BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - zaterdag 17 september 2011 - 21:29
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Politie met getrokken pistool bij Kuip (Fok!)

Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 19 september 2011 - 10:20   quote  deeplink  
Het tofste wat er is..

Niemand heeft het even meer over de de sportieve prestatie van Feyenoord.. de spelers hebben ook vast lang na kunnen genieten toen dit tot hun oren kwam..

En over de agenten, prima gehandeld.. zo toch sip zijn als die kerels in het ziekenhuis liggen omdat een stel mongolen hun onder handel zou nemen..

Volgende keer gewoon lekker een traangasbom ervoor.. en dan die gasten in elkaar slaan en arresteren... zijn ze ook lekker een avondje aan het rellen geweest en kunnen ze trots hun moeders bellen van ma het was een mooie avond, kan jij me ophalen uit de cel?
Pietje1
 Pietje1 - maandag 19 september 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 september 2011 - 18:39 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Het leek erop alsof je het goed wilde praten. Vandaar mijn reactie, van mij mag je best je mening uiten.

'Zogenaamd' wordt bedoeld met alle loze kreten die de laatste weken van verschillende websites komen. Moet Feyenoord overal op ingaan? Alle 'eisen' inwilligen? Nee. Meer openheid van zaken is gewenst, maar als je een risicovolle mars organiseert (zaterdagavond, de bekende 'supporters' van Feyenoord, etc.) en dan dit soort acties daarna, kom je op mij meer over als een klein kind dat z'n zin niet krijgt.

'Stuipen op het lijf jagen' was het zeker. Mensen in het gebouw, onschuldige supporters die er voorbij lopen (aan die kant kun je nu eenmaal ook het stadion in) en mensen die met goede bedoelingen aan die mars meededen en dit totáál niet van plan waren.
Helemaal waar Bosi. Ik vond het ook een gevaarlijke uitspraak van Feyelinde. Het baggitaliseren van zo'n actie mag nooit de bedoeling zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:09 schreef flr1908 het volgende:

[..]

dat denk ik niet en ik ben bang dat in het ergste geval die gasten het lang zullen volhouden als je een moto hebt die draat op coke dan voel je niks geen pijn geen angst geen remmen helemaal niet dat merk je de volgende dag pas
Zelfs met coke, en er staat een menigte in een veelvoud van 9 voor je, voel je wel angst hoor.

Maar evengoed, dat is de oplossing niet.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:04 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Klopt wel wat je zegt, maar ik blijf er bij 50 gasten kunnen niet op tegen 950 mensen. Zelf die blindheid van hun zal dan omslaan in angst en zullen ze eieren voor hun geld kiezen.
ik heb zaterdag ws een paar van die gasten gezien, nog even mee "gesproken" samen met jumpert maar die gasten sporen echt niet hoor... komt niets zinnigs uit en waren al flink dronken en doorgesnoven... denk niet dat ze voor wat dan ook bang waren geworden.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - maandag 19 september 2011 - 10:23   quote  deeplink  
ook ik betreur wat er zaterdagavond gebeurt is, maar dit zat er al een poosje aan te komen. De politie komt nu weer met stoere taal van wedstrijden verbieden, ik vind dat ze het zelf verkeert hebben aangepakt, ze zouden is naar hun collega s moeten kijken in andere landen. Je moet ten alle tijden verkomen dat agenten in zo een positie worden gebracht dat ze hun dienst wapen moeten trekken, dus zelf gefaald en dan het vingertje wijzen naar 40.000 supporters. En dan die de dupe laten worden, nee daar heb ik geen goed voor over. Trouwens heb zaterdag genoten van de 2e helft.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:20 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zelfs met coke, en er staat een menigte in een veelvoud van 9 voor je, voel je wel angst hoor.

