BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 september 2011 - 21:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Politie met getrokken pistool bij Kuip (Fok!)

feyelinde
 feyelinde - zondag 18 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:19 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

...

Wat zeg je nou?! Dus omdat er zogenaamd niet naar je geluisterd wordt, jaag je sommige mensen de stuipen op het lijf, sloop of beschadig je auto's op het parkeerterrein en gooi je een paar ruiten in. Van je eigen club nog wel! Überhaupt eigendommen van anderen slopen wordt over het algemeen afgekeurd.
hoezo zogenaamd ,er word toch niet geluisterd ?
en stuipen op het lijf jagen ???

maar laat maar weer ,want een mening die tegen de algemene fatsoensnormen indruist dat mag toch niet ,en ja ik ben ook blij dat mijn auto daar niet stond

auoto's vernielen, waardeloos
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:15 schreef feyelinde het volgende:
en toch heb ik er voor mijn gevoel een andere mening over,ja natuurlijk is geweld verkeerd ,maar hoe moet je dan als de normale supporter je verhaaltje gaan halen waar een ieder al vaker over spreekt.
er word toch niet geluisterd en je stem is toch helemaal niks meer
maar een paar miljoen vewrkwanselen mag wel gewoon
dat is in mijn ogen net zo hypocriet en raar als dezelfde mensensen die een paar raampjes in beuken op het maasgebouw
de verhoudingen moet je ook weer in het juiste perspectief zien lijkt me
en jullie weten ook wanner zon mafkees gaat schieten is het plots een stukje erger dan dezelfde malloot tegen het raam
ik begrijp je gedachte en deel gedeeltelijk jou mening..
ik keur alleen niet goed wat er gisteren is gebeurd,daar neem ik graag afstand van..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 september 2011 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:31 schreef feyelinde het volgende:

[..]

hoezo zogenaamd ,er word toch niet geluisterd ?
en stuipen op het lijf jagen ???

maar laat maar weer ,want een mening die tegen de algemene fatsoensnormen indruist dat mag toch niet ,en ja ik ben ook blij dat mijn auto daar niet stond

auoto's vernielen, waardeloos
Het leek erop alsof je het goed wilde praten. Vandaar mijn reactie, van mij mag je best je mening uiten.

'Zogenaamd' wordt bedoeld met alle loze kreten die de laatste weken van verschillende websites komen. Moet Feyenoord overal op ingaan? Alle 'eisen' inwilligen? Nee. Meer openheid van zaken is gewenst, maar als je een risicovolle mars organiseert (zaterdagavond, de bekende 'supporters' van Feyenoord, etc.) en dan dit soort acties daarna, kom je op mij meer over als een klein kind dat z'n zin niet krijgt.

'Stuipen op het lijf jagen' was het zeker. Mensen in het gebouw, onschuldige supporters die er voorbij lopen (aan die kant kun je nu eenmaal ook het stadion in) en mensen die met goede bedoelingen aan die mars meededen en dit totáál niet van plan waren.
feyelinde
 feyelinde - zondag 18 september 2011 - 18:45   quote  deeplink  
goed willen praten is weer wat anders ,
maar het gevoel van praten tegen een grote muur waar je geen antwoord van krijgt maar wat wel een loket heeft van betalen ,en verder je bek houden
FR-D@@N
 FR-D@@N - zondag 18 september 2011 - 19:28   quote  deeplink  
Vijfde aanhouding voor rellen bij De Kuip
ROTTERDAM - De Rotterdamse politie heeft zondag aan het einde van de middag een vijfde verdachte aangehouden voor openlijke geweldpleging tijdens de ongeregeldheden bij stadion De Kuip zaterdagavond. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De politie kon de 20-jarige verdachte uit Capelle aan den IJssel oppakken, nadat hij was herkend op camerabeelden. De politie verwacht de komende dagen meer aanhoudingen te verrichten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door FR-D@@N --
Zw' 28
 Zw' 28 - zondag 18 september 2011 - 20:23   quote  deeplink  
Was bokito weer uitgebroken uit blijdorp?

Was goed te zien dat die paarden van de ME over een paar van die diebielen gingen..

als je je wilt gedragen als een beest.. ga dan maar in een kooi zitten..

Sorry geen goed woord voor over.. dat 1000 man hun stem willen hebben is best..
dat er dan nog 40.000 man de kuip in lopen die gewoon voor hun plezier naar de kuip
gaan in de hoop dat alles goed komt ipv in jaren Feyenoord niet zo negatief in het nieuws als nu...

Feyenoord hulp van de Gemeente voor een nieuwe kuip.. ja lekker als de burgermeester een stel agenten voor zich heeft staan met getrokken pistolen

Ff voor de het mooiste gedeelte.. ik als iemand uit de shipping club kan dus niet mijn auto voor het maasgebouw parkeren want dan word ie mss gesloopt.. en als ik met klanten een leuk avondje feyenoord ga kan ik hem niet beloven dat hij zonder kleerscheuren naar huis kan..

