royaal het volgende:
Die ME spoort ok niet nee @ leon ..
10 min later stond ik te wachten op een maatje van me voor de ingangen, die weg is breed he.. ik sta daar praktisch in me 1tje - ze hebben alle ruimte, wat willen ze? Dwars door me heen rijden..
Ja in de regio 010 krijgen zij het voor elkaar om nog een omaatje van 80 te laten slaan met haar wandelstok.Dat hebben ze keer op keer bewezen..
craven
 craven - zondag 18 september 2011 - 13:28   quote  deeplink  
beu
blinde
 blinde - zondag 18 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Wat een stelletje randdebielen hoe kan het toch elke keer weer? Stelletje doorgesnoven nietsnutten. Moet het even kwijt want voelde mijn adreline enorm toenemen toen ik dit weer zag. WIE MAKEN FEYENOORD KAPOT, niet Gudde of GKL maar deze gekken er omheen want zijn geen echte supporters. Hoop dat Geert ook deze het land uit wil sturen ( eilandje op de Noorzee) of gebeurt dit alleen maar met niet Nederlanders Geert? Waarom gaat FER en Wijnaldum weg , waarom geen grote sponsoren ik denk dat dit niet helpt of wel?
swiebertje69
 swiebertje69 - zondag 18 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
Afschieten die klootzakken. 1 voor 1 afschieten in een volle kuip met goedwillende ECHTE feyenoord supporters.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:47 schreef swiebertje69 het volgende:
Afschieten die klootzakken. 1 voor 1 afschieten in een volle kuip met goedwillende ECHTE feyenoord supporters.
en dat zo normaal zijn hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:47 schreef swiebertje69 het volgende:
Afschieten die klootzakken. 1 voor 1 afschieten in een volle kuip met goedwillende ECHTE feyenoord supporters.
Als je dat wilt ben je minstens zo erg.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 14:47 schreef swiebertje69 het volgende:
Afschieten die klootzakken. 1 voor 1 afschieten in een volle kuip met goedwillende ECHTE feyenoord supporters.
Hoewel ik je emotie begrijp, zal dat voor mij nooit de oplossing zijn.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 18 september 2011 - 15:03   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=w2arqRH4Rv0&feature=youtube_gdata_player
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 18 september 2011 - 15:04   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=LAhaYSqej1w&feature=youtube_gdata_player
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 18 september 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Zit nu met m'n telefoon op internet dus kan alleen zo de complete link plakken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 18 september 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Feyenoord is van de echte supporters!!
Een levenslang verbod om binnen 2 km van de Kuip te komen!!!
Ik heb nu twee motto's:

1. liever dood dan een jood!!
2. liever dood dan zo'n malloot!!

De ME had ze helemaal kapot moeten slaan!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:05 schreef RedDevil1990 het volgende:
Zit nu met m'n telefoon op internet dus kan alleen zo de complete link plakken
ok. ik plaats die filmpjes wel even dan.



piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 15:24   quote  deeplink  
het verbaast mij dat er geen schot gelost is,de politie zat ook vol met adrenaline.
en de tegenstanders met pillen (gelezen op internet)
Ik begrijp niet dat de Nederlandes politie geen wapens met rubber kogels aanschaft.
In mijn tijd werkte dat heel doeltreffend,ook het gebruik van tazers zou uitkomst brengen.Kortom er zal wel weer veel geluld worden over ons cluppie.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 18 september 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 08:26 schreef El Jardinero het volgende:
Beste "mede supporters",

Bedankt dat je mijn voetbalavond goed verziekt hebt! resultaat...
- Kapotte achterruit
- Spiegels afgebroken
- Keurige davidster in mijn auto gekrast!!!

Jongens ben reuze trots op jullie.... stelletje mongolen. Wie haalt het uberhaupt in zijn hoofd om mede supporters de schrik van zijn leven aan jagen. Er liepen vaders met kinderen die gewoon weg moesten rennen, of die terug zijn gekomen en de wedstrijd hebben kunnen zien betwijfel ik! De agressie die jullie uitte was nog erger dan een ontketende oorlog. Dit soort mensen moet iedereen negeren en nooit meer praten over Feyenoord of wat niet en wel mag/kan, want jullie hebben totaal geen normbesef. VAN SPULLEN VAN IEMAND ANDERS BLIJF JE AF!!!! Dat leer ik mijn dochter van 4 jaar al.
Zkr niet tof !
Hopen dat het op film staat, die gasten hun straf krijgen en jij je centen.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 18 september 2011 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 15:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ok. ik plaats die filmpjes wel even dan.