Maar evengoed, dat is de oplossing niet.
jij hebt toch ook die gasten gezien zaterdag op varkenoord? denk je nou echt dat die zich hadden laten tegenhouden?
het enige wat ze konden uitbrengen was dat we een k..... bestuur hadden en dat het ze niets interesseerde...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik heb zaterdag ws een paar van die gasten gezien, nog even mee "gesproken" samen met jumpert maar die gasten sporen echt niet hoor... komt niets zinnigs uit en waren al flink dronken en doorgesnoven... denk niet dat ze voor wat dan ook bang waren geworden.
Eh, je weet wel. Ik stond erbij :P

Maar goed, wellicht proberen ze het. En ze krijgen van 9 verschillende kanten klappen.. Of ze gaan K.O. of ze rennen uiteindelijk weg. Geloof me, je kent mijn geschiedenis ook een beetje.

Edit: verkeerd gekeken, dacht dat je mij quote.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Eh, je weet wel. Ik stond erbij :P

Maar goed, wellicht proberen ze het. En ze krijgen van 9 verschillende kanten klappen.. Of ze gaan K.O. of ze rennen uiteindelijk weg. Geloof me, je kent mijn geschiedenis ook een beetje.
hehehe, dat klopt maar zie mijn vorige post...
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 10:26   quote  deeplink  
Zie mijn edit :P
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:25 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jij hebt toch ook die gasten gezien zaterdag op varkenoord? denk je nou echt dat die zich hadden laten tegenhouden?
het enige wat ze konden uitbrengen was dat we een k..... bestuur hadden en dat het ze niets interesseerde...
Volgende keer gewoon ff z'n moeder bellen, of ze haar zoontje wil komen halen. Hij verpest een feestje.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:25 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

jij hebt toch ook die gasten gezien zaterdag op varkenoord? denk je nou echt dat die zich hadden laten tegenhouden?
het enige wat ze konden uitbrengen was dat we een k..... bestuur hadden en dat het ze niets interesseerde...
Klopt dat ik ze gezien heb, heb jij een beetje door hun persoonlijkheid kunnen kijken? Zielige personen, groot in een groep, maar een stammetje zodra ze afgezonderd zijn.

Als ze dusdanig afgezonderd zijn en in een gevecht komen met 9 man zijn ze zo groot niet meer hoor.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:28 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Klopt dat ik ze gezien heb, heb jij een beetje door hun persoonlijkheid kunnen kijken? Zielige personen, groot in een groep, maar een stammetje zodra ze afgezonderd zijn.

Als ze dusdanig afgezonderd zijn en in een gevecht komen met 9 man zijn ze zo groot niet meer hoor.
dat klopt, ze kwamen wel heel stoer aanlopen met zn 3en en het viel me mee dat er daarna nog een conversatie was en dat we niet met zn allen over de reling heenvlogen hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 september 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:27 schreef Els het volgende:

[..]

Volgende keer gewoon ff z'n moeder bellen, of ze haar zoontje wil komen halen. Hij verpest een feestje.
vraag me af of zn moeder het ook maar iets interesseert.... kwam op mij niet over alsof hij ook maar enige opvoeding had genoten.
nibali
 nibali - maandag 19 september 2011 - 10:38   quote  deeplink  
Ik was in het stadion zaterdag en heb genoten van de tweede helft en de prachtige sfeer in het stadion. Achteraf hoor je dan wat er is gebeurd en toen wist ik het zeker: zolang er dit soort idioten zichzelf linken aan de club komt het nooit meer goed met Feyenoord. Leuk hoor dat we straks misschien europees voetbal halen, maar dat gaan deze absolute malloten wel weer verpesten. Zonde zonde zonde. Wat kunnen wij doen???
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:05 schreef flr1908 het volgende:

[..]

ik heb de beelden gezien maar je moet ook niet vergeten dat het nieuws wel juist alles zo monteerd dat het precies uit komt zoals hun willen
begrijp me niet verkeerd he ik praat niks goed ben het wel eens met de manier van handelen maar geef aan dat ik willem zn twijfel enigzins kan voorstellen aangezien we allemaal onze bedenkingen hebben over de handhaving van de politie
maar ik praat niks goed voor de duidelijkheid
ik verwijt jou niets, maar ik denk dat Willem vooral over voetbal moet praten
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 09:46 schreef Rovert het volgende:
Wat zegt willem nou toch in het AD:
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Feyenoord heeft het genoegen gehad om een dag bovenaan te staan. Maar het geluk daarover is verziekt door de rellen die er voor de wedstrijd tegen De Graafschap waren. Politiemensen hebben hun pistool moeten trekken, las ik. Tja, wat moet je daar nu mee.