HOE DE FUCK Ga ik dan Feyenoord sponsoren... sorry maar daar woedend om.. sportief is het lokkertje voor sponsors, maar dit gooit het gelijk de vuilnis in..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Zw' 28 --
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 19:28 schreef D@@N het volgende:
Vijfde aanhouding voor rellen bij De Kuip
ROTTERDAM - De Rotterdamse politie heeft zondag aan het einde van de middag een vijfde verdachte aangehouden voor openlijke geweldpleging tijdens de ongeregeldheden bij stadion De Kuip zaterdagavond. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

De politie kon de 20-jarige verdachte uit Capelle aan den IJssel oppakken, nadat hij was herkend op camerabeelden. De politie verwacht de komende dagen meer aanhoudingen te verrichten.
hop, levenslang stadionverbod en 10 jaar elke wedstrijd van Feyenoord zich melden op het bureau, uit thuis, buitenland of oefenwedstrijd in de provincie, trainingswedstrijd op varkenoord, gewoon klaar ermee.
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:15 schreef feyelinde het volgende:
en toch heb ik er voor mijn gevoel een andere mening over,ja natuurlijk is geweld verkeerd ,maar hoe moet je dan als de normale supporter je verhaaltje gaan halen waar een ieder al vaker over spreekt.
er word toch niet geluisterd en je stem is toch helemaal niks meer
maar een paar miljoen vewrkwanselen mag wel gewoon
dat is in mijn ogen net zo hypocriet en raar als dezelfde mensensen die een paar raampjes in beuken op het maasgebouw
de verhoudingen moet je ook weer in het juiste perspectief zien lijkt me
en jullie weten ook wanner zon mafkees gaat schieten is het plots een stukje erger dan dezelfde malloot tegen het raam
Sukkel
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 21:00   quote  deeplink  
Tsja...+1
en liefst nog meer.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:15 schreef feyelinde het volgende:
en toch heb ik er voor mijn gevoel een andere mening over,ja natuurlijk is geweld verkeerd ,maar hoe moet je dan als de normale supporter je verhaaltje gaan halen waar een ieder al vaker over spreekt.
er word toch niet geluisterd en je stem is toch helemaal niks meer
maar een paar miljoen vewrkwanselen mag wel gewoon
dat is in mijn ogen net zo hypocriet en raar als dezelfde mensensen die een paar raampjes in beuken op het maasgebouw
de verhoudingen moet je ook weer in het juiste perspectief zien lijkt me
en jullie weten ook wanner zon mafkees gaat schieten is het plots een stukje erger dan dezelfde malloot tegen het raam
Dan hadden jullie allang in den haag op het binnenhof moeten staan, die verkwanselen al jaren miljoenen. Wat een waardeloos argument geef je weer
@fey@010
 @fey@010 - zondag 18 september 2011 - 21:03   quote  deeplink  
+2...say no more....
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Help de eencellige pantoffeldiertjes nemen de macht over.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 18 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 20:23 schreef Zw' 28 het volgende:
Was bokito weer uitgebroken uit blijdorp?

Was goed te zien dat die paarden van de ME over een paar van die diebielen gingen..

als je je wilt gedragen als een beest.. ga dan maar in een kooi zitten..

Sorry geen goed woord voor over.. dat 1000 man hun stem willen hebben is best..
dat er dan nog 40.000 man de kuip in lopen die gewoon voor hun plezier naar de kuip
gaan in de hoop dat alles goed komt ipv in jaren Feyenoord niet zo negatief in het nieuws als nu...

Feyenoord hulp van de Gemeente voor een nieuwe kuip.. ja lekker als de burgermeester een stel agenten voor zich heeft staan met getrokken pistolen

Ff voor de het mooiste gedeelte.. ik als iemand uit de shipping club kan dus niet mijn auto voor het maasgebouw parkeren want dan word ie mss gesloopt.. en als ik met klanten een leuk avondje feyenoord ga kan ik hem niet beloven dat hij zonder kleerscheuren naar huis kan..

HOE DE FUCK Ga ik dan Feyenoord sponsoren... sorry maar daar woedend om.. sportief is het lokkertje voor sponsors, maar dit gooit het gelijk de vuilnis in..
Mag mij sponseren, je zit hier heerlijk warm, met terras voor de deur, desgevraagd topless bediening, auto op 3 meter loopafstand, en geen onnozel volk. Alleen niveau is vrij laag.
Victorious
 Victorious - zondag 18 september 2011 - 21:18   quote  deeplink  
Normaal gesproken lees ik alleen forum berichten, nu wil ik toch even reageren want ik word ziek van de prutsers die mijn club kapot maken!

Dit forum wordt vast gelezen door meerdere idioten die mijn club gisteren negatief in het nieuws hebben gebracht! Als je zo stoer bent om je daar te misdragen moet je ook zo stoer zijn om hier je naam te noemen! Waarom doe je dit? teveel wit poeder...?
Waarschijnlijk heb je 2 uur later ook staan springen om de geweldige overwinning... (al was de eerste helft niet fantastisch). Of heb je een permanent stadion verbod en mag de titel 'supporter van Feyenoord' niet meer dragen??

De directie mag van mij blijven zitten! het gaat weer de goede kant op en ik zie ons dit jaar op plek 4 of 5 eindigen! Daarnaast zorgt rust voor meer financiele impulsen van investeerders en is Gudde daarin tot nu toe een betrouwbare partner gebleken (anders komen er in mijn ogen geen nieuwe middelen richting onze club).

Ja, het is ONZE club, van de supporters, van de spelers, van Rotterdam, heel Nederland, daar buiten en dus ook van de directie!
Laat Martin van Geel, Gudde, Blokland en anderen nu hun werk doen. Over 5 of 10 jaar kunnen we vaststellen dat zij onze club hebben gered!!
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:18 schreef Victorious het volgende:
Normaal gesproken lees ik alleen forum berichten, nu wil ik toch even reageren want ik word ziek van de prutsers die mijn club kapot maken!