[ filmpje ]

[ filmpje ]
Thanks
Laurel
 Laurel - zondag 18 september 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Wanneer wordt de meldingsplicht ingevoerd voor
dit soort randdebielen?
Verder ben ik het er niet mee eens als er over "we" maken
onze club kapot gesproken wordt. Laten we deze raddraaiers
niet als welwillende supporters bestempelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Laurel --
blinde
 blinde - zondag 18 september 2011 - 16:55   quote  deeplink  
Allemaal petitie invullen http://www.petities24.com/steunenfeyenoord
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 september 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 12:56 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig commentaar als iemand in mijn ogen over de schreef gaat. Zo ook gisteren. Maar uiteindelijk ben ik maar een klein wijffie met een grote bek. Ze trekken zich er niets van aan. En ze te lijf gaan kan ik niet, het maakt totaal geen indruk. Dat is zoiets als een rottweiler die door en chihuahua wordt aangevallen.
Monique doet het ook, maar ook voor haar geldt: het is maar een vrouw, fysiek zijn wij absoluut geen partij. Maar als jij er bijvoorbeeld iets van zou zeggen, is de kans op consequenties weer groter, de kans dat je een knal krijgt is groter dan bij mij. Ik vind het een enorm dilemma. Alleen in een vroegtijdig stadium er iets van zeggen, verhoogt de kans op de-escalatie. Als ze te ver heen zijn, ben je gewoon het volgende slachtoffer.
Ik zou het graag intern oplossen, maar of het mogelijk is? Ik heb mijn twijfels.
Klopt, ik zou het niet overleven in mijn eentje. Dat is juist wat ik bedoel. Ik zou niets zeggen, maar als we met zijn allen massaal tegelijkertijd op ze af zouden stormen dan heeft het effect. Het zal alleen nooit gebeuren, want niemand wil voorop lopen.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 18 september 2011 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:40 schreef Laurel het volgende:
Wanneer wordt de meldingsplicht ingevoerd voor
dit soort randdebielen?
Verder ben ik het er niet mee eens als er over "we" maken
onze club kapot gesproken wordt. Laten we deze raddraaiers
niet als welwillende supporters bestempelen.
Juist de roep om de Engelse voetbalwet is nog nooit zo groot geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:04 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Juist de roep om de Engelse voetbalwet is nog nooit zo groot geweest.
de engelse voetbalwet zorgt er juist voor dat dit soort dingen buiten het stadion gebeuren Pietje...Is ook niet zaligmakkend..
Alleen het verschil is dat het daar nog steeds club tegen de andere club is..
hier is het clubgekken tegen hun eigen club,ik weet niet of het gaat werken..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Nooit geheel uit te bannen.
Stadionverbod is één maatregel. Het Legioen die in het openbaar dit afkeurt is een andere.
Verder is het nooit geheel uit te bannen.
Politie was trouwens op de hoogte...Mag hopen dat er ook undercovers binnen zulke groepen rondlopen.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:03 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Klopt, ik zou het niet overleven in mijn eentje. Dat is juist wat ik bedoel. Ik zou niets zeggen, maar als we met zijn allen massaal tegelijkertijd op ze af zouden stormen dan heeft het effect. Het zal alleen nooit gebeuren, want niemand wil voorop lopen.
Zelfs in dat scenario leg je het al gauw af. Wat Els eerder in een van haar posts aangaf; weldenkende mensen die de gevolgen van hun daden inzien hebben een bepaalde rem. Ik loop voor niemand weg en als het nodig is krijgt 'ie een stomp, maar met een bepaalde rem.

Die gasten beuken er volle gas op los, zijn blind voor de gevolgen. Daar wals je niet zomaar overheen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zelfs in dat scenario leg je het al gauw af. Wat Els eerder in een van haar posts aangaf; weldenkende mensen die de gevolgen van hun daden inzien hebben een bepaalde rem. Ik loop voor niemand weg en als het nodig is krijgt 'ie een stomp, maar met een bepaalde rem.