Was het echt zo bedreigend dat er naar zo'n middel moest worden gegrepen? Het zou goed zijn als de politie daar eens een uitgebreid onderzoek naar doet. Dan weet je gelijk wie de boosdoeners waren en tevens weet je of de politie adequaat gereageerd heeft.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Gaat Willem nou nadenken over de getrokken wapens? Er komt een doorgesnoven groep met ijzeren staven op je af en Willem denkt een mening over getrokken vuurwapens te moeten hebben?
Willem wil te graag aardig gevonden worden door de supporters.
Dat zijn namelijk de mensen die hem een jobje willen geven.

Zo zie je maar, eigen belang gaat altijd voorop.
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:23 schreef hitec fr 1971 het volgende:
ook ik betreur wat er zaterdagavond gebeurt is, maar dit zat er al een poosje aan te komen. De politie komt nu weer met stoere taal van wedstrijden verbieden, ik vind dat ze het zelf verkeert hebben aangepakt, ze zouden is naar hun collega s moeten kijken in andere landen. Je moet ten alle tijden verkomen dat agenten in zo een positie worden gebracht dat ze hun dienst wapen moeten trekken, dus zelf gefaald en dan het vingertje wijzen naar 40.000 supporters. En dan die de dupe laten worden, nee daar heb ik geen goed voor over. Trouwens heb zaterdag genoten van de 2e helft.
vertel eens
hoe werken ze in andere landen dan?
hotjumper
 hotjumper - maandag 19 september 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

vertel eens
hoe werken ze in andere landen dan?
Daar schieten ze meteen....
FR-Han
 FR-Han - maandag 19 september 2011 - 11:44   quote  deeplink  
in amerika hadden die gasten allang met shotgunwonden op de ic gelegen
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - maandag 19 september 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

vertel eens
hoe werken ze in andere landen dan?
Ga zelf op onderzoek, ouwe seizoenkaart dief.
legrande
 legrande - maandag 19 september 2011 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:23 schreef hitec fr 1971 het volgende:
ook ik betreur wat er zaterdagavond gebeurt is, maar dit zat er al een poosje aan te komen. De politie komt nu weer met stoere taal van wedstrijden verbieden, ik vind dat ze het zelf verkeert hebben aangepakt, ze zouden is naar hun collega s moeten kijken in andere landen. Je moet ten alle tijden verkomen dat agenten in zo een positie worden gebracht dat ze hun dienst wapen moeten trekken, dus zelf gefaald en dan het vingertje wijzen naar 40.000 supporters. En dan die de dupe laten worden, nee daar heb ik geen goed voor over. Trouwens heb zaterdag genoten van de 2e helft.
Wat politie verkeerd aangepakt. Ga jij daar meer eens staan en kijken wat je doet als er 300 vol coke zittende randdebielen op je af komen. Zeker altijd kantoorbaantje gehad. Ik kan me dat wel heel goed voorstellen dat ze zo optreden. Pleur toch op idioot. Nee er zijn er ook op deze site genoeg die weten wie die randdebielen zijn. Zo ja moet je daarmee aan de slag gaan. Geef ze aan laat ze wetn wat een idioten het zijn. LAAT ZE ONZE CLUB AUB NIET VERZIEKEN VOOR DE ZOVEELSTE KEER>
dikke
 dikke - maandag 19 september 2011 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:17 schreef legrande het volgende:

[..]