Dit forum wordt vast gelezen door meerdere idioten die mijn club gisteren negatief in het nieuws hebben gebracht! Als je zo stoer bent om je daar te misdragen moet je ook zo stoer zijn om hier je naam te noemen! Waarom doe je dit? teveel wit poeder...?
Nee, die zijn hier niet. Op dit forum zitten alleen beschaafde mensen!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 september 2011 - 21:45   quote  deeplink  
Potdorie, heb ik toch weer niet genoeg benzine om m'n landerij te maaien...
Rovert
 Rovert - zondag 18 september 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:
Potdorie, heb ik toch weer niet genoeg benzine om m'n landerij te maaien...
Doe je dat zelf dan?
dikke
 dikke - zondag 18 september 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Ik vraag mezelf af hoeveel van deze idioten de lagere school hebben af gemaakt of hoeveel van deze idoten een diploma boekhouden hebben zodat zij de financiele situatie bij feyenoord kunnen analyseren of hoe zij later aan hun waarschijnlijk even hersenloze kinderen kunnen vertellen ooit hadden wij een club genaamd feyenoord die heeft je vader naar de klote geholpen hij was zo stoer neusje vol biertje er bij en lachen joh maar bedankt namens alle vaders en moeders en kinderen opa s en oma s en echte feyenoord suporters die straks niet meer naar het stadion komen en zich schamen om te zeggen dat ze feyenoord suporter zijn om dat ze dan vergeleken worden met een stelletje rand debielen waarvan ik zeker weet dat hun scholing op hield bij de zandbak en hun hersens al vergriept waren bij geboorte

bedankt voor het ten gronden helpen van mijn cluppie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 18 september 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:54 schreef dikke het volgende:
Ik vraag mezelf af hoeveel van deze idioten de lagere school hebben af gemaakt of hoeveel van deze idoten een diploma boekhouden hebben zodat zij de financiele situatie bij feyenoord kunnen analyseren of hoe zij later aan hun waarschijnlijk even hersenloze kinderen kunnen vertellen ooit hadden wij een club genaamd feyenoord die heeft je vader naar de klote geholpen hij was zo stoer neusje vol biertje er bij en lachen joh maar bedankt namens alle vaders en moeders en kinderen opa s en oma s en echte feyenoord suporters die straks niet meer naar het stadion komen en zich schamen om te zeggen dat ze feyenoord suporter zijn om dat ze dan vergeleken worden met een stelletje rand debielen waarvan ik zeker weet dat hun scholing op hield bij de zandbak en hun hersens al vergriept waren bij geboorte

bedankt voor het ten gronden helpen van mijn cluppie
goeie post...
legrande
 legrande - zondag 18 september 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:55 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goeie post...
helemaal 100% met je eens maar vergeet niet 41000 goedwiolende supporters in het stadion waaronder inzelf met mijn zoon. Honderduizenden goedwillende supporters voor de buis. We laten onze club toch niet verzieken door zo'n stel mongolen. Levenslange stadionverbod en 3 jaar cel. Wanneer we weer een actie willen opzeten laten we dan onder alle supporters handtekeningen gaan verzamelen en lever dan 200.00 handtekeningen in dan sta je sterk op een normale manier.
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:15 schreef feyelinde het volgende:
en toch heb ik er voor mijn gevoel een andere mening over,ja natuurlijk is geweld verkeerd ,maar hoe moet je dan als de normale supporter je verhaaltje gaan halen waar een ieder al vaker over spreekt.
er word toch niet geluisterd en je stem is toch helemaal niks meer
maar een paar miljoen vewrkwanselen mag wel gewoon
dat is in mijn ogen net zo hypocriet en raar als dezelfde mensensen die een paar raampjes in beuken op het maasgebouw
de verhoudingen moet je ook weer in het juiste perspectief zien lijkt me
en jullie weten ook wanner zon mafkees gaat schieten is het plots een stukje erger dan dezelfde malloot tegen het raam
Een paar raampjes gaan inbeuken? En dat moet ik in perspectief zien? Ben jij wel helemaal lekker? Mensen hebben doodsangsten uitgestaan omdat die nono's zonodig de hooligan uit moesten hangen. Hoe haal je het in je hoofd om dit wangedrag te vergoeilijken. Er zijn auto's vernield, zomaar, omdat het leuk was. Er zitten verdomme beroepsrellers tussen. Die hebben de Kuip nog nooit van binnen gezien. En die 'mafkees' trekt z'n pistool omdat een doorgedraaide idioot met een bankje op een raam staat de beuken. Wat wil je dan? Kunnen we u misschien ergens mee van dienst zijn, meneer? Ik kan het me heel goed indenken dat er wapens getrokken zijn.
Er zijn miljoenen verkwanseld, absoluut, maar dat is door inschattingsfouten, onervarenheid en misschien onvoldoende capaciteit gebeurd, niet omdat je door leeghoofdigheid en sensentatiezucht niets beter weet te doen met je vrije zaterdagavond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door Els --
Els
 Els - zondag 18 september 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:31 schreef feyelinde het volgende:

[..]

hoezo zogenaamd ,er word toch niet geluisterd ?
en stuipen op het lijf jagen ???

maar laat maar weer ,want een mening die tegen de algemene fatsoensnormen indruist dat mag toch niet ,en ja ik ben ook blij dat mijn auto daar niet stond

auoto's vernielen, waardeloos
Klopt, zo werkt de maatschappij. Misschien moet je je eens afvragen of je toch maar eens moet gaan nadenken over fatsoen en met elkaar omgaan.
Ben je er dan ook zo één waar we wel respect voor moeten hebben?
Royaal
 Royaal - zondag 18 september 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 22:44 schreef Els het volgende:

[..]