Die gasten beuken er volle gas op los, zijn blind voor de gevolgen. Daar wals je niet zomaar overheen.
goed geschreven bosi..
maar stomp nooit met een bepaalde rem..
verders maak ik mij geen zorgen om jou want je wint de confrontatie
wel met je mond...en dat is het allerbeste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Leon FR1908 --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 18 september 2011 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 16:19 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Thanks
Graag gedaan.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goed geschreven bosi..
maar stomp nooit met een bepaalde rem..
verders maak ik mij geen zorgen om jou want je wint de confrontatie
wel met je mond...en dat is het allerbeste.
Zo'n confrontatie is ook veel 'leuker' en effectiever.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:53 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zo'n confrontatie is ook veel 'leuker' en effectiever.
ik ben er beide niet kapot van maar ik geef je gelijk..
Alexi
 Alexi - zondag 18 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 00:41 schreef Els het volgende:
Kijk wat leuk, we halen ook de Telegraaf.....

Medewerkers huilend op trap" Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - "Het was een korte, geïsoleerde en gewelddadige actie, aldus Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, over de rellen voor het competieduel tegen De Graafschap.

Getrokken pistolen in het stadion, het is verschrikkelijk. Zo ver mag het natuurlijk nooit komen. Volgens Gudde stonden medewerkers van Feyenoord huilend op de trappen.
Tja,als er wat af te zeiken valt over Feyenoord of Rotterdam dan staat de telegraaf vooraan he!
Ik lees alleen het AD,maar die zal ook weinig lovend zijn over het hele gebeuren, treurig niet?!
Alexi
 Alexi - zondag 18 september 2011 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 01:41 schreef Els het volgende:
De Wij maken ons zorgen-mars had vanavond een abrupt einde. Volgens Eric Gudde en huiskrantje AD liepen er zon 50 supporters een tochtje naar de Kuip. Denigrerende taal, want in realiteit liepen er tussen de 2000 en 3000 supporters vanavond de mars vanaf de Varkenoord naar De Kuip. Eenmaal aangekomen bij het stadion radicaliseerde de situatie direct, we gaan geen poging doen om goed te praten wat er is gebeurd, maar één ding is de afgelopen dagen duidelijk geworden: Eric Gudde drijft supporters tot waanzin.

Op de radio en de televisie heeft Eric Gudde aangegeven dat hij niet begrijpt waarom dit allemaal gebeurd. Daar komen we zo op terug, eerst willen we iedereen namelijk de vraag stellen of dit een normale situatie is? Dat er een enorme groep supporters zon hekel heeft aan een algemeen directeur dat ze tot waanzin worden gedreven. Dat alleen al zorgt voor de vervolgvraag: is Eric Gudde groter dan Feyenoord? Door aan te blijven maakt hij zichzelf belangrijker dan de club. En zo komen we bij de laatste vraag; wie maakt nou de club kapot? Zijn dat die duizenden supporters die al jaren naar Feyenoord gaan en zich zorgen maken over het voortbestaan van hun liefde? Of zijn het de bestuurders die tot vier jaar geleden nog nooit in de Kuip zijn geweest? Niemand is groter dan Feyenoord.

Vervolgens komen we terug op de stelling van Eric Gudde: ik begrijp niet waarom dit allemaal gebeurd. Heb je dan boter op je hoofd, een bord voor je kop of een hele bunker voor je taas? Speciaal voor Eric Gudde herhalen we even de lijst, misschien dat Eric Gudde dan wel begrijpt waarom we ons zorgen maken, en voor het gemak hebben we hem ook nog even uitgebreid met feiten uit de media:

Het algehele organisatorische wanbeleid en belangrijker: het weigeren de club structureel op alle fronten top te maken (commercieel en algemeen nog altijd een drama)
Feyenoord die censuur oplegt aan het TIFO Team, alles moet eerst gekeurd worden, ook door de tegenstander
Feyenoord die de kritische bestuursleden van de FSV de toegang tot het Maasgebouw weigert
Fer die openlijk uitspreekt weg te willen bij Feyenoord en dit mag blijven herhalen tot supporters kwaad worden
Feyenoord supporters die openlijk kritisch zijn daardoor worden getrakteerd op SVs
Toen Feyenoord in het seizoen 2010 2011 de seizoenkaart prijzen met 25% verhoogde was de FSV hierbij niet betrokken. In een spoedoverleg dat volgde verscheurde Mark Koevermans voor de ogen van het bestuur van de FSV een klachtbrief en een handtekeningen lijst met daarop duizenden namen die tegen deze verhoging waren. Boodschap: supporters moeten niet zeuren maar betalen
VvF die Feyenoord supporters voor hebben gelogen door ze inspraak te geven via de SsF, en aan de andere kant hebben vastgelegd dat er juist helemaal geen inspraak door supporters is.
De directie die een kwartier te laat komt bij de herdenking van Coen Moulijn op het voorplein en dan opmerken: hadden jullie niet even een kwartiertje kunnen wachten?
Huisjurist Joris van Benthum die aangeeft dat de grondwet niet geldt binnen de Kuip, maar alleen het recht van Feyenoord
Wijnaldum die in zijn directe omgeving Feyenoord en zijn supporters afbrand, dit ook heeft gedaan in Oman
Het overlijden van Ome Piet Bouts, 50 jaar aan de club verbonden als fotograaf. Voor zijn uitvaart zegt de club andere verplichtingen te hebben maar traint gewoon en de selectie kan dus niet aanwezig zijn. M.u.v. Kerkum is er niemand van de directie aanwezig bij het rouwbezoek en tijdens de crematie. (Been en Van Hooijdonk spreken hier schande van).
Selectiebeleid van medewerkers: mensen die opnemen in hun CV dat ze van voetbal houden maar voor Ajax zijn worden aangenomen. Mensen die uit dezelfde klas komen en voor Feyenoord zijn (seizoenkaart / uitkaart) worden buiten gehouden.
Medewerkers die openlijk zeggen dat ze niet het beste voor hebben met Feyenoord omdat ze niet voor Feyenoord zijn en dus bewust de boel saboteren
Jacobs die niet vertrekt maar waarschijnlijk via Ghana in loondienst blijft, en actief in het Maasgebouw
Blokland die alle supporters op de blauwe stoeltjes maar tuig vind en dit voor het gemak ook maar gelijk loopt te vertellen tegen iedereen die over supporters begint tegen hem
Feyenoord die een aanbieding van de FSV weigert waarin de FSV voorstelt om de veldverwarming op Varkenoord te betalen zodat de selectie op een normale manier kan trainen in de winter. De club weigert dit omdat ze niet willen dat supporters zich bemoeien met het beleid. Dit zorgt ervoor dat er al 2 jaar lang in de winter uitgewijkt moet worden naar amateurverenigingen verspreid in heel Zuid-Holland omdat het veld bevroren is. Het topsportklimaat van Feyenoord in een notendop
De leugen rondom het storten van de selectie in SsF, door interne ruzie tussen Gudde en spelersraad is er nooit 1 euro overgemaakt. Ruzie ging over het inhouden van bonussen
Luc Castaignos die noodgedwongen voor maar 2 (!) mijloen verkocht is door een contractuele misser van Joris van Benthum, waaraan uiteraard geen consequenties verbonden zijn
Feyenoord die al jaren geen enkele euro betaalt aan sfeer acties en het TIFO Team, omdat ze TIFO maar onzin vinden
De stadionverbodencommissie is ingekrompen. Zo wordt de VBE structureel niet meer uit genodigd. Hierdoor kan Feyenoord lokale stadionverboden uitdelen als zoete broodjes
Het algehele supportersbeleid. De waslijst van wat allemaal niet mag is zo groot dat het niet eens meer op een toiletrol past. Dit zijn regels verzonnen door Feyenoord zelf om fanatieke supporters de kop in te drukken
Directieleden die er buitenechtelijk relatie op na houden met personeel. Het afkappen van die relaties geeft vervolgens een onwerkbare situatie, waar de club uiteindelijk onder gaat lijden.
De supporterscoördinator die zijn eigen BV is en alleen maar overleeft en doet wat hij zelf wil
Sportclub Feijenoord die niet meer met de BVO praat, omdat ze Eric Gudde niet meer kunnen luchten of zien
Sportclub Feijenoord dat bang is dat Van Well en De Swart onder één hoedje spelen in de centrale stichting waardoor de Sportclub Feijenoord helemaal niks te vertellen heeft en als eigenaar van het stadion een simpele slaaf van het wanbeleid is geworden