Wat politie verkeerd aangepakt. Ga jij daar meer eens staan en kijken wat je doet als er 300 vol coke zittende randdebielen op je af komen. Zeker altijd kantoorbaantje gehad. Ik kan me dat wel heel goed voorstellen dat ze zo optreden. Pleur toch op idioot. Nee er zijn er ook op deze site genoeg die weten wie die randdebielen zijn. Zo ja moet je daarmee aan de slag gaan. Geef ze aan laat ze wetn wat een idioten het zijn. LAAT ZE ONZE CLUB AUB NIET VERZIEKEN VOOR DE ZOVEELSTE KEER>
mee eens
dikke
 dikke - maandag 19 september 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Oplossing 1: 1 suporters vereninging en de rest bestaat niet , alle leden registreren en bij rottig heid registratie ongedaan maken en aangifte bij politie levenslang stadion verbod
delft
 delft - maandag 19 september 2011 - 12:36   quote  deeplink  
Mensen als je er tegen bent waarom demonstreren jullie niet gelijk voor de bekerwedstrijd op varkeroord of dhz.
Dat Feyenoord dadelijk geen licentie meer heeft en die kans is heel reëel dan huilen jullie ook.
Geef vooral deze directie het idee dat ze het goed doen. 40 miljoen schuld
De meeste die deze topic hebben geopend zijn niet eens geweest.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Volgens mij heeft er maar 1 dit topic geopend. En dat is Boudewijn.

Boudewijn is vermoedelijk een Ajacied.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:36 schreef delft het volgende:
Mensen als je er tegen bent waarom demonstreren jullie niet gelijk voor de bekerwedstrijd op varkeroord of dhz.
Dat Feyenoord dadelijk geen licentie meer heeft en die kans is heel reëel dan huilen jullie ook.
Geef vooral deze directie het idee dat ze het goed doen. 40 miljoen schuld
De meeste die deze topic hebben geopend zijn niet eens geweest.
geef vooral de rest van de wereld het idee dat iedereen tegen de directie een stel doorgesnoven bosmongolen is. Daar schiet je wat mee op.
Ze kunnen niet protesteren, want er komen altijd van die imbecielen bij die niet eens het niveau van een neanderthaler ontstijgen en waar het enige communicatie middel een ros met een knots is.
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:36 schreef delft het volgende:
Mensen als je er tegen bent waarom demonstreren jullie niet gelijk voor de bekerwedstrijd op varkeroord of dhz.
Dat Feyenoord dadelijk geen licentie meer heeft en die kans is heel reëel dan huilen jullie ook.
Geef vooral deze directie het idee dat ze het goed doen. 40 miljoen schuld
De meeste die deze topic hebben geopend zijn niet eens geweest.
En jij denkt dat de kans op behoud van de licentie groter wordt door de boel kort en klein te slaan? Door mensen te bedreigen? Door wat ruiten in te slaan? Door een paar auto's te vernielen? In wat voor wereld leef je?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:42 schreef Els het volgende:

[..]

En jij denkt dat de kans op behoud van de licentie groter wordt door de boel kort en klein te slaan? Door mensen te bedreigen? Door wat ruiten in te slaan? Door een paar auto's te vernielen? In wat voor wereld leef je?
Delft. Mooie stad, af en toe raar volk.

Maar ach, ik kom ook uit Delft.
KKL
 KKL - maandag 19 september 2011 - 12:45   quote  deeplink  
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
legrande
 legrande - maandag 19 september 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:36 schreef delft het volgende:
Mensen als je er tegen bent waarom demonstreren jullie niet gelijk voor de bekerwedstrijd op varkeroord of dhz.
Dat Feyenoord dadelijk geen licentie meer heeft en die kans is heel reëel dan huilen jullie ook.
Geef vooral deze directie het idee dat ze het goed doen. 40 miljoen schuld
De meeste die deze topic hebben geopend zijn niet eens geweest.
feyenoord houdt gewoon zijn licentie. Schulden zijn sterk gedaald wacht 3 oktober af. Wat denk je dat die randdebielen nog meer veroorzaken. Het duurt echt niet lang meer en de voetbalclubs moeten(in mijn ogen toch terecht) gaan betalen voor grootschaliog politieoptreden. Heb je enig idee wat het kost Fey-020 300 man a 10 uur 3000 man uur is een ton aan salaris plus materieel. Het is toch van de zotte dat er 8 ME wagens plus personeel en gewone politie nodig zijn bij Fey de Graafschap. En voor wie wederom die randdebielen. Wie maakt nu Fey stuk. Welke randdebielen slopen alles bij uitwedstrijden. nee het bestuur heeft fouten gemaakt maar dit jaar met aanstellen ven Geel en Koeman en het goedkoop halen van Bakkal en Guidetti en het goed geld binnenhalen bij de transvers doen ze het toch een stuk beter. Nee enkel en alleen de randdebielen verzieken de club. ps ik heb echt genoten 2e helft tegen de Graafschap met de wave daar doen we het toch voo r en dat willen we toch niet gaan missen door de gore klootzakken.
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
wellicht ja.. maar wellicht ook niet. Daar zit de crux.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
Dat laatste is duidelijk, bij veel mensen. Maar door het Maasgebouw te slopen zorg je er niet voor dat je je licentie wel behoudt.