Een paar raampjes gaan inbeuken? En dat moet ik in perspectief zien? Ben jij wel helemaal lekker? Mensen hebben doodsangsten uitgestaan omdat die nono's zonodig de hooligan uit moesten hangen. Hoe haal je het in je hoofd om dit wangedrag te vergoeilijken. Er zijn auto's vernield, zomaar, omdat het leuk was. Er zitten verdomme beroepsrellers tussen. Die hebben de Kuip nog nooit van binnen gezien. En die 'mafkees' ttrekt z'n pistool omdat een doorgedraaide idioot met een bankje op een raam staat de beuken. Wat wil je dan? Kunnen we u misschien ergens mee van dienst zijn, meneer? Ik kan het me heel goed indenken dat er wapens getrokken zijn.
Er zijn miljoenen verkwanseld, absoluut, maar dat is door inschattingsfouten, onervarenheid en misschien onvoldoende capaciteit gebeurd, niet omdat je door leeghoofdigheid en sensentatiezucht niets beter weet te doen met je vrije zaterdagavond.
wow, els @ her best
henkie1969
 henkie1969 - zondag 18 september 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:31 schreef feyelinde het volgende:

[..]

,en ja ik ben ook blij dat mijn auto daar niet stond

auoto's vernielen, waardeloos
Dus je eigen stadion verrot slaan mag wel ??
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 september 2011 - 23:13   quote  deeplink  
Gewoon geen zaterdagavond wedstrijden meer doen....
de kromme2
 de kromme2 - zondag 18 september 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 21:54 schreef dikke het volgende:
Ik vraag mezelf af hoeveel van deze idioten de lagere school hebben af gemaakt of hoeveel van deze idoten een diploma boekhouden hebben zodat zij de financiele situatie bij feyenoord kunnen analyseren of hoe zij later aan hun waarschijnlijk even hersenloze kinderen kunnen vertellen ooit hadden wij een club genaamd feyenoord die heeft je vader naar de klote geholpen hij was zo stoer neusje vol biertje er bij en lachen joh maar bedankt namens alle vaders en moeders en kinderen opa s en oma s en echte feyenoord suporters die straks niet meer naar het stadion komen en zich schamen om te zeggen dat ze feyenoord suporter zijn om dat ze dan vergeleken worden met een stelletje rand debielen waarvan ik zeker weet dat hun scholing op hield bij de zandbak en hun hersens al vergriept waren bij geboorte

bedankt voor het ten gronden helpen van mijn cluppie
hier heb ik niks aan toe te voegen.
Dikke, je haalt me de woorden uit de mond.
Het is weer ongelooflijk wat er gebeurd is.
Ronneke
 Ronneke - zondag 18 september 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Ik begrijp hier niets van???? Straks halen we weer eens europees voetbal en dan worden wij weer als gevaarlijk beschouwd. Wie zijn die gasten eigenlijk??? Volgens mij zitten de echte supporters gewoon in het stadion...........
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 september 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 23:20 schreef Ronneke het volgende:
Ik begrijp hier niets van???? Straks halen we weer eens europees voetbal en dan worden wij weer als gevaarlijk beschouwd. Wie zijn die gasten eigenlijk??? Volgens mij zitten de echte supporters gewoon in het stadion...........
Dit zijn personen met stadion verboden, het kan niet anders. Die moeten ze een meldplicht geven zodat zij niet in de buurt van het stadion kunnen komen tijdens de wedstrijden.
Stelletjes mafkezen zijn het! Precies zoals Ronald Koeman het zei. Ik hoop dat er velen van hun worden opgepakt door video beelden en dat ze dan minimaal voor 10 jaar de bak in gaan!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 18 september 2011 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 23:26 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dit zijn personen met stadion verboden, het kan niet anders. Die moeten ze een meldplicht geven zodat zij niet in de buurt van het stadion kunnen komen tijdens de wedstrijden.
Stelletjes mafkezen zijn het! Precies zoals Ronald Koeman het zei. Ik hoop dat er velen van hun worden opgepakt door video beelden en dat ze dan minimaal voor 10 jaar de bak in gaan!!
Volgens mij zaten er gasten bij die helemaal niks met Feyenoord te maken hadden, wisten geeneens waar varkenoord was.

En zoals gezegd in het stadion niks gemerkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 september 2011 door hotjumper --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 18 september 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:45 schreef feyelinde het volgende:
goed willen praten is weer wat anders ,
maar het gevoel van praten tegen een grote muur waar je geen antwoord van krijgt maar wat wel een loket heeft van betalen ,en verder je bek houden
Wees een vent en geef jezelf aan bij de politie! Dan hoef je je mond ook niet te houden.
Marsco
 Marsco - zondag 18 september 2011 - 23:51   quote  deeplink  
Ik sluit me aan bij de meerderheid. Het is werkelijk een grote schande! Was wat later gisteravond, dus hoorde het al op de radio. Met een dubbel gevoel naar wedstrijd gekeken. On-ge-loof-lijk. Hoe halen die debielen het in hun hoofd.

Nu vind ik dat de officiele supportersvereniging een verantwoordelijkheid heeft om per direct te stoppen met dat negatieve gezever. Het moment is aangebroken om de directie van Feyenoord hun werk gewoon te laten doen. Ik wil hier absoluut niet suggereren dat de FSV ook maar enige verantwoordelijkheid draagt voor de huisvredebreuk gepleegd door een aantal herzenloze figuren met maar één doel voor ogen. Namelijk het aangrijpen van elke gelegenheid om de frustraties van hun waardeloze bestaan te ventileren door middel van het slopen van mensen danwel de bezittingen van anderen.

Maar daar zit dus de kern. Alhoewel ik mijn bedenkingen heb bij de manier waarop de FSV en groeperingen (zoals eerder de Varkenoordgroep), wordt er gehandeld met goede bedoelingen. Helaas, helaas... is dit handelen voor dit tuich van de richel een gelegenheid om te rellen. Dat hebben de gebeurtenissen van gisteravond wel weer uitgewezen.