Mark van Beek die zijn mailtjes niet zelf tikt maar dit door Salomon en Koevermans laat doen, rest de vraag wat hij nog meer door buitenstaanders laat doen
Mark van Beek die voorzitter is van Het Legioen maar nooit de belangen van de supporters verdedigt en dus alleen maar daar zit voor zelfpromotie en netwerken
Mark van Beek alleen maar door de directie naar voren is geschoven in 2009. De verkiezingen van de voorzitter van Het Legioen zijn vervalst, Boudewijn Poelmann was al op de hoogte van de echte uitslag en heeft de echte winnaar die nacht gefeliciteerd. De volgende dag stapte Poelmann uit de Raad van Commissarissen en werd Mark van Beek gepresenteerd als winnaar. Dat terwijl niemand ooit van hem had gehoord en hij volgens Poelmann duizenden stemmen minder had!
Eric Gudde en de rest van de directie die geen plan B heeft als het nieuwe stadion niet doorgaat en dus een luchtkasteel blijft achtervolgen waardoor de huidige organisatie totaal verloederd
Sportclub Feijenoord dit stiekem wel prima vind gaan, de centrale stichting heeft hen alleen maar problemen opgeleverd en als het nieuwe stadion niet doorgaat heeft de Sportclub Feijenoord nog altijd 51% van de aandelen in de huidige Kuip (tegen 8% in de nieuwe Kuip)
Sportclub Feijenoord die radicaal gaat ingrijpen als het nieuwe stadion niet doorgaat, op dat moment breekt de centrale stichting (is pas officieel als de eerste paal van het nieuwe stadion is geslagen) en dan komt de vuile was pas echt naar buiten. Nog een reden te meer om een luchtkasteel te willen bouwen
Gerard Kerkum met het STICO het hoogste orgaan is bij Feyenoord, hij met enkele pauzes sinds eind jaren 70 continu de club heeft gestuurd. De prestaties zijn er duidelijk naar
Met het niet doorgaan van het nieuwe stadion kan het 5 jarenplan voor de 4e maal in 6 jaar de prullenbak weer in
Wij supporters nu eens echt moeten opstaan en onze zorgen over het beleid moeten gaan uitdragen!
75 jaar FSV; op de feestdag zelf komt er om 16.00 uur een bloemstuk vanuit de club, s- avonds gevolgd door een kort en verplicht verblijf van de selectie op het feest
Ahoy feest van de BVO: Volgens een medewerker van Ahoy heeft de BVO gezegd; als de FSV zijn feest in Ahoy viert, komen wij niet. Bij navraag reageert Chris Woerts geïrriteerd. Het bedrijf van Reinout Oerlemans werd ingehuurd voor 100 jaar feest (€ 200.000). Het feest in Ahoy ging uiteindelijk niet door. Er werden te weinig kaarten verkocht
Feyenoord 100 jaar feest: Organisator Leo Westermeijer heeft de FSV om medewerking bij dit feest gevraagd omdat de club bijna geen medewerking wilden verlenen
De desinteresse van de directie na aanbieding beeld FSV t.g.v. van 100 jaar Feyenoord. Geen enkel officieel bedankje vanuit de club.
Negatieve reacties van de directie op het FSV initiatief voor de geld inzameling voor de jeugdopleiding (start 3 x uitgesteld). De opbrengst was: € 110.000,00. Van dit geld heeft de BVO o.a. een spelers-volg-systeem, IT materiaal en een zeil om de videotoren op Varkenoord aangeschaft.
Negatieve reactie van de directie op het loyaliteitsplan van de FSV. De directie van het desbetreffende bedrijf werd na een gesprek van 10 minuten de deur uitgezet.
Het door de directie wegschuiven van financiële steun van de FSV voor het live uitzenden van wedstrijden door RTV Rijnmond.
De directie van Feyenoord die Ome Fred Blankemeijer op 80 jarige leeftijd op staande voet ontsloeg omdat hij niet meer functioneerde. Na grote publieke verontwaardiging wordt er een speciale regeling getroffen. Over clubgevoel gesproken
Bij het overlijden van Ome Fred komt Legioen met een eigen rouwadvertentie terwijl er volgens afspraak in dit soort gevallen gezamenlijk opgetrokken zou worden. Deze rouwadvertentie was meer een gewone advertentie met slogan en de mogelijkheid om lid te worden van Het Legioen. Over respect gesproken
Partijen die een ludiek verkoopidee hebben worden door de directie weggestuurd, zoals Feyenoord scooter, Mini Stadiums en diverse designs voor kleding. Gevolg is dat wij de allerslechtste fanshop aller tijden hebben waarin zelfs een lange tijd meer PUMA spullen gekocht konden worden dan Feyenoord spullen
Als Badge (verkoop via webshop) met de FSV in zee gaat, gaat de BVO ervoor liggen omdat ze bang zijn dat de FSV een concurrent gaat worden van hun eigen fanshop