Leuk, alle schulden weg, komt er op het laatste moment een claim van.de verzekering na onderzoek, blijkt die nog.ff €10.000,- te zijn. Dag licentie, door het gedrag van die relschoppers.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef legrande het volgende:

[..]

ps ik heb echt genoten 2e helft tegen de Graafschap met de wave daar doen we het toch voo r en dat willen we toch niet gaan missen door de gore klootzakken.
De wave is kut.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 10:38 schreef nibali het volgende:
Ik was in het stadion zaterdag en heb genoten van de tweede helft en de prachtige sfeer in het stadion. Achteraf hoor je dan wat er is gebeurd en toen wist ik het zeker: zolang er dit soort idioten zichzelf linken aan de club komt het nooit meer goed met Feyenoord. Leuk hoor dat we straks misschien europees voetbal halen, maar dat gaan deze absolute malloten wel weer verpesten. Zonde zonde zonde. Wat kunnen wij doen???
Inderdaad, straks kunnen we Europa in met deze randdebielen. Ik heb nu al een deja vu.
Ik schaam me kapot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door de kromme2 --
Els
 Els - maandag 19 september 2011 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
Dat was me zeer duidelijk, ben tot nu toe ook kritisch geweest. Maar zaterdagavond heb ik gezien dat er bij Feyenoord niet normaal kan worden omgegaan met een kritische houding. Onder andere mijn kritische houding naar dit bestuur heeft er toe geleidt dat de Kuip belegerd werd, ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er doden waren gevallen als deze onbeheerste meute erin geslaagd was om het Maasgebouw binnen te trekken. En dan moet je jezelf een paar dingen afvragen, oa heb ik me de eerste helft afgevraagd of mijn bezorgdheid (die niet op feiten, maar op vermoedens is gebaseerd) een mensenleven waard is. Ik heb de conclusie getrokken, niets is mij een mensenleven waard. Ik wens hier geen medeverantwoordelijheid voor te dragen. En dus zal ik vanaf dit moment zwijgen en afwachten. En hopen dat het goedkomt. Dat hebben de heren hooligans dan in elk geval bereikt. Ik vond het bedreigen van de familie van VD Herik een absoluut dieptepunt. Ik heb me vergist, het kan bij ons nog erger.
de kromme2
 de kromme2 - maandag 19 september 2011 - 12:56   quote  deeplink  
tja Els...
Maar wat kunnen we nu doen ?
Als er mensen zijn die weten wie die randdebielen zijn, kunnen ze dan svp even aangegeven worden !?

Ik ben nu al zover dat ik bijna ga vrezen dat we Europees voetbal gaan halen en dat die mongolen dan weer meegaan.
Zw' 28
 Zw' 28 - maandag 19 september 2011 - 13:11   quote  deeplink  
Feyenoord Rotterdam
De KNVB heeft maandag in een persbericht het gedrag van de relschoppers, die afgelopen zaterdag voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen De Graafschap voor ongeregeldheden zorgden in het Maasgebouw, ten zeerste veroordeeld. De voetbalbond spreekt daarnaast namens Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB, haar steun uit in het verstandige beleid van Feyenoord om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn.