Mijn oproep is dus: Stoppen met al die negatieve artikelen op de verscheidene fansites. FSV, hou het binnenkamers. Zorg dat je een normale dialoog aangaat met de club Feyenoord. Met een toon zonder een belachelijke lijst van eisen. Veel effectiever en zonder risico op het geven van gelegenheden aan de randdebielen die pretenderen de echte supporters van Feyenoord te zijn, maar in de plaats daarvan maar om één reden een Feyenoord shirt dragen. Groepsgevoel en daarmee een gevoel van macht, die ze nodig hebben om te komen tot iets waar ze in hun eigen miserabele leven niet aan toe komen. Voldoening halen uit het veroorzaken van leed en schade aan personen en bezittingen.

Het gaat hun niet om Feyenoord. En als dat wel zo is voor een éénling, bedenk dan dat dit niet goed voor Feyenoord is. Dat begrijpt iedereen die meer dan één hersencel gebruikt. Gebruik die, en je zal weten dat je je achterlijk gedragen hebt en daarvoor verantwoordelijkheid zal moeten nemen. Maar ik betwijfel dat er ook maar ééntje tussenzit die echt hart voor de club heeft. Allemaal kansloze relschoppers die de gelegenheid van de mars hebben aangegrepen.

Dus nogmaals... die gelegenheden moeten niet meer gegeven worden. We moeten vooruit. We moeten door!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 07:08   quote  deeplink  
Mooi leesvoer voor maandagochtend, goed stuk!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 23:51 schreef Marsco het volgende:
Ik sluit me aan bij de meerderheid. Het is werkelijk een grote schande! Was wat later gisteravond, dus hoorde het al op de radio. Met een dubbel gevoel naar wedstrijd gekeken. On-ge-loof-lijk. Hoe halen die debielen het in hun hoofd.

Nu vind ik dat de officiele supportersvereniging een verantwoordelijkheid heeft om per direct te stoppen met dat negatieve gezever. Het moment is aangebroken om de directie van Feyenoord hun werk gewoon te laten doen. Ik wil hier absoluut niet suggereren dat de FSV ook maar enige verantwoordelijkheid draagt voor de huisvredebreuk gepleegd door een aantal herzenloze figuren met maar één doel voor ogen. Namelijk het aangrijpen van elke gelegenheid om de frustraties van hun waardeloze bestaan te ventileren door middel van het slopen van mensen danwel de bezittingen van anderen.

Maar daar zit dus de kern. Alhoewel ik mijn bedenkingen heb bij de manier waarop de FSV en groeperingen (zoals eerder de Varkenoordgroep), wordt er gehandeld met goede bedoelingen. Helaas, helaas... is dit handelen voor dit tuich van de richel een gelegenheid om te rellen. Dat hebben de gebeurtenissen van gisteravond wel weer uitgewezen.

Mijn oproep is dus: Stoppen met al die negatieve artikelen op de verscheidene fansites. FSV, hou het binnenkamers. Zorg dat je een normale dialoog aangaat met de club Feyenoord. Met een toon zonder een belachelijke lijst van eisen. Veel effectiever en zonder risico op het geven van gelegenheden aan de randdebielen die pretenderen de echte supporters van Feyenoord te zijn, maar in de plaats daarvan maar om één reden een Feyenoord shirt dragen. Groepsgevoel en daarmee een gevoel van macht, die ze nodig hebben om te komen tot iets waar ze in hun eigen miserabele leven niet aan toe komen. Voldoening halen uit het veroorzaken van leed en schade aan personen en bezittingen.

Het gaat hun niet om Feyenoord. En als dat wel zo is voor een éénling, bedenk dan dat dit niet goed voor Feyenoord is. Dat begrijpt iedereen die meer dan één hersencel gebruikt. Gebruik die, en je zal weten dat je je achterlijk gedragen hebt en daarvoor verantwoordelijkheid zal moeten nemen. Maar ik betwijfel dat er ook maar ééntje tussenzit die echt hart voor de club heeft. Allemaal kansloze relschoppers die de gelegenheid van de mars hebben aangegrepen.

Dus nogmaals... die gelegenheden moeten niet meer gegeven worden. We moeten vooruit. We moeten door!
mooi geschreven, gooi dit maar op alle sites.
Laurel
 Laurel - maandag 19 september 2011 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 09:17 schreef Jhon de Beuk het volgende:
Alle akties, spandoeken en protestakties tegen het bestuur van de laatste maanden kunnen de vuilnisbak in. Het is voor héél Nederland nu duidelijk wie Feyenoord beschadigd en wie Feyenoord terug gooit in zijn wederopstanding. Als je het niet eens ben met dit bestuur blijf lekker thuis. Voor vele duizenden supporters is iets wat een mooie avond had moeten worden totaal verziekt..Het bestuur mag dan fouten gemaakt hebben, dat staat in schril contrast met de fout die deze randdebielen gisteravond gemaakt hebben!
+1!!!
flr1908
 flr1908 - maandag 19 september 2011 - 08:51   quote  deeplink  
het is te gek voor woorden
die sukkels denken met geweld een statement te maken hoever moet het nog gaan
zijn we positief in het nieuws i.v.m. de mooie resultaten die zijn geboekt hebben we een team wat goed draait staan we 4e samen met 020 de enige 2 clubs die nog geen wedstrijd verloren hebben allemaal positief nieuws
helaas word dat nu weer overrompeld door de hooligans die denken dat ze hier iets mee bereiken het enige wat straks word bereikt is dat de grote meerderheid word gestraft
als je echt zo veel van je club houd wat die meelopers beweren (want meer zijn het niet) dan ga je niet je club op deze manier schade aanbrengen, het maasgebouw vernielen en wie weet wat de consequenties daarvan zijn
als echte supporter met echte liefde voor je club laat je het aan de specialisten over en wees je blij met het bestuur met het huren van bakkal en guidetti dankzij wie we een heel stuk sterker zijn geworden en het verlies van fer hebben kunnen verwerken op aanvallend en verdedigend gebied
flr1908
 flr1908 - maandag 19 september 2011 - 09:02   quote  deeplink  
ik weet niet of de taak van supporter voor sommige wel duidelijk is