Op de Open Dag of eerste training is er altijd gezeur met de BVO over de FSV-stand en over het verkopen van kleine FSV artikelen
Geen korting meer voor FSV leden in de fanshop en geen mogelijkheid meer tot aanschaf van kaarten voor leden van de FSV. Feyenoord beperkt haar klantenkring hiermee met tienduizenden mensen
Directie die te pas en te onpas de TIFO container wil inspecteren en zelfs als die container al sinds de vorige inspectie geblokkeerd wordt door grote stellages
Steeds minder medewerking van de BVO met de redactie van Hand in Hand bijv. maar 1 spelersinterview / fotos. En Lunatic News kan alle medewerking al helemaal vergeten
De BVO heeft schijnbaar het supporters miljoen van SsF niet nodig met als gevolg het opstappen van de voorzitter en de secretaris van SsF. Dit als gevolg van het zinnetje dat miljoentje hebben wij helemaal niet nodig.
Zelfs na een storm van kritiek over de opbouw van het SsF weigert Feyenoord een publieke reactie te geven, maar als Biseswar een kaart weggeeft zijn ze er als de kippen bij om hierover glashard te liegen
Schuldenlast sinds een aantal jaren dermate hoog dat de KNVB maatregelen nam en van de club eiste dat er werd ingegrepen, met categorie 1 als gevolg. Het pijnlijke is dat de directie nastreeft om 1 euro positief te draaien, je zou verwachten dat men het maximaal haalbare nastreeft, maar men richt zich op het minimale. Over mentaliteit gesproken
Het hardfalende optreden rondom Mario Been waarbij Eric Gudde al maanden op de hoogte was van de perikelen maar te laf was om hiervoor verantwoordelijkheid te nemen. Een keuze tussen liegen of zeggen dat je wanbeleid voert. Het werd liegen, want eerlijk zijn is sowieso geen optie
Er zijn sterke aanwijzingen dat investeerders geen geld in Feyenoord willen stoppen zolang de huidige directie aan het bewind is. Diezelfde verhalen komen van supporters richting het SsF. Ook het aanblijven van Onno Jacobs doet intern veel stof opwaaien
De top van het Bedrijven steunen Feyenoord plan is in elkaar gezakt omdat ze allemaal aanspraak willen maken op het belevenispakket, een pakket waarvan Feyenoord zegt dat ze het uitdelen maar waarvan iedereen weet dat er nog geen supporter is geweest die daar gebruik van heeft mogen maken
Er is nu geen leider binnen de organisatie en geen enkele communicatie onderling. Het gevolg is dat ze allemaal te pas en te onpas wat roepen
Het gevalletje Beenhakker
Het gevalletje Van Hanegem
Feyenoord heeft voor de jeugdopleiding een bedrag van 727.715 euro ontvangen van de Sponsor Bingo loterij. Dit geld is waarschijnlijk gelijk doorgesluisd naar de BVO want bij de jeugdopleiding horen de trainers alleen maar dat er geen geld is. En dat terwijl het geld opgehaald is door supporters onder het motto; steun de beste jeugdopleiding van Nederland
Scheve salarisverhoudingen jeugdtrainers en technische staf eerste elftal
De verrijking van directieleden met bonussen
Twee supporters (op voordracht van Hofland) die al een jaar met de financiers praten, is misleid door de financiers en de directie en gedane toezeggingen worden niet nagekomen
Het door de directie in de media nooit opkomen/steunen voor de supporters (UEFA Gent). De BVO roept een week vooraf om rust maar achteraf geen woord. Dit is één van de vele voorbeelden waarin de directie openlijk de supporters weg zet als gestoorde vandalen en daarmee hun eigen merk afbreken
Weggegeven bekerfinale in de Kuip seizoen 2009 2010, en dat terwijl tienduizenden supporters nachtenlang voor kaarten hadden liggen wachten, schandalig!
Eric Gudde die verkondigt dat Mark Koevermans niet in Talentpool II zit, en later zegt dat hij daar niks over kan zeggen.
Mark Koevermans die tegen politieagenten in functie en diverse sponsoren trots verklaart dat hij in Talentpool II zit en later op TV roept dat dit niet zo is want dat zou belangenverstrengeling zijn over zelfpromotie gesproken
ASR die na 25 jaar (!) trouwe sponsoring ineens niks meer met Feyenoord te maken wil hebben
Verloedering van de algehele clubcultuur door het elftal jaar in jaar uit te laten spelen in feestteneus omdat de detailhandel dat heeft onderzocht en dat het beste verkoopt.
Terwijl Feyenoord in grote financiële problemen verkeert slaat met een zéér lucratieve autodeal met Volkswagen af om vervolgens in zee te gaan met Opel, niet geheel ontoevallig een merk waarvan de eigenaar van de garage goed bevriend is met Mark Koevermans