Zegt genoeg ook over het wantrouwen.. Als de KNVB zegt dat het goedkomt.. dan geloof ik daarin..
Rovert
 Rovert - maandag 19 september 2011 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
Ik was het bijna altijd met je eens, maar wat ik vond en vanaf nu vind is niet belangrijk meer, door het gezeur met de loonstroken, het aanvallen van het Maasgebouw, het opnemen van gesprekken zonder waarschuwing en de rechtstreekse bedreigingen aan Gudde is de maat vol en steun ik geen enkel supporters-initiatief tegen het bestuur meer. Mijn steun zijn de boe-roepers kwijt. En ja, ik weet dat ook veel van de info die boven tafel is gekomen die wijzen op grote fouten van het bestuur gebaseerd is op serieus onderzoek, maar het doet er niet meer toe

het doet er niet meer toe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Rovert --
Stylzz
 Stylzz - maandag 19 september 2011 - 13:24   quote  deeplink  
http://www.knvb.nl/nieuws/16702/knvb-veroordeelt-geweld-en-steunt-feyenoord

UITGEGEVEN: maandag, 19 september 2011 13:10 LAATST GEWIJZIGD: maandag, 19 september 2011 13:11 De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Dit soort geweldplegers hoort niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.

Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2011 door Stylzz --
Milo
 Milo - maandag 19 september 2011 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:
http://www.knvb.nl/nieuws/16702/knvb-veroordeelt-geweld-en-steunt-feyenoord

UITGEGEVEN: maandag, 19 september 2011 13:10 LAATST GEWIJZIGD: maandag, 19 september 2011 13:11 De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Dit soort geweldplegers hoort niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.

Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.
rustig afwachten! en kijken wat er gebeurt in juni!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 19 september 2011 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
Door dit soort acties wel ja, iedereen is het er ook over eens dat het ook op financieel gebied een stuk beter gaat. De timing is gewoon absurd (de hele actie overigens, maar goed). Als Feyenoord al na oktober uit categorie 1 kan komen zo deze actie het alleen maar bemoeilijken.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 19 september 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 13:24 schreef Stylzz het volgende:
http://www.knvb.nl/nieuws/16702/knvb-veroordeelt-geweld-en-steunt-feyenoord

UITGEGEVEN: maandag, 19 september 2011 13:10 LAATST GEWIJZIGD: maandag, 19 september 2011 13:11 De KNVB heeft kennis genomen van de betreurenswaardige gebeurtenissen rondom het Maasgebouw van stadion Feijenoord afgelopen zaterdag. De bond veroordeelt het gedrag van de betrokken relschoppers ten zeerste en hoopt van harte dat deze personen geïdentificeerd, opgepakt en bestraft worden.

Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal KNVB: ,,Dit soort geweldplegers hoort niet in het stadion thuis. Ik wil benadrukken dat Feyenoord al geruime tijd op de goede weg is. De club komt uit een lastige situatie, maar voert een verstandig beleid om in de toekomst weer financieel gezond te kunnen zijn. De KNVB, en in het bijzonder de licentiecommissie, controleert dit beleid voortdurend en constateert dat Feyenoord zich op dit moment houdt aan het goedgekeurde plan van aanpak om weer in categorie 2 te komen. Dit beleid verdient daarom steun, respect en vertrouwen van alle betrokkenen. Degenen die overgaan tot zulk gedrag steunen de club niet en moeten keihard aangepakt worden.