je support je club door middel van zang en merchandising en het bezoeken van wedstrijden
en het bestuur bemoeit zich met de rest
het lijkt wel of dat onderscheid niet meer gemaakt kan worden
en de relschoppers hebben het makkelijk ze oordelen vanuit wat ze zien in wedstrijden en informatie uit de media maar al die randdebielen met maar 2 hersencellen die met de 1 voetbal kijken en met de andere cel alleen maar rotterdam hooligans kunnen roepen hadden allang de benen genomen als zij in het bestuur hadden gezeten
feyenoord was ten dode opgeschreven het einde van feyenoord was in zicht maar mede dankzij het bestuur die aandelen ging verkopen en waardoor later de vvf is ontstaan hebben ervoor gezorcht dat feyenoord staat waar het staat het weer kan gaan investeren en kunnen bouwen aan de toekomst
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Er wordt nog net niet geschoten in De Kuip

Chris van Nijnatten, Chef Voetbal AD Sportwereld.
Laten we net doen of we het bestuur en de directie van Feyenoord een stelletje incompetente mafketels vinden. Ik vind dat niet, maar stel dat ik het wel vind. Dan zouden we toch vooral keihard moeten gaan lachen? Uitlachen, vooral. Dan ga je je toch niet zó druk staan maken, dat er misschien wel op je geschoten gaat worden? Get a life, zeg je dan, zorg dat je iets zoekt en vindt om voor te leven. COLUMN Nog vóór de wedstrijd van Feyenoord tegen De Graafschap stonden er een paar agenten met getrokken pistolen de leiding van de thuisclub te verdedigen. Die zin moet je een paar keer lezen om er de absurditeit van tot je door te laten dringen. Het is 2011 en in Rotterdam wordt er nog net niet op elkaar geschoten in een conflict tussen een deel van de achterban en de leiding van Feyenoord.

Ronald Koeman was na de wedstrijd koploper van de eredivisie, maar de fierheid die daarbij past, wist hij op geen enkele manier uit te stralen. Zoiets als dit, had hij nog nooit meegemaakt. Ronald Koeman is nog steeds verbaasd en geschokt. Hij werkte overal in Europa en vrijwel altijd aan de top, als voetballer en als trainer. Maar hij maakte het nog nooit mee, zo'n scene aan de voordeur, vlak voor een wedstrijd.

Die verzuchting accentueert alleen maar hoe bizar de ambiance aanvoelt waarin Feyenoord terecht gekomen is. Het gaat er helemaal niet meer om wie hier feitelijk gelijk heeft. Wie de agressie aan de dag legt waarop agenten alleen maar een getrokken pistool als antwoord hebben, verdient een zware straf.

Laten we net doen of we het bestuur en de directie van Feyenoord een stelletje incompetente mafketels vinden. Ik vind dat niet, maar stel dat ik het wel vind. Dan zouden we toch vooral keihard moeten gaan lachen? Uitlachen, vooral. Dan ga je je toch niet zó druk staan maken, dat er misschien wel op je geschoten gaat worden? Get a life, zeg je dan, zorg dat je iets zoekt en vindt om voor te leven.

Feyenoord is geen gewone club, het is voor sommigen een manier van leven, dat kan allemaal best. Leuke club, passie en hartstocht krijg je er gratis bij als je De Kuip binnen komt. Maar zaterdag is er een ondergrens ver overschreden. Het zou om echte Feyenoorders gaan, 'echte Feyenoorders', ik heb altijd gedacht dat die een hart voor hun club hebben. Een goed hart dus.
(Chris van Nijnatten)
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:23 schreef Els het volgende:
Er wordt nog net niet geschoten in De Kuip

Chris van Nijnatten, Chef Voetbal AD Sportwereld.
Laten we net doen of we het bestuur en de directie van Feyenoord een stelletje incompetente mafketels vinden. Ik vind dat niet, maar stel dat ik het wel vind. Dan zouden we toch vooral keihard moeten gaan lachen? Uitlachen, vooral. Dan ga je je toch niet zó druk staan maken, dat er misschien wel op je geschoten gaat worden? Get a life, zeg je dan, zorg dat je iets zoekt en vindt om voor te leven. COLUMN Nog vóór de wedstrijd van Feyenoord tegen De Graafschap stonden er een paar agenten met getrokken pistolen de leiding van de thuisclub te verdedigen. Die zin moet je een paar keer lezen om er de absurditeit van tot je door te laten dringen. Het is 2011 en in Rotterdam wordt er nog net niet op elkaar geschoten in een conflict tussen een deel van de achterban en de leiding van Feyenoord.

Ronald Koeman was na de wedstrijd koploper van de eredivisie, maar de fierheid die daarbij past, wist hij op geen enkele manier uit te stralen. Zoiets als dit, had hij nog nooit meegemaakt. Ronald Koeman is nog steeds verbaasd en geschokt. Hij werkte overal in Europa en vrijwel altijd aan de top, als voetballer en als trainer. Maar hij maakte het nog nooit mee, zo'n scene aan de voordeur, vlak voor een wedstrijd.