Meer dan 100 lease-autos met een contract van een jaar, zodat er elk jaar een hele nieuwe auto uitgezocht kan worden, dat hierdoor de kosten van dit contract vele vele malen duurder zijn dan nodig is logisch. Feyenoord zit in een situatie waarin geld keine rule spielt
Mark Koevermans die tegen de topman van Toyota zegt dat zijn merk shit is en hij niet kan aankomen in een Toyota bij een club als AZ waar ze Mercedes reden
Mandemakers van Mandemakers keukens die voor een groot bedrag Feyenoord wil sponsoren om de club zo te helpen wordt te woord gestaan door een stagiaire van de marketing afdeling omdat Mark Koevermans en de rest van de directie geen tijd heeft
Mario Been ontslagen, de directie zegt dat hij is opgestapt maar vervolgens betalen ze wel 80% van zijn salaris uit. Leon Vlemmings heeft een zwijgplicht opgelegd gekregen en krijg 100% van zijn salaris. Feyenoord heeft nu dus een dubbele technische staf in dienst.
Het lopende tekort op de begroting doordat er 3000 minder seizoenkaarten zijn verkocht. Door de lening bij CAA Sports die hierop gebaseerd is heeft Feyenoord nu al grote financiële problemen en kan het zomaar gebeuren dat we in juni 2012 de licentie kwijt zijn
Eric Gudde die de De Guzman voor een miljoenenbedrag weg had kunnen doen. Vervolgens hem geen nieuw contract heeft aangeboden waardoor Feyenoord nooit in aanmerking zal komen voor een opleidingsvergoeding en zo dus nu al twee keer tonnen is misgelopen
Het hele debacle tussen RTV Rijnmond en Feyenoord waarbij Raymond Salomon er een principe kwestie van maakt en in zee gaat met Megastad FM. Via een apart opgezette BV sponsort Feyenoord nu Megastad zelf om te kunnen uitzenden
Men weigert te kijken naar uitbreiding en herindeling van het Maasgebouw dat dan alle mogelijkheden krijgt die ze maar willen. Met een herschikking van de stoelen en de terugkeer van de staanplaatsen kan De Kuip met een beetje onderhoud nog 50 jaar mee als grootste stadion van Nederland met de beste faciliteiten.
De VvF die in de huidige economische malaise Feyenoord gebruiken als veredelde bankrekening met een rentepercentage van 4% (tegen 1% bij normale banken)
Door de overstap van Rijnmond naar Megastad is het bereik van Feyenoord teruggebracht naar 3000 luisteraars op zondagmiddag. Over promotie gesproken
Feyenoord die roept dat Micheal Lumb en Fedor Smolov via een -om-niet- constructie gehuurd waren en dus gratis waren, alleen waren ze even vergeten om de salarisvoorwaarden op te nemen in het contract waardoor deze twee bij elkaar 800.000 euro hebben gekost.
Ignjatovic die ook gratis zou zijn maar alleen bijna net zo duur was als Lumb en Smolov bij elkaar, gelukkig had Feyenoord toen geen financiële problemen
Onderling een hoog oplopende woordenwisseling krijgen voor de ogen van de gemeente waardoor het vertrouwen in de organisatie weg is en de gemeente af ziet van een nieuw stadion. Een nieuw stadion dat Feyenoord nu zelf moet gaan financieren en dat terwijl daar helemaal geen ene grond voor is want ze hebben het afgelopen jaar elke wedstrijd duizenden kaarten weggegeven aan amateurpartners of tegen extreem gereduceerd tarief als acties. Dit seizoen gaan we richting de tienduizend weggegeven kaarten per wedstrijd
Blokland die al 7 maanden roept dat hij 30 miljoen gaat presenteren volgende week, maar in realiteit hebben ze 21 tot 23 miljoen opgehaald, waarvan 1 miljoen gestolen van het SsF
Het continu denigreren en kleineren van supporters door Eric Gudde
Een vrijwilliger die al 40 jaar zijn best heeft gedaan voor de club, maar nu hij ernstig ziek is ineens geen seizoenkaart meer krijgt, en dat terwijl dit hem persoonlijk is toegezegd door Mark Koevermans
Het debiele spandoekenbeleid waar alleen maar pro-spandoeken opgehangen mogen worden omdat de huisjurist vind dat hij boven de wet staat
Willem van Hanegem vragen trainer te worden bij Feyenoord als Mario Been weg is, een vervolgafspraak afspreken en dan vervolgens helemaal niks meer van je laten horen
De vrouw van Coen Moulijn de eerstvolgende thuiswedstrijd na het overlijden van Coen de toegang tot de Kuip ontzeggen omdat die kaarten niet voor haar maar voor Coen waren
Ik geef je helemaal gelijk!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:10 schreef Alexi het volgende:

[..]

Tja,als er wat af te zeiken valt over Feyenoord of Rotterdam dan staat de telegraaf vooraan he!
Ik lees alleen het AD,maar die zal ook weinig lovend zijn over het hele gebeuren, treurig niet?!
nee bij het AD maken ze er een heel drama soap van...
makkelijk scoren over de rug van de club..
feyelinde
 feyelinde - zondag 18 september 2011 - 18:15   quote  deeplink  
en toch heb ik er voor mijn gevoel een andere mening over,ja natuurlijk is geweld verkeerd ,maar hoe moet je dan als de normale supporter je verhaaltje gaan halen waar een ieder al vaker over spreekt.
er word toch niet geluisterd en je stem is toch helemaal niks meer
maar een paar miljoen vewrkwanselen mag wel gewoon
dat is in mijn ogen net zo hypocriet en raar als dezelfde mensensen die een paar raampjes in beuken op het maasgebouw
de verhoudingen moet je ook weer in het juiste perspectief zien lijkt me
en jullie weten ook wanner zon mafkees gaat schieten is het plots een stukje erger dan dezelfde malloot tegen het raam
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:15 schreef feyelinde het volgende:
en toch heb ik er voor mijn gevoel een andere mening over,ja natuurlijk is geweld verkeerd ,maar hoe moet je dan als de normale supporter je verhaaltje gaan halen waar een ieder al vaker over spreekt.
er word toch niet geluisterd en je stem is toch helemaal niks meer
maar een paar miljoen vewrkwanselen mag wel gewoon
dat is in mijn ogen net zo hypocriet en raar als dezelfde mensensen die een paar raampjes in beuken op het maasgebouw
de verhoudingen moet je ook weer in het juiste perspectief zien lijkt me
en jullie weten ook wanner zon mafkees gaat schieten is het plots een stukje erger dan dezelfde malloot tegen het raam
...

Wat zeg je nou?! Dus omdat er zogenaamd niet naar je geluisterd wordt, jaag je sommige mensen de stuipen op het lijf, sloop of beschadig je auto's op het parkeerterrein en gooi je een paar ruiten in. Van je eigen club nog wel! Überhaupt eigendommen van anderen slopen wordt over het algemeen afgekeurd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE









0.0082929