Het afgelopen competitieweekend onderstreept de wens van de KNVB naar normalisatie. De centrale vraag hierbij is: hoe kunnen we samen met alle partners ervoor zorgen dat de goeden niet meer onder de kwaden lijden? Plezier in het voetbal moet centraal staan en supporters moeten normaal naar het stadion kunnen. Tegelijkertijd zullen de mensen die niet met deze vrijheid om kunnen gaan zoals deze geweldplegers - hard aangepakt en uitgesloten moeten worden. De bond zal hierbij niet schromen om stadionverboden voor langere tijd op te leggen.
Bert ziet het dus goed. Chapeau voor Bert.
dobias
 dobias - maandag 19 september 2011 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
Ik hoop dat jij het nu begrijpt!!!

http://www.v-bal.nl/nieuws/67294/feyenoord-vanaf-zomer-2012-in-categorie-2.html
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 13:35   quote  deeplink  
Jammer dat het AD dan weer de stukjes wegknipt uit het artikel waarin staat dat Feyenoord goed bezig is. Maar goed, goede zaak!
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - maandag 19 september 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:17 schreef legrande het volgende:

[..]

Wat politie verkeerd aangepakt. Ga jij daar meer eens staan en kijken wat je doet als er 300 vol coke zittende randdebielen op je af komen. Zeker altijd kantoorbaantje gehad. Ik kan me dat wel heel goed voorstellen dat ze zo optreden. Pleur toch op idioot. Nee er zijn er ook op deze site genoeg die weten wie die randdebielen zijn. Zo ja moet je daarmee aan de slag gaan. Geef ze aan laat ze wetn wat een idioten het zijn. LAAT ZE ONZE CLUB AUB NIET VERZIEKEN VOOR DE ZOVEELSTE KEER>
ze hebben het wel verkeerd aangepakt, gewoon linie M.E. voor het maasgebouw . nogmaals ik ben het totaal niet eens met die bestorming van het maasgebouw. verder stel ik me strijdbaar op, tegen mensen,organisaties media , een ieder die Feyenoord in een kwaad daglicht zet. Ik heb geen kantoorbaan voorheen gediend 17e Pantserinfanterie verkennerseenheid, momenteel vrachtwagenchauffeur.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 19 september 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 12:45 schreef KKL het volgende:
Wat er is gebeurd en door maximaal 50 man is veroorzaakt, waar praten we over!?, doet niets af over de inhoud.

Overal lees en hoor in je de media (oa Studio Voetbal) waarom dit gebeurd is en waarom er geprotesteerd is.
Ze weten het niet!

Het gaat toch goed op sportief gebied.....

Ik kan er wel om janken...

Daar gaat het helemaal niet om!

Het feit is dat Feyenoord wellicht in juni 2012 ophoudt met bestaan!!!!!

Is dat nog steeds niet helemaal duidelijk bij iedereen???

Begrijp er niets van...echt werkelijk niets van!
Ik snap het wel KKL.
Ik ben zelf voor rust in de club en daarom tegen paleisrevoluties. Daar is een club in deze laatste jaren van sanering (hoofdopdracht!) niet bij gebaat. Mij is verweten dat ik pro-Gudde ben...Ben ik niet, maar ik blijf vinden: laat hem en z'n directieleden z'n saneringstaak afmaken. Dat doet hij nl. naar behoren, hoe je er ook naar kijkt. Die signalen zijn er in overvloed. En let wel: niemand zou blijven als het mis zou gaan...Zo opportunistisch gaat het wel.
Het is wel dit bestuur dat van Geel, Koeman, JP en Gio als technische staf heeft neergezet. En Jacobs staat verder buitenspel.
Idd niet alles wint de schoonheidsprijs, maar:
a) de financiën raken stukje bij beetje op orde
b) de sportieve resultaten tonen opwaartse lijn.

Dit bestuur staat onder hevige kritiek vanuit een groep supporters. Dat kan en moet kunnen.
Maar meteen: dat kan alleen als dat met correcte middelen gebeurt: in dialoog, maar ook met bewijsmateriaal.
Dus niet:
- vervalst bewijsmateriaal
- hetze-achtige berichtgeving
- diverse sites bijdragen laten manipuleren
Het zijn deze dingen die de anti-bestuur-supporters in de -onterechte- hoek zetten van medeverantwoordelijken van de rellen van laatst.

Waar het nu omgaat: bezinnen. Hoe kunnen we dit bestuur aanpakken zonder aanleiding te geven tot zieke acties van gestoorden. Daar hebben de groepen die tegen dit bestuur zijn nu al helemáál een essentiële verantwoordelijkheid in te dragen.