Die verzuchting accentueert alleen maar hoe bizar de ambiance aanvoelt waarin Feyenoord terecht gekomen is. Het gaat er helemaal niet meer om wie hier feitelijk gelijk heeft. Wie de agressie aan de dag legt waarop agenten alleen maar een getrokken pistool als antwoord hebben, verdient een zware straf.

Laten we net doen of we het bestuur en de directie van Feyenoord een stelletje incompetente mafketels vinden. Ik vind dat niet, maar stel dat ik het wel vind. Dan zouden we toch vooral keihard moeten gaan lachen? Uitlachen, vooral. Dan ga je je toch niet zó druk staan maken, dat er misschien wel op je geschoten gaat worden? Get a life, zeg je dan, zorg dat je iets zoekt en vindt om voor te leven.

Feyenoord is geen gewone club, het is voor sommigen een manier van leven, dat kan allemaal best. Leuke club, passie en hartstocht krijg je er gratis bij als je De Kuip binnen komt. Maar zaterdag is er een ondergrens ver overschreden. Het zou om echte Feyenoorders gaan, 'echte Feyenoorders', ik heb altijd gedacht dat die een hart voor hun club hebben. Een goed hart dus.
(Chris van Nijnatten)
Voor de zekerheid: @ Geen Gelul

Dit is een column van Chris van Nijnatten, dat is niet mijn pseudoniem. Ik post dit omdat dit een mening is over de gebeurtenissen van afgelopen weekend, en het hele traject er naartoe. Ik ben benieuwd hoe wij daar over denken.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 09:31   quote  deeplink  
Ik ben het wel redelijk met hem eens. Alleen dat stuk over incompetentie bij bestuurders niet. Ik zou er niet om moeten lachen, juist omdat het er toe kan leiden dat mijn club kapotgaat. Wat ik wel zou doen, weet ik niet, maar het slopen van het Maasgebouw behoort in elk geval niet tot de opties.
Ik hoop wel dat alle opruiiende elementen van de afgelopen tijd de hand in eigen boezem steken. Gaan nadenken over wat zij bijgedragen hebben tot deze ellende en nu gaan bijdragen aan het herstel.
Feyenoord staat in meerdere opzichten op het randje van de klif, ik wens iedereen die bij machte is om te bepalen of we over het randje of terug naar veilig gebied gaan, veel wijsheid.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:25 schreef Els het volgende:

[..]

Voor de zekerheid: @ Geen Gelul

Dit is een column van Chris van Nijnatten, dat is niet mijn pseudoniem. Ik post dit omdat dit een mening is over de gebeurtenissen van afgelopen weekend, en het hele traject er naartoe. Ik ben benieuwd hoe wij daar over denken.
hehehehe, gevaarlijke post Els...
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:31 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehehe, gevaarlijke post Els...
Realiseerde ik me ook, hoop dat het nu niet weer tot een stigma leidt.
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 09:46   quote  deeplink  
Wat zegt willem nou toch in het AD:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Feyenoord heeft het genoegen gehad om een dag bovenaan te staan. Maar het geluk daarover is verziekt door de rellen die er voor de wedstrijd tegen De Graafschap waren. Politiemensen hebben hun pistool moeten trekken, las ik. Tja, wat moet je daar nu mee.

Was het echt zo bedreigend dat er naar zo'n middel moest worden gegrepen? Het zou goed zijn als de politie daar eens een uitgebreid onderzoek naar doet. Dan weet je gelijk wie de boosdoeners waren en tevens weet je of de politie adequaat gereageerd heeft.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gaat Willem nou nadenken over de getrokken wapens? Er komt een doorgesnoven groep met ijzeren staven op je af en Willem denkt een mening over getrokken vuurwapens te moeten hebben?
flr1908
 flr1908 - maandag 19 september 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:46 schreef Rovert het volgende:
Wat zegt willem nou toch in het AD:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Feyenoord heeft het genoegen gehad om een dag bovenaan te staan. Maar het geluk daarover is verziekt door de rellen die er voor de wedstrijd tegen De Graafschap waren. Politiemensen hebben hun pistool moeten trekken, las ik. Tja, wat moet je daar nu mee.

Was het echt zo bedreigend dat er naar zo'n middel moest worden gegrepen? Het zou goed zijn als de politie daar eens een uitgebreid onderzoek naar doet. Dan weet je gelijk wie de boosdoeners waren en tevens weet je of de politie adequaat gereageerd heeft.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gaat Willem nou nadenken over de getrokken wapens? Er komt een doorgesnoven groep met ijzeren staven op je af en Willem denkt een mening over getrokken vuurwapens te moeten hebben?
ja ok dat die groep (nep)supporters een motor heeft die loopt op cocaine is algemeen bekend maar daarintegen kan ik me wel vinden ofdat het daadwerkelijk wel nodig was laten we eerlijk wezen de agenten van tegenwoordig zijn ook geen mannen zonder knuppel of pistool en ik kan me enigzins indenken dat je in zon situatie sneller naar je pistool grijpt dan normaal maar over de juiste manier van de wet handhaven hebben we vaker onze bedenkingen........
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:46 schreef Rovert het volgende:
Wat zegt willem nou toch in het AD:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Feyenoord heeft het genoegen gehad om een dag bovenaan te staan. Maar het geluk daarover is verziekt door de rellen die er voor de wedstrijd tegen De Graafschap waren. Politiemensen hebben hun pistool moeten trekken, las ik. Tja, wat moet je daar nu mee.