Want: stel dat 1 idioot zóver gaat dat hij Eric Gudde het ziekenhuis in slaat of erger....
Kun je dan, met voortzetting van de hetze zoals de afgelopen maanden, met droge ogen zeggen: wij hebben er niets mee te maken?

En ik ben er verder klaar mee.
Rust in de club!
Felbm
 Felbm - maandag 19 september 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 september 2011 - 14:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik snap het wel KKL.
Ik ben zelf voor rust in de club en daarom tegen paleisrevoluties. Daar is een club in deze laatste jaren van sanering (hoofdopdracht!) niet bij gebaat. Mij is verweten dat ik pro-Gudde ben...Ben ik niet, maar ik blijf vinden: laat hem en z'n directieleden z'n saneringstaak afmaken. Dat doet hij nl. naar behoren, hoe je er ook naar kijkt. Die signalen zijn er in overvloed. En let wel: niemand zou blijven als het mis zou gaan...Zo opportunistisch gaat het wel.
Het is wel dit bestuur dat van Geel, Koeman, JP en Gio als technische staf heeft neergezet. En Jacobs staat verder buitenspel.
Idd niet alles wint de schoonheidsprijs, maar:
a) de financiën raken stukje bij beetje op orde
b) de sportieve resultaten tonen opwaartse lijn.

Dit bestuur staat onder hevige kritiek vanuit een groep supporters. Dat kan en moet kunnen.
Maar meteen: dat kan alleen als dat met correcte middelen gebeurt: in dialoog, maar ook met bewijsmateriaal.
Dus niet:
- vervalst bewijsmateriaal
- hetze-achtige berichtgeving
- diverse sites bijdragen laten manipuleren
Het zijn deze dingen die de anti-bestuur-supporters in de -onterechte- hoek zetten van medeverantwoordelijken van de rellen van laatst.

Waar het nu omgaat: bezinnen. Hoe kunnen we dit bestuur aanpakken zonder aanleiding te geven tot zieke acties van gestoorden. Daar hebben de groepen die tegen dit bestuur zijn nu al helemáál een essentiële verantwoordelijkheid in te dragen.

Want: stel dat 1 idioot zóver gaat dat hij Eric Gudde het ziekenhuis in slaat of erger....
Kun je dan, met voortzetting van de hetze zoals de afgelopen maanden, met droge ogen zeggen: wij hebben er niets mee te maken?

En ik ben er verder klaar mee.
Rust in de club!
+1 de enige remedie!
delft
 delft - maandag 19 september 2011 - 14:19   quote  deeplink  
Je schulden kunnen wel zijn gedaald maar als je geen winst maakt dus weer schulden krijg je geen licentie.
de meeste snappen die geloof ik niet wordt eens wakker.
Je kan wel van 40 naar 10 miljoen gaan maar Feyenoord moet binnen 3 jaar nul draaien of winst dit kunnen we niet ook niet dit sezoen.
We maken nu nog verlies
Ja we winnen weer dus alles is goed (dacht het niet)
Schuld aanzienlijk naar beneden is dit genoeg (nee)
Kunnen de schuldigen blijven zitten ( nee nooit)
Leen jij dan je geld aan die mensen die er zo goed mee om kunnen gaan?
Hoor ook emiel schellevis.
Wat er zaterdag is gebeurd is misschien niet goed te praten maar hoe dan.
Spandoeken mag niet
Praten willen ze niet
Hoe dan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 september 2011 - 14:21   quote  deeplink  
(Een van) De voorwaarde(n) om in categorie 2 te komen is een sluitende begroting. Dus een schuld zou nog kunnen.

Ajax en PSV draaien toch ook niet elk jaar winst, en die staan in categorie 2.
delft
 delft - maandag 19 september 2011 - 14:22   quote  deeplink  
ja idd maar wij draaien ook dit sezoen verlies

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Politie met getrokken pistool bij Kuip - UPDATE









0.0101990