Was het echt zo bedreigend dat er naar zo'n middel moest worden gegrepen? Het zou goed zijn als de politie daar eens een uitgebreid onderzoek naar doet. Dan weet je gelijk wie de boosdoeners waren en tevens weet je of de politie adequaat gereageerd heeft.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gaat Willem nou nadenken over de getrokken wapens? Er komt een doorgesnoven groep met ijzeren staven op je af en Willem denkt een mening over getrokken vuurwapens te moeten hebben?
Moedeloos word je ervan. Als iemand met een ijzeren staaf op mijn glazen voordeur staat te rammen, ga ik echt niet rustig nadenken wat nou de meest gepaste actie zou zijn. Ik hoop dan gewoon dat ik net wat frietjes aan het frituren ben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Els --
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:54 schreef flr1908 het volgende:

[..]

ja ok dat die groep (nep)supporters een motor heeft die loopt op cocaine is algemeen bekend maar daarintegen kan ik me wel vinden ofdat het daadwerkelijk wel nodig was laten we eerlijk wezen de agenten van tegenwoordig zijn ook geen mannen zonder knuppel of pistool en ik kan me enigzins indenken dat je in zon situatie sneller naar je pistool grijpt dan normaal maar over de juiste manier van de wet handhaven hebben we vaker onze bedenkingen........
In heel veel gevallen was ik het met je eens geweest, ik vind de politie echt niet altijd juist handelen, maar nu..... Heb je de beelden gezien? Heb je gezien dat ze als een dolle op de deur stonden te slaan, één ruit al aan gort was? Ze niet weglipen terwijl ze geslagen werden met de knuppel? Het was voornamelijk het afvalputje van de samenleving wat daar stond.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 19 september 2011 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

de engelse voetbalwet zorgt er juist voor dat dit soort dingen buiten het stadion gebeuren Pietje...Is ook niet zaligmakkend..
Alleen het verschil is dat het daar nog steeds club tegen de andere club is..
hier is het clubgekken tegen hun eigen club,ik weet niet of het gaat werken..
Leon, klopt helemaa wat je zegt, maar als het buiten de stadions gebeurt dan kunnen de mensen die hart voor hun club hebben en noh op de juiste plaats gewoon een gezellige dag hebben in het stadion. Het beste aan die wet is dat mensen opgepakt kunnen worden op het moment dat ze dreigen te gaan rellen zonder pardon. Bij ons moeten ze eerst iets gedaan hebben en daarna kunnen ze pas aangepakt worden. Thatcher was een lelijke ouwe tang met een veel te hete aardappel in d'r strot, maar dit heeft ze toch echt erg goed geregeld.

Zo kun je ook de relschoppers die hun eigen club wat aan willen doen van te voren oppakken en vastzetten.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 19 september 2011 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 17:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zelfs in dat scenario leg je het al gauw af. Wat Els eerder in een van haar posts aangaf; weldenkende mensen die de gevolgen van hun daden inzien hebben een bepaalde rem. Ik loop voor niemand weg en als het nodig is krijgt 'ie een stomp, maar met een bepaalde rem.

Die gasten beuken er volle gas op los, zijn blind voor de gevolgen. Daar wals je niet zomaar overheen.
Klopt wel wat je zegt, maar ik blijf er bij 50 gasten kunnen niet op tegen 950 mensen. Zelf die blindheid van hun zal dan omslaan in angst en zullen ze eieren voor hun geld kiezen.
flr1908
 flr1908 - maandag 19 september 2011 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:59 schreef Els het volgende:

[..]

In heel veel gevallen was ik het met je eens geweest, ik vind de politie echt niet altijd juist handelen, maar nu..... Heb je de beelden gezien? Heb je gezien dat ze als een dolle op de deur stonden te slaan, één ruit al aan gort was? Ze niet weglipen terwijl ze geslagen werden met de knuppel? Het was voornamelijk het afvalputje van de samenleving wat daar stond.
ik heb de beelden gezien maar je moet ook niet vergeten dat het nieuws wel juist alles zo monteerd dat het precies uit komt zoals hun willen
begrijp me niet verkeerd he ik praat niks goed ben het wel eens met de manier van handelen maar geef aan dat ik willem zn twijfel enigzins kan voorstellen aangezien we allemaal onze bedenkingen hebben over de handhaving van de politie
maar ik praat niks goed voor de duidelijkheid
flr1908
 flr1908 - maandag 19 september 2011 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:04 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt, maar ik blijf er bij 50 gasten kunnen niet op tegen 950 mensen. Zelf die blindheid van hun zal dan omslaan in angst en zullen ze eieren voor hun geld kiezen.
dat denk ik niet en ik ben bang dat in het ergste geval die gasten het lang zullen volhouden als je een moto hebt die draat op coke dan voel je niks geen pijn geen angst geen remmen helemaal niet dat merk je de volgende dag pas
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:05 schreef flr1908 het volgende:

[..]

ik heb de beelden gezien maar je moet ook niet vergeten dat het nieuws wel juist alles zo monteerd dat het precies uit komt zoals hun willen
begrijp me niet verkeerd he ik praat niks goed ben het wel eens met de manier van handelen maar geef aan dat ik willem zn twijfel enigzins kan voorstellen aangezien we allemaal onze bedenkingen hebben over de handhaving van de politie
maar ik praat niks goed voor de duidelijkheid
Ik kwam om die tijd net naar het stadion, mijn route loopt meestal via het Maasgebouw of de parkeerplaats naar de ingang van de gele zijde. Ik heb er tussen gezeten. Gelukkig niet voor het Maasgebouw, ik ben via de parkeerplaats gelopen. De sfeer was zeer dreigend. De relschoppers die ik tegenkwam volledig ontoerekeningsvatbaar. Heb er een paar stijf gescholden, ze hebben niet gemerkt dat ik er was. Geloof me, als ik begin te schelden, word ik doorgaans wel opgemerkt. Dit is echt een dieptepunt geweest, en ik hoop niet dat er nog zo een volgt. Het was te treurig voor woorden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE









0.0098950